Redresor Postat Iulie 15, 2006 Autor Share Postat Iulie 15, 2006 ce face baietii? )) Ce parere aveti despre acest anunt? Mie imi place ca are frana pe disc.totusi, ma gandesc ca la 17000 km , Ij-ul ala paote sa fie destul de uzat.Nu scrie nik ca revizie ca segmentare.Nu prea imi dau seama.de 2 ori apare cu atas, o data fara,presupun ca atasul l-a pus asa putin pe langa ca sa apara in poza.. Si ce nu mai intleg.......scrie ca motocicleta a doua e bonus pt piese. Mie aia mi se pare chopper......cilindrii in V..... ce naiba? Ca aia e scumpa rau....... http://www.bikeshop.ro/handler.php?tip=am&...amp;zoom=1#foto Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Iulie 15, 2006 Share Postat Iulie 15, 2006 este o planeta... hmmm.. ce sa zic? daca mergi batraneste cu ea te tine... cica io n-am reusit sa merg tare decat cu jupi! nu trebuie sa fie segmentata la 17.000 neaparat, am auzit cazuri care de abia la 30.000 au facut prima segmentare (aici nu stiu ce sa zic, o fi adevarat...n-o fi...) atasul e acolo pt. ca e trecut si in cartea de identitate, trebuie sa-l ai la itp si la identificacare, io am renuntat la inmatricularea unui ij ca imi era pur si simplu SILA sa mai merg cu atasul (in schimb senzatia din atas e faina, m-a dat pe mine cineva vreo 3-4 km), probabil ca omul merge mai mult solo si la rar nu a mai vrut sa-i faca omologare individuala sa-l treaca solo! iar harley-ul ala v-rod... era o gluma in caz ca nu te-ai prins Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Redresor Postat Iulie 15, 2006 Autor Share Postat Iulie 15, 2006 aaaaa, harleyul era gluma.......nu m-am prins............sa n-am parte dak m-am prins. Ma tot gandeam ....mah , ce sa fie? Daca moto e trecuta la rar cu atas poti sa ii dai jos atasul si sa mergi fara? Io zic ca e misto ca are frana pe disc. Cred ca duce shi asta tot cam cat jupiter la viteza, maxim 140.Oricum, nu poti sa mergi cu viteza asta constant ca distrugi motorul.Nici nu am de gand. presupun ca are pinioane de atas.Astea cum sunt ?Cred ca sunt de forta, nu de viteza . Corect? Alea de viteza cum sunt? ADik alea care forteaza putin motorul ,dar il fac sa prinda mai mult (putere are de unde). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Iulie 15, 2006 Share Postat Iulie 15, 2006 la solo pinioanele sunt mai mari, nu forteaza deloc motorul decat daca le pui atunci cand ai atasul montat! exact ca la bicicleta! da, poti sa mergi si fara atas fara probleme! nu prinde 140 decat daca o modifici! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Redresor Postat Iulie 15, 2006 Autor Share Postat Iulie 15, 2006 la solo pinioanele sunt mai mari, nu forteaza deloc motorul decat daca le pui atunci cand ai atasul montat! exact ca la bicicleta! da, poti sa mergi si fara atas fara probleme! nu prinde 140 decat daca o modifici! Hai mah cum sa nu prinda? Ce sa modific? pinioanele............ca la bicicleta (corect!).Ulei bun si cam atat.U ai zis ca mergei cu Jupi parca de ti se termina kilometrajul K lumea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Iulie 15, 2006 Share Postat Iulie 15, 2006 da, la jupi, nu la planeta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
misha' Postat Iulie 15, 2006 Share Postat Iulie 15, 2006 Bah Stresule tu iar te ti de glume? Numai inebunii baiatu aiurea. Daca iti cumperi o comunista nu o iei sa alergi cu ea cu 130- 140. Nici cu jupi lu stressu super tunat Hai Stressule la o bere ( Luni , ca azi ma duc in balta) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Iulie 15, 2006 Share Postat Iulie 15, 2006 poi hai la bere! astept un tel! in alta dezordine de idei nici io nu alergam cu el cu atata, doar cand ma apuca (destul de des ce-i drept ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Iulie 15, 2006 Share Postat Iulie 15, 2006 Io zic sa iei Planeta din poza si nu alta A FOST A MEA. Cauta anuntul mai vechi cand am vandut-o. Scrie acolo tot. Nu trebuie segmentata!!! Are segmenti de Trabant care tin mult mai mult, si a fost segmentata pe la 11 000.E perfecta, io am 1.82. Ticolino pe ij se sta mult mai bine decat pe Nipru, incearca, e o pozitie aproape de enduro. Frana pe disc si furca aer-ulei sunt foarte bune. Daca o cumperi si vrei sa elimini atasul si sa mergi solo, sau sa-i faci vreo cioparela te blestem de nu-ti merge nici 10 km, e clar? Daca te prind ca o iei si o inmatriculezi solo o sa-ti crape motorul intr-un sat de tigani. Nu o cumpara daca vrei sa o faci doar solo. Stressule, nu vorbi daca nu sti,cu Planeta mea mergeam 90 constant si merge si 110 constant doar ca io nu am facut de-astea. Am prins cu ea 130, cu pinion de 19. Planeta mea trage bine ,are cuplu, merge bine cu aproape orice avans. Nu mi-a dat niciodata rateuri, nu mi-a pornit invers. Mai bine cumaprai o Planeta normala ingrijita si vedeai cat de cinstit mergea. Augustine, atasul se da jos in 20 minute si se pune la loc intr-o ora cu tot cu pinion de atas. Primesti la ea 4 pinioane: 15,16,18,19. Primele 2 sunt pentru atas ,celealte pentru mers solo, se dau jos foarte repede. Pretul e mic: gandeste-te ca am dat pe ea cand am luat-o 27 milioane si nu regret. Eu nu am nici un interes, io am vandut-o de ceva vreme, dar VREAU SA RAMANA UN MOTOR BUN. Ia zi Stressule, cum e sa mergi constant cu 120 cu Ij Planeta vreo 30 km ,am vazut chestia asta, am incercat si eu vreo 10km. Daca pornim cronometrul cat ii ia Jupiterului sa termine ambele pistoane sau ambielaje? Hai ca mai vorbim la galati. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupu Postat Iulie 15, 2006 Share Postat Iulie 15, 2006 Eheee... cu Planeta nu e neaparat sa mergi batraneste cum zice stressu'. Aleko are dreptate: la 90 km/h la drum lung toarce frumos (cu pinion de 19) si e pe la turatia de cuplu maxim. Unde mai pui ca ai si rezerva de depasiri. Eu am curaj oricand sa merg cu Planeta aia in paralel cu un Nipru, cu 90 - 100 pana la Budapesta, sa vedem daca Niprul tzine atata! Ahh... probleme in 4000 de km ? Pai... un cablu de ambreiaj rupt si odata a iesit un fir de la baterie. Si sa vezi senzatia ca nu reglezi NIMIC la ea 4000 - 5000 de km! He He... la Nipru reglezi tachetii la 500 - 1000 de km si carbelitoarele pe la 2 - 3 mii. Singurul lucru care ma enerveaza la Planeta e ca scoate fum dar n-ai ce sa faci... e 2T. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ticolino Postat Iulie 15, 2006 Share Postat Iulie 15, 2006 Bai, ce ne batem toti cu pumnu in piept ca a noastra-i cea mai buna Hai sa fim seriosi o clipa. Nu conteaza marca, ci motocicleta pe care o nimeresti. Stressu a nimerit un jupi bun dar o planeta proasta. Aleko - a avut un nipru mediocru si planeta buna. Lupu - a avut planeta lui aleko, nu stiu ce altceva. Eu - am avut un voshod prost si o nipra foarte buna. Chestiile cu reglaje din km in km la nipru sunt legende urbane. Se mai uita si la om, simte frica domle Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Iulie 15, 2006 Share Postat Iulie 15, 2006 Ba Niprul hmm mediocru, dar nu mi-a cedat nimic la el in 5000km. Niprul meu, cred ca era dintre Niprele bune, cam reglam des tachetii. Lupu e fostul proprietar al Niprului meu, am facut schimb. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Iulie 16, 2006 Share Postat Iulie 16, 2006 io ieri am reusit super-performanta sa sparg rolele de la ambielajul de planeta... hmmmm tot asa, 130-140 in mers...vreo... nush cati km, peste 5 oricum! poate mi-a adus rusu' vreun ambielaj de prin nush ce cooperativa, nu ar fi de mirare! ps. pinion 21, foaie de 36, 50 ml/litru ulei stihl, avans 4.5 mm! what the fuck went wrong? anyway... am gasit un ambielaj de 56 nou-noutz! daca si asta ma mai lasa ii dau foc si nu glumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Redresor Postat Iulie 16, 2006 Autor Share Postat Iulie 16, 2006 Io zic sa iei Planeta din poza si nu alta A FOST A MEA. Cauta anuntul mai vechi cand am vandut-o. Scrie acolo tot. Nu trebuie segmentata!!! Are segmenti de Trabant care tin mult mai mult, si a fost segmentata pe la 11 000.E perfecta, io am 1.82. Ticolino pe ij se sta mult mai bine decat pe Nipru, incearca, e o pozitie aproape de enduro. Frana pe disc si furca aer-ulei sunt foarte bune. Daca o cumperi si vrei sa elimini atasul si sa mergi solo, sau sa-i faci vreo cioparela te blestem de nu-ti merge nici 10 km, e clar? Daca te prind ca o iei si o inmatriculezi solo o sa-ti crape motorul intr-un sat de tigani. Nu o cumpara daca vrei sa o faci doar solo. Stressule, nu vorbi daca nu sti,cu Planeta mea mergeam 90 constant si merge si 110 constant doar ca io nu am facut de-astea. Am prins cu ea 130, cu pinion de 19. Planeta mea trage bine ,are cuplu, merge bine cu aproape orice avans. Nu mi-a dat niciodata rateuri, nu mi-a pornit invers. Mai bine cumaprai o Planeta normala ingrijita si vedeai cat de cinstit mergea. Augustine, atasul se da jos in 20 minute si se pune la loc intr-o ora cu tot cu pinion de atas. Primesti la ea 4 pinioane: 15,16,18,19. Primele 2 sunt pentru atas ,celealte pentru mers solo, se dau jos foarte repede. Pretul e mic: gandeste-te ca am dat pe ea cand am luat-o 27 milioane si nu regret. Eu nu am nici un interes, io am vandut-o de ceva vreme, dar VREAU SA RAMANA UN MOTOR BUN. Ia zi Stressule, cum e sa mergi constant cu 120 cu Ij Planeta vreo 30 km ,am vazut chestia asta, am incercat si eu vreo 10km. Daca pornim cronometrul cat ii ia Jupiterului sa termine ambele pistoane sau ambielaje? Hai ca mai vorbim la galati. Aoleu domnuuuuuuuuuuu!!!! Ce aveti cu mine? Ce blestem greu. Io merg cu bicicleta mult si stiu cum e sa ramai intr-un sat de tigani.. Mi s-a intamplat mie sa schimb din viteza shi mi-a sarit lantul si a intrat pe undeva prin cadru.Am oprit sa incerc sa il scot si am scos o fixa de 15 sa incerc sa scot aolo lantu.Si m=au reperat tiganii.........Adevaru e ca sunt saritori.........imediat au facut gasca si au venit la mine......cand i-am vazut am murit,Aveam shi bagaje pe bicicleta. Norocul mi-a fost cu 1 singur roman care a strigat la ei, a inceput sa ii injure si m-a ajutat pe mine.Cre ca romanu ala era bastan pe acolo ca au plecat tiganii imedoat.............De acum cand ma duc la strand fac un ocol de 6 km, dar e mai sigur............Sa nu mai blestemati asa ca e rau de tot........ Oricum, nu ziceam ca o folosesc doar Solo.E k lumea si atasul , zici ca esti in vremea razboiului.....si in atas e unu care trage cu mitraliera......Pana la urma, Ij si Nipru sunt luate dupa BMW care aveau mitraliere pe atas......... o performanta demna de remarcar e spartul rolelor la ambielaj........Nu credeam ca se poate asa ceva .CUm se manifesta cand se sparg rolele? Presupun ca se gripeaza motrul si mergi pe langa ea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
csman Postat Iulie 16, 2006 Share Postat Iulie 16, 2006 ba nebunule da cum dracu ai reusit ma ? ce experiment i-ai facut ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Iulie 16, 2006 Share Postat Iulie 16, 2006 what the fuck went wrong? Probabil ca nu e motorul prea bun pe ea, ca nu crapa din atat. Da si tu nu ai ce face si alergi o sarmana de Planeta. Ia-ti si tu un Nipru, macar sa crape motorul spectaculos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Iulie 16, 2006 Share Postat Iulie 16, 2006 are piston majorat si asta e mai greuu, e normal ce a patit, mai ales ca il urca mult in ture Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Iulie 17, 2006 Share Postat Iulie 17, 2006 piston normal, ambielaj nou! pistonul de 400 are o gaura mare in el Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ticolino Postat Iulie 17, 2006 Share Postat Iulie 17, 2006 Pai vin si eu si intreb: ce folos ca "baga" 130km/h, daca o face doar pt 5km?. Cui naibii foloseste? Ca sa te lauzi pe forum "bai, ia-ti ij ca baga 130"? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valicaddy Postat Iulie 17, 2006 Share Postat Iulie 17, 2006 pai da, ca la 130 ai si frane si aderenta si tot ce ai nevoie ca sa opresti in conditii de siguranta. nu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Iulie 17, 2006 Share Postat Iulie 17, 2006 ij cu amortizoare de honda, frane pe disc (dublu-disc fatza), cadrul modificat... nu de siguranta era vorba... asta e: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
axi Postat Iulie 17, 2006 Share Postat Iulie 17, 2006 Scz.k ma bag si eu.. aM MARE NEVOIE DE MANUAL TEHNIC D IJ JUPITER3, SI DE O SCHEMA CU INSTALATIA ELECTRICA SCHEMA E PE SASE V(6V) MULTZAM Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Redresor Postat Iulie 17, 2006 Autor Share Postat Iulie 17, 2006 Mie nu imi vine sa cred ca se pot distruge rolele de la ambielaj, oricat de turat ar fi pistonul repsectiv.Daca sunt de calitate nu au de ce sa se rupa. Poti sa si zbori cu ea. Poate modificarea respectiva nu a fost buna, poate au intrat resturi de metal...............Si cum se face ca pistonul are o gaura in el? Ce a facut gaura aia? A intrat ceva ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
axi Postat Iulie 17, 2006 Share Postat Iulie 17, 2006 Mie nu imi vine sa cred ca se pot distruge rolele de la ambielaj, oricat de turat ar fi pistonul repsectiv.Daca sunt de calitate nu au de ce sa se rupa. Poti sa si zbori cu ea. Poate modificarea respectiva nu a fost buna, poate au intrat resturi de metal...............Si cum se face ca pistonul are o gaura in el? Ce a facut gaura aia? A intrat ceva ? Gaura poate fii de la un corp strain, bujie cu filet lung, in nici un caz de la explozia din camera de ardere>> Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Redresor Postat Iulie 17, 2006 Autor Share Postat Iulie 17, 2006 Gaura poate fii de la un corp strain, bujie cu filet lung, in nici un caz de la explozia din camera de ardere>> Asa ma gandeam si eu. Dar ambielajul cedeaza dak rolele sunt de calitate? Eu cred ca poti sa il forjezi la greu ca ala rezista.Nuamis a fie montat bine. Dak nu intra corpuri straine tine cat vrei. Vorbind despre defectiuni: cand explodeaza camera? eu cred ca e aproape exclus dak ai cauciuc bun, tocit decent .Cand nu se mai vad florile se cumpara altul. Cred ca de la sine nu cedeaza camera. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.