Sari la conținut

Suzuki Sv 650s/1000


Delia
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 11,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Eu am bagat Castrol 10W50 si am impresia ca il haleste mai repede decat ce am avut inainte, dar in rest sunt multumit de ulei aveam un tacanit la rece si la cald, si acum la cald cel putin nu mai face numai cand si cand

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare, am un SV de 650 pe cadru de 400s si tot caut melc de kilometraj. Fiind de 400s, pana acum am gasit decat OEM prin comanda, dar 115euro e cam mult si incerc sa gasesc ceva mai ieftin. S-a spus despre facutul din tub de aluminiu dar asta poate daca face altcineva.

 

Ma gandeam ca sunt piese care se potrivesc la mai multe motociclete, dar nu am vazut sa fie si cazul melcilor.

Aveti idee de cineva care se ocupa cu facerea din aluminiu, sau piesa direct dar la pret mai mic? As cauta si pe ebay, dar nu am gasit denumirea in engleza a piesei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Denumirea in eng ar fi rotor magnet speedometer, dar mult mai util ar fi codul piesei; intrebare, esti sigur ca nu ti se potriveste melcul de la 650? ce dimensiune ai la axul rotii fata, sau mai bine masoara si posteaza dimensiunea melcului pe care il ai - diam exterior si interior - yo am unul cu pini rupti la indemana si il pot masura sa iti spun daca e la fel sau nu.



Later EDIT: Am gasit la vecinii si prietenii nostrii rusi microfisa cu codurile pieselor de SV400 si din ce vad yo codul melcului este identic cu cel al SV650 99-2002, si asta il gasesti cu vreo 30 de euroi + transport pe wemoto.com - codul piesei e: 34990-21E00, codul rotorului e: 34983-21E00

 

nRock!!!

post-4765-0-31394900-1396981145_thumb.gif

Editat de m4v3rick
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

wow, raspuns foarte super

melcul vechi l-a aruncat mecanicul in ideea ca-i pusese altul, de la un SV model mai nou cred, sau poate il mai are.. oricum, conform codului ar trebui sa fie la fix, right?

 

dap; ca si masura de siguranta am verificat axul rotii fata al suzukiului sv400... si este identic cu cel al sv650 99-02, deci suta la suta si melcul este identic.

 

nRock!

 

p.s. cel mai posibil singurele diferente intre cele doua modele sunt la nivelul pistonului!

Editat de m4v3rick
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Uleiuri:

 

pt cine a avut experienta "proasta" cu Castrol: nu stii ce e aia experienta proasta. Ce iti mananca tie e normal. Motoarele in general, V-urile in special, mananca ulei. Cu cat e mai aproape de mineral(adica Slab), cu atat mananca mai putin. Cu cat e mai sintetic(in cazul tau 100% sintetic, dinala am si eu in motor) cu atat mananca mai mult/usor uleiul ala. Eu in 3000km am completat 250 de ml de ulei si merg turat. Asta nu inseamna ca e un ulei prost, iti garantez ca n'o sa se uzeze prematur si ca n'o sa ai nici probleme ca ale mele din era Motul5100, sa sara din viteze sau sa simti schimbatorul "greu".

 

Cine recomanda motul 5100 merge batraneste si menajeaza motorul. daca nu faci asta, NU lua motul 5100. Eu care merg mai agresiv am avut performante foarte nasoale cu el, in primul rand fiind faptul ca dupa 2500km era pipi si ma durea piciorul cand schimbam vitezele. In ture rosii pe autostrada imi sarea din viteza, in trepte 4+ din cauza uleiului(dupa cei 2500km). Dupa ce am trecut la Castrol, n'a mai comentat nimic pana la 5-6000km, dar in km astia completez cam 4-500 ml la stilul meu de mers.

 

Daca vreti ulei care sa se comporte bine pe temperaturile noastre, bagati 15W50(am acum) sau 20W50. Se subtiaza mai greu/putin si asta are efect ff benefic de la 30 de grade in sus(rezista lejer pana la -10, eu zic ca e optim).

Editat de hardKnot
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cine recomanda motul 5100 merge batraneste si menajeaza motorul. daca nu faci asta, NU lua motul 5100. Eu care merg mai agresiv am avut performante foarte nasoale cu el, in primul rand fiind faptul ca dupa 2500km era pipi si ma durea piciorul cand schimbam vitezele. In ture rosii pe autostrada imi sarea din viteza, in trepte 4+ din cauza uleiului(dupa cei 2500km).

Aha...batraneste zici?! mai asta mic si rau...da tu cum mergi mah? schimbi vitezele numa in rosu si ai 160 in a 2-a? :P

 

Asta cu uleiurile, dupa experianta mea si sfatul mecanicilor pe la care am mai fost, trebuie experimentata. Motorul meu se simte foarte bine cu motul 5100 15w 50. Am mai avut Silcoline si Repsol, dar nu au fost pe gustul torcatorului in 2V.

Asa ca , tipule care ai deschis discutia, incearca toate uleiurile si opreste-te la ala care ti se pare tie ca e mai bun.

 

p.s. Cand o sa vand motorul o sa pot sa spun ca a fost condus de o batranica? =)))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@dihania - sunt de acord cu tine, si in dezacod cu hardknot. atentie, exista o problema la rulmentul de ambreiaj care poate da" senzatii" false ca ar fi de la ulei

 

la 1000 e ambreiajul hidraulic, nu stiu cum e la 650.

 

personal , repet a taspea oara, daca nu vorbim de pista si racing, nu este nici o diferenta intre 5100, 7100 schimbate la intervalul corespunzator ( max 6000 km intre schimburi )

restul e can can

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aha...batraneste zici?! mai asta mic si rau...da tu cum mergi mah? schimbi vitezele numa in rosu si ai 160 in a 2-a? :P

 

Asta cu uleiurile, dupa experianta mea si sfatul mecanicilor pe la care am mai fost, trebuie experimentata. Motorul meu se simte foarte bine cu motul 5100 15w 50. Am mai avut Silcoline si Repsol, dar nu au fost pe gustul torcatorului in 2V.

Asa ca , tipule care ai deschis discutia, incearca toate uleiurile si opreste-te la ala care ti se pare tie ca e mai bun.

 

p.s. Cand o sa vand motorul o sa pot sa spun ca a fost condus de o batranica? =))

 

Batranico, cand mai merem la un suc?

PS: Ia-l si pe mos cu tine :))))))))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

personal , repet a taspea oara, daca nu vorbim de pista si racing, nu este nici o diferenta intre 5100, 7100 schimbate la intervalul corespunzator ( max 6000 km intre schimburi )

restul e can can

E o diferenta de 2000 intre ele :P La mine, SV-ul 1st gen s-a simtit cel mai bine cu 5100. Cel 2nd gen cu 7100. Am incercat si diverse altele, fara sa fiu prea multumit.

La un moment dat am pus 300V (in 2nd gen). A fost superb, vreo 500-1000 km. Dupa care au inceput sa se auda dubios motorul :) Ulei de alergat pe pista...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aha...batraneste zici?! mai asta mic si rau...da tu cum mergi mah? schimbi vitezele numa in rosu si ai 160 in a 2-a? :P

 

Asta cu uleiurile, dupa experianta mea si sfatul mecanicilor pe la care am mai fost, trebuie experimentata. Motorul meu se simte foarte bine cu motul 5100 15w 50. Am mai avut Silcoline si Repsol, dar nu au fost pe gustul torcatorului in 2V.

Asa ca , tipule care ai deschis discutia, incearca toate uleiurile si opreste-te la ala care ti se pare tie ca e mai bun.

 

p.s. Cand o sa vand motorul o sa pot sa spun ca a fost condus de o batranica? =)))

 

ma, batraneste sau nu, eu merg des pe rosu cand ies din oras(fara sa am 160, ca intra si a 2'a pe rosu desi am stat si fara carnet), pe autostrada cand ajung solo ii dau minim 2 topspeeduri si am viteze de croaziera de 160+.. iar prin oras am consumuri intre 6,5 si 8% in functie de vreme in conditii de consumabile bune si filtre "desfundate", pt ca sunt din generatia "loud pipes save lives" si nu schimb decat in 7-8000 intre semafoare. Stilul asta de mers si cele 60 de grade la nivelul asfaltului vara au copt 5100 in 2000km de am crezut ca am stricat motorul.

Poate sunt eu mai la extrema, dar nici macar motul pe site'ul lor nu recomanda 5100 pt SV.

 

 

@dihania - sunt de acord cu tine, si in dezacod cu hardknot. atentie, exista o problema la rulmentul de ambreiaj care poate da" senzatii" false ca ar fi de la ulei

 

la 1000 e ambreiajul hidraulic, nu stiu cum e la 650.

 

personal , repet a taspea oara, daca nu vorbim de pista si racing, nu este nici o diferenta intre 5100, 7100 schimbate la intervalul corespunzator ( max 6000 km intre schimburi )

restul e can can

 

Ambreiajul e bine, nu are nicio pb, la mine nu e hidraulic. Si nu cred ca mi se pare ca a sarit din viteza la 11000 de ture intr'a 5'a pe autostrada de vreo 3 ori, apoi pe dealul negru intr'a 3a cam pe la aceleasi ture..cu 5100 copt in ea. Dupa ce i'am dat un refresh am pastrat stilul de mers si a fost ok.

Iar partea cu vorbitul de pista sau racing nu e relevanta deloc, pt ca turatii poti sa'i dai si pe ulita neasfaltata intr'a 1a. Depinde de stilul tau de mers.. mie imi place sa fiu in banda de putere si sa fac galagie fara sa'mi iau din placere gandindu'ma la consumuri sau uzura :)

 

Acum asta a fost experienta mea si ma simt dator s'o impartasesc.. batraneste eu numesc schimbat viteza <5000 si autostrada <140.

:cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ma, batraneste sau nu, eu merg des pe rosu cand ies din oras(fara sa am 160, ca intra si a 2'a pe rosu desi am stat si fara carnet), pe autostrada cand ajung solo ii dau minim 2 topspeeduri si am viteze de croaziera de 160+.. iar prin oras am consumuri intre 6,5 si 8% in functie de vreme in conditii de consumabile bune si filtre "desfundate", pt ca sunt din generatia "loud pipes save lives" si nu schimb decat in 7-8000 intre semafoare.

Ia-ti bro 1000 :D 650 nu il prea vad potrivit pt mers racing

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Adrian

personal , repet a taspea oara, daca nu vorbim de pista si racing, nu este nici o diferenta intre 5100, 7100 schimbate la intervalul corespunzator ( max 6000 km intre schimburi )

restul e can can

 

dude, no offense,dar tu stii ce vorbesti?

 

aud la toti sintagma asta "lasa m3n, daca nu te dai pe pista.... "". Ca si cum pista e bau bau ul motocicletelor,iar strada e Holly Grail-ul....

 

Pai sa o luam logic, ce diferente exista intre mersul pe pista si mersul stradal? Sa analizam ce componente din motocicleta sunt supuse uzurii si stressului excesiv pe pista,si care sunt supuse pe strada, nu?

 

Adica tu crezi ca pe pista toata motocicleta e supusa la socuri,data de pamant, iar motorul rage, iar pe strada e un fel de cruising along @ 50 km/h @ 4000 rpm... ?

 

Apoi depinde ce regim de pista comparam cu ce regim de uz stradal...

 

iti garantez ca sunt newbies care forjeaza mai PUTIN motorul pe pista (gen amkart etc) decat alti baieti care rup stilu la forja stradala..

 

La cum a spus hardknot ca merge, necesita un ulei bun,pentru ca el merge in FORJA, merge turat, fix in plaja aia de RPM unde apare uzura la motor. Daca mergi pana putin peste curba de cuplu si schimb destul de jos (nu in redline), motorul are total alta uzura fata de atunci cand ii dai in gura constant. Si uzura nu se reflecta in km/h,ci in plaja de turatii la care il tii...

 

Pot sa mergi constant cu 150 km/h si sa nu uzezi motorul sau poti sa mergi cu 70 si sa-i dai in cap (intr-a 1-a,2-a etc) tinandu-l turat..

 

Uleiul si consumabilele se aleg in functie de STILUL de mers, nu neaparat dupa cliseele : "eh,nu ma dau pe pista, merge si pisatul asta de 5100".

 

Suspensia lucreaza mai mult pe pista,insa este supusa uzurii altfel pe strada, de la gropi/denivelari,socuri....

 

 

 

@hard_knot: daca-ti place sa mergi turat: ia-ti un VTR SP, sau un RSV sau better yet: un 4L, un GSX-R600, ZX6R 2006+.

 

SV ul de 650 nu e de ucis in ture inalte prea mult..... mai ales ca devine lesinat (desi se tureaza, e lesinat acolo). Nu mananc k.k.t, am avut si SV si VTR si RSV si vad 3 comportamente diferite ,desi is V2 uri toate 3...

Editat de Adrian
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ma, batraneste sau nu, eu merg des pe rosu cand ies din oras(fara sa am 160, ca intra si a 2'a pe rosu desi am stat si fara carnet), pe autostrada cand ajung solo ii dau minim 2 topspeeduri si am viteze de croaziera de 160+.. iar prin oras am consumuri intre 6,5 si 8% in functie de vreme in conditii de consumabile bune si filtre "desfundate", pt ca sunt din generatia "loud pipes save lives" si nu schimb decat in 7-8000 intre semafoare. Stilul asta de mers si cele 60 de grade la nivelul asfaltului vara au copt 5100 in 2000km de am crezut ca am stricat motorul.

Poate sunt eu mai la extrema, dar nici macar motul pe site'ul lor nu recomanda 5100 pt SV.

 

 

 

Ambreiajul e bine, nu are nicio pb, la mine nu e hidraulic. Si nu cred ca mi se pare ca a sarit din viteza la 11000 de ture intr'a 5'a pe autostrada de vreo 3 ori, apoi pe dealul negru intr'a 3a cam pe la aceleasi ture..cu 5100 copt in ea. Dupa ce i'am dat un refresh am pastrat stilul de mers si a fost ok.

Iar partea cu vorbitul de pista sau racing nu e relevanta deloc, pt ca turatii poti sa'i dai si pe ulita neasfaltata intr'a 1a. Depinde de stilul tau de mers.. mie imi place sa fiu in banda de putere si sa fac galagie fara sa'mi iau din placere gandindu'ma la consumuri sau uzura :)

 

Acum asta a fost experienta mea si ma simt dator s'o impartasesc.. batraneste eu numesc schimbat viteza <5000 si autostrada <140.

:cheers:

scuze, sv650 sau 1000 ?

 

11000 ? eu n am trecut de 8000...in forja max si aia pentru cateva secunde..

la 110000 e la capat..

eu merg touring..deci ...mare diferenta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu cand zic batraneste nu incerc sa ofensez pe nimeni. Si eu merg batraneste cand e aglomerat si e risc mare, sau cand n'am chef.. sau..sau. Pur si simplu asa m'am exprimat, no offense la nimeni :blbl:

 

cat despre "ia'ti aia sau ailalta"... da' SV650 ce'are? imi place prea tare, altfel nu'l tineam 5-6 ani cat are de cand il am. Si consider ca mai bine iti iei un 125 si sa scoti untu' din el decat sa bagi miar ca sa poti merge la relantiu.

Pentru mine, SV650u asta e motoru' perfect in momentul de fata si sunt indragostit de el ca'n prima zi :alcy:

 

@foxbat, tu ai SV1000, vorbim de mult mai mult cuplu si CP la 8000 fata de cat are 650u meu la 11000. Nu ma deranjeaza sa mai trag de gaz din cand in cand. nu imi lipseste putere, nu vreau mai mult. E mai usor ca un miar, nu'l tin din ambreiaj in trafic, are cadru de miar deci e bun pentru inaltimea mea(1.90+), si pe langa asta nu consuma si nu se incinge ca un miar.. parerea mea si profit de tot ce'mi poate oferi motorul meu.

Editat de hardKnot
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu cand zic batraneste nu incerc sa ofensez pe nimeni. Si eu merg batraneste cand e aglomerat si e risc mare, sau cand n'am chef.. sau..sau. Pur si simplu asa m'am exprimat, no offense la nimeni :blbl:

 

cat despre "ia'ti aia sau ailalta"... da' SV650 ce'are? imi place prea tare, altfel nu'l tineam 5-6 ani cat are de cand il am. Si consider ca mai bine iti iei un 125 si sa scoti untu' din el decat sa bagi miar ca sa poti merge la relantiu.

Pentru mine, SV650u asta e motoru' perfect in momentul de fata si sunt indragostit de el ca'n prima zi :alcy:

 

@foxbat, tu ai SV1000, vorbim de mult mai mult cuplu si CP la 8000 fata de cat are 650u meu la 11000. Nu ma deranjeaza sa mai trag de gaz din cand in cand. nu imi lipseste putere, nu vreau mai mult. E mai usor ca un miar, nu'l tin din ambreiaj in trafic, are cadru de miar deci e bun pentru inaltimea mea(1.90+), si pe langa asta nu consuma si nu se incinge ca un miar.. parerea mea si profit de tot ce'mi poate oferi motorul meu.

stai dragilor, nu va ambalati, eu doar intrebam cum pana mea e miarul la 11000 :) . scuze, apoti am vazut ca era vorba de 650. toti avem dreptate, hai ca n are rost sa ne contram.

 

multumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...