Sari la conținut

Suzuki Sv 650s/1000


Delia
 Share

Postări Recomandate

Vizitator Adrian

mersi mult pt poze si lamuriri baieti :) Iarna-i lunga, deci este timp :D Ca pana acum m-a spart sa car si eu rucsac si pasagera rucsac. Imi nenorocea zona de la gat/umeri....


Deci oboseala de la semighidoane 5%, oboseala de la pasager 20 %, oboseala de la rucsac greu in spatele meu : 75%.....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 11,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

@calin - inteleg perfect, doar ca arata intr'un fel motocicletele pline cu bagaje. Cu choppere pline m'am obisnuit, dar SVuri nu prea vazusem. Eu de 2 ori am luat cortul si m'am descurcat(cu greu) doar cu niste sfori.

 

@adrian - rucsac la pilot + pasager? nu prea suna safe. Eu umplu tankbagul si dau un rucsac cu chestii cat de usoare se poate pasagerei. Cand mergi cu pasager esti si asa mai crispat si mai incomod decat singur, daca iti pui si rucsac ai prea multe chestii care sa te deranjeze, plus ca exista riscul sa nu se poata tine pasagera bine in unele situatii cu rucsacul ala intre tine si ea.

 

...pana la urma urmei ne adaptam, important e ca motociclim si e frumos!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asta e cel mai bun consum pe care l-am scos cu el, fara a subtura motorul, chestie pe care nu o suport.

 

Ce-i drept, nu am depasit viteza legala cu mai mult de 10-20 km/h atunci.

 

Dar tot nu sare de 5 la drum lung (si bun).

 

Nu turatia iti mareste consumul cat accelerarile/decelararile bruste, gazul deschis la capat etc., ori cu pasager nu prea faci asta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Adrian

@adrian - rucsac la pilot + pasager? nu prea suna safe. Eu umplu tankbagul si dau un rucsac cu chestii cat de usoare se poate pasagerei. Cand mergi cu pasager esti si asa mai crispat si mai incomod decat singur, daca iti pui si rucsac ai prea multe chestii care sa te deranjeze, plus ca exista riscul sa nu se poata tine pasagera bine in unele situatii cu rucsacul ala intre tine si ea.

 

...pana la urma urmei ne adaptam, important e ca motociclim si e frumos!

 

oho,si ce-am mai mers asa cu 2 rucsaci. Eu caram ce era mai greu (papuci,dslr, 2-3 haine, obiectiv de 300mm de 2 kg :)) ), ea ce era mai usor.

Saua pasagerului la RSV e destul de in spate,si oricum este un gol intre mine si ea. Cu sau fara rucsac, sta in aceeasi pozitie (Adica ajunge cu mainile la rezervor)

 

o singura data cred ca am umflat cam tare rucsacul meu si nu prea ajungea.

 

oricum cand o am in spate merg altfel. Nu zmucesc, nu accelerez brusc, nu franez brusc... E suficient de incomoda mobra asa cum e ea (pt pasageri),nu tre sa fac si eu incomoda plimbarea prin stilu de mers:)

 

De cand cu pasager mi-am dezvoltat un stil de schimbare al treptelor foarte lin , gen smooth operator :))))) nici nu zici ca-i V2:))

 

Singurul lucru care o oboseste enorm este mersul in oras. Mersul la drum lung nu e asa naspa. Dar in oras ,multe manevre de stop/go, diversi dobitoci care te fac sa franezi mai pe neveu, etc... Daca as avea niste chestii din alea pe rezervor sau ceva, ar fi divin. as putea sa merg cu ea sute si sute de km fara probl..

 

Am gasit pe net niste semighidoane gen cu ventuza, de pus pe rezervor. Mi se pare cea mai smechera solutie pt pasager de superbike/vitezana. Le poti pune unde vrei pe rezervor, se dau jos intr-o secunda,si se pun tot la fel de rapid. M am exprimat gresit,nu e cu ventua, e un fel de suction cup, cu o pompita mica integrata, care se prinde foarte sigur.

 

partea naspa e ca-s vreo 150 $ (si nu zic, poate ca fac banii....dar am alte prioritati,si oricum intentionez sa schimb motorul).

 

uitandu-ma la clipul demo de pe site, si fiind paranoic, cred ca la bruscari, risti sa soliciti prinderile rezervorului. Gripul intre handle bar ul ala si rezervor e foarte solid,deci socul/forta se transmite la prinderile rezervorului (axul ala mic + suruburile din fata),si cred ca daca insisti prea tare cu manevre bruste, posibil sa faci joc la suruburile alea. Sau poate ma-nsel.

 

oricum deocamdata mi se pare cea mai smechera solutie ,mai ales fata de kkturile alea care vin prinse de buson la rezervor, care arata ca dracu. Asta in schimb se pune sau se da jos instant...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am folosit si eu de cateva ori genti textile pe fostul SV, fara suport. Ca sa nu stea pleostite le strangeam mai de sus curelele si le prindeam si cu o chinga intre ele pe dedesubt si plasa pe deasupra.

Si stateau chiar ok

post-40715-0-82804600-1387390768_thumb.jpg

post-40715-0-28784700-1387390770_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@adrian totusi in caz de nevoie maxima(desi nici eu nu suport niciun fel de maner pe rezervor), as apela la cele pe suruburi sa ma simt eu safe cu pasageru'

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Adrian

@adrian totusi in caz de nevoie maxima(desi nici eu nu suport niciun fel de maner pe rezervor), as apela la cele pe suruburi sa ma simt eu safe cu pasageru'

 

stiu ...stiu.....dar deocamdata trebe kit de lant, chesti.... that maner-sh|t will have to wait :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fara a lua apararea nimanui, as zice ca imaginea respectiva e o aluzie destul de buna la username-ul deschizatorului acestui topic: yamahar1st

Yamaha R1 imi place foarte foarte mult :). pe R1 am mers toata vara trecuta ! dar vreau sa incep de jos si cred ca sv-ul este perfect pentru 1-2 sezoane. dupa imi iau R1 2007 :).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ia un Logan diesel, la drum intins nu sare de 4l, si ai timp sa admiri peisajul, plus ca poti cara papornitele.

Cu posturi din astea ai devenit super membru pe forumul de motociclism?

 

Eu ii spuneam omului la ce sa se astepte de la mobra asta si e verificata treaba, macar eram on-topic.

Editat de Gnraloo
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si eu sint ON topic, vrei consum mic, ia-ti o masina diesel. Pe mine ma distreaza maxim cind apare un incepator si se gasesc instant 20 experti sa-I explice ce-I cu consumul de carburant. De suspensii, frine, cutia de viteze, reglaje, nu se spune nimic.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

schimb arcurile stock cu unele liniare pe greutatea mea niste linii de frana cu inserii metalice si niste anvelope bune + o pompa de frana mai performanta. As ajunge cam la 2 treimi cu totul din costul unei conversii si imi mai raman bani si de o casca :D.

Good choice :)

Posibil pompa de frana nici sa nu iti mai doresti dupa ce faci furca si schimbi conductele, asa ca eu zic sa o lasi ca ultim element de upgradat. Spor la mesterit!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Cam tacuta lumea pe aici. Am reflectat asupra deciziei de a schimba fata complet insa nu sunt hotarat in totalitate, factorul principal fiind cel financiar. Banii de conversie ii am, insa daca iau o fata de gsx-r completa raman pe 0 iar asta nu imi convine. Asa ca m-am gandit si am ajuns la urmatoarea concluzie: schimb arcurile stock cu unele liniare pe greutatea mea niste linii de frana cu inserii metalice si niste anvelope bune + o pompa de frana mai performanta. As ajunge cam la 2 treimi cu totul din costul unei conversii si imi mai raman bani si de o casca :D. Vedem ce va fi pe viitor! :D

Ma bucur ca ai ajuns în sfârșit si tu la concluzia ca progresivele nu sunt bune.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Defineste "pareri"!

 

Daca nu ai castigat substantial in greutate in ultima vreme :D, 0.95 si chiar 0.9 sunt arcuri cam tari pentru tine.

Cu arcurile liniare insa se complica putin treaba la suspensia fata de SV. Suta la suta nu mai poti folosi acelasi preload. Cel mai probabil va trebui sa te duci spre preload minim. Nu zero dar aproape zero (la arcuri de 0.9). La arcurile stoc, preloadul minim parca e 10 mm.

Problema cea mai mare va fi la alegerea vascozitatii uleiului si la gasirea unei solutii la cavitatia care se va produce din cauza dimensiunii nepotrivite a orificiilor damping rod-ului, pe revenire. Cu un ulei prea vascos, initial ajungi la cavitatie (arcul mai tare va impinge mai repede jamba in sus), apoi toata amortizarea va fi afectata pt ca uleiul va face bule iar de aici inainte, toata suspensia ta se va misca prea REPEDE.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ba, ce sa zic, te-ai facut cat un porc :D

 

Arcuri de 0.9 sunt OK.

 

Pt adaptat cartusul de la alta furca trebuie verificate cotele si lungimile. posibil sa trebuiasca folosit i arcul de f3.

Reglajul de compresie este pe paharul de aluminiu, jos, la cele mai multe modele de furca. nu stiu daca F3 are valva de reglaj compresie low speed sau are doar revenirea reglabila.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poti sa afli cateva informatii destul de simplu:

Verifica in manualele de service lungimea arcurilor la SV si la F3. la F3 95-96, arcul are in jur de 312 mm iar modelele 97-98 au aprox 367 mm.

Masoara lungimea damping rod-ului cand demontezi jambele

Masori cartusul de la baza (cu tot cu paharul de aluminiu montat) pana la partea superioara unde se sprijina arcul.

Masoara distantierele de preload ale celor doua suspensii. Masoara jambele cromate ale celor doua suspensii.

 

Teoretic poti folosi si tuburile de SV si cele de F3. F3 are tuburi mai lungi pentru ca are alt rake. Trebuie sa ramai cu o distanta safe intre cele doua bucse de alunecare (cuzineti), pentru ca pe franare sa nu introduci moment de incovoiere prea mare si sa le strici sau ca jambele sa nu se incovoaie prea mult. Preloadul la tipul de suspensie de pe F3 nu e ca la SV, intre damping rod si capac. Intre cartus si saiba semiluna mai trebuie luat in considerare un arc de top out pe revenire. Daca tubul e prea scurt, nu poti monta toata suspensia cu componentele respective.

 

Daca esti hotarat sa te apuci de proiectul asta cred ca te pot ajuta si ma pot apuca sa caut prin depozitul de motociclete dezmebrate ale lui Balamuc, dupa jambe, cartusuri, capace, arcuri, etc.



Pana la urma ce reglaje are furca de CBR F3 ? Sus pe capace are de rebound si preload iar jos la pahar compresia?

 

Sus preload si revenire si jos in partea din spate a paharului din aluminiu e compresia. Nu stiu daca toate F3-urile au reglaj de compresie. posibil ca doar cele din ultimii doi ani sa aiba valva de reglaj compresie low speed.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...