Sari la conținut

Suzuki Sv 650s/1000


Delia
 Share

Postări Recomandate

PS:Divort zici :D , pai cine ma mai ia pe mine asa ? :D

 

Saracul de tine... sedus si abandonat.... :D

 

Mesaj completat

Vincentiu, multumim de easter egg :D Will do...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 11,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Stai sa vezi acu ca ai gresit numele :D

Atat de tantalau sunt? Imi cer scuze... vin cu mielul, dar macar corectati-ma...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

corect

 

@ochitu

 

sa inteleg ca ai ales calea cea buna :D

 

Ok. N-am stiut. Imi cer scuze.

Am presupus ca e o singura forma, cea cu n pe pozitia 3.

 

La ce cale te referi? :D

Editat de ochitu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu am o singura problema... mi se pare greu sa citesc pe calculator, si incepusem sa o citesc dar de atunci.... prefer sa ma uit la @avic cum merge si mai invat de acolo :D

 

 

Ooook, abia acum m-am uitat cu atentie si am vazut ca la avatar e sv-u, eu credeam ca e o matza zbarlita =))

Editat de radu86
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am crezut ca ai ales sa citesti .

nu ca ceilalti

 

Aaaa... Da, am de gand sa o citesc. Din acest motiv eram bucuros. Thanks again!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu am o singura problema... mi se pare greu sa citesc pe calculator, si incepusem sa o citesc dar de atunci.... prefer sa ma uit la @avic cum merge si mai invat de acolo :D

 

 

Ooook, abia acum m-am uitat cu atentie si am vazut ca la avatar e sv-u, eu credeam ca e o matza zbarlita =))

 

 

eu zic ca nu e acelasi lucru

 

eu am citit-o in doua nopti , nu am retinut mare lucru ,dupa care am luat-o din nou cu incetul si crede-ma ca e mare diferenta intre inainte si dupa

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunt absout convins ca nu e acelasi lucru si la fel de convins ca diferentele sunt mari. oricum o voi citi si eu inceisor incetisor si apoi sa si aplic ce citesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E cineva care are aveti timp si chef de plimbare prin perioada 5-12 septembrie? Am atunci concediu si din motive financiare va trebui sa renunt la planurile de a merge in Muntii Tatra, si va trebui sa ma multumesc cu ceva plimbare "mai prin zona", asa ca daca e cineva doritor sa "tag along", e binevenit(a).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut baieti,

 

am si eu o problema cu Sv meu de 650 din 2004. Am iesit la o plimbare, si pe o portiune de drum uda(fara ploaie), motocicleta a inceput sa piarda din putere, iar la relanti murea. De pornit, pornea numai daca o acceleram. Dupa ce am lasat-o pret de 2 tigari :lol: am pornit cu ea accelerand puternic si am tinut-o in ture ca sa nu se mai opreasca. Dupa aprox 500m(pe jos deja era uscat) a revenit la normal. Dupa 10 15 km m-a prins ploaia si simptomele au revenit, am tras pe dreapta si dupa ce a stat in ploaie vre-o 30 minute am repornit-o, motorul se auzea ca nu merge in parametrii, vibra mai mult, si daca nu o lasam usor din acceleratie murea cand atingea turatia de relantii. Ma gandesc ca problema este una de natura electrica, roata fata arunca apa pe undeva pe la motor si face un scurt :ph34r: ???? S-a mai confruntat careva cu asemenea probleme sau e cineva care are idee unde ar fi buba???

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pare a fi vestita problema a cilindrului fata. din cauza apei aruncate bujia nu mai da scanteie si deci mergi doar cu cilindrul 2, de acolo vibratiile si zgomotele. Totusi cei care au mai patit asa ceva au zis ca se intampla dupa mai mult timp de mers prin ploaie. La tine parca prea repede a inceput sa faca asta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Posibil sa nu fie fixata bine fisa pe bujie si din aceasta cauza apare atat de repede problema. Se poate face o aparatoare care sa nu lase apa sa ajunga pe cilindru, asa cum am vazut la cativa la intalnire. Eventual verificat daca nu este infundata gaurica acea prin care se scurge apa intrata la bujie :ph34r:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc pentru raspunsuri :ph34r: , intre timp gasisem http://forum.svrider.com/showthread.php?t=107898, am fost cu sticla de apa jos si am reusit sa o "stric".

Am suflat apa cu un pai pe la bujie si a inceput sa faca figuri, am turnat apa pe rezervor si mi-a facut ca la plimbarea de duminica. Prima oara mi-a facut figuri desi nu ploua, picura apa de pe copaci dar nu am luat in seama, am zis ca e cantitate neglijabila trebuie sa fie de la roata. Acum am vazut ca bujia e "aparata" atat de radiator cat si de o bucata de cauciuc sub radiator de apa de la roata. Probabil e si iesita un pic fisa cum spune radum90 am impins cat am putut.

 

Unde pot sa vad si eu o poza cu aparatoarea aia?

 

"You can take the spark plug boot off and fill it with dielectric grease I believe or find a good way to seal it. "

dielectric grease = vaselina dielectrica, unsoare fluorata, vaselina siliconica.Am gasit de vanzare pe internet sub al 3-lea nume.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am reusit sa comprim filmuletele,am reusit sa le aduc la 700 mb cu tot cu poze.Mai mult nu le-am comprimat ca se pierde pre mult din claritate(le-am adus de la 4gb).am sa le pun la upload peste noapte ca noh..am net de la click:)

Editat de khrisstyan
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc pentru raspunsuri :ph34r: , intre timp gasisem http://forum.svrider.com/showthread.php?t=107898, am fost cu sticla de apa jos si am reusit sa o "stric".

Am suflat apa cu un pai pe la bujie si a inceput sa faca figuri, am turnat apa pe rezervor si mi-a facut ca la plimbarea de duminica. Prima oara mi-a facut figuri desi nu ploua, picura apa de pe copaci dar nu am luat in seama, am zis ca e cantitate neglijabila trebuie sa fie de la roata. Acum am vazut ca bujia e "aparata" atat de radiator cat si de o bucata de cauciuc sub radiator de apa de la roata. Probabil e si iesita un pic fisa cum spune radum90 am impins cat am putut.

 

Unde pot sa vad si eu o poza cu aparatoarea aia?

 

"You can take the spark plug boot off and fill it with dielectric grease I believe or find a good way to seal it. "

dielectric grease = vaselina dielectrica, unsoare fluorata, vaselina siliconica.Am gasit de vanzare pe internet sub al 3-lea nume.

eu am bagat silicon(pt garnituri motor) rosu in pipa de la bujie si apoi am indesat-o la locul ei. am mers pe ploaie torentiala fara nici o problema

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acuma stau si eu sa ma gandesc daca sa pun vaselina siliconica pe acolo sau nu. Ce-i drept, cand am citit prima data de problema asta am verificat sa stea garnitura "cum scrie la carte" si am indesat-o la maxim. Acum vreo saptamana si ceva m-a prins o ploaie destul de urata pe drum, si am mers cam vreo 20km (daca nu si mai bine) pe ploaie (aproape) torentiala. N-am avut probleme.

 

Un pic mai offtopic, ieri dupa-masa am facut "front brake master cylinder overhaul". Adica am schimbat pistonul, garniturile si arcul, pe motiv ca devenise putin cam "ciudata" frana mea. Adica prindea "in trepte" - presupun ca nu mai tinea o-ring-ul presiunea cum trebuie. Am incercat candva sa o aerisesc, dar nu am reusit sa obtin vreo imbunatatire semnificativa. A fost destul de greu, dar a meritat. Acum si prinde mai bine, si se misca si maneta mai "smooth".

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Frumoasa intalnirea domnilor, inca o data sorry ca n-am ajuns pe acolo...

 

Pentru cei cu probleme ale cilindrului fata, si yo am suferit in trecut, asta pana m0am dus si mi0am cumparat vaselina respectiva, initial ma gandeam sa imi fac o aparatoare pentru radiator si cilindru sau sa imi cumpar un fender extender pentru aripa fata, dar toate aceste metode ma costau (mai mult timp decat bani). Am ales solutia cu vaselina, a fost mai greu cu gasitul, dar pana la umra am reusit sa gasesc in Hornbach la sectiunea de vopseluri daca nu ma insel - Vaselina siliconica. Am scos fisa bujiei, bagat in fisa vaselina pana am umplut-o si i-am mai pus un pic de vaselina si sus, de jur imprejurul capacului de cauciuc care protejeaza fisa sus. Problem solved as putea spune, mai ales ca tocmai ce am facut Medgidia-Cernavoda-A2-Bucuresti pe un pototp in adevaratul sens al cuvantului (viteza 120-140, constant).

 

p.s. Tubul de vaselina siliconica arata ca unul de pasta de dinti, un pic mai mic totusi, capac rosu si albastru cu alb pentru tub. Costa cam 12 lei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai umplut fisa cu vaselina, pe interior :ph34r: ? E interesant atunci... ca cica vaselina aia ar trebui sa aiba si proprietati izolatoare. Pentru orice eventualitate o sa pun si eu pe la capac, dar in fisa nu cred ca-i o idee prea buna.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, am scos fisa, am curatat cu o carpa pe bat pe canalul bujiei, am bagat vaselina in fisa si apoi am dat si pe exterior, pe marginea cauciucului. Cu o seara inainte, reusisem sa o "inec" si inainte de cele de mai sus inca mai avea problema, dar dupa era ca noua.

Fisa de la bujie nu am umplut-o ochi, am pus cam 2 boabe de fasole.

 

Pe unde schimb si eu placutele de frana pe spate si uleiul din furca, la un pret rezonabil si cu piesele lor pe stoc?

 

PS inca nu am testat pe ploaie (n-am avut :ph34r: ), dar o sa ii torn o galeata de apa pe la motor sa vad daca mai persista problema. Pe marginea cauciucului nu am reusit sa ii dau 360 de grade, a ramas partea de sus.

Editat de wender82
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...