Sari la conținut

Suzuki Sv 650s/1000


Delia
 Share

Postări Recomandate

Man, dificil cu jentile indoite... redpick parca a avut o problema asemanatoare anu trecut asa ca el ar putea sa te indrume. banuiesc ca iti trebuie un mester in sibiu.

 

in sibiu am catat si nu am gasit nimic, sunt dispus sa le trimit si prin posta daca stiu ca iasa o treaba cumsecade

 

In Bucuresti te rezolva baietii la SAMA service. 200 ron de roluit/janta. Scumpicel, dar iese boboc :D

 

scump ca dracu, nu scumpicel... asa mai pun niste bani si imi iau alta si stiu o treaba... dar iti dai seama cu ma simt ca stau cu 3 jenti in curte si trebuie so cumpar pe a patra...

 

Am mai cautat si ma mai gasit serviceuri care se ocupa cu asa ceva, maine ma apuc de dat telefoane. Va tin la curent :laugh:

 

De la ce motor se mai potriveste janta nu stie nimeni?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 11,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Am problema destul de imputita... Stie cineva de la ce motor se mai potriveste janta de pe fata? Vinde cineva janta de SV la un pret decent?

Am 3 (da, trei) jante strambe, stiti un meserias care poate sa le faca? Vrea cineva sa cumpere si sa le repare el? :laugh:

 

Si era sa uit, zic si eu prezent la intrunire... daca am cu ce...

 

acum 2 ani, mi-am facut zob roata fata luand in plin o bordura pe mijlocul minunatei "sosele" DN1 - un mic cadou lasat de cei care puneau borduri si pietre de pavaj pentru scurgerea de la marginea drumului, si acum le multumesc :D de fiecare daca cand ii observ sprijiniti in stilouri pe marginea drumului...

Yo mi-am indreptat-o in Sf. gheorghe - n-am gasit pe nimeni in Bv, a fost destul de mocca (acum pe criza asta nu stiu la cat se ridica scorul); doar ca a mea a trebuit si sudata - am avut si o spita crapata; sudura am rezolvat-o in Bv.

O sa incerc sa-l sun pe mester si sa-l intreb cat mai e un roluit si te anunt ce si cum, daca e. Doar ca pentru indreptat, trebuie pe langa roata sa fie si axul rotii, deci... o sa fi ca mine cand mi-am indreptat-o, un timp o sa stai pe tusa.

Oricum roata rezolvata de mester acum 2 ani imi echipeaza in momentu de fata motoru si isi face treaba cu brio.

 

LE: s-ar putea sa se potriveasca si de la Suzu Katana, nu sunt sigur, dar ochiometric Katana are cam aceeasi roata pe fata ca SVul, V-Stromul care chiar daca are acelasi motor ca SVul parca o are mai ingusta pe fata

Editat de m4v3rick
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am dat 104 lei pe 3l de Repsol MotoRider 15w50 + filtru HiFlo parca. Dupa cum am spus, sunt multumit. :D Filtrul ,in general, e de la 28 la 40 lei.

 

Edit: de fapt, da. Gasesti si mai scumpe, dar acelasi lucru il face. Recomandat este sa-l inlocuiesti la al doilea schimb de ulei.

 

 

 

 

si de unde le-ai luat ? 3 litrii de ulei cu filtru ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai nu e cam mare pentru motocicleta? din cele asemanatoare vazute prin magazine e cam marisor. oricum mersi de link

Mi-am ridicat azi o comanda de la louis si am vazut acolo o priza care are prindere de ghidon (gen cele la naked) cu 69 lei... Eu inca n-am reusit sa o montez, intr-adevar e cam mare, dar voiam neaparat cu usb sa nu mai raman fara baterie la telefon...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

acum 2 ani, mi-am facut zob roata fata luand in plin o bordura pe mijlocul minunatei "sosele" DN1 - un mic cadou lasat de cei care puneau borduri si pietre de pavaj pentru scurgerea de la marginea drumului, si acum le multumesc :D de fiecare daca cand ii observ sprijiniti in stilouri pe marginea drumului...

Yo mi-am indreptat-o in Sf. gheorghe - n-am gasit pe nimeni in Bv, a fost destul de mocca (acum pe criza asta nu stiu la cat se ridica scorul); doar ca a mea a trebuit si sudata - am avut si o spita crapata; sudura am rezolvat-o in Bv.

O sa incerc sa-l sun pe mester si sa-l intreb cat mai e un roluit si te anunt ce si cum, daca e. Doar ca pentru indreptat, trebuie pe langa roata sa fie si axul rotii, deci... o sa fi ca mine cand mi-am indreptat-o, un timp o sa stai pe tusa.

Oricum roata rezolvata de mester acum 2 ani imi echipeaza in momentu de fata motoru si isi face treaba cu brio.

 

LE: s-ar putea sa se potriveasca si de la Suzu Katana, nu sunt sigur, dar ochiometric Katana are cam aceeasi roata pe fata ca SVul, V-Stromul care chiar daca are acelasi motor ca SVul parca o are mai ingusta pe fata

 

Pai si eu cam la fel am patit, bucata de asfalt care semana cu o bordura in mijlocul drumului lovita din plin la 80km/h. Bine ca platim taxe de drum si avem si sosele si autostrazi superbe... si ca sa nu mai zic ca ocolesc in fiecare zi jumatate de oras ca sa merg la munca pe niste drumuri cat de cat acceptabile...

Suna bine ce imi povestesti, mai ales ca rotile mele sunt doar putin strambe :laugh: iti mai dau PM sa nu facem prea mult spam pe aici.

Alta problema care ma framanta la ora asta este ca nu gasesc nicaieri pe tot internetul asta infinit niste specificatii referitoare la janta, respective ce roata sar mai potrivii... recunosc ca sunt total pe langa la mecanica si ca habar nu am unde sa caut...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

info sumare despre aproape toate mobrele construite vreodata poti gasi AICI. Cat despre posibile compatibilitati ale rotii fata; s-ar putea sa mearga si cea de la Banditu mic, de 600. Asta chiar are aceleasi dimensiuni (exterioare), singura problema s-ar putea sa fie jos, la ax, nu stiu daca rulmentii sunt identici cu cei de pe SV.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Man, dificil cu jentile indoite... redpick parca a avut o problema asemanatoare anu trecut asa ca el ar putea sa te indrume. banuiesc ca iti trebuie un mester in sibiu.

 

Mda, eu mi-am facut-o la Braila. M-a dus taica-miu.Cred ca am dat ceva gen 160 lei. Incearca sa vorbesti cu Amimagz dupa forum, el avea un Sv la dezmembrat, poate ai noroc de janta.

 

 

si de unde le-ai luat ? 3 litrii de ulei cu filtru ?

De la Mymoto Cotroceni. Adresa e Cotroceni 19.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am gasit un service in Alba Iulia care se ocupa, am vorbit cu oamenii, miau explicat toate detaliile si pretul este ok, incepe de la 50 Ron. Sambata mi le duce cineva, indata ce le primesc inapoi va spun ce si cum. :laugh:

Multumesc tutror pentru ajutor :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

....daca afli; spune-ne si noua de la ce alta mobra se potriveste janta aia.

thx.

90% convins ca e aceiasi cu roata de Bandit si RF ..........nu cred ca Suzuki a facut roti specifice fiecarui model, iar astea 2 au furca fata similara.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutari! Sunt un fost posesor de suzuki SV. Inainte sa il vand un mecanic 'destept' m-a pus sa cumpar un alternator deoarece credea ca al meu erastricat,insa nu masura el cum trebuie.Asa ca acum daca cineva vrea am un alternator original de vanzare.! Daca aveti nevoie sau stiti pe carevacare are nevoie il dau la un pret bun!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

azi fiind liber m-am hotarat sa mesteresc la motor. am reusit sa imi schimb placutele de frana de pe spate - alea vechi erau fier pe fier si deja imi mancau din disc :) , a fost destul de greu (am desfacut etrieru ca sa le pot scoate pe cele vechi), dar am reusit.

Partea nasoala a fost la roata fata, unde am constatat ca melcu' a decedat (intai am verificat firul si mufele senzorului, dar alea erau OK).

post-4765-1274723578_thumb.jpg

asta e parte de plastic a melcului - urechiusele de plastic au fost mancate de roata => DEATH, nu am ce-i mai face, doar sa-l inlocuiesc. Intrebare - de unde pot cumpara piesa? Am sanse sa o gasesc pe aici la noi? Pe eBay/net am gasit-o dar am ceva de asteptat pana apare si as prefera sa o schimb cat mai repede. Multam anticipat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut! am si o problema mare pentru mine, daca ma puteti ajuta. am un SV 650, si acum o sapt am bagat benzina si cand ma apropiam de plin ma claxoneaza toti din jurul meu. cand ma uit, din motorul meu curgea benzina intr-o veselie, prin furtunul de la supraplin (cred pt. ca e cel de langa baia de ulei). am indoit furtunul respectiv, l-am legat cu o sarma si asa a ramas de atunci. ce ar putea sa aiba? si pana o sa ajung la un service s-ar putea sa mai treaca un timp (n-am bani), e vreo problema daca mai merg un pic cu el asa?

mersi fain!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai bagat prea multa benzina cu motorul tinut drept cand ai alimentat - asa am patit yo, ca nu intelegeam cum de mi-au intrat 16litrii in conditiile in care mai aveam ceva in rezervor. Cand s-a inclinat pe o parte, excesul sa scurs pe preaplin. Daca motorul merge normal si in conditiile unei alimentari normale nu cred ca ai avea de ce sa te ingrijorezi. Dar ti-as recomanda sa dezlegi supraplinu, nu cred ca e tocmai indicat sa ai un furtun plin cu benzina care trece pe langa motor. el e facut sa evacueze excesul nu sa-l mentina.

 

Cat despre uzura rotorului melcului, cred ca depinde in ce conditii rulezi cu motorul, daca acolo intra praf/jeg si rotorul ramane blocat, miscarea rotii, care in mod normal ar antrena urechiusele de plastic astfel incat sa contorizeze viteza, polizeaza sau rupe aceste urechi, care din pacate sunt din plastic. ale mele au si urme de polizare si se vede si unde sunt rupte :crack:

 

Am gasit in UK, rotor la 20lire, mai caut sa vad daca gasesc pe aici la noi, daca nu o sa imi comand din afara. Partea buna este ca am vazut ca mai multe modele de motoare Suzuki impart acelasi rotor.

Mesaj completat

Eu nu inteleg cum se uzeaza piesa aia. Eu cand am desfacut la mine, nu avea nici cel mai mic semn de uzura.

 

la fel a fost si la mine pana de curand, era perfect intact, dar cum spuneam conteaza pe unde sari cu motoru (la mine a cedat dupa ce am facut cu ea un pic de offroad); asta + vechimea- are totusi 8 ani troscoleta mea :)

Editat de m4v3rick
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai bagat prea multa benzina cu motorul tinut drept cand ai alimentat - asa am patit yo, ca nu intelegeam cum de mi-au intrat 16litrii in conditiile in care mai aveam ceva in rezervor. Cand s-a inclinat pe o parte, excesul sa scurs pe preaplin. Daca motorul merge normal si in conditiile unei alimentari normale nu cred ca ai avea de ce sa te ingrijorezi. Dar ti-as recomanda sa dezlegi supraplinu, nu cred ca e tocmai indicat sa ai un furtun plin cu benzina care trece pe langa motor. el e facut sa evacueze excesul nu sa-l mentina.

 

Cat despre uzura rotorului melcului, cred ca depinde in ce conditii rulezi cu motorul, daca acolo intra praf/jeg si rotorul ramane blocat, miscarea rotii, care in mod normal ar antrena urechiusele de plastic astfel incat sa contorizeze viteza, polizeaza sau rupe aceste urechi, care din pacate sunt din plastic. ale mele au si urme de polizare si se vede si unde sunt rupte :)

 

Am gasit in UK, rotor la 20lire, mai caut sa vad daca gasesc pe aici la noi, daca nu o sa imi comand din afara. Partea buna este ca am vazut ca mai multe modele de motoare Suzuki impart acelasi rotor.

 

Cred ca gasesti rotorul rapid la www.elfworkshop.ro (sunt dealeri suzuki pe bucuresti si de obicei au "consumabile" de tipul asta prin service).

Bafta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mersi mult m4v3rick, ai avut dreptate, am dezlegat supraplinul si a curs ffff putina benzina, probabil cat era pe furtun, dar oricum mie mi se pare fffff ciudat, ca pana acum nu mi s-a mai intamplat niciodata. in fine, sper sa nu mai am bafta de asa ceva.

asfalt uscat si drumuri bune!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pentru putin... ideea e ca rezervorul SVului pare mare dar nu e :lol: Cred ca peste jumate din toata tablaraia de acolo este defapt carcasa care acopera airboxul, grosul rezervorului aflanduse in portiunea care iti vine intre craci, pe langa asta are 2 "aripi" care merg catre fata lui... daca bagi canula pompei cu totul in rezervor si o pui pe auto, decupleaza dupa vreo 7-8 litrii (in conditiile in care in rezervor mai ai 3-4L). Daca o scoti si o iei pe manual, putin cate putin, o sa vezi ca il umpli pana aproape de buza si apoi daca balansezi usor motoru, nivelul mai scade un pic, 1-2cm (intra in "aripile" laterale), daca te chinui sa tot readuci nivelul la buza superioara, excesul o sa o ia incet incet pe supraplin si de aici pe jos

Cum spuneam, daca motorul nu moare inexplicabil in timp ce mergi, tre doar sa ai grija cand il alimentezi, asta doar ca sa nu arunci banii aiurea pe benzina.

In rest, ptr ca vad ca esti destul de nou pe aici (Clubul exclusivist ;) al posesorilor de SV), daca mai dai de cate o problema cu motoru si n-ai chef de citit spe-zeci de pagini, baga o intrebare - nu cred ca se supara nimeni de pe aici si in masura in care mai stim ceva pe ici pe colo, te ajutam cu placere.

Ride ON... safe.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bai am si eu o intrebare , nustiu daca ati auzit de placutele astea de frana " Saito " le-am vazut la KronauMoto , si ma gandesc sa mi le iau .. sunt si la un pret acceptabil 18 euro .. si acuma nustiu ce sa fac .. voi ce spuneti , are careva pe mobra chestii dastea?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Astazi am fost de am recuperat 2 din cele 3 jenti ale mele de la firma Giro-Trans (a treia o iau pe weekend). Sunt de parare ca baieti au facut o treaba foarte buna iar mecanicul meu ma aprobat, pretul a fost 50 lei bucata iar maine vine montata pe motor :lol: Deci, vrea cineva o janta? ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

polizeaza sau rupe aceste urechi, care din pacate sunt din plastic. ale mele au si urme de polizare si se vede si unde sunt rupte

Nu merg refacute urechiusele ? Din fibra or something. Asta ca solutie de criza, daca nu gasesti melc.

nustiu daca ati auzit de placutele astea de frana " Saito "

Eu am versiunea ceva mai scumpa a lor, tot de pe Louis (parca am dat ceva gen 120 ron/set). De franat franeaza ok, dar trebuie sa le curat cu spray o data la cateva zile altfel scartaie si harsaie. Nu extrem de deranjant, dar se aud.

Iti recomand mai bine SBS care sunt ok ca raport calitate/pret, sau Brembo, ceva mai scumpe dar eficiente.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bai...am si eu o intrebare... are careva cauciuc pe fata cu alte dimensiuni? adica...normal trebuie sa fie 120-60-17. merge sa pun unu 120-70-17???

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...