Sari la conținut

Suzuki Sv 650s/1000


Delia
 Share

Postări Recomandate

Mersi m4v3rick !:D e cam agresiva...o chestie : dimineata nu inteleg de ce se porneste asa de greu.. .vro idee?:)

 

Pai mai incet cu wheelieul daca vrei sa iti traiasca(asta daca e adevarat ce-am citit pe aici, mai sus); adica ea cred ca o sa traiasca, e o motocicleta mai mult decat robusta si rezista la tavaleala destul de bine; tu nu stiu cum o sa iesi dintr-o varsare mai ca lumea...

 

Deci grija mare ca SVu-i mic da musca rau daca-l calci pe coada...(nu-i Hornet sau Bandit :rolleyes: )

 

p.s. pe cat de jos trage in acceleratie, pe atat de rau face si frana de motor - asa ca si cu asta tre sa ai grija. Succesuri

 

@tija - nu uita sa bagi un link pe aici cand termini cu blogu ala pe care ai zis ca o sa urci povestea de concediu, nu de alta da sa ne dam si noi experti :rolleyes:

Editat de m4v3rick
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 11,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Pai mai incet cu wheelieul daca vrei sa iti traiasca(asta daca e adevarat ce-am citit pe aici, mai sus); adica ea cred ca o sa traiasca, e o motocicleta mai mult decat robusta si rezista la tavaleala destul de bine; tu nu stiu cum o sa iesi dintr-o varsare mai ca lumea...

 

Deci grija mare ca SVu-i mic da musca rau daca-l calci pe coada...(nu-i Hornet sau Bandit :rolleyes: )

 

p.s. pe cat de jos trage in acceleratie, pe atat de rau face si frana de motor - asa ca si cu asta tre sa ai grija. Succesuri

 

@tija - nu uita sa bagi un link pe aici cand termini cu blogu ala pe care ai zis ca o sa urci povestea de concediu, nu de alta da sa ne dam si noi experti :rolleyes:

Aici va fi primul si poate singurul loc unde o sa-i fac reclama, ca doar nu m-oi apuca sa vand pietrele culese din Albania.

Si inca ceva...Sv-ul nu-i mic, al meu cu toate bagajele pe el e un fel de balenutza si cred ca e pe aproape de 250kg, daca nu chiar mai mult.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, si dihania a avut si Tija are si mai este un SV-ist din iasi care si-a pus ghidon mai inalt. Deci se poate. Despre partea cu gasitul iti vor spune ei cum au rezolvat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Un motor pe carburatie, in toate mintile lui, nu prea are cum sa porneasca la rece fara soc, decat daca tragi si tii tras de gaz. Deci, greu! Daca motorul are sub 20 de grade, foloseste socul musai!

Despre datul pe o roata + varsat...fiecare pe pielea si uleiul lui/ei!

 

 

 

Nu mai bine ii explici "live" daca tot sunteti consateni? Sau astepti sa vina Hells angels sa ti-o ia inainte? :crack:

 

Total gresit, al meu a pornit pana anu trecut la rece foarte usor cu exceptia anului acesta (bujiile nu mai faceau fata) dar acum porneste din nou foarte usor ca le-am schibat, bineinteles NU e bine de loc sa il lasi sa se incalzeasca fara soc.Daca nu crezi iti fac un video :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare.Am si eu o mica problema,dar nu am gasit niciun topic corespunzator,asa ca sper ca voi ma veti putea ajuta.Am postat intai la sectiunea Service si intretinere curenta ,dar fara succes.Imi cer scuze daca sunt offtopic,dar voi posta din nou aici:

 

 

Salut tuturor.Asta e primul meu topic,ca motociclist,si evident am o problema.Acum 1 luna jumate am cumparat un Suzuki model sv400s,din '99.Toate bune si frumoase,pana acum 1 saptamana,cand am incercat sa-l pornesc si....nu mai pornea.Am aflat pana la urma ca e din vina baterieri descarcate.Am folosit un redresor pt a o incarca,si a mers,dar a doua zi nu a mai pornit,si,din nou am fost nevoit sa o incarc.Ulterior,am verificat cu un voltmetru tensiunea la borne,cu motorul pornit,dar in loc sa se incarce cand o turam,scadea incet tensiunea,si am inteles ca ar fi o problema la releul de incarcare.Este prima mea motocicleta si nu am experienta in mecanica,deci va rog frumos sa ma sfatuiti ce sa fac,eventual unde gasesc un service unde pot fi ajutat,si de unde pot gasi piesele necesare pentru modelul meu de motor.Multumesc anticipat celor ce ma pot ajuta in vreun fel.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca tensiunea scade, releul nu mai e bun. Cea mai simpla solutie este sa iei unul nou sau sh pentru modelul tau de sv si atunci nu ai nici o bataie de cap: pui conectorii unul in altul si voila. Varianta a doua e sa iei un releul de GSX-R 1000 de exemplu si sa ii adaptezi tu, sau cineva priceput, conectorii. Releul are radiatorul mai mare deci disipa mai bine caldura. A treia varianta este sa cauti un releu tot de la un motor de 750 sau 1000 cc, al carui cod sa inceapa cu FH si nu cu SH. Din ce am citit cele FH stau mai reci si nu prea ai probleme cu ele.

 

Bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca tensiunea scade, releul nu mai e bun. Cea mai simpla solutie este sa iei unul nou sau sh pentru modelul tau de sv si atunci nu ai nici o bataie de cap: pui conectorii unul in altul si voila. Varianta a doua e sa iei un releul de GSX-R 1000 de exemplu si sa ii adaptezi tu, sau cineva priceput, conectorii. Releul are radiatorul mai mare deci disipa mai bine caldura. A treia varianta este sa cauti un releu tot de la un motor de 750 sau 1000 cc, al carui cod sa inceapa cu FH si nu cu SH. Din ce am citit cele FH stau mai reci si nu prea ai probleme cu ele.

 

Bafta!

 

Multumesc de ajutor.Cunoasteti vreun mecanic prin bucuresti sau ilfov care ma poate ajuta? Eventual unde gasesc piesele necesare...repet,ca necunoscator,n-am nicio idee,si "google"-uind nu rezolv mare lucru...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut svisti am revenit pe 2 roti dupa evenimentul neplacut de acum 2-3 luni .Pe unde mai ne intalnim si noi ca imi este dor sa mai vb cu svisti ? Am avut si cateva aventuri cu ITP avand ghinionul ca la inscriere sa imi bata o cifra gresit in seria motorului cei de la rar voluntari , dar sa rezolvat fara nici un cost cu o viztita la rar .Incarc o poza draguta cu ea inainte sa ii pun autocolantul pe mufa .

post-11415-0-61532300-1315081820_thumb.jpg

Editat de iacospy
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai acum zi'ne mai multe informatii despre ghidonul asta inaltat. Cum / de unde / cat a costat .. etc

Daca te referi la mine, eu asa am luat motorul din It. Amanunte despre firma cred ca stie nea' goagle. Cred ca la un moment dat am vazut si pe forum pe cineva care vindea de la Acossato, dar nu mai stiu cine. Asta fiind primul meu motor, nu sunt prea calificat sa zic cum e chitul... Ideea e ca dupa 40 de km pe un drum prost, cu viteza medie de 15-30 km/h tot ma dor incheieturile ca pe un hamal dupa o zi de munca. Da' orice pasiune cere ceva sacrificii, asa ca nu ma plang.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Neatza!

 

 

Am si eu o problema si sunt curioasa cine ce zice.. deci: releul de incarcare baga 17 V in baterie... dak merg cu faza lunga + mai baga cineva o chestie sa consume mai multa baterie.. ar fi ok .. sau stric iarasi bateria??? cica nu se poate pentru ca exista varfuri mari de voltaj care nu apar pe aparatu de masura 40-50 de V si intr-un final va ceda aprinderea.. altii zic ca se poate... voi ce credeti?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Total gresit, al meu a pornit pana anu trecut la rece foarte usor cu exceptia anului acesta (bujiile nu mai faceau fata) dar acum porneste din nou foarte usor ca le-am schibat, bineinteles NU e bine de loc sa il lasi sa se incalzeasca fara soc.Daca nu crezi iti fac un video :P

 

Daca nu scoti si bujiile afara dupa ce faci video nu se pune :P

 

Neatza!

 

 

Am si eu o problema si sunt curioasa cine ce zice.. deci: releul de incarcare baga 17 V in baterie... dak merg cu faza lunga + mai baga cineva o chestie sa consume mai multa baterie.. ar fi ok .. sau stric iarasi bateria??? cica nu se poate pentru ca exista varfuri mari de voltaj care nu apar pe aparatu de masura 40-50 de V si intr-un final va ceda aprinderea.. altii zic ca se poate... voi ce credeti?

 

Cu 17V la incarcare o sa distrugi bateria. O tensiune normala e undeva putin peste 14V. Probabil releul are ceva prajit.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, asta mi-au spus si altii..dar dak mai face cineva un consumator acolo..oare nu se poate regla?:-? asa ar fi logic..

 

Ah si dak e releu.. are cineva?????

 

Probabil toti avem macar cate unul, undeva sub sa, intre alternator si restul instalatiei electrice.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ok.

Cam cu cat s-a ridicat ghidonul ?

Din pacate nu am termen de comparatie, fiindca e prima mea motocicleta, iar pe versiunea originala nu m-am urcat. Alaturat e linkul unde gasesti ce te intereseaza.

 

http://www.accossato.com/en/half-handlebars.asp

 

"ACCOSSATO handlebars are made of high tensile alloy avional widely used in racing for quick release available in different sizes and applications color is silver handlebars supply of these is the inclination is 7 degrees

The raised handlebars ACCOSSATO are specific for the Suzuki SV650 and SV1000 models allow you to change your driving style by sliding the handlebars to the fork of plus or minus 4 cm from its original position without having to change cables, brake hoses and no vibrations Realized in aluminium alloy are available only in titanium color."

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...