Sari la conținut

Suzuki Sv 650s/1000


Delia
 Share

Postări Recomandate

E ok avand in vedere ca eu nu am unul dintre semnalele pe fata, fiind distrus in accident. Zi un pret :P

 

N-am gasit decat unul. Mai caut diseara prin cutii.

Modelul e asta:

http://www.louis.de/index.php?topic=artnr_gr&artnr_gr=10033853

Pretul zi-l tu. Eu oricum nu mai fac nimic cu ele si stau degeaba.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 11,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Uameni buni, cu lacrimi in inima si durere in ochi va anunt ca sezonul de SV s-a incheiat vineri seara... si odata cu el si seria de aproape 100000Km de functionare ieprosabila a micului meu V-Twin... Sper sa ne vedem la primavara, tot pe V. Pana atunci, avand in vedere vremea de afara, yo-s trecut pe solutia de backup, un micut mixer de 1000, Z1000 mai exact...

Detali despre ce anume a cedat, inca nu am deoarece, chiar acum, cu ajutoru unu prieten cu platfoma moto, motorul e in drum spre spital... voi vedea ce anume a pleznit dupa operatie... sper ca pacientu sa supravietuieasca (si spaga la doctor sa nu fie prea astronomica :rolleyes: )

 

Oricum nu pot sa zic, decat RESPECT pentru un motor care 4 ani a functionat aproape non stop, fara nici un fel de problema mecanica. Suzuki SV rulZ! :friends:

 

RiP (over the winter)

post-4765-0-24078800-1320079451_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mav, imi dai emotii.. Cred ca are si sv-ul "cold feet" acuma ca se apropie de o varsta impresionanta. Chiar sper sa nu fie nimic grav si sa se remedieze usor (cam cum a zis si Capone... cu un plin :)) ). :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai oameni, voi tineti motocicleta inca afara sau in garaj? Eu o tin pe a mea afara momentan, urmand ca peste vro doua saptamani sa o bag intr-un corp al casei (l-as baga de acum dar inca se lucreaza). Dimineata gasesc pe el bruma n stuf...nu afecteaza cu nimic displayul daca e prea frig??

 

eu inca ma dau cu motorul in fiecare zi. ce dumnezeu sa afecteze frigul? decat iti descarca bateria in rest nimic.

 

mav...hai ca se face bine ! trebuie, motoreta aia nu are moarte .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Uameni buni, cu lacrimi in inima si durere in ochi va anunt ca sezonul de SV s-a incheiat vineri seara... si odata cu el si seria de aproape 100000Km de functionare ieprosabila a micului meu V-Twin... Sper sa ne vedem la primavara, tot pe V. Pana atunci, avand in vedere vremea de afara, yo-s trecut pe solutia de backup, un micut mixer de 1000, Z1000 mai exact...

Detali despre ce anume a cedat, inca nu am deoarece, chiar acum, cu ajutoru unu prieten cu platfoma moto, motorul e in drum spre spital... voi vedea ce anume a pleznit dupa operatie... sper ca pacientu sa supravietuieasca (si spaga la doctor sa nu fie prea astronomica :rolleyes: )

 

Oricum nu pot sa zic, decat RESPECT pentru un motor care 4 ani a functionat aproape non stop, fara nici un fel de problema mecanica. Suzuki SV rulZ! :friends:

 

RiP (over the winter)

post-4765-0-24078800-1320079451_thumb.jpg

 

 

O fi auzit ca se inchide Transfagarasanul si Transalpina :))

 

Ti-am zis sa n-o mai lasi la televizor ca invata toate prostiile. :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aveti idee de niste oglinzi compatibile cu prinderea de pe SV, dar pliabile ? Gen cele de pe gsxr srad

Actualele ma streseaza ca nu sunt pliabile o data pt cand merg prin coloana, apoi pt cand o parchez, ca mai mereu o atinge cate un tantalau si trebuie sa stau sa strang surubul si sa ajustez pozitia din 2 in 2 zile...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aveti idee de niste oglinzi compatibile cu prinderea de pe SV, dar pliabile ? Gen cele de pe gsxr srad

Actualele ma streseaza ca nu sunt pliabile o data pt cand merg prin coloana, apoi pt cand o parchez, ca mai mereu o atinge cate un tantalau si trebuie sa stau sa strang surubul si sa ajustez pozitia din 2 in 2 zile...

 

si eu am probleme cu oglinda la parcare. mie mi-er placea unele ca la modelul vechi de sv. sunt mult prea tari.

pe astea nu pe pot plia deoarece am suruburile blocate si nu le pot misca. :(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cum naiba nu se pliaza? io le trag langa parbriz din levier si le mai apropii si din nuca de pe spatele geamului putin...la revenire, strangerea surubului nu este deloc afectata...

Daca le trag spre parbriz, se strange surubul (nici nu le pot lipi, pt ca ar insemna sa fortez). Cand le departez se slabeste. Asta pe stanga. La aia de pe dreapta, logic, e invers :)

Pe louis ce am vazut oglinzi faine au suportul de kaka sau sunt mici etc... De asta ma uitam pe la cele de srad pt ca imi si plac cum arata, dar nu stiu daca se pupa la prinderi...

 

LE-si astea par oke, dar la fel, nu stiu daca se pupa...Am tot sapat pe net dar nu gasesc nimic concret

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se pare ca a venit momentul sa ma scarpin si eu in cap si sa ma intreb: de la ce oare?

Am observat in urma cu putina vreme faptul ca anvelopa mea spate este vizibil mai uzata pe partea stanga. Practic, desi pe centru si pe dreapta cauciucul mai are "destula carne", pe partea stanga a aparut o tesitura, in zona respectiva canalele din cauciuc fiind foarte mici. Cauciucurile s-au comportat extraordinar pana in acest moment, aceasta uzura asimetrica aparand in ultimele 3-4 luni (ca sa il citez pe Radu, la intrunire n-aveau nici pe dracu). Din ce vad, ar mai fi tinut destul, dar, cu tesitura asta nu stiu ce sa zic / fac.

Am verificat de mai multe ori daca roata spate e aliniata, iar gradajul de pe bascula imi spune ca este. Aveti si alte idei? La ce ar mai trebui sa ma uit?

Intreb pentru ca nu as vrea sa imi iau un cauciuc nou si sa vad ca pateste la fel. Pareri? Impresii? Opinii?

post-45816-0-55048900-1320698727_thumb.jpg

post-45816-0-41433200-1320698732_thumb.jpg

post-45816-0-14192300-1320698736_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De cand ai motorul ? L-ai luat cu gumele astea ? Te intreb pt ca pare mai mult a tarsaiala de frana/drift decat uzura normala.

Sau defect de fapricatie al gumei. Altfel nu vad cum draq se putea toci doar in zona aia :scratch:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Motorul e luat in noiembrie 2008, cauciucurile sunt puse in martie 2009, au "doar 21000 de km". Nu l-am tarsait, driftat, burnout-uit sau chestii asemanatoare. Nu il simt sa mearga / traga dubios sau diferit. Singurul lucru mai neortodox cred ca a fost faptul ca am mers cu spatele un pic mai moale o perioada, dar nu foarte lunga.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Motorul e luat in noiembrie 2008, cauciucurile sunt puse in martie 2009, au "doar 21000 de km". Nu l-am tarsait, driftat, burnout-uit sau chestii asemanatoare. Nu il simt sa mearga / traga dubios sau diferit. Singurul lucru mai neortodox cred ca a fost faptul ca am mers cu spatele un pic mai moale o perioada, dar nu foarte lunga.

Posibil sa fie de la cauciucul mai moale asta ar fi singura explicatie.Cat de moale a fost totusi?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cam 1.5 atm, il mai umflam, se mai dezumfla, etc. Eram "la plimbare" si nu aveam kit de pana la mine, + ca nu stiu pe unde rasufla, dar, asta e alta discutie. Dar, daca e de la asta, de ce numai pe stanga?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

poate pe traseul tau sunt mai multe viraje pe stanga :grinbandit:

 

Am aflat ce a patit al meu SV: a pleznit un cuzinet de la pistonul spate. human error - se pare ca am umblat cu el fara prea mult ulei :rusinica: (stiu si cand, dar oricum nu mai conteaza) fapt care a dus la uzura prematura a cuzinetului si mai apoi la pleznirea lui. In alta ordine de idei, distributia dupa aproape 100K km e brici, pistoane ca noi, usoare urme de uzura pe segmenti... SV rocks!

 

nu pot spune decat... I'll be back :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asfaltul e de obicei inclinat inspre marginea drumului pentru scurgerea apei. E normal sa ai uzura mai mare pe partea stanga din cauza asta.

Eu vechiul cauciuc l-am schimbat pentru ca era mancat mai rau pe lateral decat pe mijloc. La fel, pe partea stanga era mai ros decat pe dreapta.

As zice ca e normal...obisnuieste-te cu ideea ca nu te tine o viata (si e bine asa!) si ia-ti alt cauciuc la primavara.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Oricum eram impacat cu ideea de a lua alt cauciuc/cauciucuri la primavara, doream doar sa ma edific in legatura cu diferenta vizibila intre uzura de pe stanga si cea de pe dreapta.

In concluzie, nu am nimic busit la alinierea rotilor, doar "m-am dat mai tare pe stanga" ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Treaba cu inclinarea asfaltului e evidenta, dar faptul ca uzura a aparut in ultimele 3-4 luni (sa zicem 4000 de km parcursi) mie mi se pare prea accentuata. Ar mai fi posibil defectul de fabricatie. Chiar nu stiu. Daca rotile sunt aliniate, nu vei avea probleme cu anvelopele noi. Eu 20 de mii de km am folosit doar gradatiile de pe bascula si nu am patit asa ceva pe anvelopa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

deci e clar, yo zic ca de fapt voi sunteti raceri si mergeti numa cu genunchiu jos si de aia... :bigstar:

 

N-ai inteles bine...la mine e asa pentru ca sunt gras :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De fapt generatorul de camp gravitational al mobrei este putin decalibrat. Ar trebui sa-l mai sincronizez putin sa traga mai pe mijloc. Si sa schimb casca cu X-lite :crack:

 

Si ca veni vorba...oare ce dracu am fumat toti azi de dimineata? Sau ne-a fost transmisa pe wireless ceva comanda de bascalie de pe nava mama? :unsure:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...