Shiro Postat Septembrie 13, 2012 Share Postat Septembrie 13, 2012 (editat) Cum era bancu ala cu is fututi dintii ? Uitel si pe Portocala . WoW cum arata foaia aia... cum puteti fratilor sa le faceti asa? A.. stai ca ai miar, acum se explica. Daca foaia arata asa inseamna ca si cauciucuri schimbi intr-o veselie. Editat Septembrie 13, 2012 de Shiro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Spanciu Postat Septembrie 13, 2012 Share Postat Septembrie 13, 2012 Citind pe net pe diverse forumuri, am o intrebare tot legata de TPS pentru cei care au operat deja schimbarea asta. Vi s-a intamplat vreodata cand incepeti operatiunea asta liniuta sa fie jos si nu la mijloc? Adica pe display sa apara _C00 in loc de -C00? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pride Postat Septembrie 13, 2012 Share Postat Septembrie 13, 2012 Bre nea'Pride, ma ajuti si pe mine cu TPS si Fast Idle? Fac cinste! Cred ca as putea si singur dar e mai bine cand mai e cineva care a facut treaba asta + ca nu am security torx pentru suruburile alea. da clar zi tu cand! TPS-ul nu imi dau inca seama daca trebuie ajustat, dar Fast Idle ala la mine nu se comporta deloc cum scrie in manualul de service. Adica la mine cand e rece, sta chiar subturata, pana ajunge pe la vreo 60 si ceva de grade apoi sta turata normala. Nici vorba sa o tureze pe la 2000+. Asta e cel mai nasol...e vorba de un voltaj pe care il masori din tps si trebuie reglat de undeva din throttle body. Cred ca nu e SV care sa il aiba reglat ca in parametrii din manual, din fabrica. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Spanciu Postat Septembrie 13, 2012 Share Postat Septembrie 13, 2012 Multumesc tuturor pentru raspunsuri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pride Postat Septembrie 13, 2012 Share Postat Septembrie 13, 2012 Da, reglajul este defectuos. In mod normal trebuie sa stea la 1800 RPM cu Fast Idle. Ce ziceti? O punem intr-o zi de niste reglaje si un cico? Asa mai multi? Daca e foarte rece (iarna), relantiul urca cand pornesti undeva pe la 3000 ture, dupa care scade pana la normal pe masura ce se incinge motorul. Asta ca trage mai greu motorul iarna cand e rece la relantiu si sa nu iti moara, plus ca asa se asigura ca nu il scoti la plimbare neincalzit. Ar fi o chestie desteapta daca ar fi reglata bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Spanciu Postat Septembrie 13, 2012 Share Postat Septembrie 13, 2012 Citind pe net pe diverse forumuri, am o intrebare tot legata de TPS pentru cei care au operat deja schimbarea asta. Vi s-a intamplat vreodata cand incepeti operatiunea asta liniuta sa fie jos si nu la mijloc? Adica pe display sa apara _C00 in loc de -C00? La intrebarea asta stie cineva sa imi raspunda? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pride Postat Septembrie 13, 2012 Share Postat Septembrie 13, 2012 La intrebarea asta stie cineva sa imi raspunda? Tot din reglaj este. In majoritatea cazurilor problema e ca urca de la mijloc prea tarziu, la tine e deja scazuta din relantiu. Probabil merge "in suturi" la viteze mici si trebuie sa o ti din ambreiaj... E acelasi reglaj, intr-o parte faci liniuta sa urce, in cealalta sa coboare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Spanciu Postat Septembrie 13, 2012 Share Postat Septembrie 13, 2012 Nu, nu, inca nu stiu cum este, dar ma pregatesc sa fac operatiunea. Citind materiale pe net am gasit cazul unui baiat care o avea jos si am zis sa ma informez inainte de orice situatie ca sa stiu ce ii fac daca tot o desfac. Oricum, multumiri multe! :cheers: O intrebare aditionala: singurul cablu pe care il am disponibil la mine este un cablu de USB care oricum are o mufa rupta. Oare este bun daca ii fac firele manunchi? Sau nu o sa reziste la 12 V? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pride Postat Septembrie 13, 2012 Share Postat Septembrie 13, 2012 Daca ai nevoie de cablu ca sa-ti confectionezi acel ""dealer tool" atunci este inutil sa strici un cablu usb sau de fapt orice cablu folositor la ceva. Nu stiu exact cum se cheama dar ai nevoie de un cablu cu miezul tare, dintr-o singura bucata (nu mai multe fire impletite) pe care o dezizolezi la capete si o infigi in pinurile alea doua din mufa. Daca ai nevoie de cablu ca sa iei tensiunea din TPS pentru reglajul Fast Idle merge un cablu mai subtire si finut, legat de niste ace (back probing). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Spanciu Postat Septembrie 14, 2012 Share Postat Septembrie 14, 2012 Pacat ca citesc raspunsul tau abia acum. Deci am desfacut saua si accesul la mufa respectiva este infect. In fine pana la urma reusisem sa tin mufa doar ca ce imi confectionasem eu din cablu usb nu a functionat Oricat am ingrosat litele alea nu a fost chip sa le bag in mufe. O sa imi fac rost de cablu cum trebuie atunci Intrebarea mea este: cand faceti operatiunea asta dati jos si aripile din spate sau va chinuiti pe la sa? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Septembrie 15, 2012 Share Postat Septembrie 15, 2012 capone am vazut in dimineata asta somnoros un videoclip pe M1 ala e cainele tau ? sau doar seamana hiq - soare (2012) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Spanciu Postat Septembrie 15, 2012 Share Postat Septembrie 15, 2012 Ah pai pe la saua pilotului am facut si eu. Stiu ca nu s-a inteles din postarea anterioara, imi cer scuze Pe la saua pasagerului abia daca o vedeam, dar nu imi intrau deloc mainile pe acolo. La un moment dat incepusem sa desfac aripile din spate dar m-am blocat la surubul ala de plastic care nu a vrut sa iasa deloc. Asa ca am trecut la chirurgie fina si am lucrat pe la saua pilotului. Pacat ca in zadar. Am o problema noua sa zic asa.. Pe la aprox 4000 RPM aud un scartait in spate.. Imediat ce trece mai sus/jos de turatia respectiva, dispare. Pareri? Mentionez ca daca tin ambreiajul strans nu face indiferent de viteza de deplasare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pride Postat Septembrie 16, 2012 Share Postat Septembrie 16, 2012 Ah pai pe la saua pilotului am facut si eu. Stiu ca nu s-a inteles din postarea anterioara, imi cer scuze Pe la saua pasagerului abia daca o vedeam, dar nu imi intrau deloc mainile pe acolo. La un moment dat incepusem sa desfac aripile din spate dar m-am blocat la surubul ala de plastic care nu a vrut sa iasa deloc. Asa ca am trecut la chirurgie fina si am lucrat pe la saua pilotului. Pacat ca in zadar. Am o problema noua sa zic asa.. Pe la aprox 4000 RPM aud un scartait in spate.. Imediat ce trece mai sus/jos de turatia respectiva, dispare. Pareri? Mentionez ca daca tin ambreiajul strans nu face indiferent de viteza de deplasare. Se aude constant si in orice viteza la 4000 rpm? Daca ar fi un tacanit sau o bataie as mai intelege sa fie legat de rpm dar un scartait ma duce cu gandul la amortizor sau ceva vreo legatura slabita... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat Septembrie 16, 2012 Share Postat Septembrie 16, 2012 Nu mai mesteriti atat la ele si ia ziceti cand facem si noi o plimbarica ca SVistii ? capone am vazut in dimineata asta somnoros un videoclip pe M1 ala e cainele tau ? sau doar seamana hiq - soare (2012) E alta rasa de puricos ala Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ridersowg Postat Septembrie 16, 2012 Share Postat Septembrie 16, 2012 capone: 177 km/h la 4000rpm? e dala cu turbo? cred ca de aia a papat si lantu pe paine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat Septembrie 16, 2012 Share Postat Septembrie 16, 2012 (editat) Acum am vazut si eu Presupun ca a facut poza goproul cand am tras ambreiajul si incetineam. 170 am pe la 5800 rpm Vroiam sa ies si azi pe la o turica, dar m-a tinut ploaia in casa...sper sa nu inceapa sezonul ud inca de pe acum.... Editat Septembrie 16, 2012 de Cap0ne Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SyDemon Postat Septembrie 17, 2012 Share Postat Septembrie 17, 2012 Dupa ploaie pe jos era o spuma alba (pe la Victoriei, Universitate-Cismigiu) ce e aia? Cre'ca ai facut cunostinta cu celebrul jeg de Dambovita ... recunoscut si apreciat de cunoscatori si nu numai :crack: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat Septembrie 17, 2012 Share Postat Septembrie 17, 2012 (editat) Dupa ploaie pe jos era o spuma alba (pe la Victoriei, Universitate-Cismigiu) ce e aia? Astazi am vazut si eu ce bine e cu anvelopele de ploaie! Da, era jegul cu pseudodetergent cu care spala astia pe jos cu masinile cu stropitoare. Trebuie avut grija chiar cand incepe ploaia, pt ca de obicei atunci redevine alunecos. Dupa ce ploua vreo juma de ora si mai spala asfaltul, e ok. Editat Septembrie 17, 2012 de Cap0ne Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Spanciu Postat Septembrie 17, 2012 Share Postat Septembrie 17, 2012 Se aude constant si in orice viteza la 4000 rpm? Daca ar fi un tacanit sau o bataie as mai intelege sa fie legat de rpm dar un scartait ma duce cu gandul la amortizor sau ceva vreo legatura slabita... Pride, multumesc pentru interesul acordat problemei. O sa incerc sa detaliez mai jos toate variantele de test pe care le-am facut si rezultatele lor. Turat pe loc, pe liber - NU face Turat pe loc, in viteza - NU face Accelerat in zona 4000 RPM - NU face sau nu il aud din cauza evacuarii. Se aude indiferent de treapta de viteza pe la 4000 RPM. Daca sunt in mers si trag ambreiajul - NU se aude, indiferent de viteza (50, 100, 150) Zgomotul este clar scartait, nu bataie, nu tacanit. Scartait, destul de subtire, sau pitigaiat si il face de pe la aprox 4000 RPM pana pe la 3700 - 3500 RPM. Zgomotul il aud "din spate dreapta". Ceva idei? Eu as presupune ca intra in rezonanta cu evacuarea vreun metal ceva si de aia scartaie. La fel, cand o turez tare pe la ceva RPM, imi zbarnaie sita din evacuare si cred, un colier de la evacuare. Dar ala este un sunet distinct de vibratie metalica, pe care l-am ginit de unde vine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Spanciu Postat Septembrie 17, 2012 Share Postat Septembrie 17, 2012 Asa cum am zis mai sus, scartaitul se aude doar in mers. Pe loc, degeaba Vibratia stiu de pe unde e si o face si pe loc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pride Postat Septembrie 17, 2012 Share Postat Septembrie 17, 2012 Nu pot sa-mi dau seama fara sa vad ce si cum. Sfatul meu e sa postezi problema cat mai detaliata si pe sectiunea de discutii generale sau intretinere ca poate or stii altii mai bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iulius59 Postat Septembrie 17, 2012 Share Postat Septembrie 17, 2012 Salut! Bine v-am gasit! Ma poate ajuta cineva cu o informatie despre tijele de legatura de la suspensia spate, cunoscute popular cu denumirea de "OASE", si anume care e distanta dintre centrele gaurilor pentru SV 650 '99-'02 piesele OEM? Eu am cumparat moto cu piese aftermarket si as vrea sa cobor putin inaltimea motorului, posibil ca piesele stoc sa fie suficiente. Daca cineva care are modelul av '99-'02 si stie ca are piesele stoc il rog sa faca efortul sa masoare cu o ruleta acea distanta sau poate ne putem intalni si as putea vedea chiar eu. Multumesc mult, chiar si pt. rabdarea de a citi acest post. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xsebi Postat Septembrie 19, 2012 Share Postat Septembrie 19, 2012 Salutare SV-istilor, de 5 saptamani am si eu categoria A, pana acum am tot vrut un V-strom dar dupa ce m-am urcat pe unul mi-am dat seama ca nu e de mine, din intamplare am reusit sa ma dau cu un SV 1000 din 2004 si m-am indragostit pe loc asa ca vreau si eu SV dar de 650. Nu am asa mult timp pentru cautat pe net diferite informatii asa ca sper sa fiti intelegatori si sa-mi spuneti din ce an a aparut sv-ul cu injectie. In primavara se intregeste bugetul pentru unul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m4v3rick Postat Septembrie 19, 2012 Share Postat Septembrie 19, 2012 (editat) hai nRock. SVurile 650 din 99 pana in 2002(supranumite si 1st Gen) sunt pe carburatie, din 2003 s-a trecut la 2nd Gen - Injectie - si cadru ala urat Spor la cautari si nu pot sa zic decat ca vei face o alegere foarte buna, sunt motociclete ieftine, dar foarte fiabile, consuma putin (acum depinde si de stilul de mers, dar pot consuma putin) sunt manevrabile - in oras varianta N(naked, fara carene) e sprintena ca o caprioara, dar e ceva mai obositoare la drum lung si intins datorita lipsei parbrizului (dar te obisnuiesti si fara). In rest, daca te plictisesti poti sa citesti tot topicu, ca o sa inveti chestii utile, daca nu ai chef. Intreaba ca pana la urma tot se gaseste cineva sa iti raspunda. Ride on... Editat Septembrie 19, 2012 de m4v3rick Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crispus Postat Septembrie 19, 2012 Share Postat Septembrie 19, 2012 De unde luati rulmenti pentru jug? Conteaza marca? Cam la ce pret ajung? Mersi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.