Sari la conținut

Suzuki Sv 650s/1000


Delia
 Share

Postări Recomandate

Acuma depinde ce intelegi tu prin mers decent, eu am reusit sa scot 3.5l/100km, deci rezervorul fiind de 16l teoretic poti merge 450km, eu personal cel mai mult am mers 350km fara sa alimentez, am verificat ochiometric rezervorul si mai aveam aprox un litru de benzina de nu mai bine...dar au fost si momente cand nu am ajuns la 250km cu un plin :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 11,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

La mers decent fara sa mori de plictiseala, haleste cam 4 jumate-5. Deci vreo 300 - 300 si'oleaca de km :)

Nu ai litrometru, ai bec (care se aprinde parca cand mai ai vreo 4 litri ? daca tin bine minte)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut o intrebare , are litrometru sv650 din 2002 ? si c-am cat consuma in conditii de mers decent , cati km faci cu un plin ?

ai un bec care atunci cand se aprinde si clipeste rar mai ai 4 litri iar cand clipeste des mai ai 1 litru.

Editat de yoyo_man
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Cvouse

Salutare tuturor si bine neam gasit :) . Ma alatur si eu posesorilor de SV 650 cu noua mea motocicleta :). 2002, 17000 km pe ceas.

Attached Thumbnails
  • post-75488-0-99446500-1370291354_thumb.j
  • post-75488-0-31442400-1370291362_thumb.j
  • post-75488-0-55708800-1370291375_thumb.j
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bine ai venit printre SV-isti, arata bine motocicleta, nu vad asa de bine in poze dar se pare ca ai nevoie de cauciuc pe spate si un pic sa intinzi lantul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Cvouse

Asa este, astazi sau maine, cand o sa o mai lse si vremea mai moale cu ploaia :(, il schimb si placutele pe spate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Cvouse

O intrebare, stopul de frana de pe spate, la senzor este un arc care il actioneaza, ala unde ar trebui sa fie prins ca deocamdata mie imi spanzura acolo. lam prins de pedala de frana unde mai este un arc mai mare, dar nu il trage destul incat sa il actioneze.

Se poate tensiona cumva sau se poate regla de undeva sa fie mai intins?

Editat de Cvouse
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Lasati 160, credeti ca aia de la Suzuki au pus anvelopele alea doar asa? 180-190 se comporta mult mai rau pe curbe si nici anvelopa nu sta cum trebuie pe janta. Daca vreti gume mai late puneti-va roata de gsxr.

/index.php?/topic/677149-marire-dimensiune-anvelopa-spate/

Editat de xsebi
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut.

 

Stiu ca suna abominabil, macaiesc incntinuu de cand mi-a venit ideea, dar :

 

Are cineva din intamplare disponibile subtireanu cu tendinte spre mocaciune un pinion si o foaie de lant uzate ramase de la shimbat kit-u' de lant?

Modelul motorului ar fi cel din '99, nu stiu daca sunt diferente in anii urmatori (dupa codurile din cataloage de kit lant par sa fie).

.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O intrebare, stopul de frana de pe spate, la senzor este un arc care il actioneaza, ala unde ar trebui sa fie prins ca deocamdata mie imi spanzura acolo. lam prins de pedala de frana unde mai este un arc mai mare, dar nu il trage destul incat sa il actioneze.

Se poate tensiona cumva sau se poate regla de undeva sa fie mai intins?

 

 

Arcul se prinde de pedala de frana, iar contactul ar trebui sa aiba un filet din care sa reglezi cat de devreme sa inchida circuitul electric. Din ce tin minte e o pozitie cam inghesuita acolo dar nu e imposibil de ajuns. totusi nu mai stiu daca e usor sa te prinzi ce sa invarti pe acolo ca sa il reglez. Sper sa nu fi spus prostii, am facut asta in 2008 deci...

 

Anvelopa fata e cumva Metzeler Z4? Din cate stiu, modelul nu se mai fabrica de ceva ani asa ca banuiesc ca e o anvelopa veche. Ai putea lua in considerare sa o schimbi si pe ea odata cu spatele.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut.

 

Stiu ca suna abominabil, macaiesc incntinuu de cand mi-a venit ideea, dar :

 

Are cineva din intamplare disponibile subtireanu cu tendinte spre mocaciune un pinion si o foaie de lant uzate ramase de la shimbat kit-u' de lant?

Modelul motorului ar fi cel din '99, nu stiu daca sunt diferente in anii urmatori (dupa codurile din cataloage de kit lant par sa fie).

.

 

sal. sa ajung pe la garaj sa ma uit pe acolo, foaia parca o am, dar nu bag mana in foc. maine dupa masa ajung pe acolo si te anunt daca le gasesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Brigestone BT023

Din cate am citit, momentan e cel mai bun cauciuc sport - touring. E si la pret mai bun ca michelin pilot road 3.

Nu de mult le-am schimbat si eu, si is multumit de ele. Se incalzesc repede, stau bine pe curbe, etc...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am "scos" cam 22000 de km dintr-o pereche de Michelin - Pilot Road 2. Nu am avut nicio problema cu ele, se simt foarte OK in conditii de "ud spre foarte ud". Durabilitatea mi-a depasit asteptarile.

Le-am inlocuit cu o pereche de Pilot Road 3. Au doar vreo 3000 de km, inca nu am prins vreo ploaie serioasa, dar nu ma astept sa fie diferite de PR2.

Editat de ochitu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am "scos" cam 22000 de km dintr-o pereche de Michelin - Pilot Road 2.

22k, uau :) Presupun ca ai un stil foarte "cuminte" de a pilota.

 

O combinatie reusita pe Sv e un cauciuc foarte moale pe fata si unul mediu spate (pe fata aveam Pilot Power, pe spate Pilot Road) .

Cam asa sunt actualele Power Pure pe care le am (si pe care trebuie sa le schimb in vreo 1000km...) - fata pe mijloc are compozitia de pe margini a celui de pe spate. De fapt majoritatea gumelor care sunt formate din mai multe compounduri cred ca folosesc formule de genul asta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

22k, uau :) Presupun ca ai un stil foarte "cuminte" de a pilota.

Nici prea-prea, nici foarte-foarte. Nici nu fac asfaltul sul la semafor, nici nu ma depaseste autobuzul :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Gasit pe un forum de afara o problemuta de care nu stiam, caracteristica SV-urilor 2nd gen (e pt 1000 tutorialul dar cred ca se aplica si la 650) - "the green connector" - o mufa in care in timp, conectorul unuia dintre fire prin care trece curent se topeste si nu mai face contact, putandu-va astfel trezi pe la mama draq ca nu mai porneste mobra, fara a va putea da seama de la ce este :)

 

Solutia este ca acel fir sa fie scos din mufa si pus pe direct. E bine de facut si preventiv, chiar daca mobra nu da semn de probleme inca.

 

Am zis sa sheruiesc direct aici tutorialul, fiind relativ simplu de rezolvat in 1-2 ore. Pasii ar fi:

 

1.Scos saua si ridicat rezervorul.

2. Deconectati minusul de la baterie

3. Deconectati senzorii airboxului, desfacetii suruburile si dati-l jos de tot (deci nu doar capacul care se scoate cand se schimba filtrul de aer ;) ).

4. Mufa buclucasa este amplasata undeva in partea din fata a mobrei

 

sv_green_connector_1.jpg

 

5. Scoateti mufa si desfaceti-o. Se va putea observa connectorul cu belele (am inteles ca poate diferi culoarea cablului. Este cel mai gros dintre ele, cel prin care trece curent cu tensiune mai mare)

 

sv_green_connector_2.jpg

 

sv_green_connector_3.jpg

 

6. Taiati firul, dezizolati o portiune, legati capetele intre ele (daca aveti posibilitatea sa folositi si un pistol de lipit cu atat mai bine).

 

sv_green_connector_4.jpg

 

7. Izolati bine (ideal cu un izolier din acela care se strange la caldura), conectati inapoi minusul si puneti contactul pt a va asigura ca e totul ok.

Daca totul e in regula, montati inapoi airboxul si ati terminat. :)

 

sv_green_connector_5.jpg

Editat de Cap0ne
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...