Sari la conținut

Suzuki Sv 650s/1000


Delia
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 11,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Vizitator Adrian

Bel-ray exp 10w40 este special pentru 2T?

 

ai scris o prostie :)

 

nu e special pt nimic. BelRay EXP 10W-40 este ulei semi-sintetic, normal, pt motoare in 4 timpi.

 

Tu poate ai vrut sa intrebi 2V (caz in care iarasi,e irelevant).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Adrian

My bad... Asta vroiam sa stiu , daca e special pentru 2 V ...

 

 

nope. Ceea ce vezi la belray ca fiind ''advertised'' special pt V2, cred ca se refera la cruisere/choppere etc (daca nu gresesc).

 

Poti sa-ti pui linistit EXP 10W-40 (semisintetic) sau EXS (full sintetic), depinde de bugetul tau.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Merci

 

Am vorbit cu mecanicul si mi-a recomandat sa ii pun 15w50 , pentru ca merg mai mult in oras si ca este batranica cu 41000 km... Ce parere aveti ? De asemenea am gasit pe ebay filtru aer k&n la 200 lei . Se merita investitia ? Merci

Editat de az77by
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

NU!

 

Eu dupa ce am vandut SV-ul, filtru K&N ce mi-a ramas abea am reusit sa o vand cu 80 ron parca... daca cauti gasesti SH mult mai ieftin.

Ele oricum nu se schimba, o cureti si o ungi doar.



Si singurul avantaj care o sa-ti aduca e ca nu va trebui sa il schimbi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Adrian

Merci

 

Am vorbit cu mecanicul si mi-a recomandat sa ii pun 15w50 , pentru ca merg mai mult in oras si ca este batranica cu 41000 km... Ce parere aveti ? De asemenea am gasit pe ebay filtru aer k&n la 200 lei . Se merita investitia ? Merci

 

nu stiu de unde scoateti mecanicii astia de dupa bloc.

 

pune uleiul care e recomandat in manual. nu traiest intr-o zona cu o clima extrema (Arizona sau Alaska) ca sa zici ca-ti pui alta vascozitate datorita climei..

 

Filtru ala K&N e un filtru care se curata/spala si se unge. E refolosibil si confera un flux mai mare de aer, fata de unul stock. ..

 

Ai grija cui ceri pareri/sfaturi, sa nu te trezesti ca incepi sa repari la motor chestii care functionau perfect...

 

Vezi ca gasesti filtre sport (K&N, BMC, etc) si la noi la baieti pe forum,noi noute.

 

Vezi ce gume ai pe motoreta. Eu cu SV meu am luat si cu ala 2-3 trante foarte usoare, la viteza f mica, pt ca aveam niste opinci pe el....

 

Mai degraba vezi cu gumele,decat filtru de aer sport & sh|t

Editat de Adrian
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

NU!

 

Eu dupa ce am vandut SV-ul, filtru K&N ce mi-a ramas abea am reusit sa o vand cu 80 ron parca... daca cauti gasesti SH mult mai ieftin.

Ele oricum nu se schimba, o cureti si o ungi doar.

 

 

Si singurul avantaj care o sa-ti aduca e ca nu va trebui sa il schimbi.

Nu mai ții minte bine, mi l-ai vândut mie cu 150 ron
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...