calin_cz Postat Aprilie 30, 2009 Share Postat Aprilie 30, 2009 Merci, maine dimineata ma infiintez la ei, ca nu gasesc pe nicaieri. Daca pontul e bun raman dator de cinste .Ps: Cand fac rost de marafeti trec pe LED! Vezi doar ca la semnalizarile cu leduri trebuie sa pui si o rezistenta.....releul de semnalizare lucreaza bine doar la consumul care il au becurile............ledurile consuma putin...." o sa traga cu ochiul" des. Eu am pus pe fata cu led si pe spate cu halogen ( ca sa compensez putin consumul ) si tot are un "palpait" des. Asa am patit si cu becul martor de la benzina....am alt bord, cu leduri, si nu se stinge becul/ ledul de la rezerva....va trebui montata si o rezistenta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mariusspuneceva Postat Aprilie 30, 2009 Share Postat Aprilie 30, 2009 nu este nici un agent de la asigurari pe forum pe aici ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wender82 Postat Aprilie 30, 2009 Share Postat Aprilie 30, 2009 adica eu .fratele lui pogor un pret, poze? pentru a evita confuzia modelul e sv650s 2004 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
khrisstyan Postat Mai 1, 2009 Share Postat Mai 1, 2009 Care aveti SV1000 de vanzare:D?as vrea sa trec pe categoria asta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pogor Postat Mai 2, 2009 Share Postat Mai 2, 2009 suza mea iar are buba: dupa ce am schimbat melcul de la vitezometru si am facut mai bine de 1000 km fara probleme, acum a aparut o alta problema dar care se manifesta altfel: cand imi indica viteza normal, cand moare acul cu totul, cand face salturi aleatorii(asa a ajuns si acul meu la 220). intensitatea salturilor pare sa fie cat de cat proportionala cu viteza cu care ma deplasez adica daca merg cu 50 sare pana la maxim 120, daca merg cu 100 sare pana la capat. pt o anumita viteza de deplasare, punctul maxim de saritura nu este constant. salturile acului se fac intotdeauna peste viteza de deplasare, niciodata nu minus. cele 3 faze(mort, salturi, normal) alterneaza aleatoriu. prin salturi ma refer la variatii bruste ale acului indicator sugestii, pareri? Care aveti SV1000 de vanzare:D?as vrea sa trec pe categoria asta era un vtr fain pe bikeshop. vtr gasesti mai ieftine din simplul fapt ca au inceput sa se produca inaintea sv-ului de 1000. un motor de 1000 e cam inutil fara carena, iar vtr-ul e mai frumos decat sv-ul carenat si inca ceva: honda e honda, suzuki nu e suzuki Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
khrisstyan Postat Mai 2, 2009 Share Postat Mai 2, 2009 (editat) suza mea iar are buba: dupa ce am schimbat melcul de la vitezometru si am facut mai bine de 1000 km fara probleme, acum a aparut o alta problema dar care se manifesta altfel: cand imi indica viteza normal, cand moare acul cu totul, cand face salturi aleatorii(asa a ajuns si acul meu la 220). intensitatea salturilor pare sa fie cat de cat proportionala cu viteza cu care ma deplasez adica daca merg cu 50 sare pana la maxim 120, daca merg cu 100 sare pana la capat. pt o anumita viteza de deplasare, punctul maxim de saritura nu este constant. salturile acului se fac intotdeauna peste viteza de deplasare, niciodata nu minus. cele 3 faze(mort, salturi, normal) alterneaza aleatoriu. prin salturi ma refer la variatii bruste ale acului indicator sugestii, pareri? desfa roata si vezi daca cilindrul ala din melc cand il tragi revine inapoi(daca intelegi la ce ma refer,tre sa aiba un fel de presiune) daca nu merge pune niste vazelina si poate isi revine daca nici asa din pacate tre sa-l schimbi melcul sau poate ti sa rupt vreo urechiusa,daca da improvizeaza-i tu una sau poate nu mai ai garnitura de pe cilindru nici in cazul asta nu mai poti face nimic:( doar schimbat.inainte sa cumperi altul incearca cu altul functionabil de la alt SV sa nu fie problema de la bord. ps:mam referit la genul non S de SV deci cade VTR-ul:) pss:daca e de la bord anuntama ca am eu unul ieftin Editat Mai 2, 2009 de khrisstyan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pogor Postat Mai 2, 2009 Share Postat Mai 2, 2009 desfa roata si vezi daca cilindrul ala din melc cand il tragi revine inapoi(daca intelegi la ce ma refer,tre sa aiba un fel de presiune) daca nu merge pune niste vazelina si poate isi revine daca nici asa din pacate tre sa-l schimbi melcul sau poate ti sa rupt vreo urechiusa,daca da improvizeaza-i tu una sau poate nu mai ai garnitura de pe cilindru nici in cazul asta nu mai poti face nimic:( doar schimbat.inainte sa cumperi altul incearca cu altul functionabil de la alt SV sa nu fie problema de la bord. ps:mam referit la genul non S de SV deci cade VTR-ul:) pss:daca e de la bord anuntama ca am eu unul ieftin daca ar fi de vina urechile alea, nu se explica salturile acului. urechile rupte nu au cum sa provoace o invartire mai rapida decat a rotii, eventual stationarea magnetului sau invartiterea acestuia numai cand si cand. pur si simplu nu are cum sa ajunga acul la 220 din cauza asta. nu stiu la ce garnitura te referi tu de care bord ai ??? eu am naked mie mi se pare mai degraba un simpton de circuit intrerupt care reactioneaza la denivelari. dar habar nu am de unde sa o iau cu diagnosticarea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mariusspuneceva Postat Mai 2, 2009 Share Postat Mai 2, 2009 VTR 1000....... este visul meu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mariusspuneceva Postat Mai 2, 2009 Share Postat Mai 2, 2009 (editat) daca ar fi de vina urechile alea, nu se explica salturile acului. urechile rupte nu au cum sa provoace o invartire mai rapida decat a rotii, eventual stationarea magnetului sau invartiterea acestuia numai cand si cand. pur si simplu nu are cum sa ajunga acul la 220 din cauza asta. nu stiu la ce garnitura te referi tu de care bord ai ??? eu am naked mie mi se pare mai degraba un simpton de circuit intrerupt care reactioneaza la denivelari. dar habar nu am de unde sa o iau cu diagnosticarea ai demontat vitezometrul ? nu stiu cum e la Sv dar daca nu ai cablul defect sau mufele din capetele acestuia probabil arcul care readuce acul indicatorului la loc este defect , de obicei se manifesta cum descrii tu mai sus am patit la masina si era din cauza acelui arc Editat Mai 2, 2009 de mariusspuneceva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
khrisstyan Postat Mai 2, 2009 Share Postat Mai 2, 2009 (editat) scuze...bordul care il am e de S.de la intrerupere e cam ciudat sa faca salturi la 220 parerea mea cine stie vezi daca mufa iti este bagat bine sau daca nu iti este piscat cablul pe undeva.sau tot asa desfa roata scoate vitezometrul din toate magariile care se tine si il lasi doar conectat la bord si il invarti manual iar intre timp sucesti cablul panca cand iti dai seama de unde sa intrerupe(daca este intrerupt) daca imi mai vin idei iti spun .dar totusi daca ai disponibil un alt senzor de sv sa varfici ar fi ok macar te-ai mai apropea de adevar ps:si ceea ce a spus marius ar putea fi plauzibil Editat Mai 2, 2009 de khrisstyan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mariusspuneceva Postat Mai 2, 2009 Share Postat Mai 2, 2009 scuze...bordul care il am e de S.de la intrerupere e cam ciudat sa faca salturi la 220 parerea mea cine stie vezi daca mufa iti este bagat bine sau daca nu iti este piscat cablul pe undeva.sau tot asa desfa roata scoate vitezometrul din toate magariile care se tine si il lasi doar conectat la bord si il invarti manual iar intre timp sucesti cablul panca cand iti dai seama de unde sa intrerupe(daca este intrerupt) daca imi mai vin idei iti spun .dar totusi daca ai disponibil un alt senzor de sv sa varfici ar fi ok macar te-ai mai apropea de adevar ps:si ceea ce a spus marius ar putea fi plauzibil prinde capatul cablului in bormsina si invarte-l incearca sa invarti cu bormasina si vitezometrul direct fara cablu ca sa elimini cablul de pe lista cu defetiuni , daca nu o fi defect Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
khrisstyan Postat Mai 2, 2009 Share Postat Mai 2, 2009 (editat) prinde capatul cablului in bormsina si invarte-l incearca sa invarti cu bormasina si vitezometrul direct fara cablu ca sa elimini cablul de pe lista cu defetiuni , daca nu o fi defect e electric..pe senzor:P Editat Mai 2, 2009 de khrisstyan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
khrisstyan Postat Mai 2, 2009 Share Postat Mai 2, 2009 (editat) am o pereche de crash paduri pentru partea din spate la sv-urile S sub 2003 si cred ca se potrivesc la carene la sv-urile peste 2003 si naked-uri(indiferent de an).....eu le-am luat pentru sv S 99 pentru carene dar din pacte nu se potrivesc...pret 230ron Editat Mai 2, 2009 de khrisstyan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pepsi Postat Mai 3, 2009 Share Postat Mai 3, 2009 pana la urma cine vine la intrunire? eu plec din campia turzii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Qruzzer Postat Mai 3, 2009 Share Postat Mai 3, 2009 si inca ceva: honda e honda, suzuki nu e suzuki si loganul e logan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mariusspuneceva Postat Mai 3, 2009 Share Postat Mai 3, 2009 daca ar fi de vina urechile alea, nu se explica salturile acului. urechile rupte nu au cum sa provoace o invartire mai rapida decat a rotii, eventual stationarea magnetului sau invartiterea acestuia numai cand si cand. pur si simplu nu are cum sa ajunga acul la 220 din cauza asta. nu stiu la ce garnitura te referi tu de care bord ai ??? eu am naked mie mi se pare mai degraba un simpton de circuit intrerupt care reactioneaza la denivelari. dar habar nu am de unde sa o iau cu diagnosticarea dar kilometrii ii inregistreaza normal sau si aia o iau razna , Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu86 Postat Mai 3, 2009 Share Postat Mai 3, 2009 @pepsi: la intrunire suntem cativa care venim. Dar acuma sa intreb si eu: daca ploua? ce facem? Eu sper sa plec din buc cu redpik si cine o mai veni, si sa ne vedem si sa ne hotaram pe unde stam acolo. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
khrisstyan Postat Mai 3, 2009 Share Postat Mai 3, 2009 @pepsi: la intrunire suntem cativa care venim. Dar acuma sa intreb si eu: daca ploua? ce facem? Eu sper sa plec din buc cu redpik si cine o mai veni, si sa ne vedem si sa ne hotaram pe unde stam acolo. apoi daca de ploaie iti bati tu capul .....dar spre linistea ta probabilitatea de a ploua este foarte mica ps:din pacate inca un SV-ist accidentat http://www.citynews.ro/cluj/eveniment-29/m...t-rutier-44430/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dihania Postat Mai 3, 2009 Share Postat Mai 3, 2009 referitor la vreme..cred ca sunt slabe sanse de ploaie...uite aici http://www.accuweather.com/world-forecast2...metric=1...stiu ca e pentru sibiu dar...sighisoara nu e departe Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu86 Postat Mai 3, 2009 Share Postat Mai 3, 2009 suuuper. inseamna ca ne vedem acolo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gigiberlogea Postat Mai 3, 2009 Share Postat Mai 3, 2009 Nu plecati la intalnire fara un suport de numar nou Din greseala, am ramas pe stoc cu un suport de numar rabatabil barracuda pt sv 650/1000 03-07. Tot pe stoc mai am un filtru aer Bmc sv 650/1000 03- Intalnire placuta si asfalt uscat . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pepsi Postat Mai 3, 2009 Share Postat Mai 3, 2009 (editat) ps:din pacate inca un SV-ist accidentat http://www.citynews.ro/cluj/eveniment-29/m...t-rutier-44430/ stii despre cine e vorba? si in ce stare e? Editat Mai 3, 2009 de pepsi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Qruzzer Postat Mai 4, 2009 Share Postat Mai 4, 2009 stii despre cine e vorba? si in ce stare e? ce naiba, suntem blestemati? dupa ce ca sunt 30 de sv-uri in toata tara, 10 o fost implicate in evenimente de genul asta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dihania Postat Mai 4, 2009 Share Postat Mai 4, 2009 Dihaniaa, hai ca te iau eu pasagera, daca nu ti-i frica sa mergi cu un incepator ramane valabila oferta?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Redpik Postat Mai 4, 2009 Share Postat Mai 4, 2009 (editat) Da Cum spune si rezervorul mostenit de la Judas, i "ain't skeered "de ploaie , la ce am patit joi seara pe autostrada, nimic nu ma mai sperie . Hai hai, ca nu mai e mult . Editat Mai 4, 2009 de Redpik Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.