torqu3 Postat Iunie 19, 2009 Share Postat Iunie 19, 2009 LE: De fapt pe 10-12 iulie cred ca o sa fiu AICI se pare ca o sa fim in acelasi loc in 10-12 iulie deci sper sa ne intalnim sigur mai vin cativa .asta asa ca o repetitie pt a doua intalnire Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu86 Postat Iunie 19, 2009 Share Postat Iunie 19, 2009 Daca nu se iveste altceva, incerc si eu sa ajung. daca nu la asta la cea de sv-uri cu siguranta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m4v3rick Postat Iunie 19, 2009 Share Postat Iunie 19, 2009 Da daaaa, Prypiat. Sunt de acord. E si cu surprize cred. Unii se pot intoarce cu ceva in plus (o mana, un deget un...), cu ceva in minus...(30 de ani de viata) dar ar fi garantat o experienta de neuitat!. Am vazut o colectie de poze de pe-acolo si erau absolut superbe, nu glumesc. Cei carora le plac peisajele apocaliptice ar fi in largul lor. Sal, uite AICI, daca te intereseaza mai multe, au fost acum 2 ani, Skywalker, Pacasac si Baiazid. Au avut si ceva incidente, dar overall a fost de vis. Si acum ma oftic ca n-am fost. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu86 Postat Iunie 20, 2009 Share Postat Iunie 20, 2009 Am citit linkul.... nu am cuvinte. e ceva ce trebuie facut Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kidal Postat Iunie 20, 2009 Share Postat Iunie 20, 2009 stie cineva daca revizia dupa primii 1000 km costa ceva la reprezentanta ? fireste ca da in jur de 300 de lei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
avic71 Postat Iunie 20, 2009 Share Postat Iunie 20, 2009 (editat) salut, gata si cu vacanta pe litoralul bulgaresc dar ......... astazi am facut exact ca aici http://www.sv650.org/camten/cam%20chain%20tenstioner.htm si pot spune ca zgomotul facut de lantul de distributie al cilindrului din fata a disparut in totalitate uimitor, dar se pare ca patina de la intinzator chiar se blocheaza si degeaba intinzatorul e ok ca nu-si mai face treaba motorul meu are cam 26000 km si e din 99 maine intentionez plimbare si normal pe seara la bikers Editat Iunie 20, 2009 de avic71 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Redpik Postat Iunie 21, 2009 Share Postat Iunie 21, 2009 (editat) Bine ai revenit pe plaiurile mioritice De-ar fi si la mine la fel, as renunta la o gramada de chestii de facut si bani de cheltuit .... Dar stiu ca am scos si eu intinzatorul si l-am pus la loc, e ok, tot bate. Poate mai discutam in seara asta mai detaliat , bineinteles, la Biker's Otopeni. Anunt : Mi-am luat alt parbriz, iar asta inseamna ca in doua saptamani il bag la vanzare pe cel vechi (original), buburuza e din '99. Editat Iunie 21, 2009 de Redpik Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kex Postat Iunie 21, 2009 Share Postat Iunie 21, 2009 Salutare! Am si eu o intrebare: la ce temperatura porneste ventilatorul la radiator(termocupla?) ca azi am ajuns la 101 de grade si inca tot nimic??? Am un sv650s din 2004. ...proaspat motociclist... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Redpik Postat Iunie 21, 2009 Share Postat Iunie 21, 2009 Pai ,de obicei, pe la 100-105 grade porneste. Ai stat sa-l asculti ? cateodata e silentios. Daca iti urca de 105 si nu porneste va trebui sa verifici . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu86 Postat Iunie 21, 2009 Share Postat Iunie 21, 2009 din cate stiu la 100 de grade ar trebui sa porneasca, desi se zice pe aici ca motorul ajunge si la 107 grade. eu nu am afisaj, asa ca nu stiu decat ce am citit si auzit . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Balauru123 Postat Iunie 21, 2009 Share Postat Iunie 21, 2009 (editat) Salutare, Mie imi porneste peste 100. As zice 103-105. Am tot stat dupa el la stop sa ma uit de incepusera si taximetristii de langa mine sa se intrebe ce tot fac. Motorul mi-a ajuns pe la 106 cel mai mult in vara asta si am si eu acelasi model ca tine, 650S 2003. P.S. Sa il stapanesti sanatos. (motorul evident) Editat Iunie 21, 2009 de Balauru123 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kex Postat Iunie 21, 2009 Share Postat Iunie 21, 2009 (editat) Am oprit cand era la 101, m-am uitat dar nu se invartea....Mai sus nu a urcat Editat Iunie 21, 2009 de kex Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ADVRadu Postat Iunie 21, 2009 Share Postat Iunie 21, 2009 Apropo de zgomote la motor...ziceam ca al meu parea zgomotos inainte de schimbul de ulei, si chiar si un priten imi spunea ca am o valva "care suna mai tare decat ale lui de la Kawasaki " . Acum suna ceva mai bine, dupa urechea mea cel putin, dar as zice sa mai cer si parerea altora. O sa atasez un mic video cu un pic de sunet de pe langa motor. Orice parere/sfat e bine venit(a). DSCF8627_H264_1.avi @Googleboy: am urcat ieri pe mobra ta, si eu si prietena mea, si mi-am adus aminte de cum stateam pe vremuri pe MZ...e asa de confortabil, chiar si pentru pasager...si ghidonul asa de bine pus...ma simteam mai bine decat pe al meu Tre sa ne intelegem sa mi-l dai si mie la o tura intr-o zi . Iti dau SV-ul meu daca vrei sa vezi cum e si cu el. Singurul lucru care pot zice ce nu mi-a placut la a ta, e ca are destul de multe plastice de o calitate cam indoielnica, cel putin la prima vedere. In rest sa ai parte numai de bucurii cu ea, si ai grija, am vazut foarte multa lume roind in jurul motoarelor din centru... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aoleks Postat Iunie 21, 2009 Share Postat Iunie 21, 2009 a inceput revizia motorului . primele poze: vreau sa il deschid complet, sa schimb toate garniturile si chestiile mici, curatat + schimbat culoare + kit 700cc + placi de ambreiaj ferodo + valve noi + logo yoshimura pe capac + bujii ngk iridium + ulei nou desigur. la carburatie m-am bagat deja. revizie carburator + dynojet kit stage 3 + 2 filtre aer k&n va dura ceva avand in vedere costurile dar va merita... va tin la curent! in curand poze cu cadrul intreg + ohlins + roata din spate! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
George GSX Postat Iunie 21, 2009 Share Postat Iunie 21, 2009 Salut Sunt nou pe aici. Am un SV650S K8 si am o mica problema. Cand turez motorul, toata motocicleta vibreaza mai tare ca de obicei. Mobra are 2000 Km si ma gandesc ca poate e ceva obisnuit la acest model si imi fac griji de pomana. Va rog sfaturi mersi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aoleks Postat Iunie 21, 2009 Share Postat Iunie 21, 2009 e un twin ... normal ca tremura! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
George GSX Postat Iunie 21, 2009 Share Postat Iunie 21, 2009 e un twin ... normal ca tremura! Am o vibratie ciudata in ghidon. pana acum nu o aveam. Si apare pe la 70-80 Km/h. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aoleks Postat Iunie 21, 2009 Share Postat Iunie 21, 2009 e motocicleta noua. daca nu ai picat cu ea sau ai mesterit la ea fara sa stii ce face, nu are ce sa fie. poate esti si incepator, la un twin schimbi vitezele altcumva decat la un 4 in-line. eu nu mi-as face griji... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ADVRadu Postat Iunie 21, 2009 Share Postat Iunie 21, 2009 Daca ai facut revizia OK la 1000km si nu ai tras de gaz mai mult decat ar trebui, nu ai de ce sa-ti faci probleme. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valbi Postat Iunie 21, 2009 Share Postat Iunie 21, 2009 Am o vibratie ciudata in ghidon. pana acum nu o aveam. Si apare pe la 70-80 Km/h. cel mai bine ar fi sa o duci la sevice. stiu sa o asculte eventual verifica prinderile motorului si a altor piese, e suficient sa vina un pic radiatorul in motor si o sa vibreze ca dracii. ca vibreaza ghidonul poate fi foarte bine presiunea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Redpik Postat Iunie 22, 2009 Share Postat Iunie 22, 2009 (editat) Apropo de zgomote la motor...ziceam ca al meu parea zgomotos inainte de schimbul de ulei, si chiar si un priten imi spunea ca am o valva "care suna mai tare decat ale lui de la Kawasaki " . Acum suna ceva mai bine, dupa urechea mea cel putin, dar as zice sa mai cer si parerea altora. O sa atasez un mic video cu un pic de sunet de pe langa motor. Orice parere/sfat e bine venit(a). DSCF8627_H264_1.avi Omule, la tine e inca bine . Esti in limita. Daca nu le auzi stand pe motor, cu casca in cap, nu e de speriat. O sa incerc sa fac si eu un clip.... Editat Iunie 22, 2009 de Redpik Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m4v3rick Postat Iunie 22, 2009 Share Postat Iunie 22, 2009 Buna dimineatza, oameni buni as avea nevoie si yo de o garnitura pentru capacul ambreiajului (SV650 k2). M-am intors ieri dintr-o mica tura (aprox 500km) si in mers am simtit ca imi patineaza ambreiaju' intr-a patra. N-am mai verificat uleiul de cand l-am schimbat, acum vreo 3600km si am constatat ca era chiar sub nivelul minim admis. Imi trebuie garnitura respectiva deoarece imi curge, asta tot datorita unei prostii de-ale mele, anul trecut am desfacut capacul si l-am pus la loc folosind vechea garnitura, de atunci, in partea cea mai de jos am vazut ca si-a facut aparitia o mica pata de ulei; dupa mai multe verificari in urma parcurgerii mai multor zeci de km, am zis ca nu-i grav. Din pacate mi-am uitat de treaba asta si acum dupa aproape 3700km parcursi pe la mica pata mi s-a scurs o gramada de ulei; as vrea sa remediez situatia dar nu stiu de unde gasesc garnitura, adica nu stiu de unde de pe la noi, ca de pe net sigur gasesc, dar as vrea ceva mai de aproape sa nu stau asa de mult pana imi vine garnitura. Se apropie concediu si as vrea sa inlocuiesc garnitura pana atunci. Inca ceva m-ar interesa si un surub de prindere al capacului, am unul rupt, din fericire nu pe acolo se scurge uleiul, dar daca tot scot capacul sa repar garnitura as incerca sa scot si sa inlocuiesc si surubul respectiv. garnitura asta imi trebuie, doar de la capac, daca nu ma inseala memoria e din cauciuc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aoleks Postat Iunie 22, 2009 Share Postat Iunie 22, 2009 care surub e rupt? uite aici codul de la garnitura, o poti comanda la orice dealer suzuki: 11484-19F00 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ADVRadu Postat Iunie 22, 2009 Share Postat Iunie 22, 2009 Omule, la tine e inca bine . Esti in limita. Daca nu le auzi stand pe motor, cu casca in cap, nu e de speriat. O sa incerc sa fac si eu un clip.... Deci zici ca pana le aud din casca nu e problema ...eu ma gandeam numa ca daca e sa refac jocurile si sa mai umblu la intinzator acum e momentul, cat inca sunt ocupat cu licenta. Ca mai incolo prin iulie-august-septembrie o sa mai am si concediu si n-as vrea sa stau cu el la mecanic atunci. Intr-un fel as face si eu ce a facut @aoleks, adica sa imi rezolv singur problemele (acum ceva timp asa faceam si eu) dar serviciul nu imi permite sa fac prea multe si m-as intinde prea mult timp cu reparatiile. In schimb daca as stii ca mai tine pana in iarna....ar fi alta treaba! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aoleks Postat Iunie 22, 2009 Share Postat Iunie 22, 2009 valvele si "intinzatorul" le poti face intr-o zi daca ai sculele necesare (cheie dinamometrica si micrometru), nu e mult de lucru. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.