Sari la conținut

Suzuki Sv 650s/1000


Delia
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 11,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

e motocicleta noua. daca nu ai picat cu ea sau ai mesterit la ea fara sa stii ce face, nu are ce sa fie. poate esti si incepator, la un twin schimbi vitezele altcumva decat la un 4 in-line. eu nu mi-as face griji...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am o vibratie ciudata in ghidon. pana acum nu o aveam. Si apare pe la 70-80 Km/h.

 

cel mai bine ar fi sa o duci la sevice.

stiu sa o asculte eventual verifica prinderile motorului si a altor piese, e suficient sa vina un pic radiatorul in motor si o sa vibreze ca dracii.

 

ca vibreaza ghidonul poate fi foarte bine presiunea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Apropo de zgomote la motor...ziceam ca al meu parea zgomotos inainte de schimbul de ulei, si chiar si un priten imi spunea ca am o valva "care suna mai tare decat ale lui de la Kawasaki :drink:" . Acum suna ceva mai bine, dupa urechea mea cel putin, dar as zice sa mai cer si parerea altora. O sa atasez un mic video cu un pic de sunet de pe langa motor. Orice parere/sfat e bine venit(a).

 

DSCF8627_H264_1.avi

 

Omule, la tine e inca bine :rolleyes: . Esti in limita. Daca nu le auzi stand pe motor, cu casca in cap, nu e de speriat. O sa incerc sa fac si eu un clip.... :makeout:

Editat de Redpik
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buna dimineatza, oameni buni as avea nevoie si yo de o garnitura pentru capacul ambreiajului (SV650 k2). M-am intors ieri dintr-o mica tura (aprox 500km) si in mers am simtit ca imi patineaza ambreiaju' intr-a patra. N-am mai verificat uleiul de cand l-am schimbat, acum vreo 3600km si am constatat ca era chiar sub nivelul minim admis.

Imi trebuie garnitura respectiva deoarece imi curge, asta tot datorita unei prostii de-ale mele, anul trecut am desfacut capacul si l-am pus la loc folosind vechea garnitura, de atunci, in partea cea mai de jos am vazut ca si-a facut aparitia o mica pata de ulei; dupa mai multe verificari in urma parcurgerii mai multor zeci de km, am zis ca nu-i grav.

Din pacate mi-am uitat de treaba asta si acum dupa aproape 3700km parcursi pe la mica pata mi s-a scurs o gramada de ulei; as vrea sa remediez situatia dar nu stiu de unde gasesc garnitura, adica nu stiu de unde de pe la noi, ca de pe net sigur gasesc, dar as vrea ceva mai de aproape sa nu stau asa de mult pana imi vine garnitura. Se apropie concediu si as vrea sa inlocuiesc garnitura pana atunci. Inca ceva m-ar interesa si un surub de prindere al capacului, am unul rupt, din fericire nu pe acolo se scurge uleiul, dar daca tot scot capacul sa repar garnitura as incerca sa scot si sa inlocuiesc si surubul respectiv.

 

post-4765-1245651153_thumb.png

garnitura asta imi trebuie, doar de la capac, daca nu ma inseala memoria e din cauciuc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Omule, la tine e inca bine :rolleyes: . Esti in limita. Daca nu le auzi stand pe motor, cu casca in cap, nu e de speriat. O sa incerc sa fac si eu un clip.... :drink:

Deci zici ca pana le aud din casca nu e problema :makeout: ...eu ma gandeam numa ca daca e sa refac jocurile si sa mai umblu la intinzator acum e momentul, cat inca sunt ocupat cu licenta. Ca mai incolo prin iulie-august-septembrie o sa mai am si concediu si n-as vrea sa stau cu el la mecanic atunci. Intr-un fel as face si eu ce a facut @aoleks, adica sa imi rezolv singur problemele (acum ceva timp asa faceam si eu) dar serviciul nu imi permite sa fac prea multe si m-as intinde prea mult timp cu reparatiile. In schimb daca as stii ca mai tine pana in iarna....ar fi alta treaba!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Micrometru pentru ce? Si cam pana la cati nm trebuie sa mearga cheia si ce fel de capete de surub trebuie sa desfac?

Ca daca zici ca merge asa repede, ma mai gandesc, sa vedem cat imi estimeaza mecanicul manopera (daca e mai mult decat 2-3 zile de lucru de ale mele o s-o fac singur. Dupa licenta s-ar putea sa am vreo doua week-end-uri libere. Si asta ar fi suficient, unul pentru desfacut si masurat, iar celalalt pentru schimbat pastile si inchis la loc.

Totusi cu intinzatorul n-am inteles exact ce trebuie facut, adica il scoti si il bagi la loc pur si simplu sau cum?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

micrometrul il folosesti la masuratul "shimurilor" (pastilele). poti folosi si lame gradate, dar daca nu le ai, micrometrul e la fel de bun. e ceva ceva mai multa munca dar nu exagerat... o cheie pana la 50Nm ar trebui sa fie ok (mi se pare 26 e maximum la masuratul valvelor, dar se poate sa gresesc. ma uit mai tarziu in manual si iti spun).

Editat de aoleks
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si pana la urma, ca sa nu mai bata, trebuie schimbate pastilele ? sau se pot regla supapele (fara a desface chiulasa...), doar dand jos axele cu came ? O sa pun si eu un clip cu zgomotul produs de motorul meu. Putem compara :rolleyes:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Jocul valvelor se regleaza doar din grosimea pastilelor (cel mai simplu schimbare). Mai e si solutia cu rectificarea valvelor si a scaunelor, dar e foarte probabil ca si in acest caz sa fie nevoie de schimbat pastilele (shims). Eu am lame gradate (adica lere sau "spioni") deci nu-i nevoie de micrometru. Cu comanda de pastile mai noi va fi mai greu, dar ma bazez pe linkul din UK postat de careva dintre voi acum ceva vreme. Apropo, crezi ca merge fara schimbarea garniturii de capac sau e musai sa o schimb si aia? Si inca ceva...sa schimb din nou uleiul dupa operatia asta sau nu are rost?

La care suruburi este nevoie totusi de cheia dinamometrica?

 

L.E. : Hai sa ne adaugam pe messenger sa vorbim mai direct si sa rezolvam mai repede. Numai bine!

Editat de Tija
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si la mine a inceput sa se auda zgomotul de la valve,imediat cum e cald motorul, inca de pe la 11-12mii km..acum am aproape 15 mii,model k6.mecanicul a zis ca nu-i nici o problema ca e un sunet normal,mai ales pt v2....oricum o sa fac verificarea la 24mii cum recomanda cartea....apropo un servis de increde pt operatiunea asta?in zona bucuresti pe undeva...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Uite ce am vazut aici...pare sa fie un motor de generatia nou pus intr-un cadru de generatia veche. Oare chiar are aceleasi prinderi sau e ceva manarit la mijloc?

http://cgi.ebay.de/Suzuki-SV650-S-K4-05-Mo...93%3A2|294%3A50

 

Si inca ceva...la un moment dat pusese cineva un link cu un site de piese din UK. Nu il mai gasesc, daca se poate va rog sa-l mai postati o data. Merci!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ala e un motor pe injectie (generatia noua). motorul are aceleasi puncte de prindere, deci poti oricand sa folosesti un motor cu injectie pe cadrul vechi, dar iti trebuie si cablurile de la sv-ul nou. insa ce-a facut ala cu cadrul??? tot e stricat :rolleyes:!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Uite ce am vazut aici...pare sa fie un motor de generatia nou pus intr-un cadru de generatia veche. Oare chiar are aceleasi prinderi sau e ceva manarit la mijloc?

http://cgi.ebay.de/Suzuki-SV650-S-K4-05-Mo...93%3A2|294%3A50

 

Si inca ceva...la un moment dat pusese cineva un link cu un site de piese din UK. Nu il mai gasesc, daca se poate va rog sa-l mai postati o data. Merci!

 

ShopWeMoto dot com

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buna dimineatza, oameni buni as avea nevoie si yo de o garnitura pentru capacul ambreiajului (SV650 k2). M-am intors ieri dintr-o mica tura (aprox 500km) si in mers am simtit ca imi patineaza ambreiaju' intr-a patra. N-am mai verificat uleiul de cand l-am schimbat, acum vreo 3600km si am constatat ca era chiar sub nivelul minim admis.

Imi trebuie garnitura respectiva deoarece imi curge, asta tot datorita unei prostii de-ale mele, anul trecut am desfacut capacul si l-am pus la loc folosind vechea garnitura, de atunci, in partea cea mai de jos am vazut ca si-a facut aparitia o mica pata de ulei; dupa mai multe verificari in urma parcurgerii mai multor zeci de km, am zis ca nu-i grav.

Din pacate mi-am uitat de treaba asta si acum dupa aproape 3700km parcursi pe la mica pata mi s-a scurs o gramada de ulei; as vrea sa remediez situatia dar nu stiu de unde gasesc garnitura, adica nu stiu de unde de pe la noi, ca de pe net sigur gasesc, dar as vrea ceva mai de aproape sa nu stau asa de mult pana imi vine garnitura. Se apropie concediu si as vrea sa inlocuiesc garnitura pana atunci. Inca ceva m-ar interesa si un surub de prindere al capacului, am unul rupt, din fericire nu pe acolo se scurge uleiul, dar daca tot scot capacul sa repar garnitura as incerca sa scot si sa inlocuiesc si surubul respectiv.

 

post-4765-1245651153_thumb.png

garnitura asta imi trebuie, doar de la capac, daca nu ma inseala memoria e din cauciuc.

cea mai ieftina remediere ( si rapida ) este cu silicon auto, sau poti face tu garnitura din carton ( merge si de dosar in lipsa de prespan sau klingherit ) , doar rabdare, o preducea pt. gauri de 6 mm si o foarfeca.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Micrometru pentru ce? Si cam pana la cati nm trebuie sa mearga cheia si ce fel de capete de surub trebuie sa desfac?

Ca daca zici ca merge asa repede, ma mai gandesc, sa vedem cat imi estimeaza mecanicul manopera (daca e mai mult decat 2-3 zile de lucru de ale mele o s-o fac singur. Dupa licenta s-ar putea sa am vreo doua week-end-uri libere. Si asta ar fi suficient, unul pentru desfacut si masurat, iar celalalt pentru schimbat pastile si inchis la loc.

Totusi cu intinzatorul n-am inteles exact ce trebuie facut, adica il scoti si il bagi la loc pur si simplu sau cum?

 

cu intinzatorul scos desurubezi dopul de la alternator si cu o tubulara de 17 invarti un pic motorul inainte si inapoi, probabil tensiunea care apare in lant misca din loc acea patina

 

la mine s-a auzit un zgomot destul de maricel nu un mic click cu scrie englezu'

 

succes

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cu intinzatorul scos desurubezi dopul de la alternator si cu o tubulara de 17 invarti un pic motorul inainte si inapoi, probabil tensiunea care apare in lant misca din loc acea patina

 

la mine s-a auzit un zgomot destul de maricel nu un mic click cu scrie englezu'

 

succes

fie numai contra ceasului, nu in ambele directii :rolleyes:!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...