George GSX Postat Iunie 21, 2009 Share Postat Iunie 21, 2009 e un twin ... normal ca tremura! Am o vibratie ciudata in ghidon. pana acum nu o aveam. Si apare pe la 70-80 Km/h. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aoleks Postat Iunie 21, 2009 Share Postat Iunie 21, 2009 e motocicleta noua. daca nu ai picat cu ea sau ai mesterit la ea fara sa stii ce face, nu are ce sa fie. poate esti si incepator, la un twin schimbi vitezele altcumva decat la un 4 in-line. eu nu mi-as face griji... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ADVRadu Postat Iunie 21, 2009 Share Postat Iunie 21, 2009 Daca ai facut revizia OK la 1000km si nu ai tras de gaz mai mult decat ar trebui, nu ai de ce sa-ti faci probleme. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valbi Postat Iunie 21, 2009 Share Postat Iunie 21, 2009 Am o vibratie ciudata in ghidon. pana acum nu o aveam. Si apare pe la 70-80 Km/h. cel mai bine ar fi sa o duci la sevice. stiu sa o asculte eventual verifica prinderile motorului si a altor piese, e suficient sa vina un pic radiatorul in motor si o sa vibreze ca dracii. ca vibreaza ghidonul poate fi foarte bine presiunea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Redpik Postat Iunie 22, 2009 Share Postat Iunie 22, 2009 (editat) Apropo de zgomote la motor...ziceam ca al meu parea zgomotos inainte de schimbul de ulei, si chiar si un priten imi spunea ca am o valva "care suna mai tare decat ale lui de la Kawasaki " . Acum suna ceva mai bine, dupa urechea mea cel putin, dar as zice sa mai cer si parerea altora. O sa atasez un mic video cu un pic de sunet de pe langa motor. Orice parere/sfat e bine venit(a). DSCF8627_H264_1.avi Omule, la tine e inca bine . Esti in limita. Daca nu le auzi stand pe motor, cu casca in cap, nu e de speriat. O sa incerc sa fac si eu un clip.... Editat Iunie 22, 2009 de Redpik Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m4v3rick Postat Iunie 22, 2009 Share Postat Iunie 22, 2009 Buna dimineatza, oameni buni as avea nevoie si yo de o garnitura pentru capacul ambreiajului (SV650 k2). M-am intors ieri dintr-o mica tura (aprox 500km) si in mers am simtit ca imi patineaza ambreiaju' intr-a patra. N-am mai verificat uleiul de cand l-am schimbat, acum vreo 3600km si am constatat ca era chiar sub nivelul minim admis. Imi trebuie garnitura respectiva deoarece imi curge, asta tot datorita unei prostii de-ale mele, anul trecut am desfacut capacul si l-am pus la loc folosind vechea garnitura, de atunci, in partea cea mai de jos am vazut ca si-a facut aparitia o mica pata de ulei; dupa mai multe verificari in urma parcurgerii mai multor zeci de km, am zis ca nu-i grav. Din pacate mi-am uitat de treaba asta si acum dupa aproape 3700km parcursi pe la mica pata mi s-a scurs o gramada de ulei; as vrea sa remediez situatia dar nu stiu de unde gasesc garnitura, adica nu stiu de unde de pe la noi, ca de pe net sigur gasesc, dar as vrea ceva mai de aproape sa nu stau asa de mult pana imi vine garnitura. Se apropie concediu si as vrea sa inlocuiesc garnitura pana atunci. Inca ceva m-ar interesa si un surub de prindere al capacului, am unul rupt, din fericire nu pe acolo se scurge uleiul, dar daca tot scot capacul sa repar garnitura as incerca sa scot si sa inlocuiesc si surubul respectiv. garnitura asta imi trebuie, doar de la capac, daca nu ma inseala memoria e din cauciuc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aoleks Postat Iunie 22, 2009 Share Postat Iunie 22, 2009 care surub e rupt? uite aici codul de la garnitura, o poti comanda la orice dealer suzuki: 11484-19F00 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ADVRadu Postat Iunie 22, 2009 Share Postat Iunie 22, 2009 Omule, la tine e inca bine . Esti in limita. Daca nu le auzi stand pe motor, cu casca in cap, nu e de speriat. O sa incerc sa fac si eu un clip.... Deci zici ca pana le aud din casca nu e problema ...eu ma gandeam numa ca daca e sa refac jocurile si sa mai umblu la intinzator acum e momentul, cat inca sunt ocupat cu licenta. Ca mai incolo prin iulie-august-septembrie o sa mai am si concediu si n-as vrea sa stau cu el la mecanic atunci. Intr-un fel as face si eu ce a facut @aoleks, adica sa imi rezolv singur problemele (acum ceva timp asa faceam si eu) dar serviciul nu imi permite sa fac prea multe si m-as intinde prea mult timp cu reparatiile. In schimb daca as stii ca mai tine pana in iarna....ar fi alta treaba! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aoleks Postat Iunie 22, 2009 Share Postat Iunie 22, 2009 valvele si "intinzatorul" le poti face intr-o zi daca ai sculele necesare (cheie dinamometrica si micrometru), nu e mult de lucru. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ADVRadu Postat Iunie 22, 2009 Share Postat Iunie 22, 2009 Micrometru pentru ce? Si cam pana la cati nm trebuie sa mearga cheia si ce fel de capete de surub trebuie sa desfac? Ca daca zici ca merge asa repede, ma mai gandesc, sa vedem cat imi estimeaza mecanicul manopera (daca e mai mult decat 2-3 zile de lucru de ale mele o s-o fac singur. Dupa licenta s-ar putea sa am vreo doua week-end-uri libere. Si asta ar fi suficient, unul pentru desfacut si masurat, iar celalalt pentru schimbat pastile si inchis la loc. Totusi cu intinzatorul n-am inteles exact ce trebuie facut, adica il scoti si il bagi la loc pur si simplu sau cum? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aoleks Postat Iunie 22, 2009 Share Postat Iunie 22, 2009 (editat) micrometrul il folosesti la masuratul "shimurilor" (pastilele). poti folosi si lame gradate, dar daca nu le ai, micrometrul e la fel de bun. e ceva ceva mai multa munca dar nu exagerat... o cheie pana la 50Nm ar trebui sa fie ok (mi se pare 26 e maximum la masuratul valvelor, dar se poate sa gresesc. ma uit mai tarziu in manual si iti spun). Editat Iunie 22, 2009 de aoleks Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Redpik Postat Iunie 22, 2009 Share Postat Iunie 22, 2009 Si pana la urma, ca sa nu mai bata, trebuie schimbate pastilele ? sau se pot regla supapele (fara a desface chiulasa...), doar dand jos axele cu came ? O sa pun si eu un clip cu zgomotul produs de motorul meu. Putem compara Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ADVRadu Postat Iunie 22, 2009 Share Postat Iunie 22, 2009 (editat) Jocul valvelor se regleaza doar din grosimea pastilelor (cel mai simplu schimbare). Mai e si solutia cu rectificarea valvelor si a scaunelor, dar e foarte probabil ca si in acest caz sa fie nevoie de schimbat pastilele (shims). Eu am lame gradate (adica lere sau "spioni") deci nu-i nevoie de micrometru. Cu comanda de pastile mai noi va fi mai greu, dar ma bazez pe linkul din UK postat de careva dintre voi acum ceva vreme. Apropo, crezi ca merge fara schimbarea garniturii de capac sau e musai sa o schimb si aia? Si inca ceva...sa schimb din nou uleiul dupa operatia asta sau nu are rost? La care suruburi este nevoie totusi de cheia dinamometrica? L.E. : Hai sa ne adaugam pe messenger sa vorbim mai direct si sa rezolvam mai repede. Numai bine! Editat Iunie 22, 2009 de Tija Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aoleks Postat Iunie 22, 2009 Share Postat Iunie 22, 2009 chris_nl2007 dar nu sunt numai seara... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ridersowg Postat Iunie 22, 2009 Share Postat Iunie 22, 2009 si la mine a inceput sa se auda zgomotul de la valve,imediat cum e cald motorul, inca de pe la 11-12mii km..acum am aproape 15 mii,model k6.mecanicul a zis ca nu-i nici o problema ca e un sunet normal,mai ales pt v2....oricum o sa fac verificarea la 24mii cum recomanda cartea....apropo un servis de increde pt operatiunea asta?in zona bucuresti pe undeva... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ADVRadu Postat Iunie 22, 2009 Share Postat Iunie 22, 2009 Uite ce am vazut aici...pare sa fie un motor de generatia nou pus intr-un cadru de generatia veche. Oare chiar are aceleasi prinderi sau e ceva manarit la mijloc? http://cgi.ebay.de/Suzuki-SV650-S-K4-05-Mo...93%3A2|294%3A50 Si inca ceva...la un moment dat pusese cineva un link cu un site de piese din UK. Nu il mai gasesc, daca se poate va rog sa-l mai postati o data. Merci! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aoleks Postat Iunie 22, 2009 Share Postat Iunie 22, 2009 ala e un motor pe injectie (generatia noua). motorul are aceleasi puncte de prindere, deci poti oricand sa folosesti un motor cu injectie pe cadrul vechi, dar iti trebuie si cablurile de la sv-ul nou. insa ce-a facut ala cu cadrul??? tot e stricat ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ADVRadu Postat Iunie 22, 2009 Share Postat Iunie 22, 2009 Nu e stricat, e taiat frumos! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m4v3rick Postat Iunie 22, 2009 Share Postat Iunie 22, 2009 Uite ce am vazut aici...pare sa fie un motor de generatia nou pus intr-un cadru de generatia veche. Oare chiar are aceleasi prinderi sau e ceva manarit la mijloc?http://cgi.ebay.de/Suzuki-SV650-S-K4-05-Mo...93%3A2|294%3A50 Si inca ceva...la un moment dat pusese cineva un link cu un site de piese din UK. Nu il mai gasesc, daca se poate va rog sa-l mai postati o data. Merci! ShopWeMoto dot com Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ADVRadu Postat Iunie 22, 2009 Share Postat Iunie 22, 2009 Sa traiesti! Cand mergem la Pripyat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aoleks Postat Iunie 22, 2009 Share Postat Iunie 22, 2009 stati ma, ca si eu vreau sa merg. dar probabil ca nu mai apuc anul asta. daca se merge anul viitor, eu ma bag! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
calin_cz Postat Iunie 22, 2009 Share Postat Iunie 22, 2009 Buna dimineatza, oameni buni as avea nevoie si yo de o garnitura pentru capacul ambreiajului (SV650 k2). M-am intors ieri dintr-o mica tura (aprox 500km) si in mers am simtit ca imi patineaza ambreiaju' intr-a patra. N-am mai verificat uleiul de cand l-am schimbat, acum vreo 3600km si am constatat ca era chiar sub nivelul minim admis.Imi trebuie garnitura respectiva deoarece imi curge, asta tot datorita unei prostii de-ale mele, anul trecut am desfacut capacul si l-am pus la loc folosind vechea garnitura, de atunci, in partea cea mai de jos am vazut ca si-a facut aparitia o mica pata de ulei; dupa mai multe verificari in urma parcurgerii mai multor zeci de km, am zis ca nu-i grav. Din pacate mi-am uitat de treaba asta si acum dupa aproape 3700km parcursi pe la mica pata mi s-a scurs o gramada de ulei; as vrea sa remediez situatia dar nu stiu de unde gasesc garnitura, adica nu stiu de unde de pe la noi, ca de pe net sigur gasesc, dar as vrea ceva mai de aproape sa nu stau asa de mult pana imi vine garnitura. Se apropie concediu si as vrea sa inlocuiesc garnitura pana atunci. Inca ceva m-ar interesa si un surub de prindere al capacului, am unul rupt, din fericire nu pe acolo se scurge uleiul, dar daca tot scot capacul sa repar garnitura as incerca sa scot si sa inlocuiesc si surubul respectiv. garnitura asta imi trebuie, doar de la capac, daca nu ma inseala memoria e din cauciuc. cea mai ieftina remediere ( si rapida ) este cu silicon auto, sau poti face tu garnitura din carton ( merge si de dosar in lipsa de prespan sau klingherit ) , doar rabdare, o preducea pt. gauri de 6 mm si o foarfeca. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
avic71 Postat Iunie 22, 2009 Share Postat Iunie 22, 2009 Micrometru pentru ce? Si cam pana la cati nm trebuie sa mearga cheia si ce fel de capete de surub trebuie sa desfac?Ca daca zici ca merge asa repede, ma mai gandesc, sa vedem cat imi estimeaza mecanicul manopera (daca e mai mult decat 2-3 zile de lucru de ale mele o s-o fac singur. Dupa licenta s-ar putea sa am vreo doua week-end-uri libere. Si asta ar fi suficient, unul pentru desfacut si masurat, iar celalalt pentru schimbat pastile si inchis la loc. Totusi cu intinzatorul n-am inteles exact ce trebuie facut, adica il scoti si il bagi la loc pur si simplu sau cum? cu intinzatorul scos desurubezi dopul de la alternator si cu o tubulara de 17 invarti un pic motorul inainte si inapoi, probabil tensiunea care apare in lant misca din loc acea patina la mine s-a auzit un zgomot destul de maricel nu un mic click cu scrie englezu' succes Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Redpik Postat Iunie 22, 2009 Share Postat Iunie 22, 2009 Cum e domnule ? Ce se intamplase pana la urma cu moto ? Ai ajuns in siguranta acasa ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aoleks Postat Iunie 22, 2009 Share Postat Iunie 22, 2009 cu intinzatorul scos desurubezi dopul de la alternator si cu o tubulara de 17 invarti un pic motorul inainte si inapoi, probabil tensiunea care apare in lant misca din loc acea patina la mine s-a auzit un zgomot destul de maricel nu un mic click cu scrie englezu' succes fie numai contra ceasului, nu in ambele directii ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.