m4v3rick Postat Iunie 22, 2009 Share Postat Iunie 22, 2009 cea mai ieftina remediere ( si rapida ) este cu silicon auto, sau poti face tu garnitura din carton ( merge si de dosar in lipsa de prespan sau klingherit ) , doar rabdare, o preducea pt. gauri de 6 mm si o foarfeca. ai dreptate in ceea ce zici tu, dar din pacate respectiva garnitura nu poate fi inlocuita cu una home made, e din cauciuc, mai bine zis e un O-ring mare am scris un mail celor de la reprezentanta suzuki romania cerand info despre ea, daca poate fi adusa si la ce pret si le-am mai scris si de surubul de care am nevoie. Voi mai cere si la altii oferte de pret, daca nu renteaza comand din UK. Apropo, de ieri suzeta mea e "dog killer", am aplatizat un maidanez de talie medie, intr-un sat de la intrarea in Alba Iulia. Pot spune ca am avut, iar, un MARE NOROC ca nu m-am imprastiat, desi l-am escaladat cu ambele roti. Speed 50-60km/h. SV 1 - Dog 0 cu RIP in coada. Grija mare la poatai. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu86 Postat Iunie 22, 2009 Share Postat Iunie 22, 2009 Ar trebui organizata excursia acolo. e ceva ce cred ca trebuie vazut Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ADVRadu Postat Iunie 23, 2009 Share Postat Iunie 23, 2009 (editat) @m4v3rick - mare bafta ai avut ca n-ai patit nimic...stii ca eu tot cu un astfel de caine m-am ales cu un picior rupt anul trecut. Si oarecum inca mai trag, plus ca inca caut un doctor care sa-mi scoata tija din picior. Eu eram cu pasagera si cu tankbag dinala mare de Louis plin si cu rezervorul umplut in urma cu cativa kilometri...needless to say, n-am trecut peste caine. @aoleks - adica, spre "in fata", sensul normal de rotatie, nu? Editat Iunie 23, 2009 de Tija Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ADVRadu Postat Iunie 23, 2009 Share Postat Iunie 23, 2009 Apropo, cum e cu garniturile? Trebuie schimbate si cele de capac si cele de la intinzatoare sau...merge si asa? Cred ca sambata ma apuc de demontat...asa ca sa sarbatoresc trecerea licentei! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aoleks Postat Iunie 23, 2009 Share Postat Iunie 23, 2009 da, sensul normal de rotatie. cum te uiti la alternator, contra ceasului. cat despre garnituri, nu ai ce sa inlocuiesti cand verifici valvele. este una singura, sub capacul cilindrului, dar e din cauciuc si nu se uzeaza asa de rau. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ADVRadu Postat Iunie 23, 2009 Share Postat Iunie 23, 2009 OK, si cea de la intinzator e tot asa? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aoleks Postat Iunie 23, 2009 Share Postat Iunie 23, 2009 cea de la intinzator e de cauciuc, lipita de intinzator. a mea e asa veche ca deja e uscata. daca as fi in locul tau insa, as lasa intinzatorul asa cum e. vezi prima data cum e cu valvele si daca asta nu rezolva problema, poti sa te uiti la intinzator. pentru asta nu trebuie desfacut motorul ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu86 Postat Iunie 23, 2009 Share Postat Iunie 23, 2009 Cand scot capacul de la generator ca sa invart motorul, curge uleiul? am uitat sa ma documentez in legatura cu partea asta . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Redpik Postat Iunie 23, 2009 Share Postat Iunie 23, 2009 nu curge Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m4v3rick Postat Iunie 23, 2009 Share Postat Iunie 23, 2009 daca scoti numai dopu, nu curge asa mult, daca dai jos capacu generatorului, il pierzi aproape pe tot Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ADVRadu Postat Iunie 23, 2009 Share Postat Iunie 23, 2009 Pai n-ar trebui sa curga daca scoti doar ce trebuie....si eventual sa fie si motoul pe stand sa stea drept. @Redpik: cand pui sus video ala cu sunetul de la motorul tau? Seamana cu asta ? Pai n-ar trebui sa curga daca scoti doar ce trebuie....si eventual sa fie si motoul pe stand sa stea drept. @Redpik: cand pui sus video ala cu sunetul de la motorul tau? Seamana cu asta ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aoleks Postat Iunie 23, 2009 Share Postat Iunie 23, 2009 cu putin noroc nu va curge mult... pune motorul pe un stand, sa stea drept si deschide prima data dopul de ulei de pe partea ambreiajului. vezi daca trece uleiul de mijloc. daca nu trece, e safe. daca trece, e safe dar trebuie sa umpli dupa ce termini. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu86 Postat Iunie 23, 2009 Share Postat Iunie 23, 2009 Inseamna ca voi face si schimbul de ulei cand tot atunci, macar sa il scot pe tot si sa pun altu daca tot se lasa cu ceva pierderi . Mersi de raspunsuri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aoleks Postat Iunie 23, 2009 Share Postat Iunie 23, 2009 stii in rest ce e de facut? nu ca te apuci fara sa stii ce sa cauti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu86 Postat Iunie 23, 2009 Share Postat Iunie 23, 2009 o vaga idee am asa. tre sa desfac niste suruburi si apoi sa le infiletez la loc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Redpik Postat Iunie 23, 2009 Share Postat Iunie 23, 2009 (editat) ah nu ma...ca sa scoti uleiul, ai sub baia de ulei un surub. n-are treaba cu capacul acela din lateral stanga. Mane, mai asteapta cateva zile si schimbam amandoi ? e ok ? Am facut o filmare cu tel, dar se aude ca naiba, nu se intelege nimic. O sa caut un aparat foto macar si sa capturez exact sunetul. La mine nu, a inceput ca in clipul asta si acum doar e mai des....sau incontinu http://www.youtube.com/watch?v=uBb__oK4OcU Editat Iunie 23, 2009 de Redpik Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu86 Postat Iunie 23, 2009 Share Postat Iunie 23, 2009 (editat) , stiu cum se schimba, ca doar tot eu l-am schimbat si data trecuta, ziceam ca daca tot ma apuc de mesterit sa le fac pe toate sau le intind. Oricum mai stau cateva zile, dupa ce termin cu diploma abia sa imi iau ulei si filtru si sa vad pe unde le mesteresc Editat Iunie 23, 2009 de radu86 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m4v3rick Postat Iunie 23, 2009 Share Postat Iunie 23, 2009 ...oto macar si sa capturez exact sunetul. La mine nu, a inceput ca in clipul asta si acum doar e mai des....sau incontinu http://www.youtube.com/watch?v=uBb__oK4OcU zici ca bate cineva la masina de scris Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iacospy Postat Iunie 23, 2009 Share Postat Iunie 23, 2009 Gata colegi am rezolvat cu RARul Am schibat farul de anglia cu unul de RW Acum mai trebuie sa alerg la finaniciar si politie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
avic71 Postat Iunie 23, 2009 Share Postat Iunie 23, 2009 Cum e domnule ? Ce se intamplase pana la urma cu moto ? Ai ajuns in siguranta acasa ? am baterie noua Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
avic71 Postat Iunie 23, 2009 Share Postat Iunie 23, 2009 fie numai contra ceasului, nu in ambele directii ! eu nu am desfacut motorul si nici nu m-am uitat in manual dar banuiala mea este ca se intampla ca in desenul atasat (scuze pt calitate ) daca gresesc trebuie sa ma scuzati nu e cu rea intentie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aoleks Postat Iunie 24, 2009 Share Postat Iunie 24, 2009 da, insa cand invarti alternatorul manual, cu cheia de 17, il invarti numai intr-o parte. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ADVRadu Postat Iunie 24, 2009 Share Postat Iunie 24, 2009 Drept e, asa scrie si in manual, "turn in normal running direction", adica spre "in fata", adica, invers sensului acelor de ceasornic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ADVRadu Postat Iunie 24, 2009 Share Postat Iunie 24, 2009 (editat) Daca mai stiti si alta sursa de piese in afara de Wemoto, va rog sa-mi ziceti (am vazut ca ei au shims doar pana la 1.8mm, iar in manual sunt pana la 2.2mm. Si inca ceva...daca ati comandat de la ei, cam in cat timp au ajuns piesele? Editat Iunie 24, 2009 de Tija Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
avic71 Postat Iunie 24, 2009 Share Postat Iunie 24, 2009 da, insa cand invarti alternatorul manual, cu cheia de 17, il invarti numai intr-o parte. exista in manual scris cum se deblocheaza patina intinzatorului in cazul in care se constata ca este blocata folosind aceasta metoda ???? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.