ADVRadu Postat Iunie 22, 2009 Share Postat Iunie 22, 2009 Micrometru pentru ce? Si cam pana la cati nm trebuie sa mearga cheia si ce fel de capete de surub trebuie sa desfac? Ca daca zici ca merge asa repede, ma mai gandesc, sa vedem cat imi estimeaza mecanicul manopera (daca e mai mult decat 2-3 zile de lucru de ale mele o s-o fac singur. Dupa licenta s-ar putea sa am vreo doua week-end-uri libere. Si asta ar fi suficient, unul pentru desfacut si masurat, iar celalalt pentru schimbat pastile si inchis la loc. Totusi cu intinzatorul n-am inteles exact ce trebuie facut, adica il scoti si il bagi la loc pur si simplu sau cum? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aoleks Postat Iunie 22, 2009 Share Postat Iunie 22, 2009 (editat) micrometrul il folosesti la masuratul "shimurilor" (pastilele). poti folosi si lame gradate, dar daca nu le ai, micrometrul e la fel de bun. e ceva ceva mai multa munca dar nu exagerat... o cheie pana la 50Nm ar trebui sa fie ok (mi se pare 26 e maximum la masuratul valvelor, dar se poate sa gresesc. ma uit mai tarziu in manual si iti spun). Editat Iunie 22, 2009 de aoleks Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Redpik Postat Iunie 22, 2009 Share Postat Iunie 22, 2009 Si pana la urma, ca sa nu mai bata, trebuie schimbate pastilele ? sau se pot regla supapele (fara a desface chiulasa...), doar dand jos axele cu came ? O sa pun si eu un clip cu zgomotul produs de motorul meu. Putem compara Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ADVRadu Postat Iunie 22, 2009 Share Postat Iunie 22, 2009 (editat) Jocul valvelor se regleaza doar din grosimea pastilelor (cel mai simplu schimbare). Mai e si solutia cu rectificarea valvelor si a scaunelor, dar e foarte probabil ca si in acest caz sa fie nevoie de schimbat pastilele (shims). Eu am lame gradate (adica lere sau "spioni") deci nu-i nevoie de micrometru. Cu comanda de pastile mai noi va fi mai greu, dar ma bazez pe linkul din UK postat de careva dintre voi acum ceva vreme. Apropo, crezi ca merge fara schimbarea garniturii de capac sau e musai sa o schimb si aia? Si inca ceva...sa schimb din nou uleiul dupa operatia asta sau nu are rost? La care suruburi este nevoie totusi de cheia dinamometrica? L.E. : Hai sa ne adaugam pe messenger sa vorbim mai direct si sa rezolvam mai repede. Numai bine! Editat Iunie 22, 2009 de Tija Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aoleks Postat Iunie 22, 2009 Share Postat Iunie 22, 2009 chris_nl2007 dar nu sunt numai seara... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ridersowg Postat Iunie 22, 2009 Share Postat Iunie 22, 2009 si la mine a inceput sa se auda zgomotul de la valve,imediat cum e cald motorul, inca de pe la 11-12mii km..acum am aproape 15 mii,model k6.mecanicul a zis ca nu-i nici o problema ca e un sunet normal,mai ales pt v2....oricum o sa fac verificarea la 24mii cum recomanda cartea....apropo un servis de increde pt operatiunea asta?in zona bucuresti pe undeva... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ADVRadu Postat Iunie 22, 2009 Share Postat Iunie 22, 2009 Uite ce am vazut aici...pare sa fie un motor de generatia nou pus intr-un cadru de generatia veche. Oare chiar are aceleasi prinderi sau e ceva manarit la mijloc? http://cgi.ebay.de/Suzuki-SV650-S-K4-05-Mo...93%3A2|294%3A50 Si inca ceva...la un moment dat pusese cineva un link cu un site de piese din UK. Nu il mai gasesc, daca se poate va rog sa-l mai postati o data. Merci! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aoleks Postat Iunie 22, 2009 Share Postat Iunie 22, 2009 ala e un motor pe injectie (generatia noua). motorul are aceleasi puncte de prindere, deci poti oricand sa folosesti un motor cu injectie pe cadrul vechi, dar iti trebuie si cablurile de la sv-ul nou. insa ce-a facut ala cu cadrul??? tot e stricat ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ADVRadu Postat Iunie 22, 2009 Share Postat Iunie 22, 2009 Nu e stricat, e taiat frumos! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m4v3rick Postat Iunie 22, 2009 Share Postat Iunie 22, 2009 Uite ce am vazut aici...pare sa fie un motor de generatia nou pus intr-un cadru de generatia veche. Oare chiar are aceleasi prinderi sau e ceva manarit la mijloc?http://cgi.ebay.de/Suzuki-SV650-S-K4-05-Mo...93%3A2|294%3A50 Si inca ceva...la un moment dat pusese cineva un link cu un site de piese din UK. Nu il mai gasesc, daca se poate va rog sa-l mai postati o data. Merci! ShopWeMoto dot com Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ADVRadu Postat Iunie 22, 2009 Share Postat Iunie 22, 2009 Sa traiesti! Cand mergem la Pripyat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aoleks Postat Iunie 22, 2009 Share Postat Iunie 22, 2009 stati ma, ca si eu vreau sa merg. dar probabil ca nu mai apuc anul asta. daca se merge anul viitor, eu ma bag! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
calin_cz Postat Iunie 22, 2009 Share Postat Iunie 22, 2009 Buna dimineatza, oameni buni as avea nevoie si yo de o garnitura pentru capacul ambreiajului (SV650 k2). M-am intors ieri dintr-o mica tura (aprox 500km) si in mers am simtit ca imi patineaza ambreiaju' intr-a patra. N-am mai verificat uleiul de cand l-am schimbat, acum vreo 3600km si am constatat ca era chiar sub nivelul minim admis.Imi trebuie garnitura respectiva deoarece imi curge, asta tot datorita unei prostii de-ale mele, anul trecut am desfacut capacul si l-am pus la loc folosind vechea garnitura, de atunci, in partea cea mai de jos am vazut ca si-a facut aparitia o mica pata de ulei; dupa mai multe verificari in urma parcurgerii mai multor zeci de km, am zis ca nu-i grav. Din pacate mi-am uitat de treaba asta si acum dupa aproape 3700km parcursi pe la mica pata mi s-a scurs o gramada de ulei; as vrea sa remediez situatia dar nu stiu de unde gasesc garnitura, adica nu stiu de unde de pe la noi, ca de pe net sigur gasesc, dar as vrea ceva mai de aproape sa nu stau asa de mult pana imi vine garnitura. Se apropie concediu si as vrea sa inlocuiesc garnitura pana atunci. Inca ceva m-ar interesa si un surub de prindere al capacului, am unul rupt, din fericire nu pe acolo se scurge uleiul, dar daca tot scot capacul sa repar garnitura as incerca sa scot si sa inlocuiesc si surubul respectiv. garnitura asta imi trebuie, doar de la capac, daca nu ma inseala memoria e din cauciuc. cea mai ieftina remediere ( si rapida ) este cu silicon auto, sau poti face tu garnitura din carton ( merge si de dosar in lipsa de prespan sau klingherit ) , doar rabdare, o preducea pt. gauri de 6 mm si o foarfeca. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
avic71 Postat Iunie 22, 2009 Share Postat Iunie 22, 2009 Micrometru pentru ce? Si cam pana la cati nm trebuie sa mearga cheia si ce fel de capete de surub trebuie sa desfac?Ca daca zici ca merge asa repede, ma mai gandesc, sa vedem cat imi estimeaza mecanicul manopera (daca e mai mult decat 2-3 zile de lucru de ale mele o s-o fac singur. Dupa licenta s-ar putea sa am vreo doua week-end-uri libere. Si asta ar fi suficient, unul pentru desfacut si masurat, iar celalalt pentru schimbat pastile si inchis la loc. Totusi cu intinzatorul n-am inteles exact ce trebuie facut, adica il scoti si il bagi la loc pur si simplu sau cum? cu intinzatorul scos desurubezi dopul de la alternator si cu o tubulara de 17 invarti un pic motorul inainte si inapoi, probabil tensiunea care apare in lant misca din loc acea patina la mine s-a auzit un zgomot destul de maricel nu un mic click cu scrie englezu' succes Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Redpik Postat Iunie 22, 2009 Share Postat Iunie 22, 2009 Cum e domnule ? Ce se intamplase pana la urma cu moto ? Ai ajuns in siguranta acasa ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aoleks Postat Iunie 22, 2009 Share Postat Iunie 22, 2009 cu intinzatorul scos desurubezi dopul de la alternator si cu o tubulara de 17 invarti un pic motorul inainte si inapoi, probabil tensiunea care apare in lant misca din loc acea patina la mine s-a auzit un zgomot destul de maricel nu un mic click cu scrie englezu' succes fie numai contra ceasului, nu in ambele directii ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m4v3rick Postat Iunie 22, 2009 Share Postat Iunie 22, 2009 cea mai ieftina remediere ( si rapida ) este cu silicon auto, sau poti face tu garnitura din carton ( merge si de dosar in lipsa de prespan sau klingherit ) , doar rabdare, o preducea pt. gauri de 6 mm si o foarfeca. ai dreptate in ceea ce zici tu, dar din pacate respectiva garnitura nu poate fi inlocuita cu una home made, e din cauciuc, mai bine zis e un O-ring mare am scris un mail celor de la reprezentanta suzuki romania cerand info despre ea, daca poate fi adusa si la ce pret si le-am mai scris si de surubul de care am nevoie. Voi mai cere si la altii oferte de pret, daca nu renteaza comand din UK. Apropo, de ieri suzeta mea e "dog killer", am aplatizat un maidanez de talie medie, intr-un sat de la intrarea in Alba Iulia. Pot spune ca am avut, iar, un MARE NOROC ca nu m-am imprastiat, desi l-am escaladat cu ambele roti. Speed 50-60km/h. SV 1 - Dog 0 cu RIP in coada. Grija mare la poatai. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu86 Postat Iunie 22, 2009 Share Postat Iunie 22, 2009 Ar trebui organizata excursia acolo. e ceva ce cred ca trebuie vazut Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ADVRadu Postat Iunie 23, 2009 Share Postat Iunie 23, 2009 (editat) @m4v3rick - mare bafta ai avut ca n-ai patit nimic...stii ca eu tot cu un astfel de caine m-am ales cu un picior rupt anul trecut. Si oarecum inca mai trag, plus ca inca caut un doctor care sa-mi scoata tija din picior. Eu eram cu pasagera si cu tankbag dinala mare de Louis plin si cu rezervorul umplut in urma cu cativa kilometri...needless to say, n-am trecut peste caine. @aoleks - adica, spre "in fata", sensul normal de rotatie, nu? Editat Iunie 23, 2009 de Tija Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ADVRadu Postat Iunie 23, 2009 Share Postat Iunie 23, 2009 Apropo, cum e cu garniturile? Trebuie schimbate si cele de capac si cele de la intinzatoare sau...merge si asa? Cred ca sambata ma apuc de demontat...asa ca sa sarbatoresc trecerea licentei! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aoleks Postat Iunie 23, 2009 Share Postat Iunie 23, 2009 da, sensul normal de rotatie. cum te uiti la alternator, contra ceasului. cat despre garnituri, nu ai ce sa inlocuiesti cand verifici valvele. este una singura, sub capacul cilindrului, dar e din cauciuc si nu se uzeaza asa de rau. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ADVRadu Postat Iunie 23, 2009 Share Postat Iunie 23, 2009 OK, si cea de la intinzator e tot asa? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aoleks Postat Iunie 23, 2009 Share Postat Iunie 23, 2009 cea de la intinzator e de cauciuc, lipita de intinzator. a mea e asa veche ca deja e uscata. daca as fi in locul tau insa, as lasa intinzatorul asa cum e. vezi prima data cum e cu valvele si daca asta nu rezolva problema, poti sa te uiti la intinzator. pentru asta nu trebuie desfacut motorul ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu86 Postat Iunie 23, 2009 Share Postat Iunie 23, 2009 Cand scot capacul de la generator ca sa invart motorul, curge uleiul? am uitat sa ma documentez in legatura cu partea asta . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Redpik Postat Iunie 23, 2009 Share Postat Iunie 23, 2009 nu curge Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.