Sari la conținut

Suzuki Sv 650s/1000


Delia
 Share

Postări Recomandate

Micrometru pentru ce? Si cam pana la cati nm trebuie sa mearga cheia si ce fel de capete de surub trebuie sa desfac?

Ca daca zici ca merge asa repede, ma mai gandesc, sa vedem cat imi estimeaza mecanicul manopera (daca e mai mult decat 2-3 zile de lucru de ale mele o s-o fac singur. Dupa licenta s-ar putea sa am vreo doua week-end-uri libere. Si asta ar fi suficient, unul pentru desfacut si masurat, iar celalalt pentru schimbat pastile si inchis la loc.

Totusi cu intinzatorul n-am inteles exact ce trebuie facut, adica il scoti si il bagi la loc pur si simplu sau cum?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 11,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

micrometrul il folosesti la masuratul "shimurilor" (pastilele). poti folosi si lame gradate, dar daca nu le ai, micrometrul e la fel de bun. e ceva ceva mai multa munca dar nu exagerat... o cheie pana la 50Nm ar trebui sa fie ok (mi se pare 26 e maximum la masuratul valvelor, dar se poate sa gresesc. ma uit mai tarziu in manual si iti spun).

Editat de aoleks
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si pana la urma, ca sa nu mai bata, trebuie schimbate pastilele ? sau se pot regla supapele (fara a desface chiulasa...), doar dand jos axele cu came ? O sa pun si eu un clip cu zgomotul produs de motorul meu. Putem compara :rolleyes:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Jocul valvelor se regleaza doar din grosimea pastilelor (cel mai simplu schimbare). Mai e si solutia cu rectificarea valvelor si a scaunelor, dar e foarte probabil ca si in acest caz sa fie nevoie de schimbat pastilele (shims). Eu am lame gradate (adica lere sau "spioni") deci nu-i nevoie de micrometru. Cu comanda de pastile mai noi va fi mai greu, dar ma bazez pe linkul din UK postat de careva dintre voi acum ceva vreme. Apropo, crezi ca merge fara schimbarea garniturii de capac sau e musai sa o schimb si aia? Si inca ceva...sa schimb din nou uleiul dupa operatia asta sau nu are rost?

La care suruburi este nevoie totusi de cheia dinamometrica?

 

L.E. : Hai sa ne adaugam pe messenger sa vorbim mai direct si sa rezolvam mai repede. Numai bine!

Editat de Tija
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si la mine a inceput sa se auda zgomotul de la valve,imediat cum e cald motorul, inca de pe la 11-12mii km..acum am aproape 15 mii,model k6.mecanicul a zis ca nu-i nici o problema ca e un sunet normal,mai ales pt v2....oricum o sa fac verificarea la 24mii cum recomanda cartea....apropo un servis de increde pt operatiunea asta?in zona bucuresti pe undeva...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Uite ce am vazut aici...pare sa fie un motor de generatia nou pus intr-un cadru de generatia veche. Oare chiar are aceleasi prinderi sau e ceva manarit la mijloc?

http://cgi.ebay.de/Suzuki-SV650-S-K4-05-Mo...93%3A2|294%3A50

 

Si inca ceva...la un moment dat pusese cineva un link cu un site de piese din UK. Nu il mai gasesc, daca se poate va rog sa-l mai postati o data. Merci!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ala e un motor pe injectie (generatia noua). motorul are aceleasi puncte de prindere, deci poti oricand sa folosesti un motor cu injectie pe cadrul vechi, dar iti trebuie si cablurile de la sv-ul nou. insa ce-a facut ala cu cadrul??? tot e stricat :rolleyes:!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Uite ce am vazut aici...pare sa fie un motor de generatia nou pus intr-un cadru de generatia veche. Oare chiar are aceleasi prinderi sau e ceva manarit la mijloc?

http://cgi.ebay.de/Suzuki-SV650-S-K4-05-Mo...93%3A2|294%3A50

 

Si inca ceva...la un moment dat pusese cineva un link cu un site de piese din UK. Nu il mai gasesc, daca se poate va rog sa-l mai postati o data. Merci!

 

ShopWeMoto dot com

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buna dimineatza, oameni buni as avea nevoie si yo de o garnitura pentru capacul ambreiajului (SV650 k2). M-am intors ieri dintr-o mica tura (aprox 500km) si in mers am simtit ca imi patineaza ambreiaju' intr-a patra. N-am mai verificat uleiul de cand l-am schimbat, acum vreo 3600km si am constatat ca era chiar sub nivelul minim admis.

Imi trebuie garnitura respectiva deoarece imi curge, asta tot datorita unei prostii de-ale mele, anul trecut am desfacut capacul si l-am pus la loc folosind vechea garnitura, de atunci, in partea cea mai de jos am vazut ca si-a facut aparitia o mica pata de ulei; dupa mai multe verificari in urma parcurgerii mai multor zeci de km, am zis ca nu-i grav.

Din pacate mi-am uitat de treaba asta si acum dupa aproape 3700km parcursi pe la mica pata mi s-a scurs o gramada de ulei; as vrea sa remediez situatia dar nu stiu de unde gasesc garnitura, adica nu stiu de unde de pe la noi, ca de pe net sigur gasesc, dar as vrea ceva mai de aproape sa nu stau asa de mult pana imi vine garnitura. Se apropie concediu si as vrea sa inlocuiesc garnitura pana atunci. Inca ceva m-ar interesa si un surub de prindere al capacului, am unul rupt, din fericire nu pe acolo se scurge uleiul, dar daca tot scot capacul sa repar garnitura as incerca sa scot si sa inlocuiesc si surubul respectiv.

 

post-4765-1245651153_thumb.png

garnitura asta imi trebuie, doar de la capac, daca nu ma inseala memoria e din cauciuc.

cea mai ieftina remediere ( si rapida ) este cu silicon auto, sau poti face tu garnitura din carton ( merge si de dosar in lipsa de prespan sau klingherit ) , doar rabdare, o preducea pt. gauri de 6 mm si o foarfeca.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Micrometru pentru ce? Si cam pana la cati nm trebuie sa mearga cheia si ce fel de capete de surub trebuie sa desfac?

Ca daca zici ca merge asa repede, ma mai gandesc, sa vedem cat imi estimeaza mecanicul manopera (daca e mai mult decat 2-3 zile de lucru de ale mele o s-o fac singur. Dupa licenta s-ar putea sa am vreo doua week-end-uri libere. Si asta ar fi suficient, unul pentru desfacut si masurat, iar celalalt pentru schimbat pastile si inchis la loc.

Totusi cu intinzatorul n-am inteles exact ce trebuie facut, adica il scoti si il bagi la loc pur si simplu sau cum?

 

cu intinzatorul scos desurubezi dopul de la alternator si cu o tubulara de 17 invarti un pic motorul inainte si inapoi, probabil tensiunea care apare in lant misca din loc acea patina

 

la mine s-a auzit un zgomot destul de maricel nu un mic click cu scrie englezu'

 

succes

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cu intinzatorul scos desurubezi dopul de la alternator si cu o tubulara de 17 invarti un pic motorul inainte si inapoi, probabil tensiunea care apare in lant misca din loc acea patina

 

la mine s-a auzit un zgomot destul de maricel nu un mic click cu scrie englezu'

 

succes

fie numai contra ceasului, nu in ambele directii :rolleyes:!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cea mai ieftina remediere ( si rapida ) este cu silicon auto, sau poti face tu garnitura din carton ( merge si de dosar in lipsa de prespan sau klingherit ) , doar rabdare, o preducea pt. gauri de 6 mm si o foarfeca.

 

ai dreptate in ceea ce zici tu, dar din pacate respectiva garnitura nu poate fi inlocuita cu una home made, e din cauciuc, mai bine zis e un O-ring mare :rolleyes:

am scris un mail celor de la reprezentanta suzuki romania cerand info despre ea, daca poate fi adusa si la ce pret si le-am mai scris si de surubul de care am nevoie. Voi mai cere si la altii oferte de pret, daca nu renteaza comand din UK.

 

Apropo, de ieri suzeta mea e "dog killer", am aplatizat un maidanez de talie medie, intr-un sat de la intrarea in Alba Iulia. Pot spune ca am avut, iar, un MARE NOROC ca nu m-am imprastiat, desi l-am escaladat cu ambele roti. Speed 50-60km/h. SV 1 - Dog 0 cu RIP in coada. Grija mare la poatai.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@m4v3rick - mare bafta ai avut ca n-ai patit nimic...stii ca eu tot cu un astfel de caine m-am ales cu un picior rupt anul trecut. Si oarecum inca mai trag, plus ca inca caut un doctor care sa-mi scoata tija din picior. Eu eram cu pasagera si cu tankbag dinala mare de Louis plin si cu rezervorul umplut in urma cu cativa kilometri...needless to say, n-am trecut peste caine. :)

@aoleks - adica, spre "in fata", sensul normal de rotatie, nu?

Editat de Tija
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Apropo, cum e cu garniturile? Trebuie schimbate si cele de capac si cele de la intinzatoare sau...merge si asa? Cred ca sambata ma apuc de demontat...asa ca sa sarbatoresc trecerea licentei!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da, sensul normal de rotatie. cum te uiti la alternator, contra ceasului. cat despre garnituri, nu ai ce sa inlocuiesti cand verifici valvele. este una singura, sub capacul cilindrului, dar e din cauciuc si nu se uzeaza asa de rau.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cea de la intinzator e de cauciuc, lipita de intinzator. a mea e asa veche ca deja e uscata. daca as fi in locul tau insa, as lasa intinzatorul asa cum e. vezi prima data cum e cu valvele si daca asta nu rezolva problema, poti sa te uiti la intinzator. pentru asta nu trebuie desfacut motorul :)!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...