Sari la conținut

Suzuki Sv 650s/1000


Delia
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 11,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

fiti seriosi oameni... marfa voastra e fabricata in china. si sunt la fel de buna ca alea facute altundeva, doar ca nu miros a macaroane si pizza, ci a orez... big cheese :unsure:.

Editat de aoleks
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

are dreptate valbi. ngk-urile fabricate in franta (cele de pe louis) is de cacao, am luat 2 seturi, ambele abea o tinut cateva saptamani... dupa care abea mai pornea motoru, etc... acum 2 ani am luat prin userul Elspa, parca ngk-uri fabricate in state, merg f bine si acum, am facut de atunci 13000 km. Si o scazut si consumul.

Mesaj completat

PS: vorbesc de ngk iridium

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Yo am NGK Ir, cumparate de la "magazinu local de piese auto", habar n-am ce productie sunt, ideea e ca merg de un an fara nici un fel de problema :unsure: Maine urmeaza sa imi instalez noile placute de frana, schimb lichidu si uleiul, iar daca o sa mai am chef de ceva ma uit si pe la bujii sa vad ce mai fac, dar la cum merge mobra, nu cred ca am ceva probleme.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu vreau sa intru in polemici, cred ca cel mai bun exemplu l-a dat pepsi.

 

sincer eu am fost foarte dezamagit de ngk, am avut denso, le-am schimbat si mobra merge mult mai rau fata de varianta stoc. (acum am tobe deschise & k/n)

 

lipton (vorbeste ore intregi argumentat numai despre uleiuri-buji-placute n`stuff) m-a convins ca ngk iridium merita banutii dar fabricate in sua, cele pe care le am acum sunt luate de pe louis.

 

apropo de modificari, azi mi-am montat gearindicator si intr-o saptamana o sa am varianta imbunatatita cu TRE.

 

o sa fac revizia maine si dupa ce pun TRE o sa fac si TPS-ul, o sa pun o poza/doua & impresii.

 

bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ah...pai eu trebuia sa platesc la final so n-am platit nimic pana acum...tipul cred ca isi rec banii ca era tranzactie prin paypal sau ceva!.

Oricum e aiurea ca am asteptat atat de pomana...si vreau sa vad odata bruneta carenata :unsure: !...daca nu rezolv nimic in 2 sapt cred ca ma duc pe la astia de la suzuki desi as prefera sa dau mai multe :polite: decat sa le bag lor banii in buzunare!

 

daca vrei iti pot da numarul detelefon al tipului care mi-a adus mie treburile pt motor de pe e-bay. lasa-mi pm daca esti interesat.

 

on - eu am bujii ngk normale. unde se vede diferenta intre cele normale si iridium? :crack:

Editat de dihania
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca vrei iti pot da numarul detelefon al tipului care mi-a adus mie treburile pt motor de pe e-bay. lasa-mi pm daca esti interesat.

 

on - eu am bujii ngk normale. unde se vede diferenta intre cele normale si iridium? :unsure:

 

cica la consum, durabilitate si la "felul um merge" motorul.

 

eu cand am luat mobra, avea ngk-uri normale, mergea OK, dar cam consuma mult , aprox 6% (nu zic ca din cauza bujiilor iridium o scazut la o medie de 4.5%, dar cred ca si ele o contribuit)

Mesaj completat

cine vrea carene inferioare? am eu un set, trebe vopsite doar

 

PS: aveti careva la ulei buson cu cap magnetic?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buna seara uameni buni! Tocmai ce m-am intors din garaj; am rezolvat cu franele fata, am schimbat placutele, urmeaza cea de spate + lichidu; pot spune ca am fost un pic cam kamikadze, asa arata vechile mele placi :unsure:

post-4765-1249145731_thumb.jpg

asa imi trebe daca nu le-am schimbat la timp. Au fost ferodo, acum am pus de la Lucas.

Ca tot era vremea, am schimbat si uleiul, prima data cand am pus Motul 5100 10w40 - dupa o mica plimbarica prin fata casei, pot spune ca e ok, pana acum am pus doar 300Vul de la Motul si cand motorul era inca rece, aveam probleme cu decuplarea ambreiajului si introducere in N, cu 5100le nu am avut aceste probleme, but is to soon to tell, ca a venit ploaia si nu am putut face un test laborios :crack:

Mi-am mai schimbat si garnitura de la capacul de ambreiaj, cea veche imi picura, sper ca acum sa fie problem solved.

Dar, cum se intampla intotdeauna cand mesteresti la motor, gasesti si probleme - mi se duce dracu, incet, dar sigur, cricul - pe langa miscarea normala de pivotare, a inceput sa se miste si in lateral, ca si cum s-ar fi slabit piulita surubului de prindere, am incercat sa o strang si degeaba, nu merge si se pare ca v-a trebui sa inlocuiesc tot cricul (s-au departat cele doua brate de prindere). Inchei printr-o intrebare, cine are un cric lateral de vanzare? :polite:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

regretabil moment, astazi pe la 19.40 , mi-am facut felul pe Mihalache aproape de Pta Victoriei. Au udat strada cu o solutie speciala, pentru ca avea un pic de spuma si aluneca ziceai ca-i gheata. I-am dat tare, driftam, frane de motor puternice cu motorul pe laterala, era frumos pana cand un bmw ofensat de stilul meu de patinaj motoristic m-a triplat in depasirea coloanei (aveam semnal pus) . Am calcat sina de tramvai aproape drept si poc. Sunt intreg (doare genunchi stang), crashpadul si-a facut datoria, iar acu e indoit. Schimbatorul de viteze s-a indoit un pic si el. Asadar, cand ma mananca, se gaseste cate un smecher sa ma scarpine!

Asta e prima mea cazatura si sunt fericit :unsure:

 

@M4v : cat te-au costat placutele Lucas ? arata oribil alea vechi...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu sunt sigur prezent. Stii sa ajungi la circul national ? Eu plec de acolo la 8.30 spre Biker's. Daca nu ne intalnim la fantana miorita ?

 

aaa vin cu un tovarash care are tot sv :rolleyes: doar sa va gasim pe acolo... sa stim care sunteti cu sv-urile

noi la 8 jum suntem la biker's

ne vdm acolo

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si ca sa nu treaca o zi de la prima mea cazatura, azi, cand ma intorceam de la biker's a trebuit sa traversez doua benzi ude sa virez la stanga. Bineinteles ca nu era doar apa pentru ca atat fata cat si spatele mi-au alunecat. Emotii mari pe soselele astea. N-am cazut, dar nici mult n-am avut. Cum vad sosea uda, ca de dracu fug de acum incolo. Ne-au pus astia de la primarie gand rau fratilor.

Mi-a parut bine sa va cunosc oameni buni :rolleyes: si sper sa nu ratam intalnirea de la sf lunii.

Mesaj completat

Poze facute azi, multumim Avic71 .

In poza trebuia sa mai fie si Vlabi, dar a venit un pic mai tarziu . Bonus: Mobra mea .I-am schimbat parbrizul cu unu "double bubble" , desi nu arata . A fost ieftin.

post-10327-1249245501_thumb.jpg

post-10327-1249246803_thumb.jpg

post-10327-1249247257_thumb.jpg

Editat de Redpik
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bonus: Mobra mea .I-am schimbat parbrizul cu unu "double bubble" , desi nu arata . A fost ieftin.

Simti vreo diferenta? Merita?

 

on - eu am bujii ngk normale. unde se vede diferenta intre cele normale si iridium? :rolleyes:

Un motiv pentru care merita cred astea cu iridium: Aveam carburatia praf, abia mergea intr-un cilindru cu bujii ngk normale. Am pus alea de iridium si mergea bine in ambele pistoane (pana am putut sa-mi reglez carburatia). Zice-se ca scanteia e mult mai buna si am vazut cu ochii mei asta.

As putea sa fiu subiectiv, dar...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Simti vreo diferenta? Merita?

 

Da. Cel putin la mine. Nu-mi mai vine curentul de aer in piept apoi pe la barbie spre ochi. Curentul este aruncat in casca si se duce mai bine. Chiar si zgomotul nu e mai e la fel de puternic.

LINK

Eu am dat pe al meu 1$ + 24$ transportul. de la chinezi. cred ca vreo 3-5$ vama. A ajuns in 8 zile...

Editat de Redpik
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Detali in legatura cu intrunirea: AICI! sau la semnatura :huh:

 

Ne vedem acolo!

 

:rolleyes: foarte tare blogul cu intalnirea :huh:

 

"Dupa rezultatele voturilor, ne adunam in weekendul 29,39 august la Cheile Bicazului."

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

 

Din lipsa de timp si spre rusinea mea, nu am mai ajuns la biker's.ma voi revansa :rolleyes:. O alta problema la care m-ar putea ajuta cei care au modelele cu ambreiaj hidraulic: pierd lichid.....:huh:. Am fos cu ea la mecanic, initial a zis ca trebuie schimbata toata dracia de pompa, apoi a desfacut-o si i-a schimbat doar garnitura. Acum curge din nou, ce-i drept mult mai putin ca inainte, dar curge....Ati avut probleme similare??

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...