tinlenvan Postat Decembrie 18, 2009 Share Postat Decembrie 18, 2009 salutare.Mi-ai vandut motorul, un XJ de 50 cai cu racire pe aer, destul de fiabil motorasul. Vreau sa trec la o motocicleta mai puternica dar si usor de intretinut si rezistenta. Ma bate gandul ca la anul sa trec la un SV 650 cc. Prin orasul meu nu am vazut astfel de motoare. am incercat sa citesc ce scriu cei cu acest model dar nu am avut f mult timp la dispozitie . vreau sa stiu cateva lucruri despre el, daca se preteaza la drumurile noastre deoarece eu vara am obiceiul sa fac turul Romaniei. Ce probleme uzuale se intalnesc . (de obicei la XJ -ul meu problema era trancanitul la ambreiaj de la arcuri si nesincronizarea carburatoarelor), care este consumul la drum lung si in oras, daca se preteaza si la drum de tara(adica are baia de ulei mai sus? sa nu dau cu ea in sol). Multumesc. PS: in acelasi timp ma bate gandul si spre un Hornet, cu astfel de moto am mers, dar cu SV nu... Hornetul ca motor mi se pare f bun, consuma la drum lung 4,5 %, 92 -98 cai putere. Salut! Avand in vedere ca sunt incepator; si incepator pe SV am sa-ti raspund cat ma pricep (am model 2006 sport-touring-stock): -in oras,daca este trafic sau daca am pasager ma rupe de maini(aici vb doar de podul palmelor) -extraurban nu am probleme nici de spate,nici de maini chiar si dupa 350km cu o singura oprire pt alimentare -la capitolul intretinut bifez anul acesta decat 1schimb de ulei(nu am avut nici cea mai mica problema cu el) -imi place brutaliatea(forta) lui -nu simt vibratii Legat de consum am facut un tabel.Am pastrat toate bonurile de benzina;absolut toate! Mesaj completat tabel Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pogor Postat Decembrie 18, 2009 Share Postat Decembrie 18, 2009 (editat) Ca sa incep cu drumurile. Este un motor extrem de incomod pe un drum prost, cel putin pentru mine. Oricum poti face turul romaniei dar daca nu ai asflat bun nu stiu cat de placut e. Ca sa iti dau un exemplu, drumul intre Curtea de Arges si transfagarasan pare infernal pe sv. l-am facut vara asta, cam 2 ore numai bucata aia. Atunci am regretat ca am sv. Ca zgomote.. pai nu zornaie nimic, singurul lucru e ca pocneste furca atunci cand se comprima mult si mai ales brusc. Ca probleme: Regulatorul de tensiune se arde. e singura problema caracteristica a modelului. NU este o moto de drum de tara. Eu am fost pe un drum incercand sa trec un munte. nu am atins cu baia, dar am fost si atent. Daca roata fata iti arunca vreo piatra, ai sanse mari sa loveasca filtrul de ulei. Si alta parte nasoala sunt arcurile de la cric.. sunt usor de agatat pe astfel de drumuri (am patit-o) si te trezesti ca nu mai sta cricul ridicat. In rest ca putere este foarte fun si pare destul de fiabila. Hornetu are un motor imens si cred ca e si mai putin recomandat pentru drumuri off road. (e doar o parere) daca sare piatra direct in filtru n-are nici pe dracu incerca sa faci un drum prost cu un hornet si atunci ai sa iti dai seama cat de bun e sv-ul pentru drumurile noastre. cursa telescoapelor la hornet este cam de 2 ori mai mica decat la sv. Ceea ce majoritatea considera a fi un dezavantaj, suspensiile moi, eu il vad a fi un avantaj: ajuta foarte mult la drumuri proaste. pe cand de supensii tari nu ai nevoie decat in regim racing. eu am facut cativa km pe drum de munte, suspensia moale si greutatea mica sunt avantaje mari. cu niste cauciucuri enduro-touring cred ca faci minuni. referitor la suspensie, o singura data am simtit ca am probleme, eram cu pasager si bagaje si am mers mai tare(130-150) si am avut probleme la curbe, amortizorul spate fiind pe setarea cea mai slaba. eu asa merg de obicei fiindca am si kg putine si mi se pare mai comod. cat despri setari si altele de genu, pe mine nu prea ma intereseaza, eu merg de placere si imi adaptez stilul in functie de cum simt motorul, nu ma intereseaza performanta Editat Decembrie 18, 2009 de pogor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pogor[frate] Postat Decembrie 18, 2009 Share Postat Decembrie 18, 2009 daca sare piatra direct in filtru n-are nici pe dracuincerca sa faci un drum prost cu un hornet si atunci ai sa iti dai seama cat de bun e sv-ul pentru drumurile noastre. cursa telescoapelor la hornet este cam de 2 ori mai mica decat la sv. Ceea ce majoritatea considera a fi un dezavantaj, suspensiile moi, eu il vad a fi un avantaj: ajuta foarte mult la drumuri proaste. pe cand de supensii tari nu ai nevoie decat in regim racing. eu am facut cativa km pe drum de munte, suspensia moale si greutatea mica sunt avantaje mari. cu niste cauciucuri enduro-touring cred ca faci minuni. referitor la suspensie, o singura data am simtit ca am probleme, eram cu pasager si bagaje si am mers mai tare(130-150) si am avut probleme la curbe, amortizorul spate fiind pe setarea cea mai slaba. eu asa merg de obicei fiindca am si kg putine si mi se pare mai comod. cat despri setari si altele de genu, pe mine nu prea ma intereseaza, eu merg de placere si imi adaptez stilul in functie de cum simt motorul, nu ma intereseaza performanta stie ce vorbeste[salut frate] si daca iti iei sv cine stie poate o sa facem intrunire cu trei [pote imi iau si eu] sv-uri la tecuci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu86 Postat Decembrie 18, 2009 Share Postat Decembrie 18, 2009 (editat) daca sare piatra direct in filtru n-are nici pe dracuincerca sa faci un drum prost cu un hornet si atunci ai sa iti dai seama cat de bun e sv-ul pentru drumurile noastre. cursa telescoapelor la hornet este cam de 2 ori mai mica decat la sv. Ceea ce majoritatea considera a fi un dezavantaj, suspensiile moi, eu il vad a fi un avantaj: ajuta foarte mult la drumuri proaste. pe cand de supensii tari nu ai nevoie decat in regim racing. eu am facut cativa km pe drum de munte, suspensia moale si greutatea mica sunt avantaje mari. cu niste cauciucuri enduro-touring cred ca faci minuni. referitor la suspensie, o singura data am simtit ca am probleme, eram cu pasager si bagaje si am mers mai tare(130-150) si am avut probleme la curbe, amortizorul spate fiind pe setarea cea mai slaba. eu asa merg de obicei fiindca am si kg putine si mi se pare mai comod. cat despri setari si altele de genu, pe mine nu prea ma intereseaza, eu merg de placere si imi adaptez stilul in functie de cum simt motorul, nu ma intereseaza performanta Da, pana acum nu a avut nici pe dracu pe offroad. Nu stiu cum sunt suspensiile la hornet, dar stiu ca prefer sv-u pe asfalt cu cat mai putine damburi si gropi. Poti adapta viteza pentru astfel de drumuri si ajungi sa faci 50 de km in 2 ore ceea ce nu e prea ok, pentru mine cel putin. In rest nu am de ce sa ma plang la suspensii si nici la altceva. Imi place sv-ul si nu l-as da pe un hornet, dar l-as completa cu un enduro touring Daca va intalniti in tecuci, anuntati si aici, ca eu am 100 de km pana acolo . Editat Decembrie 18, 2009 de radu86 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ADVRadu Postat Decembrie 19, 2009 Share Postat Decembrie 19, 2009 Si eu am avut Diversion inainte de SV. Pot sa zic ca SV-ul pare o jucarie (ca si marime) pe langa Diversion, dar motorul este mult mai puternic. O sa simti asta mai ales la ture joase. Vibratiile sunt cam la acelasi nivel ca si la Diversion, si cam pe masura ce il turezi nici nu prea se mai simt. La mine la Diversion vibratia devenea suparatoare in jur de 4000 de ture si peste 6-7000. SV-ul chiar daca vibreaza cam la fel de tare, vibreaza "mai frumos" - deh, e 2 in v. De asemenea, nu mai ai problemele cu racirea pe aer si cu sincronizarea carburatoarelor. Ambreiajul poate face zgomote, dar nu e ceva care sa te ingrijoreze. Consumul e mai mic decat la Diversion (la mine cam cu 1l/100km). Pe drumuri proaste parca se comporta ceva mai bine decat Diversion (nu ma intreba de ce, pur si simplu pot merge mai bine cu el). Pe drumuri "arate" e mult mai stabil. Inca ceva, furca mea e foarte tare, e mai tare decat la, sa zicem, un CBR600F. Dar probabil are arcurile schimbate, asta nu stiu. Si ceva nasol acuma...daca te-ai obisnuit cu confortul de pe Diversion, uita de asta. SV-ul nici macar nu se apropie. Mai ales daca e versiunea S. Eu in iarna asta vreau sa-i pun ghidon standard, poate reusesc sa compensez cu ceva. Si mai vreau sa dau o alta forma seii. E cam colturoasa pe margini. Despre Hornet, eu din principiu nu mi-as lua Honda, Nokia, etc., tocmai din cauza ca toata lumea le lauda. Plus, fata de SV sau concurentul direct (Fazer), e chiar urat. Are si furtunul ala idiot scos pe partea dreapta, si toba aia ca la Hoinar...nu-mi place. Daca chiar vrei ceva de genul, Fazer-ul e cu totul altceva. Dar se prea poate ca un SV sa fie mai distractiv. Just my two cents! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
perseu77 Postat Decembrie 19, 2009 Share Postat Decembrie 19, 2009 multumesc de raspunsuri. Ideea e ca nici eu nu stiu ce sa imi iau deoarece nu am o bogata experienta in ale motociclismului. In afara de gumasca mea pe prea putine motociclete m-am suit. in proincipiu vreau ceva fiabil rezistent pt drumurile noastre, cuplu si sa aiba mai mult de 50 de cai cat aveam eu la Yamaha XJ. Si bineinteles sa nu mai fie cu racire pe aer.. De un V stom nu poate fi cazul deoarece nu am atatia bani. De un transalp ce sa spun? multi o lauda, nu am probat sa vad cum e. La 50 cai cat are un Transalp pana in 1999 nu stiu daca ajung la 150 la ora pe drum european... De SV auzisem ca sunt bune dar au probleme la regulatoarele de tensiune.Si unu de ala e 7 mil lei vechi la second hand. In principiu vreau un motor usor de intretinut si adaptat drumurilor noastre. Ideea e ca nu merg off road, insa la starea unor drumuri comunale sau judetene din zona mea...mi-e mila de un sport touring sau mai bine zis de suspensiile sale. Nu ma atrag motocicletele sportive. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-alex- Postat Decembrie 19, 2009 Share Postat Decembrie 19, 2009 multumesc de raspunsuri. Ideea e ca nici eu nu stiu ce sa imi iau deoarece nu am o bogata experienta in ale motociclismului. In afara de gumasca mea pe prea putine motociclete m-am suit. in proincipiu vreau ceva fiabil rezistent pt drumurile noastre, cuplu si sa aiba mai mult de 50 de cai cat aveam eu la Yamaha XJ. Si bineinteles sa nu mai fie cu racire pe aer.. De un V stom nu poate fi cazul deoarece nu am atatia bani. De un transalp ce sa spun? multi o lauda, nu am probat sa vad cum e. La 50 cai cat are un Transalp pana in 1999 nu stiu daca ajung la 150 la ora pe drum european... De SV auzisem ca sunt bune dar au probleme la regulatoarele de tensiune.Si unu de ala e 7 mil lei vechi la second hand. In principiu vreau un motor usor de intretinut si adaptat drumurilor noastre. Ideea e ca nu merg off road, insa la starea unor drumuri comunale sau judetene din zona mea...mi-e mila de un sport touring sau mai bine zis de suspensiile sale. Nu ma atrag motocicletele sportive. salutari , eu zic sa mergi pe varianta SV 650 N ...., nu-i stiu prea bine caracteristicile tchnice sau de handling dar arata bine p.s. din curiozitate cui i-ai dat Diversionul ? l-ai dat repede Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
perseu77 Postat Decembrie 19, 2009 Share Postat Decembrie 19, 2009 [quote name='-alex-' date='Dec 19 2009, 04:18 PM' post='223736 p.s. din curiozitate cui i-ai dat Diversionul ? l-ai dat repede l-am dat unui tip din Tecuci de aici de la mine..asa ca nu e instrainat prea mult. mie mi-a fost draga aceasta motocicleta fiind prima si pe ea practic invatand sa merg si nu am avut probleme...in 2 ani i-am pus numai ulei, filtru si combustibil. Pretul.. am lasat mult..pt mine... am dat-o cu 1100 e. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu86 Postat Decembrie 19, 2009 Share Postat Decembrie 19, 2009 Un regulator sh nu e 7 milioane. E max 100 de euro, dar cu rabdare gasesti si mai ieftine. Si altii si eu am pus regulatoare de gsxr, sh, care se incadreaza tot in banii astia de max 100 euro. Din ce vrei tu sv-u se incadreaza la tot: cuplu are, racire pe apa are, fiabila e, usurica e, consumul e decent. La partea cu suspensiile fiecare e cu parerea lui. Eu sezonul asta am facut cam 100 de km pe drumuri foarte proaste si nu le-as mai face inca o data. In rest orice drum e practicabil, depinde de viteza adaptata pe acel drum ca totul sa fie ok:) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pogor Postat Decembrie 19, 2009 Share Postat Decembrie 19, 2009 mi-e mila de un sport touring sau mai bine zis de suspensiile sale. ce-i cu atata mila? simeringurile si uleiul din furca se inlocuiesc, amortizorul spate se schimba cand o crapa. mi-e mi-e mila mai mult de spatele meu. sv-ul mi se pare un best deal avand in vedere pretul, aspectul, fiabilitatea si performantele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ADVRadu Postat Decembrie 21, 2009 Share Postat Decembrie 21, 2009 Nu stiu cum sunt ale voastre, dar al meu stie sa mearga si pe munte. Si al lui @svgobi stie chiar sa mearga bine pe munte :-) . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MVA Postat Decembrie 21, 2009 Share Postat Decembrie 21, 2009 radu 86, troncanitu in furca banuiesc ca e doar la tine o problema, nu cred ca toate-s asa. sau asa sunt toate? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu86 Postat Decembrie 21, 2009 Share Postat Decembrie 21, 2009 Prin vara se mai pusese intrebarea asta si da, toate fac asa. de fapt asa l-am descoperit si eu ca nu il auzisem pana atunci. Nu stiu daca si la modelele 2007 incoace se mai aude sau nu, dar pana in 2002 cam toti au zis ca se aude (nu zic toti ca nu ii stiu pe toti care detin astfel de modele). S-a bagat careva cu sv-u prin zapada? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat Decembrie 21, 2009 Share Postat Decembrie 21, 2009 S-a bagat careva cu sv-u prin zapada? De bagat m-am bagat. De iesit a fost mai greu Am incercat azi sa dau o tura prin zapada cu KTM-ul sefului meu. Din 5 min cat am stat calare, 4 le-am patinat pe loc, in ciuda caucioacelor de enduro... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu86 Postat Decembrie 22, 2009 Share Postat Decembrie 22, 2009 Elegant Cap0ne, n-am ce zice! Se anunta vreme calda in urmatoarea perioada (adica cu + ca fata de cele -20 de grade noaptea, cele -6 ziua sunt binevenite momentan), sa banuiesc ca scoateti mobrele de la iernat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m4v3rick Postat Decembrie 22, 2009 Share Postat Decembrie 22, 2009 radu 86, troncanitu in furca banuiesc ca e doar la tine o problema, nu cred ca toate-s asa. sau asa sunt toate? Care troncanit? Elegant Cap0ne, n-am ce zice! Se anunta vreme calda in urmatoarea perioada (adica cu + ca fata de cele -20 de grade noaptea, cele -6 ziua sunt binevenite momentan), sa banuiesc ca scoateti mobrele de la iernat? Yo as vrea cele cateva grade in plus ca sa o pot spala si yo ca tot omu, ca n=am mai spalat-o de 2 luni, lantul la fel. Si vreau sa o cosmetizez un pic si sa nu las asa aiurea-n garaj. Nu cred ca va tine caldura asa ca nu ma mai agit, oricum cauciucuri nu mai am si decat sa pic cu ea si dupaia cand vine caldura sa stau pe tusa, mai bine astept sa se incalzeasca de-a binelea sa-mi schimb gumele si abia apoi... ride on! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu86 Postat Decembrie 22, 2009 Share Postat Decembrie 22, 2009 (editat) Cand se comprima furca mai puternic se aude un poc, nu e ca si cum face zgomot mereu, la orice comprimare. Cu multe pagini in urma a mai intrebat cineva . NU ma puneti acu sa rasfoiesc 250 de pagini. Cand am intrat eu pe subforumul asta eram pe la pagina 90 si acu sunt 400 deci... @m4v: ai inaugurat partia? ziceau astia ca la poiana brasov sunt vreo 30 de cm de zapada. sper prin ianuarie sa fie cel putin la fel sa ma duc si eu. Editat Decembrie 22, 2009 de radu86 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m4v3rick Postat Decembrie 22, 2009 Share Postat Decembrie 22, 2009 Care partie moncher? Te crezi in Alpi, in Elvetia sau Austria? crezi ca badea Ghio, shofer pe ratrack si-a mutat kuru de la caldurica sa bata partia? Unde 30cm de zapada? Poate pe Bradu, d-aia facuta de tun, ca aia numa buna de schiat care a fost a batut-o vantu' (ala adevarat nu mogulu ) si ai parte de urci sus in Postavaru de o partie asezonata cu niste bolovanasi de-ti multumeste placa sau schiu ca ai fost pe acolo So, daca vrei zapada, mai catre vest, dincolo de granita ungara cred ca o sa gasesti, pe aici - slabe sanse Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu86 Postat Decembrie 22, 2009 Share Postat Decembrie 22, 2009 Aveam si eu o speranta ceva... ca mai laudau astia la tv ca se schiaza. In vest poate la anu, iarna asta zic pas Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dantm Postat Decembrie 23, 2009 Share Postat Decembrie 23, 2009 Eu dac-apuc o data pe-aci pe la noi , bine, daca nu oricum mi-am rezervat din vara 1 sapt in Austria ...clar nu se compara.Anul trecut a fost extraodinar. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m4v3rick Postat Decembrie 23, 2009 Share Postat Decembrie 23, 2009 (editat) anu asta nu cred ca mai sunt sanse, habar n-am cum e prin alte parti, da Brasovu e sub ape maine cred ca scot motoru din garaj p.s. traiasca Incalzirea Globala Editat Decembrie 23, 2009 de m4v3rick Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu86 Postat Decembrie 23, 2009 Share Postat Decembrie 23, 2009 Clar nu poti compara partiile din Austria cu ce gasesti aici. Dar cum anul asta nu am cum sa ajung ma gandema ca poate poate prind ceva pe aici. Nu e nici o incalzire globala, vine o noua era glaciara Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m4v3rick Postat Decembrie 23, 2009 Share Postat Decembrie 23, 2009 taci ma cu glaciatiunea ta, ca inca n-am vazut cauciuce cu cuie pentru SV si te vad yo cu suzeta cu sport-touring-uri prin zapezi Las ca-i bine asa, 9-10oC de craciun si rev. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu86 Postat Decembrie 24, 2009 Share Postat Decembrie 24, 2009 Bai baieti si fete desigur, a venit momentul sa va urez Sarbatori Fericite!, cozonaci cati vreti si toate prajiturile preferate ca doar e craciunu' nu?. Alea cu anu nou fericit, plin de kilometri si fara evenimente neplacute, saptamana viitoare. halbele astea doua sunt cu ceva tarie, ca nu prea mai merge berea pe frigul asta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat Decembrie 25, 2009 Share Postat Decembrie 25, 2009 I wish you a Suzuki Christmas and a happy New SV Year ! Mesaj completat I-am dat ieri o cheie lui Suzi ca mi-era dor sa o aud si am zis sa mai invart uleiul si apa prin ea. Nu ma asteptam, dar a pornit saracuta la primul buton dat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.