Stefan GS Postat Decembrie 11, 2009 Share Postat Decembrie 11, 2009 @radu86 - mersi frumos. Tare faza cu releul de incarcare Unii mai ziceau de vibratii fata de 4linie dar oricum cred ca sunt mai mici ca la monocilindru, nu ? (logic) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu86 Postat Decembrie 11, 2009 Share Postat Decembrie 11, 2009 (editat) Cu placere Cei care iubesc 4-L nu prea se impaca cu V2 din cauza asta. Nu am mers decat o data pe un cb400, dar tot mai misto e V-ul. Comapartia monocilindru cu V2... nu prea stiu ca nu am incercat. Stiu ca un BMW F650-ST vibreaza mai tare decat sv-ul, dar asta stiu de la proprietar, nu pe pielea mea CU releul de incarcare, aia e. Se prajeste il schimbi.. si tot asa. Daca s-ar face piese care sa nu se strice vreodata ei ce ar mai avea de castigat? prestigiu? Editat Decembrie 11, 2009 de radu86 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pogor Postat Decembrie 12, 2009 Share Postat Decembrie 12, 2009 am mers cu 4, 2, 2v si 1. 4 nu vibreaza, cel putin cel de 600(numai cu 600 am mers eu) pare oarecum cuminte fata de sv, dar in schimb urca mai repede in ture si are rosu mai sus. controlabil, ii dai tu cat vrei. 2 linie, vibreaza cam la fel ca sv-ul(eu am avut cb 500), dar discutam despre niste vibratii care se simt si atat, pentru mine in nici un caz nu au fost deranjante. sv-ul are cea mai multa personalitate ca sa zic asa, are cuplu, smuceste cand ii dai acceleratie, frana de motor puternica, nu te plicstisesti de el. necesita ceva atentie la inceput ca sa nu omori motorul sau sa dai in extrema cealalta si sa intri in gard. un pic de atentie, nu ceva de speriat. vibratiile nu sunt in nici un fel deranjante. am scos afara 4,3 si in oras neaglomerat 6. este foarte manevrabil modelul naked, eu personal merg comod pana la 120 km/h. consider ca nu merita modelul carenat din 3 motive: pozitie incomoda, mergi prea putin peste 120, este urat. saua din fabrica e musai dpdv personal de refacut / modificat, pentru ca e incomoda. desi nu s-au plans multi de asta 1 (f650) vibreaza, are plaja de turatii destul de mica, manevrabilitate si pozitie excelente. dar ca sa raman la a compara doar motorul, pot spune ca vibratiile sunt intr-adevar deranjante. adica imi vibrau si picioarele pe scarite. nu stiu cum o fi la drum lung. dar cred ca te obisnuiesti si cu ala si daca as avea bani sa imi mai iau un motor cu care sa merg un pic pe drumuri mai rele nu m-as feri de monocilindru. inca ceva: am impresia ca scoate consumul cel mai mic in afara de ce s-a mentionat(releu) sv-urile nu au probleme specifice, deci ghidul general de verificare postat pe forum e suficient. un sfat: cand mergi sa cumpari, ia pe cineva cu tine. am patit-o eu: desi stiam ce am de verificat si ma pricepeam cat de cat, din cauza ca mi-a placut foarte mult la prima vedere mi-am pierdut obiectivitatea si nu am mai fost asa atent. (asta se intampla la o masina, dar e valabil si la moto). adica eu o cumparam oricum, dar daca nu ma grabeam si mai analizam un pic, mai gaseam niste argumente sa negociez pretul. alta persoana, nu se va implica emotional deloc pt ca nu va fi a lui si isi va pastra obiectivitatea in analiza autovehiculului alt sfat: consumabilele ajung sa coste destul de mult daca trebuie sa le schimbi pe toate(kit lant, simeringuri furca, filtru ulei, ulei, filtru aer, cauciucuri, benzina ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tinlenvan Postat Decembrie 13, 2009 Share Postat Decembrie 13, 2009 Salut! Voi ati ajustat suspensiile in functie de greutate!? Eu unul,cum am luat-o,asa am si mers cu ea. Poate cel care a avut-o avea 100kg eu unul am 68 si spatele mi s-a parut de multe ori tare la denivelari,mai ales atunci cand sunt putin inclinat(mi se pare ca ma arunca putin in exterior-si vb de o viteza de 90-100km.h) uite si un link interesant : Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ridersowg Postat Decembrie 13, 2009 Share Postat Decembrie 13, 2009 la mine imi place sa fie cat mai ferme....fata e stransa la max ca oricum la setarea medie,la o frana nu foarte brusca ajunge la capat....,iar spatele pe la penultimul nivel,tinand cont ca nu sunt chiar micut si merg des si cu pasager,asa simt mai bine motorul,cu suspensiile mai moi parca e barca... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m4v3rick Postat Decembrie 14, 2009 Share Postat Decembrie 14, 2009 Doamnelor si domnilor, gata, inevitabilul s-a produs... a inghetat pe jos si am fost nevoit sa-mi bag suzeta la garaj... oooooooooooff si cat mai e pana la primavara... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu86 Postat Decembrie 14, 2009 Share Postat Decembrie 14, 2009 Pana atunci relaxeaza te pe partii ... dupa ce vine zapada desigur Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat Decembrie 14, 2009 Share Postat Decembrie 14, 2009 Sambata asta, mergand printre fulgi, am bagat-o si eu pe Suzi la hibernare Acum am scos scuterul de la pastrare si cat nu e ghetus sau zapada, e mai mult decat decent prin oras. Oricum, nu stiu de ce am impresia, dar presimt ca maxim la sfarsitul lui ianuarie o sa fim iar calare dupa cum se prezinta iarna asta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m4v3rick Postat Decembrie 15, 2009 Share Postat Decembrie 15, 2009 Pana atunci relaxeaza te pe partii ... dupa ce vine zapada desigur mda, ieri pe vremea asta credeam ca nu o sa am sanse nici cu relaxu pe partie, dar acum, la cat a nins de ieri si pana azi, am toate sansele sa nu somez p'acas Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu86 Postat Decembrie 15, 2009 Share Postat Decembrie 15, 2009 Noroc de relieful regiunii tale Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dihania Postat Decembrie 16, 2009 Share Postat Decembrie 16, 2009 mda, ieri pe vremea asta credeam ca nu o sa am sanse nici cu relaxu pe partie, dar acum, la cat a nins de ieri si pana azi, am toate sansele sa nu somez p'acas bai...saptamana viitoare sunt in brasov . pune si tu o vorba buna sa se schieze in poiana... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bulinu' Postat Decembrie 16, 2009 Share Postat Decembrie 16, 2009 (editat) Daca intereseaza pe cineva: Acest SV650s se da la schimb cu un Kawa Kle500 sau BMW F650ST Mesaj completat Fie si cu Suzuki XF650Freewind Editat Decembrie 16, 2009 de Bulinu' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ADVRadu Postat Decembrie 17, 2009 Share Postat Decembrie 17, 2009 La mine nu s-a incheiat sezonul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat Decembrie 17, 2009 Share Postat Decembrie 17, 2009 Vreau si eu !!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
perseu77 Postat Decembrie 18, 2009 Share Postat Decembrie 18, 2009 salutare. Mi-ai vandut motorul, un XJ de 50 cai cu racire pe aer, destul de fiabil motorasul. Vreau sa trec la o motocicleta mai puternica dar si usor de intretinut si rezistenta. Ma bate gandul ca la anul sa trec la un SV 650 cc. Prin orasul meu nu am vazut astfel de motoare. am incercat sa citesc ce scriu cei cu acest model dar nu am avut f mult timp la dispozitie . vreau sa stiu cateva lucruri despre el, daca se preteaza la drumurile noastre deoarece eu vara am obiceiul sa fac turul Romaniei. Ce probleme uzuale se intalnesc . (de obicei la XJ -ul meu problema era trancanitul la ambreiaj de la arcuri si nesincronizarea carburatoarelor), care este consumul la drum lung si in oras, daca se preteaza si la drum de tara(adica are baia de ulei mai sus? sa nu dau cu ea in sol). Multumesc. PS: in acelasi timp ma bate gandul si spre un Hornet, cu astfel de moto am mers, dar cu SV nu... Hornetul ca motor mi se pare f bun, consuma la drum lung 4,5 %, 92 -98 cai putere. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu86 Postat Decembrie 18, 2009 Share Postat Decembrie 18, 2009 Ca sa incep cu drumurile. Este un motor extrem de incomod pe un drum prost, cel putin pentru mine. Oricum poti face turul romaniei dar daca nu ai asflat bun nu stiu cat de placut e. Ca sa iti dau un exemplu, drumul intre Curtea de Arges si transfagarasan pare infernal pe sv. l-am facut vara asta, cam 2 ore numai bucata aia. Atunci am regretat ca am sv. Ca zgomote.. pai nu zornaie nimic, singurul lucru e ca pocneste furca atunci cand se comprima mult si mai ales brusc. Ca probleme: Regulatorul de tensiune se arde. e singura problema caracteristica a modelului. NU este o moto de drum de tara. Eu am fost pe un drum incercand sa trec un munte. nu am atins cu baia, dar am fost si atent. Daca roata fata iti arunca vreo piatra, ai sanse mari sa loveasca filtrul de ulei. Si alta parte nasoala sunt arcurile de la cric.. sunt usor de agatat pe astfel de drumuri (am patit-o) si te trezesti ca nu mai sta cricul ridicat. In rest ca putere este foarte fun si pare destul de fiabila. Hornetu are un motor imens si cred ca e si mai putin recomandat pentru drumuri off road. (e doar o parere) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tinlenvan Postat Decembrie 18, 2009 Share Postat Decembrie 18, 2009 salutare.Mi-ai vandut motorul, un XJ de 50 cai cu racire pe aer, destul de fiabil motorasul. Vreau sa trec la o motocicleta mai puternica dar si usor de intretinut si rezistenta. Ma bate gandul ca la anul sa trec la un SV 650 cc. Prin orasul meu nu am vazut astfel de motoare. am incercat sa citesc ce scriu cei cu acest model dar nu am avut f mult timp la dispozitie . vreau sa stiu cateva lucruri despre el, daca se preteaza la drumurile noastre deoarece eu vara am obiceiul sa fac turul Romaniei. Ce probleme uzuale se intalnesc . (de obicei la XJ -ul meu problema era trancanitul la ambreiaj de la arcuri si nesincronizarea carburatoarelor), care este consumul la drum lung si in oras, daca se preteaza si la drum de tara(adica are baia de ulei mai sus? sa nu dau cu ea in sol). Multumesc. PS: in acelasi timp ma bate gandul si spre un Hornet, cu astfel de moto am mers, dar cu SV nu... Hornetul ca motor mi se pare f bun, consuma la drum lung 4,5 %, 92 -98 cai putere. Salut! Avand in vedere ca sunt incepator; si incepator pe SV am sa-ti raspund cat ma pricep (am model 2006 sport-touring-stock): -in oras,daca este trafic sau daca am pasager ma rupe de maini(aici vb doar de podul palmelor) -extraurban nu am probleme nici de spate,nici de maini chiar si dupa 350km cu o singura oprire pt alimentare -la capitolul intretinut bifez anul acesta decat 1schimb de ulei(nu am avut nici cea mai mica problema cu el) -imi place brutaliatea(forta) lui -nu simt vibratii Legat de consum am facut un tabel.Am pastrat toate bonurile de benzina;absolut toate! Mesaj completat tabel Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pogor Postat Decembrie 18, 2009 Share Postat Decembrie 18, 2009 (editat) Ca sa incep cu drumurile. Este un motor extrem de incomod pe un drum prost, cel putin pentru mine. Oricum poti face turul romaniei dar daca nu ai asflat bun nu stiu cat de placut e. Ca sa iti dau un exemplu, drumul intre Curtea de Arges si transfagarasan pare infernal pe sv. l-am facut vara asta, cam 2 ore numai bucata aia. Atunci am regretat ca am sv. Ca zgomote.. pai nu zornaie nimic, singurul lucru e ca pocneste furca atunci cand se comprima mult si mai ales brusc. Ca probleme: Regulatorul de tensiune se arde. e singura problema caracteristica a modelului. NU este o moto de drum de tara. Eu am fost pe un drum incercand sa trec un munte. nu am atins cu baia, dar am fost si atent. Daca roata fata iti arunca vreo piatra, ai sanse mari sa loveasca filtrul de ulei. Si alta parte nasoala sunt arcurile de la cric.. sunt usor de agatat pe astfel de drumuri (am patit-o) si te trezesti ca nu mai sta cricul ridicat. In rest ca putere este foarte fun si pare destul de fiabila. Hornetu are un motor imens si cred ca e si mai putin recomandat pentru drumuri off road. (e doar o parere) daca sare piatra direct in filtru n-are nici pe dracu incerca sa faci un drum prost cu un hornet si atunci ai sa iti dai seama cat de bun e sv-ul pentru drumurile noastre. cursa telescoapelor la hornet este cam de 2 ori mai mica decat la sv. Ceea ce majoritatea considera a fi un dezavantaj, suspensiile moi, eu il vad a fi un avantaj: ajuta foarte mult la drumuri proaste. pe cand de supensii tari nu ai nevoie decat in regim racing. eu am facut cativa km pe drum de munte, suspensia moale si greutatea mica sunt avantaje mari. cu niste cauciucuri enduro-touring cred ca faci minuni. referitor la suspensie, o singura data am simtit ca am probleme, eram cu pasager si bagaje si am mers mai tare(130-150) si am avut probleme la curbe, amortizorul spate fiind pe setarea cea mai slaba. eu asa merg de obicei fiindca am si kg putine si mi se pare mai comod. cat despri setari si altele de genu, pe mine nu prea ma intereseaza, eu merg de placere si imi adaptez stilul in functie de cum simt motorul, nu ma intereseaza performanta Editat Decembrie 18, 2009 de pogor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pogor[frate] Postat Decembrie 18, 2009 Share Postat Decembrie 18, 2009 daca sare piatra direct in filtru n-are nici pe dracuincerca sa faci un drum prost cu un hornet si atunci ai sa iti dai seama cat de bun e sv-ul pentru drumurile noastre. cursa telescoapelor la hornet este cam de 2 ori mai mica decat la sv. Ceea ce majoritatea considera a fi un dezavantaj, suspensiile moi, eu il vad a fi un avantaj: ajuta foarte mult la drumuri proaste. pe cand de supensii tari nu ai nevoie decat in regim racing. eu am facut cativa km pe drum de munte, suspensia moale si greutatea mica sunt avantaje mari. cu niste cauciucuri enduro-touring cred ca faci minuni. referitor la suspensie, o singura data am simtit ca am probleme, eram cu pasager si bagaje si am mers mai tare(130-150) si am avut probleme la curbe, amortizorul spate fiind pe setarea cea mai slaba. eu asa merg de obicei fiindca am si kg putine si mi se pare mai comod. cat despri setari si altele de genu, pe mine nu prea ma intereseaza, eu merg de placere si imi adaptez stilul in functie de cum simt motorul, nu ma intereseaza performanta stie ce vorbeste[salut frate] si daca iti iei sv cine stie poate o sa facem intrunire cu trei [pote imi iau si eu] sv-uri la tecuci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu86 Postat Decembrie 18, 2009 Share Postat Decembrie 18, 2009 (editat) daca sare piatra direct in filtru n-are nici pe dracuincerca sa faci un drum prost cu un hornet si atunci ai sa iti dai seama cat de bun e sv-ul pentru drumurile noastre. cursa telescoapelor la hornet este cam de 2 ori mai mica decat la sv. Ceea ce majoritatea considera a fi un dezavantaj, suspensiile moi, eu il vad a fi un avantaj: ajuta foarte mult la drumuri proaste. pe cand de supensii tari nu ai nevoie decat in regim racing. eu am facut cativa km pe drum de munte, suspensia moale si greutatea mica sunt avantaje mari. cu niste cauciucuri enduro-touring cred ca faci minuni. referitor la suspensie, o singura data am simtit ca am probleme, eram cu pasager si bagaje si am mers mai tare(130-150) si am avut probleme la curbe, amortizorul spate fiind pe setarea cea mai slaba. eu asa merg de obicei fiindca am si kg putine si mi se pare mai comod. cat despri setari si altele de genu, pe mine nu prea ma intereseaza, eu merg de placere si imi adaptez stilul in functie de cum simt motorul, nu ma intereseaza performanta Da, pana acum nu a avut nici pe dracu pe offroad. Nu stiu cum sunt suspensiile la hornet, dar stiu ca prefer sv-u pe asfalt cu cat mai putine damburi si gropi. Poti adapta viteza pentru astfel de drumuri si ajungi sa faci 50 de km in 2 ore ceea ce nu e prea ok, pentru mine cel putin. In rest nu am de ce sa ma plang la suspensii si nici la altceva. Imi place sv-ul si nu l-as da pe un hornet, dar l-as completa cu un enduro touring Daca va intalniti in tecuci, anuntati si aici, ca eu am 100 de km pana acolo . Editat Decembrie 18, 2009 de radu86 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ADVRadu Postat Decembrie 19, 2009 Share Postat Decembrie 19, 2009 Si eu am avut Diversion inainte de SV. Pot sa zic ca SV-ul pare o jucarie (ca si marime) pe langa Diversion, dar motorul este mult mai puternic. O sa simti asta mai ales la ture joase. Vibratiile sunt cam la acelasi nivel ca si la Diversion, si cam pe masura ce il turezi nici nu prea se mai simt. La mine la Diversion vibratia devenea suparatoare in jur de 4000 de ture si peste 6-7000. SV-ul chiar daca vibreaza cam la fel de tare, vibreaza "mai frumos" - deh, e 2 in v. De asemenea, nu mai ai problemele cu racirea pe aer si cu sincronizarea carburatoarelor. Ambreiajul poate face zgomote, dar nu e ceva care sa te ingrijoreze. Consumul e mai mic decat la Diversion (la mine cam cu 1l/100km). Pe drumuri proaste parca se comporta ceva mai bine decat Diversion (nu ma intreba de ce, pur si simplu pot merge mai bine cu el). Pe drumuri "arate" e mult mai stabil. Inca ceva, furca mea e foarte tare, e mai tare decat la, sa zicem, un CBR600F. Dar probabil are arcurile schimbate, asta nu stiu. Si ceva nasol acuma...daca te-ai obisnuit cu confortul de pe Diversion, uita de asta. SV-ul nici macar nu se apropie. Mai ales daca e versiunea S. Eu in iarna asta vreau sa-i pun ghidon standard, poate reusesc sa compensez cu ceva. Si mai vreau sa dau o alta forma seii. E cam colturoasa pe margini. Despre Hornet, eu din principiu nu mi-as lua Honda, Nokia, etc., tocmai din cauza ca toata lumea le lauda. Plus, fata de SV sau concurentul direct (Fazer), e chiar urat. Are si furtunul ala idiot scos pe partea dreapta, si toba aia ca la Hoinar...nu-mi place. Daca chiar vrei ceva de genul, Fazer-ul e cu totul altceva. Dar se prea poate ca un SV sa fie mai distractiv. Just my two cents! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
perseu77 Postat Decembrie 19, 2009 Share Postat Decembrie 19, 2009 multumesc de raspunsuri. Ideea e ca nici eu nu stiu ce sa imi iau deoarece nu am o bogata experienta in ale motociclismului. In afara de gumasca mea pe prea putine motociclete m-am suit. in proincipiu vreau ceva fiabil rezistent pt drumurile noastre, cuplu si sa aiba mai mult de 50 de cai cat aveam eu la Yamaha XJ. Si bineinteles sa nu mai fie cu racire pe aer.. De un V stom nu poate fi cazul deoarece nu am atatia bani. De un transalp ce sa spun? multi o lauda, nu am probat sa vad cum e. La 50 cai cat are un Transalp pana in 1999 nu stiu daca ajung la 150 la ora pe drum european... De SV auzisem ca sunt bune dar au probleme la regulatoarele de tensiune.Si unu de ala e 7 mil lei vechi la second hand. In principiu vreau un motor usor de intretinut si adaptat drumurilor noastre. Ideea e ca nu merg off road, insa la starea unor drumuri comunale sau judetene din zona mea...mi-e mila de un sport touring sau mai bine zis de suspensiile sale. Nu ma atrag motocicletele sportive. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-alex- Postat Decembrie 19, 2009 Share Postat Decembrie 19, 2009 multumesc de raspunsuri. Ideea e ca nici eu nu stiu ce sa imi iau deoarece nu am o bogata experienta in ale motociclismului. In afara de gumasca mea pe prea putine motociclete m-am suit. in proincipiu vreau ceva fiabil rezistent pt drumurile noastre, cuplu si sa aiba mai mult de 50 de cai cat aveam eu la Yamaha XJ. Si bineinteles sa nu mai fie cu racire pe aer.. De un V stom nu poate fi cazul deoarece nu am atatia bani. De un transalp ce sa spun? multi o lauda, nu am probat sa vad cum e. La 50 cai cat are un Transalp pana in 1999 nu stiu daca ajung la 150 la ora pe drum european... De SV auzisem ca sunt bune dar au probleme la regulatoarele de tensiune.Si unu de ala e 7 mil lei vechi la second hand. In principiu vreau un motor usor de intretinut si adaptat drumurilor noastre. Ideea e ca nu merg off road, insa la starea unor drumuri comunale sau judetene din zona mea...mi-e mila de un sport touring sau mai bine zis de suspensiile sale. Nu ma atrag motocicletele sportive. salutari , eu zic sa mergi pe varianta SV 650 N ...., nu-i stiu prea bine caracteristicile tchnice sau de handling dar arata bine p.s. din curiozitate cui i-ai dat Diversionul ? l-ai dat repede Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
perseu77 Postat Decembrie 19, 2009 Share Postat Decembrie 19, 2009 [quote name='-alex-' date='Dec 19 2009, 04:18 PM' post='223736 p.s. din curiozitate cui i-ai dat Diversionul ? l-ai dat repede l-am dat unui tip din Tecuci de aici de la mine..asa ca nu e instrainat prea mult. mie mi-a fost draga aceasta motocicleta fiind prima si pe ea practic invatand sa merg si nu am avut probleme...in 2 ani i-am pus numai ulei, filtru si combustibil. Pretul.. am lasat mult..pt mine... am dat-o cu 1100 e. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu86 Postat Decembrie 19, 2009 Share Postat Decembrie 19, 2009 Un regulator sh nu e 7 milioane. E max 100 de euro, dar cu rabdare gasesti si mai ieftine. Si altii si eu am pus regulatoare de gsxr, sh, care se incadreaza tot in banii astia de max 100 euro. Din ce vrei tu sv-u se incadreaza la tot: cuplu are, racire pe apa are, fiabila e, usurica e, consumul e decent. La partea cu suspensiile fiecare e cu parerea lui. Eu sezonul asta am facut cam 100 de km pe drumuri foarte proaste si nu le-as mai face inca o data. In rest orice drum e practicabil, depinde de viteza adaptata pe acel drum ca totul sa fie ok:) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.