calin_cz Postat Aprilie 28, 2010 Share Postat Aprilie 28, 2010 @Capone, da din cate am inteles cel de S e umpic mai lung si pinioanele au cu 2-3 zimti in plus.. cica ar obtine inca ceva km/h la top speed. tin sa va informez ca aseara mi-a cedat ambreiajul! Ma intorceam acasa, moare motorul la semafor pt ca tinea prea jos, apoi in fata blocului raman fara. Cablul e INTACT(cel putin la maneta), si am incercat de mai multe ori maneta.. surpriza! ba debreiaza, ba devine burete. Nu mai inteleg nimic. Sunt daramat.(nu a facut niciodata niciun fel de fitza.. nu patinat, nu nimic). Daca suspecteaza cineva ce ar putea sa aiba, va rog un sfat.. deja au scazut sansele sa ajung la mare sub 40% ai cablul reglat corect ?......se mai desface cateodata contrapiulita de la intinzator....poate fi asta o problema Mesaj completat ....am incercat dar e descurajant; 445 de pagini nu am cand sa le citesc asa ca zic si io aici ceva nelamuriri si eventuale probleme: 1- se incinge in draci - unul din fostii proprietari a infipt in mufa aia de la radiator o bucata de agrafa de birou care este un fel de strep ( sau cum i-o zice) care sa tina ventilatorul pornit tot timpul cat motorul e pornit pe timpul verii. din ce vad io asa la prima privire, cred ca as putea sa-i pun un al 2 lea ventilator ( claxonul nu tuseste daca sta in alta parte ) pe stanga si probabil ca daca-i schimb si termocupla cu una care sa declanseze ventilatorul la temperaturi mai joase....as putea sa o rezolv....voi ce credeti; a mai modificat cineva asa ceva ? sau se poate monta un radiator mai mare ? 2 - cu punctul mort se pare ca am ghicit-o; din aIa nu vrea neam dar din a2a il gasesc relativ usor; partea tampita este ca din cand in cand face figuri in alte trepte; adica nu vrea sa mai intre sau sare din alte trepte....dar nu tot timpul - ce sa fie ? din cablu sau din cutie ?...a! in aIa se aude un tiuit in cutie... Astea sunt cele mai tampite glume; mai am unele dar alea cer bani din start - ar trebui sa-i schimb contactul ca e o aventura s-o pornesc, sa-i pun un crashbar si eventual un cric central; a mai pus cineva cric central de sv 650 k3 naked ? ar mai trebui sa-i mai schimb si cuplajele alea mari din cauciuc din roata din spate ca au joc aprox. 1 cm. merci pentru rabdare. ai derptate....cu povestile de pe forum...445 pagini !..... ar fi fost fain daca era impartit in....stiu eu: discutii generale, tehnice, samd ..............acum cu problema ta, cu incalzirea.....posibil un termostat blocat. Mesaj completat ....am incercat dar e descurajant; 445 de pagini nu am cand sa le citesc asa ca zic si io aici ceva nelamuriri si eventuale probleme: 1- se incinge in draci - unul din fostii proprietari a infipt in mufa aia de la radiator o bucata de agrafa de birou care este un fel de strep ( sau cum i-o zice) care sa tina ventilatorul pornit tot timpul cat motorul e pornit pe timpul verii. din ce vad io asa la prima privire, cred ca as putea sa-i pun un al 2 lea ventilator ( claxonul nu tuseste daca sta in alta parte ) pe stanga si probabil ca daca-i schimb si termocupla cu una care sa declanseze ventilatorul la temperaturi mai joase....as putea sa o rezolv....voi ce credeti; a mai modificat cineva asa ceva ? sau se poate monta un radiator mai mare ? 2 - cu punctul mort se pare ca am ghicit-o; din aIa nu vrea neam dar din a2a il gasesc relativ usor; partea tampita este ca din cand in cand face figuri in alte trepte; adica nu vrea sa mai intre sau sare din alte trepte....dar nu tot timpul - ce sa fie ? din cablu sau din cutie ?...a! in aIa se aude un tiuit in cutie... Astea sunt cele mai tampite glume; mai am unele dar alea cer bani din start - ar trebui sa-i schimb contactul ca e o aventura s-o pornesc, sa-i pun un crashbar si eventual un cric central; a mai pus cineva cric central de sv 650 k3 naked ? ar mai trebui sa-i mai schimb si cuplajele alea mari din cauciuc din roata din spate ca au joc aprox. 1 cm. merci pentru rabdare. ai derptate....cu povestile de pe forum...445 pagini !..... ar fi fost fain daca era impartit in....stiu eu: discutii generale, tehnice, samd ..............acum cu problema ta, cu incalzirea.....posibil un termostat blocat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
intrusu Postat Aprilie 28, 2010 Share Postat Aprilie 28, 2010 dap....trebuie facuta bucati iar.... thx caline. .......sunt cumva "vestite" sv-urile 650 ca se incing cam tare ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu86 Postat Aprilie 28, 2010 Share Postat Aprilie 28, 2010 Daca vi se pare ca forumul este prea incarcat si se gaseste greu o informatie putem face asa: Pe blogul rosvblog.wordpress.com sa postez rezolvarea la diferitele probleme ce le avem. In principiu ar trebui facut un fel de pachet cu problema si rezolvarea si eu o postez pe blog. Incerc sa fac o categorie separata pentru service SV sau solutii la probleme tehnice, ceva de genu si vor fi grupate acolo. Singura chestie e ca trebuie sa faceti voi cumva fisierul cu problema si rezolvarea iar eu postez. daca aveti si poze e si mai bine. Daca va surade ideea, astept completari comentarii, critici orice. @intrusu: daca zici ca nu ai auzit ca se invarte si deci e posibil chiar as nu porneasca nu e anormal sa ajunga la 125. daca porneste nu mai urca atat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
domnulx Postat Aprilie 28, 2010 Share Postat Aprilie 28, 2010 presetupa de la pompa de apa e problema,antigelul care scapa pe langa ea ti.l arunca afara pe furtunel multam de sfat, ieri am schimbat-o si nu mai pierde antigel, asfalt uscat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hardKnot Postat Aprilie 28, 2010 Share Postat Aprilie 28, 2010 @calin_cz> problema era de la boltul care intra in motor spre discurile de ambreiaj. E fix langa pinionul mic, iar lantul meu e foarte larg si imi sarea pe pinion pana atingea boltul. Intr-un final boltul s-a rupt si nu mai debreiaza. Maine merg sa caut un strung ceva sa-mi fac bolt nou, ca vreau sa plec la mare... daca stie cineva unde as putea sa-mi fac 2-3 bolturi fara sa ma injure lumea ca vin pt atata lucru va rog explicati, ca nu prea stiu unde sa merg. numai bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
no01else Postat Aprilie 29, 2010 Share Postat Aprilie 29, 2010 .......sunt cumva "vestite" sv-urile 650 ca se incing cam tare ? Din cate stiu eu ... nu. Asa cum ti s-a mai spus daca iti porneste ventilatorul e cam imposibil sa ajunga la 125 grade, aproape sigur tie ti-l blocheaza ceva si nu porneste. Al meu sare foarte rar de 100 grade si asta pe caldurile alea mari. Intradevar si cand prind o bucatica mai libera caut sa-l racesc ... da' oricum ... n-am probleme sa se incinga. Oricum, curata si tu radiatorul .. scoate agrafa aia ca nu are ce cauta acolo .. radiatorul n-are de ce sa mearga continuu, verifica daca ai lichid in radiator, sa nu-ti piarda pe undeva si sa ramai fara mai ales ca spui ca a fost lovit (eventual schimba-l daca n-ai facut-o deja - eu unu folosesc de la Motul - Motocool parca ii zice). Concluzia e ca nu este un motor care sa se incinga excesiv Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
intrusu Postat Aprilie 29, 2010 Share Postat Aprilie 29, 2010 thx tuturor. m-am mai linistit - chit ca aseara cand am vrut s-o pornesc ....bateria moarta; si are numai o luna.....toate merg minunat....aproape sigur e de la alarma cu pager. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hardKnot Postat Aprilie 29, 2010 Share Postat Aprilie 29, 2010 stie cineva ce cheie imi trebuie ca sa slabesc roata spate pentru intinderea lantului? tot caut de 10 min si nu gasesc pe net.. si ma grabesc tare. Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu86 Postat Aprilie 29, 2010 Share Postat Aprilie 29, 2010 cred, dar nu bag mana in foc ca ar fi un 22 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m4v3rick Postat Aprilie 29, 2010 Share Postat Aprilie 29, 2010 22 sau 23, una din astea 2, plus un imbus(hexagon) de 5 sau 6 pentru intinzatorul de lant. Eventual un subler sau o rigla ca sa masori lantul. Exista posibilitatea ca pinioanele (ambele) sa fie in regula dar lantul sa fie dus (intins inegal si de aici ba e intins ba e larg + bataia aferenta). Oricum ti-as recomanda ca odata cu lantul sa schimbi si pinioanele - dai un ban pe un kit nou, dar sti ca dupaia stai relax 20-40k km. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hardKnot Postat Aprilie 29, 2010 Share Postat Aprilie 29, 2010 cu siguranta o sa schimb kitul cu totul, dar va trebui sa mai reziste 2-3000 ca nu-i lovea acum. Am rezolvat problema cu boltul, am gasit un strungar care mi-a facut ce aveam nevoie.. ramane sa montez si apoi sa intind lantul, asta dupa ce gasesc pe cineva sa ma ajute cu niste chei(ca eu nici surubelnita n-am). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crispus Postat Aprilie 29, 2010 Share Postat Aprilie 29, 2010 A newbie question: Cum imi dau seama daca e defecta bateria sau releul? Am o baterie relativ noua (1 an). Nu mi-a pornit intr-o dimineata, asa ca am pus-o la incarcat. A pornit. Fara nici un consumator, tensiunea de la bornele bateriei nu depaseste 13.6 indiferent de turatie. Cu faza scurta scade pe la 13.2, iar cu faza lunga scade pe la 12.5. Daca mai pun un stop pe frana, semnalizare scade sub 12 (~11.9). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexxx Postat Aprilie 29, 2010 Share Postat Aprilie 29, 2010 Cumpar SV 650 N. Pret cat mai mic, o iau pt circuit. Astept oferte. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu86 Postat Aprilie 29, 2010 Share Postat Aprilie 29, 2010 Deja daca scade sub 13 ceva nu e in regula. releul trebuie sa o tina peste 13.5 13.8 cam indiferent de turatie si max 15(nu e prea ok sa ajung ala 15). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat Aprilie 29, 2010 Share Postat Aprilie 29, 2010 (editat) tensiunea de la bornele bateriei nu depaseste 13.6 indiferent de turatie Daca tensiunea nu variaza deloc odata cu urcarea/scaderea turatiei, atunci e cam clar - ciuciu incarcare Tensiunea optima de incarcare este ~14.4V . De obicei variaza intre un 13.8 si 14.x, la un motor care incarca ok. Editat Aprilie 29, 2010 de Cap0ne Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ridersowg Postat Aprilie 29, 2010 Share Postat Aprilie 29, 2010 in legatura cu lantul,e normal sa nu fie intins perfect egal dupa un anumit nr de kilometri,cu conditia ca decalajul sa nu fie foarte mare,adica intr-o portiune sa stea intins la maxim si in alta portiunesa fac "burta",de aceea se recomanda sa se regleze jocul de 3-4 cm(vezi manual) in locul unde e cel mai intins,pt a nu risca sa intinzi lantul prea mult iar atunci cand prinde portiunea strampta sa forteze sau chiar sa cedeze. Deci daca decalajul pe toata lungimea lantului nu e exagerat si mai poti intinde lantul pana la penultimul marcaj e ok(vezi marcajele de pe bascula). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crispus Postat Aprilie 29, 2010 Share Postat Aprilie 29, 2010 Deja daca scade sub 13 ceva nu e in regula. releul trebuie sa o tina peste 13.5 13.8 cam indiferent de turatie si max 15(nu e prea ok sa ajung ala 15). Daca tensiunea nu variaza deloc odata cu urcarea/scaderea turatiei, atunci e cam clar - ciuciu incarcare Tensiunea optima de incarcare este ~14.4V . De obicei variaza intre un 13.8 si 14.x, la un motor care incarca ok. Din cate am mai gasit pe net, problema ar putea la fel de bine bateria, cat si releul. Ma intrebam cum pot verifica daca e bateria de vina, sau releul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m4v3rick Postat Aprilie 29, 2010 Share Postat Aprilie 29, 2010 (editat) Pentru testarea releului de tensiune trebuie sa ajungi intai la el, dand jos coada, il decuplezi de pe circuit si testezi cu un multimetru setat pe testare de dioda conectorii, cei care merg catre generator (3) si cei 2 care merg catre acumulator. Fiecare cu fiecare. Valorile optime le ai in manualul de service. Daca nu ai manualu da de stire si ti le dau yo (valorile) sau tot manualul (il gasesti si pe net). p.s. pe pentru ca testul de incarcare a bateriei sa fie valid, bateria tre sa fie fully charged sau noua. Editat Aprilie 29, 2010 de m4v3rick Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crispus Postat Aprilie 29, 2010 Share Postat Aprilie 29, 2010 (editat) ... Mersi. Trebuia sa ma uit mai intai in manual. My bad. Releul se pare ca e busit. Stiti de unde as putea lua unul la pret acceptabil? (am inteles ca ar merge si de gsxr, si ar fi chiar mai bine...) Multumesc. Editat Aprilie 29, 2010 de crispus Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu86 Postat Aprilie 30, 2010 Share Postat Aprilie 30, 2010 Pai in principiu gasesti pe la cei cu piese sh sau moto dezmebrate. Eu am de la luat la un user de pe forum, nu mai tin minte cine, un releu de gsxr 1000, i-am adaptat mufele si merge foarte frumos. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crispus Postat Aprilie 30, 2010 Share Postat Aprilie 30, 2010 Pai in principiu gasesti pe la cei cu piese sh sau moto dezmebrate. Eu am de la luat la un user de pe forum, nu mai tin minte cine, un releu de gsxr 1000, i-am adaptat mufele si merge foarte frumos. Sa inteleg ca de fapt la gsxr e acelasi releu (eventual difera puterea maxima) cu alte mufe? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
intrusu Postat Aprilie 30, 2010 Share Postat Aprilie 30, 2010 ...un mic update la aventurile mele: murise bateria - de la alarma cu pager... - am scos bateria si alarma; alarma in sacosa si bateria la incarcat. a doua zi am pus bateria la loc - minusul e un fir in aer, nu papuc, nu saiba, nu lipitura...nimic - si a luat-o imediat. am lasat motorul pornit , sa vad daca ii porneste ventilatorul; cand ajunsese pe la 123 grade mi s-a facut mila si l-am oprit. ventilatorul nu pornise. am pus in scurt ventilatorul si am pornit motorul; ventilatorul functioneaza. in timp ce era pornit motorul la temperaturi aberante am strans cu 2 degete furtunele de intrare si iesire din radiator; goale - ma rog, in nici-un caz nu erau tari ca atunci cand trece un debit mare de lichid prin ele. nivelul lichidului de racire este f. putin sub maxim; deci e ok. ce mi se pare sigur este ca termostatul e busit - sper sa nu fie mai grav...... ma intreb daca n-ar fi mai bine sa-i scot pur si simplu termostatul.......sa treaca lichidul direct in radiator din prima......ce mare trauma poate sa aibe motorul ca de incalzit oricum se incalzeste rapid ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m4v3rick Postat Aprilie 30, 2010 Share Postat Aprilie 30, 2010 daca furtunele erau flasce, e posibil ca buba sa fie si mai mare - un radiator si/sau furtun infundat + o termocupla dusa sau pozitionata intr-o zona unde lichidu de racire nu se incalzeste suficient si de aici lipsa ei de contact. NU ti-as recomanda sa o plimbi pana nu desfaci toata instalatia de racire + verificarile aferente. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat Aprilie 30, 2010 Share Postat Aprilie 30, 2010 Pe perioada de vara nu e nicio problema daca ii scoti termostatul astfel incat apa sa circule continuu prin instalatie. Cand se racoreste pe afara, atunci e mai nasol. Oricum, cauta-ti si o termocupla sau cel putin adapteaza un buton ca sa pornesti tu ventilatorul cand vezi ca urca apa prea sus Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m4v3rick Postat Aprilie 30, 2010 Share Postat Aprilie 30, 2010 Sa inteleg ca de fapt la gsxr e acelasi releu (eventual difera puterea maxima) cu alte mufe? Nu, nu e acelasi, dar firele se potrivesc fara prea mari dureri de cap, in plus este mult mai mare si deci mai eficient in disiparea caldurii. Problema cu R/Rul original este ca e foarte mic si nici amplasarea lui (sub coada) nu ii ofera o ventilare buna. Yo am pe a mea de GSX1000-R 2001 si de cand l-am transplantat nu am mai avut probleme. De la miarele sau 750urile mai noi, sunt cu 7 fire, pot fi instalate si astea, dar trebuie sa ai grija cum legi firele in plus (culoare la culoare, in paralel direct pe mufa veche cu 2 pini, sau 2 fire in mufa de 2 pini si 2 direct pe baterie sau poti monta un cooler (de 12V de pc) pe heatsinkul RRului pentru o extra ventilatie). Spor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.