radu86 Postat Octombrie 12, 2010 Share Postat Octombrie 12, 2010 poi toate sv-urile pe care le stiu eu merg foarte decent. ori ai fost prea entuziasmat de V-u si ai uitat gazu deschis Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dihania Postat Octombrie 12, 2010 Share Postat Octombrie 12, 2010 bre MVA motoreta mea consuma 4-4,5 la drum lung si 6-6,5 in oras, depinde cat stau in coada la semafor, nu pot intotdeauna sa stau doar la un semafor. si mie mi-a luat 10% dar tot asa pe la primele plinuri . dar dupa ce am curata/schimbat filtrul de aer ...s-a rezolvat problema. ar fi pacat sa te lasi dezamagit de sv...e un motor care face toti banii! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MVA Postat Octombrie 12, 2010 Share Postat Octombrie 12, 2010 ce-i drept in 2500 km trebuie facuta revizia in care intra si filtru de aer... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valbi Postat Octombrie 12, 2010 Share Postat Octombrie 12, 2010 ce-i drept in 2500 km trebuie facuta revizia in care intra si filtru de aer... nu te lua dupa carte, aia nu au luat in calcul molozul din bucuresti. k&n-ul meu arata jalnic dupa numai 1500 de kilometri in oras. eu zic sa iei un aftermarket, pe asta il cureti/ungi de cate ori ai chef. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m4v3rick Postat Octombrie 12, 2010 Share Postat Octombrie 12, 2010 valbi zi-mi te rog o metoda(si buna si ieftina daca e...) de spalat si curatat K&Nul, ca al meu e necuratat de 20000km si cre ca de-aia mi-a ajuns consumu urban la 6,8 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tinlenvan Postat Octombrie 12, 2010 Share Postat Octombrie 12, 2010 (editat) consum sv650s 2006 34.000 km.... bucuresti 6l respectiv 7 cu pasager si in afara 6l mers mai ''grabit''. Mers mai choparist 90-110km/h fara acc nervoase 4-4,5l/100km Cat desprecuratarea filtrului de aer ...mi-am luat recent kit curatare k&n(curatare+ungere) 55ron si mi-am facut un calcul ....iti ajunge pt 10-11 curatari. Eu l-am curatat la 6000km . Bafta! Editat Octombrie 12, 2010 de tinlenvan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu86 Postat Octombrie 12, 2010 Share Postat Octombrie 12, 2010 @mav, esti sigur ca nu s a aglomedrat Brasovul in astia 20 mii de km de ti a crescut consumul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
catalin10 Postat Octombrie 12, 2010 Share Postat Octombrie 12, 2010 Saluate din nou. Azi chiar ca am rezolvat-o cu turometrul meu, care facea pe nebunul, dupa ce iar am dat carena si restul jos am dat cu sprei de mufe a inceput sa functionezedar..... cand atingeam mufa se ducea la culcare. nasol zic. si tot miscand mufa ,cand mergea cand nu. La o verificare f atenta am obs, ca al 4-lea piciorus de pe randul de jos un pic mai in spate fata de restul firelor, l-am bagat inapoi si gata treaba, merge , merge O seara buna tuturor . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu86 Postat Octombrie 12, 2010 Share Postat Octombrie 12, 2010 Bravos! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m4v3rick Postat Octombrie 12, 2010 Share Postat Octombrie 12, 2010 @mav, esti sigur ca nu s a aglomedrat Brasovul in astia 20 mii de km de ti a crescut consumul? mda, se prea poate si asta , dar in acelasi timp au facut astia de la centru (aka primarie), ceva munca de sistematizare (cre ca in tot brasovu mai sunt 3-4 semafoare si alea pe cale de disparitie) si au impanzit orasu cu giratorii (daca nu-s cele mai multe din lume, din tara sigur sunt , e drept ca o sa mai trebuiasca sa treaca ceva timp pana cand uamenii vor invata sa circule corect intr-o giratie). Oricum orele la care ma duc yo si ma intorc de la munci is ceva mai relaxate, dar totusi orasu si zboru pe mica portiune de autoband in si dinspre casa is spun cuvantul la consum. Consumu meu (mediu) e in dreapta jos, sub semnatura (sunt logati ultimii 5000km stiu ca poate parea o nebunie, dar la mine deja a intrat in rutina, iti tre doar bonu de la benzina si un pix). Oricum, cred ca acum ca tot se apropie iar schimbu de ulei, cre ca o sa iau si un kit de curatare ptr filtru, chiar nu l-am mai curatat de 2 ani de cand l-am pus. Si apropo, daca vrea careva un fitru K&N (vechiu meu filtru, pare ok, nu stiu cati km are la bord ptr ca e cel cu care a venit Suza si l-am schimbat asa din principiu) sa-mi dea un PM si il trimit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu86 Postat Octombrie 12, 2010 Share Postat Octombrie 12, 2010 Deci Brasov.... Orasul cercurilor ). Oare cum se vede de sus un oras cu multe giratorii. Pfoaa acu ca mi am scos ghipsu, imi iau permisu, si vin la o ciorba de burta in bv ca am asa o pofta. Abia vad si cu ce v-ati innoit pe acolo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ADVRadu Postat Octombrie 13, 2010 Share Postat Octombrie 13, 2010 Radule, tu n-ai stat cumva cam mult cu gipsu ala pe mana? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valbi Postat Octombrie 13, 2010 Share Postat Octombrie 13, 2010 valbi zi-mi te rog o metoda(si buna si ieftina daca e...) de spalat si curatat K&Nul, ca al meu e necuratat de 20000km si cre ca de-aia mi-a ajuns consumu urban la 6,8 mai ieftin de atat nu cred ca exista. Mesaj completat Cat desprecuratarea filtrului de aer ...mi-am luat recent kit curatare k&n(curatare+ungere) 55ron si mi-am facut un calcul ....iti ajunge pt 10-11 curatari. Eu l-am curatat la 6000km . sincer nu stiu cat ma costa pe mine le fac la pachet cu schimb ulei/ungere lant. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kosmin Postat Octombrie 13, 2010 Share Postat Octombrie 13, 2010 Seara buna tuturor! Citeam mai sus de niste consumuri de camion. E foarte posibil sa consume daca il chinui cu schimbari la peste 8000 si foarte des(frina - acceleratie). Babutza mea (k8) m-a uns pe suflet ... 370 km cu plinul(16-17 litrii).Adica undeva la 4 - 4,3 % care cred ca e foarte bun tinind cont ca la suta mea de kg fac ceva drag cu aerul. Insa consumul asta e valabil doar la condus batraneste si fara sa sar de 120km/h, fara demaraje nebunesti si franari de motogp. Si mai trebuie tinut cont ca un "S" nu e "N" deci la N fara un parbriz cit de mic sa salte aerul peste casca e destul de mare suprafata de contact cu aerul.La S-ul meu pot sa observ o f mica diferenta fata de fostul Sevenfifty naked ( 4 linie de 750 cmc). Un motor versatil si foarte manevrabil in oras,dar mult prea usor pentru drumuri foarte lungi,chiar usor instabil la zonele cu denivelari pronuntate(si unde nu sunt astea in Romania). Ma gindesc sa mai intaresc nitel arcurile fata (cu toate ca le-am tensionat la maxim) sa vad cum reactioneaza dupa. Daca a mai recurs careva la intarirea arcurilor va rog postati ! Numai de bine si inca asfalt uscat ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat Octombrie 13, 2010 Share Postat Octombrie 13, 2010 Eu am pe fata arcurile si uleiul schimbate si furca este foarte tapana la setari medii din suruburile de reglare. Foarte ok pe frana, viraje and stuff, dar iti clantane dintii in gura pe denivelari sau gropi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m4v3rick Postat Octombrie 13, 2010 Share Postat Octombrie 13, 2010 Deci Brasov.... Orasul cercurilor ). Oare cum se vede de sus un oras cu multe giratorii. Pfoaa acu ca mi am scos ghipsu, imi iau permisu, si vin la o ciorba de burta in bv ca am asa o pofta. Abia vad si cu ce v-ati innoit pe acolo Dai un google maps, ca vad ca baietii G se misca destul de repede, imaginea satelit este destul de recenta, nu are chiar ultimele noutati (unu e terminat doar de vreo 2-3 sapt), dar pe restu le poti vedea mai ieftin de atat nu cred ca exista. sincer nu stiu cat ma costa pe mine le fac la pachet cu schimb ulei/ungere lant. mda, cam asta voi face, iau si un kit de curatare odata cu uleiu. multam. Mesaj completat MI-AM SCHIMBAT LANTUUUUUUUU PFUAI, daca l-ati fi vazut pe ala vechi va cruceati... praf, pur si simplu praf, 3 zale nu mai aveau cilindrul din mijloc, doar tija (oringurile erau de mult duse) si dupa cum bine am banuit, voblajul furcii fata, venea 90% de la lantul bulit care izbea (harnic) in bascula, restu de 10% vin de la discurile care-s cam praf, dar mai tin... e criza... A fost ceva de munca cu datu basculei jos si introdusul noului lant, dar... what a smooth ride... nici nu-mi venea sa cred cand m-am urcat pe ea cu noul lant... So, the old DID is death (27500KM), long live the NEW DID Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CristianMotoRider Postat Octombrie 16, 2010 Share Postat Octombrie 16, 2010 Seara buna tuturor!Citeam mai sus de niste consumuri de camion. E foarte posibil sa consume daca il chinui cu schimbari la peste 8000 si foarte des(frina - acceleratie). Babutza mea (k8) m-a uns pe suflet ... 370 km cu plinul(16-17 litrii).Adica undeva la 4 - 4,3 % care cred ca e foarte bun tinind cont ca la suta mea de kg fac ceva drag cu aerul. Insa consumul asta e valabil doar la condus batraneste si fara sa sar de 120km/h, fara demaraje nebunesti si franari de motogp. Si mai trebuie tinut cont ca un "S" nu e "N" deci la N fara un parbriz cit de mic sa salte aerul peste casca e destul de mare suprafata de contact cu aerul.La S-ul meu pot sa observ o f mica diferenta fata de fostul Sevenfifty naked ( 4 linie de 750 cmc). Un motor versatil si foarte manevrabil in oras,dar mult prea usor pentru drumuri foarte lungi,chiar usor instabil la zonele cu denivelari pronuntate(si unde nu sunt astea in Romania). Ma gindesc sa mai intaresc nitel arcurile fata (cu toate ca le-am tensionat la maxim) sa vad cum reactioneaza dupa. Daca a mai recurs careva la intarirea arcurilor va rog postati ! Numai de bine si inca asfalt uscat ! Pot sa confirm si eu consumul la 4-4.3%,am facut 330 si tot nu se aprinsese becul(prima data am crezut ca mi sa ars becul ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kosmin Postat Octombrie 18, 2010 Share Postat Octombrie 18, 2010 Eu am pe fata arcurile si uleiul schimbate si furca este foarte tapana la setari medii din suruburile de reglare. Foarte ok pe frana, viraje and stuff, dar iti clantane dintii in gura pe denivelari sau gropi Multam de informatii. Se pare ca un compromis ar fi sa o las asa cum e caci de clantanit de dinti ma cam feresc. Imi pare rau ca nu s-au gandit la o furca upside-down,caci cu siguranta ar rezolva problema stabilitatii pe viraje sau franare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ADVRadu Postat Octombrie 20, 2010 Share Postat Octombrie 20, 2010 Salutare prieteni, Caut 3-5 doritori de excursie la Cernobil, candva in iarna sau in primavara. Destul de probabil sa fie iesire non-moto (avand in vedere faptu ca oricum e tur organizat si nu putem merge pe cont propriu). Mai multe info pe site-ul agentiei: http://www.hamalia.ua/Incomming/Tour_to_Chernobyl/ Daca (mai) e cineva interesat, dati de stire. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu86 Postat Octombrie 20, 2010 Share Postat Octombrie 20, 2010 Haide mah Radule, poi fara moto ce farmec mai are? Stiu ca nu se poate ajunge pana acolo pe moto, dar macar pana in kiev. Eu unu as fi amator dar pana nu ma vad scapat cu mana asta nu pot promite nimic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kosmin Postat Octombrie 20, 2010 Share Postat Octombrie 20, 2010 uitati-va pe aici http://www.angelfire.com/extreme4/kiddofspeed/chapter1.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m4v3rick Postat Octombrie 20, 2010 Share Postat Octombrie 20, 2010 sau aici traseu lu skywalker, pacasac si baiazid & co in caz ca vreti sa mergeti cu motoarele era si un topic dar nu-l mai gasesc in arhiva. orcum daca vreti date referitoare la traseu, radiatii, dati-le un ping spor la radiatii... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu86 Postat Octombrie 21, 2010 Share Postat Octombrie 21, 2010 Am citit si eu excurisa lor si mi s-a parut atractiva ideea de pe atunci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Baiazid Postat Octombrie 21, 2010 Share Postat Octombrie 21, 2010 Am citit si eu excurisa lor si mi s-a parut atractiva ideea de pe atunci A fost super Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ADVRadu Postat Octombrie 21, 2010 Share Postat Octombrie 21, 2010 Haide mah Radule, poi fara moto ce farmec mai are? Stiu ca nu se poate ajunge pana acolo pe moto, dar macar pana in kiev. Eu unu as fi amator dar pana nu ma vad scapat cu mana asta nu pot promite nimic. Radule , din pozele ce le-am vazut eu, cred ca mai interesant ar fi de mers cand inca e zapada pe acolo -> sa te vad io pe tine mergand cu SV-ul pana la Kiev pe zapada. Si, pe deasupra, sa pierd niste zile de concediu pentru un drum prin Ukraina si Ungaria nu prea ma incanta. Daca totusi ar fi o cale de a obtine permise de intrare pe mai mult de o zi....as fi interesat si de mers cu moto. Daca e doar "guided tour" de 1 zi nu mi se pare ca merita efortul. Plus ca nu as putea merge pe zapada Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.