catalin10 Postat Octombrie 10, 2010 Share Postat Octombrie 10, 2010 Salutare SV -isti. azi mi-a murit turomerul, de ieri facea niste figuri , adica cand se ducea la 7-8 mii cand scadea la 0 ,toate astea cu motorul la relanti. azi s-a oprit de tot. Va rog dati-mi un nsfat : ce trebuie facut sa-l fac la loc , ce sa schimb, si cam cat costa acel lucru( cablu poate) oricum... Multumesc anticipat tuturor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
byty007 Postat Octombrie 10, 2010 Share Postat Octombrie 10, 2010 nu styu nu te contrazic poate mai sun 2 nu leam vazut si acum sunt 3 cum zici uu dar mai ee una pe drum oo sa fie 4 mai am un prieten aduna bani sa isi ia......ee foarate multumit de sv Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu86 Postat Octombrie 10, 2010 Share Postat Octombrie 10, 2010 Salutare SV -isti. azi mi-a murit turomerul, de ieri facea niste figuri , adica cand se ducea la 7-8 mii cand scadea la 0 ,toate astea cu motorul la relanti. azi s-a oprit de tot. Va rog dati-mi un nsfat : ce trebuie facut sa-l fac la loc , ce sa schimb, si cam cat costa acel lucru( cablu poate) oricum... Multumesc anticipat tuturor. Ce model de sv ai? Eu m am uitat pe schema electrica de la 1st gen. Daca am vazut eu bine acolo, turometrul calculeaza turatia in fct de numarul de comenzi date bobinei de inductie a cilidrului fata. Zici ca motorul merge bine, doar turometrul arata aiurea. Exista o mufa care conecteaza bordul cu restul instalatiei si acolo este si firul pe care se gaseste aceasta comanda. pe schema e notat B/Y adica black with yellow marker. Daca asta nu face contact, nici turometrul nu va arata bine. Asta desigur daca nu a patit ceva turometrul Mai e ceva: mie mi s a intamplat sa moara turometrul cand bateria nu mai facea fata deoarece regulatorul era ars. dar a murit de tot, nu oscila cand la 7000 cand la 0. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
catalin10 Postat Octombrie 11, 2010 Share Postat Octombrie 11, 2010 Ce model de sv ai? Eu m am uitat pe schema electrica de la 1st gen. Daca am vazut eu bine acolo, turometrul calculeaza turatia in fct de numarul de comenzi date bobinei de inductie a cilidrului fata. Zici ca motorul merge bine, doar turometrul arata aiurea. Exista o mufa care conecteaza bordul cu restul instalatiei si acolo este si firul pe care se gaseste aceasta comanda. pe schema e notat B/Y adica black with yellow marker. Daca asta nu face contact, nici turometrul nu va arata bine. Asta desigur daca nu a patit ceva turometrul Mai e ceva: mie mi s a intamplat sa moara turometrul cand bateria nu mai facea fata deoarece regulatorul era ars. dar a murit de tot, nu oscila cand la 7000 cand la 0. Salutare radu86 si multumesc de raspuns. mobra e din 2006, Da ,motorul merge mormal si la relanti si in sarcina. Azi o sa desfac carena frontala , ca numai asa ajung la acea mufa si o sa verific acel fir sa vad ce are ,dupa care scriu ce am facut. Turometrul ,de altfel, nu a patit nimic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu86 Postat Octombrie 11, 2010 Share Postat Octombrie 11, 2010 M- am uitat si pe schema electrica 2st gen si nu am vazut acelasi montaj, asa ca probabil nu vei gasi acel fir. Astea fiind pe injectie au mai multa electronica pe ele si totodata cred ca s a ales alta varianta pentru a citi turatia motorului. Dar evident tot printr un conductor se face si asta, doar ca tebuie depistat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
catalin10 Postat Octombrie 11, 2010 Share Postat Octombrie 11, 2010 M- am uitat si pe schema electrica 2st gen si nu am vazut acelasi montaj, asa ca probabil nu vei gasi acel fir. Astea fiind pe injectie au mai multa electronica pe ele si totodata cred ca s a ales alta varianta pentru a citi turatia motorului. Dar evident tot printr un conductor se face si asta, doar ca tebuie depistat Gata .,l-am rezolvat. Am desfacut carena frontala si am curatat mufa care intra la turometru, vitezometru , etc. Cu toate ca mufa aia are o protectie de cauciuc, tot avea praf in ea. acum merge normal. O zi buna. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu86 Postat Octombrie 11, 2010 Share Postat Octombrie 11, 2010 suuuper! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dihania Postat Octombrie 11, 2010 Share Postat Octombrie 11, 2010 suuuper! ce ne-am face fara tine.... sa ne traiesti 100 de ani. ce-ti face mana? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu86 Postat Octombrie 11, 2010 Share Postat Octombrie 11, 2010 de o sapt am scos ghipsul iar acum fac recuperare. Este cam intepenita dar trag de ea in fiecare zi. Daca ajung in primavara fara complicatii, am scapat de tot . doar ca raman cu surubul in os. Fara mine ati citi schema electrica sa vedeti care ar putea fi sursele problemei doar asta am facut si eu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dihania Postat Octombrie 11, 2010 Share Postat Octombrie 11, 2010 de o sapt am scos ghipsul iar acum fac recuperare. Este cam intepenita dar trag de ea in fiecare zi. Daca ajung in primavara fara complicatii, am scapat de tot . doar ca raman cu surubul in os. Fara mine ati citi schema electrica sa vedeti care ar putea fi sursele problemei doar asta am facut si eu. es as muri cu cartea in brate...ca ma uit in ea ca curca in lemne!!! daca nu imi spune in cuvinte ce naiba sa fac , cu schemele alea....nici o sansa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu86 Postat Octombrie 11, 2010 Share Postat Octombrie 11, 2010 Well, de aia sunt eu aici ). Sunt motociclist de forum la dispozitia micilor probleme ce pot aparea la sv. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
catalin10 Postat Octombrie 11, 2010 Share Postat Octombrie 11, 2010 Well, de aia sunt eu aici ). Sunt motociclist de forum la dispozitia micilor probleme ce pot aparea la sv. Nasolieee. Am facut o plimbare si dupa 4-5 km iar s-a predat ,adica a picat in 0 si acolo a ramas, nemiscat Ce sa ii mai fac acum?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu86 Postat Octombrie 11, 2010 Share Postat Octombrie 11, 2010 In afara de praf te ai uitat si la papucii din mufa? Apoi am zis intr un post ca la 2nd gen e oleaca altfel schema electrica si ca nu stiu care fir "cara" informatia asta. Dar daca motorul merge bine sigur este o problema de afisare. Daca a mers oleaca si apoi deloc, iarasi ma duce gandul la un contact imperfect, mai ales ca ai si umblat la mufa aia. So desfa din nou, si uitate cu atentie, eventual strange usor toti papucii. Tind in continuare sa cred ca e o problema de contacte pentru ca si dihania si ochitu au avut probleme de pe la diferite mufe/papuci. Si amandoi au motorete 2nd gen Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
catalin10 Postat Octombrie 11, 2010 Share Postat Octombrie 11, 2010 In afara de praf te ai uitat si la papucii din mufa? Apoi am zis intr un post ca la 2nd gen e oleaca altfel schema electrica si ca nu stiu care fir "cara" informatia asta. Dar daca motorul merge bine sigur este o problema de afisare. Daca a mers oleaca si apoi deloc, iarasi ma duce gandul la un contact imperfect, mai ales ca ai si umblat la mufa aia. So desfa din nou, si uitate cu atentie, eventual strange usor toti papucii. Tind in continuare sa cred ca e o problema de contacte pentru ca si dihania si ochitu au avut probleme de pe la diferite mufe/papuci. Si amandoi au motorete 2nd gen Salutare. Mufa aceea este din aia cu sigurantza nu am ce papuci strange dar o s-o mai desfac o data si sa vad daca merge . Mufa e gen MAMA-TATA cu 10 picioruse daca nu ma insel. Mine ma pun pe ea , m-as pune si acum dar nu am lumina necesara in garaj asa ca .....maine. O seara buna. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu86 Postat Octombrie 11, 2010 Share Postat Octombrie 11, 2010 Cred ca inteleg la ce fel de mufa te referi. Una peste alta este posibil ca functionarea turometrului si umblarea la mufa sa fie o coincidenta. Chestia e ca tot ce am zis a fost bazat pe schemele gasite pe net. cum am zis, sv-ul pana in 2002 e mult mai simplu . Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m4v3rick Postat Octombrie 11, 2010 Share Postat Octombrie 11, 2010 Salutare. Mufa aceea este din aia cu sigurantza nu am ce papuci strange dar o s-o mai desfac o data si sa vad daca merge . Mufa e gen MAMA-TATA cu 10 picioruse daca nu ma insel. Mine ma pun pe ea , m-as pune si acum dar nu am lumina necesara in garaj asa ca .....maine. O seara buna. verifica tot ce tine de instalatia electrica... yo pe a mea, am avut un scurt pe semnalizare (un fir cu izolatia dusa) si cand ii dadeam semnal stanga (pe stanga spate era buba la mine) imi pica si turometru si vitezometru (doar ele, motoru nu se oprea - ar fi fost si pacat, ca aveam ceva viteza pe A2 si nu prea ar fi fost un moment oportun sa se opreasca V2u brusc ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MVA Postat Octombrie 12, 2010 Share Postat Octombrie 12, 2010 salut, stiu ca v-am mai intrebat dar nu mai gasesc pagina si nici optiunea search nu imi merge. Cat va consuma voua sv 650 n modelu pe injectie?(al meu 2003) nu de alta...dar eu dupa primul plin am scos consum de ....8.3l/100km . citisem pe aici de 6. mentionez ca din 150 km 40 i-am facut pe autostrdata undeva intre 120-180km/h vreo 30 cu pasager si restu in oras mers nomal schimbat undeva la un 4-6 mii cel mult. e normal in conditiileastea sa scoata consum cat un 4 in linie? mersi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat Octombrie 12, 2010 Share Postat Octombrie 12, 2010 (editat) Fostul meu 650, pe carburatie, lua cam 5.5-6 in oras si cam 4-5 afara, in functie de cum mergeam. Teoretic cel pe injectie ar trebui sa consume o idee mai putin... Media scoasa de tine o scot cu asta de 1000 Ca idee, vezi daca ai filtrul de aer curat. Un filtru imbacsit duce inevitabil la un consum mai mare. Editat Octombrie 12, 2010 de Cap0ne Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu86 Postat Octombrie 12, 2010 Share Postat Octombrie 12, 2010 @MVA: daca iti zice dihania cat consuma al ei, te oftici ). Una peste alta, e mult prea mult. Eu nu am reusit sa scot 8 si am pe carburatie. ce vorbesc, nici 7 nu am scos pana acum. Ceva nu e ok acolo, desi mersul cu 180 si naked cred ca suge multisor. Dar media e prea mare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MVA Postat Octombrie 12, 2010 Share Postat Octombrie 12, 2010 filtru de aer pare curat, m-am uitat...poate am emrs si eu tare...poate nu l-am facut bine...deh, e primu plin. poate e ceva nesincronizat pe acolo. oricum sut dezamagit..sper sa fi gresit eu. pt ca am ales 2v pt consumul decent in raport cu puterea/cuplul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu86 Postat Octombrie 12, 2010 Share Postat Octombrie 12, 2010 poi toate sv-urile pe care le stiu eu merg foarte decent. ori ai fost prea entuziasmat de V-u si ai uitat gazu deschis Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dihania Postat Octombrie 12, 2010 Share Postat Octombrie 12, 2010 bre MVA motoreta mea consuma 4-4,5 la drum lung si 6-6,5 in oras, depinde cat stau in coada la semafor, nu pot intotdeauna sa stau doar la un semafor. si mie mi-a luat 10% dar tot asa pe la primele plinuri . dar dupa ce am curata/schimbat filtrul de aer ...s-a rezolvat problema. ar fi pacat sa te lasi dezamagit de sv...e un motor care face toti banii! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MVA Postat Octombrie 12, 2010 Share Postat Octombrie 12, 2010 ce-i drept in 2500 km trebuie facuta revizia in care intra si filtru de aer... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valbi Postat Octombrie 12, 2010 Share Postat Octombrie 12, 2010 ce-i drept in 2500 km trebuie facuta revizia in care intra si filtru de aer... nu te lua dupa carte, aia nu au luat in calcul molozul din bucuresti. k&n-ul meu arata jalnic dupa numai 1500 de kilometri in oras. eu zic sa iei un aftermarket, pe asta il cureti/ungi de cate ori ai chef. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m4v3rick Postat Octombrie 12, 2010 Share Postat Octombrie 12, 2010 valbi zi-mi te rog o metoda(si buna si ieftina daca e...) de spalat si curatat K&Nul, ca al meu e necuratat de 20000km si cre ca de-aia mi-a ajuns consumu urban la 6,8 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.