marius_vararu Postat Noiembrie 7, 2010 Share Postat Noiembrie 7, 2010 ma scuzati ca ma bag si eu aici si va intrerup discutiile , dar este cineva cu un sv650 naked (acel model pana in 2003~2004) care vrea sa il vanda si ar fi deacord cu cu un schimb ? ofer o honda varadero 125 + o diferenta . nimeni , nimic ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marius_vararu Postat Noiembrie 7, 2010 Share Postat Noiembrie 7, 2010 ma scuzati ca ma bag si eu aici si va intrerup discutiile , dar este cineva cu un sv650 naked (acel model pana in 2003~2004) care vrea sa il vanda si ar fi deacord cu cu un schimb ? ofer o honda varadero 125 + o diferenta . nimeni , nimic ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat Noiembrie 10, 2010 Share Postat Noiembrie 10, 2010 Colegii cu SV-uri pe Injectie, ati pus careva NGK Iridium pe mobra ? Se comporta ok ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dihania Postat Noiembrie 10, 2010 Share Postat Noiembrie 10, 2010 Colegii cu SV-uri pe Injectie, ati pus careva NGK Iridium pe mobra ? Se comporta ok ? eu am ngk normale si nu am nici o problema. mie mecanicul nu mi-a recomandat sa pun iridium .... mi-a zis ca e mai mult de fitza si ca nu am nevoie de ele ...sunt recomandate mai mult la vitezane date pe circuit... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu86 Postat Noiembrie 10, 2010 Share Postat Noiembrie 10, 2010 Toata smecheria la iridum asta consta in varful electrodului. Are o suprafata mult mai mica ceea ce inseamna ca descarcarile sunt mai "concentrate". Este si un filmulet pe youtube pe undeva. Si probabil ca din cauza asta este putin probabil sa existe vreun timp ratat. Nici vorba de consum scazut sau asa ceva. Cata benzina este injectata atata este consumata, fie ca e arsa fie ca nu e. Iar daca ziceti ca din cauza bujiei se aprinde mai bine benzina iarasi nu prea cred deoarece punctul de detonatie este acelasi ca si la o bujie normala, deci cada a luat foc de la o scanteie "normala" sau "iridium" tot la fel arde amestecul ala. Eu cam asa stiu. Daca gresesc astept corectii. Nu stiu cat de durabile sunt astea iridium si daca se amortizeaza investitia in timp. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valbi Postat Noiembrie 10, 2010 Share Postat Noiembrie 10, 2010 (editat) eu am pus iridium. merge mai rotund, pleaca super usor chiar daca nu a fost pornita de saptamani. gasesti pe net o intreaga telenovela normal VS. iridium, mie unul imi place cum merge mobra cu ele. Editat Noiembrie 10, 2010 de valbi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tinlenvan Postat Noiembrie 10, 2010 Share Postat Noiembrie 10, 2010 Pornire la ''sfert''... in rest cred ca este insesizabila diferenta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat Noiembrie 10, 2010 Share Postat Noiembrie 10, 2010 Multam de pareri. Eu am pus pe SV-ul pe carburatie iridium si am observat o pornire mai usoara si un mers in ture mai frumos. Dar nu stiam daca se simte si pe injectie. Deci week-endul asta am de lucru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tudor@manowar.ro Postat Noiembrie 10, 2010 Share Postat Noiembrie 10, 2010 ma scuzati ca ma bag si eu aici si va intrerup discutiile , dar este cineva cu un sv650 naked (acel model pana in 2003~2004) care vrea sa il vanda si ar fi deacord cu cu un schimb ? ofer o honda varadero 125 + o diferenta . Marius, stiu pe cineva care are un SV650S, an 2004 albastru care vrea sa-l vanda. Motoreta e ok din cate tin eu minte. Mesaj completat Stiu ca s-au mai facut reuniuni de SV-uri prin tara, insa saptamanile trecute am fost contactat pe PM de un SV-ist care propunea ca si noi, cei din Bucuresti cu SV-uri, sa facem schimb de experienta din cand in cand. Ideea este ca dintre cei care au SV-uri sunt o parte care sunt chiar foarte atasati de aceste motociclete si oricand afli chestii noi. Eu am avut si am mers cu multe motociclete si o consider pe aceasta deosebita. Nu o voi vinde niciodata, vreau sa-mi cumpar un RSV4 la un moment dat, insa acest SV imi va ramane orice ar fi. Propun ca cei din Bucuresti si Ilfov sa ne vedem intr-o zi si chiar sa ne facem un obicei din asta (daca nu se poate la fel de des ca CBR-istii sau hornetistii atunci macar din cand in cand). Stabilim aici pe forum o zi, o ora dupa 7-8 sa zicem si un loc. I-am raspuns pe PM celui care a venit cu ideea, insa nu a zis nimic inca. Mesaj completat nimeni , nimic ? Marius scuza-ma, n-am citit cu atentie... SV-ul amicului meu este cel sport, S, semicarenat. Ulterior am vazut ca vrei modelul N. Modelul semicarenat este mult mai ok la drum lung. Un naked e cam pacatos la drum lung, insa daca nu esti prea pretentios atunci face fata cu brio la drum lung si N-ul. Eu m-am obisnuit sa ma bata vantul si sa tremure din toate alea mai ales cand prind ceva viteza. Ca sa glumesc putin, simti ca esti motociclist Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NVS Postat Noiembrie 11, 2010 Share Postat Noiembrie 11, 2010 Stiu ca s-au mai facut reuniuni de SV-uri prin tara, insa saptamanile trecute am fost contactat pe PM de un SV-ist care propunea ca si noi, cei din Bucuresti cu SV-uri, sa facem schimb de experienta din cand in cand. Ideea este ca dintre cei care au SV-uri sunt o parte care sunt chiar foarte atasati de aceste motociclete si oricand afli chestii noi. Eu am avut si am mers cu multe motociclete si o consider pe aceasta deosebita. Nu o voi vinde niciodata, vreau sa-mi cumpar un RSV4 la un moment dat, insa acest SV imi va ramane orice ar fi. Propun ca cei din Bucuresti si Ilfov sa ne vedem intr-o zi si chiar sa ne facem un obicei din asta (daca nu se poate la fel de des ca CBR-istii sau hornetistii atunci macar din cand in cand). Stabilim aici pe forum o zi, o ora dupa 7-8 sa zicem si un loc. I-am raspuns pe PM celui care a venit cu ideea, insa nu a zis nimic inca. Cam tarziu acum de intalniri, revii cu propunerea la primavara cand or sa iasa cu totii de la hibernare. Vremea buna o mai tine maxim o saptamana si apoi iar frig brrr.... Eu va propun sa va intalniti tot joia la 19.00 in Constitutiei odata cu Hornetistii si CBRistii ca sa umplem piata aia cu motoare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m4v3rick Postat Noiembrie 11, 2010 Share Postat Noiembrie 11, 2010 Propun ca cei din Bucuresti si Ilfov sa ne vedem intr-o zi si chiar sa ne facem un obicei din asta (daca nu se poate la fel de des ca CBR-istii sau hornetistii atunci macar din cand in cand). Stabilim aici pe forum o zi, o ora dupa 7-8 sa zicem si un loc. Vezi ca SVisiti din Buc se strangeau in Bikers vinerea parca, sigur o sa apara pe aici cat de curand si o sa te lamureasca Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu86 Postat Noiembrie 11, 2010 Share Postat Noiembrie 11, 2010 Duminca era in biker's, dar cum eu am stat pe bara nu mai stiu ce si cum. Si daca tot vb de intalniri, mi-am recuperat si eu permisul si acu pot aparea (pe 4 roate ce e drept). So didi, kid, florin, vic, paul, tavi cand vin in buc va anunt, ca de data asta am si mijloc de transport personal. Tre sa ne vedem la un ceai ceva ca o trecu o vara de cand nu am mai dat ochii cu voi . Daca stabiliti intalniri fac tot posibilul sa ajung la ele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marius_vararu Postat Noiembrie 11, 2010 Share Postat Noiembrie 11, 2010 ce nu imi place la sv650 S este: pozitia mai sport si ca are semi-ghidoane cu care nu ma impac deloc , deaceea eu prefer varianta Naked Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tudor@manowar.ro Postat Noiembrie 11, 2010 Share Postat Noiembrie 11, 2010 ce nu imi place la sv650 S este: pozitia mai sport si ca are semi-ghidoane cu care nu ma impac deloc , deaceea eu prefer varianta Naked Da, inteleg, este mai ok naked, mai ales urban. Eu am naked si ii voi pune semighidoane pt ca merg din ce in ce mai des pe Amkart si e putin mai ok cu semighidoane pe circuit. Oricum tine de gustul fiecaruia la urma urmei. Vis-a-vis de intalniri, astept un semn de la voi cei care v-ati mai intalnit. Eu bag motoreta la iernat in decembrie, deci mai avem timp macar de o intalnire, doua. Eu azi am terminat cu motoreta, am avut-o dezmembrata pt. ca i-am schimbat kit-ul de lant, arcurile si placile de ambreaj, filtrul de aer (i-am pus K&N), ulei, filtrul de ulei, farul -Barracuda- (vechiul far era spart si indoit dupa un mic accident), oglinzile, semnalele (Barracuda), maneta de ambreaj (cea veche era indoita), cablul de soc (sistemul era gripat si nu mai functiona pe ciclindrul spate). La primavara voi pune semi-ghidoane, ii voi face un bord secundar adica voi adapta priza, detector de radar si soclu de gps si voi face sau voi cumpara (daca gasesc ceva decent) niste semicarene. Detectorul de radar va fi incorpora in motocicleta ca sa nu-l mai iau dupa mine tot timpul, la fel si soclul de GPS pe care il fac special pe dimensiunea gps-ului meu. Probabil ii voi pune si un parbriz si la sfarsit am sa o revopsesc tot galbena. De asemenea, am sa-i pun galerii de titan cu toba scurta de titan (omologata) de la Roads Italia. Schimb toba ca sa fiu mult mai auzit in trafic, dar nu scot silencerul pentru ca nu-mi place sa trezesc tot Bucurestiul. De asemenea, cu toba aia usurez motoreta cu 7-8 kg si in afara de raportul kg/cai putere toba imi va da vreo 2-3 cai in plus. Daca eram foarte in bani as fi schimbat tot trenul fata (furci upside-down de gixxer + etriere si discuri dantelate, etc), dar probabil ca asta am sa ii fac pe viitor. Tot pe viitor ii pun si carburatoare sport si probabil ii voi face o codita monoloc mai usoara. Oricum o sa postez poze cu modificarile la care a fost si va fi supusa pe viitor. Iubesc aceasta motoreta ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat Noiembrie 11, 2010 Share Postat Noiembrie 11, 2010 Oricum o sa postez poze cu modificarile la care a fost si va fi supusa pe viitor. Baga ! Eu am fost azi sa imi iau Iridiumurile de la MyMoto dar nu mai aveau decat una in showroom. Maine ma duc sa o iau si pe a doua si seara ma apuc de mesterit. Cel mai urat imi e de bujia din fata din cauza radiatorului... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu86 Postat Noiembrie 11, 2010 Share Postat Noiembrie 11, 2010 @tudor: pune si tu un link sau ceva cu farul ala. Si al meu e bucatele in urma accidentului si tot sunt in cautari. Ar fi ok daca ai posta si un pret (in cazul in care nu este pe vreun site desigur) Mersi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
calin_cz Postat Noiembrie 11, 2010 Share Postat Noiembrie 11, 2010 (editat) Da, inteleg, este mai ok naked, mai ales urban. Eu am naked si ii voi pune semighidoane pt ca merg din ce in ce mai des pe Amkart si e putin mai ok cu semighidoane pe circuit. Oricum tine de gustul fiecaruia la urma urmei. Vis-a-vis de intalniri, astept un semn de la voi cei care v-ati mai intalnit. Eu bag motoreta la iernat in decembrie, deci mai avem timp macar de o intalnire, doua. Eu azi am terminat cu motoreta, am avut-o dezmembrata pt. ca i-am schimbat kit-ul de lant, arcurile si placile de ambreaj, filtrul de aer (i-am pus K&N), ulei, filtrul de ulei, farul -Barracuda- (vechiul far era spart si indoit dupa un mic accident), oglinzile, semnalele (Barracuda), maneta de ambreaj (cea veche era indoita), cablul de soc (sistemul era gripat si nu mai functiona pe ciclindrul spate). La primavara voi pune semi-ghidoane, ii voi face un bord secundar adica voi adapta priza, detector de radar si soclu de gps si voi face sau voi cumpara (daca gasesc ceva decent) niste semicarene. Detectorul de radar va fi incorpora in motocicleta ca sa nu-l mai iau dupa mine tot timpul, la fel si soclul de GPS pe care il fac special pe dimensiunea gps-ului meu. Probabil ii voi pune si un parbriz si la sfarsit am sa o revopsesc tot galbena. De asemenea, am sa-i pun galerii de titan cu toba scurta de titan (omologata) de la Roads Italia. Schimb toba ca sa fiu mult mai auzit in trafic, dar nu scot silencerul pentru ca nu-mi place sa trezesc tot Bucurestiul. De asemenea, cu toba aia usurez motoreta cu 7-8 kg si in afara de raportul kg/cai putere toba imi va da vreo 2-3 cai in plus. Daca eram foarte in bani as fi schimbat tot trenul fata (furci upside-down de gixxer + etriere si discuri dantelate, etc), dar probabil ca asta am sa ii fac pe viitor. Tot pe viitor ii pun si carburatoare sport si probabil ii voi face o codita monoloc mai usoara. Oricum o sa postez poze cu modificarile la care a fost si va fi supusa pe viitor. Iubesc aceasta motoreta ! semighidoane am eu.......daca le vrei....... fa o oferta. Editat Noiembrie 11, 2010 de calin_cz Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tudor@manowar.ro Postat Noiembrie 11, 2010 Share Postat Noiembrie 11, 2010 Baga ! Eu am fost azi sa imi iau Iridiumurile de la MyMoto dar nu mai aveau decat una in showroom. Maine ma duc sa o iau si pe a doua si seara ma apuc de mesterit. Cel mai urat imi e de bujia din fata din cauza radiatorului... Nu te mai complica pentru ca mai rau iti faci nervi. Desfa suruburile de la radiator si da-l jos. sa poti lucra ca lumea. Mai e o chestie misto, cheia aia universala cu brat lung flexibil, de poti sa o bagi in cele mai greu accesibile locuri si cu cap magnetizat sa poata trage afara. La ea poti pune capat cheie de bujie si scoti fara pb. Daca nu ai la dispozitie cheie d-aia, atunci da jos radiatorul ala pt ca sa faci treaba bine si fara nervi. Mesaj completat @tudor: pune si tu un link sau ceva cu farul ala. Si al meu e bucatele in urma accidentului si tot sunt in cautari. Ar fi ok daca ai posta si un pret (in cazul in care nu este pe vreun site desigur) Mersi. http://www.barracudamoto.ro/accesorii-moto...&tip=Suzuki - uite, acesta este farul pe care l-am cumparat, dar dupa parerea mea cand chimbi farul trebuie sa iei si semnale pe aceeiasi linie cu farul, pt ca semnalele clasice dau foarte urat alaturi de farul asta. In plus preturile la Barracuda sunt cam mari si daca schimbi far + semnale te costa cam 300-320 de euro. Eu am o alta propunere... ne vedem, vii cu farul varza la tine, vin si eu cu farul varza la mine si poate scoatem un far bun din cele 2, iar daca sunt chestii de reparat, eu pot sa le repar undeva (sudura in ABS, etc) Rama de metal o indreptam la ciocan (stiu pe cineva care poate sa-mi faca gratis), apoi o dam la cromat. Cu siguranta iesi mai ieftin decat farul de la Barracuda. Farul asta nou are un mare avantaj si anume ca lumineaza larg si in jur, astfel ca te ajuta ca vezi bine si lateralele drumului. Mesaj completat semighidoane am eu.......daca le vrei....... fa o oferta. Mi-a dat un amic semighidoane de ZZR care se potrivesc la mine. Daca imi convin trebuie sa-i dau 150 de lei. Nu le-am montat inca, cred ca la primavara le montez, acum mi-e sila sa mai robotesc la ea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat Noiembrie 12, 2010 Share Postat Noiembrie 12, 2010 Am cheie de bujii d'aia articulata de pe Louis. La vechea mobra m-am descurcat decent cu ea, fara sa dau jos de tot radiatorul. Doar desprinse suruburile si departat cat permiteau furtunele. Cel mai mare stres este insa evitarea indoirii lamelelor... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
spiders2066 Postat Noiembrie 12, 2010 Share Postat Noiembrie 12, 2010 Am cheie de bujii d'aia articulata de pe Louis. La vechea mobra m-am descurcat decent cu ea, fara sa dau jos de tot radiatorul. Doar desprinse suruburile si departat cat permiteau furtunele. Cel mai mare stres este insa evitarea indoirii lamelelor... Pentru a evita indoirea lamelelor de la radiator poti pune bucati de carton de dimensiunea radiatorului pe partea care lucrezi sau pe ambele parti,prinse cu banda adeziva de radiator.Cel putin asa am procesat eu si a functionat de minune,poti sa te concentrezi linistit la scos pacatoasa bujie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat Noiembrie 13, 2010 Share Postat Noiembrie 13, 2010 (editat) Pana la urma nu a mai fost nevoie de cartoane and stuff. Se pare ca la modelul nou au pus furtune ceva mai lungi astfel incat am putut cobora radiatorul astfel incat sa bag cheia pe deasupra lui Singura diferenta observata in 50km cat m-am plimbat in seara asta cu iridiumurile este ca nu mai imi da rateuri in deccelerare, deci presupun ca arde mai bine si parca merge o idee mai rotund. PS Normal ca dupa ce am pus la loc radiatorul mi-am dat seama ca am uitat sa cuplez la loc alimentarea electroventilatorului... Editat Noiembrie 13, 2010 de Cap0ne Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ADVRadu Postat Noiembrie 15, 2010 Share Postat Noiembrie 15, 2010 Daca vrea cineva, am de dat semighidoanele de la mobra mea. Iarna trecuta mi-am montat ghidon standard in locul semighidoanelor si intre timp am ajuns la concluzia ca sigur nu vreau sa revin la ele. Pretul e negociabil. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
byty007 Postat Noiembrie 15, 2010 Share Postat Noiembrie 15, 2010 scz am si eu un suzuki sv 650s 2005 si nu mai ee buna bateria la el nu styu ce are de incarcat incarac da bateria ee veche ce baterie imi putety spune ce firma e mai buna , eu mam gandit o baterie cu amperaju mai mare acum astept oo pareree de la voi .........ms Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat Noiembrie 15, 2010 Share Postat Noiembrie 15, 2010 (editat) Cea mai mare care ti-ar incapea ar fi un 12Ah (depinde de producator, recomandat cu gel pt ca are dimensiuni mai mici, dar e mai scumpa). Eu am Yuasa si sunt multumit. Codul este YTX12-BS sau YT12A-BS Editat Noiembrie 15, 2010 de Cap0ne Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dihania Postat Noiembrie 16, 2010 Share Postat Noiembrie 16, 2010 eu am o varta cu gel. acum nu stiu ce intelegi tu prin buna...un pret mare nu cred ca inseamna neaparat si calitate. anul trecut mi-am cumparat o baterie top lyte (yuasa) care s-a dus intr-un an din cauza releului ars. inainte sa iti iei baterie noua eu zic sa verifici si releul...ca sa nu strici o baterie degeaba. bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.