radu86 Postat Martie 7, 2011 Share Postat Martie 7, 2011 @cap0ne: nu se vede foartre bine in poza, dar ar trebui sa ii poata face un strungar, daca ii duci dimensiunile si un desen. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat Martie 7, 2011 Share Postat Martie 7, 2011 N-am scos inca mobra de la hibernare, dar o sa ma uit acolo sa vad exact despre ce este vorba. Ca daca este un simplu lacas cu surub, ar trebi sa fie destul de usor de improvizat. M-ar ajuta mult pinii aia pt a prinde plasa atunci cand mai car cate o chestie pe saua din spate capOne; ce faci nene; ti s-a luat de chopper ; acuma vrei avion ? Pai cu altceva sa dea draq daca as mai schimba sv-ul Cel putin pt moment... Ma gandeam la un moment dat si la o Busa. Imi place ca e mare, dolofana etc, asa pe dimensiunile mele. Da' sa dea draq daca imi place in vre-un fel 4 in linie ala, fara vibratii, fara duduit si toate chestiile caracteristice. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vulturul Cu Dinti Postat Martie 10, 2011 Share Postat Martie 10, 2011 Salutare, Putin ajutor, va rog. Ce mai stiti de ITP? Unde-l pot face in Bucale? Tre sa am grija la ceva anume? Am inteles ca au facut ceva modificari la rutina. Am un SV650 2009 cu toba si semnalele [leduri] schimbate. Intra sub incidenta celor de la ITP? Merci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
caporcea Postat Martie 10, 2011 Share Postat Martie 10, 2011 Salutare, Putin ajutor, va rog. Ce mai stiti de ITP? Unde-l pot face in Bucale? Tre sa am grija la ceva anume? Am inteles ca au facut ceva modificari la rutina. Am un SV650 2009 cu toba si semnalele [leduri] schimbate. Intra sub incidenta celor de la ITP? Merci Bun topic....si eu am o toba carbon artizanala (de la Alex - Branesti) si nu stiu daca imi dau astia itp-ul... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat Martie 10, 2011 Share Postat Martie 10, 2011 Daca nu vorbesc tampenii, la itp ii intereseaza, pe langa noxe, ca decibelii ragaiti de mobra sa se incadreze in limitele date de producator, nu ce brand e toba ta. Iar decibelii se pot aranja cu un silencer artificial (am pus o poza cu fostul meu silencer cu ceva pagini in urma). Sau cea mai simpla solutie, o "saiba" cu 3-5 gaurele in ea la imbinarea dintre toba si galerie In alta ordine de idei, ce parere aveti de placutele de frana EBC (standard/sinter) ? Mesaj completat Later edit - am gasit poza cu silencerul. Kinky, nu ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
caporcea Postat Martie 11, 2011 Share Postat Martie 11, 2011 Daca nu vorbesc tampenii, la itp ii intereseaza, pe langa noxe, ca decibelii ragaiti de mobra sa se incadreze in limitele date de producator, nu ce brand e toba ta.Iar decibelii se pot aranja cu un silencer artificial (am pus o poza cu fostul meu silencer cu ceva pagini in urma). Sau cea mai simpla solutie, o "saiba" cu 3-5 gaurele in ea la imbinarea dintre toba si galerie In alta ordine de idei, ce parere aveti de placutele de frana EBC (standard/sinter) ? Mesaj completat Later edit - am gasit poza cu silencerul. Kinky, nu ? bine, da care-i treaba cu tobele neomologate si sudate?(cum e a mea) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Martie 11, 2011 Share Postat Martie 11, 2011 Daca nu vorbesc tampenii, la itp ii intereseaza, pe langa noxe, ca decibelii ragaiti de mobra sa se incadreze in limitele date de producator, nu ce brand e toba ta.Iar decibelii se pot aranja cu un silencer artificial (am pus o poza cu fostul meu silencer cu ceva pagini in urma). Sau cea mai simpla solutie, o "saiba" cu 3-5 gaurele in ea la imbinarea dintre toba si galerie In alta ordine de idei, ce parere aveti de placutele de frana EBC (standard/sinter) ? Mesaj completat Later edit - am gasit poza cu silencerul. Kinky, nu ? Sigur e pentru reducerea decibelilor? Poate ai greÂşit poza Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marius_vararu Postat Martie 11, 2011 Share Postat Martie 11, 2011 eu cred ca e pentru cresterea decibelilor , si nu la motoare ma refer =))) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat Martie 11, 2011 Share Postat Martie 11, 2011 Suportii daca va intereseaza ii pot fotografia . I-am facut personal si poate sa-i faca oricine foarte usor . Te rog Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
intrusu Postat Martie 11, 2011 Share Postat Martie 11, 2011 Pai cu altceva sa dea draq daca as mai schimba sv-ul Cel putin pt moment... Ma gandeam la un moment dat si la o Busa. Imi place ca e mare, dolofana etc, asa pe dimensiunile mele. Da' sa dea draq daca imi place in vre-un fel 4 in linie ala, fara vibratii, fara duduit si toate chestiile caracteristice. din ce vad io tu vrei ...sa scapi de sv....daca pici cu busa o sa plangi amarnic....si sa te vad cu aia prin trafic....asa mare si dolofana...e mai rau decat cu chopperu`... fii baiat destept si lasa sv acolo unde e el ( la tine ) ca sta bine; si daca te usttura asa de rau du-te nene si inchiriaza cu ziua motor la aia de la suzuki; in felu` asta poate afli ce vrei de fapt....o zi te dai cu gsr-ul; in alta cu drz-ul, poate vrei sa te dai cu un intruder....ai de unde alege....pe bune.... si poate accepta aia la un moment dat un buy-back si te-ai scos.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Timar Postat Martie 12, 2011 Share Postat Martie 12, 2011 Cat de cald si frumos a fost azi in Bucuresti, iar eu nu am nici motocicleta si nici A-ul ......... In schimb, plimbandu-ma pe jos, am vazut ca in trafic era plin de motoare .....frumos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
georgerdp Postat Martie 12, 2011 Share Postat Martie 12, 2011 Cat de cald si frumos a fost azi in Bucuresti, iar eu nu am nici motocicleta si nici A-ul ......... In schimb, plimbandu-ma pe jos, am vazut ca in trafic era plin de motoare .....frumos Asta nu e nimic , eu am A am motor insa sunt de 3 zile cu gatul umflat , stau sub plapuma si raspund la telefone , la care sunt nevoie sa spun ca nu ies cu motorul .... de ce ? ti am zis la inceput Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat Martie 12, 2011 Share Postat Martie 12, 2011 din ce vad io tu vrei ...sa scapi de sv....daca pici cu busa o sa plangi amarnic... Ai innebunit ? Cum sa o mai vand cand are asemenea leviere ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
caporcea Postat Martie 13, 2011 Share Postat Martie 13, 2011 SV 650 naked k7 vineri - luat bateria de la redresor, luat motor din garaj si adus acasa sambata - luat motor la o tura...totu-i brici...pe la pranz, ma duc prin centru; incalec, pun contactul, "dau la cheie" si.... nimic (da nimic!). Am zis ca una, ca alta...faru mergea...claxonul mergea...cand ii dau sa porneasca se stinge becul da nu se aude nimic. Sa fie electromotorul? In alta ordine de idei, cat costa un electromotor nou? p.s. ma duc acum sa-i dau curent de la masina...daca vrea inseamna ca e bateria. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu86 Postat Martie 13, 2011 Share Postat Martie 13, 2011 (editat) Well? o pornit de sursa separata? @cap0ne: dau chiar bine levierele alea. parcanu imi vine sa cred ). Da lasa lasa, stim noi ca le ai si cu pozatul Editat Martie 13, 2011 de radu86 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
caporcea Postat Martie 13, 2011 Share Postat Martie 13, 2011 late edit: i-am deconectat bornele si i-am dat curent de la masina. Nici o treaba. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu86 Postat Martie 13, 2011 Share Postat Martie 13, 2011 Deci nu a miscat nimic nimic? Unde ai conectat bateria de la masina? Ca sa testezi electromotorul: pui plusul pe surubul acela care este acoperit cu un cauciuc, iar minusul pe carcasa motorului. Eventual cureti putin carcasa ca sa faca bine contact. Daca el se invarte inseamna ca e in regula si e problema in alta parte. Dar insisti oleaca pe acolo cu clestii pe acolo nu atingi oleaca si daca nu face nimic zici gata . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
calin_cz Postat Martie 13, 2011 Share Postat Martie 13, 2011 late edit: i-am deconectat bornele si i-am dat curent de la masina. Nici o treaba. mai fac probleme "micro-contactele" de la ambreiaj si cric. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu86 Postat Martie 13, 2011 Share Postat Martie 13, 2011 poi a zis ca apasa si se stinge nu stiu ce beculet. Daca nu face contact ambreiajul parca nu se stingea nimic. pur si simplu nu cupla releul de pornire. dar nu strica verificate si alea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
verssatu Postat Martie 13, 2011 Share Postat Martie 13, 2011 ai verificat siguranta starterului? starterul face click-ul specific, cand incerci sa pornesti? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
caporcea Postat Martie 13, 2011 Share Postat Martie 13, 2011 pun contactul, se amorseaza pompa de injectie (sau ce-o fi bazaitul ala care se aude) iar cand apas butonul nu se intampla absolut nimic in afara ca micsoreaza in intensitate farul (ceea ce inseamna ca trage curent probabil). Daca era contactul de la cric nu se mai auzea bazaitu ala de la inceput. Bornele de la bateria mobrei le-am deconectat si le-am pus pe cablu direct la bateria masinii. Acelasi lucru se intampla. Mesaj completat pun contactul, se amorseaza pompa de injectie (sau ce-o fi bazaitul ala care se aude) iar cand apas butonul nu se intampla absolut nimic in afara ca micsoreaza in intensitate farul (ceea ce inseamna ca trage curent probabil). Daca era contactul de la cric nu se mai auzea bazaitu ala de la inceput. Bornele de la bateria mobrei le-am deconectat si le-am pus pe cablu direct la bateria masinii. Acelasi lucru se intampla. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
verssatu Postat Martie 13, 2011 Share Postat Martie 13, 2011 verifica si cablajele releului de pornire Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
caporcea Postat Martie 13, 2011 Share Postat Martie 13, 2011 unde e releul ala si cum arata(sunt cam noob)? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
verssatu Postat Martie 13, 2011 Share Postat Martie 13, 2011 la k7 este sub scaunul riderului si arata ca o cutiuta de pe care pleaca doua cabluri mai groase. are 2 sigurante de 30 pe ambele parti... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu86 Postat Martie 13, 2011 Share Postat Martie 13, 2011 (editat) Ai incercat sa vezi electromotorul daca e ok? la modelele sub '03 releul de pornire este in dreapta sub un abajur din plastic. La celelalte nu stiu daca i-au schimbat pozitia. Este ca o cutiuta unde ar trebui sa fie si siguranta principala de vreo 30A. La mine are un capac verde. Dar se aude totusi acel click de care zicea verssatu? Editat Martie 13, 2011 de radu86 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.