Sari la conținut

Suzuki Sv 650s/1000


Delia
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 11,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

N-am scos inca mobra de la hibernare, dar o sa ma uit acolo sa vad exact despre ce este vorba. Ca daca este un simplu lacas cu surub, ar trebi sa fie destul de usor de improvizat. M-ar ajuta mult pinii aia pt a prinde plasa atunci cand mai car cate o chestie pe saua din spate :laugh:

 

capOne; ce faci nene; ti s-a luat de chopper ; acuma vrei avion ?

Pai cu altceva sa dea draq daca as mai schimba sv-ul :) Cel putin pt moment...

Ma gandeam la un moment dat si la o Busa. Imi place ca e mare, dolofana etc, asa pe dimensiunile mele. Da' sa dea draq daca imi place in vre-un fel 4 in linie ala, fara vibratii, fara duduit si toate chestiile caracteristice.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

 

Putin ajutor, va rog. Ce mai stiti de ITP? Unde-l pot face in Bucale? Tre sa am grija la ceva anume?

Am inteles ca au facut ceva modificari la rutina.

Am un SV650 2009 cu toba si semnalele [leduri] schimbate. Intra sub incidenta celor de la ITP?

 

Merci

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

 

Putin ajutor, va rog. Ce mai stiti de ITP? Unde-l pot face in Bucale? Tre sa am grija la ceva anume?

Am inteles ca au facut ceva modificari la rutina.

Am un SV650 2009 cu toba si semnalele [leduri] schimbate. Intra sub incidenta celor de la ITP?

 

Merci

Bun topic....si eu am o toba carbon artizanala (de la Alex - Branesti) si nu stiu daca imi dau astia itp-ul...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca nu vorbesc tampenii, la itp ii intereseaza, pe langa noxe, ca decibelii ragaiti de mobra sa se incadreze in limitele date de producator, nu ce brand e toba ta.

Iar decibelii se pot aranja cu un silencer artificial (am pus o poza cu fostul meu silencer cu ceva pagini in urma). Sau cea mai simpla solutie, o "saiba" cu 3-5 gaurele in ea la imbinarea dintre toba si galerie :laugh:

 

In alta ordine de idei, ce parere aveti de placutele de frana EBC (standard/sinter) ?

Mesaj completat

Later edit - am gasit poza cu silencerul. Kinky, nu ? :D

post-40715-1299788335_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca nu vorbesc tampenii, la itp ii intereseaza, pe langa noxe, ca decibelii ragaiti de mobra sa se incadreze in limitele date de producator, nu ce brand e toba ta.

Iar decibelii se pot aranja cu un silencer artificial (am pus o poza cu fostul meu silencer cu ceva pagini in urma). Sau cea mai simpla solutie, o "saiba" cu 3-5 gaurele in ea la imbinarea dintre toba si galerie :laugh:

 

In alta ordine de idei, ce parere aveti de placutele de frana EBC (standard/sinter) ?

Mesaj completat

Later edit - am gasit poza cu silencerul. Kinky, nu ? :D

bine, da care-i treaba cu tobele neomologate si sudate?(cum e a mea)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca nu vorbesc tampenii, la itp ii intereseaza, pe langa noxe, ca decibelii ragaiti de mobra sa se incadreze in limitele date de producator, nu ce brand e toba ta.

Iar decibelii se pot aranja cu un silencer artificial (am pus o poza cu fostul meu silencer cu ceva pagini in urma). Sau cea mai simpla solutie, o "saiba" cu 3-5 gaurele in ea la imbinarea dintre toba si galerie :D

 

In alta ordine de idei, ce parere aveti de placutele de frana EBC (standard/sinter) ?

Mesaj completat

Later edit - am gasit poza cu silencerul. Kinky, nu ? :P

:laugh: Sigur e pentru reducerea decibelilor? Poate ai greÂşit poza :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai cu altceva sa dea draq daca as mai schimba sv-ul :laugh: Cel putin pt moment...

Ma gandeam la un moment dat si la o Busa. Imi place ca e mare, dolofana etc, asa pe dimensiunile mele. Da' sa dea draq daca imi place in vre-un fel 4 in linie ala, fara vibratii, fara duduit si toate chestiile caracteristice.

 

din ce vad io tu vrei ...sa scapi de sv....daca pici cu busa o sa plangi amarnic....si sa te vad cu aia prin trafic....asa mare si dolofana...e mai rau decat cu chopperu`...

fii baiat destept si lasa sv acolo unde e el ( la tine ) ca sta bine; si daca te usttura asa de rau du-te nene si inchiriaza cu ziua motor la aia de la suzuki; in felu` asta poate afli ce vrei de fapt....o zi te dai cu gsr-ul; in alta cu drz-ul, poate vrei sa te dai cu un intruder....ai de unde alege....pe bune....

 

si poate accepta aia la un moment dat un buy-back si te-ai scos....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cat de cald si frumos a fost azi in Bucuresti, iar eu nu am nici motocicleta si nici A-ul :laugh: .........

In schimb, plimbandu-ma pe jos, am vazut ca in trafic era plin de motoare .....frumos :D

 

 

Asta nu e nimic , eu am A am motor insa sunt de 3 zile cu gatul umflat , stau sub plapuma si raspund la telefone , la care sunt nevoie sa spun ca nu ies cu motorul .... de ce ? ti am zis la inceput

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

din ce vad io tu vrei ...sa scapi de sv....daca pici cu busa o sa plangi amarnic...

 

Ai innebunit ? Cum sa o mai vand cand are asemenea leviere ? :laugh:

post-40715-1299970484_thumb.jpg

post-40715-1299970502_thumb.jpg

post-40715-1299970510_thumb.jpg

post-40715-1299970517_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

SV 650 naked k7

 

vineri - luat bateria de la redresor, luat motor din garaj si adus acasa

 

sambata - luat motor la o tura...totu-i brici...pe la pranz, ma duc prin centru; incalec, pun contactul, "dau la cheie" si.... nimic (da nimic!). Am zis ca una, ca alta...faru mergea...claxonul mergea...cand ii dau sa porneasca se stinge becul da nu se aude nimic. Sa fie electromotorul?

 

In alta ordine de idei, cat costa un electromotor nou?

 

p.s. ma duc acum sa-i dau curent de la masina...daca vrea inseamna ca e bateria.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Well? o pornit de sursa separata?

@cap0ne: dau chiar bine levierele alea. parcanu imi vine sa cred :laugh:). Da lasa lasa, stim noi ca le ai si cu pozatul :D

Editat de radu86
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deci nu a miscat nimic nimic? Unde ai conectat bateria de la masina?

Ca sa testezi electromotorul: pui plusul pe surubul acela care este acoperit cu un cauciuc, iar minusul pe carcasa motorului. Eventual cureti putin carcasa ca sa faca bine contact. Daca el se invarte inseamna ca e in regula si e problema in alta parte.

Dar insisti oleaca pe acolo cu clestii pe acolo nu atingi oleaca si daca nu face nimic zici gata :laugh:.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

poi a zis ca apasa si se stinge nu stiu ce beculet. Daca nu face contact ambreiajul parca nu se stingea nimic. pur si simplu nu cupla releul de pornire.

dar nu strica verificate si alea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pun contactul, se amorseaza pompa de injectie (sau ce-o fi bazaitul ala care se aude) iar cand apas butonul nu se intampla absolut nimic in afara ca micsoreaza in intensitate farul (ceea ce inseamna ca trage curent probabil). Daca era contactul de la cric nu se mai auzea bazaitu ala de la inceput. Bornele de la bateria mobrei le-am deconectat si le-am pus pe cablu direct la bateria masinii. Acelasi lucru se intampla.

Mesaj completat

pun contactul, se amorseaza pompa de injectie (sau ce-o fi bazaitul ala care se aude) iar cand apas butonul nu se intampla absolut nimic in afara ca micsoreaza in intensitate farul (ceea ce inseamna ca trage curent probabil). Daca era contactul de la cric nu se mai auzea bazaitu ala de la inceput. Bornele de la bateria mobrei le-am deconectat si le-am pus pe cablu direct la bateria masinii. Acelasi lucru se intampla.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai incercat sa vezi electromotorul daca e ok? la modelele sub '03 releul de pornire este in dreapta sub un abajur din plastic. La celelalte nu stiu daca i-au schimbat pozitia. Este ca o cutiuta unde ar trebui sa fie si siguranta principala de vreo 30A. La mine are un capac verde.

Dar se aude totusi acel click de care zicea verssatu?

Editat de radu86
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...