ADVRadu Postat Mai 4, 2011 Share Postat Mai 4, 2011 Ii doar un centimetru in plus la latime (teoretic! - pentru ca practic depinde mai mult de forma cauciucului). Nu are cum sa se simta asa de tare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mishuking Postat Mai 4, 2011 Share Postat Mai 4, 2011 vreau si eu niste vulcanizari sau service-uri sa schimb si eu o anvelopa la suzi a mea. si dak aveti idee si de unde as putea sa cumpar un cauciuc mai ieftinache asa asfalt uscat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
caporcea Postat Mai 5, 2011 Share Postat Mai 5, 2011 Salut, am o toba de carbon artizanala pe Sv650 k7 care s-a facut praf...de 3 ori (mi-a aruncat vata, mi s-a rupt sudura etc) Am renuntat la ea si acum vreau sa-mi cumpar o toba sh tot din carbon (imi place mult sunetul) dar mi-e frica de faptul ca, daca nu e proiectata pentru motor de tip 2 in V nu o sa tina. Cine mai are evacuare carbon si poate sa-mi dea un sfat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valbi Postat Mai 5, 2011 Share Postat Mai 5, 2011 mi-e frica de faptul ca, daca nu e proiectata pentru motor de tip 2 in V nu o sa tina. Cine mai are evacuare carbon si poate sa-mi dea un sfat? Eu am de hayabusa.. sunt de la ixil si nu sunt omologate de strada. Nu mai lua artizanale, marea majoritate sunt niste trompete care oracaie si nu au vre-o legstura cu sunetul de v. Daca iei de firma sa nu iei cumva pitek/potek ceva in genul asta, se gaseau ieftin pe ebay, astea sunt trompete cu brand. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ADVRadu Postat Mai 5, 2011 Share Postat Mai 5, 2011 Salut, am o toba de carbon artizanala pe Sv650 k7 care s-a facut praf...de 3 ori (mi-a aruncat vata, mi s-a rupt sudura etc) Am renuntat la ea si acum vreau sa-mi cumpar o toba sh tot din carbon (imi place mult sunetul) dar mi-e frica de faptul ca, daca nu e proiectata pentru motor de tip 2 in V nu o sa tina. Cine mai are evacuare carbon si poate sa-mi dea un sfat? A mea de la Vick inca rezista. Is curios cat o s-o duca. Si a ta era tot de la el? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu86 Postat Mai 5, 2011 Share Postat Mai 5, 2011 Bai mai bagati voturi pentru data intalnirii ca din 23 de voturi pentru intalnire numa 11 au votat data. Sa ne hotaram is noi ce si cum Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
caporcea Postat Mai 6, 2011 Share Postat Mai 6, 2011 A mea de la Vick inca rezista. Is curios cat o s-o duca. Si a ta era tot de la el? Nope, eu am luat-o de la Alex (Branesti)...am gasit multe tobe dar care nu-s facute pentru SV, probabil ca o sa incerc una sa vad ce si cum (micron, yoshimura de la lipton); singurul dezavantaj e faptul ca montajul implica sudura si nu pot face probe de fiabilitate/acustica Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat Mai 6, 2011 Share Postat Mai 6, 2011 probabil ca o sa incerc una sa vad ce si cum (micron, yoshimura de la lipton); singurul dezavantaj e faptul ca montajul implica sudura si nu pot face probe de fiabilitate/acustica Eu am doua yoshimure RS3 carbon si sunt super incantat de ele. Nu se aud extrem de deranjant de tare incat sa ma opreasca garcea la fiecare colt sau sa dea lumea cu borcane dupa mine, dar se aude foarte frumos, gros baritonal. Plus ca am harta pt Power Commander dedicata SV1000+yoshi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
caporcea Postat Mai 6, 2011 Share Postat Mai 6, 2011 Eu am doua yoshimure RS3 carbon si sunt super incantat de ele. Nu se aud extrem de deranjant de tare incat sa ma opreasca garcea la fiecare colt sau sa dea lumea cu borcane dupa mine, dar se aude foarte frumos, gros baritonal. Plus ca am harta pt Power Commander dedicata SV1000+yoshi ) tu ai evacuare duala full yoshimura daca nu ma insel, iti stiu mobra de cand era la Roscatu'...suna bestial Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
spiders2066 Postat Mai 6, 2011 Share Postat Mai 6, 2011 Salutare la toate lumili! Scuzati-mi off-topic-ul...Valbi am nevoie de aparatul de masurat,Florin sunt. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu86 Postat Mai 6, 2011 Share Postat Mai 6, 2011 Iar probleme la mufe? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat Mai 7, 2011 Share Postat Mai 7, 2011 ) tu ai evacuare duala full yoshimura daca nu ma insel, iti stiu mobra de cand era la Roscatu'...suna bestial Da, ea e vaca Zilele astea daca tot am prins o raza de soare, am tot mesterit la ea - schimbat gume (pilot pure), claxon nou ca al vechi ragusise, placute de frana (brembo) si semnale pe fata integrate in carena Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
spiders2066 Postat Mai 8, 2011 Share Postat Mai 8, 2011 Iar probleme la mufe? Salutare!Nu sunt probleme sigure,suspectrez ceva,sa vedem... Cap0ne: Fumoasa este!! Da si imi place codita de iepurasi Apropo,nu era full carenata? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
caporcea Postat Mai 9, 2011 Share Postat Mai 9, 2011 Da, ea e vaca Zilele astea daca tot am prins o raza de soare, am tot mesterit la ea - schimbat gume (pilot pure), claxon nou ca al vechi ragusise, placute de frana (brembo) si semnale pe fata integrate in carena frumos...frumos...HDR facut de tine? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat Mai 9, 2011 Share Postat Mai 9, 2011 Tenchiu. Nu e HDR. E doar oleaca de iluminare de umplere, dodge&burn, shadow&highlights, high pass filter si alte nimicuri, plus oleaca de rabdare si munca prin LR si PS Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m4v3rick Postat Mai 9, 2011 Share Postat Mai 9, 2011 Dupa aprox 16-17k Km SVu mi-a halit AngelSTul de pe spate... si acum ma gandeam sa trec pe Michelin Pilot Road 2, ati avut asa ceva? un feedback pls. 10q. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
spiders2066 Postat Mai 10, 2011 Share Postat Mai 10, 2011 (editat) Salutare baieti si fete! Problema de rezolvat: Sv650S K3 Didi; Am dat jos toata fata,carena frontala si far,am deconectat mufele de la semnale si far(centrala care iese din bord,nu cele care se leaga de becuri)dupa ce am rezolvat problemam,am pus totul la loc si cand sa pun contactul,constatam,ca nu s-a aprins farul pe faza scurta in schimb stau toate luminile de la bord aprinse inclusiv semnalele,ma rog,motoreta a pornit destul de greu,dar dupa ce am pornito si am cuplat treapta intai,totul a revenit la normal. Bun,toate bune si frumoase,dar in dimineata aceasta cand sa plece Didi la munca,aceeasi prolema si nu am mai reusit sa o pornim. Aveti idee,daca exista vreun mod de resetare a parti electronice(ma gandesc ca asta ar fi problema),eu deocamdata am dat bateria jos sa o incarc si odata cu asta cred ca am resetat si toate < Elementele Electronice Ganditotare de pe Ea > Va astept cu pareri Multumesc! Editat Mai 10, 2011 de spiders2066 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dihania Postat Mai 10, 2011 Share Postat Mai 10, 2011 radu....hai, la treaba! zi repede ce se intampla ca iar sunt in fibrilatii! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu86 Postat Mai 10, 2011 Share Postat Mai 10, 2011 (editat) Dubios ce zici tu acolo. Eu zic sa verificati din nou toti conectorii, didi a mai avut probleme cu ei. Uitati-va si la pinii din mufa/mufe sa fie curati. Daca ai scos bateria, tot ce avea nevoie de alimentare pt a se pastra in "memorie" se sterge. Dupa ce termini de incarcat bateria, mai incearca o data, daca face la fel, eu zic sa verifici ce am zis. Spor P.S. Ar mai fi o chestie. Ar trebui vazut daca pinii/papucii aia sunt stransi bine.Degeaba sunt curati daca nu fac contactul cum trebuie. Acuma nu stiu cat loc e acolo ca sa bagi ceva sa ii strangi. Oricum daca incercati astea si daca face tot la fel ma mai gandesc. Poate se aprinde beculetul altora Editat Mai 10, 2011 de radu86 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dihania Postat Mai 10, 2011 Share Postat Mai 10, 2011 nu mai vreau beculete aprinse ,te rog io... hai ca vedem ce iese ca florin are treaba azi! o sa ne tine la curent cu siguranta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu86 Postat Mai 10, 2011 Share Postat Mai 10, 2011 Ma uit si pe schema, poate imi pica vreo idee. Interesant ce legatura avea 1-a cu luminile ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m4v3rick Postat Mai 10, 2011 Share Postat Mai 10, 2011 Primu lucru - Pune pe direct intrerupatorul din levierul de ambreiaj. Mizeria aia mica de contact se duce dracu rapid in caz de tranteala si de aici apar o gramada de draci. La fel de sensibila pare (din cate am vazut la alt motor, nu SV) mufa centrala a ceasurilor de bord - incearca sa o pornesti tinand apasata in diferite pozitii mufa aia. e posibil ca acolo unul din multele contacte sa nu atinga si de aici toata distractia. Mai exista o posibilitate - in urma umblarii pe la fire si a vechimii motorului, izolatoarele cablurilor sa se fi dus lasand expuse firele, astea fac contact aiurea intre ele si de aici linistea din motor, plus aprinderea luminitelor din bord (scurtcitcuit). Oricum, incet, rabdare si tutun, ca altfel n-ai sanse. Spor la treaba. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu86 Postat Mai 10, 2011 Share Postat Mai 10, 2011 Mai usor cu tutunu, ca din cauza fumului nu o sa vezi problema Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat Mai 10, 2011 Share Postat Mai 10, 2011 Urat cu firaraia and stuff... Am stat weekendul asta cu prieten sa dam de cap la un FZ6. L-a pornit sa iesim la o tura, il ilasa sa se incalzeasca, se suie pe el sa plece si face "ba! io de ce draq n-am lumina ?" Ne-a luat ceva vreme de testat, combinat, masurat pe fire etc ca sa ne prindem ca era vorba de releul de far... La SV, singura legatura pe care as vedea-o intre cutia de viteze si bord ar fi becul de neutru (si contactul de ambreiaj)... De verificat sa nu fie scurturi, mufe oxidate sau care nu fac contact, sigurante care pot parea aparent ok dar de fapt sa fie crapate. Succes Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stefan_Sv650sf Postat Mai 10, 2011 Share Postat Mai 10, 2011 Don'soara dihania face alpinism de are expadrile la vanzare? Pont: Lasa un biletel la sala in crangasi cu numele expadrilelor, marimea, de cate ori au fost purtate si un numar de telefon. Sala se numeste galactic gim si e in capatul strazii constructorilor. Asa ai avea cele mai mari sanse sa scapi de ei! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.