Cap0ne Postat Mai 12, 2011 Share Postat Mai 12, 2011 A cam venit vremea sa ii schimb ambreiajul la locomotiva. Am unul "racing" cu o durata ceva mai scurta de viata, iar acum as pune unul mai OEM, doar cu niste arculete mai tari. Aveti ceva recomandari ? Dar mai ales, unde sa ma duc sa il schimb si sa nu stau cu teama dupa aia ca nu s-a lucrat cum trebuie la instalarea lui ? Am stat io asa si am chibzuit - inainte de a ma apuca de schimbat ambreiaj, sa verific si alte treburi ? Ma gandeam sa bag un Engine Flush pt curatare ca la carte si apoi sa schimb uleiul... ca poate de la asta e usoara senzatie de patinare. De debraiat incomplet nu cred sa fie cazul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu86 Postat Mai 12, 2011 Share Postat Mai 12, 2011 Dar placile acelea nu se pot verifica? Sa vezi daca mai sunt ok sau nu? Eu nu stiu cum arata acolo ca nu am desfacut niciodata dar banuiesc ca trebuie cumva masurata uzura Cred... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Mai 12, 2011 Share Postat Mai 12, 2011 Măsor grosimea Âşi vezi manualul, trebuie să fie niÂşte limite de uzură pe acolo. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
caporcea Postat Mai 12, 2011 Share Postat Mai 12, 2011 salut Am cumparat un sistem de reducere a consumului de carburant pe baza de magneti . Trebuie sa i montez pe un furtun de benzina la o distanta de 10 cm unul de altul . Cum ajung l aun furtun pe care cred ca am sa-l prelungesc? SV -ul meu nu scade sub 7 % . Dupa montaj am sa va spun ce rezultate da . mai bine incerci cu o instalatie GPL; iti pui butelia in rucsac si sa tot mergi... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu86 Postat Mai 12, 2011 Share Postat Mai 12, 2011 Am tot dat si eu peste chestia cu magnetii care aliniaza atomii molecule, particule, sau ce o alinia el. Astept impresiile. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu86 Postat Mai 12, 2011 Share Postat Mai 12, 2011 Trebuie ridicat si rezervorul si nu stiu daca nu cumva trebuie scos si airbox-ul. la mine este supapa vacuumatica prinsa de rezervor, si pompa de benzina prinsa de cdru parca, iar furtunasele care duc la carburatoare sunt pe sub airbox. Probabil trebuie scoasa si saua pilotului pt a-l putea ridica. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m4v3rick Postat Mai 12, 2011 Share Postat Mai 12, 2011 uameni buni, yo unu traiesc intr-un univers guvernat de e=mc2... SVul e un motor al dracu de bun si ala de 650 si ala de 1000, dar daca yo tragi... iti trage din buzunar...; daca intradevar e pe undeva un consum de zici ca ai cuirasat si nu motor, atunci, mana pe cartea de service, sau daca sunteti mai comozi la un service si rezolvati problema... implorarea zeilor si stiinta voodoo tot nu vor face ca SVu sa arda antimaterie sau litru de petrol sa fie la pompa 0,25 roniPERlitru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
heero Postat Mai 12, 2011 Share Postat Mai 12, 2011 mai bine incerci cu o instalatie GPL; iti pui butelia in rucsac si sa tot mergi... )))))))! uameni buni, yo unu traiesc intr-un univers guvernat de e=mc2... SVul e un motor al dracu de bun si ala de 650 si ala de 1000, dar daca yo tragi... iti trage din buzunar...; daca intradevar e pe undeva un consum de zici ca ai cuirasat si nu motor, atunci, mana pe cartea de service, sau daca sunteti mai comozi la un service si rezolvati problema... implorarea zeilor si stiinta voodoo tot nu vor face ca SVu sa arda antimaterie sau litru de petrol sa fie la pompa 0,25 roniPERlitru Corect ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
verssatu Postat Mai 12, 2011 Share Postat Mai 12, 2011 S-o vad si p-asta cu fotonii... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat Mai 12, 2011 Share Postat Mai 12, 2011 Dar placile acelea nu se pot verifica? Sa vezi daca mai sunt ok sau nu? Eu nu stiu cum arata acolo ca nu am desfacut niciodata dar banuiesc ca trebuie cumva masurata uzura Cred... Da, normal se masoara uzura. DAR , numai in romania sa nu fi cand ai probleme cu motorul... Daca deschid capacul, cand il pun la loc, trebuie sa ii schimb garnitura. Garnitura care poate fi adusa la reprezentanta in 7-15 zile. La Elf au in stoc placile de presiune si arculetele, dar nu au garnitura, pe care o aduc in 15zile. La Motor team nu au nimic in stoc, sunt mai scumpe piesele si manopera si le aduc in 7 zile daca dau comanda maine (daca nu, tot 15 zile)... Nici una din cele doua reprezentante nu imi ofera optiunea nici macar de arculete mai tari, ca de placi mai "calitateve" decat cele stock nici nu poate fi vorba... Ca sa nu mai vorbesc ca nu stiu la cine sa apelez pt a-l schimba, pt ca cei de la Elf ma intrebau daca am cablul reglat, asa ca mi-au inspirat maxim de incredere posibila. Asa ca speranta moare ultima... sambata bag motor flush in uleiul actual, il dau afara, il schimb, aerisesc si schimb lichidul de la ambreiaj etc si ma rog la al de sus sa o rezolv... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu86 Postat Mai 13, 2011 Share Postat Mai 13, 2011 uameni buni, yo unu traiesc intr-un univers guvernat de e=mc2... Deocamdata =)). Dar pana se schimba legile universului, hai @Cap0ne: te-ai interesant la romi? stiu ca si el are/poate aduce tot felul de garnituri. Poate iesi mai ieftin ca bani/timp. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ADVRadu Postat Mai 13, 2011 Share Postat Mai 13, 2011 Salut! Sa inteleg ca releul are sanse mai mari sa se arda daca bateria e obosita? In cazul asta merit un premiu, am tras primavara asta de o baterie obosita,iar acum cand am luat una noua au descoperit baietii la garantii ca-mi incarca vreo 18V. Oare ar merge sa-i implantez releul de Aprilia? Schemele electrice sunt oarecum similare,dar la Aprilia e un fir in plus care se pare ca trebuie legat la contact.Ca putere ar trebui sa reziste,bateria de aprilia e de 14A, la SV de doar 10A. Unde credeti ca ar trebui sa leg acel fir suplimentar? Cele 3 fire care vin de la generator cred ca nu conteaza in ce ordine sunt puse,plusul si masa sunt la fel. (schemele sunt copiate din manualele celor doua) "My gut feeling says" ca firul ala ii ori ceva care "detecteaza" contactul, ori ii degeaba. Eu as zice sa incerci intai sa nu il legi si sa masori sa vezi ce tensiuni obtii. Daca nu e OK, il poti lega la un fir oriunde "mai in jos" de contact si practic imiti schema originala. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valbi Postat Mai 13, 2011 Share Postat Mai 13, 2011 (editat) Ca sa ajung la instalatia de alimentare treuie sa desfac rezervorul ? Am impresia ca acesta se ridca din partea din fata . asa este. se lucreaza foarte curat, se poate scoate rezervorul instant. sunt curios daca functioneaza sistemul pe care l-ai achizitionat, la drum daca nu scade sub 7 cred ca este o problema. eu unul de exemplu nu scad sub 10 in oras... ce e drept am TRE si am modificat si TPS-ul, am filtru sport, tobe deschise nu prea mai am cum sa scad consumul. pentru mine un sistem ca al tau nu e rentabil, ar aduce profit dupa 4000 de kilometri. Asa ca speranta moare ultima... sambata bag motor flush in uleiul actual, il dau afara, il schimb, aerisesc si schimb lichidul de la ambreiaj etc si ma rog la al de sus sa o rezolv... capone nu baga motor flush in ulei, multa lume si-a blestemat zilele. e posibil daca motorul are uzura mare sa iti dea jos bucati mari de depunere, cine stie cum se agata prin motor si dai de primejdie. da o fuga la cei de la elf sau motorteam sa isi dea cu parerea, mai bine merge un mecanic cu ea cateva sute de metri. bafta! Editat Mai 13, 2011 de valbi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat Mai 13, 2011 Share Postat Mai 13, 2011 capone nu baga motor flush in ulei, multa lume si-a blestemat zilele. e posibil daca motorul are uzura mare sa iti dea jos bucati mari de depunere, cine stie cum se agata prin motor si dai de primejdie. da o fuga la cei de la elf sau motorteam sa isi dea cu parerea, mai bine merge un mecanic cu ea cateva sute de metri. bafta! Ma indoiesc sa am cine stie ce uzura sau depuneri la motor... Ultima oara cand am bagat motor flush intr-un motor a fost la batrana mea dacie acum vreo 9-10 ani, si aveam cam 100.000 km cu ea cu motorul nesegmentat Tin minte ca mi-a scos si mama jegului din motor, de imi dezamorsase si pompa de ulei O sa dau maine dimineata o fuga pana la motorteam sa vad daca au vre-un baiat mai priceput pe acolo sa isi dea cu parerea... Desi sincer sa fiu nu imi pun mare baza in serviceurile noastre... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ggobi Postat Mai 13, 2011 Share Postat Mai 13, 2011 Nu am incercat cu firul nepus,l-am legat la siguranta care alimenteaza semnalizarea,unde vine curent numai daca pui contactul. Si merge foarte fain Cred ca fiind dimensionat regulatorul pentru o baterie mai mare(14A la Aprilia) s-ar putea sa fie mai rezistent pe SV dacat cel original. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu86 Postat Mai 14, 2011 Share Postat Mai 14, 2011 Eu cand mi-am pus alt regulator m-am uitat sa aiba radiatorul mai mare iar firele sa aiba sectiunea mai mare. Daca merge bine asa cum l-ai pus ok, doar sa fii sigur. Cel mai rau ar fi sa urce peste 15V si iti poate arde si alte componente electronice. In rest, La drumuri faine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vass_alexandru Postat Mai 15, 2011 Share Postat Mai 15, 2011 dealer INCEARCA LA BAIATUL ASTA si eu am luat de la el un regulator de tensiune si am vazut ca avea ceva piese de sv Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat Mai 15, 2011 Share Postat Mai 15, 2011 Apropos. Mi-a scapat pe dreapata motocicleta in garaj si s-a spart parbrizul . de unde sa iau , in afara de Cronaumoto ? Eu mi-am comandat de afara un Power Bronze Double Bouble, Smoked. M-a costat cu totul undeva la 370 lei daca tin bine minte iar calitatea este excelenta. In alta ordine de idei, am fost sambata la MotorTeam, dar service-ul e deschis doar de luni pana vineri... Asa ca mi-am comandat piesele si pe vinerea viitoare sper sa schimb ambreiajul. Am schimbat totusi si uleiul si este o idee mai bine. Se poate merge foarte ok cu mobra, doar sa nu bag mana brusc in gaz in treptele 1-3 Am incercat azi sa imi reglez si TPS-ul. Am facut tot ce era nevoie, numai ca desi senzorul inca avea "sigiliul" pe suruburi, imi baga deja benzina de la 1500 rpm, adica cum vroiam eu sa il setez... Am zis WTF? O fi a mea mai cu mot si vine cu asta setata din fabrica ? Acum seara mi-am dat seama ca's bovina si ca de fapt e setat din Power Commander Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ADVRadu Postat Mai 16, 2011 Share Postat Mai 16, 2011 Avea ROMI3 parca ceva oferta la parbrize MRA... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tinlenvan Postat Mai 16, 2011 Share Postat Mai 16, 2011 Salut! imi amintesc ca am mai citit undeva pe forum despre problema pe care o intampin si eu acum si anume: imi intra in viteza greu si zgomotos! Mentionez ca: - am schimbat ulei+ filtru acum 2.000km - Castrol 10w50 full sintetic power I - schimbatul vitezelor a inceput sa devina deranjat de acum aporximativ 500km - pana acum am folosit Motul 300v dubluester 10w40 ( fara probleme)si 7100 10w40 (a papat ceva ulei-300grame la 3mii km) Ar fi cazul sa revin la Motul si surpinzator sa nu mai am o asfel de problema, desi uleiul nu are decat 2mii km?!....sau incepe sa dea semne de oboseala ambreaiajul ( moto are 36mii km) Multumesc! Ps: Cand merg mai linisit(schimbat la 4-5mii) si nu schimb sportiv (7-8mii) imi intra ok in viteza,dar nu e o regula Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vulturul Cu Dinti Postat Mai 16, 2011 Share Postat Mai 16, 2011 Salutare, Caut si eu un mecanic bun in Bucale... sa fac jocul la supape si "throttle valve sinc" [nu stiu cum ii in romaneste ] la un SV650 '09! Ceva recomandari? 10x Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat Mai 16, 2011 Share Postat Mai 16, 2011 (editat) Salutare, Caut si eu un mecanic bun in Bucale... sa fac jocul la supape si "throttle valve sinc" [nu stiu cum ii in romaneste ] la un SV650 '09! Ceva recomandari? Da-i un telefon lui Florin de pe forum . Are el un amic care mi-a lucrat la vechiul SV (sincronizat carburatoare etc) si este pricepu omul si lucreaza si frumos. Doar ca nu mai am nr lui imi intra in viteza greu si zgomotos! In primul rand regleaza cablul daca nu ai facut-o deja Apoi schimba uleiul cu ce zice la carte (10w40) si un brand care te-a multumit in trecut (Motul zici tu) si ar trebui sa fie ok. In orice caz, cutia la sv-uri nu este chiar state of art. Au facut-o sa functioneze, nu sa impresioneze. Editat Mai 16, 2011 de Cap0ne Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tinlenvan Postat Mai 16, 2011 Share Postat Mai 16, 2011 In primul rand regleaza cablul daca nu ai facut-o deja Apoi schimba uleiul cu ce zice la carte (10w40) si un brand care te-a multumit in trecut (Motul zici tu) si ar trebui sa fie ok. In orice caz, cutia la sv-uri nu este chiar state of art. Au facut-o sa functioneze, nu sa impresioneze. Cablul este reglat. Uleiul e unul scump si se incadreaza in grafic pe aceeasi pozitie cu 10w40 cu toate astea am mai citit pe forum ca exista incopabilitati intre cutia de viteze si ulei.. Vroiam o certirudine in acest sens inainte sa ma apuc sa schimb ulei+filtru de nici 2mii km.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m4v3rick Postat Mai 16, 2011 Share Postat Mai 16, 2011 intrebare: cati dintre voi ati desfacut furca de SV ptr schimbare ulei/semeringuri? cat de greu aei desfacut imbusul care tine tubul interior. ala e singuru surub pentru care inca nu m-am bagat la manopera asta. aveti un cod de semering ptr furca sa vad daca il gasesc si prin alte parti decat magazinele moto? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ADVRadu Postat Mai 17, 2011 Share Postat Mai 17, 2011 Cablul este reglat. Uleiul e unul scump si se incadreaza in grafic pe aceeasi pozitie cu 10w40 cu toate astea am mai citit pe forum ca exista incopabilitati intre cutia de viteze si ulei.. Vroiam o certirudine in acest sens inainte sa ma apuc sa schimb ulei+filtru de nici 2mii km.. Am avut si eu ulei dinala candva. Din cate tin minte nici al meu nu mergea prea frumos cu el. De atunci bag tot Repsol si il schimb relativ des (4-5000km). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.