Sari la conținut

Suzuki Sv 650s/1000


Delia
 Share

Postări Recomandate

Cred ca te referi la contact, ca frana nu are nici un senzor. apoi contactul poate sa inchida sau sa deschida circuitul electric. In plus, ca sa se aprinda stopul trebuie sa inchizi minim unul din cele 2 contacte. sa zicem ca cel de la pedala nu e reglat cum trebuie, oricum trebuie sa se aprinda stopul cand strangi maneta. Faptul ca nu se aprinde deloc indica alta problema. lasa deoparte contactul de la pedala si vezi de ce nu se parinde de la maneta si apoi rezolvi si cu pedala.

 

@ legat de consum: eu am avut cel mai putin 3.8 l/100 cand am facut Bucuresti Vaslui, dupa intrunirea din vara. mers undeva 90-100, cu varfuri de 130 prin depasiri daca era nevoie. DAca iti iei sv 1000 numa la consum nu ai cum sa mergi cu el.... parerea mea :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 11,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salut, stiti ca va spuneam la intrunire ca pierd ulei??Ei se pare ca dupa ce am lasat motorul o luna la "odihna" am observat petele astea.Cel de la capac stiu ca o ringu nu e scump si operatiunea e usoara dar pe mine ma framanta pata de pe mijlocul cilindrului din fata(nu sunt sigur daca e ulei dar alta explicatie nu gasesc)....nu stiu cu ce se mananca asa ca as fi tare recunoscator daca ar putea cineva sa imi explice si mie ce si cum..care stiti.Multumesc

post-42111-0-03446600-1319544964_thumb.jpg

post-42111-0-16069300-1319544972_thumb.jpg

post-42111-0-40833700-1319544989_thumb.jpg

post-42111-0-75802500-1319544998_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, stiti ca va spuneam la intrunire ca pierd ulei??Ei se pare ca dupa ce am lasat motorul o luna la "odihna" am observat petele astea.Cel de la capac stiu ca o ringu nu e scump si operatiunea e usoara dar pe mine ma framanta pata de pe mijlocul cilindrului din fata(nu sunt sigur daca e ulei dar alta explicatie nu gasesc)....nu stiu cu ce se mananca asa ca as fi tare recunoscator daca ar putea cineva sa imi explice si mie ce si cum..care stiti.Multumesc

 

La capac se poate sa fie doar chestie de strangere. Si eu am avut un pic de scurgere acolo chiar dupa primele drumuri cu motorul asta. Tot ce am facut a fost sa strang uniform si corect suruburile, si nu am mai curs. Despre ce e in fata, nu pot sa zic, nu vad bine in poza, dar as zice intai sa speli motorul apoi sa observi ce iasa (daca iasa) si pe unde iasa. Pote fi si acolo tot o problema de suruburi slabite de la vibratii, fii mai optimist!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La capac se poate sa fie doar chestie de strangere. Si eu am avut un pic de scurgere acolo chiar dupa primele drumuri cu motorul asta. Tot ce am facut a fost sa strang uniform si corect suruburile, si nu am mai curs. Despre ce e in fata, nu pot sa zic, nu vad bine in poza, dar as zice intai sa speli motorul apoi sa observi ce iasa (daca iasa) si pe unde iasa. Pote fi si acolo tot o problema de suruburi slabite de la vibratii, fii mai optimist!

 

La capac ai avut dreptate la fiecare surub am facut o strangere de 180* iar la cel care tinea furtunul de scurgere 360* acum sa vad ce se intampla...la partea cu cilindru nu am putut misca nici un surub deci erau ok am spalat cat am putut acum astept...chestea aia (am lapsus) e usor de dat jos din fata cilindrului, a dato cineva???daca o dau jos risc sa curga ulei sau stiu eu??ma uit prin cartea tehnica dar desenele is cam in ceata :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La capac ai avut dreptate la fiecare surub am facut o strangere de 180* iar la cel care tinea furtunul de scurgere 360* acum sa vad ce se intampla...la partea cu cilindru nu am putut misca nici un surub deci erau ok am spalat cat am putut acum astept...chestea aia (am lapsus) e usor de dat jos din fata cilindrului, a dato cineva???daca o dau jos risc sa curga ulei sau stiu eu??ma uit prin cartea tehnica dar desenele is cam in ceata :)

 

Ar fi o idee sa te si dai cu el, sa incingi un pic motorul, si apoi sa observi daca iese ceva sau nu.

 

In caz ca nu ai facut asta deja.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

..chestea aia (am lapsus) e usor de dat jos din fata cilindrului, a dato cineva???daca o dau jos risc sa curga ulei sau stiu eu??ma uit prin cartea tehnica dar desenele is cam in ceata :)

Daca te referi la electromotor, da, e usor de dat jos :) Daca inclini motorul cat mai mult posibil spre stanga (parca) ar trebui sa nu pierzi decat foarte putin ulei pe acolo cand il scoti.

Dar nu prea vad cu ce te-ar ajuta sa dai electromotorul jos pt ca nu pare sa sara de la el. Cum ziceau colegii mai sus, vezi daca mai scuipa in zona aia acum dupa ce l-ai spalat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca te referi la electromotor, da, e usor de dat jos :) Daca inclini motorul cat mai mult posibil spre stanga (parca) ar trebui sa nu pierzi decat foarte putin ulei pe acolo cand il scoti.

Dar nu prea vad cu ce te-ar ajuta sa dai electromotorul jos pt ca nu pare sa sara de la el. Cum ziceau colegii mai sus, vezi daca mai scuipa in zona aia acum dupa ce l-ai spalat.

pata se extinde pana in spatele electromotorului si ma gandeam daca il dau jos am mai usor acces :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Are careva de aici 2 (DOO) semnale fata de care se poate lipsi? :D

 

Am eu DOUA ramase pe undeva. Daca imi amintesc, cand ajung acasa le caut si le pozez. Stiu ca au becuri cu halogen, dar nu stiu daca mai functioneaza.

 

Sunt ceva model de pe Louis. Zi daca e ok, sau vrei originale.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E ok avand in vedere ca eu nu am unul dintre semnalele pe fata, fiind distrus in accident. Zi un pret :P

 

N-am gasit decat unul. Mai caut diseara prin cutii.

Modelul e asta:

http://www.louis.de/index.php?topic=artnr_gr&artnr_gr=10033853

Pretul zi-l tu. Eu oricum nu mai fac nimic cu ele si stau degeaba.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Uameni buni, cu lacrimi in inima si durere in ochi va anunt ca sezonul de SV s-a incheiat vineri seara... si odata cu el si seria de aproape 100000Km de functionare ieprosabila a micului meu V-Twin... Sper sa ne vedem la primavara, tot pe V. Pana atunci, avand in vedere vremea de afara, yo-s trecut pe solutia de backup, un micut mixer de 1000, Z1000 mai exact...

Detali despre ce anume a cedat, inca nu am deoarece, chiar acum, cu ajutoru unu prieten cu platfoma moto, motorul e in drum spre spital... voi vedea ce anume a pleznit dupa operatie... sper ca pacientu sa supravietuieasca (si spaga la doctor sa nu fie prea astronomica :rolleyes: )

 

Oricum nu pot sa zic, decat RESPECT pentru un motor care 4 ani a functionat aproape non stop, fara nici un fel de problema mecanica. Suzuki SV rulZ! :friends:

 

RiP (over the winter)

post-4765-0-24078800-1320079451_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mav, imi dai emotii.. Cred ca are si sv-ul "cold feet" acuma ca se apropie de o varsta impresionanta. Chiar sper sa nu fie nimic grav si sa se remedieze usor (cam cum a zis si Capone... cu un plin :)) ). :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai oameni, voi tineti motocicleta inca afara sau in garaj? Eu o tin pe a mea afara momentan, urmand ca peste vro doua saptamani sa o bag intr-un corp al casei (l-as baga de acum dar inca se lucreaza). Dimineata gasesc pe el bruma n stuf...nu afecteaza cu nimic displayul daca e prea frig??

 

eu inca ma dau cu motorul in fiecare zi. ce dumnezeu sa afecteze frigul? decat iti descarca bateria in rest nimic.

 

mav...hai ca se face bine ! trebuie, motoreta aia nu are moarte .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Uameni buni, cu lacrimi in inima si durere in ochi va anunt ca sezonul de SV s-a incheiat vineri seara... si odata cu el si seria de aproape 100000Km de functionare ieprosabila a micului meu V-Twin... Sper sa ne vedem la primavara, tot pe V. Pana atunci, avand in vedere vremea de afara, yo-s trecut pe solutia de backup, un micut mixer de 1000, Z1000 mai exact...

Detali despre ce anume a cedat, inca nu am deoarece, chiar acum, cu ajutoru unu prieten cu platfoma moto, motorul e in drum spre spital... voi vedea ce anume a pleznit dupa operatie... sper ca pacientu sa supravietuieasca (si spaga la doctor sa nu fie prea astronomica :rolleyes: )

 

Oricum nu pot sa zic, decat RESPECT pentru un motor care 4 ani a functionat aproape non stop, fara nici un fel de problema mecanica. Suzuki SV rulZ! :friends:

 

RiP (over the winter)

post-4765-0-24078800-1320079451_thumb.jpg

 

 

O fi auzit ca se inchide Transfagarasanul si Transalpina :))

 

Ti-am zis sa n-o mai lasi la televizor ca invata toate prostiile. :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aveti idee de niste oglinzi compatibile cu prinderea de pe SV, dar pliabile ? Gen cele de pe gsxr srad

Actualele ma streseaza ca nu sunt pliabile o data pt cand merg prin coloana, apoi pt cand o parchez, ca mai mereu o atinge cate un tantalau si trebuie sa stau sa strang surubul si sa ajustez pozitia din 2 in 2 zile...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aveti idee de niste oglinzi compatibile cu prinderea de pe SV, dar pliabile ? Gen cele de pe gsxr srad

Actualele ma streseaza ca nu sunt pliabile o data pt cand merg prin coloana, apoi pt cand o parchez, ca mai mereu o atinge cate un tantalau si trebuie sa stau sa strang surubul si sa ajustez pozitia din 2 in 2 zile...

 

si eu am probleme cu oglinda la parcare. mie mi-er placea unele ca la modelul vechi de sv. sunt mult prea tari.

pe astea nu pe pot plia deoarece am suruburile blocate si nu le pot misca. :(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cum naiba nu se pliaza? io le trag langa parbriz din levier si le mai apropii si din nuca de pe spatele geamului putin...la revenire, strangerea surubului nu este deloc afectata...

Daca le trag spre parbriz, se strange surubul (nici nu le pot lipi, pt ca ar insemna sa fortez). Cand le departez se slabeste. Asta pe stanga. La aia de pe dreapta, logic, e invers :)

Pe louis ce am vazut oglinzi faine au suportul de kaka sau sunt mici etc... De asta ma uitam pe la cele de srad pt ca imi si plac cum arata, dar nu stiu daca se pupa la prinderi...

 

LE-si astea par oke, dar la fel, nu stiu daca se pupa...Am tot sapat pe net dar nu gasesc nimic concret

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se pare ca a venit momentul sa ma scarpin si eu in cap si sa ma intreb: de la ce oare?

Am observat in urma cu putina vreme faptul ca anvelopa mea spate este vizibil mai uzata pe partea stanga. Practic, desi pe centru si pe dreapta cauciucul mai are "destula carne", pe partea stanga a aparut o tesitura, in zona respectiva canalele din cauciuc fiind foarte mici. Cauciucurile s-au comportat extraordinar pana in acest moment, aceasta uzura asimetrica aparand in ultimele 3-4 luni (ca sa il citez pe Radu, la intrunire n-aveau nici pe dracu). Din ce vad, ar mai fi tinut destul, dar, cu tesitura asta nu stiu ce sa zic / fac.

Am verificat de mai multe ori daca roata spate e aliniata, iar gradajul de pe bascula imi spune ca este. Aveti si alte idei? La ce ar mai trebui sa ma uit?

Intreb pentru ca nu as vrea sa imi iau un cauciuc nou si sa vad ca pateste la fel. Pareri? Impresii? Opinii?

post-45816-0-55048900-1320698727_thumb.jpg

post-45816-0-41433200-1320698732_thumb.jpg

post-45816-0-14192300-1320698736_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De cand ai motorul ? L-ai luat cu gumele astea ? Te intreb pt ca pare mai mult a tarsaiala de frana/drift decat uzura normala.

Sau defect de fapricatie al gumei. Altfel nu vad cum draq se putea toci doar in zona aia :scratch:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Motorul e luat in noiembrie 2008, cauciucurile sunt puse in martie 2009, au "doar 21000 de km". Nu l-am tarsait, driftat, burnout-uit sau chestii asemanatoare. Nu il simt sa mearga / traga dubios sau diferit. Singurul lucru mai neortodox cred ca a fost faptul ca am mers cu spatele un pic mai moale o perioada, dar nu foarte lunga.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Motorul e luat in noiembrie 2008, cauciucurile sunt puse in martie 2009, au "doar 21000 de km". Nu l-am tarsait, driftat, burnout-uit sau chestii asemanatoare. Nu il simt sa mearga / traga dubios sau diferit. Singurul lucru mai neortodox cred ca a fost faptul ca am mers cu spatele un pic mai moale o perioada, dar nu foarte lunga.

Posibil sa fie de la cauciucul mai moale asta ar fi singura explicatie.Cat de moale a fost totusi?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...