radu86 Postat Octombrie 23, 2011 Share Postat Octombrie 23, 2011 Cred ca te referi la contact, ca frana nu are nici un senzor. apoi contactul poate sa inchida sau sa deschida circuitul electric. In plus, ca sa se aprinda stopul trebuie sa inchizi minim unul din cele 2 contacte. sa zicem ca cel de la pedala nu e reglat cum trebuie, oricum trebuie sa se aprinda stopul cand strangi maneta. Faptul ca nu se aprinde deloc indica alta problema. lasa deoparte contactul de la pedala si vezi de ce nu se parinde de la maneta si apoi rezolvi si cu pedala. @ legat de consum: eu am avut cel mai putin 3.8 l/100 cand am facut Bucuresti Vaslui, dupa intrunirea din vara. mers undeva 90-100, cu varfuri de 130 prin depasiri daca era nevoie. DAca iti iei sv 1000 numa la consum nu ai cum sa mergi cu el.... parerea mea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
khrisstyan Postat Octombrie 25, 2011 Share Postat Octombrie 25, 2011 Salut, stiti ca va spuneam la intrunire ca pierd ulei??Ei se pare ca dupa ce am lasat motorul o luna la "odihna" am observat petele astea.Cel de la capac stiu ca o ringu nu e scump si operatiunea e usoara dar pe mine ma framanta pata de pe mijlocul cilindrului din fata(nu sunt sigur daca e ulei dar alta explicatie nu gasesc)....nu stiu cu ce se mananca asa ca as fi tare recunoscator daca ar putea cineva sa imi explice si mie ce si cum..care stiti.Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ADVRadu Postat Octombrie 25, 2011 Share Postat Octombrie 25, 2011 Salut, stiti ca va spuneam la intrunire ca pierd ulei??Ei se pare ca dupa ce am lasat motorul o luna la "odihna" am observat petele astea.Cel de la capac stiu ca o ringu nu e scump si operatiunea e usoara dar pe mine ma framanta pata de pe mijlocul cilindrului din fata(nu sunt sigur daca e ulei dar alta explicatie nu gasesc)....nu stiu cu ce se mananca asa ca as fi tare recunoscator daca ar putea cineva sa imi explice si mie ce si cum..care stiti.Multumesc La capac se poate sa fie doar chestie de strangere. Si eu am avut un pic de scurgere acolo chiar dupa primele drumuri cu motorul asta. Tot ce am facut a fost sa strang uniform si corect suruburile, si nu am mai curs. Despre ce e in fata, nu pot sa zic, nu vad bine in poza, dar as zice intai sa speli motorul apoi sa observi ce iasa (daca iasa) si pe unde iasa. Pote fi si acolo tot o problema de suruburi slabite de la vibratii, fii mai optimist! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
khrisstyan Postat Octombrie 25, 2011 Share Postat Octombrie 25, 2011 La capac se poate sa fie doar chestie de strangere. Si eu am avut un pic de scurgere acolo chiar dupa primele drumuri cu motorul asta. Tot ce am facut a fost sa strang uniform si corect suruburile, si nu am mai curs. Despre ce e in fata, nu pot sa zic, nu vad bine in poza, dar as zice intai sa speli motorul apoi sa observi ce iasa (daca iasa) si pe unde iasa. Pote fi si acolo tot o problema de suruburi slabite de la vibratii, fii mai optimist! La capac ai avut dreptate la fiecare surub am facut o strangere de 180* iar la cel care tinea furtunul de scurgere 360* acum sa vad ce se intampla...la partea cu cilindru nu am putut misca nici un surub deci erau ok am spalat cat am putut acum astept...chestea aia (am lapsus) e usor de dat jos din fata cilindrului, a dato cineva???daca o dau jos risc sa curga ulei sau stiu eu??ma uit prin cartea tehnica dar desenele is cam in ceata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ADVRadu Postat Octombrie 25, 2011 Share Postat Octombrie 25, 2011 La capac ai avut dreptate la fiecare surub am facut o strangere de 180* iar la cel care tinea furtunul de scurgere 360* acum sa vad ce se intampla...la partea cu cilindru nu am putut misca nici un surub deci erau ok am spalat cat am putut acum astept...chestea aia (am lapsus) e usor de dat jos din fata cilindrului, a dato cineva???daca o dau jos risc sa curga ulei sau stiu eu??ma uit prin cartea tehnica dar desenele is cam in ceata Ar fi o idee sa te si dai cu el, sa incingi un pic motorul, si apoi sa observi daca iese ceva sau nu. In caz ca nu ai facut asta deja. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
khrisstyan Postat Octombrie 25, 2011 Share Postat Octombrie 25, 2011 Ar fi o idee sa te si dai cu el, sa incingi un pic motorul, si apoi sa observi daca iese ceva sau nu. In caz ca nu ai facut asta deja. Am facut-o..pare ok la cilindru din fata la fel... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
spiders2066 Postat Octombrie 25, 2011 Share Postat Octombrie 25, 2011 (editat) Eu zic,mai bine o mai lasi un pic,o supraveghezi din scurt,poate se remediaza de la sine si pana la anul gasesti\gasim o solutie. Editat Octombrie 25, 2011 de spiders2066 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat Octombrie 25, 2011 Share Postat Octombrie 25, 2011 ..chestea aia (am lapsus) e usor de dat jos din fata cilindrului, a dato cineva???daca o dau jos risc sa curga ulei sau stiu eu??ma uit prin cartea tehnica dar desenele is cam in ceata Daca te referi la electromotor, da, e usor de dat jos Daca inclini motorul cat mai mult posibil spre stanga (parca) ar trebui sa nu pierzi decat foarte putin ulei pe acolo cand il scoti. Dar nu prea vad cu ce te-ar ajuta sa dai electromotorul jos pt ca nu pare sa sara de la el. Cum ziceau colegii mai sus, vezi daca mai scuipa in zona aia acum dupa ce l-ai spalat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
khrisstyan Postat Octombrie 26, 2011 Share Postat Octombrie 26, 2011 Daca te referi la electromotor, da, e usor de dat jos Daca inclini motorul cat mai mult posibil spre stanga (parca) ar trebui sa nu pierzi decat foarte putin ulei pe acolo cand il scoti. Dar nu prea vad cu ce te-ar ajuta sa dai electromotorul jos pt ca nu pare sa sara de la el. Cum ziceau colegii mai sus, vezi daca mai scuipa in zona aia acum dupa ce l-ai spalat. pata se extinde pana in spatele electromotorului si ma gandeam daca il dau jos am mai usor acces Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ADVRadu Postat Octombrie 27, 2011 Share Postat Octombrie 27, 2011 Are careva de aici 2 (DOO) semnale fata de care se poate lipsi? Am eu DOUA ramase pe undeva. Daca imi amintesc, cand ajung acasa le caut si le pozez. Stiu ca au becuri cu halogen, dar nu stiu daca mai functioneaza. Sunt ceva model de pe Louis. Zi daca e ok, sau vrei originale. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ADVRadu Postat Octombrie 28, 2011 Share Postat Octombrie 28, 2011 E ok avand in vedere ca eu nu am unul dintre semnalele pe fata, fiind distrus in accident. Zi un pret N-am gasit decat unul. Mai caut diseara prin cutii. Modelul e asta: http://www.louis.de/index.php?topic=artnr_gr&artnr_gr=10033853 Pretul zi-l tu. Eu oricum nu mai fac nimic cu ele si stau degeaba. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m4v3rick Postat Octombrie 31, 2011 Share Postat Octombrie 31, 2011 Uameni buni, cu lacrimi in inima si durere in ochi va anunt ca sezonul de SV s-a incheiat vineri seara... si odata cu el si seria de aproape 100000Km de functionare ieprosabila a micului meu V-Twin... Sper sa ne vedem la primavara, tot pe V. Pana atunci, avand in vedere vremea de afara, yo-s trecut pe solutia de backup, un micut mixer de 1000, Z1000 mai exact... Detali despre ce anume a cedat, inca nu am deoarece, chiar acum, cu ajutoru unu prieten cu platfoma moto, motorul e in drum spre spital... voi vedea ce anume a pleznit dupa operatie... sper ca pacientu sa supravietuieasca (si spaga la doctor sa nu fie prea astronomica ) Oricum nu pot sa zic, decat RESPECT pentru un motor care 4 ani a functionat aproape non stop, fara nici un fel de problema mecanica. Suzuki SV rulZ! RiP (over the winter) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat Octombrie 31, 2011 Share Postat Octombrie 31, 2011 Insanatosire grabnica. Desi eu cred ca ai ramas fara benzina, n-avea cum sa se strice sv-ul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu86 Postat Octombrie 31, 2011 Share Postat Octombrie 31, 2011 mav, imi dai emotii.. Cred ca are si sv-ul "cold feet" acuma ca se apropie de o varsta impresionanta. Chiar sper sa nu fie nimic grav si sa se remedieze usor (cam cum a zis si Capone... cu un plin ) ). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dihania Postat Noiembrie 1, 2011 Share Postat Noiembrie 1, 2011 Mai oameni, voi tineti motocicleta inca afara sau in garaj? Eu o tin pe a mea afara momentan, urmand ca peste vro doua saptamani sa o bag intr-un corp al casei (l-as baga de acum dar inca se lucreaza). Dimineata gasesc pe el bruma n stuf...nu afecteaza cu nimic displayul daca e prea frig?? eu inca ma dau cu motorul in fiecare zi. ce dumnezeu sa afecteze frigul? decat iti descarca bateria in rest nimic. mav...hai ca se face bine ! trebuie, motoreta aia nu are moarte . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Paul_C Postat Noiembrie 1, 2011 Share Postat Noiembrie 1, 2011 Uameni buni, cu lacrimi in inima si durere in ochi va anunt ca sezonul de SV s-a incheiat vineri seara... si odata cu el si seria de aproape 100000Km de functionare ieprosabila a micului meu V-Twin... Sper sa ne vedem la primavara, tot pe V. Pana atunci, avand in vedere vremea de afara, yo-s trecut pe solutia de backup, un micut mixer de 1000, Z1000 mai exact... Detali despre ce anume a cedat, inca nu am deoarece, chiar acum, cu ajutoru unu prieten cu platfoma moto, motorul e in drum spre spital... voi vedea ce anume a pleznit dupa operatie... sper ca pacientu sa supravietuieasca (si spaga la doctor sa nu fie prea astronomica ) Oricum nu pot sa zic, decat RESPECT pentru un motor care 4 ani a functionat aproape non stop, fara nici un fel de problema mecanica. Suzuki SV rulZ! RiP (over the winter) O fi auzit ca se inchide Transfagarasanul si Transalpina ) Ti-am zis sa n-o mai lasi la televizor ca invata toate prostiile. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat Noiembrie 2, 2011 Share Postat Noiembrie 2, 2011 Aveti idee de niste oglinzi compatibile cu prinderea de pe SV, dar pliabile ? Gen cele de pe gsxr srad Actualele ma streseaza ca nu sunt pliabile o data pt cand merg prin coloana, apoi pt cand o parchez, ca mai mereu o atinge cate un tantalau si trebuie sa stau sa strang surubul si sa ajustez pozitia din 2 in 2 zile... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
verssatu Postat Noiembrie 2, 2011 Share Postat Noiembrie 2, 2011 cum naiba nu se pliaza? io le trag langa parbriz din levier si le mai apropii si din nuca de pe spatele geamului putin...la revenire, strangerea surubului nu este deloc afectata... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dihania Postat Noiembrie 2, 2011 Share Postat Noiembrie 2, 2011 Aveti idee de niste oglinzi compatibile cu prinderea de pe SV, dar pliabile ? Gen cele de pe gsxr srad Actualele ma streseaza ca nu sunt pliabile o data pt cand merg prin coloana, apoi pt cand o parchez, ca mai mereu o atinge cate un tantalau si trebuie sa stau sa strang surubul si sa ajustez pozitia din 2 in 2 zile... si eu am probleme cu oglinda la parcare. mie mi-er placea unele ca la modelul vechi de sv. sunt mult prea tari. pe astea nu pe pot plia deoarece am suruburile blocate si nu le pot misca. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat Noiembrie 2, 2011 Share Postat Noiembrie 2, 2011 cum naiba nu se pliaza? io le trag langa parbriz din levier si le mai apropii si din nuca de pe spatele geamului putin...la revenire, strangerea surubului nu este deloc afectata... Daca le trag spre parbriz, se strange surubul (nici nu le pot lipi, pt ca ar insemna sa fortez). Cand le departez se slabeste. Asta pe stanga. La aia de pe dreapta, logic, e invers Pe louis ce am vazut oglinzi faine au suportul de kaka sau sunt mici etc... De asta ma uitam pe la cele de srad pt ca imi si plac cum arata, dar nu stiu daca se pupa la prinderi... LE-si astea par oke, dar la fel, nu stiu daca se pupa...Am tot sapat pe net dar nu gasesc nimic concret Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dealer Postat Noiembrie 3, 2011 Share Postat Noiembrie 3, 2011 Daca este cineva interesat am un melc km pentru Sv 650 1998-2002. 30 euro 0720666609-ciprian Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ochitu Postat Noiembrie 7, 2011 Share Postat Noiembrie 7, 2011 Se pare ca a venit momentul sa ma scarpin si eu in cap si sa ma intreb: de la ce oare? Am observat in urma cu putina vreme faptul ca anvelopa mea spate este vizibil mai uzata pe partea stanga. Practic, desi pe centru si pe dreapta cauciucul mai are "destula carne", pe partea stanga a aparut o tesitura, in zona respectiva canalele din cauciuc fiind foarte mici. Cauciucurile s-au comportat extraordinar pana in acest moment, aceasta uzura asimetrica aparand in ultimele 3-4 luni (ca sa il citez pe Radu, la intrunire n-aveau nici pe dracu). Din ce vad, ar mai fi tinut destul, dar, cu tesitura asta nu stiu ce sa zic / fac. Am verificat de mai multe ori daca roata spate e aliniata, iar gradajul de pe bascula imi spune ca este. Aveti si alte idei? La ce ar mai trebui sa ma uit? Intreb pentru ca nu as vrea sa imi iau un cauciuc nou si sa vad ca pateste la fel. Pareri? Impresii? Opinii? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat Noiembrie 7, 2011 Share Postat Noiembrie 7, 2011 De cand ai motorul ? L-ai luat cu gumele astea ? Te intreb pt ca pare mai mult a tarsaiala de frana/drift decat uzura normala. Sau defect de fapricatie al gumei. Altfel nu vad cum draq se putea toci doar in zona aia Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ochitu Postat Noiembrie 7, 2011 Share Postat Noiembrie 7, 2011 Motorul e luat in noiembrie 2008, cauciucurile sunt puse in martie 2009, au "doar 21000 de km". Nu l-am tarsait, driftat, burnout-uit sau chestii asemanatoare. Nu il simt sa mearga / traga dubios sau diferit. Singurul lucru mai neortodox cred ca a fost faptul ca am mers cu spatele un pic mai moale o perioada, dar nu foarte lunga. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rob_debruce Postat Noiembrie 8, 2011 Share Postat Noiembrie 8, 2011 Motorul e luat in noiembrie 2008, cauciucurile sunt puse in martie 2009, au "doar 21000 de km". Nu l-am tarsait, driftat, burnout-uit sau chestii asemanatoare. Nu il simt sa mearga / traga dubios sau diferit. Singurul lucru mai neortodox cred ca a fost faptul ca am mers cu spatele un pic mai moale o perioada, dar nu foarte lunga. Posibil sa fie de la cauciucul mai moale asta ar fi singura explicatie.Cat de moale a fost totusi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.