spiders2066 Postat Octombrie 21, 2011 Share Postat Octombrie 21, 2011 Daca mi-a urlat aia e,deocamdata probez ce prind,sa vad ce iese orcum nu ma hazardez. Apropo,la SV am de gand sa ii pun "dog bones'"(nu stiu in romana cum se numesc)mai scurte(fiarele care tin amortizorul central se vad sub motoreta)poate se modifica pozitia mea spre bine si nu mai stau asa ghemuit pe ea,totusi nu as vrea sa apelez direct la ghidon turing. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ADVRadu Postat Octombrie 21, 2011 Share Postat Octombrie 21, 2011 Daca mi-a urlat aia e,deocamdata probez ce prind,sa vad ce iese orcum nu ma hazardez. Apropo,la SV am de gand sa ii pun "dog bones'"(nu stiu in romana cum se numesc)mai scurte(fiarele care tin amortizorul central se vad sub motoreta)poate se modifica pozitia mea spre bine si nu mai stau asa ghemuit pe ea,totusi nu as vrea sa apelez direct la ghidon turing. Nu cred ca rezolvi mare lucru. Cu asa ceva ridici practic partea din spate. O sa te ajute cand stai pe loc, dar cand esti in mers nu prea. Eu zic ca esti condamnat la motoare mari si puternice Si chestia cu ghidonul mie imi pare mai simpla decat cea cu oasele. Si pot sa zic ca schimba pozitie. In schimb, mobra din pacate (sau din fericire) tot mica ramane. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ayame Postat Octombrie 21, 2011 Share Postat Octombrie 21, 2011 scuze sunt la servici si nu pot sa deschid manualul iar neavand drept de administrator nu am ce sa fac. Ms ptr info. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
spiders2066 Postat Octombrie 21, 2011 Share Postat Octombrie 21, 2011 Ce bagabont esti,ma acuzi de inalta tradare,dar nici nu imi mai dai vreo sansa pe SV-ul actual.Sa speram ca am sa am noroc si o sa gasesc ceva pe masura mea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
spiders2066 Postat Octombrie 21, 2011 Share Postat Octombrie 21, 2011 Am nevoie de un mic ajutor de la voi, daca se poate cat mai repede: am dat jos pedala de frana cu tot cu suport acum vro 2 saptamani, iar acum la montaj imi da cu virgula, este un arc al senzorului de frana (ala care iti aprinde stopu spate cand apesi pe pedala) si nu stiu unde sa-l prind...imi poate spune cineva cum vine prins acel arc? Este unul mai lung si mai subtire. Desi nu cred ca, conteaza modelul este sv650s 2004. Se agata in acelas loc unde se agata si arcul cel mic care iti trage pedala pe neutru.Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
frigider Postat Octombrie 21, 2011 Share Postat Octombrie 21, 2011 Mers in oras cu viteza intre 30-80 km/h consum 5,5-6,5 misto, te invidiez Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat Octombrie 21, 2011 Share Postat Octombrie 21, 2011 Daca mi-a urlat aia e,deocamdata probez ce prind,sa vad ce iese orcum nu ma hazardez. Apropo,la SV am de gand sa ii pun "dog bones'"(nu stiu in romana cum se numesc)mai scurte(fiarele care tin amortizorul central se vad sub motoreta)poate se modifica pozitia mea spre bine si nu mai stau asa ghemuit pe ea,totusi nu as vrea sa apelez direct la ghidon turing. Mai bine incerci niste semighidoane inaltate, in genul asta http://forum.svrider.com/showthread.php?t=144499 Florine, tu esti tradator, nu mai vorbesc cu tine...auzi la el...schimba SV-ul cu F650 Sau, si mai rau, cu TranSlap... Am mers ceva vreme cu un f650. Foarte fun in oras sau pe o forestiera medie. Dar la drum lung imi rodeam unghiiile prin manusi de plictiseala Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
spiders2066 Postat Octombrie 21, 2011 Share Postat Octombrie 21, 2011 Multumesc pentru sfatuti bajeti,am sa vad,ma mai gandesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu86 Postat Octombrie 23, 2011 Share Postat Octombrie 23, 2011 Cred ca te referi la contact, ca frana nu are nici un senzor. apoi contactul poate sa inchida sau sa deschida circuitul electric. In plus, ca sa se aprinda stopul trebuie sa inchizi minim unul din cele 2 contacte. sa zicem ca cel de la pedala nu e reglat cum trebuie, oricum trebuie sa se aprinda stopul cand strangi maneta. Faptul ca nu se aprinde deloc indica alta problema. lasa deoparte contactul de la pedala si vezi de ce nu se parinde de la maneta si apoi rezolvi si cu pedala. @ legat de consum: eu am avut cel mai putin 3.8 l/100 cand am facut Bucuresti Vaslui, dupa intrunirea din vara. mers undeva 90-100, cu varfuri de 130 prin depasiri daca era nevoie. DAca iti iei sv 1000 numa la consum nu ai cum sa mergi cu el.... parerea mea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
khrisstyan Postat Octombrie 25, 2011 Share Postat Octombrie 25, 2011 Salut, stiti ca va spuneam la intrunire ca pierd ulei??Ei se pare ca dupa ce am lasat motorul o luna la "odihna" am observat petele astea.Cel de la capac stiu ca o ringu nu e scump si operatiunea e usoara dar pe mine ma framanta pata de pe mijlocul cilindrului din fata(nu sunt sigur daca e ulei dar alta explicatie nu gasesc)....nu stiu cu ce se mananca asa ca as fi tare recunoscator daca ar putea cineva sa imi explice si mie ce si cum..care stiti.Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ADVRadu Postat Octombrie 25, 2011 Share Postat Octombrie 25, 2011 Salut, stiti ca va spuneam la intrunire ca pierd ulei??Ei se pare ca dupa ce am lasat motorul o luna la "odihna" am observat petele astea.Cel de la capac stiu ca o ringu nu e scump si operatiunea e usoara dar pe mine ma framanta pata de pe mijlocul cilindrului din fata(nu sunt sigur daca e ulei dar alta explicatie nu gasesc)....nu stiu cu ce se mananca asa ca as fi tare recunoscator daca ar putea cineva sa imi explice si mie ce si cum..care stiti.Multumesc La capac se poate sa fie doar chestie de strangere. Si eu am avut un pic de scurgere acolo chiar dupa primele drumuri cu motorul asta. Tot ce am facut a fost sa strang uniform si corect suruburile, si nu am mai curs. Despre ce e in fata, nu pot sa zic, nu vad bine in poza, dar as zice intai sa speli motorul apoi sa observi ce iasa (daca iasa) si pe unde iasa. Pote fi si acolo tot o problema de suruburi slabite de la vibratii, fii mai optimist! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
khrisstyan Postat Octombrie 25, 2011 Share Postat Octombrie 25, 2011 La capac se poate sa fie doar chestie de strangere. Si eu am avut un pic de scurgere acolo chiar dupa primele drumuri cu motorul asta. Tot ce am facut a fost sa strang uniform si corect suruburile, si nu am mai curs. Despre ce e in fata, nu pot sa zic, nu vad bine in poza, dar as zice intai sa speli motorul apoi sa observi ce iasa (daca iasa) si pe unde iasa. Pote fi si acolo tot o problema de suruburi slabite de la vibratii, fii mai optimist! La capac ai avut dreptate la fiecare surub am facut o strangere de 180* iar la cel care tinea furtunul de scurgere 360* acum sa vad ce se intampla...la partea cu cilindru nu am putut misca nici un surub deci erau ok am spalat cat am putut acum astept...chestea aia (am lapsus) e usor de dat jos din fata cilindrului, a dato cineva???daca o dau jos risc sa curga ulei sau stiu eu??ma uit prin cartea tehnica dar desenele is cam in ceata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ADVRadu Postat Octombrie 25, 2011 Share Postat Octombrie 25, 2011 La capac ai avut dreptate la fiecare surub am facut o strangere de 180* iar la cel care tinea furtunul de scurgere 360* acum sa vad ce se intampla...la partea cu cilindru nu am putut misca nici un surub deci erau ok am spalat cat am putut acum astept...chestea aia (am lapsus) e usor de dat jos din fata cilindrului, a dato cineva???daca o dau jos risc sa curga ulei sau stiu eu??ma uit prin cartea tehnica dar desenele is cam in ceata Ar fi o idee sa te si dai cu el, sa incingi un pic motorul, si apoi sa observi daca iese ceva sau nu. In caz ca nu ai facut asta deja. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
khrisstyan Postat Octombrie 25, 2011 Share Postat Octombrie 25, 2011 Ar fi o idee sa te si dai cu el, sa incingi un pic motorul, si apoi sa observi daca iese ceva sau nu. In caz ca nu ai facut asta deja. Am facut-o..pare ok la cilindru din fata la fel... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
spiders2066 Postat Octombrie 25, 2011 Share Postat Octombrie 25, 2011 (editat) Eu zic,mai bine o mai lasi un pic,o supraveghezi din scurt,poate se remediaza de la sine si pana la anul gasesti\gasim o solutie. Editat Octombrie 25, 2011 de spiders2066 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat Octombrie 25, 2011 Share Postat Octombrie 25, 2011 ..chestea aia (am lapsus) e usor de dat jos din fata cilindrului, a dato cineva???daca o dau jos risc sa curga ulei sau stiu eu??ma uit prin cartea tehnica dar desenele is cam in ceata Daca te referi la electromotor, da, e usor de dat jos Daca inclini motorul cat mai mult posibil spre stanga (parca) ar trebui sa nu pierzi decat foarte putin ulei pe acolo cand il scoti. Dar nu prea vad cu ce te-ar ajuta sa dai electromotorul jos pt ca nu pare sa sara de la el. Cum ziceau colegii mai sus, vezi daca mai scuipa in zona aia acum dupa ce l-ai spalat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
khrisstyan Postat Octombrie 26, 2011 Share Postat Octombrie 26, 2011 Daca te referi la electromotor, da, e usor de dat jos Daca inclini motorul cat mai mult posibil spre stanga (parca) ar trebui sa nu pierzi decat foarte putin ulei pe acolo cand il scoti. Dar nu prea vad cu ce te-ar ajuta sa dai electromotorul jos pt ca nu pare sa sara de la el. Cum ziceau colegii mai sus, vezi daca mai scuipa in zona aia acum dupa ce l-ai spalat. pata se extinde pana in spatele electromotorului si ma gandeam daca il dau jos am mai usor acces Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ADVRadu Postat Octombrie 27, 2011 Share Postat Octombrie 27, 2011 Are careva de aici 2 (DOO) semnale fata de care se poate lipsi? Am eu DOUA ramase pe undeva. Daca imi amintesc, cand ajung acasa le caut si le pozez. Stiu ca au becuri cu halogen, dar nu stiu daca mai functioneaza. Sunt ceva model de pe Louis. Zi daca e ok, sau vrei originale. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ADVRadu Postat Octombrie 28, 2011 Share Postat Octombrie 28, 2011 E ok avand in vedere ca eu nu am unul dintre semnalele pe fata, fiind distrus in accident. Zi un pret N-am gasit decat unul. Mai caut diseara prin cutii. Modelul e asta: http://www.louis.de/index.php?topic=artnr_gr&artnr_gr=10033853 Pretul zi-l tu. Eu oricum nu mai fac nimic cu ele si stau degeaba. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m4v3rick Postat Octombrie 31, 2011 Share Postat Octombrie 31, 2011 Uameni buni, cu lacrimi in inima si durere in ochi va anunt ca sezonul de SV s-a incheiat vineri seara... si odata cu el si seria de aproape 100000Km de functionare ieprosabila a micului meu V-Twin... Sper sa ne vedem la primavara, tot pe V. Pana atunci, avand in vedere vremea de afara, yo-s trecut pe solutia de backup, un micut mixer de 1000, Z1000 mai exact... Detali despre ce anume a cedat, inca nu am deoarece, chiar acum, cu ajutoru unu prieten cu platfoma moto, motorul e in drum spre spital... voi vedea ce anume a pleznit dupa operatie... sper ca pacientu sa supravietuieasca (si spaga la doctor sa nu fie prea astronomica ) Oricum nu pot sa zic, decat RESPECT pentru un motor care 4 ani a functionat aproape non stop, fara nici un fel de problema mecanica. Suzuki SV rulZ! RiP (over the winter) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat Octombrie 31, 2011 Share Postat Octombrie 31, 2011 Insanatosire grabnica. Desi eu cred ca ai ramas fara benzina, n-avea cum sa se strice sv-ul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu86 Postat Octombrie 31, 2011 Share Postat Octombrie 31, 2011 mav, imi dai emotii.. Cred ca are si sv-ul "cold feet" acuma ca se apropie de o varsta impresionanta. Chiar sper sa nu fie nimic grav si sa se remedieze usor (cam cum a zis si Capone... cu un plin ) ). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dihania Postat Noiembrie 1, 2011 Share Postat Noiembrie 1, 2011 Mai oameni, voi tineti motocicleta inca afara sau in garaj? Eu o tin pe a mea afara momentan, urmand ca peste vro doua saptamani sa o bag intr-un corp al casei (l-as baga de acum dar inca se lucreaza). Dimineata gasesc pe el bruma n stuf...nu afecteaza cu nimic displayul daca e prea frig?? eu inca ma dau cu motorul in fiecare zi. ce dumnezeu sa afecteze frigul? decat iti descarca bateria in rest nimic. mav...hai ca se face bine ! trebuie, motoreta aia nu are moarte . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Paul_C Postat Noiembrie 1, 2011 Share Postat Noiembrie 1, 2011 Uameni buni, cu lacrimi in inima si durere in ochi va anunt ca sezonul de SV s-a incheiat vineri seara... si odata cu el si seria de aproape 100000Km de functionare ieprosabila a micului meu V-Twin... Sper sa ne vedem la primavara, tot pe V. Pana atunci, avand in vedere vremea de afara, yo-s trecut pe solutia de backup, un micut mixer de 1000, Z1000 mai exact... Detali despre ce anume a cedat, inca nu am deoarece, chiar acum, cu ajutoru unu prieten cu platfoma moto, motorul e in drum spre spital... voi vedea ce anume a pleznit dupa operatie... sper ca pacientu sa supravietuieasca (si spaga la doctor sa nu fie prea astronomica ) Oricum nu pot sa zic, decat RESPECT pentru un motor care 4 ani a functionat aproape non stop, fara nici un fel de problema mecanica. Suzuki SV rulZ! RiP (over the winter) O fi auzit ca se inchide Transfagarasanul si Transalpina ) Ti-am zis sa n-o mai lasi la televizor ca invata toate prostiile. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat Noiembrie 2, 2011 Share Postat Noiembrie 2, 2011 Aveti idee de niste oglinzi compatibile cu prinderea de pe SV, dar pliabile ? Gen cele de pe gsxr srad Actualele ma streseaza ca nu sunt pliabile o data pt cand merg prin coloana, apoi pt cand o parchez, ca mai mereu o atinge cate un tantalau si trebuie sa stau sa strang surubul si sa ajustez pozitia din 2 in 2 zile... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.