Sosolik22 Postat Ianuarie 6, 2012 Share Postat Ianuarie 6, 2012 Are cineva turometru de sv650 naked 2001? As mai avea nevoie de melcul de la roata(senzor km)! Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu86 Postat Ianuarie 6, 2012 Share Postat Ianuarie 6, 2012 Melc de roata ar trebui sagasesti la cineva care il face metalic (am in semnatura linkul). Trebuie sa il intrebi ca eu nu stiu daca se mai ocupa de asa ceva. Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pride Postat Ianuarie 6, 2012 Share Postat Ianuarie 6, 2012 (editat) Hai ca am postat eu pe svrider.com si vedem daca exista vro alta solutie. Intr-adevar, sunt anumite chestii pe ebay la un pret foarte bun, in schimb cateodata costul tranposrtului te face sa te razgandesti...am dat pe parbriz undeva la 30 de lei si tranposrtul 40...ca idee. In fine...nu gaseam parbrizul ala nicaieri in Romania la un pret sub 150 ron cel putin.(Sa nu mai zic ca e nou nout. L.E...cred ca o sa ma injure aia ca am postat dar am gasit treaba asta la un alt user: arunca un ochi aici: http://www.svrider.c...ead.php?t=75372 L.L.E - Uite si rezolvarea: There is a fast idle adjustment on the left side of the bike but you have to remove the air box to adjust it. It is located on the front throttle body. If you are looking at it through the frame from the left side of the bike the screw is the one that faces forward and up. When you turn on the ignition key the secondary throttle valves open and close and this arm on the front throttle body will move that is the fast idle cam and lever you should be able to figure it out. sorry I don't have any pictures. For the most part when the bike is fully hot just adjust the arm so there is just a hairs space between it and the fast idle cam. That should give you a good idle speed when the bike is cold. Habar nu aveam ca mai exista inca un surub de adjustare. Am citit si eu niste posturi pe svrider dar oamenii vorbeau de un servo controlat de ECU - e posibil asta sa fie numai la ultimele modele. Cu prima ocazie am sa cercetez ! Mersi pentru interventie! Editat Ianuarie 6, 2012 de Pride Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cheliuta Postat Ianuarie 7, 2012 Share Postat Ianuarie 7, 2012 La multi ani sarbatori fericite si sa ne vedem in vara, ca pana atunci eu unu nu cred ca apuc sa ma intalnesc cu voi! Si ca sa va antrenati mintea dupa pauza de craciun, am gasit o problema dragura: Intr-un bazin cu apa sta o barca care are o ancora cu lant in ea. daca ancora e aruncata in apa, iar lantul e destul de lung incat ancora sa ajunga pe fundul bazinului, ce se va intampla cu nivelul apei din bazin? Va fi mai mare sau mai mic? Nu stiu exact termenii de specialitate asa ca ma voi exprima la nivelul la care inteleg eu problema Ancora are o greutate X care apasa nava in apa iar astfel nivelul apei este mai ridicat. Daca ancora este aruncata sunt 2 situatii: 1. Ancora nu ajunge la fundul marii, si astfel ea apasa/trage nava in apa, deci nivelul ramane acelasi. (posibil totusi ca si in cazul acesta, cat timp ancora e scufundata in apa, ea sa traga vasul mai putin in jos decat atunci cand e ridicata) 2. Ancora ajunge la fundul marii si lantul nu mai trage nava in jos => nivelul bazinului scade. Am castigat?? Daca da, ce? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu86 Postat Ianuarie 7, 2012 Share Postat Ianuarie 7, 2012 Raspunsul este corect. In ambele variante nivelul apei scade, ce e drept punctul 1 ar fi mai putin evident, de aceea este specificat in text ca ancora ajunge pe fund Intrebarea a fost pusa la un interviu pentru post de inginer mecanic in cadrul Tesla Motors. Probabil ca acolo ai fi obtinut postul. Sa inteleg ca te orientezi spre SV, ca vad la profil ca nu ai inca moto. Daca da, welcome to the club. Inca nu avem patchurile totusi iar graficienii nu stiu ce fac Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BikerXX Postat Ianuarie 7, 2012 Share Postat Ianuarie 7, 2012 astia de la tesla luau in calcul de fapt volumul de apa dislocuit de ancora? Lucrurile nu sunt asa de simple pe cum par Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cheliuta Postat Ianuarie 7, 2012 Share Postat Ianuarie 7, 2012 astia de la tesla luau in calcul de fapt volumul de apa dislocuit de ancora? Lucrurile nu sunt asa de simple pe cum par Probabil se presupune ca ancora e facuta dintr-un material cu o densitate mai mare ca apa. Radu86, in aproximativ o luna ies la "cumparaturi". O sa merg in italia si in functie de ce gasesc am sa ma pricopsesc cu un SV Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BikerXX Postat Ianuarie 7, 2012 Share Postat Ianuarie 7, 2012 Are cineva arcuri progresive în furcă ? (wirth se găsesc pe louis,80 de euro parcă) . Ceva feedback uri ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BikerXX Postat Ianuarie 7, 2012 Share Postat Ianuarie 7, 2012 ÂŞi de unde le luăm? Să nu ne coste transportul încă 90 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BikerXX Postat Ianuarie 7, 2012 Share Postat Ianuarie 7, 2012 Atunci rămîne să ne luăm GSX R Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu86 Postat Ianuarie 7, 2012 Share Postat Ianuarie 7, 2012 Nu punem la socoteala si principiul lui arhimede? Pentru a raspunde la intrebare exista 2 metode: urmezi firul expus in urma si orientativ poti spune ca nivelul scade. Sau iei si calculezi in functie de densitate si de volumul celor 2 corpuri si vezi ce iti da. Intrebarea mie mi se pare pusa orientativ. Daca cei de la tesla vroiau un raspuns foarte bine argumentat dadeau si datele necesare efectuarii unui calcul, zic si eu. Normal ca se aplica arhimede. de aia in momentul in care ancora e aruncata, barca va fi mai putin cufundata in apa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu86 Postat Ianuarie 7, 2012 Share Postat Ianuarie 7, 2012 Hai sa incerc o alta explicatie, mult exagerata dar poate mai evidenta: ai un cub cu un volum de 1cm3. masa este de 30 de tone. il pui in barca si pluteste. arunci cubul in apa, ce se intampla cu nivelul? (cubul are un volum de 1cm3 si cantareste 30 de tone) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu86 Postat Ianuarie 7, 2012 Share Postat Ianuarie 7, 2012 Foarte adevarat. poti zice si asta si atunci ce se intampla? ramane la fel, creste sau scade? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cheliuta Postat Ianuarie 7, 2012 Share Postat Ianuarie 7, 2012 Foarte adevarat. poti zice si asta si atunci ce se intampla? ramane la fel, creste sau scade? Atat timp cat are densitatea mai mare ca apa, se scufunda in apa, iar vasul/barca se ridica => nivelul apei scade Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cheliuta Postat Ianuarie 8, 2012 Share Postat Ianuarie 8, 2012 Hai sa impartim problema. Aruncam in apa un lant foarte voluminos...ce se intampla cu apa? Creste. Aruncam din barca lantul, apa ramane constanta/creste sau scade. Aici intervin cifrele, greutatea barcii, volumul lantului, volumul dezlocuit de catre barca. Nu ai socotit volumul de apa dezlocuit de catre lant. Eu zic totusi ca ramane undeva spre constant. Nu cred ca are importanta volumul lantului ci densitatea materialului din care e facut. Mai concret: Un corp scufundat in apa disloca un volum de apa egal volumul corpului scufundat. Cat timp ancora se afla pe vapor/barca fie ca are 1 gram si 10 metrii cubi volum, fie ca are 10 tone si 1 cmc, ancora disloca un volum de apa egal cu masa ancorei.(asta conform fizicii cel putin) Nu conteaza din ce material e facuta barcuta, nici lungimea sau latimea, eventual daca nu e destul de mare si ancora e prea grea se duce la fund cu totul . Cand ancora e aruncata in apa normal ca disloca mai putina apa pt o ancora cu un volum de 2 metrii cubi disloca 2 metrii cubi de apa, DAR de exemplu o ancora de 2 tone e posibil sa disloce doar 1 tona de apa sau mai putin. In niciun caz o ancora cand e aruncata in apa nu o sa disloce o masa mai mare de apa decat masa proprie, intotdeauna masa apei dislocate cand ancora e aruncata va fi mai mica, altfel inseamna ca ancora pluteste si care mai e scopul ei atunci? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
georgem Postat Ianuarie 8, 2012 Share Postat Ianuarie 8, 2012 Hai sa impartim problema. Aruncam in apa un lant foarte voluminos...ce se intampla cu apa? Creste. Aruncam din barca lantul, apa ramane constanta/creste sau scade. Aici intervin cifrele, greutatea barcii, volumul lantului, volumul dezlocuit de catre barca. Nu ai socotit volumul de apa dezlocuit de catre lant. Eu zic totusi ca ramane undeva spre constant. Ba si lantul e in aceeasi situatie, probabil e din metal si are densitatea mult mai mare decat a apei, deci volumul de apa dizlocuit atunci cand e in barca e mai mare decat atunci cand e aruncat in apa. E evident ca nivelul apei scade, daca te gandesti un pic. Si cu cat apa e mai adanca (deci mai mult lant aruncat in apa, pentru ca ancora sa ajunga pe fundul apei), cu atat scade mai mult. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu86 Postat Ianuarie 8, 2012 Share Postat Ianuarie 8, 2012 Cum au zis si oamenii, atata vreme cat un corp se scufunda, masa volumuli de apa dezlocuit este mai mica decat masa lui. Ca sa pluteasca ( in barca, pe pluta, singur... olbigatoriu masa volumuli dezlocuit trebuie sa fie egala cu cea a corpului). daca l-ai aruncat si s-a dus la fund, nivelul apei scade. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pride Postat Ianuarie 9, 2012 Share Postat Ianuarie 9, 2012 Pentru cei cu moto pe injectie, care au probleme cu pornirea la rece, exista un reglaj care cel mai probabil nu este facut corespunzator. In manualul de service operatiunea se cheama "Fast Idle adjustment" si consta in reglarea voltajului care intra in TPS. Ei spun ca trebuie verificat sa fie 1.21V, al meu era 1.15V si din cauza asta cand porneam moto rece daca nu il ajutam din acceleratie, scadea relantiul si murea. Azi am terminat de facut reglajul si la prima cheie cu motorul rece am observat ca relatiul a crescut undeva pe la 2700 si pe masura ce s-a incalzit motorul a scazut pana la 1300 cat era reglat la cald. Nu am facut poze dar daca este cineva interesat pot sa povestesc pas cu pas ce am facut Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
warlock Postat Ianuarie 9, 2012 Share Postat Ianuarie 9, 2012 reglarea voltajului ...reglarea tensiunii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Shiro Postat Ianuarie 9, 2012 Share Postat Ianuarie 9, 2012 Pentru cei cu moto pe injectie, care au probleme cu pornirea la rece, exista un reglaj care cel mai probabil nu este facut corespunzator. In manualul de service operatiunea se cheama "Fast Idle adjustment" si consta in reglarea voltajului care intra in TPS. Ei spun ca trebuie verificat sa fie 1.21V, al meu era 1.15V si din cauza asta cand porneam moto rece daca nu il ajutam din acceleratie, scadea relantiul si murea. Azi am terminat de facut reglajul si la prima cheie cu motorul rece am observat ca relatiul a crescut undeva pe la 2700 si pe masura ce s-a incalzit motorul a scazut pana la 1300 cat era reglat la cald. Nu am facut poze dar daca este cineva interesat pot sa povestesc pas cu pas ce am facut Interesant. Cand ai timp si chef sa dai mai multe detalii, te rog. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pride Postat Ianuarie 9, 2012 Share Postat Ianuarie 9, 2012 ...reglarea tensiunii Corect, am evitat termenul "tensiune" ca mai sunt niste cabluri "tensionate" pe acolo si n-am vrut sa creez confuzie. Tensiune = Volt, Curent = Amper, Voltaj = o formatie de cacao Cand se deschide sezonul dau o fuga pana la tine sa reglam TPS-urile si sa ma ajuti sa imi reglez si eu Fast Idle-ul xD Cand vrei tu! P.S. Cu ocazia asta mi-am reglat si TPS-ul (daca tot eram cu moto desfacut) si DA, chiar se simte la ture mici ca nu mai e asa de naravasa, plus ca frana de motor nu te mai arunca din sa cu **** in rezervor Interesant. Cand ai timp si chef sa dai mai multe detalii, te rog. Treaba sta cam asa: 1. Scoti airboxul Ridici rezervorul si decuplezi tot ce este conectat de airbox. Airboxul este prins cu doua coliere de "gura" fiecarui cilindru - slabesti suruburile de la coliere si cu miscari mici dar ferme balansezi airboxul pana sa desprinde. Pasii sunt explicati cu poze in manualul service la capitolul 5-16. 2. Identifici servomotorul care actioneaza supapele secundare - STV - secondary throttle valves (sunt primele pe care le vezi, sub ele mai e un rand de supape care sunt actionate de cablul de acceleratie). Deconectezi mufa servomotorului si invarti de capatul lui pana s-au deschis STV la maxim si le lasi asa! 3. Pui cheia pe "ON". Cu un voltmetru digital masori tensiunea care intra in TPS prin mufa cu care e conectat. Ideea e ca mufa sa fie conectata de senzor cand masori, deci trebuie sa improvizezi ceva. Eu am infipt doua ace bold in spatele mufei si am masurat asa. Mult mai usor este daca bagi acele cu mufa deconectata - ai mai mult spatiu de manevra. Pozitivul il pui la firul roz cu dungi albe si negativul la firul negru cu dungi maro. 4. Aici e momentul adevarului. In carte spune ca trebuie sa fie calibrat la 1.21 V. Eu spre exemplu aveam 1.15. 5. Este un surub in partea din stanga - fata, cum te uiti de deasupra care controleaza treaba asta. Este pozitionat cumva cu capul in sus si inainte si are un arc in jurul lui. Vezi in poza care e. Cu aparatul de masura conectat la mufa TPS invarti incet de surubul magic pana ajungi la tensiunea corecta. Cand ai gasit pozitia corecta e bine sa ciupesti putin acceleratia sa fii sigur ca ramane la fel. Cam asta e tot, opresti contactul, conectezi totul la loc si ii dai o cheie sa vezi cum o ia. Cand il pornesti, daca da semne ca se chinuie, ciupeste-i un pic acceleratia si o sa urce instantaneu pe la 2600-2700 dupa care scade pana la normal pe masura ce creste temperatura. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SheriffC Postat Ianuarie 9, 2012 Share Postat Ianuarie 9, 2012 salutare.poate nu scriu unde trebuie,dar fiind multi posesori de sv poate imi dati o informatie.moto meu a cazut si are rezervorul indoit.as vrea sa il schimb si nu stiu un pret.fie si de la dezmembrari fie nou.e un suzuki sv650s 1999 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dihania Postat Ianuarie 10, 2012 Share Postat Ianuarie 10, 2012 Cand se deschide sezonul dau o fuga pana la tine sa reglam TPS-urile si sa ma ajuti sa imi reglez si eu Fast Idle-ul xD ma iei si pe mine? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ADVRadu Postat Ianuarie 10, 2012 Share Postat Ianuarie 10, 2012 salutare.poate nu scriu unde trebuie,dar fiind multi posesori de sv poate imi dati o informatie.moto meu a cazut si are rezervorul indoit.as vrea sa il schimb si nu stiu un pret.fie si de la dezmembrari fie nou.e un suzuki sv650s 1999 Cred ca iesi mai bine daca il indrepti. Sunt multi tinchigii care te pot ajuta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dihania Postat Ianuarie 10, 2012 Share Postat Ianuarie 10, 2012 Pai se poate??? Cum altcumva daca nu cu tine?? Daca nu iti reglezi TPS-ul si tu nu il mai regleaza nimeni aici!! Diana...vreau sa am o vorba cu tine de carenele tale laterale La un momentdat anul asta poate le imprumuti 2 zile (contracost) desigur sa imi fac si eu niste copii dupa ele (la unu care se ocupa cu asa ceva). Carenele nu patesc absolut nimic. se rezolva! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.