aoleks Postat August 27, 2008 Share Postat August 27, 2008 ce cauciucuri sa pun sub sv? acuma am contiforce de cateva luni, perfecte, dar cand incepe sa ploua, fuge motorul de sub mine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valbi Postat August 27, 2008 Share Postat August 27, 2008 (editat) ce cauciucuri sa pun sub sv? acuma am contiforce de cateva luni, perfecte, dar cand incepe sa ploua, fuge motorul de sub mine. de ploaie ar fi pilot road 2- 2ct; cum nu am prins nici o ploaie inca cu ele nu pot fi obiectiv dar fata de superdragon pot sa jur ca sunt 2 clase peste. de ploaie in sensul ca poti sa mergi fara morcov. Editat August 27, 2008 de valbida1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cristi.B Postat August 27, 2008 Share Postat August 27, 2008 cat despre piese le-am comandat la GO RACING str. ion cantacuzino nr. 7 tel:0726385988 stefan mentionez ca cei de la suzuki mi-au spus ca ma costa in jur de 100 - 130 lei cablu original si dureaza 3 saptamani...acelasi cablu mi-l aduce stefan cu 56 lei intr-o saptamana - 10 zile maxim ...asa mi-a zis, acum ...sa vedem. va tin la curent. si nu stiu daca ajung azi la arc , pentru ca nu am cu ce ms frumos , raman dator , o sa sun maine sa vad ce " scor " imi da ... la suzuki mi-au cerut 170 E Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Qruzzer Postat August 27, 2008 Share Postat August 27, 2008 zapacit mai esti ma razvane....ok..uite cum sta treaba...carena stiu ca o dau jos dar nush la ce ma mai ajuta...cu rezervorul stiu cum se procedeaza ca am asistat la schimbarea filtrului de aer ...deci stiu cum se face...problema e ca nu stiu daca e vreo regula speciala de pus cablul, de prins in ceva...pana mea, las ca vad eu ce fac...iar cu mihnea... am stat vineri dupa amiaza 3 ore langa motor si ne-am chinuit sa schimbam cablul ala de otel sau din ce e...eram amandoi manjiti pana in gat , am dat carena stanga jos ca sa putem sa bagam cablul la loc, nu am reusit sa ii mai prindem un surub ,ne-am mai facut si o mie de draci, am stricat 2 cabluri (din alea luate de la louis care apropo sunt de cacao) si tot nu am rezolvat nimic. in concluzie..daca nu t pricepi, nu te baga...a fost foarte amuzant sa vezi un avocat si o geografa cum se straduiesc sa faca mecanica cat despre piese le-am comandat la GO RACING str. ion cantacuzino nr. 7 tel:0726385988 stefan mentionez ca cei de la suzuki mi-au spus ca ma costa in jur de 100 - 130 lei cablu original si dureaza 3 saptamani...acelasi cablu mi-l aduce stefan cu 56 lei intr-o saptamana - 10 zile maxim ...asa mi-a zis, acum ...sa vedem. va tin la curent. si nu stiu daca ajung azi la arc , pentru ca nu am cu ce Buey, 3 ore ati stat de vorba, ca saraca carena cadea si singura in 15 minute:); oricum n-are nicio vina ea, tre' doar la rezervor umblat si la capacul ala de jos care vine pe levierul din cutie. Dar nu te agita singurica ca poate cine stie cum nu ''incordezi'' camasa aia bine si n-o sa-ti mai decupleze pe acolo. aaa....si manjiti!? nu cred ca era de la motor ca doar nu-ti sare uleiul pe langa garnituri la varsta lui; probabil n-ati avut suficiente servetele la shaormele alea doua de le-ati mancat in 3 ore si ati apelat la solutiile: maneca si turu la nadragi, ca: '''deh, lasa ma ca oricum tre sa spal tzoalele astea, nu vezi ce s-au murdarit de cand lucrez la motor?'' kip in touci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Judas Iscariot Postat August 28, 2008 Share Postat August 28, 2008 ce cauciucuri sa pun sub sv? acuma am contiforce de cateva luni, perfecte, dar cand incepe sa ploua, fuge motorul de sub mine. Un singur cuvant: Pilot Power Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dihania Postat August 28, 2008 Share Postat August 28, 2008 Buey, 3 ore ati stat de vorba, ca saraca carena cadea si singura in 15 minute:); oricum n-are nicio vina ea, tre' doar la rezervor umblat si la capacul ala de jos care vine pe levierul din cutie. Dar nu te agita singurica ca poate cine stie cum nu ''incordezi'' camasa aia bine si n-o sa-ti mai decupleze pe acolo. aaa....si manjiti!? nu cred ca era de la motor ca doar nu-ti sare uleiul pe langa garnituri la varsta lui; probabil n-ati avut suficiente servetele la shaormele alea doua de le-ati mancat in 3 ore si ati apelat la solutiile: maneca si turu la nadragi, ca: '''deh, lasa ma ca oricum tre sa spal tzoalele astea, nu vezi ce s-au murdarit de cand lucrez la motor?'' kip in touci bre da' tu nu esti pe treaba ta ...am descoperit si eu ca nu are nici o treaba carena dar...era prea tarziu...si manjiti eram de praf si de zmecleu d-ala de la lant , de acolo de unde vine ambreiajul, in fine..ti-am zis ca suntem praf amandoi, bine ca am stat doar atat... ms frumos , raman dator , o sa sun maine sa vad ce " scor " imi da ... la suzuki mi-au cerut 170 E nu ai pentru ce....uite chiar sunt curioasa...sa postezi p-aci sa ne spui si noua!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Anihilator Postat August 28, 2008 Share Postat August 28, 2008 Are cineva repair manual pentru SV 650 S modelul 99-02? Plz Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cristi.B Postat August 28, 2008 Share Postat August 28, 2008 stefan aduce melcul cu 150 E ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dihania Postat August 28, 2008 Share Postat August 28, 2008 stefan aduce melcul cu 150 E ... ei .. tot e ceva...20 euro diferenta... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cristi.B Postat August 28, 2008 Share Postat August 28, 2008 ei .. tot e ceva...20 euro diferenta... cred ca stau fara vitezometru ... totusi 150 E ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
amimagz Postat August 28, 2008 Share Postat August 28, 2008 Am eu un melc d-ala de vanzare, cu tot cu cablu.. Nu am mai apucat sa-l montez pe mobra mea, asa ca il dau... Are doar o ureche rupta, dar care nu ar trebui sa afecteze functionarea lui si se poate vedea destul de clar in poza! Il dau cu 100 RON nenegociabil.. Care il vrea, vine, il ia, si daca ii functioneaza da banii (nu dupa o luna, dar asta se intelege de la sine, nu?).. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Qruzzer Postat August 28, 2008 Share Postat August 28, 2008 cred ca stau fara vitezometru ... totusi 150 E ... Poti sa pui din ala din Carrefour de becicleta, e 20 de ron, plus ca e si digital Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Judas Iscariot Postat August 28, 2008 Share Postat August 28, 2008 Am eu un melc d-ala de vanzare, cu tot cu cablu.. Nu am mai apucat sa-l montez pe mobra mea, asa ca il dau... Are doar o ureche rupta, dar care nu ar trebui sa afecteze functionarea lui si se poate vedea destul de clar in poza! Il dau cu 100 RON nenegociabil.. Care il vrea, vine, il ia, si daca ii functioneaza da banii (nu dupa o luna, dar asta se intelege de la sine, nu?).. Vinzi si arcurile de la scarite? As cam avea nevoie de asa ceva )) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Qruzzer Postat August 28, 2008 Share Postat August 28, 2008 Are cineva repair manual pentru SV 650 S modelul 99-02? Plz Just google it! n-ai cum sa ratezi, si daca totusi o faci, da-mi mie un add pe YM si iti dau ce am despre SV. ps: Dihania, tu nu vrei? daca tot esti pietoanca si ai timp de lectura, poate reusesti singurica sa rezolvi problema. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dihania Postat August 28, 2008 Share Postat August 28, 2008 Just google it! n-ai cum sa ratezi, si daca totusi o faci, da-mi mie un add pe YM si iti dau ce am despre SV. ps: Dihania, tu nu vrei? daca tot esti pietoanca si ai timp de lectura, poate reusesti singurica sa rezolvi problema. am mai manualul...dar nu are decat o amarata de schita...sau nu stiu eu unde sa caut...dar nu am gasit mai nimic despre montarea cablului... pietoanca ,ha? lasa ma ca ma fac eu mare...si iti ara eu tie... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
amimagz Postat August 28, 2008 Share Postat August 28, 2008 Vinzi si arcurile de la scarite? As cam avea nevoie de asa ceva )) Da mah Am.... Stai ca acum e pe la Suzuki, pe centura.. Imediat cum o iau de acolo ii scot si arcurile.. Abia ieri am dus-o! Si ca tot a venit vorba de piese.. Mai am stopul original in stare buna si lampa de la nr de inmatriculare... Daca e cineva interesat de ele, da un semn! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Qruzzer Postat August 28, 2008 Share Postat August 28, 2008 am mai manualul...dar nu are decat o amarata de schita...sau nu stiu eu unde sa caut...dar nu am gasit mai nimic despre montarea cablului... pietoanca ,ha? lasa ma ca ma fac eu mare...si iti ara eu tie... ala e user's manual, ce ai tu acolo, omu' a cerut repair manual. Ala de ai tu te invata cum sa schimbi bujiili si ce shampon sa folosesti cand speli mobra(apropo: nu e bun ala anti-matreata de-l recomanda ei acolo:) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cristi.B Postat August 28, 2008 Share Postat August 28, 2008 Am eu un melc d-ala de vanzare, cu tot cu cablu.. Nu am mai apucat sa-l montez pe mobra mea, asa ca il dau... Are doar o ureche rupta, dar care nu ar trebui sa afecteze functionarea lui si se poate vedea destul de clar in poza! Il dau cu 100 RON nenegociabil.. Care il vrea, vine, il ia, si daca ii functioneaza da banii (nu dupa o luna, dar asta se intelege de la sine, nu?).. atunci in seara asta vin si-l iau ...lasa-mi PM cu un numar de telefon te rog Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m4v3rick Postat August 28, 2008 Share Postat August 28, 2008 ala e user's manual, ce ai tu acolo, omu' a cerut repair manual. Ala de ai tu te invata cum sa schimbi bujiili si ce shampon sa folosesti cand speli mobra(apropo: nu e bun ala anti-matreata de-l recomanda ei acolo:) Uite, la baietii astia de aici gasesti cam ce manuale vrei, au si SV, dar din cate stiu manualu de service e identic si la N si la S 99-02, yo am N si in manual parca scrie si de varianta S. Oricum daca nu te descurci ti-l dau yo, dar da-mi un PM. Si inca ceva, ca tot vorbiti de ambreiaje, yo am o problema cu a mea, si din pacate cu tot cu manualul vietii nu am reusit sa ii dau de cap. Imi patineaza intr-aintaia, adica cu ambreiaju strans maxim, uneori, mai ales la rece, nu pot tine mobra pe loc decat cu frana fata, am tot intins ba de camasa cablului, ba de cablu si tot ce am reusit e ori sa il fac sa o tin pe loc intr-antaia, dar dupaia nici batuta nu o mai bagam in Neutru, ori sa imi patineze un pic la rece - solutia fiind sa da drumu la motor cu 5 minute inainte sa plec. Ce-i nasol e ca uneori se manifesta treaba si la STOP si atunci tre sa trag ambreiaju, frana fata si usurel sa ii dau gaz, cat sa nu moara motoru - asta pana reusesc sa o pun pe Neutru. Deci ce pot face? M0am obisnuit, dar e enervant rau. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Qruzzer Postat August 28, 2008 Share Postat August 28, 2008 Uite, la baietii astia de aici gasesti cam ce manuale vrei, au si SV, dar din cate stiu manualu de service e identic si la N si la S 99-02, yo am N si in manual parca scrie si de varianta S. Oricum daca nu te descurci ti-l dau yo, dar da-mi un PM. Si inca ceva, ca tot vorbiti de ambreiaje, yo am o problema cu a mea, si din pacate cu tot cu manualul vietii nu am reusit sa ii dau de cap. Imi patineaza intr-aintaia, adica cu ambreiaju strans maxim, uneori, mai ales la rece, nu pot tine mobra pe loc decat cu frana fata, am tot intins ba de camasa cablului, ba de cablu si tot ce am reusit e ori sa il fac sa o tin pe loc intr-antaia, dar dupaia nici batuta nu o mai bagam in Neutru, ori sa imi patineze un pic la rece - solutia fiind sa da drumu la motor cu 5 minute inainte sa plec. Ce-i nasol e ca uneori se manifesta treaba si la STOP si atunci tre sa trag ambreiaju, frana fata si usurel sa ii dau gaz, cat sa nu moara motoru - asta pana reusesc sa o pun pe Neutru. Deci ce pot face? M0am obisnuit, dar e enervant rau. Fix ce ai dat tu in linkul ala am si eu, deci luati de acolo copii. Din cate zici tu, ambreiajul tau agata, nu-ti decupleaza suficient. A ambreiaj incins nu miroase cand o tii mult la semafor turata in shema aia descrisa de tine? ambreiajul patineaza cand ii dai gaz, se tureaza mobra dar nu ia viteza. la SV inca n-a trebuit sa stric nimic ca sa invat ceva, deci nu pot sa zic ceva relevant; in schimb, am shimbat cablul de ambreiaj la un Kawa Zephyr si cand eram eu cel mai calare pe situatie acolo, nu stiu cum dreq am tras si am ramas cu levierul de la ambriaj in mana,nu din prima, a trebuit sa insist nitel. el n'a vrut sa iasa dar m-a facut curios cand am vazut ca se misca. anyway, l-am bagat la loc, termin de intins camasa corespunzator si dau o cheie: sa vad daca manopera aia de 20 de lei a meritat 1hr din viata mea. Motoreta cupleaza undeva sus , aproape de punctul unde maneta e deschisa la maxim, iar inainte era exact cum trebuia. in concluzie, nu-ti recomand sa faci ce am facut eu, mai bine intrebi pe cineva avizat; asta's eu.....ma manca dejtilii si nu pot ca sa ma abtin, ca si pe toti ai vecinii care coboara si se dau unu mai mecanic ca altul cu parerile cand ridici capota in fata blocului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dihania Postat August 28, 2008 Share Postat August 28, 2008 mda...deci exact manualul ala il am si eu si nu am gasit decat schita de la cap. 9 (sa zicem asa) pag 15....mai multe despre ambreiajul ala...potisa ma bati si nu stiu unde sa caut. am luat toate paginile la rand....nimic...sunt eu idioata? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cristi.B Postat August 28, 2008 Share Postat August 28, 2008 Si inca ceva, ca tot vorbiti de ambreiaje, yo am o problema cu a mea, si din pacate cu tot cu manualul vietii nu am reusit sa ii dau de cap. Imi patineaza intr-aintaia, adica cu ambreiaju strans maxim, uneori, mai ales la rece, nu pot tine mobra pe loc decat cu frana fata, am tot intins ba de camasa cablului, ba de cablu si tot ce am reusit e ori sa il fac sa o tin pe loc intr-antaia, dar dupaia nici batuta nu o mai bagam in Neutru, ori sa imi patineze un pic la rece - solutia fiind sa da drumu la motor cu 5 minute inainte sa plec. Ce-i nasol e ca uneori se manifesta treaba si la STOP si atunci tre sa trag ambreiaju, frana fata si usurel sa ii dau gaz, cat sa nu moara motoru - asta pana reusesc sa o pun pe Neutru. Deci ce pot face? M0am obisnuit, dar e enervant rau. exact aceeasi problema o am si eu . A mea intra la N daca ii dau un pic de gaz ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Qruzzer Postat August 28, 2008 Share Postat August 28, 2008 (editat) mda...deci exact manualul ala il am si eu si nu am gasit decat schita de la cap. 9 (sa zicem asa) pag 15....mai multe despre ambreiajul ala...potisa ma bati si nu stiu unde sa caut. am luat toate paginile la rand....nimic...sunt eu idioata? asta? Editat August 28, 2008 de Qruzzer Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dihania Postat August 28, 2008 Share Postat August 28, 2008 asta? nu bre...uita-te la 9-15....si uita-te la varianta s nu la n Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Qruzzer Postat August 28, 2008 Share Postat August 28, 2008 buey ce ma 'nervezi, ca e N ori S e tot aia in problema de fata. Bun, cand vine pesa dai de veste si vin eu sa ti-l schimb....subject closed, ok? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.