Sari la conținut

Suzuki Sv 650s/1000


Delia
 Share

Postări Recomandate

am mai manualul...dar nu are decat o amarata de schita...sau nu stiu eu unde sa caut...dar nu am gasit mai nimic despre montarea cablului... :rock: pietoanca ,ha? lasa ma ca ma fac eu mare...si iti ara eu tie... :bounce:

 

ala e user's manual, ce ai tu acolo, omu' a cerut repair manual. Ala de ai tu te invata cum sa schimbi bujiili si ce shampon sa folosesti cand speli mobra(apropo: nu e bun ala anti-matreata de-l recomanda ei acolo:)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 11,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Am eu un melc d-ala de vanzare, cu tot cu cablu.. Nu am mai apucat sa-l montez pe mobra mea, asa ca il dau... Are doar o ureche rupta, dar care nu ar trebui sa afecteze functionarea lui si se poate vedea destul de clar in poza! Il dau cu 100 RON nenegociabil.. Care il vrea, vine, il ia, si daca ii functioneaza da banii (nu dupa o luna, dar asta se intelege de la sine, nu?)..

 

post-2016-1219925685_thumb.jpg

 

 

atunci in seara asta vin si-l iau :bounce: ...lasa-mi PM cu un numar de telefon te rog

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ala e user's manual, ce ai tu acolo, omu' a cerut repair manual. Ala de ai tu te invata cum sa schimbi bujiili si ce shampon sa folosesti cand speli mobra(apropo: nu e bun ala anti-matreata de-l recomanda ei acolo:)

 

Uite, la baietii astia de aici gasesti cam ce manuale vrei, au si SV, dar din cate stiu manualu de service e identic si la N si la S 99-02, yo am N si in manual parca scrie si de varianta S. Oricum daca nu te descurci ti-l dau yo, dar da-mi un PM.

 

Si inca ceva, ca tot vorbiti de ambreiaje, yo am o problema cu a mea, si din pacate cu tot cu manualul vietii nu am reusit sa ii dau de cap. Imi patineaza intr-aintaia, adica cu ambreiaju strans maxim, uneori, mai ales la rece, nu pot tine mobra pe loc decat cu frana fata, am tot intins ba de camasa cablului, ba de cablu si tot ce am reusit e ori sa il fac sa o tin pe loc intr-antaia, dar dupaia nici batuta nu o mai bagam in Neutru, ori sa imi patineze un pic la rece - solutia fiind sa da drumu la motor cu 5 minute inainte sa plec. Ce-i nasol e ca uneori se manifesta treaba si la STOP si atunci tre sa trag ambreiaju, frana fata si usurel sa ii dau gaz, cat sa nu moara motoru - asta pana reusesc sa o pun pe Neutru. Deci ce pot face? M0am obisnuit, dar e enervant rau.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Uite, la baietii astia de aici gasesti cam ce manuale vrei, au si SV, dar din cate stiu manualu de service e identic si la N si la S 99-02, yo am N si in manual parca scrie si de varianta S. Oricum daca nu te descurci ti-l dau yo, dar da-mi un PM.

 

Si inca ceva, ca tot vorbiti de ambreiaje, yo am o problema cu a mea, si din pacate cu tot cu manualul vietii nu am reusit sa ii dau de cap. Imi patineaza intr-aintaia, adica cu ambreiaju strans maxim, uneori, mai ales la rece, nu pot tine mobra pe loc decat cu frana fata, am tot intins ba de camasa cablului, ba de cablu si tot ce am reusit e ori sa il fac sa o tin pe loc intr-antaia, dar dupaia nici batuta nu o mai bagam in Neutru, ori sa imi patineze un pic la rece - solutia fiind sa da drumu la motor cu 5 minute inainte sa plec. Ce-i nasol e ca uneori se manifesta treaba si la STOP si atunci tre sa trag ambreiaju, frana fata si usurel sa ii dau gaz, cat sa nu moara motoru - asta pana reusesc sa o pun pe Neutru. Deci ce pot face? M0am obisnuit, dar e enervant rau.

 

 

Fix ce ai dat tu in linkul ala am si eu, deci luati de acolo copii.

 

Din cate zici tu, ambreiajul tau agata, nu-ti decupleaza suficient. A ambreiaj incins nu miroase cand o tii mult la semafor turata in shema aia descrisa de tine?

ambreiajul patineaza cand ii dai gaz, se tureaza mobra dar nu ia viteza.

 

la SV inca n-a trebuit sa stric nimic ca sa invat ceva, deci nu pot sa zic ceva relevant; in schimb, am shimbat cablul de ambreiaj la un Kawa Zephyr si cand eram eu cel mai calare pe situatie acolo, nu stiu cum dreq am tras si am ramas cu levierul de la ambriaj in mana,nu din prima, a trebuit sa insist nitel. el n'a vrut sa iasa dar m-a facut curios cand am vazut ca se misca. anyway, l-am bagat la loc, termin de intins camasa corespunzator si dau o cheie: sa vad daca manopera aia de 20 de lei a meritat 1hr din viata mea. Motoreta cupleaza undeva sus , aproape de punctul unde maneta e deschisa la maxim, iar inainte era exact cum trebuia.

 

in concluzie, nu-ti recomand sa faci ce am facut eu, mai bine intrebi pe cineva avizat; asta's eu.....ma manca dejtilii si nu pot ca sa ma abtin, ca si pe toti ai vecinii care coboara si se dau unu mai mecanic ca altul cu parerile cand ridici capota in fata blocului.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mda...deci exact manualul ala il am si eu si nu am gasit decat schita de la cap. 9 (sa zicem asa) pag 15....mai multe despre ambreiajul ala...potisa ma bati si nu stiu unde sa caut. am luat toate paginile la rand....nimic...sunt eu idioata? :bounce:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si inca ceva, ca tot vorbiti de ambreiaje, yo am o problema cu a mea, si din pacate cu tot cu manualul vietii nu am reusit sa ii dau de cap. Imi patineaza intr-aintaia, adica cu ambreiaju strans maxim, uneori, mai ales la rece, nu pot tine mobra pe loc decat cu frana fata, am tot intins ba de camasa cablului, ba de cablu si tot ce am reusit e ori sa il fac sa o tin pe loc intr-antaia, dar dupaia nici batuta nu o mai bagam in Neutru, ori sa imi patineze un pic la rece - solutia fiind sa da drumu la motor cu 5 minute inainte sa plec. Ce-i nasol e ca uneori se manifesta treaba si la STOP si atunci tre sa trag ambreiaju, frana fata si usurel sa ii dau gaz, cat sa nu moara motoru - asta pana reusesc sa o pun pe Neutru. Deci ce pot face? M0am obisnuit, dar e enervant rau.

 

 

exact aceeasi problema o am si eu :bounce: . A mea intra la N daca ii dau un pic de gaz ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mda...deci exact manualul ala il am si eu si nu am gasit decat schita de la cap. 9 (sa zicem asa) pag 15....mai multe despre ambreiajul ala...potisa ma bati si nu stiu unde sa caut. am luat toate paginile la rand....nimic...sunt eu idioata? :bounce:

 

 

asta?

post-40807-1219945424_thumb.jpg

post-40807-1219945989_thumb.jpg

Editat de Qruzzer
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

buey ce ma 'nervezi, ca e N ori S e tot aia in problema de fata. Bun, cand vine pesa dai de veste si vin eu sa ti-l schimb....subject closed, ok?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Just google it! n-ai cum sa ratezi, si daca totusi o faci, da-mi mie un add pe YM si iti dau ce am despre SV.

 

ps: Dihania, tu nu vrei? daca tot esti pietoanca si ai timp de lectura, poate reusesti singurica sa rezolvi problema. :bounce:

 

Merci, ti-m dat add. Am intrebat din cauza ca nu-l gaseam decat contra cost. Merci mult.

Uite, la baietii astia de aici gasesti cam ce manuale vrei, au si SV, dar din cate stiu manualu de service e identic si la N si la S 99-02, yo am N si in manual parca scrie si de varianta S. Oricum daca nu te descurci ti-l dau yo, dar da-mi un PM.

 

Si inca ceva, ca tot vorbiti de ambreiaje, yo am o problema cu a mea, si din pacate cu tot cu manualul vietii nu am reusit sa ii dau de cap. Imi patineaza intr-aintaia, adica cu ambreiaju strans maxim, uneori, mai ales la rece, nu pot tine mobra pe loc decat cu frana fata, am tot intins ba de camasa cablului, ba de cablu si tot ce am reusit e ori sa il fac sa o tin pe loc intr-antaia, dar dupaia nici batuta nu o mai bagam in Neutru, ori sa imi patineze un pic la rece - solutia fiind sa da drumu la motor cu 5 minute inainte sa plec. Ce-i nasol e ca uneori se manifesta treaba si la STOP si atunci tre sa trag ambreiaju, frana fata si usurel sa ii dau gaz, cat sa nu moara motoru - asta pana reusesc sa o pun pe Neutru. Deci ce pot face? M0am obisnuit, dar e enervant rau.

Si eu am aceeasi problema dimineata, si cateodata cand se supara. Nu e o chestie grava, se duce putin in fata, singurul dezavantaj e ca nu poti da cu spatele:)). Eu cred ca ramane ambreiajul putin cuplat. Daca mai face asa, scoate-o pe N si "pompeaza" putin ambreiajul ca isi revine.

A, daca tot sunt la chestii tehnice, si-asa caut manual de dezasambat & stricat mobra, voua vi se intampla peste 9-10 mii de ture sa se dea ceasurile peste cap de la vibratii?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

buey ce ma 'nervezi, ca e N ori S e tot aia in problema de fata. Bun, cand vine pesa dai de veste si vin eu sa ti-l schimb....subject closed, ok?

 

 

 

:bounce: yyeeeeeeee......am ajuns unde vroiam... :D glumesc...dar daca te oferi...pot eu sa ma impotrivesc :rock:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fix ce ai dat tu in linkul ala am si eu, deci luati de acolo copii.

 

Din cate zici tu, ambreiajul tau agata, nu-ti decupleaza suficient. A ambreiaj incins nu miroase cand o tii mult la semafor turata in shema aia descrisa de tine?

ambreiajul patineaza cand ii dai gaz, se tureaza mobra dar nu ia viteza.

 

....

 

in concluzie, nu-ti recomand sa faci ce am facut eu, mai bine intrebi pe cineva avizat; asta's eu.....ma manca dejtilii si nu pot ca sa ma abtin, ca si pe toti ai vecinii care coboara si se dau unu mai mecanic ca altul cu parerile cand ridici capota in fata blocului.

 

Nu miroase nimic si de cuplat cupleaza, adica nu patineaza cand plec de pe loc, doar ca uneori, daca nu calc suficient de bine pedala si vreau sa plec asa mai racing style de la semafor si o ridic in ture mai multisor, sare dintr-antaia pe N. In rest cam cum spunea cineva mai sus, ca sa o scot pe N cand stau la semafor, fac un pic de vrum vrum cu acceleratia si atunci fie o pot scoate pe N, fie intra intr-adoua si apoi calc usor pedala si intra pe N.

 

Chestia aia legata de cuplarea "foarte sus" a manetei am patit-o, am tensionat odata prea tare camasa cablului din surubu de sus de la maneta, si imi cupla numai cand lasam aproape de tot maneta - situatie considerata de je mult mai enervanta decat precedenta, la care am si revenit.

 

La acceasi concluzie am ajuns si yo, cred ca o voi duce la cineva care are ceva mai multa experienta in mecanica. Yo-s la nivelul de 0 spre incepator :rock: adica imi place sa ma jegaresc din cap pana in picioare si sa demontez cam tot ce imi pica in maini, partea proasta e ca la remontare imi raman piese in plus :bounce:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La acceasi concluzie am ajuns si yo, cred ca o voi duce la cineva care are ceva mai multa experienta in mecanica. Yo-s la nivelul de 0 spre incepator :rock: adica imi place sa ma jegaresc din cap pana in picioare si sa demontez cam tot ce imi pica in maini, partea proasta e ca la remontare imi raman piese in plus :bounce:

 

:D foarte tare...pai cam in stadiul asta suntel si noi adica 0 ... la noi e mai mult cu cosmetica, un spalat, un lustruit, un uns de lant...din astea...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

....din astea, o ciorbica de vacuta, ba un cartofior prajit, mai dam si un lac de unghii cat merge masina de spalat.....din astea, girlish style :bounce:

 

 

moooama, deci cand vin sa-ti atarn matzu ala de mobra daca nu e uns lantul....nu uns, ci spalat si degresat dupa care uns, ca la carte nu-ti mai montez nica :rock:

 

Deci, sa vaz metalul crud, fresh sub stratul ala proaspat de vaselica.

Editat de Qruzzer
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

....din astea, o ciorbica de vacuta, ba un cartofior prajit, mai dam si un lac de unghii cat merge masina de spalat.....din astea, girlish style :(

 

 

moooama, deci cand vin sa-ti atarn matzu ala de mobra daca nu e uns lantul....nu uns, ci spalat si degresat dupa care uns, ca la carte nu-ti mai montez nica :P

 

Deci, sa vaz metalul crud, fresh sub stratul ala proaspat de vaselica.

 

auzi ma.....mie mi-e lene sa imi tai unghiile d-apoi sa le mai dau si cu lac .... :bounce: si lantul e uns cu 100 de km da??? eeee... :rock: era vb de cosmetica motoretei nu a mea...nesuferitule :D

Editat de dihania
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

exact aceeasi problema o am si eu :rock: . A mea intra la N daca ii dau un pic de gaz ...

 

La fel si la mine !!! Putin gaz si sare sus. Se pare ca nu sunt singurul cu problema asta. Am crezut ca e ceva dereglat la mine. Daca stie careva o solutie, sa ne-o zica si noua. Mersi. :bounce:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

de ieri sunt fericitul proprietar al unuei jumatati de sv650 galben din 2002.am dat avans 1000e si am luat actele ca sa scot numere rosii, urmand ca vineri sa o aduc acasa. binenteles ca trebuie sa vand cb-ul sa acopar gaura de bani

post-20895-1220165400_thumb.jpg

Editat de pogor
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

de ieri sunt fericitul proprietar al unuei jumatati de sv650 galben din 2002.am dat avans 1000e si am luat actele ca sa scot numere rosii, urmand ca vineri sa o aduc acasa. binenteles ca trebuie sa vand cb-ul sa acopar gaura de bani

post-20895-1220165400_thumb.jpg

 

 

bine ai venit printre SV -isti :bounce: ... sa o stapanesti sanatos si fara incidente :rock:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

de ieri sunt fericitul proprietar al unuei jumatati de sv650 galben din 2002.am dat avans 1000e si am luat actele ca sa scot numere rosii, urmand ca vineri sa o aduc acasa. binenteles ca trebuie sa vand cb-ul sa acopar gaura de bani

post-20895-1220165400_thumb.jpg

 

:bounce: Sa-ti traiasca. Cat te-a costat in total si cati KM are la bord? Daca era albastra era ca a mea. Bafta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

de ieri sunt fericitul proprietar al unuei jumatati de sv650 galben din 2002.am dat avans 1000e si am luat actele ca sa scot numere rosii, urmand ca vineri sa o aduc acasa. binenteles ca trebuie sa vand cb-ul sa acopar gaura de bani

post-20895-1220165400_thumb.jpg

 

sa o stapanesti sanatos si sa ne vedem pe strazi... :bounce:

 

:rock:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

are 23000km si este, zic eu, in stare excelenta. km pot fi reali din cate mi-am dat eu seama(discuri netocite, placute departe de a trebui schimbate). de curiozitate, o minunatie dintr-asta cu ce cauciucuri vine din fabrica? pt ca la 23000 km ar trebui sa aiba cauciucul din fabrica pe fata. acum are pirelli scorpion

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

metzeler z4... iar la 23000 km nu ar trebui nimic. daca faci 23000 kilometrii in 5 ani, deja cauciucul e uscat, poti sa il arunci. oricum, nu e recomandat sa conduci cu 2 cauciucuri diferite.

 

la naiba, am nevoie de placute noi de ambreiaj. ale mele nu mai "prind". is curios cat ma costa toata gluma asta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

metzeler z4... iar la 23000 km nu ar trebui nimic. daca faci 23000 kilometrii in 5 ani, deja cauciucul e uscat, poti sa il arunci. oricum, nu e recomandat sa conduci cu 2 cauciucuri diferite.

 

la naiba, am nevoie de placute noi de ambreiaj. ale mele nu mai "prind". is curios cat ma costa toata gluma asta.

 

 

cati km are motoreta?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

metzeler z4... iar la 23000 km nu ar trebui nimic. daca faci 23000 kilometrii in 5 ani, deja cauciucul e uscat, poti sa il arunci. oricum, nu e recomandat sa conduci cu 2 cauciucuri diferite.

 

Io conduc cu 2 cauciucuri diferite, din care unu e dimensiunea gresita si unu e din 2001. And I'm proud of that. :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...