MVA Postat Martie 14, 2012 Share Postat Martie 14, 2012 mersi mult. daca eram mai atent nu mai postam si vedeam semnatura si mai sus. cati km are a ta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu86 Postat Martie 14, 2012 Share Postat Martie 14, 2012 Semnatura abia am schimbat-o si abia am pus pozele cu uleiul pe blog. deci nu aveai cum sa o vezi are in jur de 52.000 km. nu mai stiu prea exact. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zipper Postat Martie 15, 2012 Share Postat Martie 15, 2012 (editat) voi aveti proleme cu vitezometrul ? al meu a luat-o razna. il apuca si imi arata viteze aiurea. in momentul in care merg constant isi revine. daca accelerez sau sunt gropi imi arata in plus sau in minus sau sare la 0. Editat Martie 15, 2012 de Zipper Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu86 Postat Martie 15, 2012 Share Postat Martie 15, 2012 Primul lucru, verifica daca "melcul" de la roata mai e intreg. Daca nu mai e, in semnatura la mine gasesti un model metalic si contactul persoanei care il face. Nu stiu daca pretul mai este de actualitate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pride Postat Martie 15, 2012 Share Postat Martie 15, 2012 Melcul de la roata e de vina! Si a doua generatie are asa ceva si la socuri mai mari se rup dintii care sunt din cel mai casant plastic posibil. La fel arata aiurea viteza si al meu pana l-am schimbat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pride Postat Martie 16, 2012 Share Postat Martie 16, 2012 (editat) De ce aveam eu impresia ca este un senzor electronic pe baza de magneti? @ Pride, cand vine caldura si implicit haine noi pentru mititica mea si toba noua, te bagi la un reglaj de tps si fast idle? Fac cinste...nu de alta da mi-e urat sa le fac singur Este o furca cu patru picioare din plastic si cu baza magnetizata. Plasticul asta se prinde de janta cu picioarele alea si se invarte odata cu roata - suportul e stationar deci cam asa citeste viteza. Plasticul asta la mine avea piciorele rupte si imi indica viteze aiurea pe bord. L-am comandat la MotorTeam anul trecut prin August-Septembrie. Este original (adica tot fragil) si m-a costat 90lei. Cat despre fast idle si tps, da clar le facem Editat Martie 16, 2012 de Pride Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dihania Postat Martie 16, 2012 Share Postat Martie 16, 2012 Este o furca cu patru picioare din plastic si cu baza magnetizata. Plasticul asta se prinde de janta cu picioarele alea si se invarte odata cu roata - suportul e stationar deci cam asa citeste viteza. Plasticul asta la mine avea piciorele rupte si imi indica viteze aiurea pe bord. L-am comandat la MotorTeam anul trecut prin August-Septembrie. Este original (adica tot fragil) si m-a costat 90lei. Cat despre fast idle si tps, da clar le facem bueeeiii....sa nu ma lasati cu ochii in soare ca ne certam !!! vreau sa o reglati si pe a mea...motoreta!! la melcul ala am si eu niste dinti rupti dar mai erau vreo 2 intregi! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Judas Iscariot Postat Martie 16, 2012 Share Postat Martie 16, 2012 Daca este cineva interesat, am gasit niste manete de frana/ ambreiaj uitate de 5 ani prin garaj. Nu sunt ele in starea cea mai aratoasa, dar daca are nevoie cineva de ele, le poate avea. Doar pentru Bucuresti, veniti sa le luati, primul venit, primul servit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CristianMotoRider Postat Martie 16, 2012 Share Postat Martie 16, 2012 De ce aveam eu impresia ca este un senzor electronic pe baza de magneti? @ Pride, cand vine caldura si implicit haine noi pentru mititica mea si toba noua, te bagi la un reglaj de tps si fast idle? Fac cinste...nu de alta da mi-e urat sa le fac singur "tps si fast idle" explica-mi si mie cu ce se manca mai exact La vopsit as baga un negru mat cu un verde lamai Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zipper Postat Martie 16, 2012 Share Postat Martie 16, 2012 (editat) mersi de info cu vitezometrul o sa ms uit in carte si sa vad daca e ceva rupt. vreau sa imi reglez si eu tps si fast idle ca ma streseaza , shocul ala automat nu intra deloc. poate ne intalnim intr-o seara sapatama viitoare la un service + beer @GoodKat eu ti-as recomanda ca si culori galben + negru eventual si cateva decal-uri (cadrul negru nu ca in poza) Editat Martie 16, 2012 de Zipper Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
calin_cz Postat Martie 16, 2012 Share Postat Martie 16, 2012 (editat) pe bikeshop sunt la dezmembrat cateva sv ....... le gasesti usor. pt. "melcul"de la kilometraj am gasit o teava de aluminiu in care a intrat usor presat ( dupa putina lamurire cu pila ) magnetul....iar piciorusele : trasat, taiat, indoit la 90* , ajustat cu pila => costuri ZERO........si nu se mai rup piciorusele !...... sau un strungar. Editat Martie 16, 2012 de calin_cz Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Judas Iscariot Postat Martie 16, 2012 Share Postat Martie 16, 2012 Manetele s-au dat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Impulse Postat Martie 17, 2012 Share Postat Martie 17, 2012 Daca ma poate ajuta si pe mine cineva cu piesa aceasta si cu tija schimbatorului, deoarece in urma unui accident sa spart in mai multe bucati,sa strambat si tija schimbatorului plus multe alte probleme. Avand aceste piese as dori sa o pornesc si sa schimb de cateva ori treptele pentru a fi sigur daca nu a patit si ceva motorul in interior plus ca as putea indrepta tija schim. daca am alta identica pentru ca nu vreau sa-mi pierd timpu si banii facand rost de o piesa sau reparand un lucru ca mai apoi sa descopar ca mai este si altceva. Motorul este un sv 650 s an 99. Va multumesc, sanatate si numai bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
calin_cz Postat Martie 17, 2012 Share Postat Martie 17, 2012 Daca ma poate ajuta si pe mine cineva cu piesa aceasta si cu tija schimbatorului, deoarece in urma unui accident sa spart in mai multe bucati,sa strambat si tija schimbatorului plus multe alte probleme. Avand aceste piese as dori sa o pornesc si sa schimb de cateva ori treptele pentru a fi sigur daca nu a patit si ceva motorul in interior plus ca as putea indrepta tija schim. daca am alta identica pentru ca nu vreau sa-mi pierd timpu si banii facand rost de o piesa sau reparand un lucru ca mai apoi sa descopar ca mai este si altceva. Motorul este un sv 650 s an 99. Va multumesc, sanatate si numai bine. La triunghiul ala sa fi atent ca difera de la N la S ( la S pozitia piciorului e mai spre "inapoi" ). Eu am facut-o pe freza din aluminiu laminat , aia turnata e pacatoasa........dar o poti face de nevoie si din tabla de otel ( suficient de 4-5 mm ) , apoi flex, bormasina si pila. Daca ai toate bucatile incearca o sudura, electrodul de Al. costa 2 lei...3-4 electrozi, si mai tine pana la urmatoarea..... Motorul, sigur, nu are nimic.......sv-ul suporta multe . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CristianMotoRider Postat Martie 18, 2012 Share Postat Martie 18, 2012 No bine, pe cand credeam ca am inceput anu fara probleme, motorasul mi-a facut a doua zi de la pornire, o surpriza.Se pare ca releul de incarcare a cazut la datorie.Cum mi-am dat seama: am pornit motoru cu asjutorul unei masini dupa ce ramas fara curent in baterie si am masurat voltaju' cu motoru pornit, cand accelerez voltaju' scade de la 13.5 la 12.5 (ma gandesc ca nu poate fi altceva de vina inafara de releu' de incarcare).Am sa ma uit pe bikeshop daca zice GoodKat ca sunt SV-uri la dezmembrat, dar daca stiti pe cineva care are un releu de gsxr 1000 as fi recunoscator. PS:Din ce an trebuie sa fie GSX-rul ca sa am compatibilitate? multumiri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu86 Postat Martie 18, 2012 Share Postat Martie 18, 2012 (editat) la ce te referi prin compatibilitate? la mufe? nu stiu daca vreun GSX are aceleasi mufe ca sv-ul deci va trebui sa le tai si sa le pui pe cele care se potrivesc. Daca nu te descurci roaga pe cineva care sa faca lipeala acolo. Alta problema de compatibilitate nu ai. aa, trebuie sa si incapa fizic sub plasticul coditei releul cel nou, desi nu cred sa ai probleme nici aici Editat Martie 18, 2012 de radu86 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CristianMotoRider Postat Martie 18, 2012 Share Postat Martie 18, 2012 (editat) Apoi am inteles ca se potriveste cel de gsxr de 1000 .Bine..daca are careva de SV ar fi si mai ok Editat Martie 18, 2012 de khrisstyan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu86 Postat Martie 18, 2012 Share Postat Martie 18, 2012 Si eu am de GSX 1000. Dar a trebuit sa schimb mufele. si de asemenea, fiind mai mare radiatorul, nici gaurile de prindere nu s-au potrivit exact, asa ca am mai bibilit si acolo nitel. Dar merge fara probleme! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CristianMotoRider Postat Martie 18, 2012 Share Postat Martie 18, 2012 (editat) Am inteles , sper sa gasesc cat de repede, pe bikeshop nu am gasit nici un sv la dezmembrat .Pana la urma cel de gsxr pana in ce an trebuie sa fie?... nu conteaza? Editat Martie 18, 2012 de khrisstyan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu86 Postat Martie 18, 2012 Share Postat Martie 18, 2012 ebay? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
calin_cz Postat Martie 18, 2012 Share Postat Martie 18, 2012 (editat) Am inteles , sper sa gasesc cat de repede, pe bikeshop nu am gasit nici un sv la dezmembrat .Pana la urma cel de gsxr pana in ce an trebuie sa fie?... nu conteaza? ia de aici : ...... e in Aiud . moto accidentat. http://bikeshop.ro/accesorii/anunturi-vanzare-accesorii-echipament-motociclete-second-hand-vand+piese+suzuki+sv+650s+an+de+fabricatie+2000+etriere+frana+fata+spate++disc+-156017.html poti pune orice releu....ai 3 fire galbene...de la generator si un rosu /+...si un negru /-....deci cele cinci. ceva diferente la alea cu 7, dar se pot pune. .si asta ; http://bikeshop.ro/motociclete/anunturi-vanzare-motociclete-second-hand-suzuki-sv650s-din-1999-424754.html mai sunt unu in craiova, unu in bucuresti...si ceva piese la severin. spor ! Editat Martie 18, 2012 de calin_cz Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CristianMotoRider Postat Martie 18, 2012 Share Postat Martie 18, 2012 Mari multumiri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
calin_cz Postat Martie 18, 2012 Share Postat Martie 18, 2012 Mari multumiri sa inteleg ca ai gasit ? ala era cel mai aproape de tine / or mai fi si altele...... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CristianMotoRider Postat Martie 18, 2012 Share Postat Martie 18, 2012 sa inteleg ca ai gasit ? ala era cel mai aproape de tine / or mai fi si altele...... da da am gasit, dar intai mai vreau sa fac inca un test recomandat de radu ca sa fiu sigur Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu86 Postat Martie 18, 2012 Share Postat Martie 18, 2012 E recomandat de manual, nu de mine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.