alin_zbr Postat Februarie 26, 2012 Share Postat Februarie 26, 2012 La Sibiu ninge. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
calin_cz Postat Februarie 26, 2012 Share Postat Februarie 26, 2012 mi-a pleznit un cuzinet de la ambielaj, din cauza mea, am mers cu ea cu putin ulei (neverificat la timp, plus faptul ca un motor in V consuma cate un picut de ulei, mai ales pe masura ce imbatraneste) care in anumite pozitii si inclinatii ajungea sa nu mai unga complet ambielaju pistonului fata (aviz amatorilor de wheelieuri - acelasi lucru se intampla cand o saltati pe o roata, doar ca nu in baie jos la vibro ci sus la supape) ceea ce a dus la uzura cuzinetului si aparitia troncanitului si la multi bani cheltuiti. In concluzie: schimbati uleiu la timp, si verificati-l regulat, va poate ajuta sa faceti ceva economii semnificative la buzunar Si mie mi-a facut tot cam asa....doar ca s-au dus cuzinetii de la biela pistonului spate. Deci nu e o regula, referitor la "care pica ". O regula se pare a fi stricatul vibrochenului si a cuzinetilor...in jurul aceluiasi kilometraj ( e plin netul de SV cu motor blocat ). La momentul cand eram interesat, dar si acum, se gasea orice piesa, MAI PUTIN VIBROCHENUL (vanzare din dezmembrari), eventual motor complet. Ambele biele sunt pe acelasi maneton....care se unge mai mult ? Desigur sunt de acord cu schimbatul uleiului la timp si verificarea nivelului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mkl Postat Februarie 27, 2012 Share Postat Februarie 27, 2012 Revin la ideea mea cu iridium,generația 99-03. Spune ți mi vă rog dacă e corect codul la iridium : NGK IX CR9EIX. ÂŞi dacă Âştiți cumva specificația pentru cele originale,să pot compara la preț. Mersi! Pe Louis ti-a dat CR9E pentru ca alea sunt bujiile recomandate pentru mobra ta. IX sunt recomandate pentru motoarele pe injectie. Pe site-ul NKG o sa ai acelasi rezultat. Intre 9 si 8 e doar diferenta de temperatura. Asta e important daca traiesti in Suedia ori in Ecuador. Noi cum avem clima bizonica, e vax albina crema puha. Iridium sunt cele cu sufixul "IX". Deci CR9E - normale, CR9EIX - iridium; valabil si pentru 8. Anul trecut am avut ceva probleme cu carburatia si am trecut prin 2 seturi + cel de pe mobra: 9, 8 si IX (9sau 8, habar-n-am). Am ramas cu cele iridium instalate si un set normal la pastrare, de rezerva. Normale erau 30lei, iar iridium 50. Diferente de performanta, consum, numar de gagici ciocanite: . Sa fim seriosi, SV-ul are 72 cai pe hatie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu86 Postat Februarie 28, 2012 Share Postat Februarie 28, 2012 Stiam eu ca am facut bine sa raman pe normale, nu de alta da nu mai faceam fata la numarul de gagici daca schimbam "placa" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gingimingi Postat Februarie 28, 2012 Share Postat Februarie 28, 2012 Pe mine ma intereseaza unul pe care sa il pot monta cat mai usor in caz ca pica cel de pe motor undeva la dracu in praznic. Eventual sa imi ajunga o surubelnita si un patent pt asta. Cred ca voi merge pe varianta de original. Sau daca e cineva care are unul original defect de vanzare (pt mufe), ar fi ideal. sigur o sa-ti trebuiasca un set de imbusi si o surubelnita in cruce, toate carenele de pe SV sunt prinse in inbusi, inclusiv rezervoru asa ca nu uita acasa imbusi si pt un drum atat de lung te sfatuiesc sa-ti verifici releul regulator , tensiunea de incarcare daca e mica descarca bateria n-ar fi o problema prea mare dar daca iti baga peste 16 V e nasol eu am patit-o si nu s-a stricat doar regulatorul ci si :baterie ,CDI, s-au ars toate becurile si chiar si vitezometru. fa o verificare serioasa la toata motocicleta releul de gsx se potriveste dasta am si eu acum dar are 4 fire 2 + 2 - , ala original are doar 1 + si 1 - un radiator cam micut si are tendinta sa se c-am prajasca mai ales ca e si prost pozitionat, nu are nici o aerisire. drum bun si asfalt uscat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sosolik22 Postat Februarie 28, 2012 Share Postat Februarie 28, 2012 Ma poate ajuta si pe mine cineva cu o schema pentru tahometru? Mi s-a busit o siguranta care s-a topit si nu shtiu ce valoare avea:(! Sau de unde sa cumpar unu sh:)! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat Martie 2, 2012 Share Postat Martie 2, 2012 Vezi ca ti-am mai raspuns o data aici Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
khrisstyan Postat Martie 4, 2012 Share Postat Martie 4, 2012 Salutare, v-ati pornit motorasele?Cum s-au comportat la pornire dupa hibernare?Tot asa ca SV-urile ..chinuitor?.., ma refer la cele pe carburatoare, m-am uitat un pic pe net sa vad ce spune guagal despre SV-uri pornite dupa hibernare sau pe timp rece, nu prea mi-a placut ce am vazut .Eu am sa o pornesc peste o saptamana doua, sper sa nu am probleme...mari Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
khrisstyan Postat Martie 4, 2012 Share Postat Martie 4, 2012 Sincer nu ma prea lasa sufletu sa arunc 80 de lei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
khrisstyan Postat Martie 5, 2012 Share Postat Martie 5, 2012 Ho bre ca nu arunci tot rezervoru' ) Arunci ce este in carburatoare (ce a stat peste iarna). Sau in carburatoarele tale incap 17l de benzina?)) aaaa...si cum fac asta? ..explica procesu' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Impulse Postat Martie 5, 2012 Share Postat Martie 5, 2012 Ce marca de ulei folositi pentru sv-urile voastre? Este primul schimb de ulei pe care trebuie sa-l fac si vreau sa stiu daca se comporta diferit la anumite uleiuri.Numai bine si sper sa-l termin pana vine caldura potrivita pentru drumetii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu86 Postat Martie 5, 2012 Share Postat Martie 5, 2012 scoti furtunu si lasi sa picure . Eu unul nu am incercat niciodata sa golesc carburile. Mereu ma gandeam daca nu ar fi bine sa incerc sa le umplu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
calin_cz Postat Martie 5, 2012 Share Postat Martie 5, 2012 aaaa...si cum fac asta? ..explica procesu' 1. robinet....nu este, e o capsula vacumatica, cum au scuterele, se deschide cu depresiunea de la galeria de admisie a carb. spate, vei vedea furtunul. 2. pompa de benzina e tot cu vacuum 3. suruburile de golire a carb. sunt in partea de jos a paharului camerei de nivel constant. Ai nevoie de un inbus de 5, doar ca accesul e greu, cu un inbus mai lung si daca are si "sfera" in capat te descurci.....parca ai acces din partea stanga. 4. poti ajuta bateria cu una auto, daca sti ca nu e incarcata suficient. (peste iarna, si daca a stat pe moto nu o sa-ti placa cum invarte). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Papy_bm Postat Martie 5, 2012 Share Postat Martie 5, 2012 Ce marca de ulei folositi pentru sv-urile voastre? Este primul schimb de ulei pe care trebuie sa-l fac si vreau sa stiu daca se comporta diferit la anumite uleiuri.Numai bine si sper sa-l termin pana vine caldura potrivita pentru drumetii. semi sintetic 10w40. Eu folosesc castrol power 1 acum. primu schimb si la mine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
calin_cz Postat Martie 6, 2012 Share Postat Martie 6, 2012 (editat) Astea pe carburatie au pompa de benzina? :-? Nu sunt prin vacuum? astea pe carburatie au pompa de benzina ( cu vacuum ), nu toate pompele sunt elcectrice .......asa se prezinta, pozitionata in partea dreapta a cadrului. Editat Martie 6, 2012 de calin_cz Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu86 Postat Martie 6, 2012 Share Postat Martie 6, 2012 Si pompa si "dopul" de la rezervor sunt vacuum. Adica ce, credeai ca noi astia mai lipsiti de tehnologie, dam drumu la robinet si curge cat are el chef???? Nuuu domle, totu e cu masura aici. Ba unde mai pui ca nici nu asteptam sa se opreasca bazaitul si putem da la buton imediat. Una peste alta, tot cred ca sa te chinui sa golesti benzina din carburatoare nu are praa mult rost. Doar daca vrei sa le speli sa le faci cuafura si sa le dai cu fond de ten. Incarca bateria, trage socu si... stii procedura. Abia astept sa fac o vizita pe acasa sa o scot si eu nitel pe drum pe a mea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valbi Postat Martie 7, 2012 Share Postat Martie 7, 2012 (editat) aaaa...si cum fac asta? ..explica procesu' Salut Cristian, Simplu ca buna ziua.. Doar lasi motoreta pe o parte cat de multi poti (poti sa o culci), ca sa iti fie mai usor chemi un prieten sa o poti ridica. Asta e cel mai la indemana mod de a scoate benzina din carburatoare. Eu fac asa la 2 timpi, dar acolo e alta poveste cu premixul care sta peste iarna. Pentru tine nu cred ca este necesar. Editat Martie 7, 2012 de valbi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valbi Postat Martie 7, 2012 Share Postat Martie 7, 2012 Da sa nu te miri dupa de ce scoate fum si ai ulei in airbox acum ai vb din experienta, nu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
khrisstyan Postat Martie 7, 2012 Share Postat Martie 7, 2012 (editat) Ehh metoda lui Radu imi pare ceea mai buna Editat Martie 7, 2012 de khrisstyan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
calin_cz Postat Martie 7, 2012 Share Postat Martie 7, 2012 Da, din pacate. Acum depinde si cat o tii inclinata, dar cauta pe svrider.com de oameni care au scapat motoreta pe jos si apoi iesea fum si nu stiau de ce, oamenii aveau ulei in airbox. Cureti uleiul, mergi cu motorul ceva kilometri si gata problema...oricum...mai practic este sa desfiletezi 2 suruburi decat sa inclini motoreta. La un momentdat CB-ul imi pornea foarte greu, am golit carburatoarele, s-au scurs 100 ml benzina sa zic, si o lingura de apa cu gunoaie... ........dar aici e vorba de SV , nu de CB. Tot faci comparatii intre ele.... desigur au 2 roti si un motor . off topic : am un CZ 175 sport ( din 1970 ) care a hibernat langa o Cagiva Raptor ... si a pornit mai usor ( de fapt dupa 2 pedale ) decat Cagiva ( acelasi motor cu SV ) In cutia filtrului de aer oricum se aduna ceva ulei ( scuze airbox...ca ne plac cuvintele altora ). Daca tot ii dai cu svrider.com cauta si ce se zice despre sv-uri ( ca generatie: carburatie vs injectie ) si gaseai referiri si la sist. de alimentare ( care are pompa, chiar daca nu ti se pare tie cuvantul potrivit; ca nu are nevoie de robinet ci doar de acea capsula cu vacuum - in schimb are bec martor in bord pt rezerva ) No, hai ca vine caldura si nu mai "motociclim" pe forum. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valbi Postat Martie 8, 2012 Share Postat Martie 8, 2012 off topic : am un CZ 175 sport ( din 1970 ) care a hibernat langa o Cagiva Raptor ... si a pornit mai usor ( de fapt dupa 2 pedale ) decat Cagiva ( acelasi motor cu SV ) nu ai nici un stres la 2 timpi acum 2 ierni am tinut un 300 (exc-ktm 07) afara toata iarna, avea zapada de un metru pe ea si erau -15 doar i-am tras socul si la 2 pedale.. ram-pam-pam Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alin_zbr Postat Martie 8, 2012 Share Postat Martie 8, 2012 Se poate pune filtru de benzina pe furtunul de tur al rezervorului? MVreau sa stiu daca afecteaza cu ceva pentru cam am dat jos rezervorul sa-l vopsesc si cand am scos benzina din el, era rosie si plina de particule de rugina. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
khrisstyan Postat Martie 8, 2012 Share Postat Martie 8, 2012 Se poate pune filtru de benzina pe furtunul de tur al rezervorului? MVreau sa stiu daca afecteaza cu ceva pentru cam am dat jos rezervorul sa-l vopsesc si cand am scos benzina din el, era rosie si plina de particule de rugina. Urata chestia asta cu rugina, c-am toti avem problema asta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BikerXX Postat Martie 8, 2012 Share Postat Martie 8, 2012 Am luat bujii normale pînă la urmă, CR9E. Ce tip de ulei Âşi ce cantitate trebuie pentru telescoape? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NyCk59 Postat Martie 9, 2012 Share Postat Martie 9, 2012 Salutari, Este un posesor de SV cu toba vick-exhoust? Sunt interesat sa achizitionez,dar mai intai as vrea sa o ascult live. Din Bucuresti cineva? O zi buna! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.