Sari la conținut

Suzuki Sv 650s/1000


Delia
 Share

Postări Recomandate

eu zic sa nu te mai complici si sa iti iei o baterie noua. dupa atatia ani mi-e greu sa cred ca o mai aduci la viata in conditiile in care eu in 4 ani am schimbat 2 baterii sau poate am avut eu ghinion, cine stie. chiar daca o resuscitezi, tare mi-e ca o sa te lase cand ti-o fi lumea mai draga.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 11,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

A trecut cineva de pe 650 pe cel de 1000? Care sunt parerile? In afara de putere,sunt diferente la manevrabilitate(in oras) sau e pur si simplu e acelasi "motor" dar cu putere mai mare?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu prea ma prind ce ai masurat, dar nu ai cum sa zici ca are 5 A. poti masura tensiunea, poti masura un curent de scurt circuit sa zicem (nu e prea ok sa faci asta). Ai pus mutlimetrul pe A si ai pus sondele pe plusul si minusul bateriei? Daca da, sa nu mai faci asta, si daca da, bateria asta e descarcata bine. Ca sa invarta electromotorul poti aprecia ca e nevoie de un curent de 20 si ceva, daca nu aproape de 30 de amperi. electromotorul ala nu se comporta ca si cum ai scurt-circuita bateria. Deci curentul la un scurtcircuit ar fi si mai mare de 30 de amperi. Oricum, sa nu mai faci asta ca ai sa iti strici aparatul.

 

Ca sa incerci sa reinvii bateria asta, cauta un redresor care sa isi controleze curentul si tensiunea. La o baterie atat de goala, din ce am mai citit si eu, curentul initial trebuie sa fie destul de mic. abia dupa ce isi revine nitel poate fi urcat. Dar asta trebuie sa o faca redresorul. Daca gasesti de imprumutat, ok, daca nu, eu nu stiu daca merita cautat si cumparat unul. S-ar putea sa fie mai scump ca o baterie.

 

Corect!

 

eu zic sa nu te mai complici si sa iti iei o baterie noua. dupa atatia ani mi-e greu sa cred ca o mai aduci la viata in conditiile in care eu in 4 ani am schimbat 2 baterii sau poate am avut eu ghinion, cine stie. chiar daca o resuscitezi, tare mi-e ca o sa te lase cand ti-o fi lumea mai draga.

 

O baterie buna si intretinuta OK (nu neaparat tinuta in puf, dar nici bataie de joc) ar trebui sa tina macar 3-4 ani. Daca ai schimbat 2 baterii in 4 ani...ceva nu e chiar in regula :rolleyes:.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Desi estetic cand te uiti,par identice, ala de 1000 e vag vag mai marisor....si mai greu cu vreo 20 kg..

 

Au cam aceeasi suspensie de k.k.t (desi la 1000 mai ai un reglaj ceva pe fata parca)..

 

Daca mergi preponderent oras sau multe curbe, nu recomand 1000

 

Si eu tot oscilez de 2 luni de cand mi am luat 650 ul, sa l schimb pe 1000 (pt ca vin de pe alt V2 de 1000) si mi s-a parut puterea mica......dar mi am dat seama ca-s altele mai importante decat 'puterea'...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai mers cu 1000 ? :)

 

Nu dar m-am documentat foarte bine si cand o gramada de lume spune acelasi lucru,nu prea are cum sa fie altfel:)...

 

Sincer , nu cred ca vrei sa insinuezi ca SV 1000 are o furca buna? Adica raportat la motor si la faptu ca e o mobra V2 de 1000cc...mi se pare bataie de joc ce furca i-au pus...

 

Pana si pe TL 1000S aveau USD, nu mai zic de TLR etc...

 

Daca ti-as fi zis ca am mers pe 1000 ar fi fost mai 'pertinenta' replica?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Corect!

 

 

 

O baterie buna si intretinuta OK (nu neaparat tinuta in puf, dar nici bataie de joc) ar trebui sa tina macar 3-4 ani. Daca ai schimbat 2 baterii in 4 ani...ceva nu e chiar in regula :rolleyes:.

 

pe una mi-a tocat-o releul ars si una nush de a avut dar dupa 2 ani a crapat, motoreta neavand nici o problema, ca stau cu ochii pe ea ca pe butelie de cand cu releul . acum sunt la a treia baterie. sa vedem ce stie si asta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca ti-as fi zis ca am mers pe 1000 ar fi fost mai 'pertinenta' replica?

Da, pt ca pe net sunt multi care ca si tine exprima o parere pt ca au citit undeva sau au auzit la cineva care a randul lui a auzit la altcineva and so on... Iar cei de obicei putini care chiar au testat acel lucru pot fi pur subiectivi.

Suspensia de la 1000 este 3 clase peste cea de la 650 si reglata corect isi face treaba excelent pentru ce a fost gandita (sport touring, nu super sport). Daca atunci cand aveam 650 si pe mine ma batea gandul sa pun o furca de gsxr, acum cu 1000 as arunca cu banii pe geam daca as face asta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

diferite putin :)

Nu ma refeream la bord, ci la becuri/leduri ;)

 

Mi s-au ars 2 becuri din bord (unul de la kilometraj si unul de la turometru)...

Si acuma sa vin si cu informatii, nu doar cu intrebari. Soclu pentru bec nu am gasit in magazine, insa becuri da. Sunt cele de 1.2W, unii le spun T5 (pentru bord masini). Mi-am cumparat leduri albe si se vede si arata mai bine. Daca vreti leduri vi le puteti face singuri :

 

http://www.bluepoof.com/motorcycles/howto/svs_led_dashboard/

386_8685.JPG

 

Tre' sa recunosc ca e tare tipa :D

Editat de crispus
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Voi mai completati cu ulei?

Am facut vreo 4000 de km de cand am facut schimbul de ulei si cred ca am mai completat cu vreo 700 ml de atunci in total.

Am pus Motul 7100 10w40 si am vreo 44000km. Ar fi fost bun unul mai vascos?

Nu pare sa curga pe niciunde si nici fum alb nu mi se apre ca scoate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca ar scoate fum alb ar fi mai grav din cate stiu ca asta ar insemna sa ajunga apa in camera de ardere... In mod normal n-ar trebui sa scoata fum deloc...

 

Probabil ar trebui segmentare - si pana la urma se face si aia la un service, daca necesita.

Apropo de service - stiti pe cineva care se pricepe f bine la SV-uri? (in afara de service autorizat suzuki - ei sunt prea scumpi).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am pornit azi de la lucru si parca era motor de 125,rateuri la greu pe toba,bubuituri,relantiul cazut la 1000 rpm si tragea ca vai si amar. 20 de km am mers asa,ce naiba era sa fac.

o spalasem cu o ora inainte si am cam insistat cu jetul pe la motor,fiind cam murdara (stropita cu balega,la noi soseaua o impartim frateste cu turmele de vaci )

ma gandesc ca a intrat apa si a mers intr un cilindru

stiu ca s a mai scris,dar nu gasesc acuma. intrebari: isi revine de la sine? adica maine o pornesc si va fi ok?

solutia permanenta cand voi schimba bujiile?vaselina?sau ceva flansa sau garnitura sau saiba?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am pornit azi de la lucru si parca era motor de 125,rateuri la greu pe toba,bubuituri,relantiul cazut la 1000 rpm si tragea ca vai si amar. 20 de km am mers asa,ce naiba era sa fac.

o spalasem cu o ora inainte si am cam insistat cu jetul pe la motor,fiind cam murdara (stropita cu balega,la noi soseaua o impartim frateste cu turmele de vaci )

ma gandesc ca a intrat apa si a mers intr un cilindru

stiu ca s a mai scris,dar nu gasesc acuma. intrebari: isi revine de la sine? adica maine o pornesc si va fi ok?

solutia permanenta cand voi schimba bujiile?vaselina?sau ceva flansa sau garnitura sau saiba?

 

SV ul meu avea o chestie patrata de cauciuc in fata cilindrului cu problema (ala primu).....Ajuta sa nu intre apa/mizerie etc..... Iti poti confectiona singur ceva, sa incropesti cat sa nu ti mai bage apa acolo..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

poza ai cumva? sa mi fac o idee

interesant ca pe ploaie nu a avut probleme. ma gandesc ca totusi se usuca,da o naibii,e cald afara

sper sa fie ok maine

 

Nu se compara deloc ploaia, mersul pe ploaie, chiar si ploaie torentiala.....cu jetu' de la spalatorie....

 

Gandeste-te cum improasca apa roata ta,chiar daca mergi prin balti...si gandeste-te cum este ingramadita apa cu ce forta la turbo-jet.......ala intra peste tot cu presiune...

 

Ma uit acasa sa vad daca am poza si-ti pun.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am facut o tura prin tara cu inca 4 motoare acuma 2 ani, printre care si un SV. la intoarcere incepe ploaia de pe la Gheorghieni. prin Bicaz moare cilindrul din fata. a trebuit sa facem niste manevre haioase rau ca sa-l inviem. se pare ca e tipic la SV-uri.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In alta ordine de idei, nustiu daca am mai postat asta dar: ma ofer sa AJUT pe oricine (de pe topicul cu SV) care are carene crapate, bucatele lipsa, sa i le repar, fara bani. Singurul cost fiind cel al materialelor necesare, cost dovedit cu bon fiscal.

Spune-mi te rog si mie care-i procedura de reparare... Stiu ca citisem la un moment dat pe undeva, m-am dus sa cumpar materialele alea, si cand am cerut aia se uitau la mine ca la felul sapte :D

Cam asa arata acuma ambele carene:

2mm8mee.jpg

122zyi8.jpg

 

Stie cineva cu ce se poate da jos urmele alea de scotch?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Azi a fost o zi minunata...

 

Dimineata mi-am dat seama ca am facut pana si cand cautam gaura am reusit scap motorul pe o parte... tai-tai schimbator. :banana:

 

Gaurica asta poate fi rezolvata cu un kit de reparatie sau tre dat jos si dus la vulcanizare? post-45285-0-37314500-1340994970_thumb.jpg

 

Toate sv-urile 2nd gen au acelesi model de schimbator?

 

De unde se cumpara cel mai ieftin?

 

post-45285-0-10784800-1340995214_thumb.jpg

Editat de F0RCE
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

poate ai infundata gaura de drenaj din chiulasa. in locul tau as scoate fisa de la bujie si as baga turboject chiar in gaura. da, chiar asa. dupa care te uiti daca iese pe la borta de drenaj, daca nu insisti. si lasi eventual motorul peste noapte cu fisa scoasa ca sa se evapore/scurga toata apa.

crede-ma, daca n-as fi vazut cu ochii mei SV facind din astea n-as fi crezut ca e asa de groasa problema.

 

daca tot a venit vorba... poza cu patania, mai exact acrobatiile pe care le-am facut ca s-o rezolvam. omu' a insistat sa scoata bujia, sa toarne benzina in gaura, dupa care sa clateasca si sa scurga porcaria ridicind motorul de spate. personal n-as fi facut asa, da' nu m-am bagat. important e ca a avut efect.

post-24366-0-30617100-1340998439_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Azi a fost o zi minunata...

 

Dimineata mi-am dat seama ca am facut pana si cand cautam gaura am reusit scap motorul pe o parte... tai-tai schimbator. :banana:

 

Gaurica asta poate fi rezolvata cu un kit de reparatie sau tre dat jos si dus la vulcanizare? post-45285-0-37314500-1340994970_thumb.jpg

 

Toate sv-urile 2nd gen au acelesi model de schimbator?

 

De unde se cumpara cel mai ieftin?

 

post-45285-0-10784800-1340995214_thumb.jpg

Sorry pt patania ta :( Gaura din guma in principiu ar trebui sa mearga cu dop, depinde insa cat de mare este surubul. Umfla roata daca mai tine aer si mergi la vulcanizare. Iti spun ei dupa ce scot surubul daca scapi sau nu cu dop.

 

Bratul schimbatorului e acelasi pt 650 2nd gen. Dar poti incerca sa il sudezi la cineva si scapi cu 20-30 lei ;) Oricum, pana il rezolvi, ca sa poti circula, gaura in el cu bormasina si bagat un surub cu 2 piulite :)

Bafta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...