radu86 Postat Aprilie 30, 2013 Share Postat Aprilie 30, 2013 Este diferita dracovenie la cele 2 tipuri de sv-uri iar el face numai pentru unul din ele? daca da, sa schimb si eu la semnatura. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ADVRadu Postat Aprilie 30, 2013 Share Postat Aprilie 30, 2013 Mersi radu86 si dihania Am vb cu el, nu are . rotita din senzorul de kilometraj pt modelul meu. Exista si OEM la pret f bun. Vorbeste cu @mexykanu . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
unycorn Postat Mai 1, 2013 Share Postat Mai 1, 2013 (editat) Mersi radu86 si dihania Am vb cu el, nu are . rotita din senzorul de kilometraj pt modelul meu. Cauta mai in spate, dupa postul tau precedent. . Editat Mai 1, 2013 de unycorn Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pepsi Postat Mai 3, 2013 Share Postat Mai 3, 2013 (editat) Daca inca nu a-ti scos limitarea de putere din treapta a 2-a si 3-a, puteti urmarii cum se face in linkul urmator http://sv650.org/ig_retard/ignition_mod.htm - pentru SV-uri de prima generatie si http://www.svrider.com/forum/showthread.php?t=55272 - pentru SV-uri de a 2-a generatie. Editat Mai 3, 2013 de pepsi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xsebi Postat Mai 3, 2013 Share Postat Mai 3, 2013 Si-a facut cineva ceva de genul? Vreau si eu dar nu prea inteleg schemele astea electronice... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pepsi Postat Mai 3, 2013 Share Postat Mai 3, 2013 Eu, cu cativa ani in urma. E foarte simplu, trebe citit doar cu atentie, nu ai treaba cu schema electrica. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vladf Postat Mai 3, 2013 Share Postat Mai 3, 2013 Si e vreo diferenta sau doar ...? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pepsi Postat Mai 3, 2013 Share Postat Mai 3, 2013 Probabil minor in treapta a 2-a si 3-a... sincer nu-mi amintesc, am facut modificarea chiar dupa ce mi-am luat motorul in 2007. Oricum, merita incercat, nu risti sa strici nimic daca urmaresti instructiunile si nici nu te costa nimic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pepsi Postat Mai 3, 2013 Share Postat Mai 3, 2013 (editat) Desi nu sunt atehnic, schema aia mi-e putin neclara, sau probabil nu sunt in predispozitia de a ma concentra acum. Sincer vreau sa-mi fac un ATRE cu comutator. Daca ai putea face un ghid pentru prosti (eu, in speta) in limba romana si cu poze ar fi super. Cand treci prin Buc te cinstesc cu o bere! Pentru SV de gen 1. doar firul rosu si verde (din poza) trebe deconectat si izolat, nu ai treaba cu schema electrica din acel articol. Pentru SV de gen 2. pare mai complicat si nu am citit atent, insa din acea schema inteleg urmatoarele: Nu ma pricep la electronica mai deloc, sper ca nu am zis vreo prostie. @GoodKat: Bere e OK, dar as prefera un bugspoiler (am auzit ca vrei sa faci una) Editat Mai 3, 2013 de pepsi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
khrisstyan Postat Mai 3, 2013 Share Postat Mai 3, 2013 (editat) Si-a facut cineva ceva de genul? Vreau si eu dar nu prea inteleg schemele astea electronice... Si eu am facut modificarea dar nu imi aduc aminte daca am simitit diferenta avand in vedere ca e facuta prin 2008 )...dar nu ai nimic de pierdut Editat Mai 3, 2013 de khrisstyan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kamikaze_wtf Postat Mai 4, 2013 Share Postat Mai 4, 2013 Salut tuturor .Sunt nou pe forum si de cateva zile posesor de sv650 din 2002 cu cateva mici defecte optice. Stiti unde gasesc si eu o sticla de stop noua sau sh ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
calin_cz Postat Mai 4, 2013 Share Postat Mai 4, 2013 Salut tuturor .Sunt nou pe forum si de cateva zile posesor de sv650 din 2002 cu cateva mici defecte optice. Stiti unde gasesc si eu o sticla de stop noua sau sh ? http://bikeshop.ro/accesorii/anunturi-vanzare-accesorii-echipament-motociclete-vand+piese+suzuki+sv+650s%2can+fab%3b2000%2ctoba%2cstop+spate%2camortizor+spate%2csaua%2cvas+a+-190235.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cerbuu Postat Mai 5, 2013 Share Postat Mai 5, 2013 Sa aveti Sarbatori fericite alaturi de cei dragi! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dyp Postat Mai 6, 2013 Share Postat Mai 6, 2013 Salut tuturor .Sunt nou pe forum si de cateva zile posesor de sv650 din 2002 cu cateva mici defecte optice. Stiti unde gasesc si eu o sticla de stop noua sau sh ? incearca aici : http://bikeshop.ro/accesorii/anunturi-vanzare-accesorii-echipament-motociclete-+vand+piese+suzuki+sv+650s%2can+fab%3b2000%2ctoba%2cstop+spate%2camortizor+spate%2csaua%2cvas+-190297.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kamikaze_wtf Postat Mai 6, 2013 Share Postat Mai 6, 2013 incearca aici : http://bikeshop.ro/accesorii/anunturi-vanzare-accesorii-echipament-motociclete-+vand+piese+suzuki+sv+650s%2can+fab%3b2000%2ctoba%2cstop+spate%2camortizor+spate%2csaua%2cvas+-190297.html Va multumesc de link-uri, dar am uitat sa salvez numarul si acum nu mai e bun anuntul . In principiu am nevoie de aripa fata, sticla stop si maneta ambreaj. Si ca o intrebare ,vreau sa ii fac schimbul de ulei ,cam cat intra si ce ulei mi-ati recomanda. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m4v3rick Postat Mai 6, 2013 Share Postat Mai 6, 2013 2,8L daca schimbi cu tot cu filtru, 2,3L fara - daca nu ma inseala memoria... oricum aici ai linku cu manualele de service. welcome 2 the real bikes (V-Twin) side Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kamikaze_wtf Postat Mai 6, 2013 Share Postat Mai 6, 2013 Multumesc,raman dator. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vladf Postat Mai 6, 2013 Share Postat Mai 6, 2013 Bun, am facut si eu modificarea cu ignition retard eliminator. O singura diferenta am observat, intre 2000-3500rpm cand accelerez tare nu mai trepideaza ca toti dracii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dyp Postat Mai 6, 2013 Share Postat Mai 6, 2013 (editat) Va multumesc de link-uri, dar am uitat sa salvez numarul si acum nu mai e bun anuntul . In principiu am nevoie de aripa fata, sticla stop si maneta ambreaj. Si ca o intrebare ,vreau sa ii fac schimbul de ulei ,cam cat intra si ce ulei mi-ati recomanda. ionel_3popa@nospam.yahoo.ro e adresa de email a tipului din aiud care dezmembreaza un sv650. Bun, am facut si eu modificarea cu ignition retard eliminator. O singura diferenta am observat, intre 2000-3500rpm cand accelerez tare nu mai trepideaza ca toti dracii. Cum ai scos firele din mufa aia...sau le-ai taiat pur si simplu ? Editat Mai 6, 2013 de dyp Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
khrisstyan Postat Mai 6, 2013 Share Postat Mai 6, 2013 Bun, am facut si eu modificarea cu ignition retard eliminator. O singura diferenta am observat, intre 2000-3500rpm cand accelerez tare nu mai trepideaza ca toti dracii. It's something Cum ai scos firele din mufa aia...sau le-ai taiat pur si simplu ? Din cate imi aduc eu aminte se pot scoate fara sa le tai, analizeaza mai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vladf Postat Mai 6, 2013 Share Postat Mai 6, 2013 Pe partea cu contactele ai cate o clema micuta din plastic la fiecare fir, o apesi cu ceva subtire si tragi de fir. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
khrisstyan Postat Mai 6, 2013 Share Postat Mai 6, 2013 Nu ma intrebati pe unde am fost, ca veci n-am sa mai merg pe acolo )))) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vladf Postat Mai 6, 2013 Share Postat Mai 6, 2013 Apropo khrisstyan, am vazut ca ai dat o vizita pe la cursurile alea moto de la Iulius mall saptamana trecuta, cum de nu te-ai inscris? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
khrisstyan Postat Mai 6, 2013 Share Postat Mai 6, 2013 Nu acceptau powerslide, wheelie. stoppie ..glumesc...din pacate am aflat de eveniment cu 10 min inainte sa apar acolo, pe langa faptul ca erau multi partincipanti, au facut mai bine de jumatate din curs, plus ca nu puteam participa in fiecare zi, poate la urmatorul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DaggT Postat Mai 7, 2013 Share Postat Mai 7, 2013 Salut, Care ma ajuta si pe mine cu niste poze cu schimbatorul de viteze. Se intampla ca se blocheaza in viteza 1, apoi la un moment dat isi revine. Dupa ce s-a blocat am stationat si am mai incercat pedala si si-a dat drumu. Apoi nu am mai avut probleme cat am mai mers (vre-o 20min - prin oras, semafoare etc.) Ulei schimbat 10w40, Motul 7100. Problema apare numai intre vit. 1-2 sau 1-N. si cam pe la inceputul turei...dupa ceva zeci de minute de mers, fuctioneaza ok. Ma gandesc ca poate sa fie de la pedala, sa fie stramba pe undeva, ceva...ca a fost cazuta pe stanga de fostul proprietar (are un surub la pedala). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.