sorin_ush Postat Mai 26, 2013 Share Postat Mai 26, 2013 (editat) Cumpar o pereche de scarite stock pentru SV 650, eventual schimb cu scarite "race/custom" plus diferenta eventual. Si un senzor pentru stop frana spate. Detalii la 0745679360. PS- SV650 N din 2000. Editat Mai 26, 2013 de sorin_ush Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rac01ro Postat Mai 27, 2013 Share Postat Mai 27, 2013 Are cineva vre-un SV 650 la dezmembrat? Daca da, va rog lasati mesaj aici sau ma puteti contacta la 0740.019.434 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cerbuu Postat Mai 27, 2013 Share Postat Mai 27, 2013 am si eu o geaca joe rocket ballistic, protectii full hard, marimea L, in stare perfecta. 200lei neg Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xsebi Postat Mai 27, 2013 Share Postat Mai 27, 2013 am si eu o geaca joe rocket ballistic, protectii full hard, marimea L, in stare perfecta. 200lei neg Ai mai multe sanse la bursa de echipamente, cine cauta geaca nu rasfoieste topicul pentru sv-uri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
F0RCE Postat Mai 27, 2013 Share Postat Mai 27, 2013 What happened? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pride Postat Mai 29, 2013 Share Postat Mai 29, 2013 Stie cineva sa imi spuna cat se poate cobora un SV650S din oase? Unde pot gasi un kit de coborare si cam in ce bani? Am vazut tipe mergand pe SV si sigur este coborat, de asta intreb. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dihania Postat Mai 29, 2013 Share Postat Mai 29, 2013 Stie cineva sa imi spuna cat se poate cobora un SV650S din oase? Unde pot gasi un kit de coborare si cam in ce bani? Am vazut tipe mergand pe SV si sigur este coborat, de asta intreb. bine ai revenit printre noi!! eu am motoreta coborata din "oase" dar asa am cumparat-o. se poate cobora cativa centimentri, nu stiu exact cati, dar se poate si o mai am coborata din furca 1 cm. ai reusit sa iti recuperezi daunele de la asigurari? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kamikaze_wtf Postat Mai 29, 2013 Share Postat Mai 29, 2013 Am o cred ca o problema ,sper sa fie de la baterie . Astazi am mers cu ea toata ziua ,pornit-oprit fara problema ,nu ar fi dat nici un semn de moarte bateria . M-am oprit pana la niste prieteni am stat vreo 20 min si cand sa plec nu a mai vrut sa porneasca si se aude sunetul acela. Din ce cauza poate fi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
F0RCE Postat Mai 29, 2013 Share Postat Mai 29, 2013 (editat) poti sa incepi prin a verifica voltajul in momentul in care incerci sa o pornesti. ai incercat sa o pornesti impinsa? Editat Mai 29, 2013 de F0RCE Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
spiders2066 Postat Mai 30, 2013 Share Postat Mai 30, 2013 (editat) Am o cred ca o problema ,sper sa fie de la baterie . Astazi am mers cu ea toata ziua ,pornit-oprit fara problema ,nu ar fi dat nici un semn de moarte bateria . M-am oprit pana la niste prieteni am stat vreo 20 min si cand sa plec nu a mai vrut sa porneasca si se aude sunetul acela. Din ce cauza poate fi? Dupa sunet pare ca bateria este descarcata.cel mai bine masoara bateria si daca ai sub 12.5 V,nici sa nu te gandesti ca o sa iti invarta motorul.Pune-o pe redresor sau cu ajutorul unor cabluri la alta motoreta sau auto si ar trebuii sa o resuscitezii.Bateria dupa o noapte de repaus la masurare ar trebuii sa aive minim12.5. Vezi ca problema este posibil sa fie mai grava adica,daca zici ca ti sa descarcat asa de repede este posibil sa ai releul de incarcare belit si tu mergi acum pe curentul din bateria ce in curand se va belii si asta iar acest sir al stricaciunilor continua cu electromotorul si toata instalatia electrica inclusiv. Trebuie sa verifici neaparat si releul de incarcare,vezi ca este in manual tutorial ce si cum,Bafta si sa revii cu feedback! Editat Mai 30, 2013 de spiders2066 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kamikaze_wtf Postat Mai 30, 2013 Share Postat Mai 30, 2013 (editat) In urma cu doua saptamani m-a lasat si bateria la masina la fel ,toata ziua a mers perfect pornit fara probleme si dintr-o data nu a mai vrut. Astazi aveam de gand sa ma duc cu ea la cineva sa imi masoare ca nu vreau sa iau baterie degeaba ,dar nu am mai gasit cablurile si de impins nici nu se pune problema. Ma gandesc ca daca nu incarca ,trebuie sa invarta din ce in ce mai greu electromotorul. Editat Mai 30, 2013 de kamikaze_wtf Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hardKnot Postat Mai 30, 2013 Share Postat Mai 30, 2013 Eu am pus Motul 5100 si e ultima oara, din start mi s-a parut ca agata putin fata de cum mergea inainte de schimb.Nu stiu ce era in mobra. la ce te referi ca agata?tot la motul 5100 10w 40 ma gandisem si eu Motul 5100 + SV = VARZAAA Am pus asa ceva(oltean zgarcit, nah) si dupa aprox 3000km a inceput sa imi sara din viteza in ture mari. Nu am probleme mecanice si asta se intampla acum mai bine de 10000 km, timp in care problema nu s'a repetat cu alte uleiuri(deci carcotasii ). Cel mai bun ulei care mi'a intrat in motor(si la care am ramas) a fost de la Castrol, si semi-sintetic, si full. 10-40, 15-50. Pe caldurile "alea mari" se comporta foarte fain 15-50'u fatza de 10-40. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat Mai 30, 2013 Share Postat Mai 30, 2013 Sa nu fi fost motul din ala facut pe la noi prin targ Foloseam 5100 la vechiul SV si era foarte ok. Dar pt 2nd gen e recomandat 7100 intradevar. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hardKnot Postat Mai 30, 2013 Share Postat Mai 30, 2013 (editat) sa nu fi fost Motul d'ala VARZA. E un ulei de tot rahao, inclusiv 7100 no offense ..ca sa nu mai zic ca e printre cele mai ieftine uleiuri bidonu' meu era fix de la mymoto de peste strada de gr botanica. Editat Mai 30, 2013 de hardKnot Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pride Postat Mai 30, 2013 Share Postat Mai 30, 2013 bine ai revenit printre noi!! eu am motoreta coborata din "oase" dar asa am cumparat-o. se poate cobora cativa centimentri, nu stiu exact cati, dar se poate si o mai am coborata din furca 1 cm. ai reusit sa iti recuperezi daunele de la asigurari? buna ! vreau sa vand motoru si ma intrebase o tipa cat se mai poate cobori. nu am recuperat nimic, inca e dosarul la politie. cred ca mai am de asteptat ceva... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vasiledintomis Postat Mai 30, 2013 Share Postat Mai 30, 2013 Am vazut recent un sv650s din 2005 . Porneste mereu cu faza scurta aprinsa, nu se poate opri ,asa trebuie sa fie sau... ? In plus motorul intrerupe la pornire, nu bate ,dar nici nu merge regulat , cel putin 2-3 min pana se incalzeste. Arata foarte bine ,chiar suspect de bine, am vazut doar o zgarietura pe carena si aripa fata care e prinsa mai intr-o parte . Voi ce ziceti ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xsebi Postat Mai 30, 2013 Share Postat Mai 30, 2013 Am vazut recent un sv650s din 2005 . Porneste mereu cu faza scurta aprinsa, nu se poate opri ,asa trebuie sa fie sau... ? In plus motorul intrerupe la pornire, nu bate ,dar nici nu merge regulat , cel putin 2-3 min pana se incalzeste. Arata foarte bine ,chiar suspect de bine, am vazut doar o zgarietura pe carena si aripa fata care e prinsa mai intr-o parte . Voi ce ziceti ? E motor in V, asa bat ele mai "neregulat" iar faza cu farul aprins asa e la toate motocicletele mai noi si asa zice si in lege sa mergi si ziua cu farul aprins. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
razvan_smart Postat Mai 30, 2013 Share Postat Mai 30, 2013 Am vazut recent un sv650s din 2005 . Porneste mereu cu faza scurta aprinsa, nu se poate opri ,asa trebuie sa fie sau... ? In plus motorul intrerupe la pornire, nu bate ,dar nici nu merge regulat , cel putin 2-3 min pana se incalzeste. Arata foarte bine ,chiar suspect de bine, am vazut doar o zgarietura pe carena si aripa fata care e prinsa mai intr-o parte . Voi ce ziceti ? Merge neregulat mai ales daca n-are relantiul reglat calumea. Multe din fabrica au probleme cu relantiul si TPS-ul, dar asta nu-i o belea, cu putin citit pe net se rezolva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kamikaze_wtf Postat Mai 30, 2013 Share Postat Mai 30, 2013 Am descoperit problema ,se pare ca este bateria moarta. Merge sa cumpar baterie de 12a daca in carte scrie de 10? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu86 Postat Mai 30, 2013 Share Postat Mai 30, 2013 Masori si tu locul in care trebuie sa intre, si daca cea de 12Ah se potriveste o iei fara probleme. daca nu intra acolo nu are rost. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kamikaze_wtf Postat Mai 30, 2013 Share Postat Mai 30, 2013 Masori si tu locul in care trebuie sa intre, si daca cea de 12Ah se potriveste o iei fara probleme. daca nu intra acolo nu are rost. bineinteles ca o masor, ma refeream la amperaj daca e ok sa pun putin mai mare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu86 Postat Mai 30, 2013 Share Postat Mai 30, 2013 Baga Baga! the bigger the better! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kamikaze_wtf Postat Mai 30, 2013 Share Postat Mai 30, 2013 Baga Baga! the bigger the better! Acuma nu stiu daca faci misto de mine sau nu ,dar eu cam iau in serios sfaturile de pe aici,bine in majoritate si care au o anumita logica Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu86 Postat Mai 30, 2013 Share Postat Mai 30, 2013 Nu fac nici un misto. Atata vreme cat intra in acel loc, poti sa iei o baterie de o capacitate mai mare ca nu pateste nimic. Releul l-ai verificat? E bun? Esti sigur ca e bun? Dupa ce iei bateria, mai verifica o data ce tensiune ai cu motorul pornit si accelerat. Tensiunea tre sa fie cea din manual, intre 13.? si 15 V parca. Mai bine arunci un ochi ca eu nu am mai deschis cartea aia de prea multa vreme. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kamikaze_wtf Postat Mai 30, 2013 Share Postat Mai 30, 2013 Atunci scuza-ma ,dar multi pe aici am vazut ca posteaza la misto nu ma refer pe topicul de sv. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.