khrisstyan Postat Iunie 1, 2013 Share Postat Iunie 1, 2013 Acuma depinde ce intelegi tu prin mers decent, eu am reusit sa scot 3.5l/100km, deci rezervorul fiind de 16l teoretic poti merge 450km, eu personal cel mai mult am mers 350km fara sa alimentez, am verificat ochiometric rezervorul si mai aveam aprox un litru de benzina de nu mai bine...dar au fost si momente cand nu am ajuns la 250km cu un plin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat Iunie 1, 2013 Share Postat Iunie 1, 2013 La mers decent fara sa mori de plictiseala, haleste cam 4 jumate-5. Deci vreo 300 - 300 si'oleaca de km Nu ai litrometru, ai bec (care se aprinde parca cand mai ai vreo 4 litri ? daca tin bine minte) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yoyo_man Postat Iunie 1, 2013 Share Postat Iunie 1, 2013 (editat) salut o intrebare , are litrometru sv650 din 2002 ? si c-am cat consuma in conditii de mers decent , cati km faci cu un plin ? ai un bec care atunci cand se aprinde si clipeste rar mai ai 4 litri iar cand clipeste des mai ai 1 litru. Editat Iunie 1, 2013 de yoyo_man Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Cvouse Postat Iunie 3, 2013 Share Postat Iunie 3, 2013 Salutare tuturor si bine neam gasit . Ma alatur si eu posesorilor de SV 650 cu noua mea motocicleta . 2002, 17000 km pe ceas. Attached Thumbnails Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xsebi Postat Iunie 4, 2013 Share Postat Iunie 4, 2013 Bine ai venit printre SV-isti, arata bine motocicleta, nu vad asa de bine in poze dar se pare ca ai nevoie de cauciuc pe spate si un pic sa intinzi lantul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Cvouse Postat Iunie 4, 2013 Share Postat Iunie 4, 2013 Asa este, astazi sau maine, cand o sa o mai lse si vremea mai moale cu ploaia , il schimb si placutele pe spate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Cvouse Postat Iunie 4, 2013 Share Postat Iunie 4, 2013 (editat) O intrebare, stopul de frana de pe spate, la senzor este un arc care il actioneaza, ala unde ar trebui sa fie prins ca deocamdata mie imi spanzura acolo. lam prins de pedala de frana unde mai este un arc mai mare, dar nu il trage destul incat sa il actioneze. Se poate tensiona cumva sau se poate regla de undeva sa fie mai intins? Editat Iunie 4, 2013 de Cvouse Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cerbuu Postat Iunie 4, 2013 Share Postat Iunie 4, 2013 as vrea sa ii pun un cauciuc mai lat pe spate.care ar fi dimensiunea maxima stie cineva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kamikaze_wtf Postat Iunie 4, 2013 Share Postat Iunie 4, 2013 as vrea sa ii pun un cauciuc mai lat pe spate.care ar fi dimensiunea maxima stie cineva? Dimeniunea maxima nu o stiu ,dar eu am pe sapte de 180 si a promis un prieten ca imi de un cauciuc de 190 nou si vreau sa incerc daca intra. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cerbuu Postat Iunie 4, 2013 Share Postat Iunie 4, 2013 ar fi super sa intre 190.poate a incercat cineva sa ne zica si noua:P Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xsebi Postat Iunie 4, 2013 Share Postat Iunie 4, 2013 (editat) Lasati 160, credeti ca aia de la Suzuki au pus anvelopele alea doar asa? 180-190 se comporta mult mai rau pe curbe si nici anvelopa nu sta cum trebuie pe janta. Daca vreti gume mai late puneti-va roata de gsxr. /index.php?/topic/677149-marire-dimensiune-anvelopa-spate/ Editat Iunie 4, 2013 de xsebi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ggobi Postat Iunie 4, 2013 Share Postat Iunie 4, 2013 Salut. Stiu ca suna abominabil, macaiesc incntinuu de cand mi-a venit ideea, dar : Are cineva din intamplare disponibile subtireanu cu tendinte spre mocaciune un pinion si o foaie de lant uzate ramase de la shimbat kit-u' de lant? Modelul motorului ar fi cel din '99, nu stiu daca sunt diferente in anii urmatori (dupa codurile din cataloage de kit lant par sa fie). . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu86 Postat Iunie 4, 2013 Share Postat Iunie 4, 2013 O intrebare, stopul de frana de pe spate, la senzor este un arc care il actioneaza, ala unde ar trebui sa fie prins ca deocamdata mie imi spanzura acolo. lam prins de pedala de frana unde mai este un arc mai mare, dar nu il trage destul incat sa il actioneze. Se poate tensiona cumva sau se poate regla de undeva sa fie mai intins? Arcul se prinde de pedala de frana, iar contactul ar trebui sa aiba un filet din care sa reglezi cat de devreme sa inchida circuitul electric. Din ce tin minte e o pozitie cam inghesuita acolo dar nu e imposibil de ajuns. totusi nu mai stiu daca e usor sa te prinzi ce sa invarti pe acolo ca sa il reglez. Sper sa nu fi spus prostii, am facut asta in 2008 deci... Anvelopa fata e cumva Metzeler Z4? Din cate stiu, modelul nu se mai fabrica de ceva ani asa ca banuiesc ca e o anvelopa veche. Ai putea lua in considerare sa o schimbi si pe ea odata cu spatele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m4v3rick Postat Iunie 4, 2013 Share Postat Iunie 4, 2013 Salut. Stiu ca suna abominabil, macaiesc incntinuu de cand mi-a venit ideea, dar : Are cineva din intamplare disponibile subtireanu cu tendinte spre mocaciune un pinion si o foaie de lant uzate ramase de la shimbat kit-u' de lant? Modelul motorului ar fi cel din '99, nu stiu daca sunt diferente in anii urmatori (dupa codurile din cataloage de kit lant par sa fie). . sal. sa ajung pe la garaj sa ma uit pe acolo, foaia parca o am, dar nu bag mana in foc. maine dupa masa ajung pe acolo si te anunt daca le gasesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xsebi Postat Iunie 4, 2013 Share Postat Iunie 4, 2013 Anvelopa de pe spate mi-e praf si vreau sa imi iau un set nou prin iulie. Ce marca/model folositi si cum vi se pare? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pepsi Postat Iunie 5, 2013 Share Postat Iunie 5, 2013 Brigestone BT023 Din cate am citit, momentan e cel mai bun cauciuc sport - touring. E si la pret mai bun ca michelin pilot road 3. Nu de mult le-am schimbat si eu, si is multumit de ele. Se incalzesc repede, stau bine pe curbe, etc... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ochitu Postat Iunie 5, 2013 Share Postat Iunie 5, 2013 (editat) Am "scos" cam 22000 de km dintr-o pereche de Michelin - Pilot Road 2. Nu am avut nicio problema cu ele, se simt foarte OK in conditii de "ud spre foarte ud". Durabilitatea mi-a depasit asteptarile. Le-am inlocuit cu o pereche de Pilot Road 3. Au doar vreo 3000 de km, inca nu am prins vreo ploaie serioasa, dar nu ma astept sa fie diferite de PR2. Editat Iunie 5, 2013 de ochitu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BikerXX Postat Iunie 5, 2013 Share Postat Iunie 5, 2013 O combinatie reusita pe Sv e un cauciuc foarte moale pe fata si unul mediu spate (pe fata aveam Pilot Power, pe spate Pilot Road) . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat Iunie 5, 2013 Share Postat Iunie 5, 2013 Am "scos" cam 22000 de km dintr-o pereche de Michelin - Pilot Road 2. 22k, uau Presupun ca ai un stil foarte "cuminte" de a pilota. O combinatie reusita pe Sv e un cauciuc foarte moale pe fata si unul mediu spate (pe fata aveam Pilot Power, pe spate Pilot Road) . Cam asa sunt actualele Power Pure pe care le am (si pe care trebuie sa le schimb in vreo 1000km...) - fata pe mijloc are compozitia de pe margini a celui de pe spate. De fapt majoritatea gumelor care sunt formate din mai multe compounduri cred ca folosesc formule de genul asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pepsi Postat Iunie 5, 2013 Share Postat Iunie 5, 2013 http://canyonchasers.net/reviews/tire-miles.php http://canyonchasers.net/reviews/tires/bridgestone/bt023.php - articolul care m-a convins sa aleg BT023 si nu pilor road 3. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pepsi Postat Iunie 6, 2013 Share Postat Iunie 6, 2013 De vanzare toba sport Leovince pt SV 650, arcuri furca fata Ohlins, filtru de aer K&N, parbriz touring Givi Detalii la /index.php?/topic/697268-toba-sport-leovince-sbk-filtru-k-n-arcuri-fata-ohlins-pentru-suzuki-sv650/?p=3466886 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dihania Postat Iunie 7, 2013 Share Postat Iunie 7, 2013 dar in bucuresti nu ai gasit pe nimeni care sa faca? inca ma ofer sa iti imprumut monopostul pentru matrita! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ochitu Postat Iunie 7, 2013 Share Postat Iunie 7, 2013 22k, uau Presupun ca ai un stil foarte "cuminte" de a pilota. Nici prea-prea, nici foarte-foarte. Nici nu fac asfaltul sul la semafor, nici nu ma depaseste autobuzul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu86 Postat Iunie 7, 2013 Share Postat Iunie 7, 2013 Esti prea modest. eu merg(eam) asa cum zici tu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat Iunie 8, 2013 Share Postat Iunie 8, 2013 (editat) Gasit pe un forum de afara o problemuta de care nu stiam, caracteristica SV-urilor 2nd gen (e pt 1000 tutorialul dar cred ca se aplica si la 650) - "the green connector" - o mufa in care in timp, conectorul unuia dintre fire prin care trece curent se topeste si nu mai face contact, putandu-va astfel trezi pe la mama draq ca nu mai porneste mobra, fara a va putea da seama de la ce este Solutia este ca acel fir sa fie scos din mufa si pus pe direct. E bine de facut si preventiv, chiar daca mobra nu da semn de probleme inca. Am zis sa sheruiesc direct aici tutorialul, fiind relativ simplu de rezolvat in 1-2 ore. Pasii ar fi: 1.Scos saua si ridicat rezervorul. 2. Deconectati minusul de la baterie 3. Deconectati senzorii airboxului, desfacetii suruburile si dati-l jos de tot (deci nu doar capacul care se scoate cand se schimba filtrul de aer ). 4. Mufa buclucasa este amplasata undeva in partea din fata a mobrei 5. Scoateti mufa si desfaceti-o. Se va putea observa connectorul cu belele (am inteles ca poate diferi culoarea cablului. Este cel mai gros dintre ele, cel prin care trece curent cu tensiune mai mare) 6. Taiati firul, dezizolati o portiune, legati capetele intre ele (daca aveti posibilitatea sa folositi si un pistol de lipit cu atat mai bine). 7. Izolati bine (ideal cu un izolier din acela care se strange la caldura), conectati inapoi minusul si puneti contactul pt a va asigura ca e totul ok. Daca totul e in regula, montati inapoi airboxul si ati terminat. Editat Iunie 8, 2013 de Cap0ne Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.