Sari la conținut

Suzuki Sv 650s/1000


Delia
 Share

Postări Recomandate

Motoreta mea se simte foarte bine cu acest ulei "foarte prost" 5100 motul 15w50. A facut nazuri la repsol si la silkoline. Voi merge in continuare cu 5100 atata timp cat motoreta merge "unsa". :)

Editat de dihania
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 11,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

@dihania, atunci sa reformulez.. Pentru mine, Motul 5100 a fost ulei prost.

Cand am zis "foarte prost", ma refeream la faptul ca au aparut mult prea repede simptome de caraiala a schimbatorului, greutate la intrarea in viteza, iar dupa 3000km a inceput sa'mi sara din viteze in turatii mari. 15W50 nu cred ca e cu mult diferit daca tragi de motor(turatii relativ inalte).. daca mergi "frumos", nu are rost sa bagi chestii scumpe.

A se citi depasesc limita legala pe autostrazi si nu "detin" nicio problema tehnica la agregat.

 

Oricum.. as recomanda oricui 15W50 in loc de 10W40 pentru verile noastre(10w se subtiaza rau)..si desi acum cativa ani nu eram de acord, uleiul sintetic s-a dovedit a fi simtitor mai "performant/calitativ/durabil" decat cel semi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intrebam doar de curiozitate Nod.
dupa cum spuneam, am schimbat uleiul la recomandarea lui Cesar si acum merge super.

 

Apropo de fast idle, stiu care e surubul, nu stiu exact tehnica :)

 


Btw, acum ceva timp ma plangeam de consumul mare, am schimbat ulei + filtre , am facut plinul si am plecat la Buzau ( Seawolves BikeFest , de unde am ramas si cu o "stea in frunte") , la intoarcere, la iesire din buzau am alimentat. Foarte surprins am fost cand pe bord pe Trip imi arata 150.7 km iar la pompa, plin plin au intrat 5,2 litri. :eek:
Am mers maxim cu 100km/h cu baietii cu cruisere.

 

 

 

P.s: "stea in frunte" se citeste Traumatism craniocerebral cu plaga :alcy:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare.Pentru care au un consum mai mare de 5 litri ar trebui sa spele sau sa schimbe filtrul de aer si sa verifice sau sa sincronizeze carburatoarele,daca este cazul.La al meu consumul a scazut cu un litru.Sa auzim de bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Au zis ca la anul, daca sunteti cuminti, vor pune si apa in bazin. :)

exact :))

ce am mai ras de nenea asta : https://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn2/1078778_583447508368918_1094437797_o.jpg

se pare ca ironia sortii m-a izbit.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dupa cum spuneam, am schimbat uleiul la recomandarea lui Cesar si acum merge super.

 

Apropo de fast idle, stiu care e surubul, nu stiu exact tehnica :)

 

plin plin au intrat 5,2 litri. :eek:

 

 

Baiat bun Cesar, te invata de bine chiar daca e mai 'pompos'.

 

Consumul istoric l'am scos 4.6% mers cu 100 la ora aprox pana la mare pe Silistra. N'a vazut si nici n'o sa mai vada consum asa mic.

 

Cu Fast Idle am postat vreo 2-3 pagini in urma un link cu trimitere tot aici pe topic la un post de'al lui @Pride care explica bine treaba. Eu m'am descurcat 'pe incercate', fara voltmetru si am facut treaba buna. Am si fast idle si TPS reglate acum.

 

P.S. ma enerveaza TPSul ca acum e prea slaba frana de motor, si imi placea inainte :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Baiat bun Cesar, te invata de bine chiar daca e mai 'pompos'.

 

Consumul istoric l'am scos 4.6%

Este este, are rabdare, imi place cum explica pentru ca se face inteles pe limbajul meu de necunoscator . INCA!

 

doar ce am facut un calcul 150 km - 5,2 l => 100 km - 3,4 l. In oras se pare ca merge pe undeva pe la 6. DECENT!

 

Vreau sa ii vopsesc cadrul , din gri in negru (nu e trecut pe talon) ati mai facut asa ceva? presupun ca trebuie dezmembrata toata :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Este este, are rabdare, imi place cum explica pentru ca se face inteles pe limbajul meu de necunoscator . INCA!

 

doar ce am facut un calcul 150 km - 5,2 l => 100 km - 3,4 l. In oras se pare ca merge pe undeva pe la 6. DECENT!

 

Vreau sa ii vopsesc cadrul , din gri in negru (nu e trecut pe talon) ati mai facut asa ceva? presupun ca trebuie dezmembrata toata :D

sunt la a 4-a motoreta (3 ale mele) care o dezmembrez pt. a-i vopsi cadrul: vrei sa fie treaba 100% ok, da, trebuie dezmembrata. Trebuie sa ai garaj care sa il poti tine blocat pana iti vopsesti cadrul (de preferat electrostatic sau cu vreo vopsea epoxidica ceva).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Adrian

Vreun posesor de SV 650 N/S model 2006+ dispus sa faca schimb cu mine cu o Aprilia RSV Mille 2002 ? (+ diferenta din partea mea).


De ceva vreme merg doar cu pasager iar RSV ul nu e cel mai friendly motor pt pasager.

Avand in vedere faptul ca am avut anul trecut un SV 650, vreau sa revin la ce-am avut.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Adrian

Iar????????????????? E mare iubirea pentru SV.

 

 

Nu e vorba de iubirea pt SV dar vreau o mobra care sa consume mai putin si sa fie mai comoda pt pasager si sa fie V2.

 

Ori asta, ori tin RSV si-mi iau un NTV 650 / Revere.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Adrian

Dar SV S ul e departe de a fi comod pentru pasager, Adriane.

 

M-am gandit si la asta, dar oricum nu se compara cu RSV (la fel si la consum).

 

Cred ca ma paste achizitionarea unui NTV 650 :) :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stie cineva din ce cauza se umple am in airbox ulei?

S-a umplut cu ulei sau benzina acel cauciuc transparent de sub airbox.

 

Salut!

Baga un ochi aici.

 

Sper sa te ajute!

 

/index.php?/topic/661905-ulei-in-airboxfiltru-aer/

Editat de sorinbogdan
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu a trecut foarte mult si au mai aparut cateva simptome la cutie(parea sa fie tipla dupa ce am schimbat uleiul)

 

Uneori, dupa ce ii dau in goarna putin dupa care ma opresc, in treapta a 2a parca agata, parca e metal pe metal ,scartaie(nu se aude, se simte) si iese greut din treapta 1 pe N ( cu toate astea mult mai usor ca inainte). Mai e o treaba, in treapta a 3a parca intra in 2 timpi, adica merge schimbatorul pana la jumatatea cursei, opune rezistenta, si apoi intra in treapta.

 

Aveti idee de la ce poate fi?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...