dihania Postat August 5, 2013 Share Postat August 5, 2013 (editat) Motoreta mea se simte foarte bine cu acest ulei "foarte prost" 5100 motul 15w50. A facut nazuri la repsol si la silkoline. Voi merge in continuare cu 5100 atata timp cat motoreta merge "unsa". Editat August 5, 2013 de dihania Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hardKnot Postat August 5, 2013 Share Postat August 5, 2013 @dihania, atunci sa reformulez.. Pentru mine, Motul 5100 a fost ulei prost. Cand am zis "foarte prost", ma refeream la faptul ca au aparut mult prea repede simptome de caraiala a schimbatorului, greutate la intrarea in viteza, iar dupa 3000km a inceput sa'mi sara din viteze in turatii mari. 15W50 nu cred ca e cu mult diferit daca tragi de motor(turatii relativ inalte).. daca mergi "frumos", nu are rost sa bagi chestii scumpe. A se citi depasesc limita legala pe autostrazi si nu "detin" nicio problema tehnica la agregat. Oricum.. as recomanda oricui 15W50 in loc de 10W40 pentru verile noastre(10w se subtiaza rau)..si desi acum cativa ani nu eram de acord, uleiul sintetic s-a dovedit a fi simtitor mai "performant/calitativ/durabil" decat cel semi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Piff Postat August 5, 2013 Share Postat August 5, 2013 Intrebam doar de curiozitate Nod.dupa cum spuneam, am schimbat uleiul la recomandarea lui Cesar si acum merge super. Apropo de fast idle, stiu care e surubul, nu stiu exact tehnica Btw, acum ceva timp ma plangeam de consumul mare, am schimbat ulei + filtre , am facut plinul si am plecat la Buzau ( Seawolves BikeFest , de unde am ramas si cu o "stea in frunte") , la intoarcere, la iesire din buzau am alimentat. Foarte surprins am fost cand pe bord pe Trip imi arata 150.7 km iar la pompa, plin plin au intrat 5,2 litri. Am mers maxim cu 100km/h cu baietii cu cruisere. P.s: "stea in frunte" se citeste Traumatism craniocerebral cu plaga Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iliemihai Postat August 5, 2013 Share Postat August 5, 2013 Salutare.Pentru care au un consum mai mare de 5 litri ar trebui sa spele sau sa schimbe filtrul de aer si sa verifice sau sa sincronizeze carburatoarele,daca este cazul.La al meu consumul a scazut cu un litru.Sa auzim de bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Piff Postat August 5, 2013 Share Postat August 5, 2013 Cine te-a enervat de i-ai dat una in gura? ) fundul bazinului ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat August 5, 2013 Share Postat August 5, 2013 fundul bazinului ! Au zis ca la anul, daca sunteti cuminti, vor pune si apa in bazin. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dihania Postat August 6, 2013 Share Postat August 6, 2013 @dihania, atunci sa reformulez.. Pentru mine, Motul 5100 a fost ulei prost. Asa mai merge! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Piff Postat August 6, 2013 Share Postat August 6, 2013 Au zis ca la anul, daca sunteti cuminti, vor pune si apa in bazin. exact ) ce am mai ras de nenea asta : https://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn2/1078778_583447508368918_1094437797_o.jpg se pare ca ironia sortii m-a izbit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hardKnot Postat August 6, 2013 Share Postat August 6, 2013 dupa cum spuneam, am schimbat uleiul la recomandarea lui Cesar si acum merge super. Apropo de fast idle, stiu care e surubul, nu stiu exact tehnica plin plin au intrat 5,2 litri. Baiat bun Cesar, te invata de bine chiar daca e mai 'pompos'. Consumul istoric l'am scos 4.6% mers cu 100 la ora aprox pana la mare pe Silistra. N'a vazut si nici n'o sa mai vada consum asa mic. Cu Fast Idle am postat vreo 2-3 pagini in urma un link cu trimitere tot aici pe topic la un post de'al lui @Pride care explica bine treaba. Eu m'am descurcat 'pe incercate', fara voltmetru si am facut treaba buna. Am si fast idle si TPS reglate acum. P.S. ma enerveaza TPSul ca acum e prea slaba frana de motor, si imi placea inainte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
razvan_smart Postat August 8, 2013 Share Postat August 8, 2013 :| Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Piff Postat August 8, 2013 Share Postat August 8, 2013 Baiat bun Cesar, te invata de bine chiar daca e mai 'pompos'. Consumul istoric l'am scos 4.6% Este este, are rabdare, imi place cum explica pentru ca se face inteles pe limbajul meu de necunoscator . INCA! doar ce am facut un calcul 150 km - 5,2 l => 100 km - 3,4 l. In oras se pare ca merge pe undeva pe la 6. DECENT! Vreau sa ii vopsesc cadrul , din gri in negru (nu e trecut pe talon) ati mai facut asa ceva? presupun ca trebuie dezmembrata toata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dihania Postat August 8, 2013 Share Postat August 8, 2013 Se vinde bestia. 2400 NEGOCIABIL cu tot ce am la ea + echipament n stuff. Ce ai patit bre? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat August 8, 2013 Share Postat August 8, 2013 Este este, are rabdare, imi place cum explica pentru ca se face inteles pe limbajul meu de necunoscator . INCA! doar ce am facut un calcul 150 km - 5,2 l => 100 km - 3,4 l. In oras se pare ca merge pe undeva pe la 6. DECENT! Vreau sa ii vopsesc cadrul , din gri in negru (nu e trecut pe talon) ati mai facut asa ceva? presupun ca trebuie dezmembrata toata sunt la a 4-a motoreta (3 ale mele) care o dezmembrez pt. a-i vopsi cadrul: vrei sa fie treaba 100% ok, da, trebuie dezmembrata. Trebuie sa ai garaj care sa il poti tine blocat pana iti vopsesti cadrul (de preferat electrostatic sau cu vreo vopsea epoxidica ceva). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iacospy Postat August 12, 2013 Share Postat August 12, 2013 Salutare dupa o lipsa asa de lunga de pe acest forum uite ca am revenit .Am avut anul trecut motorul bulit acum am revenit in forta pe doua roti . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yoyo_man Postat August 12, 2013 Share Postat August 12, 2013 Bine ai revenit. Hai ca mai e din vara.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iacospy Postat August 12, 2013 Share Postat August 12, 2013 Pentru SV-isti din Bucuresti daca nu aveti ce face joia seara pe la 20:00 sunt la Biblioteca Nationala in parcare cu prieteni nostri de pe mysuzuki.ro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Adrian Postat August 15, 2013 Share Postat August 15, 2013 Vreun posesor de SV 650 N/S model 2006+ dispus sa faca schimb cu mine cu o Aprilia RSV Mille 2002 ? (+ diferenta din partea mea). De ceva vreme merg doar cu pasager iar RSV ul nu e cel mai friendly motor pt pasager.Avand in vedere faptul ca am avut anul trecut un SV 650, vreau sa revin la ce-am avut. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BikerXX Postat August 15, 2013 Share Postat August 15, 2013 Iar????????????????? E mare iubirea pentru SV. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Adrian Postat August 15, 2013 Share Postat August 15, 2013 Iar????????????????? E mare iubirea pentru SV. Nu e vorba de iubirea pt SV dar vreau o mobra care sa consume mai putin si sa fie mai comoda pt pasager si sa fie V2. Ori asta, ori tin RSV si-mi iau un NTV 650 / Revere. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
icemaN46 Postat August 15, 2013 Share Postat August 15, 2013 Stie cineva din ce cauza se umple am in airbox ulei? S-a umplut cu ulei sau benzina acel cauciuc transparent de sub airbox. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BikerXX Postat August 15, 2013 Share Postat August 15, 2013 Dar SV S ul e departe de a fi comod pentru pasager, Adriane. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Adrian Postat August 15, 2013 Share Postat August 15, 2013 Dar SV S ul e departe de a fi comod pentru pasager, Adriane. M-am gandit si la asta, dar oricum nu se compara cu RSV (la fel si la consum). Cred ca ma paste achizitionarea unui NTV 650 :) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
talhar Postat August 15, 2013 Share Postat August 15, 2013 (editat) Stie cineva din ce cauza se umple am in airbox ulei? S-a umplut cu ulei sau benzina acel cauciuc transparent de sub airbox. Salut! Baga un ochi aici. Sper sa te ajute! /index.php?/topic/661905-ulei-in-airboxfiltru-aer/ Editat August 15, 2013 de sorinbogdan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Piff Postat August 15, 2013 Share Postat August 15, 2013 Nu a trecut foarte mult si au mai aparut cateva simptome la cutie(parea sa fie tipla dupa ce am schimbat uleiul) Uneori, dupa ce ii dau in goarna putin dupa care ma opresc, in treapta a 2a parca agata, parca e metal pe metal ,scartaie(nu se aude, se simte) si iese greut din treapta 1 pe N ( cu toate astea mult mai usor ca inainte). Mai e o treaba, in treapta a 3a parca intra in 2 timpi, adica merge schimbatorul pana la jumatatea cursei, opune rezistenta, si apoi intra in treapta. Aveti idee de la ce poate fi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
icemaN46 Postat August 16, 2013 Share Postat August 16, 2013 Ultimul schimb de ulei l-am facut la inceputul sezonului prin febroarie si am pus putin peste si acum este putin peste nivel max. Mentionez ca svul are injectie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.