Sari la conținut

Suzuki Sv 650s/1000


Delia
 Share

Postări Recomandate

Nu stiu cum sunt drumuriele la cluj da p aici prin bucuresti nu prea renteaza aia 30 de cai in plus... nu prea ai unde sa i folosesti. Peste tot o gura de canal sau o masina pusa aiurea... sa nu mai vorbesc de gropi santuri si linii de tramvai cu dale prost facute. Iar pe europene(ce sa le mai ceri la celelalte drumuri) cand cobori dupa 100km ai un lag de parchinson in muschi de la hopurile de pe asfalt de ti vine sa mergi cu anvelopele umflate la juma'. eu n am simtit nevoia de mai mult din motive de siguranta. Nu ca n as avea control insa nu m ajuta absolut nimic din jurul meu. Ferea la conserve gropi, umezeala(ca mai nou se spala banii iarna cu masinile de udat asfaltu) si mai e si proasta "partea carosabila"... iti vine sa ti bati copii... Ieri m a calcat basculanta pe picior la semafor ;)) i ar dreq de nenorociti!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 11,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

in oras si la noi e foarte nasol, tocmai de aceaia nu ma dau in oras, nu e relaxant deloc

 

inschimb, la o distanta de aprox 90 km de cj, e mekka-ul motoarelor , unde i-ti prinde bine cativa cai in plus

si binenteles mai sunt multe locuri....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intradevar, in oras este mai mult decat ok; nu vad de ce ar trebui unui om normal motor mai mare de 650 pt. oras. Dar cand iesi in afara, si mai prinzi o portiune de drum cu asfalt proaspat renovat (tre sa castige baronii locali ca dupaia nu au bani de muraturi ptr la iarna), fara masini si ciurde de vaci pe laterale, atunci parca as vrea sa am caii aia in plus de care zicea pepsi. Sunt curios cum merge miaru' ca cu ala nu m-am dat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

la voi parca suna a civilizatie... cu bucati de asfalt bun, dar in moldova (nu in republica) toate drumurile care vin de pe campuri, sunt in curba, nu situ cum naiba, si desigur tot asfaltul e plin de noroi asa ca nu prea e ok sa intri cu viteza sa te apleci mai tare ca nu stii cum aluneci. in oras cam aceeasi treaba. eu abia m-am intors de la o plimbarica si parca nu as mai iesi la inca una... dar stiu ca nu o sa pot sta linistit, asa ca ramane doar sa merg incet.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Avand in vedere ca se apropie sezonu de ski si unii baga motoru in garaj pentru iarna si mici reparatii (yo de exemplu vreau sa curat putina rugina care o am pe la jug, arata rau si sa-mi vopsesc parbrizu aftermarket) + retusuri, gasiti AICI codurile de culoare factory de la SVu de 650N si S 1999-2002.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu abia duminica o bag la iernat... tre sa ii fac loc mai intai in garaj. pan la urma daca o las pe rotile ei o iarna se intampla ceva sau nu? ca am citit ca unii si-o ridica, s anu stea pe anvelope.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

is tare bune Sv-urile astea ;)

 

pacat ca nu au inca vreo 30 cp si suspensii reglabile :)

 

Da' SV 1000 ce pazeste? ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sv-ul ramane, din pacate, un motor buget. ceea ce inseamna ca franele si suspensiile nu vor fi niciodata mai mult decat "mediocre". daca esti nebun la cap si ai prea multi bani, iti construiesti un sv full ohlins, roti de aluminiu, brembo, puig, un pic de tuning la motor si ai o bestie de motor. pentru maniacii de cai putere, sv-ul ramane un motor pentru fun, nu pentru putere. putere care e destula, zic eu, cu un 0-100km/h de 3,6 secunde si un top de aprox. 240km/h!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sv-ul ramane, din pacate, un motor buget. ceea ce inseamna ca franele si suspensiile nu vor fi niciodata mai mult decat "mediocre". daca esti nebun la cap si ai prea multi bani, iti construiesti un sv full ohlins, roti de aluminiu, brembo, puig, un pic de tuning la motor si ai o bestie de motor. pentru maniacii de cai putere, sv-ul ramane un motor pentru fun, nu pentru putere. putere care e destula, zic eu, cu un 0-100km/h de 3,6 secunde si un top de aprox. 240km/h!

 

Nici daca-l arunci din avion, un 650 nu obtine performantele alea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am citit o groaza de pareri si nu mai stiu care varianta e adevarata: ba ca 0-100 e in 3.3 sec, ba in 3.6 ba in 4. care mai e adevarata?

si cu viteza maxima am gasit 200, 201, 210, 220 si acuma aproape 240.... sunt toootal in ceata acuma.

 

Please lamuriti macar o parte. ;)

 

Bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu in general am vazut 3,9sec, mai putin relevanta treaba asta, motorul asta e pt fun, daca vrei performante si te uiti la sutimea de secunda mai bine te indrepti catre un 4 in linie. Oricum, prin oras mi-am ''omorat'' ceva tovarasi cu gixere si alte vitezane 600cc si in jur de 100cp, in schimb cand ieseam la un asfalt mai misto in afara ma uit lunga dupa ei(am si varianta N). cand e de wheelie, aceeasi chestie, SV-ul se ridica instant fara sa trag de ea, sa urle motorul sau sa o chinui in vrun fel, zici ca are vrun buton pe care scrie wheelie ;).

 

Acum, pentru cei mai cu experienta: Am gume aprox noi pe ea( in jur de 2000km) puse sezonul asta, deci nu imbatranite si nu pot sa o aplec de tot; pana la buza, unde se termina partea de rulare imi mai ramane cate 2cm si pe dreapta si pe stanga (de spate vorbesc) care e nou-nouta , se vede ca acolo n-a avut contact cu asfaltul ever. imi fuge spatele si nu mai pot sa cobor, ca sa zic asa.....am incercat diferite pozitii, diferite viteze si acelasi rezultat, cand ajung la punctul ala ori o tin asa, ori o ridic daca incepe sa fuga mai violent.

Gumele sunt Pirelli diablo si numai stiu cum( ma uit maine ca e tarziu acum si numai cobor), presiunea in principiu 2.4 pe spate, iar asfaltul era uscat fara praf sau ulei.

Ce se intampla? gresesc eu? daca da unde? cauciucuri naspa? presiune aiurea?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La partea cu gumele nu stiu ce sa zic: tot ce stiu e ca la a mea care a venit cu Metzler Mez4 presiunea pe spate tre sa fie 2.5 bari (rec de producator), daca cumva cei de la Pirelli recomanda alta presiune atunci cred ca aia ar fi cea ok. in rest nu stiu ce sa zic... mie inca imi e frica sa ma aplec asa tare ;)

 

In rest, cum zici ca o ridici pe o roata... numa din acceleratie sau si din ambreiaj? Nu am de gand sa ma aventurez inca, nu ma simt asa stapan, dar s-a intamplat sa accelerez mai puternic in treapta 1 si nu s-a intamplat nimic, nici macar o tentativa de ridicare (asta spre fericirea mea momentan).

Editat de radu86
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

turezi pana la 5000rpm, lasi gazul dupa care, inainte sa se ridica inapoi pe suspensie, ii mai dai o tura. nu numai ai putere ca sa il ridici, dar furca il impinge in sus. in momentul ala te lasi un pic pe spate...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu in general am vazut 3,9sec, mai putin relevanta treaba asta, motorul asta e pt fun, daca vrei performante si te uiti la sutimea de secunda mai bine te indrepti catre un 4 in linie. Oricum, prin oras mi-am ''omorat'' ceva tovarasi cu gixere si alte vitezane 600cc si in jur de 100cp, in schimb cand ieseam la un asfalt mai misto in afara ma uit lunga dupa ei(am si varianta N). cand e de wheelie, aceeasi chestie, SV-ul se ridica instant fara sa trag de ea, sa urle motorul sau sa o chinui in vrun fel, zici ca are vrun buton pe care scrie wheelie ;).

 

Acum, pentru cei mai cu experienta: Am gume aprox noi pe ea( in jur de 2000km) puse sezonul asta, deci nu imbatranite si nu pot sa o aplec de tot; pana la buza, unde se termina partea de rulare imi mai ramane cate 2cm si pe dreapta si pe stanga (de spate vorbesc) care e nou-nouta , se vede ca acolo n-a avut contact cu asfaltul ever. imi fuge spatele si nu mai pot sa cobor, ca sa zic asa.....am incercat diferite pozitii, diferite viteze si acelasi rezultat, cand ajung la punctul ala ori o tin asa, ori o ridic daca incepe sa fuga mai violent.

Gumele sunt Pirelli diablo si numai stiu cum( ma uit maine ca e tarziu acum si numai cobor), presiunea in principiu 2.4 pe spate, iar asfaltul era uscat fara praf sau ulei.

Ce se intampla? gresesc eu? daca da unde? cauciucuri naspa? presiune aiurea?

 

2.4 e mult prea mult pt curbe, incearca cu 2 bari sau 1.9

 

eu am avut bragon supercorsa, teoretic e sub diablo supercorsa, si cam pan la capat sa dus

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stie cineva daca se poate pune abs p una venita din fabrica fara???

 

A si Pirelli diablo am si eu si tot asa mi ramane... cam 1,5 cm p lateral.. M am lasat odata mai tare s am ramas fara bulon p partera stanga. Da sincer nu stiu ce presiune am in pneuri... Deci un 2 bar e de bun simt dak tii sa te mai apleci in curbe... de tinut minte... sa traiasca the fuzzy drink!;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O ridic numai din ambreiaj, dar doar atat pentru ca mai departe nu ma descurc s-o tin mult. imi e frica sa nu am duc cu cracii in sus ;) si plus de asta, de fiecare data cand am prins o portiune de asfalt ok fara trafic ori audienta( ca doar in conditiile alea pot sa ma concentrez) eram in ghetele moto si nu simt foarte bine frana spate cand sunt ''sus''.

 

Am retinut treaba cu presiunea, incerc 1.9-2.0 we asta daca e frumos afara si va povestesc ce si cum.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut! am si eu o intrebare. pentru ca nu vreau sa ma apuc sa desfac jucaria, pe faza scurta ce bec e la cele din 2000... h7?

La naked e H4.. La S, daca nu ma insel, da! E H7..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La naked e H4.. La S, daca nu ma insel, da! E H7..

 

Eu am S din 2001 si am H1, asta nu stiu daca e din fabrica sau nu... (in caz ca ajuta cuiva).

Oricum, mi-am pus xenon si e ... alta viata. ;)

 

sau ia p unu n spate si da i in gaz... de preferat unu de 100kg :) Sa vezi ce te salti pe o roata! Dolofanu Dumnezeu cu mila... se tavaleste treaba lui... important e sa fii tu cu harmasaru la naltime!

Am experimentat accidental treaba asta... Il aveam pe fratele meu pe spate (~80 kg) si bagaje... Eram la semafor si am vrut sa plec ca de obicei, in acelasi ritm, si am facut pt prima data wheely (involuntar)... Am avut noroc ca n-am avut ocazia sa testam amandoi echipamentul ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Zicea Qruzzer ceva de lipsa de aderenta... Poate o fi de la cauciucul de 180 pe spate, ca am observat si eu chestia asta... Cu 160 nu aveam probleme, in schimb 180 o tine cam aiurea in curba. Cred ca revin la 160, parerea mea!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...