Sari la conținut

Suzuki Sv 650s/1000


Delia
 Share

Postări Recomandate

@ qruzzer: eu il tin pe la 4k-4,5k, deci cam de acolo incep sa accelerez (cand nu fac vreo depasire mai rapida) si ziceam ca in treptele 2-3-4 pleaca repede. normal ca nu ma asteptam sa plece la fel si in 5-6, dar zic asa ca in a 6-a daca sunt pe la 5000 mi se pare cam "inceata". dar cum am zis, pt experienta mea momentana (foarte mica) imi este de ajuns.

 

@aoleks: nu prea sunt genu care sa conduca sportiv, mie imi place un mers cursiv si cu viteza cat mai constanta, nu imi place sa franez inainte de curbe, ci doar sa reduc din acceleratie, deci sportiv mai rar. (merg la consum :rock:)

 

 

pai da bre, dar nu prea e valabila treaba aci, cand reduci din gaz motoreta franeaza suficient pentru treburi previzibile si nu numai grinbandit: eu merg sportiv, in limita bunului simt, iar frana o ating cat sa mi se aprinda stopul pe spate ori la oprire(sub 20-30km/h) in rest ma distrez cu frana de motor. chiar ma gandesc la un cruise control mecanic....ceva, ca ma enerveaza, daca tre sa ma scarpin cu mana dreapta, n-am cum, franeza prea violent mai ales daca e in ture....ma urca cu alea mici pe rezervor :rock:

 

cu mersu la consum la voi cum e?: am mers cu ea lejer si prieteneste, 3,5-6krpm dupa care i-am dat nitel la coaste, 6-9k iar la consum n-am observat mare diferenta, cred ca ceva de genul: 1L in plus, oricum ma asteptam sa se ridice bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 11,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

cu mersu la consum la voi cum e?: am mers cu ea lejer si prieteneste, 3,5-6krpm dupa care i-am dat nitel la coaste, 6-9k iar la consum n-am observat mare diferenta, cred ca ceva de genul: 1L in plus, oricum ma asteptam sa se ridice bine.

 

 

la mine e super consumul , schimb a 2-a la 3,5 krpm apoi numai de la 5 krpm in sus , si consum cam 6 si ceva in conditiile in care ma dau la ea ( 9 ,10 krpm )...

de exemplu , ultima data cand am alimentat am pus 12 litri si pe bord avem 189 km de la ultima alimentare , deci iese un consum cam de 6.3 l ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe un drum de aprox 100 de km mers in afara orasului (au fost vreo 4km prin oras) si tinuta in 5-6k rpm, tot undeva la 6.3-6.5. am sa incerc si sa merg si in 4-4,5k sa vad diferenta :rock:.

 

@Qruzzer: da, te cam urca pe rezervor cu bijuteriile daca ii inchizi gazu de tot. incerc sa ma invat sa il dozez astfel incat sa incetineasca dupa nevoie.

 

M-a surprins cand am coborat o panta mai serioasa, ca am zis sa o tin in treapta a 2-a cica sa fie frana de motor.... si dadea sa se opreasca :rock:), si s-a simtit bine abia in a 4-a, mergea decent fara sa o accelerez deloc. (panta mai serioasa inseamna 8-10% pt mine :blbl:, ca mai abrupte nu am pe aici)

 

bafta!

Editat de radu86
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A mea papa intre 5.5% si 6.5% oirce i as face,... asta in oras si bine nteles ca nu stiu sa fac cine stie ce. Gaz - frana. In afara la 120 constant papa 4% si putin si dak merg mai tare, intre 150-170 consuma 5.5%! E mult e putin? Eu consider un consum decent avand in vedere ca am avut un rf de 400 care consuma cu jumatate de litru mai mult in toate conditiile mentionate anterior.

 

Si nca ceva... nu cred ca ai vre un avantaj la consum dak mergi cu ea subturata si schimbi intr o veselie vitezele pt ca nu are vlaga...

Stiu ca rf ul subturat consuma 8 in loc de 6 in oras. Nu stiu injectia cum procedeaza dar carburatia sigur mananca mai mult subturat pt ca nu are putere si ca sa si miste "hoitu" are nevoie de mai mult carburant. Asta mi a explicat o si un mecanic... Corectati ma daca gresesc, poate e si diferenta intre carburatia si motorul de 2 v cu ala de 4 n linie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da, asa e, mersu subturat nu te avantajeaza la consum. oricum injectia e ceva mai economica, deoarece dozajul se face calculat, la carburatie se face "la bunu simt" sa zic asa.

 

Uite am sa incerc sa merg si eu cat mai constat sa vad cat ia, momentan imi place ca pot face depasirile mult mai usor decat cu o masina si de aici trag si ptuin mai tare de motoreta. oricum, chiar la consum de 4 nu cred ca pot sa o scot, dar cine stie :rock:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu in general merg inafara cu a6a pe la 3700-4000 ture...in depasiri"normale" merge super ok....ca si consum cred ca in jur de 4 si ceva....ideea e ca nu-mi place sa merg cu motorul turat la drum intins..in curbe starnse ,serpentine se mai schimba insa treaba...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu pot sa zic exact turatia de la care nu mi se mai pare subturat, dar oricum e peste 3,5k rpm... in treapta a 2-a mi se pare ca merge bine si la 2500.

In treapta a 6-a il tin pe la 4500, probabil ca un mers la 4000 ar aduce consumu care il spuneti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intre 4.2 si 10 % mi-a papat al meu :rock: Asta cand inca mai manca ceva :rock:

4.2 am scos pe o portiune de drum de 80 de km in care am tinut-o in a 6-a la 100 la ora si in care am avut maxim 5 decelerari si cel mult 3 momente in care am schimbat viteza (si nu mai jos de a 3-a :blbl: (nu mai aveam nici benzina nici bani si trebuia sa ajung acasa).

10% am resuit sa scot in oras schimband viteza numai peste 8000... Ma rog..... mers foarte urat si agresiv :P

Cel mai bine m-am simtit cu ea undeva la 7000 rpm unde si consumul era pe la 6-6.5% in oras (afara tot cam dracu ala era)..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Al meu si la 2500k merge ok, de exemplu cand sunt in spatele unui camion care merge f incet, pot sa merg bine merci si cu a 2-a undeva sub 3000. Nu se ineaca, nu face figuri. Totusi, pentru linistea mea ca nu imi chinui bijuteria, dau cu 1-a.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai oricum in manual scrie de schimbi vitezele ca la dacie. A 2 a la 20km/k a 3a la 30km/k samd... Da n stilu asta sv defunct scrie p el nu 650... si n apuci sa vezi niciodata 4000 rpm dekt inntr a 6a dak vrei sa mergi cu mai mult de 70... Probabil dak mergi asa ajungi sa ungi si lantu la 1000km cum scrie n manual ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

yo pe minunata noastra autostrada fara benzinari + centura Buc. am scos un consum de 4,7 mergand constant cu 110-120 intr-a 6a (5000-5500rpm). In oras se duce undeva spre 5,5-6. De obicei merg flexat, pe la 4000 schimb. Dar mai am momente, ca in weekendul trecut si o mai chinui, atunci nu stiu cat consuma ca nu ma prea intereseaza ;) Oricum nu mi se pare un motor betiv.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fiind pe racire cu lichid, e o motoreta potrivita si pt oras si pt mersul extraurban, si cred ca inginerii aia au facut o dimensionare corecta a radiatorului, asa ca racirea se face foarte bine ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu stiu cum sunt drumuriele la cluj da p aici prin bucuresti nu prea renteaza aia 30 de cai in plus... nu prea ai unde sa i folosesti. Peste tot o gura de canal sau o masina pusa aiurea... sa nu mai vorbesc de gropi santuri si linii de tramvai cu dale prost facute. Iar pe europene(ce sa le mai ceri la celelalte drumuri) cand cobori dupa 100km ai un lag de parchinson in muschi de la hopurile de pe asfalt de ti vine sa mergi cu anvelopele umflate la juma'. eu n am simtit nevoia de mai mult din motive de siguranta. Nu ca n as avea control insa nu m ajuta absolut nimic din jurul meu. Ferea la conserve gropi, umezeala(ca mai nou se spala banii iarna cu masinile de udat asfaltu) si mai e si proasta "partea carosabila"... iti vine sa ti bati copii... Ieri m a calcat basculanta pe picior la semafor ;)) i ar dreq de nenorociti!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

in oras si la noi e foarte nasol, tocmai de aceaia nu ma dau in oras, nu e relaxant deloc

 

inschimb, la o distanta de aprox 90 km de cj, e mekka-ul motoarelor , unde i-ti prinde bine cativa cai in plus

si binenteles mai sunt multe locuri....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intradevar, in oras este mai mult decat ok; nu vad de ce ar trebui unui om normal motor mai mare de 650 pt. oras. Dar cand iesi in afara, si mai prinzi o portiune de drum cu asfalt proaspat renovat (tre sa castige baronii locali ca dupaia nu au bani de muraturi ptr la iarna), fara masini si ciurde de vaci pe laterale, atunci parca as vrea sa am caii aia in plus de care zicea pepsi. Sunt curios cum merge miaru' ca cu ala nu m-am dat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

la voi parca suna a civilizatie... cu bucati de asfalt bun, dar in moldova (nu in republica) toate drumurile care vin de pe campuri, sunt in curba, nu situ cum naiba, si desigur tot asfaltul e plin de noroi asa ca nu prea e ok sa intri cu viteza sa te apleci mai tare ca nu stii cum aluneci. in oras cam aceeasi treaba. eu abia m-am intors de la o plimbarica si parca nu as mai iesi la inca una... dar stiu ca nu o sa pot sta linistit, asa ca ramane doar sa merg incet.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Avand in vedere ca se apropie sezonu de ski si unii baga motoru in garaj pentru iarna si mici reparatii (yo de exemplu vreau sa curat putina rugina care o am pe la jug, arata rau si sa-mi vopsesc parbrizu aftermarket) + retusuri, gasiti AICI codurile de culoare factory de la SVu de 650N si S 1999-2002.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu abia duminica o bag la iernat... tre sa ii fac loc mai intai in garaj. pan la urma daca o las pe rotile ei o iarna se intampla ceva sau nu? ca am citit ca unii si-o ridica, s anu stea pe anvelope.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

is tare bune Sv-urile astea ;)

 

pacat ca nu au inca vreo 30 cp si suspensii reglabile :)

 

Da' SV 1000 ce pazeste? ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sv-ul ramane, din pacate, un motor buget. ceea ce inseamna ca franele si suspensiile nu vor fi niciodata mai mult decat "mediocre". daca esti nebun la cap si ai prea multi bani, iti construiesti un sv full ohlins, roti de aluminiu, brembo, puig, un pic de tuning la motor si ai o bestie de motor. pentru maniacii de cai putere, sv-ul ramane un motor pentru fun, nu pentru putere. putere care e destula, zic eu, cu un 0-100km/h de 3,6 secunde si un top de aprox. 240km/h!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...