Emppu Postat Octombrie 8, 2008 Share Postat Octombrie 8, 2008 sv-ul ramane, din pacate, un motor buget. ceea ce inseamna ca franele si suspensiile nu vor fi niciodata mai mult decat "mediocre". daca esti nebun la cap si ai prea multi bani, iti construiesti un sv full ohlins, roti de aluminiu, brembo, puig, un pic de tuning la motor si ai o bestie de motor. pentru maniacii de cai putere, sv-ul ramane un motor pentru fun, nu pentru putere. putere care e destula, zic eu, cu un 0-100km/h de 3,6 secunde si un top de aprox. 240km/h! Nici daca-l arunci din avion, un 650 nu obtine performantele alea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu86 Postat Octombrie 8, 2008 Share Postat Octombrie 8, 2008 Am citit o groaza de pareri si nu mai stiu care varianta e adevarata: ba ca 0-100 e in 3.3 sec, ba in 3.6 ba in 4. care mai e adevarata? si cu viteza maxima am gasit 200, 201, 210, 220 si acuma aproape 240.... sunt toootal in ceata acuma. Please lamuriti macar o parte. Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Qruzzer Postat Octombrie 8, 2008 Share Postat Octombrie 8, 2008 eu in general am vazut 3,9sec, mai putin relevanta treaba asta, motorul asta e pt fun, daca vrei performante si te uiti la sutimea de secunda mai bine te indrepti catre un 4 in linie. Oricum, prin oras mi-am ''omorat'' ceva tovarasi cu gixere si alte vitezane 600cc si in jur de 100cp, in schimb cand ieseam la un asfalt mai misto in afara ma uit lunga dupa ei(am si varianta N). cand e de wheelie, aceeasi chestie, SV-ul se ridica instant fara sa trag de ea, sa urle motorul sau sa o chinui in vrun fel, zici ca are vrun buton pe care scrie wheelie . Acum, pentru cei mai cu experienta: Am gume aprox noi pe ea( in jur de 2000km) puse sezonul asta, deci nu imbatranite si nu pot sa o aplec de tot; pana la buza, unde se termina partea de rulare imi mai ramane cate 2cm si pe dreapta si pe stanga (de spate vorbesc) care e nou-nouta , se vede ca acolo n-a avut contact cu asfaltul ever. imi fuge spatele si nu mai pot sa cobor, ca sa zic asa.....am incercat diferite pozitii, diferite viteze si acelasi rezultat, cand ajung la punctul ala ori o tin asa, ori o ridic daca incepe sa fuga mai violent. Gumele sunt Pirelli diablo si numai stiu cum( ma uit maine ca e tarziu acum si numai cobor), presiunea in principiu 2.4 pe spate, iar asfaltul era uscat fara praf sau ulei. Ce se intampla? gresesc eu? daca da unde? cauciucuri naspa? presiune aiurea? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu86 Postat Octombrie 8, 2008 Share Postat Octombrie 8, 2008 (editat) La partea cu gumele nu stiu ce sa zic: tot ce stiu e ca la a mea care a venit cu Metzler Mez4 presiunea pe spate tre sa fie 2.5 bari (rec de producator), daca cumva cei de la Pirelli recomanda alta presiune atunci cred ca aia ar fi cea ok. in rest nu stiu ce sa zic... mie inca imi e frica sa ma aplec asa tare In rest, cum zici ca o ridici pe o roata... numa din acceleratie sau si din ambreiaj? Nu am de gand sa ma aventurez inca, nu ma simt asa stapan, dar s-a intamplat sa accelerez mai puternic in treapta 1 si nu s-a intamplat nimic, nici macar o tentativa de ridicare (asta spre fericirea mea momentan). Editat Octombrie 8, 2008 de radu86 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aoleks Postat Octombrie 8, 2008 Share Postat Octombrie 8, 2008 turezi pana la 5000rpm, lasi gazul dupa care, inainte sa se ridica inapoi pe suspensie, ii mai dai o tura. nu numai ai putere ca sa il ridici, dar furca il impinge in sus. in momentul ala te lasi un pic pe spate... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu86 Postat Octombrie 8, 2008 Share Postat Octombrie 8, 2008 deja m-a luat groaza... cred ca mai astept pana incerc Multumesc de raspuns! Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stefan_Sv650sf Postat Octombrie 9, 2008 Share Postat Octombrie 9, 2008 sau ia p unu n spate si da i in gaz... de preferat unu de 100kg Sa vezi ce te salti pe o roata! Dolofanu Dumnezeu cu mila... se tavaleste treaba lui... important e sa fii tu cu harmasaru la naltime! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pepsi Postat Octombrie 9, 2008 Share Postat Octombrie 9, 2008 eu in general am vazut 3,9sec, mai putin relevanta treaba asta, motorul asta e pt fun, daca vrei performante si te uiti la sutimea de secunda mai bine te indrepti catre un 4 in linie. Oricum, prin oras mi-am ''omorat'' ceva tovarasi cu gixere si alte vitezane 600cc si in jur de 100cp, in schimb cand ieseam la un asfalt mai misto in afara ma uit lunga dupa ei(am si varianta N). cand e de wheelie, aceeasi chestie, SV-ul se ridica instant fara sa trag de ea, sa urle motorul sau sa o chinui in vrun fel, zici ca are vrun buton pe care scrie wheelie . Acum, pentru cei mai cu experienta: Am gume aprox noi pe ea( in jur de 2000km) puse sezonul asta, deci nu imbatranite si nu pot sa o aplec de tot; pana la buza, unde se termina partea de rulare imi mai ramane cate 2cm si pe dreapta si pe stanga (de spate vorbesc) care e nou-nouta , se vede ca acolo n-a avut contact cu asfaltul ever. imi fuge spatele si nu mai pot sa cobor, ca sa zic asa.....am incercat diferite pozitii, diferite viteze si acelasi rezultat, cand ajung la punctul ala ori o tin asa, ori o ridic daca incepe sa fuga mai violent. Gumele sunt Pirelli diablo si numai stiu cum( ma uit maine ca e tarziu acum si numai cobor), presiunea in principiu 2.4 pe spate, iar asfaltul era uscat fara praf sau ulei. Ce se intampla? gresesc eu? daca da unde? cauciucuri naspa? presiune aiurea? 2.4 e mult prea mult pt curbe, incearca cu 2 bari sau 1.9 eu am avut bragon supercorsa, teoretic e sub diablo supercorsa, si cam pan la capat sa dus Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stefan_Sv650sf Postat Octombrie 9, 2008 Share Postat Octombrie 9, 2008 Stie cineva daca se poate pune abs p una venita din fabrica fara??? A si Pirelli diablo am si eu si tot asa mi ramane... cam 1,5 cm p lateral.. M am lasat odata mai tare s am ramas fara bulon p partera stanga. Da sincer nu stiu ce presiune am in pneuri... Deci un 2 bar e de bun simt dak tii sa te mai apleci in curbe... de tinut minte... sa traiasca the fuzzy drink! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Qruzzer Postat Octombrie 9, 2008 Share Postat Octombrie 9, 2008 O ridic numai din ambreiaj, dar doar atat pentru ca mai departe nu ma descurc s-o tin mult. imi e frica sa nu am duc cu cracii in sus si plus de asta, de fiecare data cand am prins o portiune de asfalt ok fara trafic ori audienta( ca doar in conditiile alea pot sa ma concentrez) eram in ghetele moto si nu simt foarte bine frana spate cand sunt ''sus''. Am retinut treaba cu presiunea, incerc 1.9-2.0 we asta daca e frumos afara si va povestesc ce si cum. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stefan_Sv650sf Postat Octombrie 9, 2008 Share Postat Octombrie 9, 2008 Daca mai apuci... . Doamne fereste!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
R4z0r Postat Octombrie 9, 2008 Share Postat Octombrie 9, 2008 salut! am si eu o intrebare. pentru ca nu vreau sa ma apuc sa desfac jucaria, pe faza scurta ce bec e la cele din 2000... h7? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
amimagz Postat Octombrie 9, 2008 Share Postat Octombrie 9, 2008 salut! am si eu o intrebare. pentru ca nu vreau sa ma apuc sa desfac jucaria, pe faza scurta ce bec e la cele din 2000... h7? La naked e H4.. La S, daca nu ma insel, da! E H7.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
R4z0r Postat Octombrie 10, 2008 Share Postat Octombrie 10, 2008 La naked e H4.. La S, daca nu ma insel, da! E H7.. la S la S ms ms Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crispus Postat Octombrie 10, 2008 Share Postat Octombrie 10, 2008 La naked e H4.. La S, daca nu ma insel, da! E H7.. Eu am S din 2001 si am H1, asta nu stiu daca e din fabrica sau nu... (in caz ca ajuta cuiva). Oricum, mi-am pus xenon si e ... alta viata. sau ia p unu n spate si da i in gaz... de preferat unu de 100kg Sa vezi ce te salti pe o roata! Dolofanu Dumnezeu cu mila... se tavaleste treaba lui... important e sa fii tu cu harmasaru la naltime! Am experimentat accidental treaba asta... Il aveam pe fratele meu pe spate (~80 kg) si bagaje... Eram la semafor si am vrut sa plec ca de obicei, in acelasi ritm, si am facut pt prima data wheely (involuntar)... Am avut noroc ca n-am avut ocazia sa testam amandoi echipamentul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Anihilator Postat Octombrie 10, 2008 Share Postat Octombrie 10, 2008 Zicea Qruzzer ceva de lipsa de aderenta... Poate o fi de la cauciucul de 180 pe spate, ca am observat si eu chestia asta... Cu 160 nu aveam probleme, in schimb 180 o tine cam aiurea in curba. Cred ca revin la 160, parerea mea! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stefan_Sv650sf Postat Octombrie 10, 2008 Share Postat Octombrie 10, 2008 Eu am S din 2001 si am H1, asta nu stiu daca e din fabrica sau nu... (in caz ca ajuta cuiva).Oricum, mi-am pus xenon si e ... alta viata. La xenon ai cumva un regulator de tensiune? Si cat te a costat cu tot cu montaj? Am experimentat accidental treaba asta... Il aveam pe fratele meu pe spate (~80 kg) si bagaje... Eram la semafor si am vrut sa plec ca de obicei, in acelasi ritm, si am facut pt prima data wheely (involuntar)... Am avut noroc ca n-am avut ocazia sa testam amandoi echipamentul Da... Asa am gasit p unu p victoriei cu K7 ele praf facut....doi au testat echipamentul ca na.... a pus ala din fata frana. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
R4z0r Postat Octombrie 10, 2008 Share Postat Octombrie 10, 2008 Eu am S din 2001 si am H1, asta nu stiu daca e din fabrica sau nu... (in caz ca ajuta cuiva).Oricum, mi-am pus xenon si e ... alta viata. uof hai ca acum sunt derutat deci io am luat sv-ul din italia si pe talonul ala scria "inscris prima oara in 2001" si asa l-am si cumparat ca fiind din 2001(zicea vanzatorul) iar la R.A.R. mi-au trecut in talon an de fabricatie 2000 oricum intrebam pentru ca exact asta vreau sa fac si eu sa ii pun xenoane ca nu vad nimic cu chioretele ala de bec pe faza scurta si trebuie sa aflu ce tip de bec imi trebuie ... deci probabil ca trebuie demontata jucaria ca sa fiu sigur... sper sa nu imi ramana piese de schimb dupa operatie... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Redpik Postat Octombrie 10, 2008 Share Postat Octombrie 10, 2008 (editat) cine a schimbat lantu la un sv prima generatie ? eu am primit un lant DID intreg . ma duce mintea numai la desfacerea rotii+bascula+amortizorul spate. sau sunt eu derutat ? Editat Octombrie 10, 2008 de EnduroKid Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
amimagz Postat Octombrie 10, 2008 Share Postat Octombrie 10, 2008 cine a schimbat lantu la un sv prima generatie ? eu am primit un lant DID intreg . ma duce mintea numai la desfacerea rotii+bascula+amortizorul spate. sau sunt eu derutat ? Exact asta si trebuie sa faci Sa dai jos bascula si prietenii ei apropiati Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
babicu Postat Octombrie 10, 2008 Share Postat Octombrie 10, 2008 uof hai ca acum sunt derutat deci io am luat sv-ul din italia si pe talonul ala scria "inscris prima oara in 2001" si asa l-am si cumparat ca fiind din 2001(zicea vanzatorul) iar la R.A.R. mi-au trecut in talon an de fabricatie 2000 oricum intrebam pentru ca exact asta vreau sa fac si eu sa ii pun xenoane ca nu vad nimic cu chioretele ala de bec pe faza scurta si trebuie sa aflu ce tip de bec imi trebuie ... deci probabil ca trebuie demontata jucaria ca sa fiu sigur... sper sa nu imi ramana piese de schimb dupa operatie... E Ok Cica se schimba si la noi pe noile taloane Fa fi trecut anul primei inmatriculari nu ca acum anul fabricatiei care rezulta din serie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m4v3rick Postat Octombrie 10, 2008 Share Postat Octombrie 10, 2008 cine a schimbat lantu la un sv prima generatie ? eu am primit un lant DID intreg . ma duce mintea numai la desfacerea rotii+bascula+amortizorul spate. sau sunt eu derutat ? sau faci ca mine, tai lantu si il reimbini cu o za dinaia smechera. Bascula a fost si la mine 1st option, dar mi-a fost imposibil de dat jos. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Redpik Postat Octombrie 10, 2008 Share Postat Octombrie 10, 2008 pfuai.. ce complicat dom'le . pai daca-l tai... nici zala d-aia jmechera n-am . capshoru meu . La un mecanic ceva costa mult operatiunea ? ceva recomandari ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m4v3rick Postat Octombrie 10, 2008 Share Postat Octombrie 10, 2008 Nu cred ca te-ar costa foarte mult, adica mi se pare cam absurd sa-ti ceara o gramada de bani, dar in romania absurdu' e gaseste foarte frecvent. In cazul in care ai tu timpul si sculele necesare si iti lipseste veriga aia, o gasesti AICI. Succesuri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pepsi Postat Octombrie 10, 2008 Share Postat Octombrie 10, 2008 pt lanturile care is dintr-o bucata, adica nu au zala de legatura, trebe dat jos bascula nu va riscati cu alte inprovizati doar parerea mea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.