Sari la conținut

Suzuki Sv 650s/1000


Delia
 Share

Postări Recomandate

sv-ul ramane, din pacate, un motor buget. ceea ce inseamna ca franele si suspensiile nu vor fi niciodata mai mult decat "mediocre". daca esti nebun la cap si ai prea multi bani, iti construiesti un sv full ohlins, roti de aluminiu, brembo, puig, un pic de tuning la motor si ai o bestie de motor. pentru maniacii de cai putere, sv-ul ramane un motor pentru fun, nu pentru putere. putere care e destula, zic eu, cu un 0-100km/h de 3,6 secunde si un top de aprox. 240km/h!

 

Nici daca-l arunci din avion, un 650 nu obtine performantele alea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 11,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Am citit o groaza de pareri si nu mai stiu care varianta e adevarata: ba ca 0-100 e in 3.3 sec, ba in 3.6 ba in 4. care mai e adevarata?

si cu viteza maxima am gasit 200, 201, 210, 220 si acuma aproape 240.... sunt toootal in ceata acuma.

 

Please lamuriti macar o parte. ;)

 

Bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu in general am vazut 3,9sec, mai putin relevanta treaba asta, motorul asta e pt fun, daca vrei performante si te uiti la sutimea de secunda mai bine te indrepti catre un 4 in linie. Oricum, prin oras mi-am ''omorat'' ceva tovarasi cu gixere si alte vitezane 600cc si in jur de 100cp, in schimb cand ieseam la un asfalt mai misto in afara ma uit lunga dupa ei(am si varianta N). cand e de wheelie, aceeasi chestie, SV-ul se ridica instant fara sa trag de ea, sa urle motorul sau sa o chinui in vrun fel, zici ca are vrun buton pe care scrie wheelie ;).

 

Acum, pentru cei mai cu experienta: Am gume aprox noi pe ea( in jur de 2000km) puse sezonul asta, deci nu imbatranite si nu pot sa o aplec de tot; pana la buza, unde se termina partea de rulare imi mai ramane cate 2cm si pe dreapta si pe stanga (de spate vorbesc) care e nou-nouta , se vede ca acolo n-a avut contact cu asfaltul ever. imi fuge spatele si nu mai pot sa cobor, ca sa zic asa.....am incercat diferite pozitii, diferite viteze si acelasi rezultat, cand ajung la punctul ala ori o tin asa, ori o ridic daca incepe sa fuga mai violent.

Gumele sunt Pirelli diablo si numai stiu cum( ma uit maine ca e tarziu acum si numai cobor), presiunea in principiu 2.4 pe spate, iar asfaltul era uscat fara praf sau ulei.

Ce se intampla? gresesc eu? daca da unde? cauciucuri naspa? presiune aiurea?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La partea cu gumele nu stiu ce sa zic: tot ce stiu e ca la a mea care a venit cu Metzler Mez4 presiunea pe spate tre sa fie 2.5 bari (rec de producator), daca cumva cei de la Pirelli recomanda alta presiune atunci cred ca aia ar fi cea ok. in rest nu stiu ce sa zic... mie inca imi e frica sa ma aplec asa tare ;)

 

In rest, cum zici ca o ridici pe o roata... numa din acceleratie sau si din ambreiaj? Nu am de gand sa ma aventurez inca, nu ma simt asa stapan, dar s-a intamplat sa accelerez mai puternic in treapta 1 si nu s-a intamplat nimic, nici macar o tentativa de ridicare (asta spre fericirea mea momentan).

Editat de radu86
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

turezi pana la 5000rpm, lasi gazul dupa care, inainte sa se ridica inapoi pe suspensie, ii mai dai o tura. nu numai ai putere ca sa il ridici, dar furca il impinge in sus. in momentul ala te lasi un pic pe spate...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu in general am vazut 3,9sec, mai putin relevanta treaba asta, motorul asta e pt fun, daca vrei performante si te uiti la sutimea de secunda mai bine te indrepti catre un 4 in linie. Oricum, prin oras mi-am ''omorat'' ceva tovarasi cu gixere si alte vitezane 600cc si in jur de 100cp, in schimb cand ieseam la un asfalt mai misto in afara ma uit lunga dupa ei(am si varianta N). cand e de wheelie, aceeasi chestie, SV-ul se ridica instant fara sa trag de ea, sa urle motorul sau sa o chinui in vrun fel, zici ca are vrun buton pe care scrie wheelie ;).

 

Acum, pentru cei mai cu experienta: Am gume aprox noi pe ea( in jur de 2000km) puse sezonul asta, deci nu imbatranite si nu pot sa o aplec de tot; pana la buza, unde se termina partea de rulare imi mai ramane cate 2cm si pe dreapta si pe stanga (de spate vorbesc) care e nou-nouta , se vede ca acolo n-a avut contact cu asfaltul ever. imi fuge spatele si nu mai pot sa cobor, ca sa zic asa.....am incercat diferite pozitii, diferite viteze si acelasi rezultat, cand ajung la punctul ala ori o tin asa, ori o ridic daca incepe sa fuga mai violent.

Gumele sunt Pirelli diablo si numai stiu cum( ma uit maine ca e tarziu acum si numai cobor), presiunea in principiu 2.4 pe spate, iar asfaltul era uscat fara praf sau ulei.

Ce se intampla? gresesc eu? daca da unde? cauciucuri naspa? presiune aiurea?

 

2.4 e mult prea mult pt curbe, incearca cu 2 bari sau 1.9

 

eu am avut bragon supercorsa, teoretic e sub diablo supercorsa, si cam pan la capat sa dus

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stie cineva daca se poate pune abs p una venita din fabrica fara???

 

A si Pirelli diablo am si eu si tot asa mi ramane... cam 1,5 cm p lateral.. M am lasat odata mai tare s am ramas fara bulon p partera stanga. Da sincer nu stiu ce presiune am in pneuri... Deci un 2 bar e de bun simt dak tii sa te mai apleci in curbe... de tinut minte... sa traiasca the fuzzy drink!;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O ridic numai din ambreiaj, dar doar atat pentru ca mai departe nu ma descurc s-o tin mult. imi e frica sa nu am duc cu cracii in sus ;) si plus de asta, de fiecare data cand am prins o portiune de asfalt ok fara trafic ori audienta( ca doar in conditiile alea pot sa ma concentrez) eram in ghetele moto si nu simt foarte bine frana spate cand sunt ''sus''.

 

Am retinut treaba cu presiunea, incerc 1.9-2.0 we asta daca e frumos afara si va povestesc ce si cum.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut! am si eu o intrebare. pentru ca nu vreau sa ma apuc sa desfac jucaria, pe faza scurta ce bec e la cele din 2000... h7?

La naked e H4.. La S, daca nu ma insel, da! E H7..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La naked e H4.. La S, daca nu ma insel, da! E H7..

 

Eu am S din 2001 si am H1, asta nu stiu daca e din fabrica sau nu... (in caz ca ajuta cuiva).

Oricum, mi-am pus xenon si e ... alta viata. ;)

 

sau ia p unu n spate si da i in gaz... de preferat unu de 100kg :) Sa vezi ce te salti pe o roata! Dolofanu Dumnezeu cu mila... se tavaleste treaba lui... important e sa fii tu cu harmasaru la naltime!

Am experimentat accidental treaba asta... Il aveam pe fratele meu pe spate (~80 kg) si bagaje... Eram la semafor si am vrut sa plec ca de obicei, in acelasi ritm, si am facut pt prima data wheely (involuntar)... Am avut noroc ca n-am avut ocazia sa testam amandoi echipamentul ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Zicea Qruzzer ceva de lipsa de aderenta... Poate o fi de la cauciucul de 180 pe spate, ca am observat si eu chestia asta... Cu 160 nu aveam probleme, in schimb 180 o tine cam aiurea in curba. Cred ca revin la 160, parerea mea!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am S din 2001 si am H1, asta nu stiu daca e din fabrica sau nu... (in caz ca ajuta cuiva).

Oricum, mi-am pus xenon si e ... alta viata. ;)

 

La xenon ai cumva un regulator de tensiune? Si cat te a costat cu tot cu montaj?

 

Am experimentat accidental treaba asta... Il aveam pe fratele meu pe spate (~80 kg) si bagaje... Eram la semafor si am vrut sa plec ca de obicei, in acelasi ritm, si am facut pt prima data wheely (involuntar)... Am avut noroc ca n-am avut ocazia sa testam amandoi echipamentul ;)

 

Da... Asa am gasit p unu p victoriei cu K7 ele praf facut....doi au testat echipamentul ca na.... a pus ala din fata frana. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am S din 2001 si am H1, asta nu stiu daca e din fabrica sau nu... (in caz ca ajuta cuiva).

Oricum, mi-am pus xenon si e ... alta viata. ;)

 

uof hai ca acum sunt derutat ;) deci io am luat sv-ul din italia si pe talonul ala scria "inscris prima oara in 2001" si asa l-am si cumparat ca fiind din 2001(zicea vanzatorul) iar la R.A.R. mi-au trecut in talon an de fabricatie 2000 oricum intrebam pentru ca exact asta vreau sa fac si eu sa ii pun xenoane ca nu vad nimic cu chioretele ala de bec pe faza scurta si trebuie sa aflu ce tip de bec imi trebuie ... deci probabil ca trebuie demontata jucaria ca sa fiu sigur... sper sa nu imi ramana piese de schimb dupa operatie...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cine a schimbat lantu la un sv prima generatie ? eu am primit un lant DID intreg . ma duce mintea numai la desfacerea rotii+bascula+amortizorul spate.

sau sunt eu derutat ?

Editat de EnduroKid
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cine a schimbat lantu la un sv prima generatie ? eu am primit un lant DID intreg . ma duce mintea numai la desfacerea rotii+bascula+amortizorul spate.

sau sunt eu derutat ?

Exact asta si trebuie sa faci ;) Sa dai jos bascula si prietenii ei apropiati ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

uof hai ca acum sunt derutat :unsure: deci io am luat sv-ul din italia si pe talonul ala scria "inscris prima oara in 2001" si asa l-am si cumparat ca fiind din 2001(zicea vanzatorul) iar la R.A.R. mi-au trecut in talon an de fabricatie 2000 oricum intrebam pentru ca exact asta vreau sa fac si eu sa ii pun xenoane ca nu vad nimic cu chioretele ala de bec pe faza scurta si trebuie sa aflu ce tip de bec imi trebuie ... deci probabil ca trebuie demontata jucaria ca sa fiu sigur... sper sa nu imi ramana piese de schimb dupa operatie...

 

 

 

E Ok

Cica se schimba si la noi pe noile taloane

Fa fi trecut anul primei inmatriculari nu ca acum anul fabricatiei care rezulta din serie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cine a schimbat lantu la un sv prima generatie ? eu am primit un lant DID intreg . ma duce mintea numai la desfacerea rotii+bascula+amortizorul spate.

sau sunt eu derutat ?

 

sau faci ca mine, tai lantu si il reimbini cu o za dinaia smechera. Bascula a fost si la mine 1st option, dar mi-a fost imposibil de dat jos.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu cred ca te-ar costa foarte mult, adica mi se pare cam absurd sa-ti ceara o gramada de bani, dar in romania absurdu' e gaseste foarte frecvent. In cazul in care ai tu timpul si sculele necesare si iti lipseste veriga aia, o gasesti AICI. Succesuri.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...