Redpik Postat Octombrie 17, 2008 Share Postat Octombrie 17, 2008 e un "tic tic " incet . dar l-am auzit , asta e ideea . m-am uitat pe sv650.org si au tutoriale de intins/schimbat lantul. o sa ma uit si eu la ale mele daca mai trebuie intinse. cred ca motorul are in jur de 25k-28k. Judass stie mai bine cum a circulat cu el Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stefan_Sv650sf Postat Octombrie 17, 2008 Share Postat Octombrie 17, 2008 nu i normal sa ai probleme cu lantul de distributie la numai 28k. Persupunand ca nu s a mers cu el forja frana, forja frana, burn la semafor....Acu dak are numai 28 k... Mie unu nu mi vine sa cred... eu am facut anu asta aproape 10k si nu m am hazardat la iesiri deloc. Al meu din 2004 are 27k. Si consider ca s foarte putini(si am dubii dak s reali - eu o am de la 24k pe asta). Nu cred ca exista 20% dintre motocicletele de la noi care sa mai aibe odometru ala corect... is date peste cap de cel putin 5 ori la motoarele de 15 ani, parerea mea! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
titi_rulment Postat Octombrie 17, 2008 Share Postat Octombrie 17, 2008 De vanzare este un Sv1000R imbunatatit cu upside-down,etc...pret 4000 Euro.detalii pe bikeshop sau pro-bike uite link...sper sa nu-l stearga http://www.pro-bike.ro/forums/index.php?showtopic=48726 tel 0741660232 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aoleks Postat Octombrie 17, 2008 Share Postat Octombrie 17, 2008 eu am 48000 kilometri si numai in ultimul timp aud niste click-uri in motor. insa l-am dus la dealer, mecanicul s-a dat cu el si a zis ca nu e motiv de ingrijorare. cat timp il incalzesti cum trebuie (NU STATIONAR) e ok... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Redpik Postat Octombrie 17, 2008 Share Postat Octombrie 17, 2008 cum "nu stationar". Adica trebuie sa incalzesc motorul mergand ? prima oara cand am incercat asta (adica ieri) ieseam din parcare si am cedat trecerea unui tip de pe contrasens . Cand sa plec dupa loc, mi s-a oprit motoru si m-am rasturnat peste o masina bine ca l-am tinut, motorul nu a avut contact cu masina, doar eu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aoleks Postat Octombrie 17, 2008 Share Postat Octombrie 17, 2008 te sui pe motor, daca e foarte frig bagi socul din prima. pornesti motorul, bagi in viteza si mergi. la inceput mergi cu 30 in a 2-a, pana ajungi la o straduta mai maricica, acolo ii dai 50 in a 3-a (adica o tii la viteza legala din oras) si dupa cateva minute de mers (2-3) o bagi in a 4-a si o tii un pic peste 50. toata chestia asta dureaza ~5 minute. altii tin motorul pe loc si il lasa sa mearga cateva minute. WRONG! atentie: metoda de mai sus nu inseamna ca motorul e incalzit de tot. poate ca uleiul are deja temperatura ideala de functionare, insa motorul in sine e inca destul de rece. daca vrei sa ii dai blana, mai fa niste ture vreo 15 minute! socul il tii pana o bagi in a 2-a, dupa aia (peste 3000 rpm) socul nu mai are nici un folos. el este doar pentru pornirea in conditii nefavorabile. asa fac eu si nu am niciodata probleme. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stefan_Sv650sf Postat Octombrie 17, 2008 Share Postat Octombrie 17, 2008 Deacord. Se incalzeste mult mai bine in mers lejer motorul. Dar e contra indicat sa l turezi. Desi in manula spune ca pana nu atinge 40 de grade nu e indicat sa pleci d p loc. Iar la mine ajunge in 3 minute maxim la 40 de grade luandu si soc automat cat sa bata la 1500 rpm. Care i cu sv ul rosu de pe Stirbei Voda?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valbi Postat Octombrie 17, 2008 Share Postat Octombrie 17, 2008 nu inteleg de ce ar fi rau sa tii mobra la incalzit... in primul rand temperatura e a apei si nu a uleiului, nicidecum uleiul in motor nu se va incalzi cand ai 80 de grade la apa si nici dupa 3 interesctii cu a treia. eu intodeauna plec cu mobra cand arata 80 apa (3-5 min de relanti) si schimb jos, asta pentru cativa kilometri, poate abea atunci ai o temperatura optima a uleiului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu86 Postat Octombrie 17, 2008 Share Postat Octombrie 17, 2008 Si eu il incalzesc pe loc 3-4 minute, de fapt pana ma echipez si apoi plec. Daca poate cineva sa explice de ce nu e bine (nu pt ca asa a zis nu situ care sau etc.) am sa il incalzesc si eu in mers de la inceput, dar pana acum chiar nu am auzit niste argumente solide si nici foarte corecte. (aceeasi problema se pune si la masini). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m4v3rick Postat Octombrie 17, 2008 Share Postat Octombrie 17, 2008 (editat) Voi aveti montate pe ale voastre termometre aftermarket? Sau sunt modele mai noi care afiseaza temperatura? Ca yo la a mea, model k2, am doar un led pentru apa si pentru ulei, si cand alea se aprind e bai . Cat despre modul meu de plecare DP loc, e simplu: o pornesc cu socu tras jumate - sau tot depinde de cat de cancer e afara, il las pana cand urca si sta stabil pe la 2500RPM (de obicei, 30sec-max 1 min). Dupa care ma duc incet, a 2a, 3a si a4a, rar ma duc in oras cu a 5, de a 6 nici nu mai zic nimic. Cand ma apuc sa ii dau bice, de cele mai multe ori e incalzit numai bine. Pana acum nu am avut alte probleme decat cele datorate bateriei descarcate datorita statorului parlit Voi schimbati uleiu ca la carte, sau mai repede? Ca yo acum cand am scos uleiu din ea - prin desfacerea generatorului am pierdut aproape 1 litru si am zis sa il schimb pe tot - cu toate ca nu avea mai mult de 4000km de la ultimu schimb, uleiu parea deja cam dus, asa la prima vedere. Ce filtre de ulei aveti? LE: NU-i bine sa pleci cu ea de pe loc turata, si/sau sa o turezi imediat dupa ce ai pornit-o pentru ca uleiul nu are timp sa se incalzeasca si nici sa circule corespunzator prin toata instalatia si fara ulei nu se prea face lubrifierea si ajunge sa frece metal pe metal si de aici o uzura prematura a motorului. Editat Octombrie 17, 2008 de m4v3rick Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu86 Postat Octombrie 17, 2008 Share Postat Octombrie 17, 2008 (editat) foarte bine zis maverick la partea cu turatul cand e rece. eu nu am termometru pt apa, ci doar cele 2 beculete de care ai zis, dar pun mana pe motor ca sa vad cam cat de cald e, de fapt pun mana pe furtunul de apa. Uleiul inca nu l-am schimbat, si nici nu il mai schimb ca pun motoreta la iernat si ii fac schimbu in primavara, asa ca nu stiu ce sa zic la partea cu schimbu la cei 6000 pe care ii recomanda cartea. Editat Octombrie 17, 2008 de radu86 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pogor Postat Octombrie 17, 2008 Share Postat Octombrie 17, 2008 la honda mea scrie in carte sa nu pleci pana nu se ridica acul de la temperatura intr-o anumita zona. or, pana sa ajunga acul acolo, dureaza peste 5 minute. dar sv-ul am vazut ca se incalzeste mult mai repede. eu plec atunci cand simt ca partea de sus a cilindrilor(chiuloasa?) a inceput sa se incalzeasca, la fel si cu baia de ulei(zona respectiva). cred ca apa se incalzeste mai repede decat uleiul, asa ca nu mi se pare relevanta temp ei ca si reper de pornire parerea mea e ca daca-l lasi 3 minute la incalzit nu are cum sa-i faca decat bine. si binenteles ca dupa ce plec, fara turatii mari. eu o tin sub 4000 inca vreo 5 minute de mers, poate si mai mult in functie de cat ma grabesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu86 Postat Octombrie 17, 2008 Share Postat Octombrie 17, 2008 da, apa se incalzeste mai repede, ca ea e agentul de racire, si e normal sa "ia" caldura de la cilindri, dar oricum, daca simti ca apa are undeva peste 60 de grade, uleiul nu va avea nici el 20 de grade, si oricum uleiurile din ziua de azi sunt destul de evoluate si asigura o ungere destul de ok si la temperaturi sub cea nominala sa zic asa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pogor Postat Octombrie 17, 2008 Share Postat Octombrie 17, 2008 v-ati gandit sa va montati cricuri centrale? am cautat putin si am gasit prin usa la 175$ si un uk la 130 lire(acelasi produs). oarecum ma bucur ca exista, dar e destul de scump Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu86 Postat Octombrie 17, 2008 Share Postat Octombrie 17, 2008 Eu unu nu pre aintentionez sa pun cric central, desi cred ca e foarte ok cu unu din ala. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valbi Postat Octombrie 17, 2008 Share Postat Octombrie 17, 2008 Voi schimbati uleiu ca la carte, sau mai repede? Ca yo acum cand am scos uleiu din ea - prin desfacerea generatorului am pierdut aproape 1 litru si am zis sa il schimb pe tot - cu toate ca nu avea mai mult de 4000km de la ultimu schimb, uleiu parea deja cam dus, asa la prima vedere. Ce filtre de ulei aveti? LE: NU-i bine sa pleci cu ea de pe loc turata, si/sau sa o turezi imediat dupa ce ai pornit-o pentru ca uleiul nu are timp sa se incalzeasca si nici sa circule corespunzator prin toata instalatia si fara ulei nu se prea face lubrifierea si ajunge sa frece metal pe metal si de aici o uzura prematura a motorului. parea dus la culoare? sau l-ai luat la mana si nu mai era vascos? culoarea nu e foarte relevanta, de obicei la schimb ramane foarte mult ulei vechi in mobra, o sa incerc sa pun solutie de curatat la urmatorul schimb si am sa urmaresc atunci cat de mult se arde. depinde si de ce ulei folosesti, zona in care te dai, temperatura, stilul de mers, sunt mai multe lucruri ce trebuiesc luate in calcul si atunci este destul de normal sa schimbi uleiul la 4000. ultimul schimb l-am facut la 6000 si uleiul nu arata multumitor. (in situatia in care nu ii dau rosu) legat de filtre eu am pus champion, nu stiu care sunt cele mai indicate dar in schimb va recomand asa ceva: http://www.filtermag.com/tech.php Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Redpik Postat Octombrie 17, 2008 Share Postat Octombrie 17, 2008 bai, am consultat si un mecanic azi pentru problema cu sunetul ala. Nu e de bine, dar nici de rau.Cica nu e de la distributie. Ceva legat de cuzineti,axa cu came si colbutor. pentru mine complicat. Va intreb si pe voi care aveti motoarele de mai demult: oare e momentul sa schimb uleiul ? sa fie acesta prea uzat/ars/"dus" ? daca il schimb poate disparea sunetul ? P.S : bag picioru , a inceput sa ploua afara Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aoleks Postat Octombrie 18, 2008 Share Postat Octombrie 18, 2008 schimbatul uleiului nu rezolva problema. intrebare: sa zicem ca circuli cu 50km/h in a 3-a (sunt doar cifre, nu au o semnificatie anume), daca tragi ambreiajul, se mai aude acel zgomot? daca nu, stii sigur ca e de la cutia de viteze. la mine asa e. inca o data, atata timp cat nu e un zgomot puternic, ca si cum ar zangani mai multe bile in motor, e ok! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Redpik Postat Octombrie 18, 2008 Share Postat Octombrie 18, 2008 da se aude. se aude mai tare cand motorul e cald. O alta idee, ar putea fii o pastila (nu cunosc termenii, nici nu stiu ce-i aia) care se poate inlocui fara probleme. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu86 Postat Octombrie 18, 2008 Share Postat Octombrie 18, 2008 Pai eu nu mai inteleg, prima data ai zis ca se aude la un interval de timp. acuma se aude permanent? si numa la ralanti? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Qruzzer Postat Octombrie 18, 2008 Share Postat Octombrie 18, 2008 depinde cat de mult iubesti mobra aia Maverick de starea ei actuala si cat d emult vrei sa te tina. Uleiul nu se completeaza in cazul tau si nici macar la un ulei care are doar 500km nu se completeaza o proportie asa mare cu ulei nou. Dar daca mergi lejer cu ea ea si n-o chinui poti sa mergi si 24k de km cu trei tipuri de ulei in ea schimbat la 6000 de km fara sa simti/auzi vro diferenta. Oricum, 99% dintre noi, posesorii de Sv tragem de ele, asa ca iti recomand ca la 4000km sa-l schimbi, eventual pui un ulei mai ieftin(cel recomandat de fabrica) decat un high-end, high-tech, etc, si sa-l schimbi la 6k-7k de km. te sui pe motor, daca e foarte frig bagi socul din prima. pornesti motorul, bagi in viteza si mergi. la inceput mergi cu 30 in a 2-a, pana ajungi la o straduta mai maricica, acolo ii dai 50 in a 3-a (adica o tii la viteza legala din oras) si dupa cateva minute de mers (2-3) o bagi in a 4-a si o tii un pic peste 50. toata chestia asta dureaza ~5 minute. altii tin motorul pe loc si il lasa sa mearga cateva minute. WRONG! atentie: metoda de mai sus nu inseamna ca motorul e incalzit de tot. poate ca uleiul are deja temperatura ideala de functionare, insa motorul in sine e inca destul de rece. daca vrei sa ii dai blana, mai fa niste ture vreo 15 minute! socul il tii pana o bagi in a 2-a, dupa aia (peste 3000 rpm) socul nu mai are nici un folos. el este doar pentru pornirea in conditii nefavorabile. asa fac eu si nu am niciodata probleme. asta e cititta de tine de pe undeva? socul nu se tine mai mult de 20-30 de secunde, iar daca motoreta nu vrea sa plece decat cu socul tras de pe loc inseamna ca ai o problema la reglaje: carburatie/injectie , aprindere etc. cand porniti motorul cu socul tras nu-l lasati sa urce in ture ca nebunul, il tineti cat sa mearga routund adica in jur de 3000rpm, se inchide dupa 30 de secunde si normal are fi sa mai asteptati cateva minute, depinde de umezeala si temperatura de afara. Iar dupa ce pleci e lege atat la motorete cat si la masini ca nu se da cox pana nu se ajunge la temperatura lui normala de functionare. cel mai bine e sa porniti motorul inainte de a pune echipamentul: manusi, casca etc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m4v3rick Postat Octombrie 18, 2008 Share Postat Octombrie 18, 2008 Pai stiu treaba legata de completare, de asta l-am si scos pe tot. Intrebam doar daca voi schimbati mai repede decat zice cartea sau mai tarziu. Yo pana acum am bagat in ea doar 10w40 de la Motul, sintetic. Inca nu am pus-o pe roti... A si inca ceva, imi puteti recomanda vreo solutie pentru curatat urmele de rugina, am niste depuneri pe jug pe care, daca tot motoru sta si yo nu fac nimic, as vrea sa incerc sa le scot. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valbi Postat Octombrie 18, 2008 Share Postat Octombrie 18, 2008 (editat) wd 40 e ce iti trebuie pentru rugina la fel de bine dai pe o carpa si ai sa scapi si de spreiul de lant de pe roata. (easy way) Editat Octombrie 18, 2008 de valbida1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu86 Postat Octombrie 18, 2008 Share Postat Octombrie 18, 2008 Daca tot s-a deschis subiectu despre coroziune, eu am cateva pete de coroziune pe furca, undeva mai sus de axul rotii. cum fac sa le scot? trebuie un fel de polish? face cineva prin bucuresti asta? Daca vreti poze ca sa va dati seama mai bine despre ce vorbesc, abia weekendu viitor pot avea. Multumesc. Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aoleks Postat Octombrie 18, 2008 Share Postat Octombrie 18, 2008 am spus eu ca trebuie tinut socul deschis pana behaie? pana pornesti de pe loc... dupa ce schimbi in a 2-a, deja il scoti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.