Sari la conținut

Suzuki Sv 650s/1000


Delia
 Share

Postări Recomandate

bai, am consultat si un mecanic azi pentru problema cu sunetul ala. Nu e de bine, dar nici de rau.Cica nu e de la distributie. Ceva legat de cuzineti,axa cu came si colbutor. pentru mine complicat. Va intreb si pe voi care aveti motoarele de mai demult: oare e momentul sa schimb uleiul ? sa fie acesta prea uzat/ars/"dus" ? daca il schimb poate disparea sunetul ?

 

P.S : bag picioru , a inceput sa ploua afara :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 11,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

schimbatul uleiului nu rezolva problema. intrebare: sa zicem ca circuli cu 50km/h in a 3-a (sunt doar cifre, nu au o semnificatie anume), daca tragi ambreiajul, se mai aude acel zgomot? daca nu, stii sigur ca e de la cutia de viteze. la mine asa e. inca o data, atata timp cat nu e un zgomot puternic, ca si cum ar zangani mai multe bile in motor, e ok!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

depinde cat de mult iubesti mobra aia Maverick de starea ei actuala si cat d emult vrei sa te tina. Uleiul nu se completeaza in cazul tau si nici macar la un ulei care are doar 500km nu se completeaza o proportie asa mare cu ulei nou. Dar daca mergi lejer cu ea ea si n-o chinui poti sa mergi si 24k de km cu trei tipuri de ulei in ea schimbat la 6000 de km fara sa simti/auzi vro diferenta.

 

Oricum, 99% dintre noi, posesorii de Sv tragem de ele, asa ca iti recomand ca la 4000km sa-l schimbi, eventual pui un ulei mai ieftin(cel recomandat de fabrica) decat un high-end, high-tech, etc, si sa-l schimbi la 6k-7k de km.

 

te sui pe motor, daca e foarte frig bagi socul din prima. pornesti motorul, bagi in viteza si mergi. la inceput mergi cu 30 in a 2-a, pana ajungi la o straduta mai maricica, acolo ii dai 50 in a 3-a (adica o tii la viteza legala din oras) si dupa cateva minute de mers (2-3) o bagi in a 4-a si o tii un pic peste 50. toata chestia asta dureaza ~5 minute. altii tin motorul pe loc si il lasa sa mearga cateva minute. WRONG!

 

atentie: metoda de mai sus nu inseamna ca motorul e incalzit de tot. poate ca uleiul are deja temperatura ideala de functionare, insa motorul in sine e inca destul de rece. daca vrei sa ii dai blana, mai fa niste ture vreo 15 minute! socul il tii pana o bagi in a 2-a, dupa aia (peste 3000 rpm) socul nu mai are nici un folos. el este doar pentru pornirea in conditii nefavorabile.

 

asa fac eu si nu am niciodata probleme.

 

 

asta e cititta de tine de pe undeva?

 

 

socul nu se tine mai mult de 20-30 de secunde, iar daca motoreta nu vrea sa plece decat cu socul tras de pe loc inseamna ca ai o problema la reglaje: carburatie/injectie , aprindere etc.

 

cand porniti motorul cu socul tras nu-l lasati sa urce in ture ca nebunul, il tineti cat sa mearga routund adica in jur de 3000rpm, se inchide dupa 30 de secunde si normal are fi sa mai asteptati cateva minute, depinde de umezeala si temperatura de afara. Iar dupa ce pleci e lege atat la motorete cat si la masini ca nu se da cox pana nu se ajunge la temperatura lui normala de functionare.

 

 

cel mai bine e sa porniti motorul inainte de a pune echipamentul: manusi, casca etc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai stiu treaba legata de completare, de asta l-am si scos pe tot. Intrebam doar daca voi schimbati mai repede decat zice cartea sau mai tarziu. Yo pana acum am bagat in ea doar 10w40 de la Motul, sintetic. Inca nu am pus-o pe roti...

A si inca ceva, imi puteti recomanda vreo solutie pentru curatat urmele de rugina, am niste depuneri pe jug pe care, daca tot motoru sta si yo nu fac nimic, as vrea sa incerc sa le scot.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca tot s-a deschis subiectu despre coroziune, eu am cateva pete de coroziune pe furca, undeva mai sus de axul rotii. cum fac sa le scot? trebuie un fel de polish? face cineva prin bucuresti asta? Daca vreti poze ca sa va dati seama mai bine despre ce vorbesc, abia weekendu viitor pot avea.

 

Multumesc. Bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am spus eu ca trebuie tinut socul deschis pana behaie? pana pornesti de pe loc... dupa ce schimbi in a 2-a, deja il scoti.

 

nu schimbi nici macar a 1-a. il tragi, pornesti, il inchizi, o mai lasi cateva minute cu el inchis si pleci, asta e regula. oricum, intr-un final fiecare poate sa faca cum il taie capu.

 

A si inca ceva, imi puteti recomanda vreo solutie pentru curatat urmele de rugina, am niste depuneri pe jug pe care, daca tot motoru sta si yo nu fac nimic, as vrea sa incerc sa le scot.

 

or sa-ti reapara repede, si la mine sunt ceva puncte. mai ales pe opritor unde face contact, chiar daca scoti, cureti si vopsesti piesa ''ca la carte''.

mai bine investesti timpul ala in altceva. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca tot s-a deschis subiectu despre coroziune, eu am cateva pete de coroziune pe furca, undeva mai sus de axul rotii. cum fac sa le scot? trebuie un fel de polish? face cineva prin bucuresti asta? Daca vreti poze ca sa va dati seama mai bine despre ce vorbesc, abia weekendu viitor pot avea.

 

Multumesc. Bafta!

 

Si la a mea sunt prezente aceste pete pe partea inferioara a furcii, cred ca are un strat de lac care s-a cojit, sau ceva pentru protectia aluminiului. Cred ca doar prin curatare si lacuire se poate rezolva, sau vopsire.

 

Ce rau imi pare ca nu ma pot plimba din cauza numerelor :) , joi am programarea la RAR. Sper sa mai prind cateva zile in care sa recuperez timpul pierdut. :)

Editat de radum90
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am cumparat 2 furci usd de la un kawasaki ninja 600 2007-2008! in curand montatul :)!

 

mama... mi-ai luat-o inainte :P

 

si eu planuiam sa cumpar o fata de gixxer (suspensii mai bune, frane mai bune, pozitie mai sportiva)....

insa am cateva intrebari: nu stiu cum e la ninja, dar la gixxere , la toate la care m-am uitat Srad 600, 750, k1, k2 , etc... din cate am vazut toate iau viteza din cutia de viteze. la modelul respectiv de kawa nu e asa? o sa poti monta melcu acela pt vitezometru intre janta si furca?

Si inca ceva, furcile usd au partea superioaa mult mai lata decat furca normala la SV, ai cumparat si jugul de la kawa-u respectiv?

Ce vei face in leg. cu franele? sau ai luat cu etrier cu tot?

Pe un forum SV am citit cum cineva si-a pus o fata completa de pe un gixxer 1000, o trebuit sa modifice una alta la locasul jugului, si parca o trebuit sa taie din carena pt ca ghidonul astfel ajungea mult mai jos....

 

abea astept sa vad un astfel de SV in romania :)

BTW: carenele care ziceai ca ai comandat o ajuns?

BTW2: din cate am citit pt spate cel mai usor se paote pune o suspensie de la zx10 generatia 2004 - 2005 , ar fi pacat ca pe fata sa au suspensii beton si pe spate nu :rolleyes:

 

Bafta in tuning :)

 

 

 

PS: cat o fost telescoapele? de unde l-ai luat? o poza ceva :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu mai bine iei gixxeru' direct?? :) Ca nu prea i tuning ce face omu acolo... e ca si cum ai pune p trabant motor de bmw (bine nteles exagerez) but still... Dak vrei sa faci tuning te ajunge un amortizor p spate cat un sfert de motor dak nu mai bine... dar dak zici ca tine trabantul motoru de bmw fara sa sara cartoanele din ea toata stima! Spr sa fie de bun gust ce faci si spor la "tuning"! :) mate!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Oricum, 99% dintre noi, posesorii de Sv tragem de ele, asa ca iti recomand ca la 4000km sa-l schimbi, eventual pui un ulei mai ieftin(cel recomandat de fabrica) decat un high-end, high-tech, etc, si sa-l schimbi la 6k-7k de km.

Ce intelegi prin "a trage" de un motor?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

suspensiile sunt intr-adevar mai groase decat cele originale. "jugul" inca nu e cumparat, ma gandesc la unul de gsx-r. imi place cum arata. franele sunt si ele noi, am bugetul insa nu m-am decis ce iau. e clar ca vor fi frane radiale (sau cum le zice in romana) insa inca nu m-am hotarat: brembo sau tokico! brembo ar zice tot poporul, dar sunt ceva mai scumpe. vad daca gasesc un deal calumea pe ebay. in ceea ce priveste senzorul de viteza, oricum am nevoie de un ceas nou (care vine cu senzorul lui propriu). pun lampile de la un street triple deci carena se duce. fac un naked din sv!

 

furcile sunt marca showa, le dau baietilor de la e=mc37 (http://www.bikesetup.be/) si ei mi-o revizuiesc (cred ca asa ii spune :)). pe spate cumpar si un amortizor showa, sa fie setul complet si pun in amandoua arcuri si ulei ohlins. este destul de ieftin!

 

inca o chestie pe care vreau sa o fac este frana de spate. vreau sa ma scap naibii de tija aia care tine frana de spate. asa ca pun frana de la un sv mai nou, eventual cu un brembo mic pe acolo! in rest, schimbat suruburi (nu costa mult si da motorului un alt aspect + siguranta ca dupa 10 ani/50000 kilometrii totul sta bine la locul lui). am vorbit cu cineva de pe un forum olandez si imi pun niste "rearsets" (nu stiu cum le zice in romana) facute de el. asa arata:

 

post-34872-1224524785_thumb.jpg

 

apropo de teava de esapament, si aia o schimb. poate ceva de la ixil, ca sunt singurii care fac tevi duble pentru sv. si ce sunet :)!

 

in rest, stickers, bujii noi, lant auriu, aripi din carbon, semnalizatoare si oglinzi ducati monster etc. ...

 

va costa ceva insa va merita! cand nu mai merge motorasul, cumpar unul mai tanar sau il revizuiesc pe asta si eu sunt multumit!

 

va tin la curent!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Te-ai apucat de treaba, nu gluma. Bafta multa! Nu tu ai luat niste carene de pista? cum de te-ai intors la naked?

 

sa postezi tot ce pui/modifici pe ea, te rog, si cu poze. momentan eu lucrez la optic(tot varianta N), sper sa termin luna asta si cand trec la tehnic sa am de unde sa ma inspir:D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am vrut carene si am vazut un set de la care ti se scoala, da sa-mi bag ca firma care le face nu mai exista. in principiu le-as putea cumpara de altundeva dar e in america, platescla import de ma rup. si nu vreau sa dau peste 1000 euro pe niste bucati de plastic nevopsite. vrei inspiratie? stai asa, ca iti dau niste link-uri :)...

 

http://www.motonline.pt/forum/printer_frie...s.asp?TID=16508 - uita-te la toata pagina, ai rabdare sa se incarce pozele. suzuki sv650 si sv1000, modele noi si vechi, care mai de care. sunt si motociclete banale dar si sv650 model vechi cu brembo si ohlins :)... asta e un link!

 

http://www.bayarearidersforum.com/forums/s...ead.php?t=89252 - un topic urias cu poze (sv650 si sv1000). si asta merita vazut. aici am vazut sv-ul ala albastru cu carenele care le vreau eu. in jurul paginii 50! vezi tu :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...