Sari la conținut

Suzuki Sv 650s/1000


Delia
 Share

Postări Recomandate

Crezi ca un xenon ar fi suficient pe faza scurta sau mai bine schimb farul?

E suficient ;)

Eu zic ca isi merita banii :blbl: Am avut xenon doar pe faza scurta si eram mai mult decat multumit de el! Daca vrei totusi sa ai si niste flash-uri eficiente pui un bi-xenon, dar daca vrei doar o lumina mai buna, faza scurta e suficienta ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 11,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Va salut!

 

Cu parere de rau :( vand: SV650s din 2000 cu 26 000 Km. si multe accesorii si imbunatatiri. Fotografie... nu am momentan

ceva destul de plauzibil, am postat una prin Aprilie - Mai nu mai retin exact, o sa vin curand cu ceva recent.

Daca aveti amici interesati de acest model sunt deschis la orice discutie. Motoru' merge impecabil probabil o sa fie nevoie doar de ceva revizii conform manualului de utilizare. Bineanteles ca are si o carena zgariata, pe stanga, mi se pare corect sa stiti.

 

Asfalt uscat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut. Din ce stiu, acel regulator de tensiune asigura varful de tensiune de care e nevoie pentru a amorsa descarcarea in gaze. nu cred ca incarca cu mult circuitul electric, dar foarte sigur nu sunt.

Acuma nu stiu cat de bine lumineaza un bec din ala ca sa zici ca merita investitia, dar stiu ca multi isi pun, pe diferite modele de motorete si atunci cred ca e ok din mai toate punctele de vedere :(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acuma nu vreau sa fiu carcotas, dar sincer pe mine ma deranjeaza mult mai mult o masina cu xenon noaptea decat una fara. da, e mai vizibila, dar numa farurile sunt vizibile, pe langa nu mai vad prea mult si cu cat se apropie e mai greu de suportat, pentru mine cel putin. asa ca personal as face investitia asta ca sa vad eu mai bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

problema este urmatorul lucru: in ziua de astazi, tot taranul isi "senon" ca asa a auzit el de la ghita. si e plina piata de kit-uri "do-it-self" xenon si ce se intampla? taranul ia o cutie de "senoane frate" si le monteaza singur, ca de banii dati unui mecanic, isi ia trei shoarme'! si "senonul" e montat gresit la 90% din tarani. de-asta te orbeste!

 

in mod normal, xenon-ul nu dauneaza ochilor sau condusului :(!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe strazile noastre vad destul de rar faruri care sa bata corect (si faruri normale, nu doar 'senoare'). Majoritatea soferilor au faza scurta reglata de bate pana la dracu'n praznic si te orbesc cand treci pe langa ei. In schimb imi plac masinile noi cu xenon de fabrica : astea am observat ca se 'autoajusteaza' sau ceva de genul si nu deranjeaza deloc.

 

Eu vreau sa vad eu bine, nu sa deranjez pe altii, cum vad ca e trendul general.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am intrebat n am dat cu paru... M ai pedepsit sa l citesc p un dement care are muuuult prea mult timp liber. Eu ma refeream la faptul ca poate se gasesc deja facute cu lupe de focalizare & shit. Nu ce a facut amicul acolo, empirisme... Ca sincer orice ar zice el acolo tot nenoroceste ce vine d p contrasens si sperie pasarile de prin copaci, cad avioane si ne vad extraterestri :(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut. Din ce stiu, acel regulator de tensiune asigura varful de tensiune de care e nevoie pentru a amorsa descarcarea in gaze. nu cred ca incarca cu mult circuitul electric, dar foarte sigur nu sunt.

Acuma nu stiu cat de bine lumineaza un bec din ala ca sa zici ca merita investitia, dar stiu ca multi isi pun, pe diferite modele de motorete si atunci cred ca e ok din mai toate punctele de vedere :(

Eu am un SV650s, varianta carenata.

Faza lunga era cat de cat ok, dar faza scurta era o gluma (cum zicea cineva mai sus). Am cumparat 2 kituri de xenon si intr-o dupa-amiaza/seara mi le-am montat/reglat pe ambele faze si nu regret. Kitul contine un balast (cred ca e un transformator ridicator de tensiune, un modul electronic care controleaza becul si balastul, amorsarea) si becul.

Daca pe faza scurta inainte, abia vedeam la 10m in fata, iar daca venea cineva din fata, nu (prea) mai vedeam nimic.

 

Dupa ce mi-am pus xenon (la ambele faruri H1), e muult mai bine. De fapt e prea bine =)). Am fost la bunici si mi-au dat niste pepeni verzi (vreo 40kg) si i-am pus pe scaunul din spate. Farurile erau reglate doar pentru pilot, si se ridicasera destul de sus. Un idiot aproape ca era sa ma linseze ca cica de ce ii tin faza lunga in oglinzi :(

 

Singurul dezavantaj e ca nu (prea) poti da flash-uri. Asta doar daca ai mers destul de mult doar cu faza scurta, si sa zicem ca ar putea fi suparator cand vrei sa faci depasiri, dar in cateva secunde, max 10, ajunge la maxim.

 

Le-am pus la sfarsitul lui august, dupa care am facut cateva mii de km, multe din ele noaptea si e net superior la ce aveam inainte (halogen).

 

Daca mai pot fi de folos cu raspunsuri la alte intrebari, cu toata placerea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca ziceti ca montate corect nici nu orbesc si vezi si cum trebuie atunci chiar merita. Acuma daca da cineva si un pret oproximativ ar fi minunat. :(

Eu le-am luat de aici cu mentiunea ca am dat 320 fiindca am luat 2, cica 1 an garantie.

Editat de crispus
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mi se pare ok ca pret, acuma nu prea inteleg... daca nu iau din ala care se misca pt faza scurta/lunga, atunci trebuie sa am 2 becuri, asta inseamna ceva modificari in ce sens? se mai da vreo gaura prin far ca sa fie pozitionat si celalat bec? ca asa nu prea mi-ar conveni. la tine cum ai facut?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mi se pare ok ca pret, acuma nu prea inteleg... daca nu iau din ala care se misca pt faza scurta/lunga, atunci trebuie sa am 2 becuri, asta inseamna ceva modificari in ce sens? se mai da vreo gaura prin far ca sa fie pozitionat si celalat bec? ca asa nu prea mi-ar conveni. la tine cum ai facut?

Daca ai varianta naked, atunci ai un singur bec H4 (ala care se misca), iar daca ai varianta semicarenata, atunci ai 2 becuri separate... Nu e vb de nici un fel de modificari.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru varianta S iti trebuie kit (uri) de H1, cate unul pentru fiecare faza. Eu ma gandeam la un compromis : xenon pe scurta si halogen pe luga. Asa merg bine si flash-urile. Cat despre varianta N, va trebui un sistem H4 (cred ca e ceva gen 'bixenon' whatever). O sa fie un singur bec si un electromagnet care misca becul in functie de faza care vrei s-o ai.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Yo mi-am montat-o, 10x amimagz pentru stator, functioneste. Acum pot sa schimb si yo becu' si eventual sa ii pun niste mansoane incalzite pentru zilele canceroase. Partea proasta e ca pierd ulei, nu cred ca am strans bine capacu. Oricum acum asa o las, cat sa ma mai plimb un pic, iar cand vine zapada, ma apuc de surubarit serios la ea.

 

Inca o chestie descoperita de mine, micul mecanic de SVuri, este reglajul ambreiajului, ba sa mor nu alta pana reglezi melcu ala, m-am chinuit si in vara, acum ca am dat capacu generatorului jos si implicit si melcu ala, iar incepe distractia. Am incercat aseara, dar pana am montat-o se facuse unspe juma' si daca mai continuam sa testez aveam toate sansele sa arunce vecinii dupa mine cu cate ceva, ramane pe seara asta.

 

Cum e halogenu' pe SVu naked comparativ cu xenon? Ce sa aleg? Un sfat. Danke.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ziua buna sv-isti :laugh:

 

azi am mai fost pe la garaj sa o mai lustruiesc sa mai strang suruburile...si m-am uitat si la nivelul lichidului de racire(antigelul) si am obs ca e la minim....deci ar trebui sa completez..din cate am inteles trebuie un amestec de 50 % apa distilata si 50% antigel....

 

Ideea e ca ar trebui sa schimb tot antigelul si nu sa completez(in manual se specifica ca trebuie schimbat la fiecare 2 ani,si mobra e fabricatie 2006)....voi ce parere aveti?

 

si cum se procedeaza?se pune pur si simplu amestecul in radiator prin acel "robinet"?

 

toate cele bune

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Este bine sa se schimbe periodic si antigelu, care din cate stiu yo are si rolul de lubrifiant al pompei de apa. Plus ca astfel se elimina depunerile; stiu ca e apa distilata, dar totusi e tot apa. oricum e o manopera super simpla si nici nu costa o avere niste antigel + H2O distilata. Cu consumabilele la mobra e ca in meseria mea, mai bine previi decat sa tratezi. Ride on....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...