radu86 Postat Octombrie 31, 2008 Share Postat Octombrie 31, 2008 Mi se pare ok ca pret, acuma nu prea inteleg... daca nu iau din ala care se misca pt faza scurta/lunga, atunci trebuie sa am 2 becuri, asta inseamna ceva modificari in ce sens? se mai da vreo gaura prin far ca sa fie pozitionat si celalat bec? ca asa nu prea mi-ar conveni. la tine cum ai facut? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
amimagz Postat Octombrie 31, 2008 Share Postat Octombrie 31, 2008 Mi se pare ok ca pret, acuma nu prea inteleg... daca nu iau din ala care se misca pt faza scurta/lunga, atunci trebuie sa am 2 becuri, asta inseamna ceva modificari in ce sens? se mai da vreo gaura prin far ca sa fie pozitionat si celalat bec? ca asa nu prea mi-ar conveni. la tine cum ai facut? Daca ai varianta naked, atunci ai un singur bec H4 (ala care se misca), iar daca ai varianta semicarenata, atunci ai 2 becuri separate... Nu e vb de nici un fel de modificari. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ADVRadu Postat Octombrie 31, 2008 Share Postat Octombrie 31, 2008 Pentru varianta S iti trebuie kit (uri) de H1, cate unul pentru fiecare faza. Eu ma gandeam la un compromis : xenon pe scurta si halogen pe luga. Asa merg bine si flash-urile. Cat despre varianta N, va trebui un sistem H4 (cred ca e ceva gen 'bixenon' whatever). O sa fie un singur bec si un electromagnet care misca becul in functie de faza care vrei s-o ai. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m4v3rick Postat Octombrie 31, 2008 Share Postat Octombrie 31, 2008 Yo mi-am montat-o, 10x amimagz pentru stator, functioneste. Acum pot sa schimb si yo becu' si eventual sa ii pun niste mansoane incalzite pentru zilele canceroase. Partea proasta e ca pierd ulei, nu cred ca am strans bine capacu. Oricum acum asa o las, cat sa ma mai plimb un pic, iar cand vine zapada, ma apuc de surubarit serios la ea. Inca o chestie descoperita de mine, micul mecanic de SVuri, este reglajul ambreiajului, ba sa mor nu alta pana reglezi melcu ala, m-am chinuit si in vara, acum ca am dat capacu generatorului jos si implicit si melcu ala, iar incepe distractia. Am incercat aseara, dar pana am montat-o se facuse unspe juma' si daca mai continuam sa testez aveam toate sansele sa arunce vecinii dupa mine cu cate ceva, ramane pe seara asta. Cum e halogenu' pe SVu naked comparativ cu xenon? Ce sa aleg? Un sfat. Danke. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stefan_Sv650sf Postat Octombrie 31, 2008 Share Postat Octombrie 31, 2008 Pai eu la varianta s dupa 2003 am doua H4... Ghinion pt astia ca mine cu multe faruri in fata... Dar bate destul de bine si scurta si lunga... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ridersowg Postat Octombrie 31, 2008 Share Postat Octombrie 31, 2008 ziua buna sv-isti azi am mai fost pe la garaj sa o mai lustruiesc sa mai strang suruburile...si m-am uitat si la nivelul lichidului de racire(antigelul) si am obs ca e la minim....deci ar trebui sa completez..din cate am inteles trebuie un amestec de 50 % apa distilata si 50% antigel.... Ideea e ca ar trebui sa schimb tot antigelul si nu sa completez(in manual se specifica ca trebuie schimbat la fiecare 2 ani,si mobra e fabricatie 2006)....voi ce parere aveti? si cum se procedeaza?se pune pur si simplu amestecul in radiator prin acel "robinet"? toate cele bune Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aoleks Postat Octombrie 31, 2008 Share Postat Octombrie 31, 2008 cred ca suntem aici care circulam cu un sv de 10 care nu a vazut lichid nou de racire din fabrica si nu are nici pe dracu. auzi la el, o data la 2 ani. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m4v3rick Postat Octombrie 31, 2008 Share Postat Octombrie 31, 2008 Este bine sa se schimbe periodic si antigelu, care din cate stiu yo are si rolul de lubrifiant al pompei de apa. Plus ca astfel se elimina depunerile; stiu ca e apa distilata, dar totusi e tot apa. oricum e o manopera super simpla si nici nu costa o avere niste antigel + H2O distilata. Cu consumabilele la mobra e ca in meseria mea, mai bine previi decat sa tratezi. Ride on.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ridersowg Postat Octombrie 31, 2008 Share Postat Octombrie 31, 2008 am inteles ideea...dar intrebarea ar fii ...e vreo problema daca am mers o perioada(nu stiu cat) cu nivelul la minim? ms pt raspunsuri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m4v3rick Postat Octombrie 31, 2008 Share Postat Octombrie 31, 2008 Nu cred ca a patiti nimic, dar acum ca vine inghetu' ar fi bine daca l-ai schimba. Nu stiu nici unde ti motoru peste iarna si nici cam cate grade sunt iarna in Pitesti. La mine in Brasov uneori iarna crapa pietrele... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ridersowg Postat Noiembrie 1, 2008 Share Postat Noiembrie 1, 2008 pai pana acum in pit temperatura nu a scazut sub 2-3 grade noaptea...deci si apa sa fii fost si tot nu ingheta...oricum maine o sa ma duc sa rezolv treaba... gata,am completat 100 ml cu motul motocool(ready to use) gata diluat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu86 Postat Noiembrie 1, 2008 Share Postat Noiembrie 1, 2008 Te-ai uitat cumva ce tip este? nu stiu daca la moto se aplica dar la masini sunt mai multe feluri de antigel si cica nu prea e bine sa le amesteci (habar nu am de ce si nici nu am incercat); cica ar avea nu stiu ce anticoroxivi in compozitie si de aia nu e ok amestecul, mai mult nu stiu. P.S. acu am vazut raspunsurile in legatura cu becurile. am vazut si eu tipul ala de bec cu electromagnet, si mi se pare o solutie buna. eu am varianta N. oricum nu am mers noatpea pana acum, si nici nu cred ca voi merge prea curand. Ah, si am vazut ca a zis cineva de mansoane incalzite. alea se incalzesc mereu sau au un butonas ceva cu care sa le opresti? ca ar fi si alea folositoare, dar daca tre sa le schimb vara si apoi iarna iarasi.... Mersi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ridersowg Postat Noiembrie 1, 2008 Share Postat Noiembrie 1, 2008 (editat) in carte se recomanda antigel pe baza de etanol-glicol,si asa scrie si pe prospectul de la motul asta spune manualul:Use a high quality ethylene glycol base anti-freeze, mixed with distilled water . Do not mix an alcohol base anti-freeze and different brands of anti-freeze. Editat Noiembrie 1, 2008 de gusteru_streetfighter Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu86 Postat Noiembrie 2, 2008 Share Postat Noiembrie 2, 2008 Pai asta este antigelul: etilen-glicol Daca nu zice nimic de tipul antigelului adica C, D sau mai stiu eu ce litera, atunci ar trebui sa fie ok Bafta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m4v3rick Postat Noiembrie 2, 2008 Share Postat Noiembrie 2, 2008 Te-ai uitat cumva ce tip este? nu stiu daca la moto se aplica dar la masini sunt mai multe feluri de antigel si cica nu prea e bine sa le amesteci (habar nu am de ce si nici nu am incercat); cica ar avea nu stiu ce anticoroxivi in compozitie si de aia nu e ok amestecul, mai mult nu stiu. P.S. acu am vazut raspunsurile in legatura cu becurile. am vazut si eu tipul ala de bec cu electromagnet, si mi se pare o solutie buna. eu am varianta N. oricum nu am mers noatpea pana acum, si nici nu cred ca voi merge prea curand. Ah, si am vazut ca a zis cineva de mansoane incalzite. alea se incalzesc mereu sau au un butonas ceva cu care sa le opresti? ca ar fi si alea folositoare, dar daca tre sa le schimb vara si apoi iarna iarasi.... Mersi. Mansoanele incalzite fie au un buton ON/OFF fie au si un potentiometru pentru selectarea treptei de incalzire (Low/High). De legat se pot lega direct la baterie, dar daca le ai legate asa, ai oprit motoru si ai uitat sa opresti mansoanele si pleci sa te plimbi pe jos, risti ca la intoarcere sa iei la impins motoru; sau le poti lega dupa contact - e un pic mai mult de lucru - dar ai avantajul ca dupa ce ai scos cheia din contact totul se opreste. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu86 Postat Noiembrie 2, 2008 Share Postat Noiembrie 2, 2008 Mersi, in cazul asta sunt foarte ok Pentru sezonul urmator insemana ca tre sa vad ce ar avea prioritate din ce as vrea sa mai fac la motoreta si echipament. Si acum: a incercat cineva sa puna alt tip de anvelope? (nu ma refer la dimensiune ci la destinatie) adica mai pt offroad sa zic asa. Pana acum am derapat destul de nasol pe un drum neasflatat si cu pietris, nu am cazut ca mergeam incet dar tot m-am speriat putin. Sau nu e cazul sa ma astept la minuni cu alt tip de anvelope Mersi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m4v3rick Postat Noiembrie 2, 2008 Share Postat Noiembrie 2, 2008 Baga bani si cat mai multi in echipament de cat mai buna calitate si poarta-l, ca azi mi-e mi-a salvat genunchiu' drept. N-am mai luat o curba pe drumul dintre Poiana Marului si Sinca si dupa 10m de scantei pe asfalt, m-am ales numai cu un far indoit si zgariat, maneta frana fata rupta, ghidon si rezervor indoit si zgariat + o rashetare serioasa a pantalonilor si protectiei de la genunchiu drept. Daca nu aveam echipament full pe mine acum cred ca scriam de la Urgente (in cel mai fericit caz, bineinteles). Acum dupa o spalare buna a motorului si parcarea lui frumoasa in garaj, urmeaza operatiunea strangerea de bani si reparatii plus intretinerea de iarna. Sezon inchis. Ne vedem pe drumuri la primavara si pana atunci pe forum P.S. Rezistenta fiara, dar are dinti, azi i-am vazut prima data. PPS. Cat despre gume, yo am pus acum pe ea Metzeler Sportec M3 sunt mai sport-touring, daca vrei ceva mai de touring poti incerca Z6le, despre care am auzit ca-s bune, dar yo nu le-am gasit cand am schimbat pneurile. Oricum SVu nu e motor de offroad, daca dai de pietris/praf cel mai bine o lasi incet. Inainte am avut Pirelli Diablo, bune si ele, dar uzate fiind imi fugea fundu pe asfalt umed de zicieai ca-s la drifturi. Cu noile M3uri am mers super bine si pe uscat si pe ud, fara sa simt vreo pierdere de aderenta; bine pe ud nici nu am exagerat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
calin_cz Postat Noiembrie 2, 2008 Share Postat Noiembrie 2, 2008 Si acum: a incercat cineva sa puna alt tip de anvelope? (nu ma refer la dimensiune ci la destinatie) adica mai pt offroad sa zic asa. Pana acum am derapat destul de nasol pe un drum neasflatat si cu pietris, nu am cazut ca mergeam incet dar tot m-am speriat putin. Sau nu e cazul sa ma astept la minuni cu alt tip de anvelope ..........ca o paranteza la ce vrei tu....uite ce au facut cu SV ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu86 Postat Noiembrie 2, 2008 Share Postat Noiembrie 2, 2008 @maverick: este si echipamentul in vedere, ma gandeam la geaca si pantaloni Dainese, eventual si ghetele (e de calitate echipamentul de la aceasta firma?) si o casca Arai. si cam asta ar fi pentru primavara, apoi mai vad in functie de cum am sa mai stau cu finantele ca si astea am sa le iau cu un efort destul de maricel. Interesanta ideea cu enduro din sv . Stie cineva daca/unde pot gasi un set de jigleoare pt carb-ul sv-ului? mersi (doar informativ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Redpik Postat Noiembrie 2, 2008 Share Postat Noiembrie 2, 2008 acu vreo 2 saptamani am descoperit si eu asta http://www.advrider.com/forums/showthread....466&page=10 . Sv transformat in DR , cel putin asa zic astia. Din punctul meu de vedere, e naspa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stefan_Sv650sf Postat Noiembrie 3, 2008 Share Postat Noiembrie 3, 2008 Baga bani si cat mai multi in echipament de cat mai buna calitate si poarta-l, ca azi mi-e mi-a salvat genunchiu' drept. N-am mai luat o curba pe drumul dintre Poiana Marului si Sinca si dupa 10m de scantei pe asfalt, m-am ales numai cu un far indoit si zgariat, maneta frana fata rupta, ghidon si rezervor indoit si zgariat + o rashetare serioasa a pantalonilor si protectiei de la genunchiu drept. Daca nu aveam echipament full pe mine acum cred ca scriam de la Urgente (in cel mai fericit caz, bineinteles).Acum dupa o spalare buna a motorului si parcarea lui frumoasa in garaj, urmeaza operatiunea strangerea de bani si reparatii plus intretinerea de iarna. Sezon inchis. Ne vedem pe drumuri la primavara si pana atunci pe forum P.S. Rezistenta fiara, dar are dinti, azi i-am vazut prima data. PPS. Cat despre gume, yo am pus acum pe ea Metzeler Sportec M3 sunt mai sport-touring, daca vrei ceva mai de touring poti incerca Z6le, despre care am auzit ca-s bune, dar yo nu le-am gasit cand am schimbat pneurile. Oricum SVu nu e motor de offroad, daca dai de pietris/praf cel mai bine o lasi incet. Inainte am avut Pirelli Diablo, bune si ele, dar uzate fiind imi fugea fundu pe asfalt umed de zicieai ca-s la drifturi. Cu noile M3uri am mers super bine si pe uscat si pe ud, fara sa simt vreo pierdere de aderenta; bine pe ud nici nu am exagerat. Buloane\crash pad-bar rullz! Te scutesc de cheltueli ca echipamentu bun de bube! La drumurile din Romania poti tu sa fii domnul "Valentin" rossi ca tot ai sanse maricele sa pici mai devreme sau mai tarziu. Eu am picat cu sv ul full carenat si n am avut avariat dekt protectia din capul ghidonului si bulonul. Cam ca tine asa 10 15m sanie p asfalt. Deci char isi fac banii! Sincer cand esti jos si ti dai seama ca n ai nici p dracu tu, te uiti in spate si nu vine nimeni sa te faca una cu asfaltu incepe inimioara sa planga n tine... c ai botit fieru si te ai facut pieton pt o vreme. Nasol moment maverik... stiu senzatia Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pogor Postat Noiembrie 4, 2008 Share Postat Noiembrie 4, 2008 e posibil sa nu imi mai pot inmatricula sv-ul? e adus din it, produs in 2002, inmatriculat si radiat acolo. am auzit ceva zvon foarte ingrijorator... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu86 Postat Noiembrie 5, 2008 Share Postat Noiembrie 5, 2008 de cand sunt zvonurile astea? eu l-am inmatriculat pe al meu in septembrie si nu a fost nici un fel de problema. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
amimagz Postat Noiembrie 5, 2008 Share Postat Noiembrie 5, 2008 e posibil sa nu imi mai pot inmatricula sv-ul? e adus din it, produs in 2002, inmatriculat si radiat acolo. am auzit ceva zvon foarte ingrijorator... Asta e un zvon legat de SV-uri in mod special? Sau la modul general? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dihania Postat Noiembrie 5, 2008 Share Postat Noiembrie 5, 2008 (editat) e posibil sa nu imi mai pot inmatricula sv-ul? e adus din it, produs in 2002, inmatriculat si radiat acolo. am auzit ceva zvon foarte ingrijorator... daca a fost inmatriculat acolo nu o sa ai nici o problema. nu se mai inmatriculeaza doar daca il cumperi din magazin pentru ca este o treaba cu emisiile euro 2. de asta nu mai sunt nici la vanzare in reprezentante. asa ca stai linistit ...si eu mi-am inmatriculat motorul in aprilie si nu am avut probleme. bafta! Editat Noiembrie 5, 2008 de dihania Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.