jonlup Postat Iulie 27, 2007 Share Postat Iulie 27, 2007 (editat) In fine, am reusit! Dupa un drum de mai bine de 2300km pe rotile proprii, SV-ul a ajuns acasa. Cred ca deja plange dupa drumurile perfecte din Germania si Austria, mi-e cam mila de ea din punctul asta de vedere. Revin cu detalii si poze zilele urmatoare (nu am deocamdata pozele). am vazut ceva topic-uri despre autocolante personalizate, am incercat sa contactez 1-2 persoane dar nu a raspuns nimeni. stiti pe cineva care poate face asa ceva? ca vreau sa personalizez putin libelula... Judas, se pare ca mare ghinion ai avut; in ce stadiu esti cu reparatiile? Ma intereseaza si pe mine detalii, pentru reparatiile curente si in eventualitatea unor probleme viitoare. Editat Iulie 27, 2007 de jonlup Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Judas Iscariot Postat Iulie 29, 2007 Share Postat Iulie 29, 2007 In fine, am reusit! Dupa un drum de mai bine de 2300km pe rotile proprii, SV-ul a ajuns acasa. Cred ca deja plange dupa drumurile perfecte din Germania si Austria, mi-e cam mila de ea din punctul asta de vedere. Revin cu detalii si poze zilele urmatoare (nu am deocamdata pozele). am vazut ceva topic-uri despre autocolante personalizate, am incercat sa contactez 1-2 persoane dar nu a raspuns nimeni. stiti pe cineva care poate face asa ceva? ca vreau sa personalizez putin libelula... Judas, se pare ca mare ghinion ai avut; in ce stadiu esti cu reparatiile? Ma intereseaza si pe mine detalii, pentru reparatiile curente si in eventualitatea unor probleme viitoare. Depinde ce stickere cauti.. daca te prind cu 'Ain't Skeered' pe motor cum am eu iti rup picioarele Cat despre ghinionul de nesansa, de fapt nu prea a fost. Pagubele au fost minore, maxim 60-70 de euro m-au costat toate piesele. Nu tu zgarieturi pe carene, nimic. Am avut chiar noroc cu carul Am cazut la viteze foarte foarte mici si pe suprafete moi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jonlup Postat Iulie 29, 2007 Share Postat Iulie 29, 2007 Depinde ce stickere cauti.. daca te prind cu 'Ain't Skeered' pe motor cum am eu iti rup picioarele nu de-alea. vreau sa-i scriu numele ``de botez`` cu un autocolant ca lumea. chiar nu stie nimeni de autocolante? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tilik Postat Iulie 31, 2007 Share Postat Iulie 31, 2007 Salut, Am o intrebare. Cum e SV 1000 S ca motor? Parti bune si rele. Eu am un kawasaki z 750 si vreau sa-mi iau un SV 1000 S dar nimeni nu prea stie care-i treaba cu ele. Toata lumea crede ca daca sunt ieftine sunt si mai proaste. Asa ca va intreb pe voi, posesorii de SV. Care e treaba? Merita motoreta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Borris Postat Iulie 31, 2007 Share Postat Iulie 31, 2007 Salut, Am o intrebare. Cum e SV 1000 S ca motor? Parti bune si rele. Eu am un kawasaki z 750 si vreau sa-mi iau un SV 1000 S dar nimeni nu prea stie care-i treaba cu ele. Toata lumea crede ca daca sunt ieftine sunt si mai proaste. Asa ca va intreb pe voi, posesorii de SV. Care e treaba? Merita motoreta? Salut, Am SV1000S de vreo 2 luni. Nu am pus prea multi km pe el, dar cred ca as putea sa-i fac o caracterizare. Motorul trage foarte tare in ture joase si medii (motorul 2 in V este superb ), are ciclistica buna si e destul de bun pentru oras. Vibratiile sunt mai scazute decat la z750, suna incredibil cu o pereche de tobe aftermarket, dar nici cu tobele stoc nu ti-e rusine. NU este un motor pentru incepatori (parere personala ). Trebuie sa ai mare grija cand, unde si cat tragi de gaz pentru ca raspunde prompt si puternic Designul este demential. Doua tobe, coditza ridicata, stop pe leduri... Mie personal mi se pare foarte stabila si puterea mare si dozabila la turatii joase ii da o manevrabilitate buna in oras. Daca iti place sa crosetezi printre masini in trafic, cu SV faci o treaba de nota 10 Parti rele: furca fatza parca nu e facuta pentru motocicleta asta. E total nepotrivita. Mult prea moale, dar totusi este reglabila. O furca upside down s-ar fi potrivit de minune. Momentan nu stiu ce alt defect as putea sa mentionez. Daca mai gasesc vreunul o sa il postez Concluzia: Motrul merita din plin! Astea fiind zise, ar trebui sa ma prezint si eu ca proaspat posesor de SV1000S Pozele sunt facute cu telefonul asa ca scuze pentru calitate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emppu Postat Iulie 31, 2007 Share Postat Iulie 31, 2007 Salut, Parti rele: furca fatza parca nu e facuta pentru motocicleta asta. E total nepotrivita. Mult prea moale, dar totusi este reglabila. O furca upside down s-ar fi potrivit de minune. Momentan nu stiu ce alt defect as putea sa mentionez. Daca mai gasesc vreunul o sa il postez Concluzia: Motrul merita din plin! Astea fiind zise, ar trebui sa ma prezint si eu ca proaspat posesor de SV1000S Pozele sunt facute cu telefonul asa ca scuze pentru calitate Poti pune arcuri progresive (nu f scumpe), ori daca esti un adevarat fan(atic) poti monta o furca USD de gixxer. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tilik Postat Iulie 31, 2007 Share Postat Iulie 31, 2007 Poti pune arcuri progresive (nu f scumpe), ori daca esti un adevarat fan(atic) poti monta o furca USD de gixxer. Nu sunt chiar asa de mare fan. Eu sunt super multumit si de actualul meu motor, dar m-am cam plictisit de el. De asta vreau altceva. Si SV-ul e primul pe lista. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emppu Postat Iulie 31, 2007 Share Postat Iulie 31, 2007 Nu contest deloc ca furca telescopica nornala nu ar fi ok pt SV 1000 S, mai ales pt ca nu am avut ocazia sa o incerc. Insa este clar ca una USD ar fi aratat mai bine si nu ar fi avut cum sa inrautateasca performantele. Insa avand in vedere preturile super de treaba de la Suzuki fata de concurenta putem inchide un ochi, zic. Nu stiu de pe ce gixxer ar fi putut proveni furca aia, cum zici tu, Diabolic-ule. Din cate stiu SV 1000S a aparut in 2003 iar in momentul ala 750ul si 1000le aveau clar USD. Doar 6le mai era cu forca 'normala'. Si parca nu-mi vine a crede ca e tot aia ca si cea de pe 6 care e mai usor si nici nu rupe in halu ala (alt cuplu!!!, alta putere). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tilik Postat August 1, 2007 Share Postat August 1, 2007 Uite-te pe ultima pagina de la ce am atasat eu. Showa 43mm USD fork fully adjustable. Uite un citat din articol: "The SV1000 has Showa suspension off the previous generation Gixxer 600. Nice. Shame they went with progressive springs up front " Ok. In mare numai furca e "problematica". Cum sta cu consumul? In bucuresti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
haca Postat August 1, 2007 Share Postat August 1, 2007 (editat) am si eu o intrebare , ceva care intradevar ma framanta : anul care este scris pe furtunele de frana ,are vreo legatura cu anul de fabricatie al motocicletei ? exemplu concret ( si aici sper sa ma ajute posesorii de sv 1000 s cu anul de fabricatie dupa 2003 , dar nu numai ) o motocicleta poate sa fie din 2005 si sa aibe scris pe furtune 2003 ? Editat August 1, 2007 de haca Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Borris Postat August 1, 2007 Share Postat August 1, 2007 Uite-te pe ultima pagina de la ce am atasat eu. Showa 43mm USD fork fully adjustable. Uite un citat din articol: "The SV1000 has Showa suspension off the previous generation Gixxer 600. Nice. Shame they went with progressive springs up front " Consumul ar fi cam de 8 in oras si vreo 5-6 pe afara. Iarna am inteles ca ar atinge si un 10%. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shuvyx Postat August 1, 2007 Share Postat August 1, 2007 (editat) Salutare, Aseara mi-am vazut si eu iubita!! SV 650s.....e superba, a fost dragoste la prima vedere ..O cheama Ligia ..Poze nu am momentan cu ea, pentru ca n-am avut nici camera la mine si oricum era bezna in garaj...Sunt atat de fericit incat am dormit cu cheile sub perna azi-noapte ...O sa revin cat de curand cu poze...Imi doresc sa avem o viata lunga impreuna, fara "certuri" si incidente... P.S. uitasem....aveam o poza cu ea in mail..... Editat August 1, 2007 de shuvyx Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Borris Postat August 1, 2007 Share Postat August 1, 2007 (editat) Salutare, Aseara mi-am vazut si eu iubita!! SV 650s.....e superba, a fost dragoste la prima vedere ..O cheama Ligia ..Poze nu am momentan cu ea, pentru ca n-am avut nici camera la mine si oricum era bezna in garaj...Sunt atat de fericit incat am dormit cu cheile sub perna azi-noapte ...O sa revin cat de curand cu poze...Imi doresc sa avem o viata lunga impreuna, fara "certuri" si incidente... Multe felicitari si s-o stapanesti sanatos! E frumoasa tare Vad ca se inmultesc posesorii de SV Editat August 1, 2007 de Borris Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shuvyx Postat August 1, 2007 Share Postat August 1, 2007 Multe felicitari si s-o stapanesti sanatos! E frumoasa tare Vad ca se inmultesc posesorii de SV Multam...multam.....in realitate e de 1000 de ori mai frumoasa.....si cred ca ma iubeste si ea..cand i-am pornit motorul a pocnit o data din toate puterile..probabil ramasesera ceva gaze pe "teava" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tilik Postat August 1, 2007 Share Postat August 1, 2007 Overall e un motor super din ce am inteles eu de la voi. Mai am totusi o intrebare. Cat de manevrabila este? Motorasul meu fiind naked pur (fara oglinzi ) ma strecor super repede prin trafic. Sv-ul fiind S si avand ceva caracteristici ale motoarelor de viteza (pozitia, carenuta in fata, oglinzile care sunt prinse in acelasi mod ca si la o vitezana) se comporta mai greu sau e relativ usor ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emppu Postat August 1, 2007 Share Postat August 1, 2007 Overall e un motor super din ce am inteles eu de la voi. Mai am totusi o intrebare. Cat de manevrabila este? Motorasul meu fiind naked pur (fara oglinzi ) ma strecor super repede prin trafic. Sv-ul fiind S si avand ceva caracteristici ale motoarelor de viteza (pozitia, carenuta in fata, oglinzile care sunt prinse in acelasi mod ca si la o vitezana) se comporta mai greu sau e relativ usor ? Nu zice nimeni ca tre sa ti iei S. Iegzista si varianta N. Si daca chiar vrea muschiu tau... ii poti monta si un ghidon adevarat, adica dintr-o bucata, superbike. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tilik Postat August 1, 2007 Share Postat August 1, 2007 Eu am avut o problema cu oglinzile la inceput dar m-am obisnuit. Motocicleta este ingusta si in oglinzi se vede mai prost ca la un naked (exista mirror extenders dar sunt discutabile). Pozitia de pe N este similara cu cea de pe S, doar ghidonul difera. Termen de comparatie nu am pentru ca e a 2-a motocicleta dar daca o compar cu GS-ul mi se pare mai manevrabil S-ul. In acelasi timp mi se pare si mult mai practic decat un naked din cauza latimii ghidonului si a parbrizului dar asta depinde de ce vrea fiecare sa faca cu motoreta respectiva. http://www.sportrider.com/bikes/2003/146_0...0/photo_01.html http://www.sportrider.com/bikes/2003/146_0...0/photo_02.html stai linistit. Eu la motorul meu nu am oglinzi asa ca nu ma deranjeaza. Oricum se vede mai bine decat se vede la al meu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tilik Postat August 1, 2007 Share Postat August 1, 2007 In poza din profil le aveai Le-am pierdut pe drum. Erau prinse cu niste surubiri si din cauza vibratiilor s-au desfacut si buf. Una am vazut-o. Statea ea la locul ei si deodata vad ca s-a slabit surubul si imi atarna oglinda. Cand sa pun mana pe ea, a cazut. M-am intors dupa ea, sparta bineinteles dar am zis ca o fac, asta e. Cealalta am pierduta pe la 200 km/h in drum spre intrunirea de la Bacau. Am simtit ca m-a lovit ceva in mana, dar nu am dat importanta. Dupa vreo 10 km cand sa ma uit dupa tipul din spate, oups. Uita-te unde nu-i. Si asta este povestea oglinzilor mele. Ce a mai ramas din ele, a trait foarte fericit la ghena Astept noile oglinzi acum, sa vad si eu cum e. Deja m-am dezobisnuit. E cam periculos dar asta e. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Judas Iscariot Postat August 7, 2007 Share Postat August 7, 2007 Poate intereseaza si pe altii aventurile mele. Recent mi-am transformat SVul meu 650 intr-un SV 325. Cum se simtea ca se mai inneaca din cand in cand (plus ca nu pleca fara sa-i trag socul) m-am decis sa o duc pe Lilith la un service, nu dam nume. Reglat si sincronizat carburatoare. Cand am ridicat-o de acolo, nu mai vroia sa traga mai deloc. Mi s-a spus sa revin in alta zi pentru ca mecanicul nu era la ora respectiva. M-am intors asa cu ea pana la Targoviste, foarte chinuit, netragand de ea, chit ca altfel nu prea vroia sa mearga si am mai mers cateva zile chiar sperand ca se va remedia cumva problema de la sine. (s-a mai intamplat sa aiba o lipsa acuta de putere, dar doar pe cativa km, banuiesc ca de la carburatoare murdare). De notat e ca nu mai imi mergea nici turometrul. Ieri ma decid cu un prieten sa ne bagam nasul in ea (de fapt el mai mult m-a convins si tot el si-a bagat mai mult nasul). Am cumparat doua bujii NGK ca sa i le schimb (nu face aprindere pe un cilindru, primul suspect e bujia, nu?). Pe aceasta cale doresc sa transmit multa mai mult sex oral.e inginerilor de la Suzuki care au facut al doilea cilindru complet inaccesibil (trebuie sa scoti cam tot sa ajungi la el, inclusiv radiatorul, si spatiu n-ai cam deloc) Am schimbat bujiile, am vazut ca ele de fapt erau bune, si ca nu dadea nici un fel de scanteie pe primul. Problema? La dracu electirca... Oh, shit... sau poate nu! Noroc cu prietenul asta al meu care a avut intuitia sa se uite la bobinele de inductie. A descoperit ca aveam o mufa desfacuta. Motivul e necunoscut, ori s-a desfacut pe drum ca am luat vreo groapa (destul de improbabil, sunt foarte atent la drum) ori au uitat-o cei de la service desfacuta (un pic mai probabil decat prima varianta desi carburatoarele nu au de a face cu bobina) sau l-au scos intentionat ca sa ma mai intorc la ei. (nu vreau sa arat cu degetul si sa acuz pentru ca nu am dovezi si nici nu mi-ar placea sa nu am dreptate..., dar a fost pana mai acum o varianta destul de plauzibila in mintea mea). Dupa aceasta miscare, toate sistemele mi-au revenit la normal Ah, si in service suspectez ca mi-a fost reglat si relantiul la rece pe la vreo 2500 de rpm ca sa porneasca 'fara problme' (?) Concluzia si eventualele invataturi: (mai ales pentru novici) + ca incepator e bine sa inveti macar un 'a b c' de mecanica ca sa iti pot face treburile marunte si nu numai singur. Vorba aceea, ce isi face omul cu mana lui... Asta ca sa nu te mai incurci cu tot felul de mecanici suspecti care ori sunt rau intentionati ori sunt tauni si invata pe motorul tau. Te scoate din multe rahaturi. + daca aveti vreo problema cu turometrul, uitati-va la bobina de inductie (bobinele de fapt, ca sunt doua) sau la bornele bateriei. Ca mie mi-a scos peri albi pana m-am prins PS Multumesc pe aceasta cale lui mihaip pe care l-am batut la cap gen grav ca sa imi explice o gramad de lucruri si sa ma lamureasca cu multe probleme. Raman dator de o bere Si lui Misu la fel Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
amimagz Postat August 10, 2007 Share Postat August 10, 2007 De ce sa ramai mah dator? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ridersowg Postat August 11, 2007 Share Postat August 11, 2007 stie cineva care e viteza maxima pt un sv 650 s 06? in carte apare vit max-205,eu am vazut pe youtube un sv la 232km/h..bine nu e viteza reala dar ma refer la cat arata pe bord nu sunt un pasionat de viteza dar e o curiozitate a mea...intr-a 6a pe la 4000 rpm aveam 87/h si dupa un calcul la 11000rpm ar avea cam 235 pe bord... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CazyRO Postat August 11, 2007 Share Postat August 11, 2007 Eu am avut modelul sv 650 n din 2003, cel cu injectie, i-am dat aproape 200, mai mult nu am avut tuper . Oricum, trece lejer de 200 km/h. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Judas Iscariot Postat August 11, 2007 Share Postat August 11, 2007 217 din cate stiu. Am si testat peste dar acul nu trece de 220 nici sa-l bati In talon scrie viteza maxima constructiva 200, insa poate mai mult PS 235 e viteza maxima de la SV de 1000, va rog sa ma contraziceti daca gresesc.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emppu Postat August 11, 2007 Share Postat August 11, 2007 217 din cate stiu. Am si testat peste dar acul nu trece de 220 nici sa-l bati In talon scrie viteza maxima constructiva 200, insa poate mai mult PS 235 e viteza maxima de la SV de 1000, va rog sa ma contraziceti daca gresesc.. Nu te contrazicem pt ca asa e. Real nu cred ca un SV de 6,5 sa ia mai mult de 210 reali, cel putin nu modelul N. Pe ceas si eu am mers cu Banditu 220 si se mai putea un pic (cu muult elan) insa nu stiu daca real erau 200. Ce pot spune e ca o perioada am avut un SIGMA BC 1200 montat si calibrat perfect si la 200 pe bord aveam cam 185 pe SIGMA. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
amimagz Postat August 11, 2007 Share Postat August 11, 2007 Am vazut astazi un SV650 frumos albastru pe trotuar la intersectia dintre Titulescu si Grivita. Se simte cineva? Se simte.. Multzam de aprecieri.. Din pacate iar a cerut bani E mai rau ca o femeie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.