radu86 Postat Aprilie 11, 2009 Share Postat Aprilie 11, 2009 Am vazut pe ebay capacul de la pompa era $20 parca. Eu nu prea ma pricep la cumparatu asta pe net asa c anu am idee daca puteai sau nu sa il cumperi, anyway... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valbi Postat Aprilie 11, 2009 Share Postat Aprilie 11, 2009 scuze eu nu am putut sa ajung. dupa-amiaza in weekend e a femeii, maine o sa merg la mars. 0727.788.357 daca vrea cineva sa ne intalnim inainte sau acolo. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Redpik Postat Aprilie 11, 2009 Share Postat Aprilie 11, 2009 Da, poate la marsh. Eu azi am schimbat inca doua sigurante de 15A, respectiv 10A de pe Ignition. Cred ca de la claxon se trage, tocmai cand ma obisnuisem cu el...o sa-l dau jos si sa vad daca mai face prob. Maine bag aparatu de masurat si gasesc problema asta stresanta. @dihania : "Red-pik" nu e un cuvant englezesc....nu e nimic..."e" niste litere adunate Astazi am umblat prin parcarea Romexpo, am dat de mutle sv-uri. Mi-a parut rau ca n-am venit echipat cu cateva bannere sa le pun pe moto. As vrea sa iasa ceva frumos la Sighisoara. Sa fim si noi uniti ca monsteristii de ex. @avic71 : iertare stimabile. Eu nici acum nu stiu sa ajung la Ursu, dar se gaseste pe site-ul lor o harta ceva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dihania Postat Aprilie 12, 2009 Share Postat Aprilie 12, 2009 @dihania : "Red-pik" nu e un cuvant englezesc....nu e nimic..."e" niste litere adunate ce ai ma cu mine ?? de ce imi spui astea , ce-am zis? aaa...am scris redpick la asta te referi?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Redpik Postat Aprilie 12, 2009 Share Postat Aprilie 12, 2009 (editat) exact la asta ma refer ! Nenea Judas, cand imi dai si mie plasticul ala de bord ? vreau sa fac broscuta frumoasa. Editat Aprilie 12, 2009 de Redpik Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m4v3rick Postat Aprilie 12, 2009 Share Postat Aprilie 12, 2009 Al meu a fost ieri la Romexpo , azi am plecat din Buc si acum de vreo 2 ore is acasa. Rupt de oboseala (party til 4:30am). Aveti un trafic in orascu ala, incredibil, voi reusiti sa folositi vitezele 3-4-5-6? Ieri am vazut si yo cateva SVuri pe acolo. Nu multe dar nici putine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Redpik Postat Aprilie 12, 2009 Share Postat Aprilie 12, 2009 exact la tau m-am uitat cel mai atent pentru ca mi s-a parut cunoscut numarul. Poti sa mergi si a3-a , a 4-a...daca urmezi vreun bulevard lat sau straduta libera Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Redpik Postat Aprilie 13, 2009 Share Postat Aprilie 13, 2009 Cat de mult se schimba motoreta in manevrabilitate cu o guma de 180 pe spate ? este grav ? In urma s-a discutat ca se poate, se pierde din manevrabilitate. Dar cum si cat ? vine vremea sa-mi schimb gumele, cel putin pe spate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Flanker Postat Aprilie 13, 2009 Share Postat Aprilie 13, 2009 (editat) Cat de mult se schimba motoreta in manevrabilitate cu o guma de 180 pe spate ? este grav ? In urma s-a discutat ca se poate, se pierde din manevrabilitate. Dar cum si cat ? vine vremea sa-mi schimb gumele, cel putin pe spate. Eu cred ca mai bine ii montezi tot 160, despre manevrabilitate sigur se pierde ceva la curbe si cred ca nu ar arata chiar bine SV-ul cu o grasana de 180 la cum a fost dimensionat. Numai bine! Aaa! mi-am amintit, sper ca daca faci schimbarea asta montezi si alta janta, nu? Nu cred ca pica 180 pe jantele stock, sunt prea inguste. Editat Aprilie 13, 2009 de Flanker Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dumitrasrazvan Postat Aprilie 13, 2009 Share Postat Aprilie 13, 2009 Eu cred ca mai bine ii montezi tot 160, despre manevrabilitate sigur se pierde ceva la curbe si cred ca nu ar arata chiar bine SV-ul cu o grasana de 180 la cum a fost dimensionat. Numai bine! Aaa! mi-am amintit, sper ca daca faci schimbarea asta montezi si alta janta, nu? Nu cred ca pica 180 pe jantele stock, sunt prea inguste. Eu m-am documentat mai demult si cel mai bine e sa pui janta spate de CBR 600 F3 pentru ca nu necesita multe modificari. Gasesti pe e-bay (aici) kit de montaj pt. janta de CBR 600 F3 care cred ca se gaseste pe toate gardurile si e foarte ieftina. In total as zice ca ajungi la 120-150 de euro cu tot. Poate iti mai ramane si de guma...de mestecat . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Redpik Postat Aprilie 14, 2009 Share Postat Aprilie 14, 2009 Sarumana de informatii. Auzisem ca merge pus si pe janta actuala. Sa vedem. Pana la urma s-ar putea sa pastrez 160 desi parca e foarte usor de aplecat... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dumitrasrazvan Postat Aprilie 14, 2009 Share Postat Aprilie 14, 2009 Sarumana de informatii. Auzisem ca merge pus si pe janta actuala. Sa vedem. Pana la urma s-ar putea sa pastrez 160 desi parca e foarte usor de aplecat... Merge dar nu merge bine. E cam "fortat". Nu e recomandat sa pui guma de 180 pe janta de 160. Cea mai buna solutie e asta cu janta de F3. Am inteles ca s-ar potrivi si de GSXR, dar nu m-am documentat cat e de usor de inlocuit. Din cate am citit, janta de F3 e cea mai raspandita printre SV-urile modificate de pista. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Anihilator Postat Aprilie 14, 2009 Share Postat Aprilie 14, 2009 Cat de mult se schimba motoreta in manevrabilitate cu o guma de 180 pe spate ? este grav ? In urma s-a discutat ca se poate, se pierde din manevrabilitate. Dar cum si cat ? vine vremea sa-mi schimb gumele, cel putin pe spate. Iti poti pune linistit 180 pe spate, nu intra fortat... Cat despre cum se comporta, parerile sunt impartite. Unii zic ca strica ciclistica, dar mie unuia imi pare ca totusi parca nu se mai inclina asa cu avant in curba, deci e un pic mai controlabila. Parerea multora de pe svrider.com e pozitiva, unii si-au schimbat janta cu totul si au 190 pe spate si spun ca s-ar controla mult mai bine pe curba. Efectul imediat al cauciucului de 180 pe spate o sa-l simti plecand de la semafor, pe linie dreapta ai grip de rupe, si o acceleratie super. Eu unul m-am trezit ca i-am lasat pe ceilalti foarte mult in urma... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
khrisstyan Postat Aprilie 14, 2009 Share Postat Aprilie 14, 2009 Iti poti pune linistit 180 pe spate, nu intra fortat... Cat despre cum se comporta, parerile sunt impartite. Unii zic ca strica ciclistica, dar mie unuia imi pare ca totusi parca nu se mai inclina asa cu avant in curba, deci e un pic mai controlabila. Parerea multora de pe svrider.com e pozitiva, unii si-au schimbat janta cu totul si au 190 pe spate si spun ca s-ar controla mult mai bine pe curba. Efectul imediat al cauciucului de 180 pe spate o sa-l simti plecand de la semafor, pe linie dreapta ai grip de rupe, si o acceleratie super. Eu unul m-am trezit ca i-am lasat pe ceilalti foarte mult in urma... fara sa fi nevoit sa schimbi janta sau sa ii faci modificari? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pepsi Postat Aprilie 14, 2009 Share Postat Aprilie 14, 2009 (editat) eu nu inteleg ce nu va place la janta si la anvelopa de 160. se inclina prea usor? nu are grip? anu trecut am facut ~8000 km in regim de "forja" pe serpentine (meses) fara nici o astfel de problema. anu asta sper sa ajung macar odata pe circuit si ma indoiesc sa fie vreo problema cu stabilitatea . dupa parerea mea, e mult mai important sa aveti gume bune, neuzate, necoapte si o suspensie bine pusa la punct. Editat Aprilie 14, 2009 de pepsi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Anjin Postat Aprilie 15, 2009 Share Postat Aprilie 15, 2009 Salutare, am revenit si eu online . In weekendul trecut am fost la SMAEB dar fara moto. M-am bucurat in schimb sa vad duminica destule SV-uri ( multe nu cu numerede Bucuresti ). Din pacate nu va stiu prea bine mobrele asa ca nu v-am "recunoscut" Cred ca doar pe a lui Pogor as fi recunoscut-o si pe a lui Kid ca ne-am intalnit in oras. @Pogor, sorry man ca nu ne-am mai intalnit in weekendul asta. Sper ca l-ai dat celuilalt baiat si ca ai avut drum bun spre casa duminica seara. Mi-am luat si eu de la SMAEB o plasa de prins bagaje. Ma duc eu fericit acasa si incerc sa prind un ghiozdan ( mic ) de scaunul pasagerului. Ei bine nu prea am cum... plasa e prea mica si nu ajunge pana la "urechile" care sunt langa scaritele pasagerului. M-am tot invartit, m-am tot rasucit si nu am gasit nici un loc de care sa prind plasa aia. Am cam plecat dezamagit caci pana fac rost de niste softbags era singura mea modalitate de a cara un rucsac cu mine, pe locul pasagerului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Anihilator Postat Aprilie 15, 2009 Share Postat Aprilie 15, 2009 (editat) fara sa fi nevoit sa schimbi janta sau sa ii faci modificari? Fara, dar revin, parerile sunt impartite... Eu o sa revin la 160 totusi, ma gandesc ca inginerii japonezi stiu mai bine ce fac decat nea je din C-ta rromania... L.E.: Daca te gandesti din ratiuni pur estetice, sa stii ca nu arata mai lata roata de pe spate cu 180. Diferentele sunt insesizabile. Tre' sa schimbi janta pentru chestia asta... Editat Aprilie 15, 2009 de Anihilator Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m4v3rick Postat Aprilie 15, 2009 Share Postat Aprilie 15, 2009 Salutare, am revenit si eu online . In weekendul trecut am fost la SMAEB dar fara moto. M-am bucurat in schimb sa vad duminica destule SV-uri ( multe nu cu numerede Bucuresti ). Din pacate nu va stiu prea bine mobrele asa ca nu v-am "recunoscut" Cred ca doar pe a lui Pogor as fi recunoscut-o si pe a lui Kid ca ne-am intalnit in oras. @Pogor, sorry man ca nu ne-am mai intalnit in weekendul asta. Sper ca l-ai dat celuilalt baiat si ca ai avut drum bun spre casa duminica seara. Mi-am luat si eu de la SMAEB o plasa de prins bagaje. Ma duc eu fericit acasa si incerc sa prind un ghiozdan ( mic ) de scaunul pasagerului. Ei bine nu prea am cum... plasa e prea mica si nu ajunge pana la "urechile" care sunt langa scaritele pasagerului. M-am tot invartit, m-am tot rasucit si nu am gasit nici un loc de care sa prind plasa aia. Am cam plecat dezamagit caci pana fac rost de niste softbags era singura mea modalitate de a cara un rucsac cu mine, pe locul pasagerului. Ce plasa de bagaje e? Nu-i dinaia elastica sa se intinda? Asta de mai jos e a mea, am castigat-o la o tombola, impreuna cu alte nimicuri, oricum e undeva pe la 10-15Roni, dar e una dintre cele mai bune "afaceri" care le-am facut; e rezistenta, se extinde considerabil, fapt care mi-a permis sa-mi transform SVu intr-un adevarat cal/magar de povara. p.s. Se gasesc la MyMoto (si nu numai). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Redpik Postat Aprilie 15, 2009 Share Postat Aprilie 15, 2009 la Auchan gasesti cu 6 lei . Eu de acolo mi-am luat si e buna. Am indesat un rucsac sub ea si merge. casca sta fara probleme. Trebuie sa tragi tare de ea la inceput , apoi se mai lasa . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Anjin Postat Aprilie 15, 2009 Share Postat Aprilie 15, 2009 m4v3rick, exact din aia am si eu. Cu 3 carlige pe o parte si 3 pe cealalta. Voi de ce le prindeti? Ajungeti si intr-o parte si in alta pana la urechile de prindere de langa scaritele pasagerului? Eu am incercat sa prind un simplu rucsac mic ( in genul ghiozdanelor de scoala ) care mai era si aproape gol. Si nu am reusit. Acum nu stiu ce sa zic, cea din poza lui m4v3rick nu pare mai mare ca a mea. Daca ziceti voi ca se mai lasa o sa incerc insa nu prea vad cum ar putea sa "cuprinda" un rucsac "full option" de 75-85 litri. @Redpik: unde mai exact ai gasit la Auchan cu 6 lei? chiar in super-market sau in vreun magazin de pe langa? Poate trec si eu pe acolo. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Redpik Postat Aprilie 15, 2009 Share Postat Aprilie 15, 2009 Da, intri in hipermarket, dar nu treci de casele de marcat. Sunt magazinele alea pe acolo, cel de la care am luat aduce multe produse chinezesti . . . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Flanker Postat Aprilie 15, 2009 Share Postat Aprilie 15, 2009 Am reusit sa vand motocicleta care functiona (fortat de imprejurari), acum imi ramane putin timp si putin bani la dispozitie sa-mi refac primul meu SV care avea buba mare si care a fost demontat in proportie de 100%. Recent dupa ce am refacut traseele cablajului si am remufat totul mi-am zis sa fac o mica proba. Conectez bateria, pun contactul totul merge perfect mai putin iluminatul bordului, martorii functioneaza restul nu. Mentionez ca aveam un bec ars si l-am scos dar nu l-am inlocuit. Sa fie din cauza astuia? Care ati mai intalnit problemea si cum ati rezolvat? Multam fain! Up Nu stie nimeni sau nu a patit-o nimeni? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Redpik Postat Aprilie 15, 2009 Share Postat Aprilie 15, 2009 pai inlocuieste becu...sau continua circuitul acolo, in lipsa becului. Se poate sa fie un fir dezlipit sau rupt. Tot la faze ciudate, cand pun contactul se aprinde becul de "rezerva"...dar am ramas fara benzina fara ca acesta sa se aprinda... Sv is magic! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valbi Postat Aprilie 15, 2009 Share Postat Aprilie 15, 2009 Mi-am luat si eu de la SMAEB o plasa de prins bagaje. Ma duc eu fericit acasa si incerc sa prind un ghiozdan ( mic ) de scaunul pasagerului. Ei bine nu prea am cum... plasa e prea mica si nu ajunge pana la "urechile" care sunt langa scaritele pasagerului. M-am tot invartit, m-am tot rasucit si nu am gasit nici un loc de care sa prind plasa aia. Am cam plecat dezamagit caci pana fac rost de niste softbags era singura mea modalitate de a cara un rucsac cu mine, pe locul pasagerului. spuneam mai in spate pentru modelul nou de sv cea mai buna metoda de ancorare a rucsacului gasita si probata de mine 200+ sunt celebrele zgarciuri cu care ancorai roata de rezerva la dacie. avantaj ca ai prinderile pe scarita pasagerului si se tensioneaza foarte bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dumitrasrazvan Postat Aprilie 15, 2009 Share Postat Aprilie 15, 2009 pai inlocuieste becu...sau continua circuitul acolo, in lipsa becului. Se poate sa fie un fir dezlipit sau rupt. Tot la faze ciudate, cand pun contactul se aprinde becul de "rezerva"...dar am ramas fara benzina fara ca acesta sa se aprinda... Sv is magic! Probabil ti-e stricat senzorul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.