m4v3rick Postat Aprilie 21, 2009 Share Postat Aprilie 21, 2009 Daca ai CASCO se schimba radical problema, dar... te cam rupe CASCOul la mobra; iar yo, cel putin, nu stau grozav cu banii, asa ca sper sa nu ma imprastie nimeni; ca daca e sa o fac zob, banii de asigurare poate, poate imi ajung de un scuter Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu86 Postat Aprilie 21, 2009 Share Postat Aprilie 21, 2009 Eu ma gandesc la casco, nu m-am documentat foarte bine momentan dar am inteles ca nu prea se asigura moto mai vechi de 10 ani, asa ca ar trebui sa ma grabesc :| Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CristianMotoRider Postat Aprilie 21, 2009 Share Postat Aprilie 21, 2009 pentru cele din 99 este de 1200ron aproximativ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valbi Postat Aprilie 21, 2009 Share Postat Aprilie 21, 2009 Pai sa inteleg ca daca a mea e veche de 9 ani si patesc ceva asemanator imi dau astia 200 de euro? WTF... ce de (cuvant urat) este faza :|. Daca ai fi avut casco se schimba mult situatia? ai idee, sau are cineva? uite sa stii valoarea ta in caz de dauna totala: http://www.expertasig.ro/evaluare-auto-rca.php legat de culpa comuna eu stiam ca atunci cand se stabileste lucrul asta fiecare isi face agregatul pe barba sa. daca beneficiezi de jumatate din prima este foarte bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dihania Postat Aprilie 22, 2009 Share Postat Aprilie 22, 2009 uite sa stii valoarea ta in caz de dauna totala:http://www.expertasig.ro/evaluare-auto-rca.php legat de culpa comuna eu stiam ca atunci cand se stabileste lucrul asta fiecare isi face agregatul pe barba sa. daca beneficiezi de jumatate din prima este foarte bine. la culpa comuna rca-ul suporta 50% din daune. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ridersowg Postat Aprilie 22, 2009 Share Postat Aprilie 22, 2009 pt mine la sv 650 2006 inmatriculat in 2007,plateam la inceput 100 ron/luna ,acum platesc 75 pt ca nu am avut nici un eveniment...iar fransizele sunt undeva intre 15-20 %,casco la asiban. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu86 Postat Aprilie 22, 2009 Share Postat Aprilie 22, 2009 Nu mi se pare mult deloc in cazul asta. la 100 de lei pe luna inseamna 1200 pe an ceea ce nu e de speriat. fata de sumele care le mai auzeam de 700 de euro sau 1000 pe an Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Redpik Postat Aprilie 22, 2009 Share Postat Aprilie 22, 2009 Vreun SV azi la arc ? eu o sa ma duc acolo pe la 6.30 si o sa stau un pic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
calin_cz Postat Aprilie 22, 2009 Share Postat Aprilie 22, 2009 Nu mi se pare mult deloc in cazul asta. la 100 de lei pe luna inseamna 1200 pe an ceea ce nu e de speriat. fata de sumele care le mai auzeam de 700 de euro sau 1000 pe an ...........1200 / an..........in 4 ani l-ai mai platit inca o data!.......... ( oricum ii scade valoarea in fiecare an: batranete, uzura, km ) si nu e de speriat ?...felicitari , inseamna ca esti bine platit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu86 Postat Aprilie 22, 2009 Share Postat Aprilie 22, 2009 Pai eu la logan tot 1200 pe an platesc. Da in 4 ani il mai platesti o data, daaar in cazul unui ghinion, cat de repede iti ajung avariile la 1200 ? si atunci nu mai sunt pe an. Oricum pareri si pareri, totul poate fi putin sau mult depinde cum privesti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ridersowg Postat Aprilie 22, 2009 Share Postat Aprilie 22, 2009 ma gandesc sa schimb putin lumina la sv.....ce becuri ati recomanada cu o lumina alba,gen halogen/xenon?e vb de modelul s 03+ ma gandeam si la o instalatie xenon insa nu ma pricep deloc la capitolul asta,(balasturi,puteri 4000 k etc,h4,h7...) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu86 Postat Aprilie 23, 2009 Share Postat Aprilie 23, 2009 (editat) Nu ca as fi cine stie ce priceput in xenoane dar: cand cumperi instalatia obligatoriu iti da balastul (fara el nu se aprinde). apoi cand il cumperi spui ce temperatura de culoare vrei, asta dicteaza culoarea luminii; daca nu stii culoarea in functie de temperatura de culoare spui ca vrei mai alb mai albastru etc, si iti spun aia ce si cum (asta daca nu comanzi de pe net unde tre sa stii ce ceri ), iar modelul de bec h4, h7 tine de motocicleta, daca e naked, sau nu ca becul arata diferit. oricum primesti un raspuns mai serios de la cei care si-au montat asa ceva pe aici . Dar in general cam asta e teoria Editat Aprilie 23, 2009 de radu86 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ADVRadu Postat Aprilie 23, 2009 Share Postat Aprilie 23, 2009 Daca vrei lumina alba cel mai bine ar fi sa ceri de 4300K temperatura, cel mult 5000K. 6000K e deja destul de albastru. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m4v3rick Postat Aprilie 23, 2009 Share Postat Aprilie 23, 2009 yo am de 6000K pe ea si va pot spune ca doar aduce usor a albastru. Conteaza foarte mult la instalarea unui kit HID si farul pe care acesta se monteaza. Daca sticla este transparenta nunata de albastru la un bec de 6000K este mult diminuata. De asemenea, farul de SV N se preteaza foarte bine pentru un upgrade cu un kit HID, datorita sticlei farului si geometriei oglinzii. Daca vrei sa pui pe el, vorbeste cu userul l.u.v. de pe forum, yo de la el l-am luat. Domnu' e super de treaba, te lamureste cu tot ceea ce vrei sa sti, nu tre sa fi expert in becuri sau electrician moto. Ia legatura cu el si vezi ce spune. In incheiere, nu pot spune decat ca acum AM lumina pe motor, iar daca drumul este usor marcat cu diferite obiecte reflectorizante, cu xenonu le vezi instant; faza lunga zici ca-i far de locomotiva, bate fix inainte si din cate am observat, destul de departe. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Flanker Postat Aprilie 23, 2009 Share Postat Aprilie 23, 2009 Va salut! Cu privire la becurile xenon habar nu am care-i treaba, va deviez putin discutia cu o intrebare. Ma adresez celor care au schimbat uleiul si semeringurile din jambe. Eu am facut aceasta operatiune anul trecut, insa fara sa ies pe strada cu motocicleta, de curand dupa ce am pus-o pe roti, am facut la rece cateva comprimari de furca si am constatat ca se aude un clik sau mai degraba un clak din jambe. Am completat uleiul ca la carte, pana la ultimul mg., am montat semeringurile de presiune cu presa speciala, am urmat intocmai instructiunile din manual. Acum sunt putin ingrijorat de zgomot. Stiti care este cauza? Numai bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CristianMotoRider Postat Aprilie 23, 2009 Share Postat Aprilie 23, 2009 am de 8000 si se vede foarte bine si frumos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pogor Postat Aprilie 23, 2009 Share Postat Aprilie 23, 2009 am de 8000 si se vede foarte bine si frumos bine, frumos si...mov? legat de clack, si a mea face la fel, din cate am observat pare fi de la etrieri atunci cand comprim furca avand frana fata blocata, si se mai aude ceva zgomot si in mers la gropile mari, nu stiu daca e normal Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
calin_cz Postat Aprilie 23, 2009 Share Postat Aprilie 23, 2009 Va salut! Cu privire la becurile xenon habar nu am care-i treaba, va deviez putin discutia cu o intrebare. Ma adresez celor care au schimbat uleiul si semeringurile din jambe. Eu am facut aceasta operatiune anul trecut, insa fara sa ies pe strada cu motocicleta, de curand dupa ce am pus-o pe roti, am facut la rece cateva comprimari de furca si am constatat ca se aude un clik sau mai degraba un clak din jambe. Am completat uleiul ca la carte, pana la ultimul mg., am montat semeringurile de presiune cu presa speciala, am urmat intocmai instructiunile din manual. Acum sunt putin ingrijorat de zgomot. Stiti care este cauza? Numai bine! Si la mine se aude ceva de genul ala. Eu am un mic joc la prinderea discurilor de frana , nu pe butucul rotii cu suruburile de M8, ci pe "niturile alea tubulare". In cazul meu ala e zgomotul, aceiasi chestie am vazut-o si la alte motoare cu acelasi tip de discuri. Ar putea fi si un joc la rulmentii din jugul telescoapelor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dihania Postat Aprilie 23, 2009 Share Postat Aprilie 23, 2009 Si la mine se aude ceva de genul ala. Eu am un mic joc la prinderea discurilor de frana , nu pe butucul rotii cu suruburile de M8, ci pe "niturile alea tubulare". In cazul meu ala e zgomotul, aceiasi chestie am vazut-o si la alte motoare cu acelasi tip de discuri. Ar putea fi si un joc la rulmentii din jugul telescoapelor. atat clank-ul ala cat si jocul discului am inteles ca sunt chestii absolut normale. si a mea facea la fel si am intrebat un mecanic. mi-a zis sa nu imi fac griji..e normal. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu86 Postat Aprilie 23, 2009 Share Postat Aprilie 23, 2009 Sunetul placutelor de frana se aude si la mine, la jocul discului nici nu m-am gandit pana acum . daca despre sunetu asta e vorba nu-i problema.. daca nu ar avea joc ar fi fixe, daca ar fi fixe nu s-ar mai misca Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pogor Postat Aprilie 23, 2009 Share Postat Aprilie 23, 2009 referitor la sunetul care se aude la trecerea peste denivelari mari, fara actionarea franei, ce pareri aveti? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu86 Postat Aprilie 23, 2009 Share Postat Aprilie 23, 2009 Te referi la sunetu ala asemanator cu o cutie de scule care zornaie in portbagaj? la mine cam asa ceva se aude. pai nu stiu ce e, mi emi se pare ca se aude din spate, desi parca la o groapa putin mai mare am auzit si in fata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CristianMotoRider Postat Aprilie 23, 2009 Share Postat Aprilie 23, 2009 acel sunet il avem cam toti la modelele de 2003- rezolvarea ar fi sa indesam fata cu bureti dar nu ii vad rostul ,si cu xenonele de 8000 este o vrajala totala ca se vede mov...la mine nici albastru nu ii ci un alb albastrui incercati si veti vedea si va promit ca nu veti regreta.uitati...vb si in rime Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jonlup Postat Aprilie 23, 2009 Share Postat Aprilie 23, 2009 (editat) imi fac motorul pe asigurarea doamnei cu masina careia m-am accidentat. era asigurata la allianz tiriac. motocicleta este din 2003 , prima inmatriculare in 07.08.2003 si are 7100 km. la valoarea de nou adica 7590 euro s-a aplicat o valoare de uzura de 41 %(asta era coeficientul de uzura dupa 5 ani jumate) .din ce a ramas s-a scazut valoarea "epavei" de 25%. si s-a ajuns la 3348 e ( sper ca mi-am amintit corect calculele facute) din care primesc jumate . de ce primesti jumate? a, pt ca era culpa comuna?... in legea asigurarilor RCA exista la sfarsit un tabel (stiam ca nu e pus la CSA pe site), in care se calculeaza coeficientul de uzura in functie de an de fabricatie (sau data prima inmatriculare?) si de numar de km parcursi, din ce-mi aduc eu aminte (am avut problema relativ similara in toamna 2007) la cifre, ar trebui sa iei mult mai multi bani. cazul meu, pe scurt: fabricatie 1999, cca 25000km, valoare nou - vreo 6-7000; suma datorata ca dauna totala dupa calcul coeficientii lui peshte din lege: aproape 3000E. vezi ca asiguratorii sunt MARI tzepari, mare atentie la metoda lor de calcul - de exemplu mie imi adauga ca an intreg la calcul si anul 1999 (fabricata prin mai, parca) si anul 2007, desi eram prin octombrie... si i-am explicat un pic de matematica si calendar si a lasat-o mai moale - calculam din anul/luna fabricatiei (sau inmatricularii) pana in anul/luna accidentului, nu punem ani intregi asa din burta adicatelea eu, daca as fi nascut pe 31 decembrie 1969, inseamna ca pe 24 aprilie 2009 am deja 42 de ani? hihihi, mosule ce tanar esti! oricum le-am facut contestatie dupa ce au facut plata initiala... se dadeau foarte greu de gasit & stuff, ca sa discut cu ei face-to-face... insista si insista si ameninta-i cu CSA (comisia de supraveghere a asigurarilor) si cu instanta de judecata (pentru abuz in serviciu - calcul eronat al daunelor in defavoarea clientului), nu-i lasa pe tzepari cu banu' in buzunar!! ps: la valoarea de nou eu zic ca trebuie sa adaugi si TVA (daca nu a fost adaugat); cand cumperi motocicleta - platesti tva, cand cumperi piese pentru reparatii - platesti tva, cand platesti service sa o repare - platesti tva, cand cumperi benzina - platesti tva. doar cand iei salariul nu primesti tva ) Succes si tine-ne la curent! ps: la urmatorul interviu, cand o sa-mi schimb jobul, o sa le cer salariu net + tva! ps1: eu n-am dat-o in paguba totala, ci am cerut suma care mi se cuvine cf legii RCA-urilor si mi-am reparat-o "in regie proprie". cred ca ar fi mai bine sa zici la fel. Editat Aprilie 23, 2009 de jonlup Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dihania Postat Aprilie 24, 2009 Share Postat Aprilie 24, 2009 de ce primesti jumate? a, pt ca era culpa comuna?...in legea asigurarilor RCA exista la sfarsit un tabel (stiam ca nu e pus la CSA pe site), in care se calculeaza coeficientul de uzura in functie de an de fabricatie (sau data prima inmatriculare?) si de numar de km parcursi, din ce-mi aduc eu aminte (am avut problema relativ similara in toamna 2007) la cifre, ar trebui sa iei mult mai multi bani. cazul meu, pe scurt: fabricatie 1999, cca 25000km, valoare nou - vreo 6-7000; suma datorata ca dauna totala dupa calcul coeficientii lui peshte din lege: aproape 3000E. vezi ca asiguratorii sunt MARI tzepari, mare atentie la metoda lor de calcul - de exemplu mie imi adauga ca an intreg la calcul si anul 1999 (fabricata prin mai, parca) si anul 2007, desi eram prin octombrie... si i-am explicat un pic de matematica si calendar si a lasat-o mai moale - calculam din anul/luna fabricatiei (sau inmatricularii) pana in anul/luna accidentului, nu punem ani intregi asa din burta adicatelea eu, daca as fi nascut pe 31 decembrie 1969, inseamna ca pe 24 aprilie 2009 am deja 42 de ani? hihihi, mosule ce tanar esti! oricum le-am facut contestatie dupa ce au facut plata initiala... se dadeau foarte greu de gasit & stuff, ca sa discut cu ei face-to-face... insista si insista si ameninta-i cu CSA (comisia de supraveghere a asigurarilor) si cu instanta de judecata (pentru abuz in serviciu - calcul eronat al daunelor in defavoarea clientului), nu-i lasa pe tzepari cu banu' in buzunar!! ps: la valoarea de nou eu zic ca trebuie sa adaugi si TVA (daca nu a fost adaugat); cand cumperi motocicleta - platesti tva, cand cumperi piese pentru reparatii - platesti tva, cand platesti service sa o repare - platesti tva, cand cumperi benzina - platesti tva. doar cand iei salariul nu primesti tva ) Succes si tine-ne la curent! ps: la urmatorul interviu, cand o sa-mi schimb jobul, o sa le cer salariu net + tva! ps1: eu n-am dat-o in paguba totala, ci am cerut suma care mi se cuvine cf legii RCA-urilor si mi-am reparat-o "in regie proprie". cred ca ar fi mai bine sa zici la fel. mda...tu ai perfecta dreptate la ce spui acolo , dar pot sa iti spun ca toate calculele au fost facute corect , cu mine de fata , cu preturi luate de pe suzuki.ro , mi s-a aratat tabelul cu coeficientii de uzura , s-a aplicat tva la tot si totul a fost in regula. am demonstrat cu acte data primei inmatriculari...ca tot asa vroiau sa imi puna am intreg...stai nenea ca nu e chiar asa ...deci totul a fost extrem de transparent, mai ales ca cei de la asigurari sun colegii mei de serviciu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.