Sari la conținut

Suzuki Sv 650s/1000


Delia
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 11,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Nu ca as fi cine stie ce priceput in xenoane dar: cand cumperi instalatia obligatoriu iti da balastul (fara el nu se aprinde). apoi cand il cumperi spui ce temperatura de culoare vrei, asta dicteaza culoarea luminii; daca nu stii culoarea in functie de temperatura de culoare spui ca vrei mai alb mai albastru etc, si iti spun aia ce si cum (asta daca nu comanzi de pe net unde tre sa stii ce ceri :D), iar modelul de bec h4, h7 tine de motocicleta, daca e naked, sau nu ca becul arata diferit. oricum primesti un raspuns mai serios de la cei care si-au montat asa ceva pe aici :D. Dar in general cam asta e teoria

Editat de radu86
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

yo am de 6000K pe ea si va pot spune ca doar aduce usor a albastru. Conteaza foarte mult la instalarea unui kit HID si farul pe care acesta se monteaza. Daca sticla este transparenta nunata de albastru la un bec de 6000K este mult diminuata. De asemenea, farul de SV N se preteaza foarte bine pentru un upgrade cu un kit HID, datorita sticlei farului si geometriei oglinzii. Daca vrei sa pui pe el, vorbeste cu userul l.u.v. de pe forum, yo de la el l-am luat. Domnu' e super de treaba, te lamureste cu tot ceea ce vrei sa sti, nu tre sa fi expert in becuri sau electrician moto. Ia legatura cu el si vezi ce spune.

In incheiere, nu pot spune decat ca acum AM lumina pe motor, iar daca drumul este usor marcat cu diferite obiecte reflectorizante, cu xenonu le vezi instant; faza lunga zici ca-i far de locomotiva, bate fix inainte si din cate am observat, destul de departe.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va salut! Cu privire la becurile xenon habar nu am care-i treaba, va deviez putin discutia cu o intrebare. Ma adresez celor care au schimbat uleiul si semeringurile din jambe. Eu am facut aceasta operatiune anul trecut, insa fara sa ies pe strada cu motocicleta, de curand dupa ce am pus-o pe roti, am facut la rece cateva comprimari de furca si am constatat ca se aude un clik sau mai degraba un clak din jambe. Am completat uleiul ca la carte, pana la ultimul mg., am montat semeringurile de presiune cu presa speciala, am urmat intocmai instructiunile din manual. Acum sunt putin ingrijorat de zgomot. Stiti care este cauza?

 

Numai bine!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am de 8000 si se vede foarte bine si frumos

bine, frumos si...mov?

 

legat de clack, si a mea face la fel, din cate am observat pare fi de la etrieri atunci cand comprim furca avand frana fata blocata, si se mai aude ceva zgomot si in mers la gropile mari, nu stiu daca e normal

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va salut! Cu privire la becurile xenon habar nu am care-i treaba, va deviez putin discutia cu o intrebare. Ma adresez celor care au schimbat uleiul si semeringurile din jambe. Eu am facut aceasta operatiune anul trecut, insa fara sa ies pe strada cu motocicleta, de curand dupa ce am pus-o pe roti, am facut la rece cateva comprimari de furca si am constatat ca se aude un clik sau mai degraba un clak din jambe. Am completat uleiul ca la carte, pana la ultimul mg., am montat semeringurile de presiune cu presa speciala, am urmat intocmai instructiunile din manual. Acum sunt putin ingrijorat de zgomot. Stiti care este cauza?

 

Numai bine!

Si la mine se aude ceva de genul ala. Eu am un mic joc la prinderea discurilor de frana , nu pe butucul rotii cu suruburile de M8, ci pe "niturile alea tubulare". In cazul meu ala e zgomotul, aceiasi chestie am vazut-o si la alte motoare cu acelasi tip de discuri.

Ar putea fi si un joc la rulmentii din jugul telescoapelor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si la mine se aude ceva de genul ala. Eu am un mic joc la prinderea discurilor de frana , nu pe butucul rotii cu suruburile de M8, ci pe "niturile alea tubulare". In cazul meu ala e zgomotul, aceiasi chestie am vazut-o si la alte motoare cu acelasi tip de discuri.

Ar putea fi si un joc la rulmentii din jugul telescoapelor.

 

atat clank-ul ala cat si jocul discului am inteles ca sunt chestii absolut normale. si a mea facea la fel si am intrebat un mecanic. mi-a zis sa nu imi fac griji..e normal. :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunetul placutelor de frana se aude si la mine, la jocul discului nici nu m-am gandit pana acum :D. daca despre sunetu asta e vorba nu-i problema.. daca nu ar avea joc ar fi fixe, daca ar fi fixe nu s-ar mai misca :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Te referi la sunetu ala asemanator cu o cutie de scule care zornaie in portbagaj? la mine cam asa ceva se aude. pai nu stiu ce e, mi emi se pare ca se aude din spate, desi parca la o groapa putin mai mare am auzit si in fata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

acel sunet il avem cam toti la modelele de 2003- rezolvarea ar fi sa indesam fata cu bureti dar nu ii vad rostul :D ,si cu xenonele de 8000 este o vrajala totala ca se vede mov...la mine nici albastru nu ii ci un alb albastrui incercati si veti vedea si va promit ca nu veti regreta.uitati...vb si in rime :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

imi fac motorul pe asigurarea doamnei cu masina careia m-am accidentat. era asigurata la allianz tiriac. motocicleta este din 2003 , prima inmatriculare in 07.08.2003 si are 7100 km. la valoarea de nou adica 7590 euro s-a aplicat o valoare de uzura de 41 %(asta era coeficientul de uzura dupa 5 ani jumate) .din ce a ramas s-a scazut valoarea "epavei" de 25%. si s-a ajuns la 3348 e ( sper ca mi-am amintit corect calculele facute) din care primesc jumate .

de ce primesti jumate? a, pt ca era culpa comuna?...

in legea asigurarilor RCA exista la sfarsit un tabel (stiam ca nu e pus la CSA pe site), in care se calculeaza coeficientul de uzura in functie de an de fabricatie (sau data prima inmatriculare?) si de numar de km parcursi, din ce-mi aduc eu aminte (am avut problema relativ similara in toamna 2007) la cifre, ar trebui sa iei mult mai multi bani.

cazul meu, pe scurt: fabricatie 1999, cca 25000km, valoare nou - vreo 6-7000; suma datorata ca dauna totala dupa calcul coeficientii lui peshte din lege: aproape 3000E.

 

vezi ca asiguratorii sunt MARI tzepari, mare atentie la metoda lor de calcul - de exemplu mie imi adauga ca an intreg la calcul si anul 1999 (fabricata prin mai, parca) si anul 2007, desi eram prin octombrie... si i-am explicat un pic de matematica si calendar si a lasat-o mai moale - calculam din anul/luna fabricatiei (sau inmatricularii) pana in anul/luna accidentului, nu punem ani intregi asa din burta :P

 

adicatelea eu, daca as fi nascut pe 31 decembrie 1969, inseamna ca pe 24 aprilie 2009 am deja 42 de ani? hihihi, mosule ce tanar esti! :D

 

oricum le-am facut contestatie dupa ce au facut plata initiala... se dadeau foarte greu de gasit & stuff, ca sa discut cu ei face-to-face... insista si insista si ameninta-i cu CSA (comisia de supraveghere a asigurarilor) si cu instanta de judecata (pentru abuz in serviciu - calcul eronat al daunelor in defavoarea clientului), nu-i lasa pe tzepari cu banu' in buzunar!!

 

ps: la valoarea de nou eu zic ca trebuie sa adaugi si TVA (daca nu a fost adaugat); cand cumperi motocicleta - platesti tva, cand cumperi piese pentru reparatii - platesti tva, cand platesti service sa o repare - platesti tva, cand cumperi benzina - platesti tva.

doar cand iei salariul nu primesti tva :lol:)

 

Succes si tine-ne la curent!

 

ps: la urmatorul interviu, cand o sa-mi schimb jobul, o sa le cer salariu net + tva! :D

 

ps1: eu n-am dat-o in paguba totala, ci am cerut suma care mi se cuvine cf legii RCA-urilor si mi-am reparat-o "in regie proprie". cred ca ar fi mai bine sa zici la fel.

Editat de jonlup
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

de ce primesti jumate? a, pt ca era culpa comuna?...

in legea asigurarilor RCA exista la sfarsit un tabel (stiam ca nu e pus la CSA pe site), in care se calculeaza coeficientul de uzura in functie de an de fabricatie (sau data prima inmatriculare?) si de numar de km parcursi, din ce-mi aduc eu aminte (am avut problema relativ similara in toamna 2007) la cifre, ar trebui sa iei mult mai multi bani.

cazul meu, pe scurt: fabricatie 1999, cca 25000km, valoare nou - vreo 6-7000; suma datorata ca dauna totala dupa calcul coeficientii lui peshte din lege: aproape 3000E.

 

vezi ca asiguratorii sunt MARI tzepari, mare atentie la metoda lor de calcul - de exemplu mie imi adauga ca an intreg la calcul si anul 1999 (fabricata prin mai, parca) si anul 2007, desi eram prin octombrie... si i-am explicat un pic de matematica si calendar si a lasat-o mai moale - calculam din anul/luna fabricatiei (sau inmatricularii) pana in anul/luna accidentului, nu punem ani intregi asa din burta :P

 

adicatelea eu, daca as fi nascut pe 31 decembrie 1969, inseamna ca pe 24 aprilie 2009 am deja 42 de ani? hihihi, mosule ce tanar esti! :D

 

oricum le-am facut contestatie dupa ce au facut plata initiala... se dadeau foarte greu de gasit & stuff, ca sa discut cu ei face-to-face... insista si insista si ameninta-i cu CSA (comisia de supraveghere a asigurarilor) si cu instanta de judecata (pentru abuz in serviciu - calcul eronat al daunelor in defavoarea clientului), nu-i lasa pe tzepari cu banu' in buzunar!!

 

ps: la valoarea de nou eu zic ca trebuie sa adaugi si TVA (daca nu a fost adaugat); cand cumperi motocicleta - platesti tva, cand cumperi piese pentru reparatii - platesti tva, cand platesti service sa o repare - platesti tva, cand cumperi benzina - platesti tva.

doar cand iei salariul nu primesti tva :lol:)

 

Succes si tine-ne la curent!

 

ps: la urmatorul interviu, cand o sa-mi schimb jobul, o sa le cer salariu net + tva! :D

 

ps1: eu n-am dat-o in paguba totala, ci am cerut suma care mi se cuvine cf legii RCA-urilor si mi-am reparat-o "in regie proprie". cred ca ar fi mai bine sa zici la fel.

 

mda...tu ai perfecta dreptate la ce spui acolo , dar pot sa iti spun ca toate calculele au fost facute corect , cu mine de fata , cu preturi luate de pe suzuki.ro , mi s-a aratat tabelul cu coeficientii de uzura , s-a aplicat tva la tot si totul a fost in regula. am demonstrat cu acte data primei inmatriculari...ca tot asa vroiau sa imi puna am intreg...stai nenea ca nu e chiar asa ...deci totul a fost extrem de transparent, mai ales ca cei de la asigurari sun colegii mei de serviciu. :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

incep sa cedez psihic....motorul meu a suferit a 3-a tranta anul asta....am urgent nevoie de utmatoarele piese:

 

- suportul scaritei stanga, la pilot

- 2 buc. de oglinzi

 

Cat mai ieftin ca is in faliment :)

 

FOOTRESTHANGER.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Extra urban, daca mergi mai linistit asa (110-120) undev ala 4.3%. Intr-un oras ca bucurestiul nu prea stiu, inca nu am incercat. La mine in oras e undeva in jurul 6-7, iar mixt cam in jur de 5. desigur valorile difera in functie de stilul de mers. Eu sunt foarte calm din fire :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am vazut si yo, dar la cat de praf era, ma gandeam ca=i un Hornet, cu toate ca toba imi parea extrem de cunoscuta. Nu cred, ca intra pe forum. Oricum nasol accident.

Yo am fost in delegatie miercuri, la Turda si m-am dus pe moto. Cum ma duceam yo linistit, inpasu meu, inainte de a urca ultimul deal spre Tg. Mures, pe o linie dreapta, in timp ce depaseam o dubita, m-am trezit in fata cu farurile caracterisitice ale unui R1, tin sa va zic ca aproape am inghetat; parca a aparut din neant... noroc ca deja eram in paralel cu duba si cu un pic de acceleratie am trecut in fata ei pe sensu meu de mers, in secunda 2 R1le trecea de mine. NU pot spune decat ca unii au mare curaj sa mearga asa de tare pe drumurile noastre. Yo sunt din ce in ce mai aproape de a-mi cumpara o caprita (enduroaica mica), mai bine o iau in freza pe barba mea prin padure decat ca un simplu conducator moto pe drumu public.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

incep sa cedez psihic....motorul meu a suferit a 3-a tranta anul asta....am urgent nevoie de utmatoarele piese:

 

- suportul scaritei stanga, la pilot

- 2 buc. de oglinzi

 

Cat mai ieftin ca is in faliment :bigstar:

 

FOOTRESTHANGER.jpg

suportul ala cred ca il am eu, pastrat de la ultima (sau penultima?) tranta, prin 2007... de fapt asteapta pana dupa-amiaza / seara, sa ajung acasa si sa-l vad exact, s-ar putea sa fie de pe partea cealalta si e un pic indoit; cred ca ar putea fi utilizabil, da un PM cu nr tel si ne auzim azi mai tarziu.

 

 

LE: si cu asta am sarbatorit cel de-al 300-lea post pe forum :)

 

Extra urban, daca mergi mai linistit asa (110-120) undev ala 4.3%. Intr-un oras ca bucurestiul nu prea stiu, inca nu am incercat. La mine in oras e undeva in jurul 6-7, iar mixt cam in jur de 5. desigur valorile difera in functie de stilul de mers. Eu sunt foarte calm din fire :finger:

chiar ca esti calm... eu dupa 180km de la plin ochi am deja becul sclipitor, pe la 200 si un pic becul sta aprins permanent...

Editat de jonlup
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am testat...cu 16l am facut 300km, dintre care 117-autostrada si 183km pe drum liber national sau european. Viteza a fost 130-160 km/h in afara si 60km/h in localitati. Concluzie : am consum beton :)

Editat de Redpik
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunt calm, mai ales ca sutn la inceput evenimente sunt multe si merg usurel. la mine incepe sa clipeasca becul dupa 300 si ceva de km. (si ceva ala e undeva pana in 15 asa) :).

 

Ca tot se apropie Sighisoara la cei care eram atunci s-au mai adunat? au mai scazut? cum mai sta treaba?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...