Furia_soselei Postat Ianuarie 3, 2011 Share Postat Ianuarie 3, 2011 Eu am dat nsr-ul la vreo 60.000km Âşi avea setul original prietene. a mea avea peste 60 000 sigur ... 62 erau pe ceas plus cat am mers fara cablu si tot original era setu shiar si ambreaju la nsr Mesaj completat Si adica dc zici ca drisca mea rosie nu ar duce 60.000?Sau mai mult? E tot 2t prietene ! hai sa iti dau explicatia de ce rezista nsr mai mult ca rs si mito este vorba de raportul de compresie data de dimensiunea camerei de ardere ( gaura in care sta bujia si da scanteie) care la rs si mito este mai mica prin urmare scanteia mai puternica de unde rezulta un raport de 12:1 pe cand la nsr explozia este mai slaba aproape la jumatate 7:1 , nsr-ul nu are aceleasi performante la aceeasi turatie dar se incinge mai putin pistonul si, iar dupa un timp indelungat de functionare segmentii se uzeaza si mai scapa si pe acolo compresie probabil ajungand pe la un 4:1 si uite asa ai un 2 timpi care nu se caleaza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iul1aN~ Postat Ianuarie 4, 2011 Share Postat Ianuarie 4, 2011 a mea avea peste 60 000 sigur ... 62 erau pe ceas plus cat am mers fara cablu si tot original era setu shiar si ambreaju la nsrMesaj completat hai sa iti dau explicatia de ce rezista nsr mai mult ca rs si mito este vorba de raportul de compresie data de dimensiunea camerei de ardere ( gaura in care sta bujia si da scanteie) care la rs si mito este mai mica prin urmare scanteia mai puternica de unde rezulta un raport de 12:1 pe cand la nsr explozia este mai slaba aproape la jumatate 7:1 , nsr-ul nu are aceleasi performante la aceeasi turatie dar se incinge mai putin pistonul si, iar dupa un timp indelungat de functionare segmentii se uzeaza si mai scapa si pe acolo compresie probabil ajungand pe la un 4:1 si uite asa ai un 2 timpi care nu se caleaza. Mai calmait-va cu explicatiile voastre , si mito si rs poate sa duca 60 000 DACA AI GRIJA DE EL ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Furia_soselei Postat Ianuarie 4, 2011 Share Postat Ianuarie 4, 2011 Mai calmait-va cu explicatiile voastre , si mito si rs poate sa duca 60 000 DACA AI GRIJA DE EL ! da ... ce inseamna grija de el la tine? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Ianuarie 4, 2011 Share Postat Ianuarie 4, 2011 Sigur că duce! Cadrul rezistă chiar Âşi mai mult. Restul nu prea au Âşanse. Caută tu pe tot internetul un rs la care să fi rezistat setul mai mult de 35.000km, fară nici o segmentare/deschidere. Mai calmează-te cu impresiile astea, mai era unu` pe aici care credea că rs-ul e mai fiabil ca un 4t, până l-a piÂşat la 10 mii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hemi Postat Ianuarie 5, 2011 Share Postat Ianuarie 5, 2011 (editat) Numai in Romania se mai poate cauta fiabilitate si la la un 2T ... 2T e motor de forja.. daca vreti fiabilitate exista 4T v2 Editat Ianuarie 5, 2011 de hemi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iul1aN~ Postat Ianuarie 5, 2011 Share Postat Ianuarie 5, 2011 (editat) Sigur că duce! Cadrul rezistă chiar Âşi mai mult. Restul nu prea au Âşanse. Caută tu pe tot internetul un rs la care să fi rezistat setul mai mult de 35.000km, fară nici o segmentare/deschidere. Mai calmează-te cu impresiile astea, mai era unu` pe aici care credea că rs-ul e mai fiabil ca un 4t, până l-a piÂşat la 10 mii. Se pare ca tu esti cel cu impresiile aici ! Lasa tu internetul! Ca si eu pot scrie pe internet ca , cagiva mea are 100 000km fara nici o segmentare ! Asa cum zici tu ca ai dat NSR-ul cu 60 000km fara nici o deschidere a setului. Editat Ianuarie 5, 2011 de iul1aN~ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Ianuarie 5, 2011 Share Postat Ianuarie 5, 2011 Ăsta e dur. M-am tirat de-aici. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin-rs Postat Ianuarie 12, 2011 Share Postat Ianuarie 12, 2011 Numai in Romania se mai poate cauta fiabilitate si la la un 2T ... 2T e motor de forja.. daca vreti fiabilitate exista 4T v2 Asa-i . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin-rs Postat Ianuarie 12, 2011 Share Postat Ianuarie 12, 2011 Numai in Romania se mai poate cauta fiabilitate si la la un 2T ... 2T e motor de forja.. daca vreti fiabilitate exista 4T v2 Asa-i Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robert Rmh Postat Ianuarie 13, 2011 Share Postat Ianuarie 13, 2011 baieti care e temperatura maxima cand se incinge motoru si trebuie oprit? 75-85 grade? cand o pornesc o las sa se incalzeasca pana la 50 grade si dupa la plimbare si uleiul la cutia de viteze pt rsul meu ,am inteles ca ar trebuii sa fie mai subtire voi de care puneti si cu ce vascozitate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator ALINU Postat Ianuarie 14, 2011 Share Postat Ianuarie 14, 2011 baieti care e temperatura maxima cand se incinge motoru si trebuie oprit? 75-85 grade? cand o pornesc o las sa se incalzeasca pana la 50 grade si dupa la plimbare si uleiul la cutia de viteze pt rsul meu ,am inteles ca ar trebuii sa fie mai subtire voi de care puneti si cu ce vascozitate 75w90 la cutie. Mesaj completat Vand set motor , carene model 06-11 , muzicuta si rola ambielaj pentru aprilia rs 125. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mexicanu' Postat Ianuarie 14, 2011 Share Postat Ianuarie 14, 2011 baieti care e temperatura maxima cand se incinge motoru si trebuie oprit? 75-85 grade? cand o pornesc o las sa se incalzeasca pana la 50 grade si dupa la plimbare si uleiul la cutia de viteze pt rsul meu ,am inteles ca ar trebuii sa fie mai subtire voi de care puneti si cu ce vascozitate La rs-ul meu la 83-85 d grade se oprea singur. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin-rs Postat Ianuarie 14, 2011 Share Postat Ianuarie 14, 2011 La rs-ul meu la 83-85 d grade se oprea singur. Mie mi-a ajuns o singura data pe la 92 grade in trafic...de mers o ora bara la bara si nu s-a oprit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lestatlioncourte Postat Ianuarie 19, 2011 Share Postat Ianuarie 19, 2011 salutare baieti, am gasit si eu un rs 125 din 2000 care are carenele rupte la prinderi si am mai gasit un track kit, dar e pentru modelul nou. acuma vine intrebarea merg plasticele de la generatia veche la cea noua? mentionez ca imi fac moto pentru pista ca stau relativ aproape de Brands Hatch. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robert Rmh Postat Ianuarie 20, 2011 Share Postat Ianuarie 20, 2011 multumesc baieti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator ALINU Postat Ianuarie 21, 2011 Share Postat Ianuarie 21, 2011 Stie cineva unde este releul de pornire la rs?Eventual si cum arata? Mesaj completat Releu de pornire la rs stie cineva unde este sau cum arata? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mexicanu' Postat Ianuarie 21, 2011 Share Postat Ianuarie 21, 2011 Stie cineva unde este releul de pornire la rs?Eventual si cum arata? Mesaj completat Releu de pornire la rs stie cineva unde este sau cum arata? In coditza incearca sa cauti , nu ma pricep dar la mine am o gramada de mufe si chesti , cdi-u si altele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator ALINU Postat Ianuarie 21, 2011 Share Postat Ianuarie 21, 2011 In coditza incearca sa cauti , nu ma pricep dar la mine am o gramada de mufe si chesti , cdi-u si altele Eu in codita am doar cdi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mexicanu' Postat Ianuarie 21, 2011 Share Postat Ianuarie 21, 2011 Eu in codita am doar cdi Nu ma pricep Nu l-ai dat inca ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator ALINU Postat Ianuarie 21, 2011 Share Postat Ianuarie 21, 2011 Nu ma pricep Nu l-ai dat inca ? Am clientu' cu banii in mana si nu mia merge butonul de pornire dupa o gramada de vreme de stat degeaba...apas si nu se intampla nimic plm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Ianuarie 21, 2011 Share Postat Ianuarie 21, 2011 Caută Âşi tu prin manual, ce-i aÂşa de greu. E undeva pe lângă baterie, în stânga ei, dar nu sunt foarte sigur. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator ALINU Postat Ianuarie 21, 2011 Share Postat Ianuarie 21, 2011 Da nu gasesc in manual...si manual pe net nu stiu unde sa caut Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
axxo Postat Ianuarie 21, 2011 Share Postat Ianuarie 21, 2011 Da nu gasesc in manual...si manual pe net nu stiu unde sa caut uitete pe suportu de la radiator in partea stanga sus. La mine acolo era (rs 125-2005). Daca ai curent in baterie cand apesi pe buton trebe sa faca ala click-click. Daca nu face ii dus. Bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator ALINU Postat Ianuarie 21, 2011 Share Postat Ianuarie 21, 2011 uitete pe suportu de la radiator in partea stanga sus. La mine acolo era (rs 125-2005). Daca ai curent in baterie cand apesi pe buton trebe sa faca ala click-click. Daca nu face ii dus. Bafta Mersi o sa ma uit maine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iul1aN~ Postat Ianuarie 23, 2011 Share Postat Ianuarie 23, 2011 Mersi o sa ma uit maine. Ala e si arata cam asa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.