XorX Postat Aprilie 30, 2010 Share Postat Aprilie 30, 2010 (editat) stie cineva care sunt diferentele intre cele doua modele? care ar fi mai buna, etc? am gasit una baja 250 din 93, nu arata f bine dar cica e refacuta complet motor, distributie, etc, care u merge f rau si ma cam bate gindul sa o iau. Modelul asta e de luat sau trebuie ferit de el? Am auzit ca baja ar fi model pentru asia, daca e asa este ok cu piesele sau se potrivesc de la XR normal? Editat Aprilie 30, 2010 de XorX Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Aprilie 30, 2010 Share Postat Aprilie 30, 2010 (editat) Din ce stiu eu, e foarte ok. Conteaza extrem de mult daca a fost refacut cu simt de raspundere. In cazul asta, fiind vorba de un XR, ia-l cu incredere! Daca nu-l iei, zi-mi mie ca-l iau eu Dar, ca sa iti raspund la intrebarea topicului: diferenta consta in faptul ca modelul Baja este un model normal cu modificari rally-oriented. Un fel de LC4 640 vs LC4 640 Adventure. EDIT: This might help: http://world.honda.com/news/1998/2980304.html -- de aci eu deduc k motorul si carburatia si transmisia sunt identice la cele doua modele. Editat Aprilie 30, 2010 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
XorX Postat Mai 2, 2010 Autor Share Postat Mai 2, 2010 switch, esti un mare domn, nici nu stiu de cite ori mi-ai raspuns la topicuri si m-ai ajutat enorm. Sper ca daca eu nu apuc sa-ti dau vreo bere sa ai parte de acelasi tratament de la altii atunci cind ai nevoie. multumesc mult Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Mai 2, 2010 Share Postat Mai 2, 2010 Ma bucur ca ti-am fost de folos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
XorX Postat Mai 3, 2010 Autor Share Postat Mai 3, 2010 update: din pacate motorul cam scoate fum in turatie normala (nu "blana" evident), asa ca ma mai gindesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupu Postat Mai 11, 2010 Share Postat Mai 11, 2010 De care fum scoate? Albastru, negru? La rece, la cald? Hai ca nu e neaparat un capat de tara. Daca e proaspat segmentata poate sa scoata fum o vreme. Tot asa si daca e amestecul prea bogat reglat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
XorX Postat Mai 13, 2010 Autor Share Postat Mai 13, 2010 scotea fum albastru, si pornea destul de greu in plus nu prea avea ulei in baie, era la limita de jos uleiul, deci cam consuma. faptul ca scoate cind e proaspat segmentat nu e in regula decit daca a schimbat segmenti si nu si camasa+cilindru si atunci degeaba i-a schimbat segmentii ca fie are "dire" de uzura pe cilindru fie e ovalizat si din cauza asta scapa ulei si-l arde. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
smar2 Postat Mai 13, 2010 Share Postat Mai 13, 2010 fum albastru = ulei in camera de ardere, ceea ce ar explica si de ce nu avea ulei in baie... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Mai 14, 2010 Share Postat Mai 14, 2010 (editat) Interesant ce zici. Eu l-am vazut si nu afuma deloc, nici la pornire (rece). Poate doar sa-i dai blana cand e abia pornit si in rodaj pe deasupra. O singura data a dat fum, negru, pentru ca o inecasem de cat am dat la pedala. Are ceva mecanism de decompresie automata si daca nu stii cum functioneaza iti rupi picioru pana o pornesti. Proprietaru o pornea destul de usor, deci e vorba de lipsa de tehnica din partea mea. Ce-i drept mi-a fost lene sa verific daca are ulei in baie. Intr-adevar un motor fara ulei nu scoate fum Editat Mai 14, 2010 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
XorX Postat Mai 14, 2010 Autor Share Postat Mai 14, 2010 mda, cu toate ca-mi pare nespus de rau, mai ales ca nici pina acum nu am gasit motor sa-mi iau, totusi ala nu era de luat ca in loc sa ma plimb cu ea statea in service.. mai rau ma enervam. Caut in continuare DR350-ul sau DRZ-ul care ma asteapta pe undeva, doar ca nu ne-am gasit inca ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Mai 14, 2010 Share Postat Mai 14, 2010 (editat) Recomand sa-ti aduci de afara Poate gasesti si pe aici, dar... ...apropo, eu as fi luat Baja-ul. Pentru coclau, strict. Nu-i motor de strada, e motor de joaca. Probabil are ceva raport de endurache (mi-a fost lene sa verific). Insa intre timp a intervenit un motor ceva mai touring si ma mai duc finantele pt ambele. Editat Mai 14, 2010 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
XorX Postat Mai 14, 2010 Autor Share Postat Mai 14, 2010 adusul de afara cade din cel putin 2 motive: 1. nu iau moto fara sa o vad, pina acum tot ce am vazut avea probleme, ba la motor, ba la cutie/ambreiaj, ba la furca, ba la acte sau motoare schimbate fata de seria din talon/carte, deci trebuie sa vad moto inainte sa dau banii pt. ca sunt "cusurgiu" (da, stiu si recunosc asta) si nu am chef sa imi iau una si pe urma sa o tin la vinzare ca nu am chef sa ma dau cu ea si sa mai pierd si bani la faza asta 2. preturile de afara sunt penibil de mari, dr 350 la 3000 euro.. din 97-98... sau drz la 4000 din 2004-2005 nu se merita si nici macar nu am atitia bani. un motor care costa 5500 nou, dupa 12 ani nu poti sa-l dai cu 4000+ euro, este penibil. asta e, daca nu-mi gasesc, nu-mi iau si gata, nu ar fi singurul meu motor ca sa fiu "disperat", este doar de distractie si din pacate nu-mi permit sa ma distrez la sumele astea. aa.. o alta problema f des intilnita (si aici aviz celor ce cauta sa-si cumpere motor sh din ro inmatriculat cica) este ca cine are motorul nu are toate actele pe numele lui, adica are contract si bagata la fisc pe numele lui dar talonul si cartea pe numele unei alte persoane, care poate fi in lantul vinzarii si pina la al treilea posesor... e clar ca un motor din asta care si-a schimbat "stapinu" in fiecare an a fost handralit aiurea, si tot ce a facut ala la el a fost sa-i bage benzina (si poate ulei, cel mai ieftin 10w-40 gasit la peco) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dodomotox Postat Mai 16, 2010 Share Postat Mai 16, 2010 pt mine xr 250 r e cel mai echilibrat motor de enduro facut vreodata. un om rational se indragosteste de motorul asta dupa ce se da cu el pe dealuri si munti. e minunat. nu se face de ras. consuma si putin iar daca ai cat decat griga de el, te duce muuuulltttt si bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
XorX Postat Mai 16, 2010 Autor Share Postat Mai 16, 2010 si daca ar avea si pornire la buton.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Mai 16, 2010 Share Postat Mai 16, 2010 si daca ar avea si pornire la buton.... Daca o vei folosi la enduro, iti vei dori sa aiba pornire si la pedala. Dupa opriri si porniri repetate s-ar putea sa te lase bateria. Am mai zis, mie mi se pare mai cool sa pornesti motoreta la pedala Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Mai 17, 2010 Share Postat Mai 17, 2010 (editat) si daca ar avea si pornire la buton.... Si frumoasa si desteapta si devreme acasa... si sa nu coste nimic Editat Mai 17, 2010 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dodomotox Postat Mai 21, 2010 Share Postat Mai 21, 2010 si daca ar avea si pornire la buton.... are din telecomanda pornirea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pierrooradea Postat Mai 26, 2010 Share Postat Mai 26, 2010 dodomotox ai fffffff mare dreptate am avut un xr 250 r din `99 si spun ca a fost perfect acum ma dau pe xr 400 r din 2001 nu zic e super da parca e oleaca prea inalt fata de 250, consuma mai mult, si e oleaca mai greu ... compenseaza prin putere cand o sa imbatranesc revin la 250 ( XR de la Honda binenteles) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dodomotox Postat Mai 29, 2010 Share Postat Mai 29, 2010 dodomotox ai fffffff mare dreptateam avut un xr 250 r din `99 si spun ca a fost perfect acum ma dau pe xr 400 r din 2001 nu zic e super da parca e oleaca prea inalt fata de 250, consuma mai mult, si e oleaca mai greu ... compenseaza prin putere cand o sa imbatranesc revin la 250 ( XR de la Honda binenteles) e super stiu mecanici foarte buni care sunt fani xr250r Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Soso Postat Iunie 18, 2010 Share Postat Iunie 18, 2010 ceva noutati?ai cumparat motoreta? m-as uita in principal la drz, xr400, dr350 si xr250. in ordinea asta daca o sa vada destul asfalt, sau in ordine inversa daca asfaltul e mai rar. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristache Postat Iunie 18, 2010 Share Postat Iunie 18, 2010 @ Lupu & Xorx...pentru ca ati deschis subiectul...am si eu XR 400 din 96 si la mine porneste mai greu la rece dupa care scoate fum alb-albastru si consuma ulei la greu...iar dupa ce se incalzeste nu mai scoate fum...(vizibil) Am inteles ca fostul propietar a schimbat pistonul si segmentii, dar nu a verificat si cilindrul...credeti ca sunt in rodaj sau cilindru e la cota urmatoare si degeaba a mai schimbat segmentii...oricum la iarna o sa-l desfac... Dati-va si voi cu parerea... In rest merge de rupe...si cred ca 250 e mai fun pe coclauri fiind mai usor... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Iunie 18, 2010 Share Postat Iunie 18, 2010 (editat) @ Lupu & Xorx...pentru ca ati deschis subiectul...am si eu XR 400 din 96 si la mine porneste mai greu la rece dupa care scoate fum alb-albastru si consuma ulei la greu...iar dupa ce se incalzeste nu mai scoate fum...(vizibil) Am inteles ca fostul propietar a schimbat pistonul si segmentii, dar nu a verificat si cilindrul...credeti ca sunt in rodaj sau cilindru e la cota urmatoare si degeaba a mai schimbat segmentii...oricum la iarna o sa-l desfac... Dati-va si voi cu parerea... In rest merge de rupe...si cred ca 250 e mai fun pe coclauri fiind mai usor... Ai intrebat unde nu trebuie dar... ...probabil cine a facut cilindrul l-a facut prost. Stiu cazuri o gramada, unul chiar recent. Piston si segmenti noi, camasa facuta dupa cilindru, supape cu simeringuri noi si motoru consuma mult ulei. La o verificare s-a constatat ca cilindrul era ovalizat. Editat Iunie 18, 2010 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
6speed Postat Iulie 26, 2010 Share Postat Iulie 26, 2010 daca tot e vb de XR 250......sunt interesat de un set complet de garnituri pentru motorul din semnatura mea..........un XR 250 R 1984. am gasit doar afara. cum e mai greu pina ajung la acele garnituri......... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.