Sari la conținut

XR 250 vs XR 250 baja


XorX
 Share

Postări Recomandate

stie cineva care sunt diferentele intre cele doua modele?

care ar fi mai buna, etc?

am gasit una baja 250 din 93, nu arata f bine dar cica e refacuta complet motor, distributie, etc, care u merge f rau si ma cam bate gindul sa o iau. Modelul asta e de luat sau trebuie ferit de el? Am auzit ca baja ar fi model pentru asia, daca e asa este ok cu piesele sau se potrivesc de la XR normal?

Editat de XorX
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din ce stiu eu, e foarte ok. Conteaza extrem de mult daca a fost refacut cu simt de raspundere. In cazul asta, fiind vorba de un XR, ia-l cu incredere! Daca nu-l iei, zi-mi mie ca-l iau eu :laugh:

 

Dar, ca sa iti raspund la intrebarea topicului: diferenta consta in faptul ca modelul Baja este un model normal cu modificari rally-oriented. Un fel de LC4 640 vs LC4 640 Adventure.

 

EDIT: This might help: http://world.honda.com/news/1998/2980304.html -- de aci eu deduc k motorul si carburatia si transmisia sunt identice la cele doua modele.

Editat de switch
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

switch, esti un mare domn, nici nu stiu de cite ori mi-ai raspuns la topicuri si m-ai ajutat enorm. Sper ca daca eu nu apuc sa-ti dau vreo bere sa ai parte de acelasi tratament de la altii atunci cind ai nevoie.

multumesc mult

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

De care fum scoate? Albastru, negru? La rece, la cald? Hai ca nu e neaparat un capat de tara. Daca e proaspat segmentata poate sa scoata fum o vreme. Tot asa si daca e amestecul prea bogat reglat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

scotea fum albastru, si pornea destul de greu

in plus nu prea avea ulei in baie, era la limita de jos uleiul, deci cam consuma.

faptul ca scoate cind e proaspat segmentat nu e in regula decit daca a schimbat segmenti si nu si camasa+cilindru si atunci degeaba i-a schimbat segmentii ca fie are "dire" de uzura pe cilindru fie e ovalizat si din cauza asta scapa ulei si-l arde.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Interesant ce zici. Eu l-am vazut si nu afuma deloc, nici la pornire (rece). Poate doar sa-i dai blana cand e abia pornit si in rodaj pe deasupra. O singura data a dat fum, negru, pentru ca o inecasem de cat am dat la pedala. Are ceva mecanism de decompresie automata si daca nu stii cum functioneaza iti rupi picioru pana o pornesti. Proprietaru o pornea destul de usor, deci e vorba de lipsa de tehnica din partea mea.

 

Ce-i drept mi-a fost lene sa verific daca are ulei in baie. Intr-adevar un motor fara ulei nu scoate fum :P

Editat de switch
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mda, cu toate ca-mi pare nespus de rau, mai ales ca nici pina acum nu am gasit motor sa-mi iau, totusi ala nu era de luat ca in loc sa ma plimb cu ea statea in service.. mai rau ma enervam.

Caut in continuare DR350-ul sau DRZ-ul care ma asteapta pe undeva, doar ca nu ne-am gasit inca :P)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Recomand sa-ti aduci de afara :P Poate gasesti si pe aici, dar...

 

 

...apropo, eu as fi luat Baja-ul. Pentru coclau, strict. Nu-i motor de strada, e motor de joaca. Probabil are ceva raport de endurache (mi-a fost lene sa verific). Insa intre timp a intervenit un motor ceva mai touring si ma mai duc finantele pt ambele.

Editat de switch
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

adusul de afara cade din cel putin 2 motive:

1. nu iau moto fara sa o vad, pina acum tot ce am vazut avea probleme, ba la motor, ba la cutie/ambreiaj, ba la furca, ba la acte sau motoare schimbate fata de seria din talon/carte, deci trebuie sa vad moto inainte sa dau banii pt. ca sunt "cusurgiu" (da, stiu si recunosc asta) si nu am chef sa imi iau una si pe urma sa o tin la vinzare ca nu am chef sa ma dau cu ea si sa mai pierd si bani la faza asta

2. preturile de afara sunt penibil de mari, dr 350 la 3000 euro.. din 97-98... sau drz la 4000 din 2004-2005 nu se merita si nici macar nu am atitia bani.

 

un motor care costa 5500 nou, dupa 12 ani nu poti sa-l dai cu 4000+ euro, este penibil.

asta e, daca nu-mi gasesc, nu-mi iau si gata, nu ar fi singurul meu motor ca sa fiu "disperat", este doar de distractie si din pacate nu-mi permit sa ma distrez la sumele astea.

 

aa.. o alta problema f des intilnita (si aici aviz celor ce cauta sa-si cumpere motor sh din ro inmatriculat cica) este ca cine are motorul nu are toate actele pe numele lui, adica are contract si bagata la fisc pe numele lui dar talonul si cartea pe numele unei alte persoane, care poate fi in lantul vinzarii si pina la al treilea posesor... e clar ca un motor din asta care si-a schimbat "stapinu" in fiecare an a fost handralit aiurea, si tot ce a facut ala la el a fost sa-i bage benzina (si poate ulei, cel mai ieftin 10w-40 gasit la peco)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pt mine xr 250 r e cel mai echilibrat motor de enduro facut vreodata. un om rational se indragosteste de motorul asta dupa ce se da cu el pe dealuri si munti. e minunat. nu se face de ras. consuma si putin iar daca ai cat decat griga de el, te duce muuuulltttt si bine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si daca ar avea si pornire la buton....

 

Daca o vei folosi la enduro, iti vei dori sa aiba pornire si la pedala. Dupa opriri si porniri repetate s-ar putea sa te lase bateria. Am mai zis, mie mi se pare mai cool sa pornesti motoreta la pedala :peace:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dodomotox ai fffffff mare dreptate

am avut un xr 250 r din `99 si spun ca a fost perfect

acum ma dau pe xr 400 r din 2001 nu zic e super da parca e oleaca prea inalt fata de 250, consuma mai mult, si e oleaca mai greu ... compenseaza prin putere :lol:

cand o sa imbatranesc revin la 250 ;) ( XR de la Honda binenteles)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dodomotox ai fffffff mare dreptate

am avut un xr 250 r din `99 si spun ca a fost perfect

acum ma dau pe xr 400 r din 2001 nu zic e super da parca e oleaca prea inalt fata de 250, consuma mai mult, si e oleaca mai greu ... compenseaza prin putere :lol:

cand o sa imbatranesc revin la 250 :lol: ( XR de la Honda binenteles)

 

e super

 

stiu mecanici foarte buni care sunt fani xr250r

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

ceva noutati?ai cumparat motoreta?

m-as uita in principal la drz, xr400, dr350 si xr250. in ordinea asta daca o sa vada destul asfalt, sau in ordine inversa daca asfaltul e mai rar.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@ Lupu & Xorx...pentru ca ati deschis subiectul...am si eu XR 400 din 96 si la mine porneste mai greu la rece dupa care scoate fum alb-albastru si consuma ulei la greu...iar dupa ce se incalzeste nu mai scoate fum...(vizibil)

 

Am inteles ca fostul propietar a schimbat pistonul si segmentii, dar nu a verificat si cilindrul...credeti ca sunt in rodaj sau cilindru e la cota urmatoare si degeaba a mai schimbat segmentii...oricum la iarna o sa-l desfac...

 

Dati-va si voi cu parerea...

 

In rest merge de rupe...si cred ca 250 e mai fun pe coclauri fiind mai usor...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@ Lupu & Xorx...pentru ca ati deschis subiectul...am si eu XR 400 din 96 si la mine porneste mai greu la rece dupa care scoate fum alb-albastru si consuma ulei la greu...iar dupa ce se incalzeste nu mai scoate fum...(vizibil)

 

Am inteles ca fostul propietar a schimbat pistonul si segmentii, dar nu a verificat si cilindrul...credeti ca sunt in rodaj sau cilindru e la cota urmatoare si degeaba a mai schimbat segmentii...oricum la iarna o sa-l desfac...

 

Dati-va si voi cu parerea...

 

In rest merge de rupe...si cred ca 250 e mai fun pe coclauri fiind mai usor...

Ai intrebat unde nu trebuie dar...

 

...probabil cine a facut cilindrul l-a facut prost. Stiu cazuri o gramada, unul chiar recent. Piston si segmenti noi, camasa facuta dupa cilindru, supape cu simeringuri noi si motoru consuma mult ulei. La o verificare s-a constatat ca cilindrul era ovalizat.

Editat de switch
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

daca tot e vb de XR 250......sunt interesat de un set complet de garnituri pentru motorul din semnatura mea..........un XR 250 R 1984.

am gasit doar afara.

cum e mai greu pina ajung la acele garnituri.........

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...