-GeorGe- Postat Mai 3, 2010 Share Postat Mai 3, 2010 (editat) As dori sa imi cumpar scuterul Champion de la First Bike (nou) Este bun de ceva ? Astept parerile voastre Si la ce ar trebui sa fiu atent cand il cumpar ? Editat Mai 3, 2010 de -GeorGe- Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaiand Postat Mai 3, 2010 Share Postat Mai 3, 2010 First Bike sucks Ti`l vand eu pe al meu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
maryus Postat Mai 3, 2010 Share Postat Mai 3, 2010 de unde sa-l iei, ca auzisem ca a dat faliment firma? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-GeorGe- Postat Mai 3, 2010 Autor Share Postat Mai 3, 2010 Gata l'am cumparat Nu a dat faliment este doar un singur magazin in Bucuresti cel de pe Stefan cel Mare Scuterul se prezinta bine , si pot sa spun ca am facut prostia sa vad cat merge si prinde 60 si nu prea am facut bine ca este in rodaj ... Mesaj completat A venit a2-a zi au venit si problemele 1. Numai porneste de la buton , porneste la pedala s'au la telecomanda ... 2. Nu arata bine indicatorul de la benzina Cam atat pentru moment ) Sper sa le rezolv Asfalt uscat !!! Mesaj completat A venit a2-a zi au venit si problemele 1. Numai porneste de la buton , porneste la pedala s'au la telecomanda ... probabil nu face contact vrun fir pe acolo 2. Nu arata bine indicatorul de la benzina Cam atat pentru moment : )) Sper sa le rezolv Asfalt uscat !!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
anothergxg Postat Mai 6, 2010 Share Postat Mai 6, 2010 genial, research-ul tau a durat mai putin de 5 ore ) felicitari pentru achizitie! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-GeorGe- Postat Mai 7, 2010 Autor Share Postat Mai 7, 2010 asta e sper ca motorul sa fie bun ... problema cu pornirea de la buton s-a rezolvat m-ai ramane cu indicatoru de la benzina :-s Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tudorel92 Postat Mai 7, 2010 Share Postat Mai 7, 2010 ce avea de nu pornea la buton? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yoyo_man Postat Mai 7, 2010 Share Postat Mai 7, 2010 cam putine probleme pentru prima zi...probabil nu te-ai plimbat mai mult de 40km Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-GeorGe- Postat Mai 8, 2010 Autor Share Postat Mai 8, 2010 (editat) am 120 km cu el Cand l'am luat am pus o frana mai tare pe spate(stanga) si sa bulit contact ala ... si eu cand il porneam apasam frana de pe stanga ... si nu mergea pt. ca era firu bulit si cand am apasat frana fata ( dreapta ) a pornit de la buton . deci toata treaba era de la contact frana spate asa mi sa spus Mesaj completat revin din nou stie cineva cum pot sa rezolv problema cu indicatorul de la benzina ? s'au de la ce este ? bag benzina full si imi arata ca am putin Editat Mai 8, 2010 de -GeorGe- Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
perseu77 Postat Mai 12, 2010 Share Postat Mai 12, 2010 Intre anii 2008-2009 inpreuna cu alti scuterist eu am demarat o campanie anti-first bike pe acest site. Nu am timp sa caut topicul, dat am gasit mai demult 2 sau 3 topice impotriva lor. Eu in anul 2006 mi-am achizitionat un moped FB si am avut la cateva zile cam aceleasi probleme, incepand cu contactele, becuri care se ardeau prea usor, pornire grea...etc..pana cand odata era sa ma rastorn intr-o intersectie ca s-a gripat roata spate si s-au spart rulmentii. Am mai povestit astea .... Rezumativ... nu mi s-a dat nici o garantie pt multiplele probleme..am tirmis scuterul la Brasov sa mi-l verifice si mi-au luat 7 milioane acu 2 ani , cu toate ca era inca in garantie, spunand ca odata ce am pus mana in el si de expl i-am schimbat rulmentii nu mai beneficiez de garantie. Majoritatea celor cu FB stiu sigur ca se plangeau ca firma resp nu da nici un fel de garantie si te duc cu vorba si chiar daca mie mi-au spus ca mi-au schimbat piston, ambielaje, segmenti se m-au incarcat atat .. nu cred... am examinat atent motorul si cred ca mi-au tars teapa.. nu au facut nimic decat sa se uite si sa bage ceva sa il curete, dar de schimbat ceva in el ma indoiesc.. Ca sa nu zic ca roata de spate tot nu au rezolvat-o.. si am fost eu la un mecanic ca iar mi se sparsesera rulmentii, a 3-a oara si am descoperit defect din fabrica ca distantierul dintre cei 2 rulmenti era mai scurt cu 3-4 mm ceea ce ducea la joc, griparea rulmentilor. De asemeni , rulmentii rotilor din fabrica lor de cacao nu li se pune vaselina intre bile., ceea ce duce la o uzura prematura. Am mai observat ca plasticul sufelor de la manetele de frane si seaua in 6 luni crapa peste tot de spui ca a trecut prin razboiul din Kosovo, ciuruite de mine. Acum, am vazut pe topic si oameni multumiti de first-bikeurile lor.. Am un vecin care are un moped asemanator cu al meu, dar mai vechi, aparute printre primele si nu a avut probleme ca mine- doare seaua care a imbracat-o ca se facuse ferfenita si vrabiile ii ciuguleau buretele din ea Eu inca mai am mopedul, nu am reusit sa il vand... dupa ce am invatat mecanica pe el si l-am reparat... i-am gasit naravul si m-am obisnuit cu el. Nu pot sa il dau cu 500 ron in conditiile in care am mers 4500 km si in 2006 am dat 22,5 milioane lei vechi. Am ajuns la concluzia ca un scuter FB cand il alegi poti avea sansa ca la loto... ori iei unu bunicel, adica castigi, ori unu cu probleme , si ai pierdut. In special pierzi nu bani ci nervii pe care ti-i uzezi. Bafta si sa speram ca am fost util unora de aici si doresc cat mai putine incidente celui care a initiat acest topic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-GeorGe- Postat Mai 13, 2010 Autor Share Postat Mai 13, 2010 (editat) Salut , am m-ai citit pe diferite forum-uri ca scuterele de la fb nu sunt bune de nimic dar am mers pe noroc era cel mai accesibil la banii astia si la mana a-2a nu vroiam ... Cu al meu am facut 200 km si singurele probleme au fost contactul ala de frana si indicatorul de la benzina ... Sper sa numai am alte probleme :-s aaaa si am uitat sa va spun ceva Am fost acum 2 zile la primarie sa il inmatriculez si a vazut ala acolo ca motorul este din 2007 facut :| m-ai imi spunea sa ii fac si itp ))) Oricum am observat ca cei de la fb sunt niste prefacuti si niste mincinosi ... sper sa numai am ocazia sa trec pe la ei X( Editat Mai 13, 2010 de -GeorGe- Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mau Postat Mai 13, 2010 Share Postat Mai 13, 2010 Cum adica ai mers pe noroc ? ... stiind ca vei azhizitiona cea mai proasta masinarie din lume FIRST BIKE ... asta se cheama ca nu ai invatat nimic de la alti ... sau ca esti masochist ... exista si cuvinte mai dure dar cred ca ai prins ideea salveaza numarul de telefon al prefacutilor de la first bike ... o sa ai nevoie ... toata viata ta ... saptamanal ... nu doar ei sunt prefacuti ... prefacuta este toata firma ... se prefac, ca ar fabrica ceva Ai o singura optiune dupa parerea mea DAI FOC Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-GeorGe- Postat Mai 13, 2010 Autor Share Postat Mai 13, 2010 (editat) pai stiam ca au cele mai proaste scutere dar am mai auzit si de la altii ca au scutere tot de la Fb si nu au probleme cu ele scuterul l-am luat sa ma invat cu traficul prin bucuresti sa vad cum este sa imi fac incalzirea pentru motor acum asta e ... cand am intrebat daca merita si sa il cumpar decat un baiat a raspuns la topic si motorul chiar trage bine Numai bine Mesaj completat 24.05.2010 Revin cu detalii Tocmai am venit dintr-o mini-excursie de la tara - 60 km spre Targoviste ! Scuterul se prezinta bine ,merge chiar frumos , nu am probleme cu el si sper sa fie tot asa ! am facut 550 km cu el ... consuma 2.5/2.7 /100km ce sa va mai spun ? astept intrebari . aaa singura problema este un scartit pe la ghidon , cand misc de el scartie ceva , probabil atinge ceva pe acolo dar o sa rezolv si pe asta in curand daca nu isi revine eu zic ca am nimerit un scuter bun de la FB . Asfalt uscat Editat Mai 13, 2010 de -GeorGe- Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ruxi2k Postat Mai 26, 2010 Share Postat Mai 26, 2010 (editat) si eu am un Champion (nu mai merg cu el) de care sunt foarte multumit Probleme in 2 ani de zile: un fir de semnalizare ros (s-a frecat de cadru) - reparat cu ceva izolirband, CDI-ul facea figuri la pornire - schimbat cu unul nou, pret 60 de lei, releu semnalizare ars din cauza firului ros - schimbat cu unul de dacie SH, pret 10 lei. In rest doar benzina (OMV 100) si ulei (Motul 4T 10W-40) la fiecare 800 de km (in prima 1000 de km schimbat la 500 de km). Am facut rodajul ca la carte si merge ok. Dimineata pleaca intotdeuna la a 2-a pedala. Pornirea din buton o folosesc cand motorul este cald. (Asa recomanda producatorul). Editat Mai 26, 2010 de ruxi2k Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
flysebi Postat Mai 26, 2010 Share Postat Mai 26, 2010 Salutare! dupa cum zic si cei de mai sus, dca ai grija de el are si el grija de tine... Si eu am o chinezarie, nu first bike ci Jiajue...am aproape 500 km cu el, ulei motul 10W40( l am schimbat la 200 km pe cel de fabrica), consum de 2- 2 si ceva...momentan e limitat la 45...si se duce undeva la 50-53 maxim... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-GeorGe- Postat Mai 26, 2010 Autor Share Postat Mai 26, 2010 eu am facut revizia la 300 si acum o mai fac la 600/700 ... momentan sunt multumit de el ... doar ce ma deranjeaza un scartit foarte urat cand misc din ghidon X( am dat carenele jos am aranjat alea pe acolo nimic :-s Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
haste Postat Mai 27, 2010 Share Postat Mai 27, 2010 si eu am un Champion (nu mai merg cu el) de care sunt foarte multumitProbleme in 2 ani de zile: un fir de semnalizare ros (s-a frecat de cadru) - reparat cu ceva izolirband, CDI-ul facea figuri la pornire - schimbat cu unul nou, pret 60 de lei, releu semnalizare ars din cauza firului ros - schimbat cu unul de dacie SH, pret 10 lei. In rest doar benzina (OMV 100) si ulei (Motul 4T 10W-40) la fiecare 800 de km (in prima 1000 de km schimbat la 500 de km). Am facut rodajul ca la carte si merge ok. Dimineata pleaca intotdeuna la a 2-a pedala. Pornirea din buton o folosesc cand motorul este cald. (Asa recomanda producatorul). sa inteleg ca tu la fieca OPTSUTE de km faci schimb de ulei ?? adik 45-50 lei cat e litru de motul ?? omfg hahahahahah Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-GeorGe- Postat Mai 27, 2010 Autor Share Postat Mai 27, 2010 da ... 300-650-1000-2000 asta e... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Victor_vclic Postat Mai 27, 2010 Share Postat Mai 27, 2010 Si, schimband asa, cati km tine un set? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-GeorGe- Postat Mai 27, 2010 Autor Share Postat Mai 27, 2010 (editat) aia la magazin ziceau 10000 ) dar mecanicu mi-a zis in jur de 5000km ... acu sa vedem motoru l-am luat m-ai mult sa ma obisnuiesc cu traficu in bucuresti , peste 1 an imi i-au motor sa ma tina anu asta Editat Mai 27, 2010 de -GeorGe- Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ruxi2k Postat Iunie 3, 2010 Share Postat Iunie 3, 2010 mda... cica trebuie schimburi dese sa tina setul mai mult intra 0.8 L de ulei deci nu este chiar un capat de tara la bani un set nou (am auzit, nu am vazut) costa in jur de 150 de lei - tot chinezesc Scuter Center din Buc. ziceau ca se potrivesc si niste seturi Malossi (tot de 50 cc - eu vreau sa respect legea ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-GeorGe- Postat Iunie 3, 2010 Autor Share Postat Iunie 3, 2010 (editat) mane eu am fost ieri la a-2a revizie la 650 km si mecanicu mi-a zis ca nu trebuia sa vin ca era uleiu beton ... mi-a zis a3-a revizie sa vin pe la 1400-1500 : )) in rest scuter merge bine :X doar o mica problema - am umblat eu la relantiu sa il dau mai mare si cam face figuri acum , ba se tureaza prea tare , ba sta ce sta si moare Editat Iunie 3, 2010 de -GeorGe- Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.