Sari la conținut

Cele Mai Cumparate Mobre In Italia


Altair
 Share

Postări Recomandate

Pentru ca am citit recent si mi s-a parut extrem de interesant

 

1 Suzuki GSR 600 3127 buc

2 Kawa Z750 Z750 S 2613

3 Honda Hornet 600 257

4 Yamaha R6 2389

5 Yamaha FZ6 2351

6 Kawa ER-6N 2209

7 BMW R 1200 GS 1894

8 Yamaha FZ1 1847

9 Honda CBR 1000 RR 1445

10 Honda CBR 600 RR 1337

11 Yamaha R1 1351

12 Yamaha MT-03 1252

13 Suzuki GSX-R 750 1228

14 Suzuki DL 650 V-Strom 1162

15 Kawa ZX-6R/636 1111

16 Suzuki GSX-R 1000 977

17 Honda XL 650 V Transalp 972

18 Suzuki GSX-R 600 727

19 MV Agusta Brutale 910 686

20 Kawa ZX-10R 657

 

 

Ce se intampla in Italia daca singurul motor in Top 20 este MV Agusta Brutale?

 

Se confirma inca odata ca R 1200 GS este foarte dezirabila chiar si in Italia. In rest Japan all the way. Unde sunt Aprilia, Ducati, Cagiva, Moto Guzzi, ca de ailalti nu are rost sa vorbim?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In USA ? :rolleyes:

 

Cand vine vorba de Moto Guzzi, daca ei reusesc sa vanda 500 de bucati in tot anul, se poate considera ca au avut un mega-norok. Nu poti compara un sopron langa Mandello del Lario cu un colos industrial ca Honda.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aprilia vinde scutere si alea au clasament separat. Cam asta e piata in Italia 50.000-55.000 de moto noi pe an. Moto Guzzi, Ducati si Cagiva au moto scumpe. Ma mira totusi ca nu apare Pegaso sau BMW F650. Ca vorba aia, sunt facute la ei in batatura...

 

Ry.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aprilia vinde scutere si alea au clasament separat.

Asta cam asa e. Linia de motociclete de la Aprilia a devenit 'vioara a doua' per indicatiile 'shafilor' de la Piaggio. Au mai ramas RS125, Pegaso, Mille, Tuono (var. naked de Mille) si SXV/RXV (dar astea doua-s 'specializate' si nu le-as pune impreuna cu celelalte).

 

Cam asta e piata in Italia 50.000-55.000 de moto noi pe an.

Din care majoritatea ajung harburi in doi ani. De unde si zicala aia "sa nu-ti iei motoreta japoneza din Italia (decat cruiser sau tourer)".

 

Moto Guzzi, Ducati si Cagiva au moto scumpe. Ma mira totusi ca nu apare Pegaso sau BMW F650. Ca vorba aia, sunt facute la ei in batatura...

F650 nu prea mai e facut la ei de prin 2001. Si oricum, moda monocilindricelor s-a fasait (singurul monocilindru din lista e MT-03 si nu-i enduro). Toate adventure-tourerele din top sunt in 2 cilindri.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunteti superficiali sau mi se pare?

 

Peste 30 mii bucati in patru luni doar din cele mai vandute 20 de modele. Cate modele de motociclete se comercializeaza in Italia? Ma tem ca nu stiu. 300, 500?

 

Dar sa revin cu date mai exacte:

 

 

In aceeasi perioada Ian - Apr 2006 s-au vandut cca 67,000 motociclete, 97,000 scutere (din care 23,757 numai Piaggio Liberty 125)

Apropos, Aprilia, Moto Guzzi, Derbi, Vespa, Gilera apartin toate grupului Piaggio si nu invers.

Dintre motociclete

de strada - 33,298

sportive - 14,175

enduro - 8,162

motard - 3,785

custom - 3,289

trial - 762

altele - 1,349

 

Crestere fata de 2005 de 21% la motociclete si peste 30% pentru scutere

Sursa ANCMA

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aprilia vinde scutere si alea au clasament separat. Cam asta e piata in Italia 50.000-55.000 de moto noi pe an. Moto Guzzi, Ducati si Cagiva au moto scumpe. Ma mira totusi ca nu apare Pegaso sau BMW F650. Ca vorba aia, sunt facute la ei in batatura...

 

Ry.

 

In italia se vand cam 420.000 de unitati pe an (peste 50 cmc ca astea se inamtriculeaza) din care vreo 270-280.000 sunt scutere, restul sunt motociclete

 

La noi... se vand de toate cate foarte putin... ca nu e nici o organizare

 

Sunteti superficiali sau mi se pare?

 

Peste 30 mii bucati in patru luni doar din cele mai vandute 20 de modele. Cate modele de motociclete se comercializeaza in Italia? Ma tem ca nu stiu. 300, 500?

 

Dar sa revin cu date mai exacte:

In aceeasi perioada Ian - Apr 2006 s-au vandut cca 67,000 motociclete, 97,000 scutere (din care 23,757 numai Piaggio Liberty 125)

Apropos, Aprilia, Moto Guzzi, Derbi, Vespa, Gilera apartin toate grupului Piaggio si nu invers.

Dintre motociclete

de strada - 33,298

sportive - 14,175

enduro - 8,162

motard - 3,785

custom - 3,289

trial - 762

altele - 1,349

 

Crestere fata de 2005 de 21% la motociclete si peste 30% pentru scutere

Sursa ANCMA

Piaggio a prins un mega-deal cu posta italiana (27.000 de liberty pana la sfarsitul lui 2006) deal care a sustinut piata de scutere

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Unde sunt Aprilia, Ducati, Cagiva, Moto Guzzi, ca de ailalti nu are rost sa vorbim?

Pai alea sunt italiene mai...

Ar fi ca la masini la noi.. un fel de dacii...Daca ai bani ... dece sa cumperi dacie!?!?!? :disappointed:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...

Tocmai am revenit di Italia. Dupa 2 saptamini de Sicilia cu 2500 km facuti prin toate satele si orasele , pot zice ca:

1. La scootere Piaggio e regina cu Liberty 125 si Beverly 250/500, urmeaza Honda cu un scooter maricel ...

2. In cartierele bune vezi MV Agusta, BMW, Ducati, 80% street.

3. Vespele, de toate virstele, sint la mare respect

4. Nu poarta echipament de nici un fel. Exceptie fac cei care se dau cu vitezane pe drumurile nationale incredibil de virajate si tourerii.

 

Ar fi multe de spus despre preferinte dar impresia generala este ca impatimitii de motoare prefera Ducati si Vespa iar cei care vor sa se deplaseze de la A la B cumpara ce gasesc mai ieftin, la oferta sau ocazie.

 

Sa nu se neglijeze faptul ca la ei merg pe scootere babe, femei cu copii in bratze, elevi, cate 3 fete, sot sotie cu copil, postasi, carbinieri, zarzavagii... CONCLUZIE: Nu stiu daca pentru mama ar conta tara de origine mai mult decit culoarea si pretzul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

Tocmai am revenit di Italia. Dupa 2 saptamini de Sicilia cu 2500 km facuti prin toate satele si orasele , pot zice ca:

1. La scootere Piaggio e regina cu Liberty 125 si Beverly 250/500, urmeaza Honda cu un scooter maricel ...

2. In cartierele bune vezi MV Agusta, BMW, Ducati, 80% street.

3. Vespele, de toate virstele, sint la mare respect

4. Nu poarta echipament de nici un fel. Exceptie fac cei care se dau cu vitezane pe drumurile nationale incredibil de virajate si tourerii.

 

Ar fi multe de spus despre preferinte dar impresia generala este ca impatimitii de motoare prefera Ducati si Vespa iar cei care vor sa se deplaseze de la A la B cumpara ce gasesc mai ieftin, la oferta sau ocazie.

 

Sa nu se neglijeze faptul ca la ei merg pe scootere babe, femei cu copii in bratze, elevi, cate 3 fete, sot sotie cu copil, postasi, carbinieri, zarzavagii... CONCLUZIE: Nu stiu daca pentru mama ar conta tara de origine mai mult decit culoarea si pretzul.

 

 

Foarte bun comentariul si eu am fost in Italia si exact acelasi lucru am observat! La Roma 80% erau scutere.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...