NVS Postat Ianuarie 31, 2010 Share Postat Ianuarie 31, 2010 Eu am dezlegat problema. Ca sa va mearga, chiar versiunea de ziceti ca este expirata faceti asa: 1 - imaginea, dupa ce o incarcati cu daemonul, o desfaceti si copiati separat toate fisierele din ea. 2 - apoi umblati in folderul "database" ->fisierul "honda.ini" unde modificati anul aparitiei si durata de viata ->salvati, adica asa: [HONDA] Version=14.00 ReleaseDate=2009-12-01 Year=1995-2050 Epc=MC 3 - rulati setup cu cdkeyul care il aveti si totul trebuie sa mearga perfect. E bun programul, ca-ti zice si alte detalii decat compatibilitatea intre piese. Numai bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LocDog Postat Ianuarie 31, 2010 Share Postat Ianuarie 31, 2010 Fuck!!! Doar ce l-am Âşters Mulțumim oricum. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arlequin Postat Ianuarie 31, 2010 Share Postat Ianuarie 31, 2010 Eu am dezlegat problema. Ca sa va mearga, chiar versiunea de ziceti ca este expirata faceti asa:1 - imaginea, dupa ce o incarcati cu daemonul, o desfaceti si copiati separat toate fisierele din ea. 2 - apoi umblati in folderul "database" ->fisierul "honda.ini" unde modificati anul aparitiei si durata de viata ->salvati, adica asa: [HONDA] Version=14.00 ReleaseDate=2009-12-01 Year=1995-2050 Epc=MC 3 - rulati setup cu cdkeyul care il aveti si totul trebuie sa mearga perfect. E bun programul, ca-ti zice si alte detalii decat compatibilitatea intre piese. Numai bine! man, aia este - MERGE - multumesc!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marianB Postat Februarie 1, 2010 Share Postat Februarie 1, 2010 Sorry baieti am fost plecat.Eu dadusem data la calculator cu 2 ani in urma si mergea dar ma bucur ca ati rezolvat.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Reason Postat Februarie 1, 2010 Share Postat Februarie 1, 2010 Tot nu inteleg dece se gasesc la vanzare sub 1% modele Hornet versiunea cu ABS.Ori nu stiu eu sa caut pe moto.it ori italienii nu vor modele cu ABS (versiunea 2007 pana azi) Ma lamureste cineva ? Merci Aveti idee ?.... va rog Merci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LocDog Postat Februarie 1, 2010 Share Postat Februarie 1, 2010 Aveti idee ?.... va rog Merci Pentru că e mai scump Âşi pentru că probabil cumpărătorii au considerat că nu e ceva vital, e ceva de care nu au neapărată nevoie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danny_nt Postat Februarie 2, 2010 Share Postat Februarie 2, 2010 Ma gandesc sa schimb furtunele de frana printre altele. Ce fel aveti stock sau racing? Ce marci? De unde le-ati cumparat? Niste preturi informative. Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sorin128 Postat Februarie 3, 2010 Share Postat Februarie 3, 2010 Ma gandesc sa schimb furtunele de frana printre altele. Ce fel aveti stock sau racing? Ce marci?De unde le-ati cumparat? Niste preturi informative. Multumesc. http://racingparts.ro/produse.php?cat_id=3...id=0&page=2 Vb. cu Mac. Spor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danny_nt Postat Februarie 3, 2010 Share Postat Februarie 3, 2010 http://racingparts.ro/produse.php?cat_id=3...id=0&page=2 Vb. cu Mac. Spor. Mersi. O sa ma interesez. In alta ordine de idei, mai multi forumisti vor sa faca o comanda direct din SUA la bujii NGK. Din calcule o bujie cu iridium ajunge ceva mai ieftin ca una normala cumparata de aici. R fi interesant sa ne adunam mai multi ca asa iesim mai bine la transport. Uite aici discutia. /index.php?...p;#entry2288144 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Caniggia Postat Februarie 3, 2010 Share Postat Februarie 3, 2010 A facut cineva vreo plimbare zilele astea? Sunt curios, am vazut cativa motociclisti prin Bucuresti azi si voiam sa stiu cum s-au comportat motoarele si cum s-a simtit frigul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arlequin Postat Februarie 4, 2010 Share Postat Februarie 4, 2010 Mersi. O sa ma interesez. In alta ordine de idei, mai multi forumisti vor sa faca o comanda direct din SUA la bujii NGK. Din calcule o bujie cu iridium ajunge ceva mai ieftin ca una normala cumparata de aici. R fi interesant sa ne adunam mai multi ca asa iesim mai bine la transport. Uite aici discutia. /index.php?...p;#entry2288144 man, pare foarte interesanta initiativa baiatului, dar tu ai incredere in el? si mie imi trebuie acelasi model ca si tie, si am vazut ca sunt in jur de 7$ si ceva bucata, deci pe la 10$/buc cu tot cu transport, chiar este excelent. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_ct Postat Februarie 4, 2010 Share Postat Februarie 4, 2010 vand aproape orice piesa de hornet 600 pana in 2004.de la cadru,motor,instalatie elctrica...si o gramada de alte dracii.pe care intereseaza da-ti de veste.sanatate salutare, posesor de hornet(2004) din aug.2009 caut o aripa spate (mudguard) si un sfat pt ca se aude si la motoru meu acel tac-tac in dreptul cil #4 , motorul merge rotund dar cand se aude acest zgomot isi pierde din ritm dupa care isi revine , asta indiferent daca motoru este cald sau rece. problema a mai fost discutata pe forum dar nu a dat nimeni un raspuns clar gen "eu am intins lantu de distributie si a mers" sau "am reglat jocul la supape si s-a rezolvat", ce am citit ar fi ca unii au schimbat uleiul si zgomotul a disparut Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NVS Postat Februarie 4, 2010 Share Postat Februarie 4, 2010 Un schimb de ulei poate rezolva problema, daca nu, distributia este de vina, s-a dus intinzatorul de lant. Dar uleiul are propietati miraculoase Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sorin128 Postat Februarie 4, 2010 Share Postat Februarie 4, 2010 (editat) salutare, posesor de hornet(2004) din aug.2009caut o aripa spate (mudguard) si un sfat pt ca se aude si la motoru meu acel tac-tac in dreptul cil #4 , motorul merge rotund dar cand se aude acest zgomot isi pierde din ritm dupa care isi revine , asta indiferent daca motoru este cald sau rece. problema a mai fost discutata pe forum dar nu a dat nimeni un raspuns clar gen "eu am intins lantu de distributie si a mers" sau "am reglat jocul la supape si s-a rezolvat", ce am citit ar fi ca unii au schimbat uleiul si zgomotul a disparut 1> Aripa spate : vorbeste cu userul @mathe - are postat si numarul pe forum : 0745438700 - iti face el - cea mai rapida si ieftina solutie - eu am fost foarte multumit de ce mi-a confectionat. 2> Schimba uleiul - din curiozitate - uita-te inainte si la nivel - vorbeste cu userul @george05 (el chiar are numarul in minim 20 % din posturi . ) - pentru ceva mai "special" sau poti cumpara Motul de pe mai toate drumurile. Eu personal cum sunt mai "babac" si nu trag prea tare de viespe iau orice ulei moto recomandat pentru viespe pe care il gasesc la promo - important este sa faci intotdeauna servisarile la timp. Daca asta nu da nici un rezultat atunci repejor cu ea la mecanic.... A, sa nu uit : Bine ai venit in stup! Si daca tot esti de la mine d-aici (Ct)- ne vedem pe strazile regelui Mazare cum da caldura - da-mi un PM si ne vedem cu viespile pe starzi. Editat Februarie 4, 2010 de sorin128 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danny_nt Postat Februarie 5, 2010 Share Postat Februarie 5, 2010 man, pare foarte interesanta initiativa baiatului, dar tu ai incredere in el? si mie imi trebuie acelasi model ca si tie, si am vazut ca sunt in jur de 7$ si ceva bucata, deci pe la 10$/buc cu tot cu transport, chiar este excelent. Ce sa zic nu-l cunosc personal, dar nu cred sa aiba profil de tepar. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
divizia Postat Februarie 5, 2010 Share Postat Februarie 5, 2010 Uleiuri, filtre, huse, etc.....la preturi bune http://www.motodiscount.ro/SPRAY_DE_LANT.html Eu mi-am luat husa si a facut fata cu brio si la ploaie, zapada, gheata.....exceptionala. Mesaj completat Ce parere aveti....care ar fi mai ok din cele doua finale? 1. Giannelli.......aici......la 280 euro 2. Leo Vince......aici...la 320 euro + transport inca vreo 10 euro Care merita dintre cele doua? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arlequin Postat Februarie 6, 2010 Share Postat Februarie 6, 2010 Uleiuri, filtre, huse, etc.....la preturi bune http://www.motodiscount.ro/SPRAY_DE_LANT.htmlEu mi-am luat husa si a facut fata cu brio si la ploaie, zapada, gheata.....exceptionala. Mesaj completat Ce parere aveti....care ar fi mai ok din cele doua finale? 1. Giannelli.......aici......la 280 euro 2. Leo Vince......aici...la 320 euro + transport inca vreo 10 euro Care merita dintre cele doua? amandoua sunt frumoase, iar aia giannelli daca este la banii asta cu tot cu galerie, este just mai avantajoasa. mie pt hornetzica asta imi place in schimb mai mult modelul leo-vince GPPRO(aia gen hand made) Mesaj completat Ce sa zic nu-l cunosc personal, dar nu cred sa aiba profil de tepar. pai si pana la urma o bujie ca ale noastre la cat ajunge, ca nu am mai urmarit topicul.... si mai sunt locuri? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex_ander Postat Februarie 6, 2010 Share Postat Februarie 6, 2010 Uleiuri, filtre, huse, etc.....la preturi bune http://www.motodiscount.ro/SPRAY_DE_LANT.htmlEu mi-am luat husa si a facut fata cu brio si la ploaie, zapada, gheata.....exceptionala. Mesaj completat Ce parere aveti....care ar fi mai ok din cele doua finale? 1. Giannelli.......aici......la 280 euro 2. Leo Vince......aici...la 320 euro + transport inca vreo 10 euro Care merita dintre cele doua? Tobele arata bine amandoua dar eu cred ca este mai important cum se aude pana la urma, asta ramane de apreciat doar de tine, daca iti place sau nu .... O poza si cu motorul meu pt cei care nu o cunosc ( stiu ca e tarziu dar merge si acum decat niciodata ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arlequin Postat Februarie 7, 2010 Share Postat Februarie 7, 2010 O poza si cu motorul meu pt cei care nu o cunosc ( stiu ca e tarziu dar merge si acum decat niciodata ) Frumoooosss, iar mivv-ul ala e senzatie... Sa-l stapanesti multi km in putere!!! Mesaj completat a schimbat cineva uleiul la vreun hornet 2007??? cat intra 2,8 litri??? io nu am apucat sa-l schimb, dar parca asa am vazut pe specificatii.... deci... cineva care l-a schimbat...??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RO-shu Postat Februarie 7, 2010 Share Postat Februarie 7, 2010 ... da fo 4,... nu zici? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GEORGIAN Postat Februarie 7, 2010 Share Postat Februarie 7, 2010 Frumoooosss, iar mivv-ul ala e senzatie...Sa-l stapanesti multi km in putere!!! Mesaj completat a schimbat cineva uleiul la vreun hornet 2007??? cat intra 2,8 litri??? io nu am apucat sa-l schimb, dar parca asa am vazut pe specificatii.... deci... cineva care l-a schimbat...??? poate 3,8 dar in nici un caz 2,8 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arlequin Postat Februarie 7, 2010 Share Postat Februarie 7, 2010 ok, ok asa intra la alea pana in 2006,dar la asta in carte scrie 2,8 litri. de-aia si intrebam... cineva care l-a schimbat??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
divizia Postat Februarie 7, 2010 Share Postat Februarie 7, 2010 Cel mai bine ia bidon de 4L....mie cel de la care am luat mobra mi-a zis ca 3 litrii, iar in carte zice ca 2,8L daca doar faci schimbul si 3,5 daca desfaci motorul. Asta e cam naspa.....sa inteleg ca mai raman vreo 700 ml de la schimb la schimb? Am vazut....daca imi aduc bine aminte ca busonul de golire este in partea din fata a motorului si nu sub motor....ceea ce ar explica acest lucru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arlequin Postat Februarie 7, 2010 Share Postat Februarie 7, 2010 Cel mai bine ia bidon de 4L....mie cel de la care am luat mobra mi-a zis ca 3 litrii, iar in carte zice ca 2,8L daca doar faci schimbul si 3,5 daca desfaci motorul. Asta e cam naspa.....sa inteleg ca mai raman vreo 700 ml de la schimb la schimb? Am vazut....daca imi aduc bine aminte ca busonul de golire este in partea din fata a motorului si nu sub motor....ceea ce ar explica acest lucru chiar naspa... ma gandesc cum draq scapi vreodata de impuritatile din baia de ulei, daca raman acolo 700ml... adik aproape un litru.... trist, ca nu inteleg ce au avut in minte cand l-au construit asa??!??!? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex_ander Postat Februarie 7, 2010 Share Postat Februarie 7, 2010 Frumoooosss, iar mivv-ul ala e senzatie...Sa-l stapanesti multi km in putere!!! Mesaj completat a schimbat cineva uleiul la vreun hornet 2007??? cat intra 2,8 litri??? io nu am apucat sa-l schimb, dar parca asa am vazut pe specificatii.... deci... cineva care l-a schimbat...??? Multumesc frumos, si tu sa te bucuri cati mai multi Km fara incidente chiar naspa... ma gandesc cum draq scapi vreodata de impuritatile din baia de ulei, daca raman acolo 700ml... adik aproape un litru.... trist, ca nu inteleg ce au avut in minte cand l-au construit asa??!??!? Cu ocazia asta va obliga sa schimbati uleiul mai des decat fata de modeul mai "batran" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.