vladdygo Postat Martie 18, 2010 Share Postat Martie 18, 2010 eu! ... pe la ce ora, si pe unde prin Bucuresti? nush, vorbim dimineata aici. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NVS Postat Martie 18, 2010 Share Postat Martie 18, 2010 De ducati are si a mea , probabil asa sunt la toate sau numai la astea din Italia ca de acolo e si a mea. Si a mea este italinaca, dar pana acum nu i-am verificat releul sa vad daca este al ei sau de Ducati cum ziceti voi. O sa ma uit, de curiozitate. Mesaj completat Man, motorul este 2007, dar nu este nou.A fost adus din italia, iar acolo a fost tavalit, fiindca este revopsit. Ma gandesc cand au dat jos de pe ea sa-l vopseasca si au pus la loc, au agatat ceva, vreun fir ... nu stiu. Cel mai suspect este ca astazi aveam consum de 0,09mA fara cheie in contact, am scos-o si probabil si-a luat zdruncinaturi ceva in mers, si apoi... nu mai avea consum - CIUDAT NU?. Bateria am tinut-o in casa doua luni asta iarna, si a pornit dup-aia neincarcata, si a invartit motorul fara nici o problema, deci nu are cum sa fie bateria. Nu credeam ca a fost lovita. Atunci verifica tot ce este fir, precum ai zis. Spor la treaba! Mesaj completat LA MULTI ANI STUPULUI NOSTRU... azi am implinit 500 de pagini : D : blbl: : peace: si de ce dat qoute la ce am zis eu?! : D La mine sunt 251 pagini (am alte setari : P ) La mine sunt 167 de pagini, ale setari Mesaj completat :laugh : Am inteles. De unde fac si eu rost de o cheie de bujii? : ( Cum ziceam, am eu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ravenitza Postat Martie 18, 2010 Share Postat Martie 18, 2010 de la mine cu placere... si cred ca si de la altul la fel :-pMesaj completat unde este alter ego asta? eu nu-s din bucuresti de loc, si nu le stiu pe toate...light me! Merci mult, daca e ceva te anunt, cred ca am gasit intre timp. Mai rau e cu timpul meu liber, care nu prea mai exista sa ma ocup de motor. Alter Ego este la intersectia Vulturilor cu calea Traian. Cum vii de la Unirea spre Rondul Alba-Iulia, a doua intersectie faci stanga si mergi drept. Dupa cativa m. o sa vezi niste motoare parcate in fata gardului de piatra si o curte. Acolo e. Eu sambata seara o sa apar la petrecerea aceasta. Poate ne vedem pe acolo. Deci iese careva sambata ? Da eu, pana la munca...damn ce aiurea e sa lucrezi in weekend...o sa ma lipesc de geam cand o sa vad motoarele trecand prin zona Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NVS Postat Martie 18, 2010 Share Postat Martie 18, 2010 Deci iese careva sambata ? Sambata, daca termin la timp cu montatul rotilor pe mobra - as baga un drum pana la Giurgiu, ceva curbe pe acolo. Mesaj completat Cred ca merge si de la cbr http://www.emoto.ro/cablu-acceleratie-pw-427-959-960.html da tot pe acolo ajunge. Cred ca cel mai ieftin ies reconditionate. Parca 2-30 de ron costa asa ceva. Sigur merge de pe CBR, am si un CBR in curte si in afara de forma, totul se potriveste de pe el, pe Hornet. Mesaj completat salutare, Am si eu o problema la ventilatorul de la radiator. Nu mai pleaca la temperaturi ridicate si nu ma prea pricep. Aveti idee unde as putea merge sa-i fac o verificare? Termocupla sau senzorul de temperatura. Mesaj completat salut e corecta supozitia ca un releu de incarcare de cbr f3 ar trebui sa se potriveasca la hornet?varamiu are un f3,el si-a pus la a lui acum 1 an,un releu de incarcare pt un linhai 300.Si lui i-au spus altii.Singura chestie care a trebuit sa o faca a fost sa isi intoarca mufa de pe motor.Ex.:mufa releului e tesita sus,mufa motorului e tesita jos........fierele de jos trebuie sa intre sus,si invers.daca ma poate ajuta cinva cu o parere,un sfatdau o bere.tare as vrea s ama plimb weekendu asta:D Merge sigur, este acelasi tip. Mesaj completat P.S. ...si asa s-a dus postul meu lung, cu interventia Elenei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator george05 Postat Martie 18, 2010 Share Postat Martie 18, 2010 (editat) dragi baieti si fete...dar ce patesc oare viespile voastre de tot fac figuri?au personalitate prea puternica? ...eu de cand am motorul nu am avut nici cea mai mica problema de incarcare,ventilator,releu...etc...iarna trecuta mi-a stat bateria pe motror 2 luni jumate in frig,apoi a pornit la prima cheie si sanatate.in primavara am fost harnic,am inecat-o,apoi cu cabluri am luat curent de pe matiz(trebuia ala sa ambaleze motoru sa nu moara,avand doar 3 cilindrii ),dupa care o tura de o ora,apoi nu au mai fost probleme cu pornirea.si sa tinem cont ca am o baterie cu gel de nici nu sunt in stare sa ii citesc numele ...hai pune-ti mana si servisati-le ca lumea,ca apoi sigur nu mai fac figuri de astea si sa ne putem vedea cat de curand pe strazi Editat Martie 18, 2010 de george05 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-UFO- Postat Martie 18, 2010 Share Postat Martie 18, 2010 dragi baieti si fete...dar ce patesc oare viespile voastre de tot fac figuri?au personalitate prea puternica? ...eu de cand am motorul nu am avut nici cea mai mica problema de incarcare,ventilator,releu...etc...iarna trecuta mi-a stat bateria pe motror 2 luni jumate in frig,apoi a pornit la prima cheie si sanatate.in primavara am fost harnic,am inecat-o,apoi cu cabluri am luat curent de pe matiz(trebuia ala sa ambaleze motoru sa nu moara,avand doar 3 cilindrii ),dupa care o tura de o ora,apoi nu au mai fost probleme cu pornirea.si sa tinem cont ca am o baterie cu gel de nici nu sunt in stare sa ii citesc numele ...hai pune-ti mana si servisati-le ca lumea,ca apoi sigur nu mai fac figuri de astea si sa ne putem vedea cat de curand pe strazi O sa ai... nu te ingrijora.... termocupla apoi distributie/intinzator sau invers.... toate la timpul lor.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ravenitza Postat Martie 19, 2010 Share Postat Martie 19, 2010 Tin sa zic ca ieri dimineata desi nu a pornit, cand am ajuns acasa i-am mai dat o cheie si a luat-o din prima. Am ramas...masca. Probabil s-a inecat dimineata. In dimineata asta alta problema...(e clar ca saptamana viitoare o iau la puricat): a pornit din prima, am lasat-o sa se incalzeasca putin si pe drum cand sa dau semnal...nu mergea. Daca tineam butonul fortat pt semnalizare mergea. Apoi dupa ce am mers putin, dadeam semnal si abia dupa cateva secunde bune incepea sa palpaie becul. WTF? Sa fie de la frig si umezeala? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator george05 Postat Martie 19, 2010 Share Postat Martie 19, 2010 (editat) O sa ai... nu te ingrijora.... termocupla apoi distributie/intinzator sau invers.... toate la timpul lor.... ...wanna bet? ......in 24mii kilometrii nici cea mai mica hiba,altii nici nu le iau bine si poc ceva patesc.nu e lege generala ca pica una sau alta.de unde ideea asta? ....daca la cativa li se strica ceva,gata,obligatoriu la toti trebuie sa se intample.daca se serviseaza ca lumea,la timp,se intampina orice probleme.astea cu "asa e normal sa se strice" sunt povesti....no offence Editat Martie 19, 2010 de george05 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Martie 19, 2010 Share Postat Martie 19, 2010 Tin sa zic ca ieri dimineata desi nu a pornit, cand am ajuns acasa i-am mai dat o cheie si a luat-o din prima. Am ramas...masca. Probabil s-a inecat dimineata. In dimineata asta alta problema...(e clar ca saptamana viitoare o iau la puricat): a pornit din prima, am lasat-o sa se incalzeasca putin si pe drum cand sa dau semnal...nu mergea. Daca tineam butonul fortat pt semnalizare mergea. Apoi dupa ce am mers putin, dadeam semnal si abia dupa cateva secunde bune incepea sa palpaie becul. WTF? Sa fie de la frig si umezeala? Cred că e de la releul de semnalizare. AÂşa mi se întâmplă mie Âşi încă unui prieten, apăs acum butonul Âşi porneÂşte mai țâzriu (5-10secunde). Nu am Hornet dar sistemul e acelaÂşi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bohagon Postat Martie 19, 2010 Share Postat Martie 19, 2010 BAAAAAAAAAAAI HORNET-ISTILOR ! UNDE ATI FOST ASEARA? NU A VENIT NIMENI LA CONSTITUTIEI. O SA NE IA CBR-ISTII LOCUL DE INTALIRE, CA ASTIA VIN MASIV LA INTALNIRI! PACE CARTIERULUI! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danny_nt Postat Martie 19, 2010 Share Postat Martie 19, 2010 (editat) Cred că e de la releul de semnalizare. AÂşa mi se întâmplă mie Âşi încă unui prieten, apăs acum butonul Âşi porneÂşte mai țâzriu (5-10secunde). Nu am Hornet dar sistemul e acelaÂşi. S-au oxidat lamelele de la intrerupator. @ravenita Faci rost de un spray pentru contacte sau WD40, bagi un jet in intrerupator si isi revine. La mine a facut asa dupa o ploaie torentiala , dupa aia dadeam cu ciocanul ca sa mearga. Problema noastra a romanilor e ca asteptam sa crape ceva ca sa schimbam, daca am inlocui chestiile cand scrie la carte pun pariu ca hornetul ar avea cu 99% mai putine probleme . Un mic exemplu: Daca am schimba cablul de acceleratie sa zicem la 30-50k de kilometri nu prea cred ca s-ar mai rupe, decat la cele defecte din fabrica. La fel cu orice piesa, normal ca intervine uzura dar suntem prea comozi ca sa le schimbam si cand se aduna mai multe ouch..ca hornetul nu e fiabil Bine acu nici sa nu cadem in latura extrema ca george care bibileste la ea toata ziua ) Eu unul as face la fel dar sincer nu am destul timp. Acu sunt in delegatie pentru vreo cateva saptamani prin maramures, deci ciuciu deschidere de sezon Editat Martie 19, 2010 de danny_nt Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ravenitza Postat Martie 19, 2010 Share Postat Martie 19, 2010 S-au oxidat lamelele de la intrerupator. @ravenita Faci rost de un spray pentru contacte sau WD40, bagi un jet in intrerupator si isi revine. La mine a facut asa dupa o ploaie torentiala , dupa aia dadeam cu ciocanul ca sa mearga. Pai asta m-am gandit si eu, o sa ma opresc la o benzinarie sa imi iau antigel si WD40, sper sa ajute. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator george05 Postat Martie 19, 2010 Share Postat Martie 19, 2010 (editat) La fel cu orice piesa, normal ca intervine uzura dar suntem prea comozi ca sa le schimbam si cand se aduna mai multe ouch..ca hornetul nu e fiabil Bine acu nici sa nu cadem in latura extrema ca george care bibileste la ea toata ziua Eu unul as face la fel dar sincer nu am destul timp. Acu sunt in delegatie pentru vreo cateva saptamani prin maramures, deci ciuciu deschidere de sezon CORECT!!!exact aia ziceam si eu,daca totul e facut din timp,servisate ca lumea,avut grija de ele,nu pica nimic..nu exista o problema pe care sa o putem generaliza nu e latura extrema..nu bibilesc la ea toata ziua,chiar nu am vreme mai ales in sezon de asa ceva..dar merge la mecanic periodic si se ia cap-coada si se aranjeaza,se verifica,etc...deci..se poate..numa vointa sa fie in maramures la mine?????????si nu dai u8n semn?rusinica!!! Editat Martie 19, 2010 de george05 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danny_nt Postat Martie 19, 2010 Share Postat Martie 19, 2010 Stau in Sighet acu. Posibil sa ajung in weekend in Baia Mare, da un numar si daca esti pe acasa vin sa-ti vad motorul poate si bem ceva . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arlequin Postat Martie 19, 2010 Share Postat Martie 19, 2010 BAAAAAAAAAAAI HORNET-ISTILOR ! UNDE ATI FOST ASEARA? NU A VENIT NIMENI LA CONSTITUTIEI. O SA NE IA CBR-ISTII LOCUL DE INTALIRE, CA ASTIA VIN MASIV LA INTALNIRI! PACE CARTIERULUI! tristutz tare aseara! am ajuns pe la 6 la constipatiei. un cbr-ist acolo cu pasagera lui.... pana la 7 cand vruiam sa plec nici un hornetist si vreo 10 cbr-isti. am plecat pe la 7 jumate... cbr-istii nu mai erau.... ramasesem doar eu cu colegu bohagon cu vfr-ul si doi tipi unul cu un cbr si altul cu un hornet(baiatul care l-a luat de la bohagon)... cand sa plec a venit si sora geamana a lu' a mea... colegul catalin. tristutz, tare tristutz! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NVS Postat Martie 19, 2010 Share Postat Martie 19, 2010 tristutz tare aseara!am ajuns pe la 6 la constipatiei. un cbr-ist acolo cu pasagera lui.... pana la 7 cand vruiam sa plec nici un hornetist si vreo 10 cbr-isti. am plecat pe la 7 jumate... cbr-istii nu mai erau.... ramasesem doar eu cu colegu bohagon cu vfr-ul si doi tipi unul cu un cbr si altul cu un hornet(baiatul care l-a luat de la bohagon)... cand sa plec a venit si sora geamana a lu' a mea... colegul catalin. tristutz, tare tristutz! Vin si joi mai aglomerate - nu toata lumea a scos viespile. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-UFO- Postat Martie 19, 2010 Share Postat Martie 19, 2010 (editat) Am luat-o la 25000. La 38000 km am schimbat kit-ul de distributie a inceput sa zornaie in idle. Si tot pe acolo mi-a picat si termocupla. Daca mai cauti pe net dupa review-uri ai sa vezi aceleasi probleme... Statistic vorbind, e o chestiune de timp si km... Da, si lamelele de la butonul de run si stop mi s-au oxidat si mie... Editat Martie 19, 2010 de TM06UFO Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stephon Postat Martie 19, 2010 Share Postat Martie 19, 2010 uite ca nici eu nu am avut probleme cu termocupla sau cu distributia...statistic vorbind! Asta in 3 ani si in....foarte multi km! In schimb cu releul de incarcare da! l-am schimbat dar i-am schimbat si locul si l-am mutat sub codita iar de atunci...nicio problema! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-UFO- Postat Martie 19, 2010 Share Postat Martie 19, 2010 (editat) ...sounds like the cam chain tensioner is on the way out!! http://www.hondahornet.co.uk/messageboard2...ed88d7c5bf07502 Honda's regular problems (regulator/rectifier plus cam chain tensioners) are the only gripes. http://www.motorcyclenews.com/MCN/bikerevi...?&R=EPI-348 Sa mai caut? Mesaj completat Search result pe forum in honda hornet dupa distributie/distributia /index.php?...=%2Bdistributia /index.php?...=%2Bdistributie Search result pe forum in CBR600F (aceeasi motorizare cam) dupa distributie/distributia /index.php?...=%2Bdistributia /index.php?...=%2Bdistributie Editat Martie 19, 2010 de TM06UFO Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NVS Postat Martie 19, 2010 Share Postat Martie 19, 2010 ...sounds like the cam chain tensioner is on the way out!! http://www.hondahornet.co.uk/messageboard2...ed88d7c5bf07502 Honda's regular problems (regulator/rectifier plus cam chain tensioners) are the only gripes. http://www.motorcyclenews.com/MCN/bikerevi...?&R=EPI-348 Sa mai caut? Mesaj completat Search result pe forum in honda hornet dupa distributie/distributia /index.php?...=%2Bdistributia /index.php?...=%2Bdistributie Search result pe forum in CBR600F (aceeasi motorizare cam) dupa distributie/distributia /index.php?...=%2Bdistributia /index.php?...=%2Bdistributie Gaseste-mi o motocicleta fara probleme... A da, aia de sta in showroom. Eu zic ca e normal sa se uzeze anumite componente, mai ales dupa 35.000 de Km. Intretinerea ei duce la cati mai multi Km fara probleme. Si eu am avut probleme cu distributia si nu am schimbat kitul, am intretinut-o si e tot aia. Va zic cum cand o sa va loviti de problema. Numai bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-UFO- Postat Martie 19, 2010 Share Postat Martie 19, 2010 Nu este, toate au... asta le are pe astea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edi Postat Martie 19, 2010 Share Postat Martie 19, 2010 Gaseste-mi o motocicleta fara probleme... . A mea are 37000 si merge ca in prima zi. Am schimbat doar doua becuri de pozitie spate. In rest consumabile si atat. In ultimul an am schimbat pasiunea de a ma da pe sosea cu enduro,dar pt sosea nu-mi doresc alta motocicleta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_ct Postat Martie 19, 2010 Share Postat Martie 19, 2010 Si eu am avut probleme cu distributia si nu am schimbat kitul, am intretinut-o si e tot aia. Va zic cum cand o sa va loviti de problema.Numai bine! salut, pai spune-mi si mie, ca la a mea(model 2004) tacane de nu se poate, cu motoru rece sau cald tot tacane si in acelasi timp isi pierde din ritm la relanti, cu uleiul schimbat si tot asa vroiam sa cumpar un intinzator nou dar poate se rezolva mai usor multam in avans! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nk155 Postat Martie 19, 2010 Share Postat Martie 19, 2010 si eu am aceeasi problema sunt tare curios cum o "intretii" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NVS Postat Martie 19, 2010 Share Postat Martie 19, 2010 (editat) Daca nu tacane de mult timp(la mine abia incepuse) atunci la intinzatorul de lant faceti urmatoarea chestie, la mine a mers si nu sunt probleme. In capatul intinzatorului este un surub(surub1), se da jos acel surub(surub1) si se inlocuieste cu unul cu o lungime exacta pana in intinzatorul propriu zis care este tot un surub(surub2), acolo unde bagi surubelnita si il intinzi. Defapt acolo este buba, ca acel intinzator oricat l-ai intinde el se dezsurubeaza si apoi lantul de distributie este tot moale, dar bagand un surub(surub1) pana in el, acest surub(surub1) opune rezistenta si nu ii mai permite dezsurubarea celui care intinde lantul. Inainte de a pune surubul1 se ia o surubelnita care sa intre in acel locas unde este surubul2 si se numara cate curse de surubelnita trebuiesc facute(se invarte de surubelnita si cu un deget pe starter se incearca pornirea motorului, dar nu il porniti, doar click cat sa cupleze putin si sa moara, lantul de distributie se va invarti putin si permite intindera lui mai bine) ca sa fie intins lantul de distributie cum trebuie. Dupa ce s-au numarat cursele de surubelnita, probabil 3, apoi se umbla la cele doua suruburi care tin intinzatorul de lant si dupa ce sunt slabite suruburile alea, se desfac tot aproximativ 3 curse, cat acel suport de intinzator sa iasa in afara. Se pune surubul1(eventual cu o piulita, doua..., daca este nevoie) si se strange normal, apoi se strang cele doua suruburi de la suprtul de intinzator si ar trebuii sa iasa treaba. Mie nu mi-a iesit din prima asa ca nici voua, dar repetati treaba si incercati sa faceti cat mai bine. Cu acel surub1 in mana va duceti si cautati suruburi cu acelasi pas si marime, dar cu lungimi diferite, eu culmea am gasit surubul perfect, doar o saiba i-am pus, ceea ce este si normal. Daca tacane de foarte mult timp, probabil ca si lantul s-a dus si trebuie schimbat totul. Unii poate considera toata treaba asta o tiganie, dar mie din vara imi merge asa motorul fara vreo problema, si sper ca nu ma va mai deranja vreodata distributia, atata timp cat acel intinzator nu mai are posibilitatea sa se dezsurubeze. Nu ma pricep la explicatii in scris, asa ca daca este ceva neclar, intrebati. Pentru cei din Bucuresti ofer asistenta in acest proces de intretinere si accept multa bere Spor la intretinut distributia, ca sa nu dati 200 de Euro pe un kit Editat Martie 19, 2010 de MetalWarrior Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.