GEORGIAN Postat Aprilie 28, 2010 Share Postat Aprilie 28, 2010 vreau si eu crash-paduri ca ale tale daca ma poti ajuta cu o adresa nr de tel ceva mersik!!!! E cineva care confectioneaza la 100 ron din bucuresti, stiu ca au multi hornetisti uite aici un nr de tel: RADU 0723 596 624. Suna si vezi cum sta treaba Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sorin128 Postat Aprilie 29, 2010 Share Postat Aprilie 29, 2010 P.S. la o intalnire cineva (spre rusinea mea am f proasta memorie a numelor) spunea ca are de dat un parbriz mare si urat. Il vreau eu! Dati PM sau Tel pls. 10X Se dEtE bre'.......sorry , poate data AviAtoare....da' pot sa -ti dau un stop sau semnalizari sau toba sau undertail sau mansoane....cam tot una cu parbrizu'.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Caniggia Postat Aprilie 29, 2010 Share Postat Aprilie 29, 2010 Va salut, As vrea sa plec cu mobra din tara pret de cateva zile, incepand de luni, si as vrea sa inchiriez de la unul dintre voi un tankbag, sau orice alta forma de bagaj atasabil pe motocicleta fara nevoie de alte suporturi. Promit sa il aduc in aceeasi stare si sa va platesc chiria pe el pentru o saptamana. Eu mi-am comandat ceva, dar imi ajunge abia pe 5 mai, asa ca as aprecia profund un ajutor in sensul asta.... Mersi! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ebdesign Postat Aprilie 29, 2010 Share Postat Aprilie 29, 2010 frumusetea motorului tau: 6-7000k daca-l iei nouputerea motorului tau: rezonabila daca nu eji dement ca mine bagajele.... : ce ai pe tine (adiq chilotii se pun cu galben in fata si maro la spate ca la politisti ))))))))))) ) ce-ti trebuie: adiq: suport GIVI nou - 280 lei (amic binevoitor hornetist) suport (pret oficial 30E) + topcase Monokey (pret oficial 150E) - luat cu 5mil ambele de la smaJEG, dupE negocieri acerbe! 5 perechi de chiloti + 10 de sosete = nepretuit... P.S. la o intalnire cineva (spre rusinea mea am f proasta memorie a numelor) spunea ca are de dat un parbriz mare si urat. Il vreau eu! Dati PM sau Tel pls. 10X Sal,la tine vopseaua e matt ? E culoarea originala ? Mesaj completat Salut stie cineva daca merita sa pun asa protectie de 80 eur sau mai bine crash paduri? Mesaj completat Adica asa ceva.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator george05 Postat Mai 2, 2010 Share Postat Mai 2, 2010 Sal,la tine vopseaua e matt ? E culoarea originala ?Mesaj completat Salut stie cineva daca merita sa pun asa protectie de 80 eur sau mai bine crash paduri? Mesaj completat Adica asa ceva.. rookie22 zicea ca el a avut crash-pad-uri si ca la o cazatura mai tare parca au cam fost degeaba..si are crash-bar de asta acuma si ca e mult mai safe...arata ca un cacao dupa gusturile mele dar probabil isi face treaba.desi eu sunt pe conceptia ca protectiile astea te gandsti sa le pui in caz de ceva minor,ca la accident grav nu mai conteaza fieru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ebdesign Postat Mai 2, 2010 Share Postat Mai 2, 2010 pai eu de ce as vrea protectie...? Fiinca sunt incepator,chiar daca cad asa incet nu as vrea sa vopsesc moto saptaminal.Si nu stiu ce sa aleg crash-pad sau crash- bar? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SwatGuard Postat Mai 2, 2010 Share Postat Mai 2, 2010 Se spune ca, crash-barurile sunt mai neplacute dpdv estetic. Luna viitoare sper sa-mi iau si eu o viespe, o sa aleg crash-baruri pentru ca nu ma intereseaza asa mult cum arata,ci mai degraba cat de solide sunt in caz ca o scap de pe loc. pai eu de ce as vrea protectie...?Fiinca sunt incepator,chiar daca cad asa incet nu as vrea sa vopsesc moto saptaminal.Si nu stiu ce sa aleg crash-pad sau crash- bar? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arycy Postat Mai 2, 2010 Share Postat Mai 2, 2010 (editat) daca ai bani incearca sa pui si una si alta sa fii extra safe daca nu pune crash paduri cas bune rau ( testate de moi pe ambele parti si sunt super ok ) P.S. in ambele cazuri sa stii ca , daca faci buf la viteze modeste , cu oglinda , capatul de ghidon si codita o sa dai pe jos , o sa le polizezi putin ( eventual si toba daca o scapi pe dreapta) Editat Mai 2, 2010 de arycy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Mai 2, 2010 Share Postat Mai 2, 2010 De ce au scăzut prețurile atât de mult la Horneturi? Am văzut la vânzări că prețurile începeau de pe la 1500euro. Mă gândesc să îmi cumpăr un Hornet dar nu prea mă încântă lipsa carenelor la picioare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rookie22 Postat Mai 2, 2010 Share Postat Mai 2, 2010 daca ai bani incearca sa pui si una si alta sa fii extra safe daca nu pune crash paduri cas bune rau ( testate de moi pe ambele parti si sunt super ok ) P.S. in ambele cazuri sa stii ca , daca faci buf la viteze modeste , cu oglinda , capatul de ghidon si codita o sa dai pe jos , o sa le polizezi putin ( eventual si toba daca o scapi pe dreapta) Tin sa te contrazic, am culcat motoru pe dreapta la viteza modesta si motorul a ramas suspendat pe crashbar, nu mi-a spart decat oglinda, atentie spart nu rupt, atat in rest nu a atins cu nimic altceva, testat in Italia intr-un tunel . App. AMR 25 ZILE PANA LA MAREA INTRUNEALA DE LA B.M. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Yoyomen Postat Mai 2, 2010 Share Postat Mai 2, 2010 (editat) a Mesaj completat Salut,Am si eu o nelamurire - abia acum am observat dupa 3 ani de cand am Hornetu': cu motorul pornit am atins de butonul de pornire (care actioneaza electromotorul); imediat s-a oprit motorul. E normal asta? Salut, am si eu golf si un prieten care are opel...vreau si eu avatarul tau, ai un link ceva de unde pot sa-l i-au? Editat Mai 2, 2010 de Yoyomen Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RO-shu Postat Mai 2, 2010 Share Postat Mai 2, 2010 (editat) crash-bar este foarte bun dar, urât sa fugi (parere personala) crash-pad este iar foarte bun si estetic (tot o parere personala) crash-urile astea-s bune la viteza moderata, cum au mai spus si cei dinaintea mea de fapt ce-i important: capacele din stânga/dreapta sa ramâna sanoatoase în urma unui eveniment "marunt" ... ca la unu mai mare ... Domnul cu mila si dracul cu sila ... nu stiu cum este la 600 dar, la 900 crash-pad se poate prinde în doua variante 1- într-un punct, de brida bloc motor (nerecomandabil) 2- într-un punct, direct de cadrul ca o potcoava eu am prima varianta si acum vreau sa-mi confectionez o placa ce sa-mi permita sa le prind de cele doua puncte, simultan am sa pun o poza, sa va dati seama de ce vorbesc Editat Mai 2, 2010 de RO-shu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-UFO- Postat Mai 2, 2010 Share Postat Mai 2, 2010 Si-a schimbat careva ghidonul original fara sa prelungeasca cablurile? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RO-shu Postat Mai 2, 2010 Share Postat Mai 2, 2010 da, eu si am pus un PRO Taper conic de 820mm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-UFO- Postat Mai 2, 2010 Share Postat Mai 2, 2010 (editat) da, eusi am pus un PRO Taper conic de 820mm Poza pls si eu asi vrea sa-l schimb cu unul nu asa de "incovoiat" spre tine (pilot). E mai confortabil/manevrabil??? Editat Mai 2, 2010 de TM06UFO Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ebdesign Postat Mai 2, 2010 Share Postat Mai 2, 2010 crash-bar este foarte bun dar, urât sa fugi (parere personala)crash-pad este iar foarte bun si estetic (tot o parere personala) crash-urile astea-s bune la viteza moderata, cum au mai spus si cei dinaintea mea de fapt ce-i important: capacele din stânga/dreapta sa ramâna sanoatoase în urma unui eveniment "marunt" ... ca la unu mai mare ... Domnul cu mila si dracul cu sila ... nu stiu cum este la 600 dar, la 900 crash-pad se poate prinde în doua variante 1- într-un punct, de brida bloc motor (nerecomandabil) 2- într-un punct, direct de cadrul ca o potcoava eu am prima varianta si acum vreau sa-mi confectionez o placa ce sa-mi permita sa le prind de cele doua puncte, simultan am sa pun o poza, sa va dati seama de ce vorbesc Si care ar fi diferenta majora intre aceste 2 prinderi? ca nu se atinge si motoru la cadere si se incovoieste doar placa de metal? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GEORGIAN Postat Mai 2, 2010 Share Postat Mai 2, 2010 App. AMR 25 ZILE PANA LA MAREA INTRUNEALA DE LA B.M. asa e , de acuma trebuie sa incepa pregatirile la viespe ptr drum si strans bani. eu nu am mai pus mana pe viespe de la SMAEB ca sa marit parcu si profit de noua achizitie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RO-shu Postat Mai 2, 2010 Share Postat Mai 2, 2010 Si care ar fi diferenta majora intre aceste 2 prinderi? ca nu se atinge si motoru la cadere si se incovoieste doar placa de metal? ai sa vezi raspunsul în cele doua poze daca crash-padul ar fi fost prins numai de brida de la blocul motor, prietenul ce a avut ghinionul, ar fi trebuit sa-si cumpere bloc nou Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator george05 Postat Mai 3, 2010 Share Postat Mai 3, 2010 App. AMR 25 ZILE PANA LA MAREA INTRUNEALA DE LA B.M. asa e , de acuma trebuie sa incepa pregatirile la viespe ptr drum si strans bani. eu nu am mai pus mana pe viespe de la SMAEB ca sa marit parcu si profit de noua achizitie sa te poarte sanatos Domi`......bre,da tu ai targ moto acolo,pe cand unii dintre noi ne chinuim sa intretinem una singura heheheeee...uite cum se apropie MAREA IESEALA Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GEORGIAN Postat Mai 3, 2010 Share Postat Mai 3, 2010 sa te poarte sanatos Domi`......bre,da tu ai targ moto acolo,pe cand unii dintre noi ne chinuim sa intretinem una singura heheheeee...uite cum se apropie MAREA IESEALA multumesc , pai la c apitolu hornet am terminat cu investitiile , la domi ceva consumabile si la padure cu el in rest nimic in plus , cel mic e un inceput pe 2 roti si nu il dau ca prin comuna consuma 2l pe saptamana si se comporta ca un mic enduro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ravenitza Postat Mai 3, 2010 Share Postat Mai 3, 2010 Pana la urma sunt nevoita sa schimb uleiul in furca urgent ca s-a facut barcuta (si asta numai dupa gropile din bucureSHIT ), asa ca ce ulei imi recomandati sa pun? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ebdesign Postat Mai 3, 2010 Share Postat Mai 3, 2010 ai sa vezi raspunsul în cele doua poze daca crash-padul ar fi fost prins numai de brida de la blocul motor, prietenul ce a avut ghinionul, ar fi trebuit sa-si cumpere bloc nou La 600 e putin altfel prinderea.Acuma e nevoie de metal fffffffffffoarte tare! Mesaj completat Pana la urma sunt nevoita sa schimb uleiul in furca urgent ca s-a facut barcuta (si asta numai dupa gropile din bucureSHIT ), asa ca ce ulei imi recomandati sa pun? Spune-mi te rog la gropi nu era un sunet in furca de parca ar fi fier pe fier? Si asta nu permanent doar la denivelari deosebite. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ravenitza Postat Mai 3, 2010 Share Postat Mai 3, 2010 La 600 e putin altfel prinderea.Acuma e nevoie de metal fffffffffffoarte tare!Mesaj completat Spune-mi te rog la gropi nu era un sunet in furca de parca ar fi fier pe fier? Si asta nu permanent doar la denivelari deosebite. Ba da...tocmai pentru ca se comprima prea tare din cauza uleiului dus... Nu imi curge pe la semeringuri, dar s-au dus proprietatile uleiului. Si inca o intrebare pe langa ce ulei este recomandat, e neaparat nevoie sa schimb si semeringurile? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Mai 3, 2010 Share Postat Mai 3, 2010 Uleiul se subțiază Âşi odată cu asta se înmoaie uÂşor Âşi suspensia. O să îl scoți apă de acolo. Dacă nu curg n-are rost să le schimbi. Uleiul cred că ar trebuie să fie 10W, în manual nu scria indicele din câte îmi amintesc eu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Arhimede Postat Mai 3, 2010 Share Postat Mai 3, 2010 (editat) Este pe aici vre-un link cu carte de hornet 2008? Si inca o rugaminte, are cineva o poza cu ce are sub sa la electrica model > 2007? Mersi mult Editat Mai 3, 2010 de Arhimede Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.