Robyb Postat Aprilie 12, 2015 Share Postat Aprilie 12, 2015 carene radiator Honda Hornet 600, noi , nemontate, nevopsite. detalii PM 0751223726 Robi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vladandrei Postat Aprilie 12, 2015 Share Postat Aprilie 12, 2015 Nu au nici o legatura produsele din link-ul tau cu bordul lui, alea sunt pana in 2005, el are 2006 - bord digital. Incearca sa verifici cablurile de la sonda catre bord, ceva sigur s-a intamplat. Ca tot esti din Bucuresti poti sa vii intr-o zi la mine sa ne uitam la ea, gasim noi buba, sigur e legata de vreun cablu. Sa nu crezi ca te chem pentru un serviciu contra cost, e un ajutor gratuit ca intre motociclisti. Sarbatori Fericite! Super nu ar fii o idee rea..la electrica te pricepi? de anul trecut am o problema nu imi mai merg : clacsonul,stopul pe spate adica de la picior pozitia lunga scurta semnalul pe stanga si am fost la cineva si nu si.a dat seama poate te pricepi u. Si daca imi spui si unde sa vin ar fii super ...oricum ms mult d ajutor si sfat. paste fericit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristirus Postat Aprilie 15, 2015 Share Postat Aprilie 15, 2015 ii ceva problema daca am indoit filtrul de ulei? (strans cu mana si se prelingea un pic de ulei, dupaia am pus cheia de filtru si acuma are o indoitura usoara Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Noth Postat Aprilie 15, 2015 Share Postat Aprilie 15, 2015 (editat) ii ceva problema daca am indoit filtrul de ulei? (strans cu mana si se prelingea un pic de ulei, dupaia am pus cheia de filtru si acuma are o indoitura usoara daca suprafata de contact cu motorul este neafectata, filtrul este centrat pe axul de infiletare iar indoitura nu are adancime mare, n-ar trebui sa ai probleme. Presupun ca ai indoit filtrul inspre maegine, anterior, unde ai avut loc sa-l prinzi cu cheia, nu? Editat Aprilie 15, 2015 de Noth Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristirus Postat Aprilie 15, 2015 Share Postat Aprilie 15, 2015 da. si nu ii indoitura mare. ii apasat un pic unde a avut contactu manerul de la cheie cu filtrul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Noth Postat Aprilie 15, 2015 Share Postat Aprilie 15, 2015 N-ar trebui sa ai probleme Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
replici Postat Aprilie 16, 2015 Share Postat Aprilie 16, 2015 N-ar trebui sa ai probleme Subscriu, atata timp cat nu-ti mai curge ulei mergi linistit! Pe viitor recomand sa-ti iei filtru de ulei K&N, e mai scump cu 15-20 RON dar isi merita banii, banuiesc ca ai pus Hiflo acum. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristirus Postat Aprilie 16, 2015 Share Postat Aprilie 16, 2015 Hiflo am pus. Adica ala l-am primit la ulei. Pana acuma foloseam Champion (sau cum se scrie) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vallach Postat Aprilie 16, 2015 Share Postat Aprilie 16, 2015 Pe viitor recomand sa-ti iei filtru de ulei K&N, e mai scump cu 15-20 RON dar isi merita banii, banuiesc ca ai pus Hiflo acum. De curiozitate, cu ce te ajuta un filtru de ulei K&N, comparat cu Hiflo, Champion sau alt brand? Din ce observ aici, Hiflo HF303 e mai ieftin cu 20 RON, insa HF303C e mai scump cu 1 RON decat K&N Inteleg in schimb diferenta dintre filtrele de aer, insa si asa un K&N lavabil este cu mult mai scump decat un filtru Hiflo standard pe care oricum il folosesti cativa ani (eu il verific de cateva ori pe an, eventual suflat cu aer comprimat si ready to ride!) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristirus Postat Aprilie 16, 2015 Share Postat Aprilie 16, 2015 in cazul in care curge iara filtrul de ulei, daca il desfac curge ulei dai baie sau curge numai ce a ramas in filtru? cineva a zis ca la masina nu curge numai ce ii in filtru, restul ramane in baia de ulei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Noth Postat Aprilie 18, 2015 Share Postat Aprilie 18, 2015 in cazul in care curge iara filtrul de ulei, daca il desfac curge ulei dai baie sau curge numai ce a ramas in filtru? cineva a zis ca la masina nu curge numai ce ii in filtru, restul ramane in baia de ulei Cand desfaci filtrul pierzi tot uleiul din el (evident) precum si uleiul aflat in motor deasupra nivelului filtrului. Poti lasa o idee mai mult timp motorul in repaos dupa ce l-ai incalzit. Trebuie incalzit motorul chiar daca schimbi doar filtrul, pentru a scadea vascozitatea uleiului si a estima mai rapid cantitatea ce trebuie completata, evitand astfel incalzirea motorului cu ulei insuficient (daca schimbi filtrul la rece si incalzesti motorul dupa pt a completa uleiul). Daca ai schimbul de ulei facut recent si vrei sa schimbi doar filtrul de ulei, va trebui sa mai completezi aprox 200 ml. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristirus Postat Aprilie 18, 2015 Share Postat Aprilie 18, 2015 Am schimbat uleiul si am facut aproximativ 5 km cu el. Daca curge aproximativ 200 ml nu ii problema Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Costin Beekman Postat Aprilie 18, 2015 Share Postat Aprilie 18, 2015 Pe 16 mai voi pleca cu Hornetu' intr-o excurise prin Europa. Daca are cineva chef sa ma insoteasca fie si pe o bucata sin traseu, aveti aici mai multe informatii: http://unuplusdouaroti.blogspot.ro/p/ture-cu-motoru.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vladandrei Postat Aprilie 18, 2015 Share Postat Aprilie 18, 2015 salutare…am si eu o problema la partea electrica…asa ca daca stiti pe cineva in bucuresti care se pricepe la partea electrica as ramne recunoscator. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
teddyax Postat Aprilie 19, 2015 Share Postat Aprilie 19, 2015 caut un senzor neutral daca are cineva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RazvanLNI Postat Aprilie 19, 2015 Share Postat Aprilie 19, 2015 caut un senzor neutral daca are cineva Uite aici http://www.romimoto-piese.ro/category/10300000000/vehicle/honda-cb-600:52932/article/163131?sr=30 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
replici Postat Aprilie 19, 2015 Share Postat Aprilie 19, 2015 salutare…am si eu o problema la partea electrica…asa ca daca stiti pe cineva in bucuresti care se pricepe la partea electrica as ramne recunoscator. Ai PM Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristirus Postat Aprilie 19, 2015 Share Postat Aprilie 19, 2015 Stie careva cateceva despre chiuloasa? Pe la ce temperatura se duce? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robyb Postat Aprilie 19, 2015 Share Postat Aprilie 19, 2015 Punctul de topire al aluminiului este de 660,3 °C, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristirus Postat Aprilie 19, 2015 Share Postat Aprilie 19, 2015 Garnitura. Nu m-am exprimat bine. Garnitura de Chiuloasa ma intereseaza la ce temperatura se duce Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JustMeCBR Postat Aprilie 19, 2015 Share Postat Aprilie 19, 2015 Salutare. De cateva zile mi`am cumparat un Hornet 2009 ABS si azi i`am schimbat uleiul + filtru de ulei. I`am bagat Motul 7100 10W40 , este ok acest ulei pentru motoreta mea ?? Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
replici Postat Aprilie 19, 2015 Share Postat Aprilie 19, 2015 Salutare. De cateva zile mi`am cumparat un Hornet 2009 ABS si azi i`am schimbat uleiul + filtru de ulei. I`am bagat Motul 7100 10W40 , este ok acest ulei pentru motoreta mea ?? Multumesc Uleiul e foarte bun, printre cele mai bune chiar. Ce nu inteleg: de ce intrebi daca e bun uleiul respectiv DUPA ce l-ai schimbat? Banuiesc ca oricum te-ai documentat inainte sau a fost recomandat de vreun mecanic, nu cred ca l-ai cumparat doar ca iti placea design-ul bidonului. Sa-ti stapanesti sanatos mobra si sa aveti grija unul de celalalt, asfalt uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adrianm Postat Aprilie 20, 2015 Share Postat Aprilie 20, 2015 Garnitura. Nu m-am exprimat bine. Garnitura de Chiuloasa ma intereseaza la ce temperatura se duce Nu înțeleg ce vrei să zici ! Cum adică "se duce" ? Vrei să știi temperatura la care stă în funcționare chiuloasa sau la ce temperatură se arde garnitura chiuloasei ? Chiuloasa stă undeva spre 200 grade Celsius în funcționare normală, temperatura lichidului de răcire stă undeva la 90 grade Celsius, ajunge la 102-104 vara la semafor. Pt perioade scurte chiuloasa poate ajunge la 260 grade Celsius. Garnitura se arde urmare a unei defecțiuni a sistemului de răcire sau mai rar, un motor ținut în sarcină mult timp. Nu există o temperatură la care se arde garnitura, dacă asta întrebi, garnitura se arde urmare a deformării chiuloasei sau mai rău, a blocului motor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JustMeCBR Postat Aprilie 20, 2015 Share Postat Aprilie 20, 2015 Uleiul e foarte bun, printre cele mai bune chiar. Ce nu inteleg: de ce intrebi daca e bun uleiul respectiv DUPA ce l-ai schimbat? Banuiesc ca oricum te-ai documentat inainte sau a fost recomandat de vreun mecanic, nu cred ca l-ai cumparat doar ca iti placea design-ul bidonului. Sa-ti stapanesti sanatos mobra si sa aveti grija unul de celalalt, asfalt uscat! Binenteles ca m`am documentat inainte de`a face schimbul dar pentru linistea mea , vroiam sa aud si parerile Hornetistilor Mersi mult pentru raspuns !! Stima Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristirus Postat Aprilie 20, 2015 Share Postat Aprilie 20, 2015 Nu înțeleg ce vrei să zici ! Cum adică "se duce" ? Vrei să știi temperatura la care stă în funcționare chiuloasa sau la ce temperatură se arde garnitura chiuloasei ? Chiuloasa stă undeva spre 200 grade Celsius în funcționare normală, temperatura lichidului de răcire stă undeva la 90 grade Celsius, ajunge la 102-104 vara la semafor. Pt perioade scurte chiuloasa poate ajunge la 260 grade Celsius. Garnitura se arde urmare a unei defecțiuni a sistemului de răcire sau mai rar, un motor ținut în sarcină mult timp. Nu există o temperatură la care se arde garnitura, dacă asta întrebi, garnitura se arde urmare a deformării chiuloasei sau mai rău, a blocului motor. Asta am vrut sa zic. Mersi fe info. am avut ceva cu sistemu de racire si am facut 200 de metri fara vreo 2 litri de antigel si a creacut apa repede pana la 110 grade. Dupa ce am rezolvat problema a stat normal cand il lasam pe loc. Cand ajungea la 104 pornea ventilatorul si scadea. Mersi de info Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.