replici Postat Aprilie 19, 2015 Share Postat Aprilie 19, 2015 salutare…am si eu o problema la partea electrica…asa ca daca stiti pe cineva in bucuresti care se pricepe la partea electrica as ramne recunoscator. Ai PM Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristirus Postat Aprilie 19, 2015 Share Postat Aprilie 19, 2015 Stie careva cateceva despre chiuloasa? Pe la ce temperatura se duce? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robyb Postat Aprilie 19, 2015 Share Postat Aprilie 19, 2015 Punctul de topire al aluminiului este de 660,3 °C, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristirus Postat Aprilie 19, 2015 Share Postat Aprilie 19, 2015 Garnitura. Nu m-am exprimat bine. Garnitura de Chiuloasa ma intereseaza la ce temperatura se duce Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JustMeCBR Postat Aprilie 19, 2015 Share Postat Aprilie 19, 2015 Salutare. De cateva zile mi`am cumparat un Hornet 2009 ABS si azi i`am schimbat uleiul + filtru de ulei. I`am bagat Motul 7100 10W40 , este ok acest ulei pentru motoreta mea ?? Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
replici Postat Aprilie 19, 2015 Share Postat Aprilie 19, 2015 Salutare. De cateva zile mi`am cumparat un Hornet 2009 ABS si azi i`am schimbat uleiul + filtru de ulei. I`am bagat Motul 7100 10W40 , este ok acest ulei pentru motoreta mea ?? Multumesc Uleiul e foarte bun, printre cele mai bune chiar. Ce nu inteleg: de ce intrebi daca e bun uleiul respectiv DUPA ce l-ai schimbat? Banuiesc ca oricum te-ai documentat inainte sau a fost recomandat de vreun mecanic, nu cred ca l-ai cumparat doar ca iti placea design-ul bidonului. Sa-ti stapanesti sanatos mobra si sa aveti grija unul de celalalt, asfalt uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adrianm Postat Aprilie 20, 2015 Share Postat Aprilie 20, 2015 Garnitura. Nu m-am exprimat bine. Garnitura de Chiuloasa ma intereseaza la ce temperatura se duce Nu înțeleg ce vrei să zici ! Cum adică "se duce" ? Vrei să știi temperatura la care stă în funcționare chiuloasa sau la ce temperatură se arde garnitura chiuloasei ? Chiuloasa stă undeva spre 200 grade Celsius în funcționare normală, temperatura lichidului de răcire stă undeva la 90 grade Celsius, ajunge la 102-104 vara la semafor. Pt perioade scurte chiuloasa poate ajunge la 260 grade Celsius. Garnitura se arde urmare a unei defecțiuni a sistemului de răcire sau mai rar, un motor ținut în sarcină mult timp. Nu există o temperatură la care se arde garnitura, dacă asta întrebi, garnitura se arde urmare a deformării chiuloasei sau mai rău, a blocului motor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JustMeCBR Postat Aprilie 20, 2015 Share Postat Aprilie 20, 2015 Uleiul e foarte bun, printre cele mai bune chiar. Ce nu inteleg: de ce intrebi daca e bun uleiul respectiv DUPA ce l-ai schimbat? Banuiesc ca oricum te-ai documentat inainte sau a fost recomandat de vreun mecanic, nu cred ca l-ai cumparat doar ca iti placea design-ul bidonului. Sa-ti stapanesti sanatos mobra si sa aveti grija unul de celalalt, asfalt uscat! Binenteles ca m`am documentat inainte de`a face schimbul dar pentru linistea mea , vroiam sa aud si parerile Hornetistilor Mersi mult pentru raspuns !! Stima Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristirus Postat Aprilie 20, 2015 Share Postat Aprilie 20, 2015 Nu înțeleg ce vrei să zici ! Cum adică "se duce" ? Vrei să știi temperatura la care stă în funcționare chiuloasa sau la ce temperatură se arde garnitura chiuloasei ? Chiuloasa stă undeva spre 200 grade Celsius în funcționare normală, temperatura lichidului de răcire stă undeva la 90 grade Celsius, ajunge la 102-104 vara la semafor. Pt perioade scurte chiuloasa poate ajunge la 260 grade Celsius. Garnitura se arde urmare a unei defecțiuni a sistemului de răcire sau mai rar, un motor ținut în sarcină mult timp. Nu există o temperatură la care se arde garnitura, dacă asta întrebi, garnitura se arde urmare a deformării chiuloasei sau mai rău, a blocului motor. Asta am vrut sa zic. Mersi fe info. am avut ceva cu sistemu de racire si am facut 200 de metri fara vreo 2 litri de antigel si a creacut apa repede pana la 110 grade. Dupa ce am rezolvat problema a stat normal cand il lasam pe loc. Cand ajungea la 104 pornea ventilatorul si scadea. Mersi de info Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adrianm Postat Aprilie 20, 2015 Share Postat Aprilie 20, 2015 @cristirus Cred totuși că se scrie corect chiulasă și nu chiuloasă cum greșit am scris eu. M-am luat după tine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristirus Postat Aprilie 20, 2015 Share Postat Aprilie 20, 2015 Sincer sa fiu nici nu stiam cum se scrie corect. Am si scris repede pe fuga tot de pe telefon Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vallach Postat Aprilie 21, 2015 Share Postat Aprilie 21, 2015 ..vroiam sa aud si parerile Hornetistilor Ca fapt divers, exista si hornetistii/motociclistii care folosesc alte brand-uri de uleiuri si nu considera Motul un fel de bicarbonat de sodiu pentru motociclete, adica bun la toate Sunt foarte buni la marketing ce-i drept.. Dar hai sa nu detaliem discutia aici, exista deja un topic de 80 de pagini despre uleiuri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Aprilie 21, 2015 Share Postat Aprilie 21, 2015 (editat) Ca fapt divers, exista si hornetistii/motociclistii care folosesc alte brand-uri de uleiuri si nu considera Motul un fel de bicarbonat de sodiu pentru motociclete, adica bun la toate Sunt foarte buni la marketing ce-i drept.. Dar hai sa nu detaliem discutia aici, exista deja un topic de 80 de pagini despre uleiuri. Corect!as mai preciza un lucru.pe langa ca Motul investesc masiv in marketing,si romanasii nostri ,prin ignoranta si proasta informare,contribuie la greu la crearea ideii de "motul,uber alles". Editat Aprilie 21, 2015 de george05 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
replici Postat Aprilie 21, 2015 Share Postat Aprilie 21, 2015 Corect!as mai preciza un lucru.pe langa ca Motul investesc masiv in marketing,si romanasii nostri ,prin ignoranta si proasta informare,contribuie la greu la crearea ideii de "motul,uber alles". Tocmai din acest motiv eu am cumparat Repsol Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JustMeCBR Postat Aprilie 22, 2015 Share Postat Aprilie 22, 2015 Data aviatoare nu mai scriu firma ca sa nu iscam iar divergente..!! Scuzele mele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adrianm Postat Aprilie 22, 2015 Share Postat Aprilie 22, 2015 Dacă vedeți undeva, prin stocuri mai vechi, Motul 5100 10W40 JASO MA ( nu MA2 ! ) dați-mi vă rog de știre, vreau să-mi reîntregesc stocul Vreau 2 bidoane de 4 l. Arată așa Nu vreau JASO MA2 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danny_nt Postat Aprilie 22, 2015 Share Postat Aprilie 22, 2015 (editat) Data aviatoare nu mai scriu firma ca sa nu iscam iar divergente..!! Scuzele mele Nu sunt divergente ci discutii normale. Fiecare are opinia lui la urma urmei. Mie Motul mi se pare un ulei ok am folosit 3-4 ani cred (mai mult 5100) apoi vreo 2 ani Bel Ray si anul asta am pus Silkolene. Am renuntat la Motul in urma discutiilor ca ar fi puternic contrafacut si nu din cauza ca ar fi prost sau altceva. Sincer sa fiu nu am observat mari diferente intre ele, adica motorul a mers ok, doar la Motul 7100 nu reuseam sa schimb ok vitezele. In rest toate bune ... am folosit un an si ulei de masina » Post actualizat in 22 Apr 2015 09:06 salutare…am si eu o problema la partea electrica…asa ca daca stiti pe cineva in bucuresti care se pricepe la partea electrica as ramne recunoscator. Salut ce fel de ajutor vrei? Sa-ti recomandam un service care face si electrica sau un meserias? Eu ma pricep la electrica, adica imi fac singur reparatiile. Zici de problema cu indicatorul cu benzina sau alta belea? Sigurantele sunt ok? Editat Aprilie 22, 2015 de danny_nt Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
drkstr Postat Aprilie 22, 2015 Share Postat Aprilie 22, 2015 Salut! Am o problema cu Viespea mea din 2007. In aproximativ 50% din cazuri, cand accelerez, mai ales in trepte inferioare, are "ezitari", la modul ca turatia nici nu creste, dar nici nu scade sau doar scade foarte foarte incet; pur si simplu nu accelereaza. Chestia asta dureaza aproximativ o secunda, dupa care isi revine, iar daca las acceleratia in pozitia in care era cand incercam sa demarez smuceste. O alta situatie e cand merg constant in jurul a 7000 - 7500 rpm, cand se intampla sa aiba pierderi de putere pentru cateva fractiuni de secunda. Mentionez ca are ulei, filtru de ulei, ambreiaj, bujii si filtru de aer noi iar TPS-ul si cablul de acceleratie sunt in regula (la fel se comporta si inainte sa schimb ambreiajul si bujiile). Singurul lucru pe care l-am observat e ca are crackcase breather-ul plin cu o chestie maronie care pare murdara si trebuie curatat, insa cand am schimbat filtrul de aer nu l-am gasit a fi murdar de ulei si nici nu exista ulei in compartimentul sau. Deja problema a devenit foarte enervanta si nu "trage" cum ar trebui sa traga. Se poate sa fie din cauza crackcase breatherului?? Ma poate ajuta cineva cu o idee? Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vlad Popa Postat Aprilie 22, 2015 Share Postat Aprilie 22, 2015 Nu sunt divergente ci discutii normale. Fiecare are opinia lui la urma urmei. Mie Motul mi se pare un ulei ok am folosit 3-4 ani cred (mai mult 5100) apoi vreo 2 ani Bel Ray si anul asta am pus Silkolene. Am renuntat la Motul in urma discutiilor ca ar fi puternic contrafacut si nu din cauza ca ar fi prost sau altceva. Sincer sa fiu nu am observat mari diferente intre ele, adica motorul a mers ok, doar la Motul 7100 nu reuseam sa schimb ok vitezele. In rest toate bune ... am folosit un an si ulei de masina » Post actualizat in 22 Apr 2015 09:06 Salut ce fel de ajutor vrei? Sa-ti recomandam un service care face si electrica sau un meserias? Eu ma pricep la electrica, adica imi fac singur reparatiile. Zici de problema cu indicatorul cu benzina sau alta belea? Sigurantele sunt ok? Alta belea.. sezonul trecut, inainte sa scot motorul din garaj am observat problema.. nu imi functioneaza faza scurta lunga stopul pe frana de pe spate clacsonul si altele am fost la service moto l.a verificat au zis ca nu stiu cauza. » Post actualizat in 22 Apr 2015 09:22 Au verificat si sigurantele au spus ca sunt ok » Post actualizat in 22 Apr 2015 09:22 Au verificat si sigurantele au spus ca sunt ok » Post actualizat in 22 Apr 2015 09:22 Au verificat si sigurantele au spus ca sunt ok Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
satori Postat Aprilie 22, 2015 Share Postat Aprilie 22, 2015 Salut! Am o problema cu Viespea mea din 2007. In aproximativ 50% din cazuri, cand accelerez, mai ales in trepte inferioare, are "ezitari", la modul ca turatia nici nu creste, dar nici nu scade sau doar scade foarte foarte incet; pur si simplu nu accelereaza. Chestia asta dureaza aproximativ o secunda, dupa care isi revine, iar daca las acceleratia in pozitia in care era cand incercam sa demarez smuceste. O alta situatie e cand merg constant in jurul a 7000 - 7500 rpm, cand se intampla sa aiba pierderi de putere pentru cateva fractiuni de secunda. Mentionez ca are ulei, filtru de ulei, ambreiaj, bujii si filtru de aer noi iar TPS-ul si cablul de acceleratie sunt in regula (la fel se comporta si inainte sa schimb ambreiajul si bujiile). Singurul lucru pe care l-am observat e ca are crackcase breather-ul plin cu o chestie maronie care pare murdara si trebuie curatat, insa cand am schimbat filtrul de aer nu l-am gasit a fi murdar de ulei si nici nu exista ulei in compartimentul sau. Deja problema a devenit foarte enervanta si nu "trage" cum ar trebui sa traga. Se poate sa fie din cauza crackcase breatherului?? Ma poate ajuta cineva cu o idee? Multumesc. Ai mizerie in rezervor si se obtureaza curgerea benzinei temporar. Sau, in fine, eu asta aveam cu aceleasi simptome enervante dar cu o repetitie mult mai mica. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
drkstr Postat Aprilie 22, 2015 Share Postat Aprilie 22, 2015 Ai mizerie in rezervor si se obtureaza curgerea benzinei temporar. Sau, in fine, eu asta aveam cu aceleasi simptome enervante dar cu o repetitie mult mai mica. Mersi. O sa iau in considerare si curatarea traseului de benzina. » Post actualizat in 22 Apr 2015 11:21 Salut! Am o problema cu Viespea mea din 2007. In aproximativ 50% din cazuri, cand accelerez, mai ales in trepte inferioare, are "ezitari", la modul ca turatia nici nu creste, dar nici nu scade sau doar scade foarte foarte incet; pur si simplu nu accelereaza. Chestia asta dureaza aproximativ o secunda, dupa care isi revine, iar daca las acceleratia in pozitia in care era cand incercam sa demarez smuceste. O alta situatie e cand merg constant in jurul a 7000 - 7500 rpm, cand se intampla sa aiba pierderi de putere pentru cateva fractiuni de secunda. Mentionez ca are ulei, filtru de ulei, ambreiaj, bujii si filtru de aer noi iar TPS-ul si cablul de acceleratie sunt in regula (la fel se comporta si inainte sa schimb ambreiajul si bujiile). Singurul lucru pe care l-am observat e ca are crackcase breather-ul plin cu o chestie maronie care pare murdara si trebuie curatat, insa cand am schimbat filtrul de aer nu l-am gasit a fi murdar de ulei si nici nu exista ulei in compartimentul sau. Deja problema a devenit foarte enervanta si nu "trage" cum ar trebui sa traga. Se poate sa fie din cauza crackcase breatherului?? Ma poate ajuta cineva cu o idee? Multumesc. Rectific: crankcase breather, nu cum am scris eu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danny_nt Postat Aprilie 22, 2015 Share Postat Aprilie 22, 2015 Alta belea.. sezonul trecut, inainte sa scot motorul din garaj am observat problema.. nu imi functioneaza faza scurta lunga stopul pe frana de pe spate clacsonul si altele am fost la service moto l.a verificat au zis ca nu stiu cauza. » Post actualizat in 22 Apr 2015 09:22 Au verificat si sigurantele au spus ca sunt ok » Post actualizat in 22 Apr 2015 09:22 Au verificat si sigurantele au spus ca sunt ok » Post actualizat in 22 Apr 2015 09:22 Au verificat si sigurantele au spus ca sunt ok Blocul de lumini l-ai verificat? Multe din ce zici sunt comandate de aici, claxon, faza mica\mare...Adica s-a stricat stand in garaj? Poate s-au oxidat niste contacte. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristirus Postat Aprilie 22, 2015 Share Postat Aprilie 22, 2015 (editat) Ai mizerie in rezervor si se obtureaza curgerea benzinei temporar. Sau, in fine, eu asta aveam cu aceleasi simptome enervante dar cu o repetitie mult mai mica. si cum cureti rezervorul ca ma intereseaza si pe mine. Chiar cand am scos motorul de la iernat mi-a facut de 2 ori asa Editat Aprilie 22, 2015 de cristirus Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adrianm Postat Aprilie 22, 2015 Share Postat Aprilie 22, 2015 Salut! Am o problema cu Viespea mea din 2007. In aproximativ 50% din cazuri, cand accelerez, mai ales in trepte inferioare, are "ezitari", la modul ca turatia nici nu creste, dar nici nu scade sau doar scade foarte foarte incet; pur si simplu nu accelereaza. Chestia asta dureaza aproximativ o secunda, dupa care isi revine, iar daca las acceleratia in pozitia in care era cand incercam sa demarez smuceste. O alta situatie e cand merg constant in jurul a 7000 - 7500 rpm, cand se intampla sa aiba pierderi de putere pentru cateva fractiuni de secunda. Mentionez ca are ulei, filtru de ulei, ambreiaj, bujii si filtru de aer noi iar TPS-ul si cablul de acceleratie sunt in regula (la fel se comporta si inainte sa schimb ambreiajul si bujiile). Singurul lucru pe care l-am observat e ca are crackcase breather-ul plin cu o chestie maronie care pare murdara si trebuie curatat, insa cand am schimbat filtrul de aer nu l-am gasit a fi murdar de ulei si nici nu exista ulei in compartimentul sau. Deja problema a devenit foarte enervanta si nu "trage" cum ar trebui sa traga. Se poate sa fie din cauza crackcase breatherului?? Ma poate ajuta cineva cu o idee? Multumesc. Cam vagă descrierea ta pt o problemă care pare greu de dibuit. Am mai povestit undeva că (la PC41) e normal să aibă așa o ezitare dacă accelerezi în secunda imediat următoare după ce ai pornit motorul ( aflat default în buclă închisă până CDI anulează șocul și trece pe info de la sonda lambda ). Face la rece sau tot timpul ? Pe neutral se turează la roșu (13k rpm) sau e limitată mai jos ? Ai făcut vreun "custom" pe la tobă ( care să implice și sonda lambda ) sau ai toba originală ? Gazele miros normal la cald sau rămâne un vag miros de benzină ca atunci când e motorul rece ? Pt a vedea dacă e problemă pe aprindere măsoară bobinele apoi desfă bujiile, verifică ochiometric și cu aparatul de măsură fișele și dacă să zicem sunt înnegrite bujiile 1 cu 4, schimbi bobinele între ele și vezi dacă problema se mută la bujiile 2-3 după schimbare. Câți km are mobra de i-ai schimbat ambreiajul ( test de compresie ?) ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
drkstr Postat Aprilie 22, 2015 Share Postat Aprilie 22, 2015 (editat) Cam vagă descrierea ta pt o problemă care pare greu de dibuit. Am mai povestit undeva că (la PC41) e normal să aibă așa o ezitare dacă accelerezi în secunda imediat următoare după ce ai pornit motorul ( aflat default în buclă închisă până CDI anulează șocul și trece pe info de la sonda lambda ). Face la rece sau tot timpul ? Pe neutral se turează la roșu (13k rpm) sau e limitată mai jos ? Ai făcut vreun "custom" pe la tobă ( care să implice și sonda lambda ) sau ai toba originală ? Gazele miros normal la cald sau rămâne un vag miros de benzină ca atunci când e motorul rece ? Pt a vedea dacă e problemă pe aprindere măsoară bobinele apoi desfă bujiile, verifică ochiometric și cu aparatul de măsură fișele și dacă să zicem sunt înnegrite bujiile 1 cu 4, schimbi bobinele între ele și vezi dacă problema se mută la bujiile 2-3 după schimbare. Câți km are mobra de i-ai schimbat ambreiajul ( test de compresie ?) ? O las sa se incalzeasca pana imi arata in bord temperatura apei inainte sa plec cu ea de fiecare data. Are simptomele astea si cand abia am pus-o in miscare, dar si cand merg cu ea de juma' de ora, sa zicem. Nu are importanta asta. Scoasa din viteze se tureaza pana la rosu, nu are nici un fel de limitare. Toba e originala, nu i-am facut nici o modificare, iar la gaze nu pot spune ca am fost atent. Tot ce am observat e ca mirosul e mai puternic cand abia o pornesc, rece. Am schimbat ambreiajul ca aveam eu o dambla si vroiam kevlar si arcuri mai tari, mobra are doar 15 000 km iar test de compresie nu i-am facut. Legat de fise, aveam in minte sa le schimb, atat pe ele cat si pipele, ceea ce o sa si fac in viitorul apropiat. Din ce am vazut cand am dat jos bujiile vechi, pareau uzate la fel. Mentionez ca avea problema asta si inainte sa schimb ambreiajul si bujiile, insa a inceput sa faca asa de putin timp, gen de prin iarna, din ce in ce mai des. Editat Aprilie 22, 2015 de drkstr Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.