Sari la conținut

Honda Hornet


metaxa

Postări Recomandate

La mine cutia de viteze face urmatoarele figuri:

 

1. cateodata, cand motorul este foarte incins, de regula cand intru intr-un oras si am de stat la semafoare samd, intra din treapta 3 direct in 1, de exemplu circul cu a 3-a pe la 50-60km/h, ma apropii de un sens giratoriu, reduc viteza, schimb in a 2-a insa intra direct in treapta 1

 

2. tot la temperaturi ridicate, la o pornire putin mai in forta, din treapta 1 nu intra in a 2-a, ci ramane pe neutru, sunt nevoit sa trag din nou ambreiajul, sa astept cateva secunde si apoi sa intru in a 2-a

 

3. in regim de mers mai rapid si schimbat de viteze rapid, uneori nu intra in viteza, de exemplu sunt in treapta 5 si schimb rapid in treapta 4, ramane cumva intre viteze, de fapt nu am tractiune deloc si, similar cu situatia de mai sus, trag ambreiajul, astept cateva secunde asa pe liber si apoi schimb din nou, insa de fiecare data incerc sa schimb in sus sa nu am surprize neplacute sa ma tranteasca, iar cand intra din nou in a 5-a caraie putin cutia insa apoi e ok

 

Mentionez ca am patit ciudateniile astea numai cu Motul 7100 (motorul si scotea un tacanit puternic cu uleiul asta) si mai nou cu Motorex Top Speed ambele 10W40 si de regula se intampla cand schimb vitezele asa din scurt. Am mai folosit Castrol (nu mai tin minte modelul insa am impresia ca e cel semi) si Repsol Moto Racing si nu am avut probleme. Nu zic ca Motul sau Motorex nu sunt de calitate, insa poate bunicuta PC34 prefera un ulei de generatie mai veche, sincer nu stiu care e spirla.

 

Sezonul viitor o sa merg tot pe Repsol si o sa urmaresc daca mai intampin aceleasi probleme si daca face la fel poate ma 'nirvez si pun ulei mineral pt Dacia berlina :D

Editat de Vallach
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 14,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Eu am PC41 si cu Motul7100 am patit si eu cateva din astea. La turatii mari facea figuri. Am folosit si 5100 si la fel. Cu BelRay nu am treaba. Zilele astea bag Repsol si is curios sa vad cum se simte. Cunosc pe altii cu Suzuki GSR care nu au probleme cu Motul. Cred ca conteaza mult si ce API ii uleiul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare.

Va rog sa ma ajutati cu un sfat

Hornet pc 34 ,ghidonul e cel din imagine .

Vreau sa fac pozitia la putin mai confortabila pt drumuri mai lungi.Pt asta m am gandit sa iau ceva inaltatoare pt ghidon ,am vazut pe louis.de diferite marimi /marci cu dimensiuni de la 15 mm la 30 mm ,unele aduc si ghidonul mai spre spate cu cativa mm.

Intrebarea mea este:

Ce distantiere/inaltatoare sa iau fara sa modific lungime cabluri/conducte.

Daca si a facut careva la moto personal m ar ajuta si cateva poze sa vad cum arata.

Multumesc

post-70928-0-62339700-1441480969_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mulțumesc pentru răspunsuri! Se mai fac anu asta ceva ieșiri între hornetisti? :)

» Post actualizat in 07 Sep 2015 14:55

Întrebare, dacă nu am cheia de la rezervor am vreo șansa sa scot tirbusonul respectiv. Bineînțeles după ce am demontat șurubele alea...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Recent s-au implinit 5 ani de cand am achizitionat viespea ^_^

 

Am trecut prin multe cu Horneta si cu siguranta voi mai trece deoarece nu am de gand sa renunt la ea, inca indeplineste cu brio ceea ce imi doresc de la o motocicleta. Plus ca m-am cam atasat de ea si nu vreau sa o vad fier vechi pe mana unui oarecare ce se asteapta sa isi cumpere moto pe o punga de pufuleti si ceva maruntis.

 

Nu exclud ca pe viitor sa imi iau si o motocicleta sport-touring pentru drumuri mai lungi, insa Horneta va ramane preferata mea pentru un weekend la munte, pe serpentine..

 

smth like this:

 

PS: clipul l-am luat de pe canalul lui delete878 de pe YouTube, aruncati un ochi pe acolo:

https://www.youtube.com/user/delete878/videos?flow=grid&view=0&sort=da

 

 

Cheers!

:cheers:

Editat de Vallach
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Vallach, aceleași concluzii le am și eu după 5 sezoane și jumătate de Hornet.

Nu l-aș putea vinde din motive total subiective. Nu o fi cea mai bună motocicletă, dar se pare că e cea mai bună pentru mine :)

Mă bucur că mai sunt și alții care nu pot renunța la prima dragoste.

Editat de mettal86
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

merg montate pe PC34 genti laterale Louis fara a folosii suporturi laterale ?

Intrebarea este pt. cine foloseste ceva asemanator.

Si o alta intrebaere : daca pasagerul poate sa stea normal sau este incomodat.

 

Merci.

 

Pentru tipul acela de saddlebags nu ai nevoie de suporti, se prind benzile de sustinere sub sa. Problema este toba de esapament, in cazul in care nu ai toba stock, ce vine cu acel scut care nu se incinge la fel de puternic, posibil ca temperatura ridicata sa afecteze benzile respective.

 

Un amic folosea asa ceva pe PC34 insa avea toba stock. Nu sunt convins daca gentile laterale au fost de vina, insa a scapat-o o data pe loc cu ele montate si a reusit sa crape codita. Meh.

Editat de Vallach
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Toba am luat o de la un tip din Turda ,arata destul de bine ,cu db-killer , a fost 400 lei parca.

La sfatul tau am montat o la Sturimex ,mi au facut ei cotul ,dar mai bine cumparam o intermediara pt ca nu sunt multumit de rezultat.Poate sunt eu cam tipicar.

» Post actualizat in 15 Sep 2015 12:40

Se vede mai bine in poza asta.

Am uitat sa precizez ca e din titan si suna ff bine.Desi imi place mai mult aspectul tobei originale nu as mai revenii la ea

post-70928-0-82305200-1442320702_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

hello !

am o problema cu Mobra mea, mai exact la cutia de viteze, cind schimb treptele de viteza de sus in jos (5-4-3..) mai jos de 3 nu coaboara, parca se blocheaza acolo si doar daca opresc mai reusesc sa o aduc un punctul mort,invers merge ok, aveti idee care ar fi buba?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Oau! Chiar ca nu te-ai mai vazut de mult Spanky! Inca hornetist, huh?

 

Daca va organizati in vreo intalneala dati de stire. Mi-ar place sa va revad!

Baieti haideti miercurea viitoare la Constitutiei cum veneam pe vremuri, sa ne vedem la fata :) si dupa aia bagam un baicarz sau ce bar mai gasim....cum era ala Sorine de pe linga voi.

Cine se baga?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

O intrebare mai de noob, cum se scoate surubul din dreptul suportului de scarita pentru a demonta aparatoarea de lant???

Am incercat si pe stander si cu o persoana pe sa, fara rezultat, surubul mai are 3-4 spire si loveste in suport scarita.

As vrea sa il scot pentru a curata mai bine lantul.

Mersi .

P.S.: singura solutie gasita e sa desfac suportul de scarita + plus schimbator.

Editat de Pan_Ku
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare ! Este cineva disponibil sa imprumute un releu timp de 5 minute ? Ma deplasez eu si dau o bere. Multumesc

 

( pentru Bucuresti )

Daca vii pana in 8 pana la Obor te ajut eu. E acelasi releu pe VFRul meu iar eu am deja unul nemontat. Vorbim de PC 34 sau PC 36 (hornet 99-2005)sper...PM pt. locatie exacta.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...