Sari la conținut

Honda Hornet


metaxa

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 15k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

dai la 0 la fiecare plin si te uiti dupa benzinarii dupa 150 km ... este acelasi lucru ca si cum ai avea un indicator de benzina ... daca ai facut 75 km ai in gand ca esti la jumate si tot asa

 

oricum pe la 160-180 km in functie de cum mergi o sa treci pe rezerva si atunci sti ca mai ai de mers vo 40-50 km maxim

 

consumul 4-5% la drum lung si medie 100km/h ... sau 8% la o medie de peste 150 km/h

 

in oras 6-7 %

 

dupa vo 2 saptamani de mers te inveti atat de bine cu motocicleta si sistemul de kilometraj si rezerva incat iti spun este chiar mai util decat daca ai avea indicator (am avut inainte o motocicleta si un scuter la care aveam indicator de benzina si la fiecare am ramas de 3-4 ori fara benzina ... la hornet nu am ramas niciodata)

 

PS - incearca sa nu uiti ca ai dat pe rezerva cand faci iar plinul altfel risti sa mergi asteptand sa intri pe rezerva si poti face pana de benzina :D

 

mau a cam zis tot ce era de zis. Cea mai mare autonomie am scos-o la hornet de 220+50 rezerva dar la mers foarte cuminte, daca bag in ture nici 200 km nu fac. N-am ramas niciodata in pana desi odata uitasem cuplat pe rezerva dupa ce facusem plinul si era sa mi-o fur..noroc ca mi-am dat seama dupa kilometraj ca nu mai intra pe rezerva. Un indicator de benzina mi se pare chiar degeaba. Imi dau seama cand cere si cuplez pe rezerva din mers..odata am cuplat si la 170km/h :P

Eu resetez kilometrajul dupa ce ung lantul nu la fiecare plin.

 

Mi-am adus aminte..a mai facut cineva modificare si pentru avarii? Sa mearga cumva?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

undeva in 4-5-6000 de ture cam asta e intervalul de mers daca vrei sa zici ca ti-ai luat hornet "economic" daca mergi in 11000 leaga si o cisterna dupa tine :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu am scos consum de 4.8% mergand cu 110-120! Dar...am scos si consum de 10! :P

 

mdaaa...cred ca 10 mi-a luat si mie sapt trecuta duminica,cand am ramas in pana de benzina,mergand ca bou` pe rezerva...:)....dar al naibii sa fiu daca nu ii placea la viespe sa "bea" ca o alcoolica :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

2 saptamani am stat pe tusa ca mi-a fost albina la mecanic. A cedat intinzatorul lantului de distributie. Aveam de mut un ticait in zona distributiei cand era motorul la relanti, dar nu m-a ingrijorat. Se stie ca la motoarele astea (CBR 600 si Hornet) e o problema cu intinzatorul care cedeaza cam repede. Cand a cedat al meu a inceput sa sune motorul ca o drujba si bineinteles l-am oprit. Noroc ca eram la 200 de m de mecanic si nu am avut mult de impins. :P Daca mai lasam motorul pornit, sarea lantu de pe pinioane si apoi sa vezi motor reising :) Asa ca, daca aveti acel sunet la distributie, mergeti la mecanic, nu stati asa ca va poate lasa cand e lumea mai draga. Acuma ma gandesc...bine ca nu m-a lasat anu trecut cand am fost prin Ungaria....apoi sa vezi aventuri.

 

sta perfect.pe traseul pe care ma dau eu,SS-urile nu au nici o sansa in fata supermoto-urilor si a naked-urilor.poa` sa fie SS de 600 sau 1000,nu sta nimic in fata unui hornet de exemplu.unde e vb de un traseu super tehnic cu viteze nu foarte mari(pana prin 150kmh) un hornet va da clasa unui SS.sa ma contrazica cineva daca gresesc.

Pe serpentine e ideal....are cuplu mai mare in ture joase decat CBR 600 de ex si la cate ace de par sunt aici la noi pe Gutinu ii numa bun.

 

aveti vreo idee cum se poate face mai moale suspensia pe spate ?

arcul este reglat la maxim dar tot nu-i suficient ....

pe drumurile cu galme pe care ma duc eu, dupa vreo 2 ore de plimbare ma doare spatele .....

Ca sa fie moale trebuie sa fie la minim, nu la maxim....adica sa fie pe pozitia 1...... 1= moale si 7= tare.

 

mdaaa...cred ca 10 mi-a luat si mie sapt trecuta duminica,cand am ramas in pana de benzina,mergand ca bou` pe rezerva...:lol:....dar al naibii sa fiu daca nu ii placea la viespe sa "bea" ca o alcoolica :D

Acuma mi-am curatat si sincronizat carburatoarele si motorul merge mult mai fin si suna mai bine. Is curios daca a scazut consumul ca deja in ultima vreme incepuse sa treaca de 6 % si anu trecut aveam cam 5 in medie. (mers domol, ca de obicei....doar cu mici escapade pe la 12000rpm :D Stau la tzara si orin oras trec doar ocazional......in oras consumul e cel mai mare.

Editat de vladut50
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu acu o saptamana am alimentat la iesirea din bucuresti si aproape de pitesti am trecut pe rezerva. Viteza a fost undeva pe la 160-170. :D

La viteze rezonabile, adica mers 120-130 ( la 3/4.000 ture- mers intins si max. 7/8.000 ture la depasiri) imi papa cam 6 la suta.

Mi se pare cam mult, avand in vedere ca abia am curatat/sincronizat carburatoarele si i-am pus bujii iridium ( o caruta de bani)

Cred ca trebuie sa umblu la filtrul de aer :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am mers cel mai mult 313 km calare dupa care 1,5 impingand-o pe trotuar in Satu-Mare. Nu intrebati de ce? Prostia mea.

 

In rest consumul e ok pentru turatii pana la 7000. De doua ori calculat: 5,08 si 5,07 L/100km. Am mers intre 90-110 cu cateva treceri peste si cateva zeci de km in oras.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut la toata lumea as avea si eu nevoie de ceva piese pt un hornet din 2001 de 600 ex. disc frana fata,plasticul de sub saua si alte maruntisuri,daca aveti ceva idee de unde se poate comanda (de ex pt yamaha exista kedo,stiti ceva asemanator si pt honda),sau aveti second,astept raspuns,sau dati un tel la 0721400131

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

[offtopic]

Nea (sau tanti, mai stii) cu Hornetul gri cu ......YOZ, ma uitai in ochii lu matale da' nustiu cine esti. Era prea de dimineatza.(*)

 

(*) m-am intilnit in dimneatza asta cu un hornetist, m-a salutat, l-am salutat. Se pare ca ma cunostea insa eu nu am idee cine este.

[/offtopic]

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu acu o saptamana am alimentat la iesirea din bucuresti si aproape de pitesti am trecut pe rezerva. Viteza a fost undeva pe la 160-170. :D

La viteze rezonabile, adica mers 120-130 ( la 3/4.000 ture- mers intins si max. 7/8.000 ture la depasiri) imi papa cam 6 la suta.

Mi se pare cam mult, avand in vedere ca abia am curatat/sincronizat carburatoarele si i-am pus bujii iridium ( o caruta de bani)

Cred ca trebuie sa umblu la filtrul de aer :P

 

cred ca este un consum ok

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

AJUTOOOOOOR!...fratilor....care ma ajuta cu un intinzator lant pe dreapta?ca l-am pierdut pe drumurile patriei nu stiu cum.....sper ca zic bine intinzator lant,capacu ala de pe capatul bratului drept de la bascula spate......help help..dau muulte beri :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cred ca este un consum ok

 

cred ca daca-i pui bujii FARA iridium e deja altceva.....pune-i-le la loc p`alea vechi (daca sunt fara iridium ) si fa acelasi drum - daca ai ocazia.

......parerea mea..... :D

 

 

care din voi sta in titan ?....e vreunul ?

....danny stiu unde sta; ne-am cunoscut.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Anul trecut am schimbat si eu bujiile si am pus Iridium. Rezultatul a fost spectaculos....mai multa putere de la motor.....insa bujiile celelalta erau varza...poate si de aia.

 

Cand mi-am sincronizat carburatoarele, un mecanic f bun mi-a zis ca deja bujia dreapta face scheme si din cauza ei pierd 10-15% din putere. I-am zis ca am iridium si mi-a recomandat sa pun normale pt ca iridium sunt pt motoarele mai noi cu turatii mai mari.

 

Sa ii placa Hornetului bujiile standard mai bine?

Oare asa o fi? NGK nu zice asa ceva despre bujiile lor...

Editat de vladut50
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Anul trecut am schimbat si eu bujiile si am pus Iridium. Rezultatul a fost spectaculos....mai multa putere de la motor.....insa bujiile celelalta erau varza...poate si de aia.

 

Cand mi-am sincronizat carburatoarele, un mecanic f bun mi-a zis ca deja bujia dreapta face scheme si din cauza ei pierd 10-15% din putere. I-am zis ca am iridium si mi-a recomandat sa pun normale pt ca iridium sunt pt motoarele mai noi cu turatii mai mari.

 

Sa ii placa Hornetului bujiile standard mai bine?

Oare asa o fi? NGK nu zice asa ceva despre bujiile lor...

 

 

hornetul 600 intrerupe la 13500-14000 rpm deci are plaja de turatie serioasa! nush daca se pot strica bujiile de la alte filtru imbacsit,benzina proasta sau alte chestii de gen!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

....pai la fel e si cu benzina.....daca te uiti in cartea tehnica de acu 10 ani iti zice ala sa-i pui euro 5 ?

cand mi-am luat masina mi-au zis de cateva ori aia la dealer ca sa-i bag numai 98 euro 5...doar ca masina asta se produce din 1998 si in manualul de service scrie altceva....asa ca i-am bagat 95 si merge mai bine....si mi se pare normal....

 

si exemplele pot continua....e mult marketing la mijloc....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

prezent, una bucata titanist....

care maine va veni la pta constitutiei... haide popor, care mai sunteti cu hornet...

deja avem un subiect fierbinte de discutat....."plecarea roiului la brasov"

...care din voi sta in titan ?....e vreunul ?...
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...