Sari la conținut

Honda Hornet


metaxa

Postări Recomandate

Uite aici xenon....super baiat....RECOMAND (gasesti orice sistem xenon) http://www.pro-bike.ro/forums/index.php?sh...mp;fromsearch=1

Crash-bar ai pe PM

Capacele se fac astfel (cele zgariate).....gasesti pe cineva care lucreaza cu fibra si-ti face capace din mai multe straturi (pentru zona rotunda), apoi se vopsesc. In momentul in care mai cade mobra cade pe acele capace si nu mai afectezi originalul. Bafta!

Editat de divizia
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 15k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

sa o stapanesti sanatos.

:) ) nu-mi vine sa cred.... e mai mult noroi decat unde locuiesc eu.

Numai bine.

 

 

multzam fain!

pozele sunt facute in cetate la sighisoara, ma intorceam cu ea de la cluj de unde am luat-o, si pentru ca cetatea este in renovare (sistemul electric il baga pe sub pamant si paveaza strazile) este si mult noroi ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

de vreo luna si ceva mi-am upgrade-at herghelia cu cativa calutzi in plus si asta este "my new biatch"...

misto numarul si casca !

 

-----------------------------------------

Pt cei dintre voi ce-si vor modifica bondarul: puneti va rog poze cu modificarile. Sunt foarte curios sa vad ce ai iesit!

Personal mi-e greu sa pricep ce ar putea sa faca acest motor mai bun sau mai frumos decat a fost gandit de cei de la honda:

post-36388-1257801573_thumb.jpg

sau cel mult asa:

post-36388-1257801649_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

multzam fain!

pozele sunt facute in cetate la sighisoara, ma intorceam cu ea de la cluj de unde am luat-o, si pentru ca cetatea este in renovare (sistemul electric il baga pe sub pamant si paveaza strazile) este si mult noroi ...

 

 

Asta e? http://www.pro-bike.ro/forums/index.php?showtopic=60461

 

Si eu m-am uitat la el in vara.... :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

misto numarul si casca !

 

-----------------------------------------

 

mda... idiotul de politai de la cluj mi-a dat numere de masina :P (2 - doua )

 

casca... hmmmm... desi nu ma justific in fata nimanui... cred ca sunt printre putinii motoristi care stiu ce inseamna casca... pe pielea mea care nu a mai crescut la loc :(

 

drum uscat!!!

 

Asta e? http://www.pro-bike.ro/forums/index.php?showtopic=60461

 

Si eu m-am uitat la el in vara....

 

yap... chiar ala :)

Editat de arlequin
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare tuturor, sunt proaspat posesor de bondar, unul din 2002 sunt si incepataor :) .

 

As vrea sa intreb si eu cateva lucruri, am cumparat-o cu cateva zgarieturi din care unele sunt pe motor (si pe stanga si pe dreapta), presupun ca acolo nu se poate face nimic si trebuiesc schimbate, si aparatoarea tobei e zgariata, dar totusi...se pot repara acele capace sau trebuiesc inlocuite ca si aparatoarea tobei!?

 

Exista un loc (in afara de louis.de) de unde poti lua chestii after market, cum a fi un far cu xenon?

 

Va multumesc!

W E L C O M E la bondarit... :P ....daca nu au crapaturi capacele nu face sens sa le schimbi....Daca nu ai inca, pune repede niste crushpaduri sau crushbaruri ca altfel pe langa manere, capacele alea vor fi primele care vor crapa in cazul vreunui buf .... Cat despre Xenon vezi ce zicea Vali mai sus....Kituri de xenon gasesti pe toate drumurile si se potrivesc in orice far.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

misto numarul si casca !

 

-----------------------------------------

Pt cei dintre voi ce-si vor modifica bondarul: puneti va rog poze cu modificarile. Sunt foarte curios sa vad ce ai iesit!

Personal mi-e greu sa pricep ce ar putea sa faca acest motor mai bun sau mai frumos decat a fost gandit de cei de la honda:

post-36388-1257801573_thumb.jpg

sau cel mult asa:

post-36388-1257801649_thumb.jpg

 

se poate face mai frumos(fiecare intelege prin asta ce vrea) in muuuulte feluri......maestre,dar nu iti mai iei R1? :P

Mesaj completat

mda... idiotul de politai de la cluj mi-a dat numere de masina :P (2 - doua )

 

casca... hmmmm... desi nu ma justific in fata nimanui... cred ca sunt printre putinii motoristi care stiu ce inseamna casca... pe pielea mea care nu a mai crescut la loc :(

 

drum uscat!!!

 

 

 

yap... chiar ala :)

 

man,da` cum de ai dat carenata pe viespe? :kiss:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

......maestre,dar nu iti mai iei R1? ;)

 

George, uite cum sta treaba (cu ocazia asta poate scutesc si pe altii hornetisti de aceleasi cautari facute de mine):

Imi iubesc bondarul din n motive (principalul e ca nu a avut absolut nici o pb de 2 ani de zile si a porinit chiar si la -10 grade din prima), nu mai le enumar.

 

Ce ma deranjaza (pct meu de vedere) la bondar:

1. Saua foarte incomoda la drum lung (sa zicem pana-n turcia de exemplu...iar la anu vreau sa merg mai departe, ev pana-n iran sau in w europei). Nu stiu ce ast putea sa-i fac fara sa uratesc prea mult bondarul.

2. Vantul caruia n-am ce sa-i fac, la drumuri lungi este groaznic. Si nu-i pun 'parbrizel' din ala micut pt ca in opinia mea o urateste, si nici nu cred ca-i foarte eficient

3. Nu prea pot pune bagaje, si daca le pun problema de la pct.2 ia amploare. Totusi o sa incerc niste suporti givi pt side/topcase, cu riscul de a arata ca o camila si ca sidecase-ul din dreapta sa se prajasca.

 

M-am lecuit de ideea (tampita) cu R1. Ce mi-as dori este un motor care sa fie cam cum este hornetul + rezolvari la pct.1,2,3. Din pacate nu prea exista modele pe piata care sa fie ce-mi doresc eu, care desigur sa se incadreze si in buget (pt ca n-o sa-mi iau un motor mai vechi de 2003 cum e asta). Se apropie oarecum de asta un blackbird, da nu-s inca decis.

Ca atare raman la bondar.

 

 

Referitor la modificari, fireste ca gusturile nu se discuta. Mie-mi place asa cum arata, insa imbunatatiri tehnice cred ca merita discutate. Cum am citit ca ti-ai schimbat furca, fireste ca-s interesat sa vad cum este ups-dwn, si sa ne spui care-s diferentele.

 

Mesaj completat

... pe pielea mea care nu a mai crescut la loc :laugh:

 

sry sa aud asta

Mesaj completat

P.S. Fireste ca mi-ar surade asa ceva:

http://www.hondaitalia.com/modelli/moto/vf...?anteprima=TRUE

dar deh...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

George, uite cum sta treaba (cu ocazia asta poate scutesc si pe altii hornetisti de aceleasi cautari facute de mine):

Imi iubesc bondarul din n motive (principalul e ca nu a avut absolut nici o pb de 2 ani de zile si a porinit chiar si la -10 grade din prima), nu mai le enumar.

 

Ce ma deranjaza (pct meu de vedere) la bondar:

1. Saua foarte incomoda la drum lung (sa zicem pana-n turcia de exemplu...iar la anu vreau sa merg mai departe, ev pana-n iran sau in w europei). Nu stiu ce ast putea sa-i fac fara sa uratesc prea mult bondarul.

2. Vantul caruia n-am ce sa-i fac, la drumuri lungi este groaznic. Si nu-i pun 'parbrizel' din ala micut pt ca in opinia mea o urateste, si nici nu cred ca-i foarte eficient

3. Nu prea pot pune bagaje, si daca le pun problema de la pct.2 ia amploare. Totusi o sa incerc niste suporti givi pt side/topcase, cu riscul de a arata ca o camila si ca sidecase-ul din dreapta sa se prajasca.

 

M-am lecuit de ideea (tampita) cu R1. Ce mi-as dori este un motor care sa fie cam cum este hornetul + rezolvari la pct.1,2,3. Din pacate nu prea exista modele pe piata care sa fie ce-mi doresc eu, care desigur sa se incadreze si in buget (pt ca n-o sa-mi iau un motor mai vechi de 2003 cum e asta). Se apropie oarecum de asta un blackbird, da nu-s inca decis.

Ca atare raman la bondar.

 

 

Referitor la modificari, fireste ca gusturile nu se discuta. Mie-mi place asa cum arata, insa imbunatatiri tehnice cred ca merita discutate. Cum am citit ca ti-ai schimbat furca, fireste ca-s interesat sa vad cum este ups-dwn, si sa ne spui care-s diferentele.

 

Mesaj completat

 

 

sry sa aud asta

Mesaj completat

P.S. Fireste ca mi-ar surade asa ceva:

http://www.hondaitalia.com/modelli/moto/vf...?anteprima=TRUE

dar deh...

 

referitor la cele spuse de tine.....

 

1)saua e buna,pana la 600km pe zi.......mai mult si pe mine m-a rupt de am crezut ca inebunesc ;) ....a doua zi nu am mai vrut sa ma urc pe motor(in ziua anterioara facusem 980km).....deci,rezolvare la acest punct eu zic ca e:faci maxim 500 pe zi si ai scapat :clap:

2)vantul pe mine personal nu ma deranjeaza deloc....de cand am casca asta(nu ii fac reclama,sunt doar eu de parere ce am gasit casca perfecta pt mine..shoei xr1000) nu ma mai intereseaza rafalele laterale,vantul din fata chiar imi place pana la 120kmh...avand in vedere ca asta e viteza mea de croaziera e acceptabil

3)la partea cu bagajele,ai dreptate....eu umbland la drum intins singur,nu am problema asta,ca imi legam cu plasa ditamai geanta pe locul pasagerului si nu mai aveam treaba...nu stiu sincer cum e cu genti laterale,desi am auzit ca nu e placut la viteza.....deci,rezolvarea e:lasi pasagerul acasa si umbli cu geanta pe locul lui cu plasa acoperita si ai scapat si de problema asta :P

 

referitor la furca,am sa va informez cred ca doar in primavara...si o sa mai fie si amortizorul spate revizionat si si ala va fi altfel..deci voi reveni atunci cu pareri legate de partea asta.....cat despre motor,se poate modifica muuuuuult de tot,dar vor zice unii ca nu merita,ca mai bine iei direct una puternica...cum ziceam si intr-un post anterior,orice e posibil(logic si fizic) doar sa vrei si sa ai bani..si bineinteles,pasiune :laugh:

Editat de george05
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

3)la partea cu bagajele,ai dreptate....eu umbland la drum intins singur,nu am problema asta,ca imi legam cu plasa ditamai geanta pe locul pasagerului si nu mai aveam treaba...[...].....deci,rezolvarea e:lasi pasagerul acasa si umbli cu geanta pe locul lui cu plasa acoperita si ai scapat si de problema asta ;)

 

Poy pasagerul meu are grija de un bebe mic si a zis ca nu se mai suie pe motor...e suficient un singur parinte inconstient :laugh:

Asa fac si eu cu plasa pe locul pasagerului, insa nu-i prea confortabil sa stai mereu sa-ti ti moto sub observatie, mai ales prin tari straine, dar chiar si pe la noi, insa daca raman fara juma din haine pe la mama dreq...nu cred ca-i prea placut, mai ales in locuri unde nu te poti intelege cu oamenii in nici o limba, si nici nu exista magazine moto...sau deloc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@george si sorin: uite ce tobe misto... :D http://leenks.com/link228063.html

super tare , dar sunt bune pe la noi ca daca vor astia sa masoare decibelii ii bagi cu totu in tobe si pleci :clap:

Mesaj completat

mda... idiotul de politai de la cluj mi-a dat numere de masina :P (2 - doua )

 

casca... hmmmm... desi nu ma justific in fata nimanui... cred ca sunt printre putinii motoristi care stiu ce inseamna casca... pe pielea mea care nu a mai crescut la loc :clap:

 

drum uscat!!!

 

 

 

yap... chiar ala ;)

stai linistit nu esti primu , cand am lut nr rosii iam spus ca de motocicleta cand ma trezesc cu 2 in mana :D si el la mine aaaa de motocicleta! da cica acuma numai am ce face ai si tu unu de rezerva :laugh: la care eu iam spus ca am suport de nr sport si imi zboara vantu si nr si tot, la care el zice ca pot sa-l indoi pe raspunderea lui in judet si a trecur numele lui in colt. totusi a fost de treaba ca chiar ma oprisi uni si sa luat de mine si cand le-am zis ca agresit colegu a zis sa-i dau drumu, cam asa arata nr meu rosu

post-51163-1257882084_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc pentru sfaturi si pentru "primire". Am stat si am citit cateva zeci de pagini si am obs ca noii veniti ridica ceva poze cu "zburatoarea" eu inca nu am facute de mine dar am una din anunt!

 

Cat despre urarile cu asfalt uscat...cam greu...asa ca "Hai primavara" :laugh:

post-53021-1257884608_thumb.jpg

post-53021-1257884673_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc pentru sfaturi si pentru "primire". Am stat si am citit cateva zeci de pagini si am obs ca noii veniti ridica ceva poze cu "zburatoarea" eu inca nu am facute de mine dar am una din anunt!

 

Cat despre urarile cu asfalt uscat...cam greu...asa ca "Hai primavara"

 

frumoasa bijuteria :laugh: ......si pe langa ca e frumoasa,mai e si neagra :clap: ...sa ai bafta la ea si multi kilometrii fara incidente.......welcome in the stup :clap: .....HAI PRIMAVARAAAAAA :P

Mesaj completat

super tare , dar sunt bune pe la noi ca daca vor astia sa masoare decibelii ii bagi cu totu in tobe si pleci

Mesaj completat

 

stai linistit nu esti primu , cand am lut nr rosii iam spus ca de motocicleta cand ma trezesc cu 2 in mana si el la mine aaaa de motocicleta! da cica acuma numai am ce face ai si tu unu de rezerva la care eu iam spus ca am suport de nr sport si imi zboara vantu si nr si tot, la care el zice ca pot sa-l indoi pe raspunderea lui in judet si a trecur numele lui in colt. totusi a fost de treaba ca chiar ma oprisi uni si sa luat de mine si cand le-am zis ca agresit colegu a zis sa-i dau drumu, cam asa arata nr meu rosu

 

cel mai tare numar rosu eveeeeeer ;)

Mesaj completat

Poy pasagerul meu are grija de un bebe mic si a zis ca nu se mai suie pe motor...e suficient un singur parinte inconstient

Asa fac si eu cu plasa pe locul pasagerului, insa nu-i prea confortabil sa stai mereu sa-ti ti moto sub observatie, mai ales prin tari straine, dar chiar si pe la noi, insa daca raman fara juma din haine pe la mama dreq...nu cred ca-i prea placut, mai ales in locuri unde nu te poti intelege cu oamenii in nici o limba, si nici nu exista magazine moto...sau deloc.

 

drept...un singur parinte inconstient e destul in casa ..cat despre plasa,eu de cate ori plecam de langa mobra,o dadeam jos frumos si luam bagaju

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

George, uite cum sta treaba (cu ocazia asta poate scutesc si pe altii hornetisti de aceleasi cautari facute de mine):

Imi iubesc bondarul din n motive (principalul e ca nu a avut absolut nici o pb de 2 ani de zile si a porinit chiar si la -10 grade din prima), nu mai le enumar.

 

Ce ma deranjaza (pct meu de vedere) la bondar:

1. Saua foarte incomoda la drum lung (sa zicem pana-n turcia de exemplu...iar la anu vreau sa merg mai departe, ev pana-n iran sau in w europei). Nu stiu ce ast putea sa-i fac fara sa uratesc prea mult bondarul.

2. Vantul caruia n-am ce sa-i fac, la drumuri lungi este groaznic. Si nu-i pun 'parbrizel' din ala micut pt ca in opinia mea o urateste, si nici nu cred ca-i foarte eficient

3. Nu prea pot pune bagaje, si daca le pun problema de la pct.2 ia amploare. Totusi o sa incerc niste suporti givi pt side/topcase, cu riscul de a arata ca o camila si ca sidecase-ul din dreapta sa se prajasca.

 

M-am lecuit de ideea (tampita) cu R1. Ce mi-as dori este un motor care sa fie cam cum este hornetul + rezolvari la pct.1,2,3. Din pacate nu prea exista modele pe piata care sa fie ce-mi doresc eu, care desigur sa se incadreze si in buget (pt ca n-o sa-mi iau un motor mai vechi de 2003 cum e asta). Se apropie oarecum de asta un blackbird, da nu-s inca decis.

Ca atare raman la bondar.

 

De problemele astea m-am lovit si io, si cred ca am gasit o solutie: CBF600 + 2 borse laterale doar cand e cazul.

post-44094-1257920445_thumb.jpg

post-44094-1257920453_thumb.jpg

Editat de stel_ice
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mai daca tot veni vb de comparatii vreau sa va intreb si eu pe 'astia mai experimentati' ce pareri aveti despre CBR F4I si FIREBLADE 929 :P nu de alta da ma bate un gand.....o sa incerc sa dau viespea FOR SALE . daca cineva imi ofera pretul ala cred ca ma dau pe o carenata :laugh: sa vedem ...sincer va spun : nu imi vine sa renunt la viespe dar mi sa pus pata pe modelele astea 2 ;) si nu prea stiu ce sa fac ...vreau si eu sa aflu cateva plusuri si minusuri despre ele in comparatie cu hornetul

HAI CU PRIMAVARA !!! ca nu mai am rabdare deja

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mai daca tot veni vb de comparatii vreau sa va intreb si eu pe 'astia mai experimentati' ce pareri aveti despre CBR F4I si FIREBLADE 929 :clap: nu de alta da ma bate un gand.....o sa incerc sa dau viespea FOR SALE . daca cineva imi ofera pretul ala cred ca ma dau pe o carenata :laugh: sa vedem ...sincer va spun : nu imi vine sa renunt la viespe dar mi sa pus pata pe modelele astea 2 ;) si nu prea stiu ce sa fac ...vreau si eu sa aflu cateva plusuri si minusuri despre ele in comparatie cu hornetul

HAI CU PRIMAVARA !!! ca nu mai am rabdare deja

 

f4i ii degeaba.......doar buna si manevrabila...... :clap: ..nu merita schimbarea.....929,am avut ocazia sa ma dau cu el si prin oras si pe serpentine si pe linie dreapta..in afara de faptul ca merge a naibii de tare nu face nimic bine..in oras e un dezastru,pe serpentine la fel..... :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mai daca tot veni vb de comparatii vreau sa va intreb si eu pe 'astia mai experimentati' ce pareri aveti despre CBR F4I si FIREBLADE 929 :clap: nu de alta da ma bate un gand.....o sa incerc sa dau viespea FOR SALE . daca cineva imi ofera pretul ala cred ca ma dau pe o carenata :laugh: sa vedem ...sincer va spun : nu imi vine sa renunt la viespe dar mi sa pus pata pe modelele astea 2 ;) si nu prea stiu ce sa fac ...vreau si eu sa aflu cateva plusuri si minusuri despre ele in comparatie cu hornetul

HAI CU PRIMAVARA !!! ca nu mai am rabdare deja

Mai recomandat e 929-le, la aceeasi bani alta jucarie - te saturi mult mai greu de ea. F4i-ul nu e cu mult diferit fata de Hornet, doar ca e carenata, injectia o duce la acelasi nivel de cuplu ca si Hornetul pe carburatie, la manevrabilitate nu cred ca e mai bun ca Hornetul, avand semighidoane.

 

P.S.: Nu dai topcaseul separat de motor? Baga un pret la el pe PM :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

[...] Am stat si am citit cateva zeci de pagini si am obs ca noii veniti ridica ceva poze cu "zburatoarea" eu inca nu am facute de mine dar am una din anunt!

Sfat: fa-ti timp si citeste tot topicul inca de la prima pagina. Wellcome!

 

P.S. am citit ca asa ai luat-o cazuta pe dreapta. Parerea mea e sa incepi in a-i schimbat toba (aia stock nu prea se aude in trafic, si nu merita s-o repari) si sa lasi la urma xenoane, etc... Infundatura de pe rezervor din poze pare mica, iar arcul decorativ de peste furtunul de apa cred ca nu-i foarte scump de cumparat de la honda (si se poate schimba fara sa golsesti instalatia de apa).

 

 

De problemele astea m-am lovit si io, si cred ca am gasit o solutie: CBF600 + 2 borse laterale doar cand e cazul.

Sper ca nu te superi, insa bondarul e mult mai frumos (dupa gustul meu) decat cbf-ul si multe carenate. Din pacate, din considerentele spuse, probabi ca o sa fac si eu pasul spre ceva asemanator, desi nu prea ma lasa inima sa renunt la bondar, iar daca imi iau inca un motor cu siguranta o sa dorm la usa.... :laugh:

P.S. desi n-am venit de prea multe ori joia, parca ne-am intalnit o data acolo...poate fac confuzie cu un cb500 (in cazul asta scz)

Editat de vladdygo
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sfat: fa-ti timp si citeste tot topicul inca de la prima pagina. Wellcome!

 

P.S. am citit ca asa ai luat-o cazuta pe dreapta. Parerea mea e sa incepi in a-i schimbat toba (aia stock nu prea se aude in trafic, si nu merita s-o repari) si sa lasi la urma xenoane, etc... Infundatura de pe rezervor din poze pare mica, iar arcul decorativ de peste furtunul de apa cred ca nu-i foarte scump de cumparat de la honda (si se poate schimba fara sa golsesti instalatia de apa).

 

 

 

Sper ca nu te superi, insa bondarul e mult mai frumos (dupa gustul meu) decat cbf-ul si multe carenate. Din pacate, din considerentele spuse, probabi ca o sa fac si eu pasul spre ceva asemanator, desi nu prea ma lasa inima sa renunt la bondar, iar daca imi iau inca un motor cu siguranta o sa dorm la usa.... :clap:

P.S. desi n-am venit de prea multe ori joia, parca ne-am intalnit o data acolo...poate fac confuzie cu un cb500 (in cazul asta scz)

Asa este si parerea mea despre bondar ca detin unu acum, dar Stel a avut un bondar pina-n toamna si acum am impresia ca nu vresa sa ramina tot la bondar :P

Mesaj completat

misto numarul si casca !

 

-----------------------------------------

Pt cei dintre voi ce-si vor modifica bondarul: puneti va rog poze cu modificarile. Sunt foarte curios sa vad ce ai iesit!

Personal mi-e greu sa pricep ce ar putea sa faca acest motor mai bun sau mai frumos decat a fost gandit de cei de la honda:

post-36388-1257801573_thumb.jpg

sau cel mult asa:

post-36388-1257801649_thumb.jpg

Salut eu ce pot sa spun, ca iam schimbat toba ,xenon, am lustruit galeriile,am vopsit etrierele si ce se vede cu rosu mai aprins fata de cum arata in poza ca nu am mai facut poze din nou ca am bagato la iernat, am luat aripa pe spate din fibra, furtune recing fata, suport nr sport si acum mam pregatit de un parbriz puig , furtun recing spate sper pana la primavara. Iti urez spor la cumparare :laugh:

Mesaj completat

misto numarul si casca !

 

-----------------------------------------

Pt cei dintre voi ce-si vor modifica bondarul: puneti va rog poze cu modificarile. Sunt foarte curios sa vad ce ai iesit!

Personal mi-e greu sa pricep ce ar putea sa faca acest motor mai bun sau mai frumos decat a fost gandit de cei de la honda:

post-36388-1257801573_thumb.jpg

sau cel mult asa:

post-36388-1257801649_thumb.jpg

Salut eu ce pot sa spun, ca iam schimbat toba ,xenon, am lustruit galeriile,am vopsit etrierele si ce se vede cu rosu mai aprins fata de cum arata in poza ca nu am mai facut poze din nou ca am bagato la iernat, am luat aripa pe spate din fibra, furtune recing fata,mansoane haris, suport nr sport si acum mam pregatit de un parbriz puig , furtun recing spate sper pana la primavara. Iti urez spor la cumparare ;)

post-51163-1258052445_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asa este si parerea mea despre bondar ca detin unu acum, dar Stel a avut un bondar pina-n toamna si acum am impresia ca nu vresa sa ramina tot la bondar

Mesaj completat

 

Salut eu ce pot sa spun, ca iam schimbat toba ,xenon, am lustruit galeriile,am vopsit etrierele si ce se vede cu rosu mai aprins fata de cum arata in poza ca nu am mai facut poze din nou ca am bagato la iernat, am luat aripa pe spate din fibra, furtune recing fata, suport nr sport si acum mam pregatit de un parbriz puig , furtun recing spate sper pana la primavara. Iti urez spor la cumparare

Mesaj completat

 

Salut eu ce pot sa spun, ca iam schimbat toba ,xenon, am lustruit galeriile,am vopsit etrierele si ce se vede cu rosu mai aprins fata de cum arata in poza ca nu am mai facut poze din nou ca am bagato la iernat, am luat aripa pe spate din fibra, furtune recing fata,mansoane haris, suport nr sport si acum mam pregatit de un parbriz puig , furtun recing spate sper pana la primavara. Iti urez spor la cumparare ;)

 

harnic harnic....asa ii sta bine unui viespar :P .....dar,o mica atentie:racing :clap: ..e o gluma serioasa,si sper sa o iei ca atare.....HAI PRIMAVARAA :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

harnic harnic....asa ii sta bine unui viespar :P .....dar,o mica atentie:racing :clap: ..e o gluma serioasa,si sper sa o iei ca atare.....HAI PRIMAVARAA :laugh:

mersi ptr gluma nui nici o suparare, mam uitat pe google cum se scrie ca eram nedumerit dar tot de recing am dat acum am intele racing ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...